abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:00 | Zajímavý článek

    Byl publikován přehled vývoje renderovacího jádra webového prohlížeče Servo (Wikipedie) za uplynulé dva měsíce. Servo zvládne už i Gmail. Zakázány jsou příspěvky generované pomocí AI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:22 | Nová verze

    Raspberry Pi Connect, tj. oficiální služba Raspberry Pi pro vzdálený přístup k jednodeskovým počítačům Raspberry Pi z webového prohlížeče, byla vydána v nové verzi 2.5. Nejedná se už o beta verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:22 | Komunita

    Google zveřejnil seznam 1272 projektů (vývojářů) od 185 organizací přijatých do letošního, již jednadvacátého, Google Summer of Code. Plánovaným vylepšením v grafických a multimediálních aplikacích se věnuje článek na Libre Arts.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 19:22 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) dubnová aktualizace aneb nová verze 1.100 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.100 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 18:00 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána v nové verzi 2025.5.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 01:22 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 00:55 | Zajímavý projekt

    PyXL je koncept procesora, ktorý dokáže priamo spúštat Python kód bez nutnosti prekladu ci Micropythonu. Podľa testov autora je pri 100 MHz približne 30x rýchlejší pri riadeni GPIO nez Micropython na Pyboard taktovanej na 168 MHz.

    vlk | Komentářů: 0
    7.5. 19:44 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 12.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.5. 17:33 | Nová verze

    Raspberry Pi OS, oficiální operační systém pro Raspberry Pi, byl vydán v nové verzi 2025-05-06. Přehled novinek v příspěvku na blogu Raspberry Pi a poznámkách k vydání. Pravděpodobně se jedná o poslední verzi postavenou na Debianu 12 Bookworm. Následující verze by již měla být postavena na Debianu 13 Trixie.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.5. 05:33 | Komunita

    Richard Stallman dnes v Liberci přednáší o svobodném softwaru a svobodě v digitální společnosti. Od 16:30 v aule budovy G na Technické univerzitě v Liberci. V anglickém jazyce s automaticky generovanými českými titulky. Vstup je zdarma i pro širokou veřejnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 17
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (2%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 572 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 8.5. 09:58
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    4.6.2009 06:33 ja
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 2.1

    Zasa je to ako super auto bez volantu? Lebo nikde som nevidel ani zmienku o pridani equalizeru. A tym padom je to pre mna a pre spustu inych ludi podla diskusii na internete len nepouzitelna blbost. Proste tu je krasna ukazka toho aky su (podla mna vseobecne) vyvojary neschopny manazeri. Oni su normalne schopny toho doprogramovat tam hoci aj modul na kavovar, ale na tak zakladnu vlastnost akou equalizer proste z vysoka seru. No co uz - aspon ze tu mame audacious - ten pre mna splna vsetko co potrebujem od hudobneho prehravaca - len skoda, ze nie je napisany v Qt (ale to nejako uz prekusnem).

    4.6.2009 08:04 aR | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 2.1

    Audacious je asi tak nejlepší audio přehrávač pro Linux, ikdyž mezi nama kteří měli možnost to srovnat s Winampem 2.xx má ještě co dohánět. Největší nevýhoda u audacious se mě zdá takovéto podivné pohybování oken main a playlist, chytnu a ono se přilepí k myši a nejde pustit, pak to lítá po obrazovce a nevím co s tím. Samotné přehrávání a info o skladbách je perfektní, už jenom aby zapracovali na tom přesouvání okýnek.

    Co se týče Amaroku, tak pořád je to moc veliké, nešetří místem, starý Amarok jsem používal, ikdyž i ten byl moc velký. Equalizer by tam teda fakt mohli přidat, je to dost ostuda ho nemít.

    4.6.2009 11:23 Mark
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 2.1

    Akože moc veliké? Mne zaberá len ikonu v systray.

    4.6.2009 08:21 pingu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 2.1
    hmm, zrovna ekvalizér mi nějak nechybí, ale to je hold věc názoru
    stativ avatar 4.6.2009 08:25 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 2.1
    Tak používej ekvalizér v ALSA. Mně spíš štve, že i když už jsem ho dokopal k tomu, aby mi nahrál kolekci z 1.4 tak ztratí veškerá skóre.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    4.6.2009 08:56 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 2.1
    Ekvalizer stejne tak jako hlasitost nema v hudebnim prehravaci co delat. Tohle ma zajistovat zvukovy subsystem. Maximalne na tu hlasitost tam muze byt soupatko, ale primo spojene s normalnim mixerem, a ne oddelene jak to ma amarok.

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    4.6.2009 09:17 aR | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 2.1

    To je názor nejspíše programátorů, nikoliv však uživatelů. Uživatelé chtějí mít vše na jenom místě, od pěkného přehrávače po ovládání a to hlasitosti a stylu hudby (equalizer). Oddělit hlasitost a zbarvení hudby od přehrávače se mi zdá hodně nepraktické a konfliktní s jinými přehrávači.

     

    4.6.2009 10:43 bh3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 2.1

    Je to spis nazor audiofilu. Ekvalizer a styl hudby nebo zbarveni hudby? To ma byt jako co? Puvodne ekvalizer slouzil k vyrovnani nedokonalosti reproduktoru, mel si charakteristiku a videl si treba propad na frekvenci 10kHz, tu si pomoci ekvalizeru zvyraznil a bylo "vyrovnano" :) Z toho duvodu ma ekvalizer smysl hlavne globalne, tzn nejlepe rovnou na zesilovaci.

    4.6.2009 10:44 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 2.1
    já jsem uživatel a chci aby jeden program dělal jednu věc.
    4.6.2009 11:02 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 2.1
    Priame prepojenie na mixer je strasna hovadina. Pretoze ja nechcem aby som mal mplayer rovnako hlasny ako amarok a chcem aby icq kvakalo potichu. S jednym centralnym mixerom nemozne.

    To si tak clovek pozde vecer pozera film, mixer dost nahlas, pretoze film je lyricky a inak by bolo hovno rozumiet a zrazu pride icq a pobudi susedov. Preco? Pretoze niekto by rad zakazovat vsade ovladanie hlasitosti.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    4.6.2009 11:26 petris_ | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 2.1
    Ja to mam nastaveno tak, aby vsechna upozorneni pipala pres systemovy zvonek (PC Speaker). Pak jde nastavit hlasitost pro upozorneni uplne nezavisle a pipa to i kdyz nejsou zapnute reproduktory.
    4.6.2009 11:34 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 2.1
    v licq se na ten oznamovací zvuk dá nastavit příkaz play vč. argumentů (vč. toho na hlasitost)
    4.6.2009 14:10 pingu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 2.1
    no, když už přispíváte do téhle diskuse... V KDE 4.x je nastavení pro jednotlivé typy zvuků, kde se jako maj přehrávat a tak podobně, doporučuji prokoumat. ;-)
    4.6.2009 15:23 KejPi | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 2.1

    Jo, tohle je sikovne. Takhle jsem si nastavil, aby se mi notifikace prehravali na integrovane zvukovce, ale hudba sla pres PCI zvukovku :-)

     

    Daniel Kvasnička ml. avatar 4.6.2009 12:17 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 2.1
    To jako ze kdyz chci ovlivnit zvuk hudby, ktera prave hraje v prehravaci, musim tim ovlivnit i zvuk jakehokoliv dalsiho zvuku, ktery system vyprodukuje? Kdyz chci pouzit ekvalizaer na nejakou hudbu, tak vetsinou nechci, aby kdyz tu hudbu zastavim a pustim nejake video v uplne jinem SW, aby ten ekvalizaer ovlivnil i to.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    4.6.2009 10:17 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 2.1
    Softwarový ekvalizér zásadně nepoužívám, ten hudbu jedině kazí. Je "dobrý" možná tak pro někoho s chrchlátkama za pár korun.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    4.6.2009 10:37 zajca | skóre: 2 | blog: zajca
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 2.1
    Potřebu ekvalizéru celkově nechápu, na studiové nahrávky jedině bez ekvalizéru. Pokud tedy uživatel není audiofil s absolutním sluchem, magor do techna co je pro něj furt těch basů málu nebo případně poslouchá nestudiové nahrávky tak je ekvalizér nepotřebný.
    dycky si říkám, proboha proč lidi píšete tak dlůhé blogy a pak neco začnu psat a nakonci si říkám k*rva to je dlůhé.
    4.6.2009 13:39 ja
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 2.1

    Presne si to vystihol - hoci mam koss porta pro (ja viem - existuju aj nejake lepsie sluchadla ale aj spuuuuuuuuusta horsich) a bez equalizeru budem radsej pocuvat spev vtacikov a nie moj zlaty dobry Thunderdome, Terrordome, ... :-D

    mutable avatar 4.6.2009 19:42 mutable | skóre: 7 | blog: mutable_the_mutative
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 2.1

    Qmmp je Qt alternativa k Audacious.

    6.6.2009 14:21 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 2.1
    o něco náročnější na CPU. já používám radši audacious i v KDE.
    corwin78 avatar 4.6.2009 08:17 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 2.1

    Jen možná doplním zajímavost, že Let There Be Light je druhá skladba z vynikajícího alba Mika Oldfielda - The Songs of Distant Earth, z roku 1997. Ostatně Amarok je název jeho alba z roku 1990, ale to už asi všichni ví :-)

    Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
    4.6.2009 10:21 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 2.1
    Tak to já jsem si tedy naopak okamžitě vybavil text písně Let There Be Rock od AC/DC ;-)
    "Let there be light", and there was light
    "Let there be sound", and there was sound
    "Let there be drums", and there were drums
    "Let there be guitar", and there was guitar
    "Let there be rock!"
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    stativ avatar 4.6.2009 08:26 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 2.1
    Hmm… koukám, že vývojáři taky poslouchají The 69 Eyes. Ale Angels stojí zahouby.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    4.6.2009 08:31 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 2.1
    To jako už nebude možnost ten přehrávač skrýt do toho původníko malýho obdélníčku?
    4.6.2009 08:52 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 2.1
    Me uz dneska s amarokem2 dosla trpelivost a downgradoval jsem zpet na amarok1.4. Nejprve z kdemod-legacy, ale tek ne a ne proste nechjtel sestavit kolekci, tak jsme si zkompiloval balicek z AURu a jsem nyni o 33% stastnejsi.

    Na dvojce mi vadi predevsim uplne prisernej vzhled,. Jak kolekce tak i playlist jsou naprosto neprehledny sedivy plochy. OSD neukazovalo u ogg radia aktualni jmeno songu ale porad to prvni co bylo pri prvnim spusteni, nastavit playlist tak aby vypadal jednoradkove jako v 1.4 je prakticky nemozne atd...

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    Amarok avatar 4.6.2009 09:25 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 2.1
    Ja jsem taky docela v soku, co provedli s dobre promyslenym vzhledem Amaroku najednou ve verzi 2. Stejne v soku jsem byl pri prechodu na novy KDE, proto uz jsem KDE uplne u me zrusil. Proc si porad programatori mysli, ze musi vsechno uplne rozkopat a udelat po case uplne neco jineho? Byl bych pro rozdvojeni vyvoje, protoze to podle me vsechno smeruje silene smerem k Woknum.
    GNUniverse - May the source be with you...
    4.6.2009 10:27 shaga
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 2.1
    Něco úplně jiného?

    KDE3: dole panel, vlevo na něm menu (K či kickoff) KDE4: dole panel, vlevo na něm menu (K či kickoff)

    KDE3: plocha s ikonami KDE4: plocha s ikonami

    KDE3: konqueror, kate, ... KDE4: konqueror, kate, ...

    Kde je tady "úplně něco jiného"? Asi jsem chyběl ve škole, když se probíral význam slova "úplně". Já tedy v KDE4 vidím systém, který umožňuje tradiční layout, kromě dalších možností rozvoje, který nebyl možný v KDE3.

    Amarok potřeboval změnu, ne nutně v designu, ale ve střevech. Vsadím litr proti zlámaný grešli, že během poměrně nedlouhýho času bude Amarok 2 umožňovat nastavení mimikující Amarok 1.4 (mimochodem, pamatujete starší verze? Nebo snad myslíte, že Amarok 1.4 spadnul hotový ze stromu?), kromě dalších mnoha možností. Kdo sleduje vývoj, jistě viděl své.

    Přestaňte tedy šířit nesmyslné FUDy o rozkopání, úplných změnách a podobných nesmyslech. Už mě je nebaví pořád dokola číst.

    A pokud jste pro "rozdvojení vývoje", jděte do toho. Fandím vám, držím vám palce. Škoda jen, že jste asi tak stý internetový žvanil, co si fork bere do huby a skutek utek.
    hankey avatar 4.6.2009 10:36 hankey | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše KDE4
    KDE4 je opičárna, která se neměla stát. Pro mě to byla poslední kapka do přetečení důvodů, proč opustit svět PC. Howgh
    data jsou pouze dvojí: na záloze a ve věčných lovištích
    4.6.2009 10:47 shaga
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE4
    Jasně. MacOSX je opičárna, která se neměla nikdy stát, slyšel jsem zhusta po příchodu 10.0.
    4.6.2009 11:22 lamák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE4

    svět PC(personal computer, tj. osobní počítač pokud dobře chápu), tím myslíte svět x86(nebo x86_64) nebo svět osobních počítačů? Já nevím, ale KDE 4 by mohlo jet i na PPC, nebo SPARC nebo kdoví co ještě. A utíkat kvůli jednomu desktop enviromentu od světa počítačů se mi zdá jako utíkat z nějakého města, protože se mi tam nelíbí jedna budova.

    Nebo co jste tím chtěl říct? Omlouvám se jestli jsem vás nepochopil.

    onion avatar 4.6.2009 13:40 onion | skóre: 8 | blog: onion | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE4
    Nesnaž se ho pochopit, jablíčkář nemůže přiznat, že má ve skutečnosti úplně to samé PC, které mají všichni ostatní. Vždyť právě proto si připlatil, aby mohl říkat že "on má něco jiného, protože PC ho přestalo bavit" i když tam ve skutečnosti má úplně ten samý hardware jako Pepa odvedle a liší se to jen a jen operačním systémem (kromě ceny HW i ceny aplikací pro jeho super OS).
    4.6.2009 13:49 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE4
    Krom SW se PC / Mac lisi tim ze Mac nema BIOS ale EFI. Coz je Linuxu vcelku fuk a pro Windowsy na to existuje nejakej softik kterej to obejde.
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    Amarok avatar 4.6.2009 14:48 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE4
    Vcera jsem drzel v ruce asi 1000 strankovou knihu pro Mac OS X Leopard a pripadal jsem si uplne jak ve svete Woken. "Chcete mit moznost prehravat take mpeg2 format? Pouze za 15 USD si muzete prikoupit klic, ktery vam aktivuje profesionalni verzi..." A podobne hruzy. :-!
    GNUniverse - May the source be with you...
    Amarok avatar 4.6.2009 12:27 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 2.1
    @shaga: to me trochu pobavilo.

    To muzeme rovnou rict, ze KDE a Wokna jsou to same.
    KDE: dole panel, vlevo na něm menu (K), Wokna: dole panel, vlevo na něm menu (Start)
    KDE: plocha s ikonami, Wokna: plocha s ikonami
    a tak dale...

    Nastesti muze mit kazdy svuj nazor a pouzivat, co uzna za vhodne.

    Mimochodem tvrdit, ze Amarok 2 se bude tak dlouho vyvijet, az bude moznost se prepnout vzhledove do verze 1, je zajimave, byl bych za to rad, ale moc s tim nepocitam. Jinak samozrejme Amarok 1.4 prosel dlouhym vyvojem, proto se mi taky libil, ale ve verzi 2 se dost rozkopalo a predelalo negativnim smerem. Je to ciste muj nazor, nikomu nic nevnucuju, a jak vidite, tak se mnou i nekteri souhlasi.
    GNUniverse - May the source be with you...
    4.6.2009 18:24 shaga
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 2.1
    To sice rovnou říct můžeme, ale budeme za hlupáky, pokud nevidíme podobnost mezi verzemi KDE 3 a 4 (k-menu za k-menu, kickoff za kickoff, krunner na alt-f2 za krunner na alt-f2 atd.), mluvíme o "něčem úplně jiným" a pak se to snažíme svést na to, že tato podobnost je stejná jako podobnost metafor windows, kde a gnome (kde je ve windows kickoff, prosím vás pěkně?)

    Pokud za to budete rád, pak si vzpomeňte, až to nastane, a nebude to daleko. Pochopitelně to nebude stejné pixel od pixelu, ale budete mít možnost velmi podobného layoutu. Kromě tisíce dalších možností, které by bez přechodu na Amarok 2 nebyly možné.

    Váš názor vám neberu, máte na něj právo, já mám právo si o něm myslet, že je pomýlený a argumentovat proti němu.

    Mimochodem, tohle video znáte?

    http://amarok.kde.org/blog/archives/1018-From-the-Post-2.1.0-Git-Vaults,-Part-3-Something-really-far-out.html
    4.6.2009 18:53 Mige_Amour | skóre: 12 | Benešov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 2.1

    Pokud se tam tohle opravdu dostne, tak to bude hodně super :)

    4.6.2009 20:38 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 2.1
    To video ovsem vypada luxusne.... Ze bych jeste zkusil vyhodit starou verzi a nahodit novou?
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    Amarok avatar 5.6.2009 09:30 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 2.1
    To video vypada pekne. Takovym velkym obloukem a daleko slozitejsim kodem se dostaneme tedy opravdu ke vzhledu prvni verze Amaroku :-) Mam rad minimalismus a prehlednost, cili tuhle cestu moc nechapu, lidi zrejme maji radi hodne efektu a veci na hrani, ale aspon tedy bude precejen dobre prehledne rozvrzeni i u verze 2, ted musime jen chvili cekat, aspon jste me presvedcil v tomto bode :)
    GNUniverse - May the source be with you...
    5.6.2009 09:52 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 2.1
    Jaký daleko složitější kód? Context view používá Plasmu, takže složitost v rámci Amaroku tam moc není (externí knihovna). A ty krásně přetahovatelné a tabovatelné docky (co byly vidět v tom videu) jsou standardní funkcí Qt 4, tzn. naprosto žádná složitost. Např. Dolphin je používá od začátku.

    To že se nepoužívají i v jiných aplikacích (třeba ten Amarok, nebo ještě mě napadá Gwenview) je bohužel dáno od Gnome okoukaným GUI-fašismem vývojářů (např. vývojář Gwenview někde v diskuzi odpovídal, že sidebar nepoužívá docky, protože by to bylo pro uživatele "zbytečně složité"... fuj, při podobné argumentaci se mi vždycky otevírá kudla v kapse).
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    hankey avatar 4.6.2009 10:32 hankey | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše změna - divně narychlený svět
    Protože všichni mají pocit, že je potřeba ZMĚNA. Jakákoli změna. Všechno dobré už bylo vymyšleno, tak se prostě jen dělá něco jiného, s funkčností a ovladatelností to logicky tak musí jít jen k horšímu. Je to vidět všude kolem, nejen GUI a software je tím zasažen. Ale vyplývá to z potřeby vydělávat stále víc peněz, takže ty primární změny, které pak někdo i ve "svobodném" světě odkouká a napodobuje, jsou vytvářeny jen proto, aby se ekonomika udržela v chodu a v růstu, protože to jinak přirozeně už prostě nejde. Že to nemůže už dlouho vydržet je všem jasné, ale zastavit to už nelze, na to jsou lidé málo uvedomělí a zodpovědní.
    data jsou pouze dvojí: na záloze a ve věčných lovištích
    4.6.2009 10:47 shaga
    Rozbalit Rozbalit vše Re: změna - divně narychlený svět
    Think different.
    4.6.2009 11:22 moo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: změna - divně narychlený svět
    imho staci 'Think'
    4.6.2009 11:33 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: změna - divně narychlený svět
    Mám obavu, že jakmile se někam začne na sílu tlačit "different" jen proto, aby to bylo "different", dopadá to někdy hodně špatně.
    4.6.2009 18:16 shaga
    Rozbalit Rozbalit vše Re: změna - divně narychlený svět
    To bylo heslo jabkařů.
    4.6.2009 10:24 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 2.1
    Já jsem s novým Amarokem 2 nadmíru spokojený (a to říkám jako dlouholetý uživatel původního Amaroku 1.x). Verze 2.1 je navíc pěkný posun vpřed, nový playlist (a možnosti jeho kustomizace) je naprosto úžasný. A provázání s Last.fm je také skvělé.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    4.6.2009 10:29 shaga
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 2.1
    Ano, věčný nářky nad tím, že to nebo ono, ale že by si někdo všiml naprosto nesrovnatelné podpory last.fm - a možností, které to ukazuje do budoucna - to ne.
    belisarivs avatar 4.6.2009 10:53 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 2.1

    Jak je to vubec s last.fm? Neni to uz za prachy?

    IRC is just multiplayer notepad.
    4.6.2009 11:11 moo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 2.1
    len radio

    "Just a reminder, your free trial of Last.fm Radio will end after you’ve played 30 tracks. Enjoying it? Subscribe for only $3.00/month"
    4.6.2009 12:17 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 2.1
    Ehm nic oproti, ale prvni co v amaroku udelam, ze zakazu vsechny ty nesmyslny lastfm, amazony, grokstery a co ja vym jaky jeste hovadiny tam jsou. z levyho menu vyhazu taky vsechny kravoviny a necham tam jen Adresarovou strukturu, kolekci a v pripade v1.4 jeste "Kontext".

    Verze 2 je krom jineho taky dost nanic ze to co driv bylo v panelu Kontext, se ted presunulo do ty silenosti uprostred. Nevim jak vyvojari, ale muj monitor nema 10000px na sirku, takze me se tam ten panel nevesel ani omylem. Navic nevim koho to napadlo, ale zadny z textu co se kde ukazuji, nejdou zkopirovat mysi. Kazdou chvili mi kolega rika at poslu nazev songu. V 1.4 kliknu na kontext a mysi mu ten text songu hodim do jabberu. Ve verze 2 bohuzel, vyvojari si mysli ze to neni potreba...

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    lmanik avatar 4.6.2009 13:17 lmanik | skóre: 11 | Vracov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 2.1
    jojo taky plna spokojenost s dvojkou :)
    A komu to cpes?
    clayman avatar 4.6.2009 10:52 clayman | skóre: 13 | Praha 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 2.1

    Mně Amarok 2.x poměrně vyhovuje, sice není jako 1.4 a nemá zatím jeho možnosti, ale tam se s postupem času dostane. Jediné, co mi v tuhle chvíli opravdu vadí, je, že neseskupuje tracky z jednoho alba, ale s různým interpretem (což zejména u soundtracků, které převážně poslouchám, je celkem běžné) a to docela zamrzí.

    4.6.2009 11:20 moo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 2.1
    ja ich mam poniektore v poriadku v kolekcii Artist / Album pod Various Artists...

    zopar soundtrackov a kompilacii, su v pohode kym sa nerozhodnem tagovat.. Potom tam mam napr. "Müller spieva Lasicu..." 2x so vsetkymi trackmi, po appende do playlistu tam je kazdy track osobitne.. aj ked to mam este 2.0.96
    4.6.2009 12:43 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 2.1
    Me brutalne vadilo, ze seskupoval cokoliv... Ale jak rikam, budu si 1.4 udrzovat dokavad to pujde a pak asi prejdu nekam jinam...
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    4.6.2009 18:22 zajca | skóre: 2 | blog: zajca
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 2.1
    Ten playlist mě neskutečně leží v žaludku. vždyť je to hrůza a nejhorší věc co to dělá je že některé skladby zobrazi jenom jako carku, dela jako by tam nebyli a přitom jsou otagované všechno OK
    dycky si říkám, proboha proč lidi píšete tak dlůhé blogy a pak neco začnu psat a nakonci si říkám k*rva to je dlůhé.
    4.6.2009 20:40 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 2.1
    Me hlavne stvalo, ze kazdou skladbu zobrazoval nejak jinak a je to strasne neprehledny. Kdyz jsem to nastavil aby bylo na jednom radku:

    title | author | album | time | bitrate

    Tak se to zaboha nedokazalo vejit na muj monitor.
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    5.6.2009 00:05 Pietro | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 2.1
    V 2.1? V 2.1 sa dá pekne nastaviť šírka jednotlivých položiek, takže by nemal byť problém vtesnať to tam.
    5.6.2009 11:07 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 2.1
    Nastavit se da, i kdyz brutalne slozite. A musel jsem to nastavovat dvakrat, protoze nektere songy pouziji jedno nastaveni a jine zase druhe. Pak v tom dialogu bylo jeste treti nastaveni tehoz, ale to jsem nikde nevidel.

    Ale muzes mi prosim vysvetlit, proc se musim hodinu hrabat v nastaveni, posouvat si tam boxiky a nastavovat jim nejaky sirky jenom proto abych dosahl normalniho jednoradkovyho vypisu? Navic se to tam neveslo. V 1.4 se to vejde. Jak to delaj nevim.
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    5.6.2009 14:20 Pietro | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok 2.1
    Neviem, prečo to tak skomplikovali. Ale jednu výhodu som v tom našiel. Dajú sa tam nastaviť rôzne typy playlistov a potom medzi nimi jednoducho prepínať. To je vec, ktorá sa mne hodí. BTW, ja som ten panel na plasma applety úplne schoval, pretože to zaberá priveľa miesta. Mám len Kolekciu a Playlist, takže playlit má miesta dosť. Dúfam, že nakoniec dospejú k tomu, že sa to bude dať usporiadať úplne voľne.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.