abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 4.0 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Využíván je Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:33 | Komunita

    Podpora Windows 10 končí 14. října 2025. Připravovaná kampaň Konec desítek (End of 10) může uživatelům pomoci s přechodem na Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 23:22 | Pozvánky

    Již tuto středu proběhne 50. Virtuální Bastlírna, tedy dle římského číslování L. Bude L značit velikost, tedy více diskutujících než obvykle, či délku, neboť díky svátku lze diskutovat dlouho do noci? Bude i příští Virtuální Bastlírna virtuální nebo reálná? Nejen to se dozvíte, když dorazíte na diskuzní večer o elektronice, softwaru, ale technice obecně, který si můžete představit jako virtuální posezení u piva spojené s učenou

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    včera 22:33 | IT novinky

    Dle plánu dnes končí služba Skype. Uživatelé mohou pokračovat v Microsoft Teams.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:44 | IT novinky

    Český statistický úřad rozšiřuje Statistický geoportál o Datový portál GIS s otevřenými geografickými daty. Ten umožňuje stahování datových sad podle potřeb uživatelů i jejich prohlížení v mapě a přináší nové možnosti v oblasti analýzy a využití statistických dat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:33 | Zajímavý projekt

    Kevin Lin zkouší využívat chytré brýle Mentra při hraní na piano. Vytváří aplikaci AugmentedChords, pomocí které si do brýlí posílá notový zápis (YouTube). Uvnitř brýlí běží AugmentOS (GitHub), tj. open source operační systém pro chytré brýle.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:11 | Pozvánky

    Jarní konference EurOpen.cz 2025 proběhne 26. až 28. května v Brandýse nad Labem. Věnována je programovacím jazykům, vývoji softwaru a programovacím technikám.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 21:44 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE Plasma? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE Plasma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 14:22 | IT novinky

    Před 25 lety zaplavil celý svět virus ILOVEYOU. Virus se šířil e-mailem, jenž nesl přílohu s názvem I Love You. Příjemci, zvědavému, kdo se do něj zamiloval, pak program spuštěný otevřením přílohy načetl z adresáře e-mailové adresy a na ně pak „milostný vzkaz“ poslal dál. Škody vznikaly jak zahlcením e-mailových serverů, tak i druhou činností viru, kterou bylo přemazání souborů uložených v napadeném počítači.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 30
    3.5. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 5.0.0 svobodného multiplatformního nástroje BleachBit (GitHub, Wikipedie) určeného především k efektivnímu čištění disku od nepotřebných souborů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (8%)
     (21%)
     (4%)
     (2%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 528 hlasů
     Komentářů: 22, poslední včera 10:06
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source

    Ballmer opět vyhrožoval distribucím, které s Microsoftem nepodepsaly patentovou dohodu. Vyjádřil se tak, že zákazníci Red Hatu mají povinnost zaplatit kompenzaci za intelektuální vlastnictví a že další firmy na tomto trhu se budou také chtít soudit s prodejci a uživateli open source. Zdrojem je vnunet.com.

    9.10.2007 16:03 | Luboš Doležel (Doli) | Zajímavý článek


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    9.10.2007 16:09 z72ka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Ballmer bude proste porad stejnej.... jeho by meli soudit.
    9.10.2007 16:10 Mti. | skóre: 31 | blog: Mti
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Uzasny svet, kde muze kdejaka opice vyhrozovat necim, co blize neupresni a jeste mu media delaji zdarma reklamu.
    Vidim harddisk mrzuty, jehoz hlava plotny se dotyka...
    9.10.2007 16:13 jozef
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Mal by mu konecne dat niekto po hube a mozno si uvedomi co tara.
    Pavel Půlpán avatar 9.10.2007 17:59 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    +1 :-D
    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.10.2007 18:16 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    +2 ;-)
    Pavel Půlpán avatar 9.10.2007 18:17 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Menim nazor... neuvedomi si nic. Nema cim... :-D
    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    9.10.2007 19:17 . | skóre: 8 | blog: ,
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    +3 :-D
    AsciiWolf avatar 9.10.2007 19:54 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    +5 :)))
    Zdenek.Z avatar 9.10.2007 19:59 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    = 11 :-)
    pools avatar 9.10.2007 20:32 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    !=21
    Vivre libre ou mourir!
    9.10.2007 22:00 Murry | skóre: 16 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    = 1011 :-)
    Zdenek.Z avatar 9.10.2007 23:31 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Přesně tohle jsem od někoho čekal. :-)
    Saljack avatar 9.10.2007 16:16 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Stejně to nemá cenu kdo tomu rozumí, ví že je to buď blbost nebo pravda. Ale jelikož už takhle tenhle blbec kecá 10 let tak silně pochybuju že je to pravda. Reklamu mu nikdo nedělá, spíš z něho dělaji blbce :-D
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    9.10.2007 16:34 Opium | skóre: 14 | blog: drugz | -cenzura-
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    mate na toho debila nekdo e-mail, rad bych mu taky vyhrozoval ze kdyz mi nezaplati tak mu uthnu koule
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.10.2007 17:24 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    ...utrhni mu i ty cecky... ;-)
    9.10.2007 17:27 Opium | skóre: 14 | blog: drugz | -cenzura-
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    :-)
    Pavel Půlpán avatar 9.10.2007 18:00 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    To jako ze bez nich bude jeste navic vul? :-D
    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    9.10.2007 16:36 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    dokud by jenom kecal, ze Linux MOZNA porusuje int.vlastnictvi, tak OK, ale ten debil rika, ze by meli platit:

    "People who use Red Hat, at least with respect to our intellectual property, in a sense have an obligation to compensate us"

    DO PREDELE, ZA CO TY KRETENE, BALLMERE!!!!

    Sorry, ale jinak se to rict neda.

    A nebo, ze bych zacal do medii prohlasovat, ze Microsoft mi ukradl napady, na kterych jsem mohl vydelavat miliony, takze by mi mel ihned zacit platit? Asi to bude nejlepsi, takze s tim rovnou zacneme.

    ------------------------------------

    Timto oficialne prohlasuju, ze mi firma Microsoft zcizila bezostysne moje genialni napady, za ktere jsem mel dostavat zaplaceno a nebylo to pouhych par drobnych, ale velke penize. Samozrejme s naslednymi procenty z prodeje dalsiho zbozi zalozeneho na techto mych napadech. Microsoft je tedy jednoduse zlodejska firma, ktera krade cizi napady a odmita za ne platit. Samozrejme tim, ze se takhle chova, automaticky predava vinu i na vsechny uzivatele operacniho systemu Windows a produktu rady Office, jelikoz se me napady v techto produktech pouzivaji a jelikoz jsem neudelil svoleni s takovym pouzitim, kazdy uzivatel techto produktu je tedy take neopravnene pouziva a vystavuje se tedy riziku, ze s nim bude zahajeno soudni rizeni a bude mi muset zaplatit odskodneni.

    -----------------------------------

    Kdo se prida?:)
    Josef Kufner avatar 9.10.2007 16:47 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    To by mohlo byt zajimave zkusit, ale chtělo by to opravdu najít pár drobností, které někde ukradli. Věřím, že to nebude moc veliký problém a stačí když to budou třeba jen dvě nebo tři totální ptákoviny, ale bude se o tom moct mluvit v množném čísle a kdyby šlo opravdu do tuhého, tak to nebude jen prach sprostá pomluva.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    frEon avatar 9.10.2007 16:54 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    jo chce to neco konkretniho, argument ze nejakej ballmer keca stejny dukazy nepodlozeny kraviny nikde neuspeje. ani u moji mamy, ktera me jinak podporuje.
    Talking about music is like dancing to architecture.
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.10.2007 17:21 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    tak třeba patent Amigy na dvoutlačítkovou myš! Gateway2000 kvůli němu koupil celou Amigu od Escomu a i tak jim to nebylo nic platný. Spravedlnost za peníze? MS Standard...
    9.10.2007 17:55 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    "...ale chtělo by to opravdu najít pár drobností, které někde ukradli..."

    Proc? Ja jsem od M$ zatim nevidel zadnej, ani kratkej, seznam, co Linux uradnul. A ze uz se timhle ohaneji peknou dobu.
    9.10.2007 21:15 JardaK | skóre: 12 | blog: Linuxovy_obcasnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Kratičkej seznam by byl. Linux ukradnul Balmerovi poslední zbytky rozumu. S tímhle by asi Microsoft mohl uspět.
    10.10.2007 10:43 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    To by mohlo byt zajimave zkusit, ale chtělo by to opravdu najít pár drobností, které někde ukradli.
    Pár drobností? On dělá MS od začátku něco jiného, než že kopíruje cizí nápady s několikaletým zpožděním, dává jim bombastické názvy a tváří se jako ten největší inovátor? Stačí se jenom podívat, jak soustavně kopíruje produkty applu i s chlupama. MS je první, kdo by měl mlčet a šoupat nohama, pokud se mluví o takzvaném "intelektuálním vlastnictví".
    10.10.2007 10:36 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    my v EU sa len mozme modlit, aby sa sem nezaviedli americke patenty na software :( To by znamenalo pre mekku linuxu tvrdy uder
    9.10.2007 16:36 mibo | skóre: 12 | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Kdybych nevedel, ze to dela svalne, protoze je to proste sv--e, tak bych rekl, ze obezita poskozuje mozek. Kazdopadne tyhle karty mu rozdali panove z Novellu a nemelo by se zapominat, ze i oni jsou namoceni v tehle spinave hre a bez nich by nikdy nefungovala.
    9.10.2007 16:44 Mark
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Ale vsak toto vykrikuje uz roky. A nefungovalo to ani pred piatimi rokmi a nefunguje to ani teraz.
    9.10.2007 16:54 mibo | skóre: 12 | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Jenomze to zde byla jednotna linuxova komunita a ne ze nekteri maji dohodu a nekteri nemaji, bezny clovek si rekne a procpak ji tamhlety tedy uzavreli, kdyz to neni pravda.
    9.10.2007 23:49 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Aby měli klid a jistotu.
    9.10.2007 16:45 halo hahalo | skóre: 7 | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Kazdopadne tyhle karty mu rozdali panove z Novellu a nemelo by se zapominat, ze i oni jsou namoceni v tehle spinave hre a bez nich by nikdy nefungovala.

    +1
    freshmouse avatar 9.10.2007 18:00 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Kazdopadne tyhle karty mu rozdali panove z Novellu a nemelo by se zapominat, ze i oni jsou namoceni v tehle spinave hre a bez nich by nikdy nefungovala.
    Přesně tak. Ať už Novell, udělal cokoli dobrýho, tak tímhle to tak posral, že už ani vydáním Hurdu 1 by to nenapravil. Nehledě na to, nepomohl ani sám sobě (jen na krátký čas). A já se zachovám tržně: nic od Novellu nikomu nedoporučím.

    Doufám, že Red Hat ochrání svoje zájmy lépe než Novell, který se nechal tak hloupě napálit...
    Ilfirin avatar 9.10.2007 20:54 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Za to já Novell doporučuji kudy chodím :-)
    9.10.2007 22:41 kafa | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    A já se zachovám tržně: nic od Novellu nikomu nedoporučím.

    Ale notak... Proč tak hrrr? Když ještě před nedávnem vedoucí IT navrhl nasadit SLES, šéfmanager ho ihned seřval, že žádnej amatérskej systém v podniku nepřipustí. Dnes, když SLES prodává, ba dokonce doporučuje i sám velký Microsoft si už podobná slova nedovolí, páč by se ztrapnil. I to je výsledek této smlouvy. Vůbec si myslím, že Microsoft tahá za kratší konec provazu a nebýt této srandovní doložky, působila by celá smlouva z jeho strany spíše jako kapitulace. Zvláště při srovnání s ještě nedávnými blafy o tom, že jde o 40 let starý systém a podobnými kecy. Tyhle Ballmerovy tanečky jsou pouze pokusem alespoň trochu si zachovat tvář. Navíc zmíněná úlitba není žádným přiznáním nějakých krádeží jak on tvrdí a její praktický vliv je nulový. Opravdu si myslím, že jí Microsoft prosadil jen proto, aby ústup ze strategie zesměšňování nebyl tak nápadný. Za skvělý protitah Novellu pak považuji přípravu na nástup tenkých Linuxových klientů. Jakmile bude v podniku jejich server, stane se tenký klient velikým lákadlem.

    Ilfirin avatar 9.10.2007 22:46 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vrightsyhrožoval Linuxu a open source
    Ale notak... Proč tak hrrr?
    Svatí bojovníci.
    clayman avatar 9.10.2007 22:49 clayman | skóre: 13 | Praha 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Tohle všechno je možné, nicméně -- bohužel -- Ballmerova slova mají v očích hlavounů z různých firem a korporací pořád váhu. :-(
    9.10.2007 23:40 mibo | skóre: 12 | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Nevim, ale tohle mi prijde jako demagogie, protoze stejne tak to mohli udelat dalsi s oduvodnenim, ze to pomuze Linuxu, ale oni to neudelali, protoze si uvedomuji kdo Microsoft je a s kym maji tu cest a co nekomercni distra s tema Microsoft nikdy jednat nebude ty rovnou zrejme pak zazaluje se svou partou pravniku. Uprimne s timhle stylem uvazovani nejlepe bude kdyby Microsoft delal vlastni distro, to by bylo teprv rozsireni, no nastesti vsichni nepapouskuji logiku novellackych manageru, kteri uz nevedeli jak se z toho vylhat a buhvi jestli vubec existuje Novell a neni to uz jen jedna z divizi Microsoftu.
    10.10.2007 02:57 kafa | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source

    Vždyť je to celé nesmysl. Za prvé - žádný takový pojem, jeko "duševní vlastnictví" není právně definován a slouží jen k matení pojmů. Definováno je autorské právo, příp. copyright, patent, průmyslový vzor a chráněný název. Za druhé - celá část smlouvy, která Vás tak irituje, je naprostým nesmyslem. Microsoft žádného uživatele Linuxu žalovat nemůže, ani kdyby stokrát chtěl. Napřed by musel žalovat autora software, příp. distributora a spor vyhrát. Teprve pak by mohl obtěžovat uživatele. A jestliže se nějaký manager Ballmerových slov zalekne - pak je to obyčejný pitomec. A to vůbec nemluvím o tom, že takovou žalobu by Microsoft mohl dokázat pouze po předložená vlastních zdrojových kódů a pak by se mohlo snadno zjistit, kolik toho ukradl on. A to neudělá.

    10.10.2007 09:45 mibo | skóre: 12 | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Jo to mate zrejme pravdu, ale nemeni to nic na faktu, ze ta smlouva tomu nesmyslu kvituje a ac to prinasi vyhody Novellu a zrejme i Linuxu tak je to proste neeticky hnus, ktery zacal Novell a proto souhlasim s nedoporucovanim Novellu i za cenu zpomaleni rustu Linuxu, protoze delat hnusne veci by se nemelo vyplatit a vubec by mne netrapilo, ze se Linux nerozsiruje za kazdou cenu.
    Dalibor Smolík avatar 10.10.2007 11:54 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Ani já v dohodě s Novellem nevidím pro Linux žádnou katastrofu. Na jedné straně to pro lidi, kteří uznávají jen Microsoft (a že jich znám dost) znamená signál, že ten Linux není až takový amatérismus, na druhé straně to pro uživatele Linuxových distribucí, jejichž tvůrci uzavřeli s MS smlouvu (zatím) neznamená, že by měli platit licence Microsoftu a pro ty ostatní uživatele to po právní stránce nic nemění. Podpisem smluv MS uznává, že OSS je pro ně důležitým hráčem v poli a alespoň částečně chtějí mít nad vývojem na trhu s IT v oblasti OSS svůj vliv.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    10.10.2007 22:07 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Když ještě před nedávnem vedoucí IT navrhl nasadit SLES, šéfmanager ho ihned seřval, že žádnej amatérskej systém v podniku nepřipustí. Dnes, když SLES prodává, ba dokonce doporučuje i sám velký Microsoft si už podobná slova nedovolí, páč by se ztrapnil.
    Částečně se ztrapnil už tím seřváním - jako manažer by měl svým podřízeným říkat, co mají dělat, ne jak to mají dělat.
    Quando omni flunkus moritati
    Sešívaný avatar 9.10.2007 18:24 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Přesně tak, dokud na něj výrobci distribucí kašlali, tak ty jeho řeči neměli takový efekt, potom přišel Novell s tou jeho smlouvou a najednou tu měl Ballmer příklad pro všechny neposlušné, jak se stát poslušnými. Chtěl by to nějaký protiútok, MS zase zneužívá x patentů společností jako je IBM nebo Sun. Ty jediné to můžou pro Linux udělat. Otázkou je, jestli jim to stojí za to.
    9.10.2007 16:43 Novell sux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Bravo novell!!!
    Václav 9.10.2007 17:18 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Ach jo, to je exemplární případ kokota s rukama a nohama... Ale má to svině promyšlené, někteří zákazníci RedHatu by se mohli leknout. Copak se nedá žalovat za pomluvu nebo něco takového? :/
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    9.10.2007 22:07 Murry | skóre: 16 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    To by me taky zajimalo:-)
    A take to jak se zachova ten 'spatny' - RedHat?
    11.10.2007 08:24 Martin Lebeda | skóre: 22 | blog: Martinuv_blog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source

    Dá - pokud máte na lepší právníky než MS...

    Pavel Půlpán avatar 11.10.2007 10:03 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    A nejenom pravniky...
    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    15.10.2007 08:36 Hynek (Pichi) Vychodil | skóre: 43 | blog: Pichi | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Minimálně v ČR by se s velkou pravděpodobností dalo uspět z obviněním z nekalé soutěže. K tomu by se dalo zažádat o předběžné opatření a pánové z české pobočky by si začali lámat hlavu jak zabránit, aby ten opičák něco dalšího neplácnul dřív, než se jim to předběžné opatření podaří zrušit. To by pak bylo pohrdání soudem.
    XML je zbytečný, pomalý, nešikovný balast, znovu vynalézané kolo a ještě ke všemu šišaté, těžké a kýčovitě pomalované.
    Pavel Půlpán avatar 15.10.2007 09:13 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source

    V nasem proamerickem zkorumpovanem state? :-D

    (subjektivni nazor)

    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    Vykook avatar 9.10.2007 17:26 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Až jednou koupím Microsoft, tak bude první koho vyhodím. ;-)
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.10.2007 17:32 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    udělej z něj rači tiskovýho mluvčího a pak uvolni zdrojáky... ;-)

    to pašíkovi praskne cévka...
    freshmouse avatar 9.10.2007 17:57 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Ale houby. Se přizpůsobí. Už ho vidím zpocenýho běhat po pódiu s výkříky OPEN SOURCE, OPEN SOURCE, OPEN SOURCE. A na závěr I LOVE THIS COMMUNITY, YEAH. :-D
    Vykook avatar 9.10.2007 18:43 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Myslím že v tenhle okamžik by RMS dosáhl nirvány :D
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    freshmouse avatar 9.10.2007 18:47 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Takže FSF song nenazpíval pod vlivem? :-O
    Vykook avatar 10.10.2007 00:11 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Narozdíl od jiných se pokusím na abcLINUXU nemontovat náboženství ;-)
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    9.10.2007 22:55 Martin Matějek | skóre: 12 | blog: Flying_circus | Kladno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Tak toho bych se chtěl dožít ^__^
    Don't judge me by the friends I keep. No, no, no. Judge me by the enemies I have slain!
    10.10.2007 11:41 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    :-D Uz jen ta predstava me dostala ze zidle :-)

    A souhlas, Ballmer by se prizpusobil naprosto v pohode.
    9.10.2007 17:40 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Ballmer takhle střílel už odjakživa, ale Novell mu nyní dodal lepší střelivo. Díky Novellu mají tato jeho slova mezi velkými firmami najednou mnohem větší váhu. A Novell z toho nehorázně těží. Je to svinstvo. Microsoftu se takto povedlo rozštěpit Linuxový svět.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    9.10.2007 17:59 XoRaGenCz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Firmu Microsoft nelze brát vážně. Ballmer je uřvaný pubezcent, ktery neví co říka. Linux nemá s Windows nic společného, maximalně že oba dva vznikly s unixu. Nic víc. A navic pokud je nějaká technologie v linuxu podobná té patentované od Microsoftu. Tak to je nejspis proto že to jinak nešlo udělat.

    Spiš se divím že do dnešního dne , žadná vývojářská komunita Linuxu. Nezažalovala Microsoft kvůly jejich uzavřených formatů. Nelze na sposutu jejich technologii udělat alternativu (kodek na wmv, wma a pod).
    9.10.2007 18:13 mibo | skóre: 12 | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Linux nemá s Windows nic společného, maximalně že oba dva vznikly s unixu.
    Tak to opravdu ne, Windows ani Linux nevznikly z Unixu.
    onion avatar 9.10.2007 21:15 onion | skóre: 8 | blog: onion | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Linux nemá s Windows nic společného, maximalně že oba dva vznikly s unixu. Nic víc.
    Ono je sireni blabolu nakazlive? :D
    11.10.2007 00:21 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    To je tak těžké pochopit rozdíl mezi čárkou a tečkou?
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 9.10.2007 18:20 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Další Ballmerova slova
    Jinak Ballmer ještě řekl toto (v závorkách rychlý volný překlad):

    Microsoft would simply love to see all open source innovation happen on top of its own proprietary Windows operating system.

    (Microsoft by prostě zbožňoval, kdyby veškerá inovace v open source probíhala na jeho vlastním proprietárním OS Windows.)

    Ballmer revealed that Microsoft has done a lot of work to attract open source innovation on Windows, deterring it from the Linux platform. The illustrative example Ballmer used was related to the efforts poured involving a tighter integration of PHP with Windows. In essence, Microsoft would benefit from open source components focused on it rather than on Linux.

    (Ballmer prozradil, že Microsoft udělal mnoho pro to, aby přilákal open source inovaci na Windows, přičemž ji zastrašil od Linuxu. Ukázkový příklad, který Ballmer použil, souvisel se snahami o užší integraci PHP s Windows. Microsoft by v zásadě měl profit z toho, že by open source komponenty byly zaměřené na něj, a ne na Linux.)
    Sešívaný avatar 9.10.2007 18:29 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další Ballmerova slova
    To se ale nádherně poslouchá. Přes všechny posměšky je jasné, že se Linuxu bojí a to je přece skvělá zpráva!
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.10.2007 18:27 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    ...asi ho zažaluju, to břicho, to je evidentní, nelegální a protizákoná kopie pupku mýho fotra...

    ;-) ;-) ;-)
    the.max avatar 9.10.2007 18:54 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    treba se objevi nejaky Lee Harvey Oswald a procisti mu hlavu...
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    Václav 9.10.2007 18:59 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    To by pro něj bylo příliš jednoduché...
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    progdan avatar 9.10.2007 19:05 progdan | skóre: 34 | blog: Archař | Teplice/Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    IMHO ten chlap ma sadlo i misto mozku nebo ja uz nevim...

    Popravde by me zajimalo, jak se k jeho nazorum stavi Bill Gates. On Microsoft postavil (neberu-li ted v potaz zpusob jakym to udelal) a nidky proti Linuxu nebo opensource takto ostre nevystupoval, protoze popravde za jeho vlady v MS to nebylo moc zapotrebi...
    Collecting data is only the first step toward wisdom, but sharing data is the first step toward the community.
    9.10.2007 19:08 Mark
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Open Source Assurance
    Deploy with confidence.
    Red Hat views the protection of our customers as one of our most important priorities. So we developed the Open Source Assurance program to safeguard customers developing and deploying open source solutions. The Open Source Assurance program provides certain assurances to customers in the event there is an intellectual property issue with Red Hat Enterprise Linux, JBoss Enterprise Middleware Suite or any other Red Hat branded subscription product. These assurances include (i) replacing the infringing portion of the software, (ii) modifying the software so that its use becomes non-infringing, or (iii) obtaining the rights necessary for a customer to continue its use of the software without interruption. As an additional protection, Red Hat also provides indemnification in its Open Source Assurance program.
    All customers with valid Red Hat subscriptions are eligible for the Open Source Assurance program. The terms of the Open Source Assurance program are contained in the Open Source Assurance Agreement that is available to Red Hat customers via Red Hat Network.
    http://www.redhat.com/rhel/details/assurance/faq/
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.10.2007 19:25 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    ja from czech republic, ja nemluvit ingliš... :-(
    9.10.2007 19:08 neveceral | skóre: 1
    Rozbalit Rozbalit vše Email Microsoftu
    právě jsem poslal níže uvedený dotaz na infolinku Microsoft

    Dobrý den, v současné době zvažuji nasazení GNU/Linuxu jak na desktopech tak i serveru od společnosti RedHat, která nemá a nehodlá uzavřít smlouvu s Microsoftem ala Novell. S ohledem na četná vyjádření Steva Ballmera, posledně http://www.vnunet.com/vnunet/news/2200717/microsoft-sharpens-aims-patent , žádám o sdělení jaké konkrétní intelektuální vlastnictví společnosti Microsoft je GNU/Linuxem neoprávněně využíváno a rovněž tak žádám o sdělení, v jaké výši je třeba platit kompenzace společnosti Microsoft za užívání jejího intelektuálního vlastnictví, včetně způsobu výpočtu. Vaše sdělení budu považovat za právně závazné a budu se jím řídit. S pozdravem a přáním hezkého dne...

    a o odpovědi budu samozřejmě informovat :-)
    the.max avatar 9.10.2007 19:22 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Email Microsoftu
    A ty opravdu veris, ze se dockas odpovedi???
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    9.10.2007 19:33 neveceral | skóre: 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Email Microsoftu
    jako právník na tom budu všemožně trvat, nějak odpovědět mi musí, jinak to poženu v rámci české pobočky Microsoft výše, pokud říkají, že něco chtějí, tak ať mi řeknou, kolik a za co. Snadné a prosté.
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.10.2007 19:36 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Email Microsoftu
    +1
    Zdenek.Z avatar 9.10.2007 19:45 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Email Microsoftu
    Tak doufám, že se pak podělíš o průběh a výsledek. Dost by mě to zajímalo.
    9.10.2007 19:53 me
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Email Microsoftu
    Uz te vidim jak to nekam "pozenes". Nechas toho celkem brzo. Hned jak to bude vyzadovat opravdu pravni kroky...
    9.10.2007 20:32 neveceral | skóre: 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Email Microsoftu
    píši v rámci české pobočky, nehodlám se s nimi soudit. Jedná se o samostatnou společnost právně oddělenou od "velkého MS", který ji jenom vlastní. Jinak globální právní ochranu zajišťuje http://www.openinventionnetwork.com/index.php .
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.10.2007 19:22 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Email Microsoftu
    :-) překládám do polštiny a posílám na polskej infoservis Mikrošrotu :-)
    progdan avatar 9.10.2007 19:23 progdan | skóre: 34 | blog: Archař | Teplice/Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Email Microsoftu
    Ze bychom to rovnou poslali Stevovi?
    Collecting data is only the first step toward wisdom, but sharing data is the first step toward the community.
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.10.2007 19:35 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Email Microsoftu
    ...pošli, já jsem právě zavrhnul překlad, protože moje polština ve psaní celkem pokulhává, napadlo mně něco lepšího ;-) zejtra se tam zastavim, mam to 5 minut od práce (aleje Jerozomiskie, Wa-wa) a když tam nebudou mit infopřepážku (něco jako MsDrive), tak tam brnknu.

    dám znát v blogu ;-)

    Geni(t)ální nápad!!!
    =^..^= AmigaPower® avatar 10.10.2007 17:59 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Email Microsoftu
    Tak jsem tam volal a dopadlo to přesně tak, jak většina předpověděla...

    Paní na infolince "malého Polského Mrkvošrotu" byla otázkou evidentně zaskočena, asi 10 sekund mlčela, potom mi nutila přepojení na technickou podporu produktů MS a nakonec mi dala číslo (né přepojila) na tiskové oddělení.

    Paní z tiskového oddělení mi do kratším dohadování o to, o co mi vlastně jde, odrecitovala rozdíl mezi "malím Polským Mrkvošrotem" a "velkým Mrkvošrotem", s tím že oni s ním, natož s Novellem nemají prakticky nic společného a odkázala mně na právní oddělení, technickou podporu a ofiko strany toho velkého...

    ...tím moje telefonování skončilo, protože včera jsem půl dne vytelefonovával vyjímku na smtp serweru naší firmy v čr, protože polovina neostradyTP (náš poskytovatel) se objevila na black listě a na další bezsmyslnej ping-pong po telefonu prostě už nemam...

    Snaha byla, ale když vám celou dobu na otázku: co mám dělat s tím červeným kruhem? Odpovídají: ano, zelený čtverec je bla, bla, bla... tak nakonec zkonstatujete že to nemá smysl...
    jiri.one avatar 9.10.2007 19:26 jiri.one | skóre: 19 | blog: Jiriho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Email Microsoftu
    Vsadil bych bud na za a) neodpovedej, nebo za b) odpoved bude neurcitej blabol s nulovou informacni hodnotou
    www.jiri.one - Můj blog o Linuxu, hrách, životě, ...
    9.10.2007 19:41 kub. | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Email Microsoftu
    Tipuju b) ;-)
    vogo avatar 9.10.2007 19:26 vogo | skóre: 34 | blog: "Skládat papír"
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Email Microsoftu
    už se těším na odpověď
    Nejsem paranoidní, ale to ještě neznamená, že po mě nejdou.
    9.10.2007 19:47 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Email Microsoftu
    U nás žádné softwarové patenty Microsoft ale nemá. Jestli ti udělá dobře, že ti to možná řekne někdo z Microsoftu, tak budiž... Jako právník sis určitě zjistil, jaký právní vztah má Microsoft s.r.o. k tomu mateřskému a ke Stevu Ballmerovi.
    9.10.2007 19:59 neveceral | skóre: 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Email Microsoftu
    mně taky nejde o USA, mně jde o ČR, pokud mi řeknou, že v ČR po mně nic nechtějí, tak budu spokojen, to mi stačí ke štěstí
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.10.2007 20:10 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Email Microsoftu
    ...to je na pí*u, to nic neřeší, tos to tam nemusel posílat, to je vobyčejná srabárna! mně zajímá co na to řekne ten VELKEJ Mrkvošrot... :-(

    ...to je to samý jak říct že "v čechách můžu svobodně hulit jointy a to, že Amigapower za to samý v Polsku dostane 5-8 mi je u prd*le..."
    9.10.2007 20:13 neveceral | skóre: 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Email Microsoftu
    Velký MS mi ani omylem neodpoví, možná mi nabídne akční slevu :-) ale jak píše níže žalobu měl podat nějaký hlavní vývojář RedHatu s jejich podporou, jestli se nepletu. Ale nic bližšího o tom nevím.
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.10.2007 20:22 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Email Microsoftu
    No, to by asi měl. Ale já už se těšim, jak se zejtra budou kroutit a snažit se pochopit o co mi vůbec jde, co to je RedHat a kdo je ten chlap...? :-)

    PS: se vsadim že tam nebudou vědět ani kdo to Ballmer je...
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.10.2007 20:00 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Email Microsoftu
    a mezinárodní právo???
    9.10.2007 20:36 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Email Microsoftu
    Nevím, co tím chceš říct.
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.10.2007 20:59 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Email Microsoftu
    jako, že je sice hezký, že jsme češi, ale né všichni "maj takovou kliku"...
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.10.2007 21:03 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Email Microsoftu
    ...pojedeš s laptopem do United States of Absurdyty a před tím smažeš to co by mohlo kolidovat s "právem podle mrkvošrotu"?! ;-)
    Jesus Jimenez avatar 9.10.2007 19:59 Jesus Jimenez | skóre: 29
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Email Microsoftu
    Mozna by to mohlo vyjit na ABCLinuxu jako clanek :)
    Doaenův zákon průtahů: Čím pomaleji pracuješ, tím méně naděláš chyb. -- Murphy
    9.10.2007 21:55 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Email Microsoftu
    Jo, to bude beztak neco typu: Zpusob vypoctu a specifikace konkretnich poruseni dava zrovna nase XY oddeleni dohromady, nejlepsi reseni pro Vas bude prejit na sw MS... jak tu MS kolikrat obhajuju, tak za TOTO(myslim to MS vyhrozovani Linuxu) by mel nekdo viset...a s chuti bych si na nej flusnul....
    progdan avatar 9.10.2007 22:10 progdan | skóre: 34 | blog: Archař | Teplice/Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Email Microsoftu
    ...a s chuti bych si na nej flusnul....
    rad se pridam :)
    Collecting data is only the first step toward wisdom, but sharing data is the first step toward the community.
    NbS avatar 9.10.2007 20:02 NbS | skóre: 26 | blog: Linux jako Linux ... vsude je neco jako /etc | Prague
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Tady pomuze uz jen Chuck Norris ...
    Pan Bily byli bily strop, aby byl bily ... (Opravdu si myslite, ze je to spravne) ?
    progdan avatar 9.10.2007 20:03 progdan | skóre: 34 | blog: Archař | Teplice/Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    +1
    Collecting data is only the first step toward wisdom, but sharing data is the first step toward the community.
    10.10.2007 09:28 Mti. | skóre: 31 | blog: Mti
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    a to jako ze udela z Balmera sponku a kus gumy?
    Vidim harddisk mrzuty, jehoz hlava plotny se dotyka...
    10.10.2007 10:25 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    ne, Sponku ;-)
    9.10.2007 20:11 neveceral | skóre: 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Ještě mě napadlo, jsem dřív četl, že nějaký vývojář z RedHatu podal žalobu v USA na Microsoft, aby tedy zveřejnil, co porušují. RedHat mu měl slíbit plnou podporu. Nevíte o tom něco bližšího?
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.10.2007 20:25 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Nevim, ale když mi napíšeš nějaký jméno, tak se na to zejtra zeptám... (ne anglojazyčnej link)
    9.10.2007 20:45 neveceral | skóre: 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    to jméno si právě nepamatuji a zpětně jsem to nevygoogloval
    9.10.2007 21:01 kub. | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    A jeden si taky chtěl patentovat DRM. Nevíte jak to dopadlo, jestli to už dopadlo?
    clayman avatar 9.10.2007 21:11 clayman | skóre: 13 | Praha 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Mám dojem, že to byl Alan Cox, kdo s tím přišel, ale od těch dob, co to "oznámil", jsem o ničem dalším neslyšel.
    9.10.2007 22:15 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Ballmer je pořád stejný, zatímco z Novellu se nám vyklubaly svině. Bez nich by Ballmer byl směšný. Kvůli nim je ale docela nebezpečný. Najde-li se jich víc, je se svobodným softwarem tak jak ho známe nebo chceme znát konec. Ignorujme Ballmera a flusejme na Novell.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    9.10.2007 22:22 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    A jak si tím "flusáním" pomůžeme?
    9.10.2007 23:05 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Pomůžeme si tak, že varujeme ostatní před jejich nekalými úmysly, čímž je třeba odradíme od nakupování u Novellu, možná tím ostatní distributory přimějeme chovat se lépe a upozorníme tím na sviňárnu, která ohrožuje softwarovou svobodu... Ale vždyť je to zřejmé. Nevím proč to dále rozvádět.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Ilfirin avatar 9.10.2007 22:44 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Nezapomeňte vydatně flusat na tento seznam aplikací tento seznam
    Dále si připravte dost flusů pro Xandros, Samsung, Xerox a další
    A nakonec si ještě nechte reyervu, protože jisté náznaky jednání jsou pozorovány i u RedHat a Canonical.

    Spokojenost?
    9.10.2007 23:12 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Není to kravina flusat na aplikace, které Novell podporuje? Je. Tím že něco Novell podpoří, ještě to nemusí být zlé. Novell podporuje OpenOffice a GNOME? Nesnažte se mi demagogicky a trapně vnutit, že bych tyto měl odmítat. Odmítám Silverlight a Mono, což jsou zlé věci, kterými se Novell snaží pomoci sobě a ublížit všem ostatním kromě Microsoftu. Ani jedno si do systému nepustím. Pro Xandros a Samsung a další mám flusů taky dost. Jestli se RedHat nebo Canonical zachová stejně jako Novell, budu blejt a né flusat. Snad se tak nikdy nestane. Zatím se oba vyjadřují jasně proti, stejně jako Mandriva.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    9.10.2007 23:20 Mark
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Jasne, ze by si mal odmietat Gnome. Novell tam uz zaniesol kod, za ktory od teba bude chciet Microsoft peniaze a ten kod mas aj v Debiane. Takze rychlo s tym prec z pocitaca.
    10.10.2007 10:42 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Nemyslím, že mu to už povedlo, ale časem se o to jistě bude pokoušet.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 9.10.2007 23:19 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Náznaky jednání? Nebyl to právě Mark, kdo to odmítal? A to samé u Red Hatu? Chci odkazy.
    10.10.2007 08:29 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Chci odkazy.
    To už by pak nebyl FUD, ale fakta, což je mnohem obtížnější.
    Ilfirin avatar 10.10.2007 08:41 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Můžete mě nazvat lhářem, pokud chcete. Odkazy neposkytnu, protože tento názor mám jen z útržkových informací. Pár útžkových informacích o tom, že by jednání bylo možné, na internetu proběhlo. Proto jsem to nazval náznaky, né, že přímo jednají.
    Ilfirin avatar 10.10.2007 09:30 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Tak zrovna RedHat se zdá být omyl. Zprávička na rootu byla, ale zdá se, že to k ničemu nedošlo.
    10.10.2007 10:39 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Dalibor Smolík avatar 10.10.2007 11:42 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Tak mi připadá, že Microsoft má z open source stále větší strach. Svým způsobem je to zpráva, že se vývoj OSS uchází správným směrem ... :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Pavel Půlpán avatar 10.10.2007 11:43 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Jj... svet uz se Microsoftu prestava bat... :-D
    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    10.10.2007 12:00 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Má strach (ani ne z open source, jako z free software---ten je pro ně nebezpečný). A taky šikovnou (byť svinskou) taktiku. A zrádce co se s ním spojují. Je to dobrá zpráva, jen pokud se jim jejich plán nevyjde. V opačném případě se blíží katastrofa pro FS.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    10.10.2007 14:16 eM.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    tohle znate? jak ballmer propagoval windows 1.0 ???

    http://www.youtube.com/watch?v=tGvHNNOLnCk
    10.10.2007 15:05 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Ballmer je prostě pohodář. Jsou ale lidi, co mu nejspíš záviděj, protože oni by se něco takového neodvážili dělat nebo by jim to neprošlo, tak se do něj za to strefujou.
    Dalibor Smolík avatar 10.10.2007 15:24 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer opět vyhrožoval Linuxu a open source
    Dovedu si představit sebe jako pohodáře taky s těmi penězi, co má on :-)
    To bych dělal dlouhý nos i na sousedku, která mě udala, že ukládám psí hovínka do jejich popelnice :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.