abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 18:22 | IT novinky

    Ústavní soud na svých webových stránkách i v databázi NALUS (NÁLezy a USnesení Ústavního soudu) představil novou verzi chatbota využívajícího umělou inteligenci. Jeho posláním je usnadnit veřejnosti orientaci v rozsáhlé judikatuře Ústavního soudu a pomoci jí s vyhledáváním informací i na webových stránkách soudu, a to i v jiných jazycích. Jde o první nasazení umělé inteligence v rámci webových stránek a databází judikatury českých soudů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    dnes 13:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 10.1 z Debianu vycházející linuxové distribuce DietPi pro (nejenom) jednodeskové počítače. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Vypíchnuta je podpora NanoPi Zero2 a balíček WhoDB.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:44 | Komunita

    Konference Otvorený softvér vo vzdelávaní, výskume a v IT riešeniach OSSConf 2026 proběhne od 1. do 3. července 2026 na Žilinské univerzita v Žilině: "Cieľom našej konferencie je poskytnúť priestor pre informovanie o novinkách vo vývoji otvoreného softvéru a otvorených technológií, o možnostiach využitia týchto nástrojov vo vede a vzdelávaní a taktiež poskytnúť priestor pre neformálne priateľské stretnutie užívateľov a priaznivcov

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:22 | Pozvánky

    Korespondenční seminář z programování (KSP) pražského Matfyzu pořádá i letos jarní soustředění pro začátečníky. Zváni jsou všichni středoškoláci a starší základoškoláci, kteří se chtějí naučit programovat, lépe uvažovat o informatických úlohách a poznat nové podobně smýšlející kamarády. Úplným začátečníkům bude určen kurz základů programování a kurz základních algoritmických dovedností, pokročilejším nabídneme různorodé

    … více »
    skywalqer | Komentářů: 1
    včera 04:11 | Komunita

    Fedora je od 10. února dostupná v Sýrii. Sýrie vypadla ze seznamu embargovaných zemí a Fedora Infrastructure Team mohl odblokovat syrské IP adresy.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 21
    včera 03:44 | Zajímavý projekt

    Ministerstvo zahraničí Spojených států amerických vyvíjí online portál Freedom.gov, který umožní nejenom uživatelům v Evropě přístup k obsahu blokovanému jejich vládami. Portál bude patrně obsahovat VPN funkci maskující uživatelský provoz tak, aby se jevil jako pocházející z USA. Projekt měl být původně představen již na letošní Mnichovské bezpečnostní konferenci, ale jeho spuštění bylo odloženo.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 27
    včera 03:33 | Komunita

    Byla vydána pro lidi zdarma ke stažení kniha The Book of Remind věnovaná sofistikovanému kalendáři a připomínači Remind.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    21.2. 23:55 | Nová verze

    Grafický editor dokumentů LyX, založený na TeXu, byl vydán ve verzi 2.5.0. Oznámení připomíná 30. výročí vzniku projektu. Novinky zahrnují mj. vylepšení referencí nebo použití barev napříč aplikací, od rozhraní editoru po výstupní dokument.

    |🇵🇸 | Komentářů: 0
    21.2. 15:00 | Komunita

    F-Droid bannerem na svých stránkách a také v aplikacích F-Droid a F-Droid Basic upozorňuje na iniciativu Keep Android Open. Od září 2026 bude Android vyžadovat, aby všechny aplikace byly registrovány ověřenými vývojáři, aby mohly být nainstalovány na certifikovaných zařízeních Android. To ohrožuje alternativní obchody s aplikacemi jako F-Droid a možnost instalace aplikací mimo oficiální obchod (sideloading).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 29
    20.2. 16:33 | Nová verze

    Svobodná historická realtimová strategie 0 A.D. (Wikipedie) byla vydána ve verzi 28 (0.28.0). Její kódový název je Boiorix. Představení novinek v poznámkách k vydání. Ke stažení také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (18%)
     (6%)
     (0%)
     (11%)
     (27%)
     (2%)
     (5%)
     (1%)
     (12%)
     (26%)
    Celkem 941 hlasů
     Komentářů: 25, poslední 3.2. 19:50
    Rozcestník

    Ben Goodger, vývojář Firefoxu, zveřejnil obrázky

    Ben Goodger, vývojář Firefoxu, zveřejnil obrázky nového okna s konfigurací, které právě vyvíjí. Na jeho blogu se dočtete víc.

    24.1.2005 10:16 | Petr Krčmář | Nová verze


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    24.1.2005 11:10 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše about:config
    Proč mě nepřekvapuje, že jsou screenshoty z MS Windows, když to namísto strukturovaného stromu nebo expanderů v jednom dialogu otevírá na každou pitomost další poddialog? Kromě toho, mají-li ta horní řada být tlačítka, měl by asi Ben navštívit Interface hall of shame.

    Ještě, že tam je ten about:config, sice není strukturovaný, ale alespoň je pohromadě a dá se v něm hledat.
    24.1.2005 11:31 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: about:config
    Taky by mě zajímalo, v čem je to lepší než dosavadní.
    24.1.2005 12:32 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: about:config
    Ugh! Ne, pokud tohle nekdo neforkne a nevykope z toho projektu vsechny windousaky, tak to bude vzdycky jenom programatorsky paskvil. "Vylepseni" konfigurace jsem teda rovnez nepochopil.
    24.1.2005 14:15 Georgo10 | skóre: 14 | blog: Deset hříchů | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: about:config
    A ze kterých Windows že jsou ty screenshoty? .. Ať hledám jak hledám, nikde žádné podobné téma nemohu najít (bavím se o WidlíchXP bez žádných dodatečných pluginů na změnu vzhledu)
    -- Georgo
    24.1.2005 14:51 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: about:config
    To nejsou MS Windows XP? Já už jsem je dlouho neviděl. Nejsou-li to MS Windows, tak je to podařená napodobenina, což z hlediska ideologického flamewaru vyjde nastejno.
    24.1.2005 15:17 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: about:config
    Ten skin se mi nechce hledat, ale XPcka to jsou.
    24.1.2005 16:26 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: about:config
    Z tohoto screenshotu je OS uplne jasny.
    Valoun avatar 24.1.2005 11:43 Valoun | skóre: 30 | blog: Psavec | Středočeský kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Ugh
    Ty screenshoty noveho Exploreru jsou fakt hezky, jen se mi nesnazte tvrdit, ze by tak mel nekdy vypadat Firefox.
    24.1.2005 11:52 Michal Kubeček
    Rozbalit Rozbalit vše dialogy...
    Srandičky, srandičky. Kdyby radši vrátili původní verzi "Save As" dialogu. Z té, kterou používají aktuální CVS verze, se mi zvedá krevní tlak... :-(
    24.1.2005 16:57 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dialogy...
    To jako ještě nějaká debilnější verze než ten v 1.0? Proboha, kdy to předběžně vidíte na ten fork?
    Copak toho není dost?
    24.1.2005 17:07 Jan Kundrát (jkt) | skóre: 27 | blog: jkt | Praha - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dialogy...
    existuje nekde nejakej projekt, kterej pouziva gecko na rendering, a zaroven se nese v unixovym duchu?
    24.1.2005 17:20 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dialogy...
    Chtělo by to navíc podmínku živý -- starý Galeon 1.2.x byl IMHO báječný browser a jeho featury mi dodnes chybí.
    24.1.2005 17:37 Jan Kundrát (jkt) | skóre: 27 | blog: jkt | Praha - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dialogy...
    on ten konqueror (khtml) neni zase az tak spatnej...
    24.1.2005 17:42 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dialogy...
    Konqueror je jenom obálka nad komponentou KDE pro zobrazování HTML (KHTML). Se vším zlem a problémy co k tomu patří.

    Zaměnit Firefox za Konqueror? Z bláta do louže.
    Copak toho není dost?
    24.1.2005 18:03 Jan Kundrát (jkt) | skóre: 27 | blog: jkt | Praha - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dialogy...
    Konqueror je jenom obálka nad komponentou KDE pro zobrazování HTML (KHTML).
    coz jsem napsal.
    Se vším zlem a problémy co k tomu patří.
    napriklad? krome zavislosti na KDE, samozrejme.
    Zaměnit Firefox za Konqueror? Z bláta do louže.
    mno tak co treba plne pouzitelna podpora tabu bez extensionu, mensi pametova narocnost,...
    24.1.2005 18:17 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dialogy...
    Závislost na KDE je problém naprosto dostačující. Oproti trápení s KDE je Firefox ještě zlatý.
    Copak toho není dost?
    24.1.2005 18:23 Jan Kundrát (jkt) | skóre: 27 | blog: jkt | Praha - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dialogy...
    fajn, pro me to problem neni. neco krome toho?
    24.1.2005 18:26 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dialogy...
    Pro tebe asi ne. No, tak používej Konqueror :-) Pro mě je to problém dost velký. Větší, než jaké mám s Firefoxem.
    Copak toho není dost?
    24.1.2005 20:21 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dialogy...
    Se vším zlem a problémy co k tomu patří.
    A jéje, ono je to asi nakažlivé :-/
    24.1.2005 20:34 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dialogy...
    Já chci webový prohlížeč. Ne webový prohlížeč a správce souborů a možná kdovíco ještě, který si při startu spustí tucet dalších procesů, protože je součástí jakéhosi desktopového prostředí, kterého musím půlku nainstalovat, aby ten prohlížeč jel.

    Pokud to desktopové prostředí používáš tak jako tak, tak budiž, cenu už jsi zaplatil.

    Ale v opačném případě to je jen zlo a problémy.
    24.1.2005 20:51 Jan Kundrát (jkt) | skóre: 27 | blog: jkt | Praha - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dialogy...
    protože je součástí jakéhosi desktopového prostředí, kterého musím půlku nainstalovat, aby ten prohlížeč jel
    opravdu? (velikosti stahovanych souboru smazany)
    slon ~ # USE=kdexdeltas ACCEPT_KEYWORDS=~x86 emerge -epv konqueror | grep kde-base
    [ebuild  N    ] kde-base/kde-env-3-r3
    [ebuild  N    ] kde-base/arts-3.4.0_beta1  +alsa +arts
     -artswrappersuid -debug -esd -hardened 
     -jack +mad +oggvorbis -xinerama
    [ebuild  N    ] kde-base/kdelibs-3.4.0_beta1  +alsa +arts
     +cups -debug -doc -jpeg2k -kerberos -openexr +spell +ssl +tiff -xinerama 
    [ebuild  N    ] kde-base/libkonq-3.4.0_beta1  +arts -debug
     +java +kdexdeltas -xinerama
    [ebuild  N    ] kde-base/kdebase-applnk-3.4.0_beta1  +arts
     -debug +java +kdexdeltas -xinerama
    [ebuild  N    ] kde-base/kcminit-3.4.0_beta1  +arts -debug
     +java +kdexdeltas -xinerama
    [ebuild  N    ] kde-base/kcontrol-3.4.0_beta1  +arts
     -debug +java +kdexdeltas +opengl +ssl -xinerama
    [ebuild  N    ] kde-base/konqueror-3.4.0_beta1  +arts
     -debug +java +kdexdeltas -xinerama
    
    24.1.2005 21:01 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dialogy...
    Přesně, jak píšu. S těmi velikostmi by to, pravda, bylo ještě zajímavější.
    24.1.2005 21:24 Jan Kundrát (jkt) | skóre: 27 | blog: jkt | Praha - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dialogy...
    jestli si myslis, ze je tohle pulka KDE, mozna je na case si znova syncnout predstavy s realitou :-). KDE je jeste rozlezlejsi ;-).

    velikosti jsou velikosti stahovanych zdrojaku, tudiz IMHO bezpredmetne.
    24.1.2005 21:42 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dialogy...
    Teď mi ještě řeknou, že je úplně jedno, jestli to budu stahovat den nebo hodinu…
    Copak toho není dost?
    24.1.2005 22:02 Jan Kundrát (jkt) | skóre: 27 | blog: jkt | Praha - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dialogy...
    pokud ma clovek cas/stroje na kompilaci (anzto stahuje zdrojaky), ma zpravidla i cas/linku na jejich stahnuti, ze. ano, je sice super cool, kdyz ma zdroj instalace (at uz binarka, nebo komprimovanej tar zdrojaku) 5MB misto 15MB, ale treba me je to vcelku jedno. pokud si nekdo instaluje browser dvakrat tydne, pripadne prenasi data kourovymi signaly ci pres GPRS, muze to byt problem, nicmene prave na podobnych linkach celkem ocenuju moznost jednoducheho zakazani pluginu (flash mam, protoze je obcas potreba, ale defaultne je vyply. umi to mozilla|firefox?)
    24.1.2005 21:03 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dialogy...
    Mimochodem kdybych neměl kvůli testování webů Operu (kterou si ovšem mohu nainstalovat i staticky slinkovanou), neinstaluji ani Qt, tudíž to bych tam počítal také.
    24.1.2005 21:23 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dialogy...
    To závisí i na Arts? A to tady ještě vyzdvihuješ jako přednost?
    Copak toho není dost?
    24.1.2005 21:29 Jan Kundrát (jkt) | skóre: 27 | blog: jkt | Praha - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dialogy...
    jiste ze ne, ale da se zapnout podpora pro arts (odtud to "+arts" na konci).
    24.1.2005 21:48 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dialogy...
    K čemu proboha potřebuje webový prohlížeč podporu pro arts? Děkuji, používám XMMS a hraje mi to hezky.
    Copak toho není dost?
    24.1.2005 21:59 Jan Kundrát (jkt) | skóre: 27 | blog: jkt | Praha - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dialogy...
    nevim, co treba pro pluginy? nebo to taky klidne muze byt treba "feature" build skriptu. nicmene jde to vypnout, takze vazne nevim, co resis. xmms mi tu shodou okolnosti hraje taky.
    24.1.2005 20:41 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dialogy...
    Ano, taková je cena desktopové integrace.

    Ošklivý názor na KDE sice možná nakažlivý je, ale v tom případě to tady museli chytit ode mne, protože mně se KDE nelíbilo ještě před tím, než jsem zjistil, že nějaké abclinuxu.cz vůbec je.
    Copak toho není dost?
    24.1.2005 20:54 Jan Kundrát (jkt) | skóre: 27 | blog: jkt | Praha - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dialogy...
    jiste, to je tvuj nazor.

    muzes mi ale jmenovat alespon jeden jiny pouzitelny graficky opensource webbrowser pod linux, ktery zvlada taby?
    24.1.2005 20:59 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dialogy...
    Co tím myslíš? Podle mého názoru a představ taby zcela bez problémů zvládá Firefox, Mozilla, Opera i Konqueror.
    Copak toho není dost?
    24.1.2005 21:17 Jan Kundrát (jkt) | skóre: 27 | blog: jkt | Praha - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dialogy...
    firefox, mozilla - IMHO prilis zerouci. mozilla mela multizillu, ktera byla vcelku dobra, firefox ma TBE, o kterym se jeho autor vyjadruje stylem "nepouzivejte tenhle hnusnej hack". o konqueroru mluvim ja, opera neni opensource ani zadarmo.
    24.1.2005 21:19 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dialogy...
    Žádné TBE nebo co ve Firefoxu nemám a po stránce tabů nejevím žádné zásadní známky nespokojenosti.
    Copak toho není dost?
    24.1.2005 21:28 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dialogy...
    Mozilla a Firefox mají TBE, a umožňují proto taby na straně (nalevo či napravo). Galeon to umožňuje sám od sebe. A co Konqueror?

    Mám obvykle otevřených 15-25 tabů, a kdyby byly nahoře, tak nevím, jak bych se v nich vyznal.
    24.1.2005 21:44 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dialogy...
    TBE vypadá divně, radši to neriskuju. A s klidem se držím na svých přijatelných 10 tabech, které podle favicony dokážu ještě rozlišit.
    Copak toho není dost?
    24.1.2005 21:47 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dialogy...
    Galeon je sice hezká věc, ale přijde mi, že to s ní jde od deseti k pěti. Přinejmenším ve Slackwaru je (oprava, byla) dost nestabilní a neustále padala. No, a pak se Volkerding naštval, nechtělo se mu to udržovat a tak ji prostě jen tak při bezpečnostím upgrade Mozilly vyhodil. Nebudu asi komentovat proč mám pocit, že už asi nepoužívám to správne distro :-(
    Copak toho není dost?
    24.1.2005 21:51 Jan Kundrát (jkt) | skóre: 27 | blog: jkt | Praha - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dialogy...
    Podle debianiho bugreportu to neumi. BTW, je tam krasnej popis, na cem vsem zavisi...
    24.1.2005 23:31 www
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dialogy...
    opera je zadarmo. s banerem. na 19" monitoru bez jakychkoliv obtizi, ale pouzival jsem kdysi davno verzi 5 i na 15" a legalne. a lepsi prohlizec dneska asi neexistuje, natoz opensource.
    24.1.2005 23:40 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dialogy...
    Opera je dle mého hrozně zbytečně překombinovaná na ovládání. Mrkni na můj Firefox. Není tam žádný zbytečný čudlík navíc. Tak se mi to líbí :-)
    Copak toho není dost?
    25.1.2005 00:07 Jan Kundrát (jkt) | skóre: 27 | blog: jkt | Praha - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dialogy...
    $ dig palisada.net
    
    ; <<>> DiG 9.2.3 <<>> palisada.net
    ;; global options:  printcmd
    ;; connection timed out; no servers could be reached
    
    25.1.2005 08:12 thingwath
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dialogy...
    Viz pipni.cz :-( Az to pujde, tak to pujde, s tim ja nic neudelam (jenom si shanim trochu lepsi hosting).
    24.1.2005 21:05 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dialogy...
    Ehm, na Linuxu jsem už dlouho neviděl browser, který by taby neměl (nepočítám-li dillo, které je vrchol minimalismu). Vždyť je má i elinks...
    25.1.2005 00:00 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dialogy...
    O žádné KDE vůbec nejde. Jde o rozmach trapné rétoriky, kdy se nějaký produkt označuje slovy jako "zlo", případně se rovnou nadává jeho uživatelům do debilů a masochistů.
    Vašek Lorenc avatar 25.1.2005 09:40 Vašek Lorenc | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dialogy...

    Ta rétorika se původně netýkala uživatelů KDE/QT nebo GNOME/GTK. Pokud se dobře pamatuji, bylo to v threadu o GIMPu a ten člověk tvrdil, že kdo používá GIMP je masochista.

    Jinak se tu spíš objevují obvykle výkřiky o tom, že je jedno nebo druhé naprosto nepoužitelné -- často na základě "vlastních zkušeností" nebo zdroje "JPP". Tedy bez použitelných důvodů -- až na čestné výjimky, mezi které zrovna nepatřím. A to se asi nezlepší..

    No a největší sranda bude, až se GNOME přepíše pod Mono, resp. .NET jako takový. To už těch znepřátelených táborů bude zase o něco víc..

    ...včetně majestátného loosa
    25.1.2005 15:17 thingwath
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dialogy...
    No proste zlo. Netvrdim, ze KDE je zlo, ale ze snaha pouzivat konqueror mimo KDE by mi pusobila zbytecne problemy a zlo, coz nemam zapotrebi. Rozhodne jsem neoznacil KDE za zlo.
    24.1.2005 17:26 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dialogy...
    Ano, pokud vím tak ano a nikoliv málo, nicméně nevím o žádném, který by podporoval nejnovější verze Gecka (vývoj je vývoj) a zároveň už uživatelským pohodlím překonal Firefox (což se ovšem viditelně blíží, jenom to bude opačným způsobem než je žádoucí).
    Copak toho není dost?
    24.1.2005 18:12 Michal Kubeček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dialogy...
    Vypadá to takhle:

    Jediné pozitivum je v tom, že automaticky doplňuje jména už existujících souborů, jinak je to naprostá tragédie, nepřehledné a nepraktické.

    24.1.2005 18:19 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dialogy...
    Aha, to ja ta fileselectorová zrůda z GTK+. Ach jo, jestli mysleli tu integraci s nativním prostředím tak, že poberou to nejhorší z GNOME, tak už fakt jiné východisko než fork nevidím.
    Copak toho není dost?
    24.1.2005 18:22 Michal Kubeček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dialogy...
    Pravda, když jsem dělal ty screenshoty, všiml jsem si značné podobnosti se "save as" v GIMPu...
    24.1.2005 18:23 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dialogy...
    Tak to není bohužel žádná vymyšlenost firefoxu. To je starý známý nový dialog z Gtk+ :-/

    A to je IMHO ten ukládací z těch dvou ještě ten použitelnější, protože v 99% případů mi opravdu stačí stisknout Enter nebo napsat jméno souboru beze změny adresáře.
    24.1.2005 18:29 Michal Kubeček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dialogy...
    Netvrdil jsem, že je to vymyšlenost Firefoxe. Jen že je to mnohem horší, než ten původní. Ke druhému odstavci: nerozumím; potřebuju-li jen odeslat, případně opravit jméno, jsou na tom oba dialogy úplně stejně. Potřebuju-li do jiného adresáře, je tento (pro mne) mnohem horší.
    24.1.2005 18:33 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dialogy...
    Já myslím ukládací se srovnání s otevíracím.
    24.1.2005 18:54 Michal Kubeček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dialogy...
    Aha, pochopil jsem to špatně. Naštěstí "Open File" ve Firefoxu prakticky nepoužívám, takže toho nejhoršího budu ušetřen...

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.