abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 00:33 | Nová verze

    Webový prohlížeč Dillo (Wikipedie) byl vydán ve verzi 3.1.0. Po devíti letech od vydání předchozí verze 3.0.5. Doména dillo.org již nepatří vývojářům Dilla.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:00 | Komunita

    O víkendu probíhá v Bostonu, a také virtuálně, konference LibrePlanet 2024 organizovaná nadací Free Software Foundation (FSF).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:22 | Nová verze

    Nová vývojová verze Wine 9.8 řeší mimo jiné chybu #3689 při instalaci Microsoft Office 97 nahlášenou v roce 2005.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    3.5. 13:11 | Nová verze

    Coppwr, tj. GUI nástroj pro nízkoúrovňové ovládání PipeWire, byl vydán v nové verzi 1.6.0. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu. Instalovat lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    2.5. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána dubnová aktualizace aneb nová verze 1.89 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a animovanými gify v poznámkách k vydání. Vypíchnout lze, že v terminálu lze nově povolit vkládání kopírovaného textu stisknutím středního tlačítka myši. Ve verzi 1.89 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 28
    2.5. 21:22 | Nová verze

    Proton, tj. fork Wine integrovaný v Steam Play a umožňující v Linuxu přímo ze Steamu hrát hry určené pouze pro Windows, byl vydán ve verzi 9.0-1 (𝕏). Přehled novinek se seznamem nově podporovaných her na GitHubu. Aktuální přehled her pro Windows běžících díky Protonu také na Linuxu na stránkách ProtonDB.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    2.5. 19:33 | Nová verze

    Byla vydána verze 1.78.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání na GitHubu. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    2.5. 11:22 | Bezpečnostní upozornění

    Služba Dropbox Sign (původně HelloSign) pro elektronické podepisování smluv byla hacknuta.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    2.5. 11:00 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 8.0 textového editoru GNU nano (Wikipedie). Podrobný přehled novinek a oprav v oznámení v diskusním listu info-nano nebo v souboru ChangeLog na Savannah. Volbou --modernbindings (-/) lze povolit "moderní" klávesové zkratky: ^C kopírování, ^V vložení, ^Z vrácení zpět, … Tato volba je aktivována také pokud binárka s nano nebo link na ni začíná písmenem "e".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    1.5. 23:22 | IT novinky

    Před 60 lety, 1. května 1964, byl představen programovací jazyk BASIC (Beginners' All-purpose Symbolic Instruction Code).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 23
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (60%)
     (10%)
     (16%)
     (13%)
    Celkem 86 hlasů
     Komentářů: 8, poslední včera 08:25
    Rozcestník

    BLASTPASS, závažný bezpečnostní problém v macOS, iOS, iPadOS a watchOS

    V macOS, iOS, iPadOS a watchOS byl nalezen a 7. září opraven závažný bezpečnostní problém BLASTPASS (CVE-2023-41064 a CVE-2023-41061). Zpracování (zobrazení) speciálně připraveného obrázku nebo přílohy vedlo ke spuštění útočníkem připraveného kódu.

    9.9.2023 08:00 | Ladislav Hagara | Bezpečnostní upozornění


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    9.9.2023 11:09 luky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLASTPASS, závažný bezpečnostní problém v macOS, iOS, iPadOS a watchOS
    Jsou nekde technicke informace o tom, jak to funguje?
    9.9.2023 11:57 X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLASTPASS, závažný bezpečnostní problém v macOS, iOS, iPadOS a watchOS
    Co ja vim tak Apple detaily nezverejnuje. POdrobnejsi informace jsou v popisu CVE. Kokretne "buffer overflow vulnerability in the ImageI/O framework" a "validation issue in Apple's Wallet feature".
    9.9.2023 19:35 luky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLASTPASS, závažný bezpečnostní problém v macOS, iOS, iPadOS a watchOS
    Ale objevitel by to zverejnit mohl. Zajimalo by me, v jaky stavu MacOS je - jestli data a zasobnik jsou namapovana jako nespustitelna a tak
    Jendа avatar 9.9.2023 19:46 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLASTPASS, závažný bezpečnostní problém v macOS, iOS, iPadOS a watchOS
    We expect to publish a more detailed discussion of the exploit chain in the future.
    9.9.2023 12:50 ewew | skóre: 40 | blog: ewewov_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLASTPASS, závažný bezpečnostní problém v macOS, iOS, iPadOS a watchOS

    Ako je možné, že trvalo dokončený systém má tieto chyby ?

    Root v linuxe : "Root povedal, linux vykona."
    9.9.2023 13:59 PetebLazar | skóre: 33 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLASTPASS, závažný bezpečnostní problém v macOS, iOS, iPadOS a watchOS
    Na základě té zranitelnosti by mohlo někoho napadnout, že MacOS je cca 20 let za Windows.
    9.9.2023 15:41 RealJ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLASTPASS, závažný bezpečnostní problém v macOS, iOS, iPadOS a watchOS
    Jako zastupce macos mensiny tady bych se chtel k situaci vyjadrit: neni pravda ze macos ma nejake chyby, to jsou jenom hejty windows a linux uzivatelu. Kazdy profesional vi ze macos neni zapotrebi aktualizovat protoze zadne chyby se v nem nevyskytuji. Tyhle fake news slouzi jenom k poskozovani jmena macos a apple. Konec ironie. Jako u kazdeho sw se chyby objevi. Zaplaty vydava apple rychle takze za me ok.
    9.9.2023 18:17 PetebLazar | skóre: 33 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLASTPASS, závažný bezpečnostní problém v macOS, iOS, iPadOS a watchOS
    U chyby je důležité i to jak dlouho v OS je (to je doba jejího potenciálního zneužití). To, že si jí není vědom tvůrce OS ještě neznamená, že není delší dobu známa třetí straně (black hats).
    k3dAR avatar 9.9.2023 21:24 k3dAR | skóre: 62
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLASTPASS, závažný bezpečnostní problém v macOS, iOS, iPadOS a watchOS
    neoveroval sem, ale na rootu pisou ze je/byla "Aktivně zneužívaná" ...
    porad nemam telo, ale uz mam hlavu... nobody
    12.9.2023 20:02 PetebLazar | skóre: 33 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLASTPASS, závažný bezpečnostní problém v macOS, iOS, iPadOS a watchOS
    Tady se například zmiňuje, že MacOS BigSur dostal patch na určitou zranitelnost 234 dní před jemu předchozí MacOS Catalina. V obou případech šlo v dané době o podporované verze MacOS.
    12.9.2023 20:06 RealJ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLASTPASS, závažný bezpečnostní problém v macOS, iOS, iPadOS a watchOS
    A?
    k3dAR avatar 13.9.2023 04:33 k3dAR | skóre: 62
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLASTPASS, závažný bezpečnostní problém v macOS, iOS, iPadOS a watchOS
    a nechapes rozpor s tvojim "Zaplaty vydava apple rychle"...
    porad nemam telo, ale uz mam hlavu... nobody
    13.9.2023 07:15 RealJ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLASTPASS, závažný bezpečnostní problém v macOS, iOS, iPadOS a watchOS
    Hele, neni to v souladu s apple standardy ani s mym ocekavanim, to ti uznavam.
    9.9.2023 22:42 hefo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLASTPASS, závažný bezpečnostní problém v macOS, iOS, iPadOS a watchOS
    Na každom bezpečnostnom probléme je najdôležitejší úderný názov!
    10.9.2023 09:12 bubak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLASTPASS, závažný bezpečnostní problém v macOS, iOS, iPadOS a watchOS
    zdejší mactardi dostaly pěknou ťafku, prej že je nej bezpečnější a kdesi cosi, to se na nějakej přechod můžu z vysoka vysrat a zůstat u děravých windejsi a linuxu, vyjde to totiž nastejno
    10.9.2023 14:16 RealJ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLASTPASS, závažný bezpečnostní problém v macOS, iOS, iPadOS a watchOS
    Mnozstvi zranitelnosti: Debian 11 - 1024, Windows10 v2004 x64 - 936, macOS 13 - 269. Debian, Windows, macOS. Zustan u ceho chces.
    Jendа avatar 10.9.2023 14:23 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLASTPASS, závažný bezpečnostní problém v macOS, iOS, iPadOS a watchOS
    Možná by stálo za to podívat se, jaké všechny programy se do toho zahrnují. Například pro Debian jsou to všechny balíčky v repozitáři. Náhodně otevřená CVE z toho seznamu jsou třeba:
    CVE-2023-25725 HAProxy before 2.7.3 may allow a bypass of access control because HTTP/1 headers are inadvertently lost in some situations, aka "request smuggling."
    (obsahují ty druhé dva systémy nějaký ekvivalent HAProxy, jehož chyby by v tom seznamu byly reportovány?)
    CVE-2023-4359 Inappropriate implementation in App Launcher in Google Chrome on iOS prior to 116.0.5845.96 allowed a remote attacker to potentially spoof elements of the security UI via a crafted HTML page.
    (to vypadá pro Debian velmi relevantně)
    CVE-2022-31090 Guzzle, an extensible PHP HTTP client. `Authorization` headers on requests are sensitive information. In affected versions when using our Curl handler, it is possible to use the `CURLOPT_HTTPAUTH` option to specify an `Authorization` header.
    (obsahují ty druhé dva OS vůbec něco jako PHP? natož pak s nějakou obskurní knihovnou Guzzle?)
    CVE-2022-29885 The documentation of Apache Tomcat 10.1.0-M1 to 10.1.0-M14, 10.0.0-M1 to 10.0.20, 9.0.13 to 9.0.62 and 8.5.38 to 8.5.78 for the EncryptInterceptor incorrectly stated it enabled Tomcat clustering to run over an untrusted network.
    (obsahují ty druhé dva OS ekvivalent Tomcatu?)
    10.9.2023 16:09 RealJ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLASTPASS, závažný bezpečnostní problém v macOS, iOS, iPadOS a watchOS
    Jako utocnika me zajima co je dostupne a zranitelne na danem systemu. Linux jaksi logicky bude obsahovat serverovy sw ktery bude mit diry ve srovnani s macos kde budou diry v naproste vetsine v neserverovych aplikaci. Tohle je tezke srovnavat, uzivatele linuxu maji jiny zpusob prace s pocitacem (geek, instaluje, testuje, mozna programuje) vs macos uzivatel (par applikaci z appstore). Srovnani v ramci toho co vse uzivatel dostane od “vyrobce” jsou cisla ktere jsem uvedl. Ze asi zadny uzivatel debianu nebude mit nainstalovane vsechny balicky je jasne, stejne tak je jasne ze ne vsechny aplikace budeou bezet atd. A to plati i pro windows nebo macos.
    Max avatar 10.9.2023 16:15 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLASTPASS, závažný bezpečnostní problém v macOS, iOS, iPadOS a watchOS
    Pěkná demaogie tak, aby se ti to hodilo do krámu. Prostě nebudeme srovnávat jen jablka s hruškami, ale jablka s botama, protože to prostě data umožňují :D.
    Kolik uživatelů desktopu si naladí Tomcat? Wildfly? Apache? Nginx? Postgres? php? Moc jich nebude, navíc v dnešní době kontejnerizace a dalších věcí si to ani nenaladí přímo do OS, ale do kontejneru. Doporučuji se probdit.
    A pokud podobné app chceš zahrnovat do stat Debianu, tak proč je nechceš zahrnout do stat ostatních OS? Jsou to multiplatformní app. Protože pak by ti čísla nevyšly, co? :)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    10.9.2023 16:31 RealJ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLASTPASS, závažný bezpečnostní problém v macOS, iOS, iPadOS a watchOS
    Libi se mi kdyz clovek uvede nejaky oficialni zdroj ktery rika ze linuxova distribuce ma vice der nez macos nebo windows tak linuxaci kopou nozickami ze je to demagogie. Kolik uzivatelu macos ma nainstalovany tomcat? Tisice? Kolik linuxu bude mit tomcat? Miliony? Protoze ma linux dominanci na serverech? Klidne mi nabidni cisla ktera budou vychazet ve prospech linuxu. Chces srovnat treba zranitelnosti v kernelu linuxu a macos? V linuxovem kernelu je tech chyb vice. Neco jineho? Dej cisla Maxi jinak tady jenom kopes nozickama bez cisel.
    Max avatar 10.9.2023 16:42 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLASTPASS, závažný bezpečnostní problém v macOS, iOS, iPadOS a watchOS
    Uvedl jsi leda tak houbelec a nejsi ani z to to připustit. To je asi tak vše, co lze k tomu říci. A protože si línej vůbec řešit nějaký data, tak to chceš po ostatních? Lol.
    Pokud nemáš na to, dělat nějaké trochu smysluplné analýzy, tak je prostě nedělej, bo jinak vypouštíš jen hlouposti.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    10.9.2023 16:48 RealJ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLASTPASS, závažný bezpečnostní problém v macOS, iOS, iPadOS a watchOS
    Klidne to muzeme porovnat na kernelu - linux ma tisice zranitelnosti v kernelu vs ~50 zranitelnosti v macos kernelu. Je to relevantni srovnani? Nebo ted budes protestovat ze v tom nejsou aplikace? Nebo ze macos nepodporuje nejakou obstarozni sitovku kterou zrovna ty pouzivas?
    10.9.2023 17:14 RealJ++
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLASTPASS, závažný bezpečnostní problém v macOS, iOS, iPadOS a watchOS
    Bude protestovat ze to nejsou chyby v kernelu ale modulech a driverech. A kdyz mu oponujes ze mi drivery v kernelu je kokotina z minuleho tisicileti tak bude pobouren protoze mu slapes na dogma :) Linuxaci se krouti jak hadi kdyz jdes do nich, nejvic nenavidi fakty.
    Jendа avatar 11.9.2023 01:04 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLASTPASS, závažný bezpečnostní problém v macOS, iOS, iPadOS a watchOS
    A to plati i pro windows nebo macos.
    Jenže když má někdo Windows, vyvíjí na tom weby v PHP nebo Javě, a tak si nainstaluje PHP nebo Tomcat, tak bude mít stejnou sadu děr, ale v tom seznamu započítané nebudou. U Debianu jo.
    12.9.2023 10:21 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLASTPASS, závažný bezpečnostní problém v macOS, iOS, iPadOS a watchOS
    tvl koukam zes je tu singlehandedly setrel jak soply z kniru

    cela letka pychou nadmutejch linuxtardu a nejsou schopny se postavit pravde tvrdejch cisel
    Max avatar 12.9.2023 11:07 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLASTPASS, závažný bezpečnostní problém v macOS, iOS, iPadOS a watchOS
    Prohoď si ruku, ať tě ta pravačka nezačne moc bolet :)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    12.9.2023 13:03 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLASTPASS, závažný bezpečnostní problém v macOS, iOS, iPadOS a watchOS
    co nadelam, sam, kdyz nejsem soucasti circlejerku jako vy
    Max avatar 10.9.2023 14:42 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLASTPASS, závažný bezpečnostní problém v macOS, iOS, iPadOS a watchOS
    Pokud chceš porovnávat zranitelnosti jednotlivých systémů, tak je třeba porovnávat, čeho se týkají a jakou mají závažnost.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    10.9.2023 16:26 RealJ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLASTPASS, závažný bezpečnostní problém v macOS, iOS, iPadOS a watchOS
    To bychom srovnavali stovky aplikaci coz se neda v jednom prispevku. Kdyz nejaka distribuce bude mit 20tis balicku ve srovnani s 50ti aplikacemi na macos tak logicky tech chyb ve 20tis aplikacich bude vice. Macos ma historicky zaklady z bsd a to se snad shodneme ze bsd jsou obvykle bezpecnejsi nez linux.
    Max avatar 10.9.2023 16:39 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLASTPASS, závažný bezpečnostní problém v macOS, iOS, iPadOS a watchOS
    BSD je silně za zenitem. Možná má vyšší bezpečnost, ale také mnohem méně funkcí, mnohem horší podporu hw, mnohem méně app atd. atd. atd.
    Také je smutné to, že porovnáváš distribuci, která obsahuje snad skoro všechny app s OS, kde je pár základních app.
    Postuješ hlouposti, a obhajuješ to leností :D. O takových šrotech, co předvádíš, nemá smysl ztrácet čas diskusí...
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    10.9.2023 16:44 RealJ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLASTPASS, závažný bezpečnostní problém v macOS, iOS, iPadOS a watchOS
    Logicky kdyz budu podporovat 5 zarizeni misto 5M tak tech chyb budu mit min. Souhlasim. Diskuse nema smysl. Cisla jsou jasna. Macos diky tomu ze nema v zakladu 20tis picovin je bezpecnejsi. Chces ukazat opak? Dej cisla.
    10.9.2023 17:58 linuxak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLASTPASS, závažný bezpečnostní problém v macOS, iOS, iPadOS a watchOS
    MAC je sice pekny na rozdil od windows, ale taky je to vezeni. Je inherentne nebezpecny.

    Je to jako kdyz si saddam hussain koupi bezpecne, sifrovane vysilacky - ale od spatneho dodavatele. Nebo kdyz mas barak a firma ti tam udela zabezpeceni, ale necha si backdoor a klice, aby 'mohli mit pristup'.

    Nebo jako kdyz si vse ulozis do sejfu, ke kteremu ma pristup banka i stat, muze tam nece sebrat, analyzovat, pridat (treba kinderporno) a pak te za to zavrit.

    Nebo jako kdyz se vlada domluvi s facebookem a vleze na tvuj ucet a za tebe tam neco rekne -- a pak te za to zavre. Tak nema smysl se bavit o tom, jak pevne jsou dvere, jak dobre jsou zasifrovana hesla facebooku, jake sifrovani maji vysilacky....

    Linux je dobry jen a jen proto, ze uzivatel ma jakousi vyssi uroven kontroly nad hardwarem a aplikacemi. V pripade windows a macu automaticky ztraci kontrolu. Mac i windows jsou nahackovany primo od vyrobce a spoulupracujicich vlad. A lidem to vubec nedochazi...

    Takze srovnavas nesrovnatelne. Ale podle me to dobre vis.
    10.9.2023 20:29 PetebLazar | skóre: 33 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLASTPASS, závažný bezpečnostní problém v macOS, iOS, iPadOS a watchOS
    Nezmiňoval zde nedávno RealJ NDA související s Apple? Jak v takových případech rozlišujete co je názorem dané osoby a kdy "money talks"?
    11.9.2023 15:37 RealJ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLASTPASS, závažný bezpečnostní problém v macOS, iOS, iPadOS a watchOS
    Zminoval jsem nda s ovocinarskym vyrobcem. Kdo videl nekdy jakekoliv zdrojaky od nich tak vi ze je to desna sracka bez ohledu na produkt. Presto se jim nejak dari nemit tech bugu hodne.
    11.9.2023 15:39 RealJ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLASTPASS, závažný bezpečnostní problém v macOS, iOS, iPadOS a watchOS
    Vsichni te sleduji, stat, banka, jeste i ten lidl. Linux je jedine reseni. Firewall blokujici vsechny prichozi i odchozi spojeni. Nebo si vzit cepicku a jit do lesa bejt offline. Ja s tebou souhlasim v tom ze vsechny OS vcetne linuxu obsahuji ruzne backdoory.
    12.9.2023 13:05 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLASTPASS, závažný bezpečnostní problém v macOS, iOS, iPadOS a watchOS
    zastavil bych se u "mnohem mene app"

    pro ucely myslenkoveho experimentu nahradme slovo "app" slovem "hovno"

    are we here yet? myslim ze ano
    11.9.2023 11:31 ..... Izak ..... | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLASTPASS, závažný bezpečnostní problém v macOS, iOS, iPadOS a watchOS
    Jak je sakra mozne, ze OS ma takovou stupdidni fci, na obrazky jsou knihovny - a jak je sakra mozne, ze obrazek neotevrita jako non-executable data ale jako executable ??? - JAK JE TOHLE K* MOZNE - ne tohle se ve Fedore se SElinuxem nemuze stat - hlavne se pri tehle chybe nic nespusti
    11.9.2023 15:41 RealJ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLASTPASS, závažný bezpečnostní problém v macOS, iOS, iPadOS a watchOS
    Ale prosim te, selinux ma taky zranitelnosti… kazdy sw ma zranitelnosti.
    11.9.2023 16:59 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLASTPASS, závažný bezpečnostní problém v macOS, iOS, iPadOS a watchOS
    Selinux je naprosto bezpecny stejne jako livobolny jiny vytvor NSA.
    Max avatar 11.9.2023 18:51 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLASTPASS, závažný bezpečnostní problém v macOS, iOS, iPadOS a watchOS
    Aha, i na selinux jsou bugreporty, tak ho nebudeme používat :DDD
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    11.9.2023 20:35 RealJ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLASTPASS, závažný bezpečnostní problém v macOS, iOS, iPadOS a watchOS
    A procbychom ho nepouzivali? Reagoval jsem na vyjadreni ze na fedore se selinuxem se nic nemuze stat. Snad s tim nesouhlasis Maxi…
    12.9.2023 13:07 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLASTPASS, závažný bezpečnostní problém v macOS, iOS, iPadOS a watchOS
    selinux je zdaleka nejmensi problem ty kupy hoven s nazvem fedora

    na server by to dal jen magor a na desktop to postrada uplne elementarni funkcionalitu, coz distroborci vyvazuji peclive pestenymi bugy
    12.9.2023 09:48 Mue & Hehe
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLASTPASS, závažný bezpečnostní problém v macOS, iOS, iPadOS a watchOS
    In Budgie 38 Spin it crashes 2-3 times a day and then logs me out 2-3 times a day due to "gdb [gnome something?] wants to access xyz. On top of accomplishing almost nothing per day, when this happens the Budgie Deskop crashes in unison. It's really sucked the last few days.

    This SELinux warning "something is trying to access something" is a very common I've read. Almost a normal bug. It says if I trust GDB to append some .conf....but Fedora will not tell me if I should trust it or not trust it so chasing my tail here.

    So long story short I set SeLinux to 'passive' state in the terminal and I enjoy my computing time again.
    12.9.2023 13:09 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLASTPASS, závažný bezpečnostní problém v macOS, iOS, iPadOS a watchOS
    na wikipedii pisou, ze to ma za sebou jenom 23+ let vyvoje, tak holt jeste vychytavaj detsky nemoce
    31.10.2023 02:59 메이저사이트
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLASTPASS, závažný bezpečnostní problém v macOS, iOS, iPadOS a watchOS
    That i take advantage of fundamentally wonderful content: you will realize all the items as a result of: 메이저사이트
    31.10.2023 02:59 먹튀검증
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLASTPASS, závažný bezpečnostní problém v macOS, iOS, iPadOS a watchOS
    In this post comprehend the most important thing, that will provide you with any search term abundant website link a fantastic 먹튀검증
    31.10.2023 03:00 https://mymelee.com/
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLASTPASS, závažný bezpečnostní problém v macOS, iOS, iPadOS a watchOS
    We take advantage of exclusively high quality high quality items -- you will learn they upon https://mymelee.com/
    31.10.2023 03:00 https://totofist.com/
    Rozbalit Rozbalit vše Re: BLASTPASS, závažný bezpečnostní problém v macOS, iOS, iPadOS a watchOS
    You understand your projects stand out of the crowd. There is something unique about them https://totofist.com/

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.