abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 4.0 open source programu na kreslení grafů Veusz (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Proběhla portace na Qt 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:44 | Nová verze

    Dibuja je jednoduchý kreslící program inspirovaný programy Paintbrush pro macOS a Malování pro Windows. Vydána byla verze 0.26.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    31.5. 23:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.13 z Debianu vycházející linuxové distribuce DietPi pro (nejenom) jednodeskové počítače. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    31.5. 21:44 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE Plasma? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE Plasma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    31.5. 16:33 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.22.0, tj. první z nové řady 3.22, minimalistické linuxové distribuce zaměřené na bezpečnost Alpine Linux (Wikipedie) postavené na standardní knihovně jazyka C musl libc a BusyBoxu. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 00:33 | IT novinky

    FEL ČVUT vyvinula robotickou stavebnici pro mladé programátory. Stavebnice Brian byla navržená speciálně pro potřeby populární Robosoutěže. Jde ale také o samostatný produkt, který si může koupit každý fanoušek robotiky a programování od 10 let, ideální je i pro střední školy jako výuková pomůcka. Jádro stavebnice tvoří programovatelná řídicí jednotka, kterou vyvinul tým z FEL ČVUT ve spolupráci s průmyslovými partnery. Stavebnici

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 50
    29.5. 20:33 | Komunita

    Ubuntu bude pro testování nových verzí vydávat měsíční snapshoty. Dnes vyšel 1. snapshot Ubuntu 25.10 (Questing Quokka).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.5. 14:55 | Nová verze

    Společnost Netgate oznámila vydání nové verze 2.8.0 open source firewallové, routovací a VPN platformy pfSense (Wikipedie) postavené na FreeBSD. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.5. 14:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.16 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Tor Browser byl povýšen na verzi 14.5.3. Linux na verzi 6.1.140. Další změny v příslušném seznamu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.5. 12:33 | Zajímavý článek

    Člověk odsouzený za obchod s drogami daroval letos ministerstvu spravedlnosti 468 kusů kryptoměny bitcoin, které pak resort v aukcích prodal za skoro miliardu korun. Darováním se zabývá policejní Národní centrála proti organizovanému zločinu (NCOZ). Deníku N to potvrdil přímo ministr spravedlnosti Pavel Blažek (ODS). Podle resortu bylo nicméně vše v souladu s právem.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 59
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (56%)
     (31%)
     (7%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 172 hlasů
     Komentářů: 13, poslední 30.5. 12:26
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    29.5. 13:21 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deník N: Odsouzený muž daroval ministerstvu bitcoiny, řeší to policie
    Wtf? Kdo muze neco darovat tomuto statu? A jak muze stat legalne prodat dar, ktery mozna pochazel z trestne cinnosti, a penize si nechat? :-D V tomto state uz neexistuje pravo?
    29.5. 13:50 jinrys
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deník N: Odsouzený muž daroval ministerstvu bitcoiny, řeší to policie
    Přečti si článek, ohromná prča. Tl;dr; verze: Odsouzencův právník řekl svému kamarádovi - ministru Blažkovi, ať vrátí hardware s bitcoiny zabavený policií, že za to ministerstvo dostane dar 30 %. Za přítomnosti ministrova náměstka byl hardware vrácen. Bylo "rozhodnuto", že se sice neví, za co odsouzenec bitcoiny dostal, ale že to bylo legálně. Dvě miliardy z drog tím byly vyprány doběla a ponechány dealerovi. Třetí miliarda šla na účely spravedlnosti. Sicílie hadr. Ministr praví:

    „Když z účtu ministerstva zmizí miliarda, je to samozřejmě podezřelé. A když tam miliarda na bohulibé účely přibude, je to prý podezřelé také. Toť demotivující realita české politiky a veřejného prostoru.“

    Ostatně soudím, že volené mafiány je nutné občas vystřídat.
    29.5. 14:43 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deník N: Odsouzený muž daroval ministerstvu bitcoiny, řeší to policie
    Pekne :-D Ja uz v tomto lockdownistanu verim uplne vsemu :-D
    xkucf03 avatar 29.5. 20:40 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Legalize heroin!?
    Ona je tedy otázka, proč by měl stát zakazovat výrobu a prodej drog. Trestné by měly být činnosti, které někomu škodí – např. krádeže, vraždy, poškození majetku atd. Ale když si někdo vyrobí drogu a sám ji zkonzumuje, tak tím nikomu neškodí, jen svému zdraví. A když se dva mezi sebou domluví a jeden to vyrobí a druhý zkonzumuje, tak to na věci nic nemění. Pokud je to dobrovolný vztah a nejsou v tom podvody typu nekvalitní materiál nebo falešné zboží, tak by do toho stát občanům zasahovat neměl. Pouze je potřeba z toho platit daně a dodržovat smlouvy, jako v kterémkoli jiném oboru.

    Sporné je třeba to, jak/jestli poskytovat zdravotní péči pro feťáky (bez zvláštního pojištění v nějaké větší míře asi ne). Ale jinak je to každého věc – kdo si chce zničit zdraví, tak může. Když se stane závislým a v důsledku toho bude krást nebo jinak škodit, tak patří do vězení – ale za ty krádeže/škody, ne za drogy.

    Vedlejší efekt té legalizace je snížení ceny a zvýšení kvality/čistoty zboží. Tím by měla poklesnout i ta související kriminalita.

    Pán z odkazovaného článku tak možná zaplatil 30% daň z příjmu…
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    29.5. 22:16 karkar | skóre: 8 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Legalize heroin!?
    kamo, až tvýmu dítěti zadara, několikrát, na párty, někdo věnuje dávečku perníku, jen tak, dobrovolně, tak jak řikáš, že vše oukej... ...a z tvýho teen děcka se následně stane prostitut(ka) co za další dávečku udělá cokoliv, budeš mluvit jinak. Drogy sou svinstvo. tečka.
    29.5. 22:34 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Legalize heroin!?
    Podepisuju.

    Jinak teda Blažek TVL... Ten sráč tam nemá co dělat zhruba tak od chvíle, kdy ta vláda šla na hrad ke jmenování. A ještě jako ministr spravedlnosti, kurva...
    Jendа avatar 30.5. 00:37 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Legalize heroin!?
    A pomáhá tomu současný přístup většiny států k drogám? A dějí se tebou popisované problémy v zemích, kde je "war on some drug" mírnější, výrazně častěji, a naopak v zemích, kde jsou "skuteční tvrďáci", se téměř nedějí?
    30.5. 06:20 RealJ | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Legalize heroin!?
    Doporucuji se podivat na oblasti kde byli legalizovana konzumace i tvrdych drog a pak pochopis ze to dopadlo pokazde katastrofou. Z osobni zkusenosti vim jak to dopadlo ve state Oregon, v roce 2021 umoznili mit male mnozstvi cehokoliv bez toho aby uzivatel byl postizen. Ve 2024 to zrusili protoze dopady na bezpecnost, ekonomiku, zivoty lidi byli katastrofalni. V evrope probehlo taky par pokusu a dopadli spatne.
    30.5. 10:11 Kate | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Legalize heroin!?
    Oregon se pokusil přebrat model Portugalska, kde peníze z boje proti drogám přesměrovali do léčby a prevence a i přes (nebo spíš díky) dekriminalizaci se jim povedlo výrazně snížit drogový problém. Jen se Oregon podle všeho na tu prevenční a odvykací část dost vybodl. Co tak čtu, tak ten výsledek s takovým nastavením čekali i proponenti dekriminalizace.
    30.5. 07:40 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Legalize heroin!?
    Tak ono se toto deje bez ohledu na statni zakaz. Domnivat se, ze zakaz neco resi, je velmi naivni. A tahat do toho emoce je hloupe az debilni. Diky zakazum naopak je vyssi cena a nizsi kvalita drog, coz zpusobuje spoustu zdravotnich a socialnich dusledku. A nakonec, kazdy sveho stesti strujce. Kdyz se nekdo chce zlikvidovat, necht se likviduje, jeho vec.
    30.5. 08:53 karkar | skóre: 8 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Legalize heroin!?
    Naopak, drogy jsou jenom o emocích. A co se týče úplný legalizace, tak to nebude nikdy fungovat - protože kdo dneska má trh pod palcem si ten trh nenechá nijak vzít. uvedu ti hypotetický příklad - v hypotetickym státě s legálníma drogama začneš podnikat a nabídneš ve svým novým obchůdku perník o 30% levnějc než hoši od dona pabla vedle v ulici. Co myslíš, že se stane? Do týdne za tebou don pablo pošle svýho poskoka, a buď v tom lepšim případě svůj krámek za pakatel prodáš anebo, v tom horšim případě, tvuj krámek vyhoří, v tom nejhoršim případě i s tebou. Legalizace má možná smysl u samopěstitelů, aby se do basy nedostávali důchodci s těma dvjčatama - alchajmrem a párkinsnem, dnou nebo sklerózou, ale jiný tvrdý a zejména syntetický drogy s vysokou mírou závislosti by společnost neměla imho tolerovat. A prodej nebo zprostředkování dětem by mělo mít za následek drakonické tresty.
    xkucf03 avatar 30.5. 09:30 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Legalize heroin!?
    A co se týče úplný legalizace, tak to nebude nikdy fungovat - protože kdo dneska má trh pod palcem si ten trh nenechá nijak vzít.
    Primární důvod k té legalizaci je to, že je nemorální, aby stát omezoval nebo dokonce trestal občany, kteří nikomu neškodí, dodržují smlouvy a zákony a platí daně.

    Nicméně pozitivní vedlejší efekt je právě tohle – významný pokles ceny zasáhne ty stávající mafie a dealery. Přestane to pro ně být výhodné a jejich „podnikání“ se rozpadne. Pokud by se tomu chtěli bránit, viz níže.

    uvedu ti hypotetický příklad - v hypotetickym státě s legálníma drogama začneš podnikat a nabídneš ve svým novým obchůdku perník o 30% levnějc než hoši od dona pabla vedle v ulici. Co myslíš, že se stane? Do týdne za tebou don pablo pošle svýho poskoka, a buď v tom lepšim případě svůj krámek za pakatel prodáš anebo, v tom horšim případě, tvuj krámek vyhoří, v tom nejhoršim případě i s tebou.
    Jednou ze základních funkcí státu je, že zajistí bezpečnost občanů a vymahatelnost práva. Ten „don pablo“ tedy má skončit na šibenici nebo alespoň v díře, ze které už nikdy nevyleze. Ovšem ne za drogy, ale za útok na druhé, žhářství, vyhrožování, neplacení daní atd.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    30.5. 10:04 karkar | skóre: 8 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Legalize heroin!?
    při úplné legalizaci žádný pozitivní efekt nebude, drogová mafie si nenechá na svůj business šáhnout. dneska to funguje tak, že když náhodou děláš něco co zajímá nějakýho mafijánskýho bosa, skončíš. pokud legalizujou tvrdý drogy, nemáš nejmenší šanci se na ten trh dostat protože jednotlivý skupiny mají trh dávno rozdělenej a kartelový podmínky dohodnutý, pod palcem maj i policajty. tak to bude fungovat dál, jenom s tim rozdílem, že po ulicích se budou ploužit zdrogovaný trosky a kriminalita násobně vzroste. protože člověk na drogách velice rychle ztrácí sociální dovednosti a zábrany. Od toho stavu chrání společnost kriminalizace a tím i relativní nedostupnost drog. Takže dneska ve velké míře sežene drogy jen kdo chce (anebo koho do toho záměrně namočej, protože má třeba bohatýho fotra), ale v případě legalizace by je měl k dispozici každej - kdo může. Což je řádově víc. Běž se někdy projít na anděla, a uvědom si, že těch trosek kolem bude třeba padesátkrát víc, teď jich tamje dvacet třicet, ale vem si že jich tam je kolem tebe tisíc.

    Fakt si myslíš, že těžce závislý člověk na heroinu, pervitinu, anebo i kokainu je pro společnost přínosem? Dyť přece na těch látkách je většinou fyzická závislost, a u těchto drog vzniká rychle, a to žene postupně člověka do stavu, že je buď nastřelenej, nebo shání dávku. Takový lidi ve společnosti nefungujou. Teď máš ve společnosti zhruba 1.5% závislejch, při úplnej legalizaci jich budeš mít třeba 20-30% včetně dětí. Budeš mít závislý celý rodiny, děcka kterejm to domu dotáhne fotr, nebo strejc... u drog neplatí, nemáš na to prachy tak si to nekoupíš, drogu mít musíš, takže pro její získání uděláš cokoliv. Kriminalita, krádeže, přepadení, prostituce to všechno tady vzroste násobně. s tim taky nemoce, ajc, žloutenka a jiný swinstva... Budeš se bát sednou v tramvaji na prdel, v každý bude ne jedna, ale třeba deset smradlavejch fetek co tě budou otravovat...

    ...to fakt nechceš. nikdo normální to nechce.
    Jendа avatar 30.5. 11:42 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Legalize heroin!?
    při úplné legalizaci žádný pozitivní efekt nebude, drogová mafie si nenechá na svůj business šáhnout. dneska to funguje tak, že když náhodou děláš něco co zajímá nějakýho mafijánskýho bosa, skončíš. pokud legalizujou tvrdý drogy, nemáš nejmenší šanci se na ten trh dostat protože jednotlivý skupiny mají trh dávno rozdělenej a kartelový podmínky dohodnutý, pod palcem maj i policajty.
    Pozorovali jsme toto při dekriminalizaci alkoholu v zemích, kde se tak stalo?
    30.5. 13:35 karkar | skóre: 8 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Legalize heroin!?
    za prvé, alkohol pije převážná většina obyvatelstva, představte si že stejná převážná většina obyvatelstva bude stejnou měrou vychutnávat třeba heroin.
    za druhé uvědomte si že závislost na alkoholu se děje pomalu, zatímco u tvrdých drog stačí několik málo dávek.
    30.5. 09:59 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Legalize heroin!?
    Neboj se, konkurencni boj funguje v jakemkoli odvetvi. Podivej se na tabak a cigarety. Strilelo se, kdyz byla prohibice. Strili se ted? Ne :-D
    30.5. 10:12 karkar | skóre: 8 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Legalize heroin!?
    Ale s tim rozdílem, že závislej kuřák pořád ve společnosti fungovat může, zatímco závislej na pervitinu nikoliv.
    30.5. 10:19 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Legalize heroin!?
    Zavisly alkoholik take ve spolecnosti nefunguje, naopak je jeho stav kolikrat horsi nez na tezkych drogach :-D To opravdu neni argument pro to, ze by nemel fungovat konkurencni boj na volnem trhu, kam stat nestrka svuj smrduty rypak.
    30.5. 13:37 karkar | skóre: 8 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Legalize heroin!?
    viz výše.
    30.5. 10:51 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Legalize heroin!?
    Fofrpisek dostal ve 20. stoleti wehrmacht az ke Stalingradu, ve 21. uplne stejne udrzuje v chodu ubery/wolty a jiny rozvozaky.
    Jendа avatar 30.5. 11:43 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Legalize heroin!?
    Možná mám špatnou představu o ceně, ale přijde mi, že se to ekonomicky nemůže moc vyplatit (pokud to myslíš tak, že to berou řidiči).
    30.5. 13:52 karkar | skóre: 8 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Legalize heroin!?
    tak v lsd jeli ve velkym amíci ve vjetnamu... a myslim že nechceš aby s tebou jezdil autobusák na spídu. i když je možný že některý už na tom jednou, tak prasácky snad nejezdili ani za bolševika
    xkucf03 avatar 30.5. 09:15 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Legalize heroin!?
    kamo, až tvýmu dítěti zadara, několikrát, na párty, někdo věnuje dávečku perníku, jen tak, dobrovolně, tak jak řikáš, že vše oukej
    A dneska se to neděje? Různé akce typu „první dávka zdarma“ nebo „do propuknutí závislosti velká sleva“ používají dealeři i tam, kde jsou drogy nelegální.
    ...a z tvýho teen děcka se následně stane prostitut(ka) co za další dávečku udělá cokoliv, budeš mluvit jinak.
    Prodávat dětem alkohol a cigarety je zakázané a trestné. Pro drogy by mohl platit stejný režim. Ano, dítě není úplně svéprávné a dá se snadno zmanipulovat a z těchto důvodů zaslouží nějakou ochranu a platí pro ně jiná pravidla.
    Drogy sou svinstvo.
    S tím souhlasím a nikomu bych nedoporučoval jejich užívání. Na druhou stranu považuji za nemorální, aby stát mluvil do života dospělým svéprávným lidem, kteří nikomu neškodí, nebo je dokonce trestal. Trestné má být jednání, které ostatním škodí. Pokud feťák nebo výrobce či obchodník zvládne ve společnosti fungovat tak, aby nekradl, nezabíjel, nezasahoval ostatním do jejich zákonných práv, nedopouštěl se podvodů, dodržoval smlouvy a platil daně, tak by ho stát neměl omezovat nebo dokonce trestat. A pokud takhle fungovat nedokáže, tak trest samozřejmě zaslouží (ale za ty způsobené škody, ne za drogy).
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    30.5. 10:20 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Legalize heroin!?
    S tím souhlasím a nikomu bych nedoporučoval jejich užívání. Na druhou stranu považuji za nemorální, aby stát mluvil do života dospělým svéprávným lidem, kteří nikomu neškodí, nebo je dokonce trestal.
    Podepisuji a podtrhuji :-D
    30.5. 11:07 karkar | skóre: 8 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Legalize heroin!?
    Jenže závislý lidi škodí společnosti. sníženým přínosem - nepracujou, nestudujou, zvýšenou krimnalitou a následné výdaje na jejich odvykání a věznění jsou taky z obecního.
    ⧠ A = 0 avatar 30.5. 11:11 ⧠ A = 0 | skóre: 11 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Legalize heroin!?
    Za snížený přínos si může společnost sama svým dementním punitivním přístupem.
    Nevolte zmrdy.
    30.5. 14:13 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Legalize heroin!?
    Neshodneme se. Proc by vubec clovek mel byt nejak prinosny spolecnosti? Proc by mel pracovat a studovat? Pokud nekdo chce, at si dela, co chce. Pokud nekomu zpusobi skodu a ublizi, to je neco jineho. Tam ale samozrejme pomuze zlevneni drog na volnem trhu, cimz se snizi nutnost pachat trestnou cinnost kvuli nakladum zavislosti.
    30.5. 11:02 karkar | skóre: 8 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Legalize heroin!?
    Stát, aby vůbec fungoval, si nemůže dovolit aby 20-30% občanů bylo dysfunkčních. Ty vidíš drogy možná jako travku před klubem, éčko, houbičky, nebo seš zlatý dítě kdy doma fotřík má něco kokeše, a ty mu kus šlohneš na párty u kámošky, ale to je jenom špička ledovce.

    typická závislost na amfetaminech, heroinu a podobných sračkách se rychle zvyšuje a z normálně fungujícího člověka dělá nefunkční všehoschopnou trosku. závislí lidi zničí veškeré sociální vazby a společnosti začnou škodit. nejdřív zničí sebe, ztrátou zaměstnání, školy, pak rodinu, ze které vyčerpají veškeré zdroje a pak nebo paralelně, společensky škodí kriminalitou. Následná léčba závislosti i pobyt v kriminálu jsou velice drahé záležitosti, s velkou pravděpodobností recidivy u obojího. valná většina lidí s vybudovanou závislostí není schopna závislosti sama čelit. důsledkem užívání drog jsou i mentální degradace a psychické nemoci.

    to fakt nechceš. a podle mě je nemorální tohle lidem umožnit.
    30.5. 11:16 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Legalize heroin!?
    léčba závislosti i pobyt v kriminálu jsou velice drahé záležitosti, s velkou pravděpodobností recidivy u obojího
    Kdyz poruseni prohibice trestas hotelovym vezenim, tak je holt pobyt drahy a recidiva vysoka.

    A pritom by stacilo pachatele trestne cinnosti "pod vlivem" odsuzovat misto do pohodlneho vezeni k obecne prospesnym pracem, treba prebirat bordel v recyklacnim provozu, odvykaci efekt bude mnohem ucinnejsi. A jedina takova zkusenost "bratrancova kamose" uplne postaci jako prevence sirokemu okoli.
    30.5. 13:44 karkar | skóre: 8 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Legalize heroin!?
    Zkušenost bratrancova kámoše není nijak významná, nejmenované etnikum, kteý má obecně dost velkej problém s kriminalitou, má se bratrancovou zkušeností dost velký zkušenosti. Ani to je neodradilo a v současný době mají dost veklej problém i s drogama, páč vzhledem k jejich rodinný soudržnosti to jeden dotáhne a zkouší celá rodina. neni důvod, aby se tak nechoval i zbytek společnosti, nejenom tohle etnikum.
    ⧠ A = 0 avatar 30.5. 09:47 ⧠ A = 0 | skóre: 11 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Legalize heroin!?
    Až bude perník levný jako mouka, nebude potřeba k jeho získání šlapat.
    Nevolte zmrdy.
    30.5. 10:10 karkar | skóre: 8 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Legalize heroin!?
    chápeš jak to funguje? vyrábíš? od zítřka prodáváš mě, nebo nevyrábíš, chápeš? prodáváš levnějc? kámo od zířka prodáváš za tohle a rozdíl mi odevzdáš. takovej byznys to je teď a bude i po legalizaci.

    Třeba naše napůl legální tráva - stejně si ji ti důchodci nemůžou dovolit ani v tý lekárně koupit. Tak proč by měl bejt levnej pernik? Jak si myslíš že toho dosáheš?
    30.5. 10:15 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Legalize heroin!?
    Trava je v lekarne relativne draha prave kvuli statu a podminkam, ktere pro legalni prodej nastavil. :-D Pokud by to stat neresil, je to daleko levnejsi...
    30.5. 10:42 karkar | skóre: 8 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Legalize heroin!?
    A za jakého důvodu si myslíš, že po legalizaci by to u jiných drog bylo jinak? hypotetický stav kdy by to stát neřešil neřeš, to nenastane nikdy.
    ⧠ A = 0 avatar 30.5. 11:10 ⧠ A = 0 | skóre: 11 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Legalize heroin!?
    Taky že normálně levnější je, prostě ji nekupuj v lékárně, nýbrž od kamaráda pěstitele jako normální lidi. Nebo pěstuj sám.

    U perníku je problém v tom, že je těžší sehnat suroviny na výrobu kvalitního produktu (suroviny na pěstování konopí se dají sehnat v každém zahradnictví). Kapitálové výdaje budou v obou případech podobné (vcelku nicotné).
    Nevolte zmrdy.
    30.5. 12:47 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Legalize heroin!?
    To jsem take chtel dotycnemu naznacit.... :-D :-D
    30.5. 13:38 karkar | skóre: 8 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Legalize heroin!?
    dyť jo.
    30.5. 13:49 karkar | skóre: 8 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Legalize heroin!?
    Já teda nevim kde se to ve vás bere, takový názory sem měl někdy ve patnácti, a to se všude i hospodě normálně hulilo, ale dneska, kdy vidíš jak do sebe děcka perou svinstva a kolik takovejch svinstev je všude a furt vznikaj nový mě dost zaráží, že fakt chcete potkávat nakrokodýlovaný zombie a mít plný tramvaje feťáků v absťáku.

    že vy v tom vidíte příležitost jak dělat pořádnej byznys? Jinak si to nedokážu vysvětlit :-)
    ⧠ A = 0 avatar 30.5. 14:54 ⧠ A = 0 | skóre: 11 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Legalize heroin!?
    Já chci, aby „děcka“ měla přístup ke kvalitním drogám, aby neměla nutkání prát do sebe krokodýly, kdovíčím řezané svinstvo, organická rozpouštědla atp.
    Nevolte zmrdy.
    30.5. 11:48 Ondřej J | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Legalize heroin!?
    zase, kdyby bylo piko legální, tak by kvůli tomu nemuseli šlapat a utáhli by to z brigády v mekáči. Většinu peněz, co stojí drogy, jdou do přirážky za riziko pro kriminální živly.
    30.5. 15:50 ..... Izak ..... | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Legalize heroin!?
    Pokud by byly logy zcela legalni, tak by nestaly skoro nic a nikdo by kvuli tomu neslapal ;-) ... cukr je tez navykjovy a bezne si jej kupujem za par drobaku po kilech ;-p
    30.5. 16:53 karkar | skóre: 8 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Legalize heroin!?
    odvážné tvrzení. já s tím nesouhlasím, stejně jako dneska je legální tráva drahá, není důvod aby legální perník byl levnější než teď. co nenabere dealer, to a možná víc sebere stát na daních.
    31.5. 01:14 ..... Izak ..... | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Legalize heroin!?
    Trava legalni neni, kjdyby ji mohl kazdy pestovat jako jrajcata, tak by jeji cena klesna a plno ldii by si ji pestovbalo doma, pokud by byla draha - ale ani to ndes nelze, i 1 rozstlina je prestupek, jen az od 5 se jde do vezeni. - tazke trava je v CR regulovana, ne legalni, jen big pharma korporace ji muze delaovtaq a to tak drtaho, ze si ti lidi umi vypestovat za zlo0mek ceny ;-) ...
    Glee avatar 31.5. 01:42 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Legalize heroin!?
    Otazka je, jestli Don Pablo do toho dnes nehodil Windows. Tichovinari se poserou strachy, ze se poserou podvyzivou. Tak mozna bude jekot, mozna ne.
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    30.5. 07:37 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Legalize heroin!?
    Pod to se podepisu. Samozrejme by bylo dobre zrusit statni zdravotni dan a statni pojistovny. V soukrome sfere, at si je pojisti, kdo chce. Jinak samozrejme zbrane a drogy by stat nemel vubec resit.
    včera 13:28 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Legalize heroin!?
    Podívej se jak to vypadá tam, kam moc státu nesahá:

    https://dodiri.cz/2024/08/08/drogova-valka-v-mexiku-37-%f0%9f%87%b2%f0%9f%87%bd/

    https://navratdoreality.cz/nasili-drogovych-kartelu-v-mexiku-22931.html

    Tam, kde vládnou drogoví valgrindi a ničím neomezovaná neviditelná ruka trhu :-D
    Jendа avatar 31.5. 05:36 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deník N: Odsouzený muž daroval ministerstvu bitcoiny, řeší to policie
    No dobře, a ve světle aktuálně vylezlých skutečností, co měli dělat?
    • Smazat to a pak bychom se tu pohoršovali, jak v době utahování opasků stát smazal x miliard v bitcoinech místo aby to zpeněžil a rozdal důchodcům?
    • Pokusit se na něj ušít boudu jak z akčního filmu, počkat až z něj vypadne heslo a v ten okamžik zajistit? To jednak nevíme, jestli mohlo jít, jednak to stát se svými IT schopnostmi mohl snadno pokazit (→ "stát v době utahování opasků zničil možnost získat x miliard v bitcoinech!") a jednak až by se to rozkecalo, tak by už nikdy žádný odsouzený/podezřelý se státem nespolupracoval.
    Furt mi přijde, že mohli mít na výběr jenom špatné možnosti a vybrali si jednu z nich.
    Jendа avatar 31.5. 05:52 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deník N: Odsouzený muž daroval ministerstvu bitcoiny, řeší to policie
    Každopádně jestli se ukáže, že tam týpek má i prachy z toho druhého darkmarketu (Nucleus), tak… notvl.
    • Co si jako myslel?
    • Jaktože už není za kopečkama a místo toho ho fotí novináři v Břeclavi? Mi neříkejte že si s miliardama na účtě nejde koupit nový život v nějakém exotickém království.
    • Na jeho místě už bych se docela bál, že si pro mě nějaký šéf drogového gangu přijde osobně, protože tohle už vypadá na větší peníze než Sheepmarket "za pár korun" (ze Sheepmarketu tehdy tolik neukradl, většina z těch miliard je růst ceny Bitcoinu za tu dobu; Nucleus bylo o řád větší zvířátko).
    • Ten člověk v tom zjevně jel soustavně a ve velkém (předtím jsem si myslel, že to je nějaký autista co měl jeden obchod a sebrali ho, no vypadá to že měl i další, úspěšnější "operations"), jak je možné, že se vůbec dostal do téhle situace, tedy že musí dělat nějaký deal se státem aby mu vrátil klíče k peněžence, a nemá prostě zálohu o které stát neví / heslo nazpaměť / whatever? (nebo měl zálohu na Uložto zakódovanou do fotek z dovolené a zatímco byl v base tak Uložto smazali :)
    Glee avatar 31.5. 06:26 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deník N: Odsouzený muž daroval ministerstvu bitcoiny, řeší to policie
    Heledmese, Pekarova - odstoupeni se fakt ceni, ale byl to ultrazmrd, nebo jsou i jini zmrdi na scene? Takto rychle kvaseni ovsem, to asi ani Capak tusim nebyl (Don dojel). Drapej se v prdeli dal, ja budu tez, neni komu.
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    31.5. 15:09 pavele
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deník N: Odsouzený muž daroval ministerstvu bitcoiny, řeší to policie
    No dobře, a ve světle aktuálně vylezlých skutečností, co měli dělat?
    • Smazat to a pak bychom se tu pohoršovali, jak v době utahování opasků stát smazal x miliard v bitcoinech místo aby to zpeněžil a rozdal důchodcům?
    • Pokusit se na něj ušít boudu jak z akčního filmu, počkat až z něj vypadne heslo a v ten okamžik zajistit? To jednak nevíme, jestli mohlo jít, jednak to stát se svými IT schopnostmi mohl snadno pokazit (→ "stát v době utahování opasků zničil možnost získat x miliard v bitcoinech!") a jednak až by se to rozkecalo, tak by už nikdy žádný odsouzený/podezřelý se státem nespolupracoval.
    Furt mi přijde, že mohli mít na výběr jenom špatné možnosti a vybrali si jednu z nich.

    Takže já ti vykradu barák a když mě propustí z basy, tak dám státu část lupu a tím si zbytek zlegalizuju. Tak si to představuješ? Pokud to tak funguje, jdu do banky. :-)
    Jendа avatar 31.5. 15:31 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deník N: Odsouzený muž daroval ministerstvu bitcoiny, řeší to policie
    Takže já ti vykradu barák a když mě propustí z basy, tak dám státu část lupu a tím si zbytek zlegalizuju. Tak si to představuješ?
    Ne, ale napsal jsem jiné možnosti, které kdyby byly zvoleny místo toho, tak bys tady psal "Takže stát zabaví BTC za x miliard, nezná heslo, a než aby se dohodl, tak je smaže. Tak si to představuješ?". A lepší možnost jsem zatím neviděl že by někdo vymyslel.

    Uznávám, že to smazání by nejspíš bylo méně špatné než tohle.
    xkucf03 avatar 31.5. 16:03 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Kryptoměny, znehodnocení pokladu, státní aukce, nedůvěra ve stát, převrat
    Proč? Kdybys např. našel nacistický zlatý poklad, tak bys to zlato taky zničil?

    Jedna věc je, že většina z toho bohatství vznikla tím, že ty Bitcoiny ležely dlouho ladem, takže majitel měl prostě jen štěstí. Je to asi jako kdyby si za začátku jen tak pro legraci koupil pár BTC, zapomněl na ně a po letech je prodal.

    Druhá věc je, že stát nemůže občany trestat nebo jim zabavovat majetek jen tak – pouze podle zákonů, na základě rozhodnutí soudu. Ten člověk byl odsouzen a vykonal trest. Tím by měla být celá ta věc uzavřená. Pokud ten trest byl nedostatečný nebo během procesu došlo k chybám, tak snad bylo dost času to začít řešit dřív, ne?

    Pak se mluví o zpronevěře… pokud to tak bylo, tak by snad bylo správné vrátit peníze původním majitelům, ne?

    Nejabsurdnější mi na tom přijde #44 tzn. že stát škodí lidem, kteří si něco v dobré víře koupili ve státem pořádané aukci. Možná se snaží vymyslet perpetuum mobile – stát nabídne něco v dražbě, když si to důvěřivý občan koupí, tak stát řekne, že to byla čórka a zabaví to… no a co se dělá se zabavenými věcmi, které stát nepotřebuje? No ano, nabídne je v aukci k prodeji. Pak zase může říct, že s nimi nebylo něco v pořádku, zabavit je a tak pořád dokola, dokud všem nedojde, že tomuhle sátu se nedá věřit.

    Celé mi to přijde takové pro dobrotu na žebrotu. Kdyby se dohodli na klasickém úplatku a žádný oficiální dar pro stát by se nekonal, tak by už dávno byli všichni v bezpečí na nějakém exotickém ostrově neznámo kde a novinářské sračkomety a české politikaření by je už vůbec nemusely zajímat. Nebo mohli objednat pár nájemných vražd, někoho uplatit, někoho vydírat, udělat převrat a převzít moc nad touhle zemí.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Jendа avatar 31.5. 17:34 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kryptoměny, znehodnocení pokladu, státní aukce, nedůvěra ve stát, převrat
    Proč? Kdybys např. našel nacistický zlatý poklad, tak bys to zlato taky zničil?
    Kdybych ho uměl celý zpeněžit, tak bych to samozřejmě udělal. Takhle to funguje s libovolným majetkem, který stát zabaví při trestné činnosti - prodá, vyplatí odškodné obětem (pokud je to možné), zbytek pohltí do rozpočtu (případně se z toho dělá nějaká konkrétnější "charita").

    Kdybych ho zpeněžit neuměl, což je tento případ, a vyžadovalo by to nějakou interakci odsouzeného, a ten by si chtěl část nechat - no, tak potom asi extrémně závisí na tom, jaký podíl se vyjedná.
    Druhá věc je, že stát nemůže občany trestat nebo jim zabavovat majetek jen tak – pouze podle zákonů, na základě rozhodnutí soudu. Ten člověk byl odsouzen a vykonal trest. Tím by měla být celá ta věc uzavřená.
    Součástí trestu právě bylo, že mu smažou data. Zda je taková věc v ČR legální řešil Nejvyšší soud a zda by taková věc měla být legální, na to asi nemám jasný názor. TL;DR jejich argumentace právě je, že když se mu data vrátí, bude pokračovat v trestné činnosti, případně bude prodávat ty ukradené bitcoiny - což se teď přesně stalo.

    Na případu je fascinující, že se vůbec do této situace dostal - než mu to zabavili, tak dost dlouho věděl, že je doxxnutý, měl zakopat microSD kartu v lese a po návratu z vězení si ji vyzvednout.
    Pak se mluví o zpronevěře… pokud to tak bylo, tak by snad bylo správné vrátit peníze původním majitelům, ne?
    To je komplikované když ti původní majitelé jsou v lepším případě drogoví uživatelé, v horším drogoví dealeři ;).
    Nejabsurdnější mi na tom přijde #44 tzn. že stát škodí lidem, kteří si něco v dobré víře koupili ve státem pořádané aukci. Možná se snaží vymyslet perpetuum mobile – stát nabídne něco v dražbě, když si to důvěřivý občan koupí, tak stát řekne, že to byla čórka a zabaví to…
    Tak já doufám že jim vrátí peníze. Takže snad jediná škoda pro takového účastníka aukce bude kurzové riziko příp. cena ušlé příležitosti. (oboje lze řešit dorovnáním / úrokem)
    Kdyby se dohodli na klasickém úplatku a žádný oficiální dar pro stát by se nekonal, tak by už dávno byli všichni v bezpečí na nějakém exotickém ostrově neznámo kde a novinářské sračkomety a české politikaření by je už vůbec nemusely zajímat
    Jako to mi taky není jasné, že týpek už není v exotické zemi, a místo toho ho chodí novináři fotit do domku v Břeclavi.
    29.5. 15:33 P.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deník N: Odsouzený muž daroval ministerstvu bitcoiny, řeší to policie
    to daroval syn, nebo vnuk Báče z Mauriciusu?
    29.5. 22:20 karkar | skóre: 8 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deník N: Odsouzený muž daroval ministerstvu bitcoiny, řeší to policie
    Je vidět co máme ve vládě za zmrdy, aby to tomu gaunerovi zabavili, voni mu to legalizujou. co to do háje je. babiše deset let honěj kulivá třiceti, nebo padesáti mega, ale dýlerovi tvl daj miliardy :-(
    Glee avatar 30.5. 08:13 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Deník N: Odsouzený muž daroval ministerstvu bitcoiny, řeší to policie
    Aby i takovy jeliman jako ja pochopil, co znamena Don Pablo? Ted si hrde vytru prdel!
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    xkucf03 avatar 30.5. 14:26 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Státní zlodějna, nedůvěra v tenhle stát
    Tohle je hrozné svinstvo…

    Policie „mrazí“ bitcoiny, které Blažek přijal od odsouzeného dealera drog

    Lidé, kteří od Ministerstva spravedlnosti koupili bitcoiny za miliardu, mají problém. Detektivové se snaží podle zjištění Seznam Zpráv zabránit, aby kryptoměny proměnili na peníze.

    Ministerstvo spravedlnosti v posledních měsících prodávalo bitcoiny soukromým investorům.

    Technologicky není možné, aby je policie obstavila přímo, pakliže je jejich příjemci mají ve svých soukromých virtuálních peněženkách. Může to udělat jedině tak, že zajistí přímo zařízení, na němž se peněženky nacházejí.

    Jakmile ale výherci aukcí Ministerstva spravedlnosti bitcoiny například převedou na účty burzy obchodující s virtuální měnou s cílem je směnit, nebo když je rovnou úspěšně promění na peníze, už na prostředky policie dosáhnout může.

    zdroj: https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-kauzy-policie-mrazi-bitcoiny-ktere-blazek-prijal-od-odsouzeneho-dealera-drog-277912
    … stát uspořádá dražbu, naláká lidi, aby si v ní něco koupili a následně jim to chce sebrat. Tenhle stát se stává už naprosto nedůvěryhodným – nejen obchodním partnerem, od kterého není radno nic kupovat, ale celkově. Čekal bych, že věci prodávané ve státní aukci budou košer a bez rizika, ale ono ne. Tak příště nakupovat raději u nějakého cikána v temné libeňské uličce – to bude spolehlivější.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    30.5. 14:29 karkar | skóre: 8 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní zlodějna, nedůvěra v tenhle stát
    Hrozný svinstvo je to, že to tomu "dealerovi" nesešrotovali hned na začátku. tadle šaškárna je jenom výsměch normálním lidem.
    31.5. 14:03 pavele
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní zlodějna, nedůvěra v tenhle stát
    Je mi z toho šoufl, znamená to, že krakatice je tu pořád. :-(

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.