abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:22 | Zajímavý článek

    Nové číslo časopisu Raspberry Pi zdarma ke čtení: Raspberry Pi Official Magazine 160 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 14:11 | IT novinky

    Izrael od února zakáže dětem používat v prostorách základních škol mobilní telefony. Podle agentury AFP to uvedlo izraelské ministerstvo školství, které zdůraznilo negativní dopady, které na žactvo používání telefonů má. Izrael se tímto krokem přidává k rostoucímu počtu zemí, které dětem ve vzdělávacích zařízeních přístup k telefonům omezují.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    dnes 14:00 | IT novinky

    Internetová společnost Google ze skupiny Alphabet pravděpodobně dostane příští rok pokutu od Evropské komise za nedostatečné dodržování pravidel proti upřednostňování vlastních služeb a produktů ve výsledcích vyhledávání. V březnu EK obvinila Google, že ve výsledcích vyhledávání upřednostňuje na úkor konkurence vlastní služby, například Google Shopping, Google Hotels a Google Flights. Případ staví Google proti specializovaným

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    dnes 12:22 | Pozvánky

    Byl oznámen program a spuštěna registrace na konferenci Prague PostgreSQL Developer Day 2026. Konference se koná 27. a 28. ledna a bude mít tři tracky s 18 přednáškami a jeden den workshopů.

    TomasVondra | Komentářů: 0
    dnes 12:11 | Pozvánky

    Na webu československého síťařského setkání CSNOG 2026 je vyvěšený program, registrace a další informace k akci. CSNOG 2026 se uskuteční 21. a 22. ledna příštího roku a bude se i tentokrát konat ve Zlíně. Přednášky, kterých bude více než 30, budou opět rozdělené do tří bloků - správa sítí, legislativa a regulace a akademické projekty. Počet míst je omezený, proto kdo má zájem, měl by se registrovat co nejdříve.

    VSladek | Komentářů: 0
    včera 00:44 | Zajímavý článek

    Máirín Duffy a Brian Smith v článku pro Fedora Magazine ukazují použití LLM pro diagnostiku systému (Fedora Linuxu) přes Model Context Protocol od firmy Anthropic. I ukázkové výstupy v samotném článku obsahují AI vygenerované nesmysly, např. doporučení přeinstalovat balíček pomocí správce balíčků APT z Debianu místo DNF nativního na Fedoře.

    |🇵🇸 | Komentářů: 34
    13.12. 04:55 | Zajímavý software

    Projekt D7VK dospěl do verze 1.0. Jedná se o fork DXVK implementující překlad volání Direct3D 7 na Vulkan. DXVK zvládá Direct3D 8, 9, 10 a 11.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    12.12. 16:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2025.4 linuxové distribuce navržené pro digitální forenzní analýzu a penetrační testování Kali Linux (Wikipedie). Přehled novinek se seznamem nových nástrojů v oficiálním oznámení na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    12.12. 12:44 | IT novinky

    Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost (NÚKIB) zveřejnil Národní politiku koordinovaného zveřejňování zranitelností (pdf), jejímž cílem je nejen zvyšování bezpečnosti produktů informačních a komunikačních technologií (ICT), ale také ochrana objevitelů zranitelností před negativními právními dopady. Součástí je rovněž vytvoření „koordinátora pro účely CVD“, jímž je podle nového zákona o kybernetické … více »

    Ladislav Hagara | Komentářů: 28
    12.12. 04:33 | Nová verze

    Vývojáři KDE oznámili vydání balíku aplikací KDE Gear 25.12. Přehled novinek i s náhledy a videi v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (35%)
     (48%)
     (19%)
     (17%)
     (22%)
     (14%)
     (24%)
     (15%)
     (17%)
    Celkem 467 hlasů
     Komentářů: 19, poslední 11.12. 20:04
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    5.1.2011 16:40 Andrtalec | skóre: 15 | Trnava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v Evropě předběhl IE

    Asi že boli ľudia menej v práci, tak Mrkvosoft nepoužívali. (To by potom znamenalo, že doma majú Firefox a v práci... holt firmy sú firmy)

    SomaFM commercial-free internet radio
    5.1.2011 18:30 Bruno2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v Evropě předběhl IE
    Ono to uz dlouhodobe probiha, ze se navzajem stridaji http://bit.ly/fLmeRm. O vikendu vede Firefox a pres tyden IE. Kdyz se z toho udela tydeni prumer, tak je to zhruba 5:2 (IE : FF). Jenom ted IE vice klesnul kdyz byly Vanoce a hodne lidi nebylo v praci. Uvidime az na konci tohoto mesice zda je to pravda, ze Firefox vede.

    V CR: http://bit.ly/hvN6XQ
    V SR: http://bit.ly/i76XaD - napriklad zde se uz zacina stretavat IE a Chrome
    5.1.2011 18:49 Pedro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v Evropě předběhl IE
    tvuj nazor je rozumny :o), neco na tom fakt bude...
    vain avatar 5.1.2011 18:55 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v Evropě předběhl IE
    Ano, firmy jsou firmy. Proč by se ajťáci obtěžovali instalací nějakého prohlížeče na stanice, když ve Windows je jeden už předinstalovaný (když už jedou na Windows). A nalijme si čistého vína, IE 7/8 není taková pohroma, jako byla/je šestka. Minimálně víc než dostačuje pro většinu "normálních" zaměstnanců.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    5.1.2011 18:59 Lord Vetinari
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v Evropě předběhl IE
    Skor to bude tym ze intranet je optimalizovany na IE
    vain avatar 5.1.2011 19:11 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v Evropě předběhl IE
    No náš například ne, přesto se fakt neobtěžuji cpát uživatelům mě vyhovující prohlížeč. Jednodušší je jim nechat IE.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    5.1.2011 22:47 Andrej | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v Evropě předběhl IE
    co brani ludom mat spustene dva browsery: msie na dumb intranet apps a firefox / chrome na internet?
    Any sufficiently advanced magic is indistinguishable from technology. --Larry Niven
    5.1.2011 23:25 linear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v Evropě předběhl IE
    intranet apps zalozene na IE (ActiveX?) v dnesni dobe muzou mit jen totalni luzri 2 dny pred bankrotem, a meli by to reklamovat u toho debila co jim tu slataninu "naprogramoval". Uz jen proto ze na takovou "aplikaci" nelze pristupovat z mobilnich zarizeni proto ze na zadnem mobilnim OS nebezi IE. Krome tedy Win Mobile nebo jak se to jmenuje, ale to pouziva jeste tak 1% zoufalcu.
    6.1.2011 00:30 donny | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v Evropě předběhl IE
    Ve vašem světě bych chtěl žít.
    6.1.2011 11:47 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v Evropě předběhl IE
    Bohužel, je to tak.

    Pro další lidičky žijící v slunečném světě bez MSIE dodám ještě více šokující informaci: v těch opravdu velkých (a bohatých!) firmách je zcela běžný MSIE verze 6

    6.1.2011 15:23 jos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v Evropě předběhl IE
    největší firma na světě už pomalu přechází na MSIE7
    6.1.2011 08:47 x
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v Evropě předběhl IE
    Tohle muze napsat jen totalni debil. Prines mi 10M a ja si necham intranet predelat aby fungoval s FF.
    6.1.2011 09:51 linear | skóre: 9 | blog: pozor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v Evropě předběhl IE
    Proc bych ti nosil miliony, co sis "naprogramoval" to si vyzer magore. ActiveX a dalsi IE chutovky nejsou kravina od vcerejska dopoledne, kazdy clovek s IQ > 11 vedel ze je to zbastlena nestandardni kravina od zacatku.
    6.1.2011 14:39 x
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v Evropě předběhl IE
    Vis malickej, az vyndas ruku z nocniku, tak mozna zjistis, ze firemni aplikace nestoji jednotky, ale klidne desitky mega a pouzivaji se desitky let. Celkem by me zajimalo, jak by si oduvodnil vydaj v milionech Kc jen kvuli tomu, ze IE pouziva preci jen debil, ze. Pritom funkcionalita se nijak nezmeni.

    Mam tu i veci co bezi v DOSu, neni duvod na tom nic menit, jednoduse to funguje, stalo to spoustu prachu, zakazkovej HW mi taky nikdo nevenuje ... ale fakt to neni cool a in, stejne jako ze firemni desktopy bezi na XP - ty prece taky dneska uz nikdo nepouziva.

    Nj, to sou ty, co vzivote nevideli nic jinyho nez vrak za par tisicovek na kterej si vsechno nakradou, protoze se to preci vali vsude po netu.

    Vis, me to taky netesi, ale az prestanes delat do plen, mozna poznas, ze ne kazdej bude menit veskerej HW/SW co dva roky, podle toho, co je zrovna in.
    6.1.2011 18:11 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v Evropě předběhl IE
    Vis malickej, az vyndas ruku z nocniku, tak mozna zjistis, ze firemni aplikace nestoji jednotky, ale klidne desitky mega a pouzivaji se desitky let. Celkem by me zajimalo, jak by si oduvodnil vydaj v milionech Kc jen kvuli tomu, ze IE pouziva preci jen debil, ze. Pritom funkcionalita se nijak nezmeni.
    Když je intranet na IE6, tak dává smysl ho nechat jak je a používat ho v IE6. Diletantství je ale dál používat IE6 nejen na ten intranet, ale i na všechno ostatní. Proč nenechají IE6 vyhrazený jenom pro intranet, který ho potřebuje, a nenainstalujou vedle něj nějaký normální prohlížeč?
    7.1.2011 15:06 x
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v Evropě předběhl IE
    :D Kazdej widlowsi desktop ve firmach pro ktery delam ma instalovanej FF, ale dobre 1/2 lidi ho nepouziva. Jiste, moh bych jim zakazat pouzivat IE a pak se rok hadat s managorama, proc jim nefunguje to modry e.

    Jinak vcelku pravidelne resim KB/CSOB (dve nejhorsi banky v CR). Plati pro obe, ze nefunguji nejen v jinych prohlizecich (mluvim o firemnim bankovnictvi, soukromy uz mozna +- fucka), ale navic jeste musi mit clovek specifickou verzi javy (napr), kvuli ktere musim (napr) udrzovat specifickou verzi prohlizece (protoze novejsi se starou javou nefunguje) ...

    BTW: Uz sem mel i pozadavek na reseni prechodu na "ty nove hezke widle", kdyz sem vycislil by woko kolik to kostuje, tak to managora velmi rychle preslo.
    6.1.2011 09:45 kumet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v Evropě předběhl IE
    +1
    5.1.2011 22:52 linear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v Evropě předběhl IE
    Paneboze, tolik hlupaku pohromade, to se jen tak nevidi. Co blekotate o pracovnich dnech kdyz toho grafu na StatCounteru je jasne videt ze pad IE je od cervence rovnomerny stejnym tempem. Kdyz se podivate jeste lip tak vidite ze Chrome stabilne ukusuje z podilu IE. Extrapolaci se da odvodit ze oba prohlizece (a mozna i vsechny 3) se nejspis pristi Vanoce sejdou nekde na 30%. Voda na mlyn Google je: Marketingova kampan, volitelny prohlizec podle EU, rychly narust podilu mobilnich zarizeni oproti desktopu (zatim hlavne v USA, EU bude nasledovat).
    vain avatar 6.1.2011 08:42 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v Evropě předběhl IE
    Jestli je nekdo hlupak, tak ten, co napsal tenhle komentar.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    6.1.2011 15:26 jos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v Evropě předběhl IE
    Chyba

    Parametr relationId je prázdný!

    to je fakt blbej komentář
    vain avatar 6.1.2011 16:33 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v Evropě předběhl IE
    Ne, to je výsledek psaní komentáře z mobilu, nevšiml jsem si, že se nezkopírovalo i http://
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    6.1.2011 09:11 karel.k001
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v Evropě předběhl IE
    IMHO na těch pracovních dnech taky něco bude. Jak jinak si vysvětluješ "zubatost" toho grafu? Obvzlášť pro IE v SR je to dost markantní: http://bit.ly/i76XaD
    6.1.2011 12:49 Ondar | skóre: 25 | blog: Linux_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v Evropě předběhl IE
    A hrome - chrome!
    6.1.2011 17:44 Tom
    Rozbalit Rozbalit vše IE Končí??
    IE 8 propadák, IE 6 a 7 zastaralý a IE 9 v nedohlednu... Pá pá IE...
    7.1.2011 17:29 Senior Database Programmer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IE Končí??
    IE sú najbezpečnejšie prehliadače!
    vain avatar 8.1.2011 11:23 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IE Končí??
    To tvrdí kdo? Microsoft?
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Matelko avatar 8.1.2011 10:51 Matelko | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox v Evropě předběhl IE
    Bodejť by IE nepadal když se najdou takový lumpové jako já, který mají věčně spuštěný na jedné ploše Iron a na druhý Firefox.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.