abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Sledujte AbcLinuxu.cz na:
facebook favicon logo  Facebooku twitter favicon logo  Twitteru,   identi.ca favicon logo  Identi.ca,   rss logo  RSS
Rozšířené hledání
×
včera 13:41 | IT novinky
Phoronix upozorňuje na chystané změny v podpoře Flashe na Linuxu. Adobe se spojilo s Googlem, z čehož vzešlo nové multiplatformní API pro doplňky webových prohlížečů PPAPI. Budoucí verze Flash pluginu pro Linux budou podporovat pouze toto API. Ze současných prohlížečů je však podpora pouze v Google Chrome. Adobe bude nadále udržovat aktuální řadu Flashe 11.2 se starým NPAPI po dobu pěti let a navíc k tomu přidá debug verzi a aktualizovanou specifikaci, což by snad mohlo pomoci svobodným implementacím Gnash a Lightspark.
Nicky726 | Komentářů: 31
včera 13:07 | Komunita

Martin Gräßlin se v zápisku Cena za podporu starého hardwaru zamýšlí nad stavem, kdy se od FLOSS světa očekává, že bude podporovat všemožný zastaralý hardware, a tím jaké problémy to přináší. Z hlediska KWinu jde zejména o hardware podporující pouze OpenGL 1.x nebo nepodporující NPOT textury.

… více »
Nicky726 | Komentářů: 62
včera 00:21 | Nová verze
Vyšel Linux 3.2.7 a 3.0.22. Vzhledem k tomu, že obsahují řadu důležitých oprav, vyzývá Greg K-H všechny uživatele k aktualizaci.
Nicky726 | Komentářů: 9
21.2. 17:11 | Nová verze
Po půl roce vyšla nová verze leteckého simulátoru FlightGear 2.6.0. Zařazeno bylo ozvučení AI a MP modelů, pohyb mraků s větrem, pěna na vlnách ve větru, nový systém pro replay a mnoho dalšího.
Vikthor | Komentářů: 6
21.2. 17:11 | Zajímavý projekt

Na Developer Conference 2012 byla oznámena programátorská soutěž RedBot sponzorovaná společností Red Hat. Soutěž je pro 1 - 3 členné týmy studenů schopných přijít s chytrou strategií a funkční implementací v (téměř) libovolném programovacím či skriptovacím jazyce.

Sešívaný | Komentářů: 3
21.2. 17:11 | Zajímavý projekt
Jak nainstalovat elektronický podpis? Chcete změnit výchozí šablonu v OpenOffice.org | LibreOffice? To vše se dozvíte ve vycházejícím únorovém openMagazinu, který má téma kancelář a můžete si ho stáhnout. Dále si v rozsáhlém testu přečtete srovnání vlastností kancelářských balíků Microsoft Office, OpenOffice.org a LibreOffice. Pokud vám chybí funkce nebo vlastnost v OpenOffice.org | LibreOffice, článek o rozšířeních vám nabídne … více »
IrenaS | Komentářů: 2
21.2. 12:31 | Nová verze
Clement Lefebvre vydal Cinnamon 1.3. Nastavovací dialog Cinnamon Settings nyní obsahuje nástroje pro editaci oken, fontů, ikon, gtk motivů a dalších vlastností prostředí. Užitečných změn doznal panel. Veškerý jeho obsah nyní tvoří aplety, které mohou být libovolně přesunovány pomocí drag & drop. Vývojáři doplňků byli vyzváni, aby nadále rozšiřovali funkčnost panelu výhradně pomocí apletů. Rozšíření (extensions) jako taková by měly být směrovány mimo panel. O Cinnamonu vyšel na AbcLinuxu článek.
Migilenik | Komentářů: 13
21.2. 12:31 | Upozornění
Oracle odsunul ohlášený "end of life" Javy SE 6 a JDK 6. Původní datum pro ukončení podpory bylo stanoveno na červenec 2012, nyní ale bylo odsunuto až na listopad. Pozměněny byly také pravidla pro ukončení podpory neboli "End Of Life Policy".
Migilenik | Komentářů: 5
21.2. 11:14 | Komunita
Projekt Debian zveřejnil své programové prohlášení týkající se postoje projektu k softwarovým patentům. Stojí v něm, že projekt nebude vědomě šířit software zatížený patenty a že nebude přijímat licence nekompatibilní se společenskou smlouvou komunity svobodného softwaru. Dále se v prohlášení píše například to, že patenty představují riziko pro celou společnost.
Migilenik | Komentářů: 21
21.2. 11:13 | Nová verze
The Document Foundation, organizace zaštiťující vývoj LibreOffice, byla v Německu oficiálně zaregistrována a uznána jako nadace s dlouhodobým záměrem a nezávislým financováním. Právník Michael Schinagl k tomu řekl, že vytvoření nadace garantující aktivním přispěvatelům tak silná práva, je ve světě svobodného softwaru něčím unikátním.
Migilenik | Komentářů: 0
Servery pro sdílení souborů (typu MegaUpload)
 (41%)
 (50%)
 (9%)
Celkem 856 hlasů
 Komentářů: 35, poslední 19.2. 13:50
Rozcestník
Reklama
Autoškola testy online Levný benzín

Generální stávka Internetu

Na středu 18. ledna je vyhlášena stávka webů proti SOPA (který má být Americkým kongresem schvalován 24. ledna). Přibývá významných webů (Reddit, FSF, Twitpic, Mozilla, ...), které v tento den svůj web nahradí touto statickou stránkou. Provozovatelé webů mohou formulářem oznámit své připojení ke stávce a uživatelé upozornit na web, který by rádi na seznamu hrdinů viděli.

14.1. 17:48 | Fill | Komunita


Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Vložit další komentář

14.1. 18:05 jurasn
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Hm jak se tak na to dívám, tak velký Google a Facebook beztak nechtějí obětovat své příjmy za jeden den a nakonec zbaběle neudělají nic.
14.1. 19:53 nou
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
no je jasne ze uplna odstavka neprejde. ale co by napr google mohol spravit je zmenit si logo ako to casto robi. ak by chceli ist este dalej tak by sa mohly medzi vysledkami vyhladaania objavovat zaciernene linky. teda cierny text na ciernom pozadi.
14.1. 19:56 Martin Petr | Třinec/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Tak, tak, tomu Googlu moc nerozumím, přitom u nich by vážně stačilo jen maličko, aby na celou věc upozornili.
"Better to reign in Hell, than serve in Heaven."—John Milton
=^..^= AmigaPower® avatar 14.1. 20:02 =^..^= AmigaPower® | skóre: 27 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
třeba taky nechápou jak maj ten formulář vyplnit...
I♥DRX * My sme Linuxovej andrgraund pyčo!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
kralуk avatar 14.1. 21:36 kralуk | skóre: 25 | blog: Untitled
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Přesně, stačil by banner ("doodle").
14.1. 23:09 imploder | skóre: 10
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Možná Googlu ten zákon nevadí. I taková možnost existuje.
14.1. 23:29 mich | skóre: 15
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Není pravda, že jim nevadí, jsou na seznamu organizací, které jsou proti. zde
je to teď v módě, na žive o tom furt píšou
14.1. 23:38 imploder | skóre: 10
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Tak v tom případě nevím, proč si aspoň nezmění logo.
16.1. 08:48 petr
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
dobrej napad, mezi vysledky hledani hodit ve stejnych rozmerech nejaky "rozmazany text" s priveskem "nalezená informace byla cenzurována...", odkazovalo by to na onu zminovanou stranku. bomba!
14.1. 18:10 Martin Petr | Třinec/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Situace se mezitím trochu vyvinula (odkazy přímo na původní články na začátku diskuzí). Po boji sice zdaleka není, ale tohle myslím bylo nutné dodat (nevím, kdy přesně byla zprávička zadána, ale chybí mi to v ní).
"Better to reign in Hell, than serve in Heaven."—John Milton
D.A.Tiger avatar 14.1. 19:18 D.A.Tiger | skóre: 7 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Podle těch odkazů to vypadá, že američtí zákonodárci berou zpátečku. Hmmm, vyvolalo to docela slušný odboj. No, nevím co čekali, Jen mě docela překvapuje, že se k tomu přidaly takové firmy jako Apple, nebo Microsoft (viz Wikipedie).
Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul)
14.1. 19:31 Petr Šigut | skóre: 33 | blog: PhaX_blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Vypnout na 150 sekund web jim přenese víc publicity než škody...

"och, Apple - vynálezce hudby a stvořitel systémů při jejichž používaní mám skvělé pocity - bojuje za svobodu"
D.A.Tiger avatar 14.1. 22:00 D.A.Tiger | skóre: 7 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Hmmm.. . asi jo, dává to smysl...
Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul)
=^..^= AmigaPower® avatar 14.1. 19:16 =^..^= AmigaPower® | skóre: 27 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
www.devonrex.cz se přidá :-D
I♥DRX * My sme Linuxovej andrgraund pyčo!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
=^..^= AmigaPower® avatar 14.1. 19:25 =^..^= AmigaPower® | skóre: 27 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
co tam mam vyplnit do těch třech políček? a horní, nebo dolní?
I♥DRX * My sme Linuxovej andrgraund pyčo!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
=^..^= AmigaPower® avatar 14.1. 20:01 =^..^= AmigaPower® | skóre: 27 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Do prdele, proč to nemaj popsaný, co tam mam vyplnit???!!! :-(
I♥DRX * My sme Linuxovej andrgraund pyčo!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
otula avatar 14.1. 20:11 otula | skóre: 42 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Přece spodní - jméno, mail a adresa webu :)
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
=^..^= AmigaPower® avatar 14.1. 20:31 =^..^= AmigaPower® | skóre: 27 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
A jak si na to přišel? Co když je to: velikost penisu, počet koček a oblíbenej film - neni tam popis...
I♥DRX * My sme Linuxovej andrgraund pyčo!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
14.1. 20:35 Martin Petr | Třinec/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Jak to, že není?
  1. Name
  2. Email
  3. Your website
"Better to reign in Hell, than serve in Heaven."—John Milton
=^..^= AmigaPower® avatar 14.1. 20:59 =^..^= AmigaPower® | skóre: 27 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
...a moh bych dostat screenshot se zakroužkovánim?
I♥DRX * My sme Linuxovej andrgraund pyčo!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
otula avatar 14.1. 21:22 otula | skóre: 42 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Příloha:
Tady ho máš (bez kroužků)
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
=^..^= AmigaPower® avatar 14.1. 21:42 =^..^= AmigaPower® | skóre: 27 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Ale já tam mam jen prázdný vokýnka :-D

I♥DRX * My sme Linuxovej andrgraund pyčo!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
otula avatar 14.1. 22:25 otula | skóre: 42 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Tak si do nich prosím tě dej aspoň pelargonie ;-)
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
kralуk avatar 14.1. 22:35 kralуk | skóre: 25 | blog: Untitled
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
:-D
otula avatar 14.1. 23:31 otula | skóre: 42 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
:)
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
=^..^= AmigaPower® avatar 14.1. 22:57 =^..^= AmigaPower® | skóre: 27 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Příloha:
mně chcíply i kaktusy...
I♥DRX * My sme Linuxovej andrgraund pyčo!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
otula avatar 14.1. 23:30 otula | skóre: 42 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Přílohy:
No jéje, že se vůbec divíš. Buďto nemáš brouzdat s liškou, nebo jí máš dát nažrat. Když jí všechno sežerou tví ufouni, tak se nediv, že ti pak schroustá písmenka :-P

Mně kaktusy také pochcípaly, ale když se o ně nestarám já, tak nám doma krásně kvetou :)
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
D.A.Tiger avatar 14.1. 23:36 D.A.Tiger | skóre: 7 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
To s těmi kaktusy mi připomíná jak jsem se pokoušel pěstovat masožravky. Jednu mi sežraly ocťačky a ostatní téměř vychcípaly hlavně suchem. Co jsem je přestěhoval k našim a stará se o ně maminka, tak se jim daří naprosto skvěle a většina i kvete :-D
Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul)
otula avatar 14.1. 23:46 otula | skóre: 42 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Tak to může být i prostředím. Jestli bydlíš v bytě, a rodiče v baráku, není se co divit. A kromě vzduchu a teploty mám někdy pocit, že kvítka vnímají i prostor kolem sebe. V kanclu jsem strčil monsteru na stůl uprostřed místnosti a během pár měsíců úplně šíleně zmohutněla a rozrostla se :-)
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
D.A.Tiger avatar 14.1. 23:31 D.A.Tiger | skóre: 7 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
+1 :-D
Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul)
the.max avatar 15.1. 19:57 the.max | skóre: 43 | blog: Davidovo smetiště | Bílina
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
tywe, ty ses v..l jak nadel :-D :-D :-D Dneska jsem se takhle jeste nezasmal:D
ilegalniwindows.cz | Důrazně varuji před pitím vody! Víte že ryby souloží přímo ve vodě? ...a srát také nechodí na břeh!
otula avatar 16.1. 13:56 otula | skóre: 42 | blog: otakar | Adamov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Vůl nejsem, koule ještě mám ;-)
Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
tsLnox avatar 17.1. 17:43 tsLnox | skóre: 30 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
To je moc :-D Jdu do kytek (ano, já vím, jdu s křížkem po funuse, ale i tak :-D)
Trust me, I'm theSlayer. | Look at my TARDIS, my TARDIS is amazing! :-D
=^..^= AmigaPower® avatar 14.1. 20:36 =^..^= AmigaPower® | skóre: 27 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
je to tam :-D
I♥DRX * My sme Linuxovej andrgraund pyčo!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
14.1. 23:32 mich | skóre: 15
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Asi jsem to nepochopil. Pokoušel ses přidat devonrex.cz do seznamu protestujících stránek? Protože v tom seznamu není.
je to teď v módě, na žive o tom furt píšou
=^..^= AmigaPower® avatar 14.1. 23:45 =^..^= AmigaPower® | skóre: 27 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Jakto kurva? ale zato je tam ten google...
I♥DRX * My sme Linuxovej andrgraund pyčo!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
=^..^= AmigaPower® avatar 15.1. 11:59 =^..^= AmigaPower® | skóre: 27 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
jednak nevim jak si se na tuhle stránku doklikal, protože mně to nijak nejde, ale hlavně mi to příde spíš jak soupis těch návrhů, když je tam fejsbůk atd...
I♥DRX * My sme Linuxovej andrgraund pyčo!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
15.1. 12:55 mich | skóre: 15
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Když najedeš na http://sopastrike.com/, tak v levo dole je nápis
See full (unfiltered) list of protesting sites
Tam se na tu stránku dostaneš. A google je tam proto (dokonce tam je více než desetkrát), protože nikdo nekontroluje co se do těch textových polí zapíše (proto unfiltered). Je tam dokonce i několik mailů - lidi prostě přehodili pole.
je to teď v módě, na žive o tom furt píšou
=^..^= AmigaPower® avatar 15.1. 17:21 =^..^= AmigaPower® | skóre: 27 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Ta stránka je pěknej chaos a devonrex.cz tam prostě nevidim...
I♥DRX * My sme Linuxovej andrgraund pyčo!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
gtz avatar 16.1. 18:18 gtz | skóre: 26 | blog: merlins | Brno - Venkov / Rosicko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Já tam nevidím ani abíčko
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
belisarivs avatar 17.1. 08:22 belisarivs | skóre: 21 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
No, pokud se SOPA tyka jen USA, tak to ani nedava moc smysl.
IRC is just multiplayer notepad.
Bedňa avatar 17.1. 08:48 Bedňa | skóre: 24 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Prejde to V USA, pôjdu ďalej.
¯¯\(ツ)/¯¯ Linux Online http://www.kernelultras.org/
=^..^= AmigaPower® avatar 18.1. 06:42 =^..^= AmigaPower® | skóre: 27 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
devonrex.cz na seznamu :-D co KERNELULTRAS.org?
I♥DRX * My sme Linuxovej andrgraund pyčo!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
Bedňa avatar 18.1. 08:06 Bedňa | skóre: 24 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
V práci mi to na IE nešlo vyplniť :-) ale pozri na web :-)
¯¯\(ツ)/¯¯ Linux Online http://www.kernelultras.org/
14.1. 19:19 Rivon
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
150 sekund? Měli to vypnout aspoň na 10 minut nebo i dýl.
martin-ux avatar 14.1. 19:30 martin-ux | skóre: 11
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
suhlasim. osobne by som cakal, ze to spravna na 24h. ano, je to strasne vela .. ale primerane vela na protest proti takemu zakonu.

@D.A.Tiger: mna osobne neprekvapuje, ze sa k tomu pridal apple/microsoft. protestuju proti myslienke cenzury.
..when you do things right, people won't be sure you've done anything at all..
D.A.Tiger avatar 14.1. 21:59 D.A.Tiger | skóre: 7 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
No, já osobně si myslím, že zrovna třeba Applu, který vydělává mimochodem prodejem autorsky chráněných děl, by přijetí něčeho podobného mohlo jen vyhovovat. Navíc i software je - mám ten dojem - takovým dílem. Nepláče náhodou Microsoft neustále nad tím, jak mu pirátské kopie jeho softu vyžírají kapsu?
Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul)
14.1. 22:19 Martin Petr | Třinec/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Microsoft může na drtivé většině případů pirátství paradoxně maximálně vydělat, kdyby proti SOPA bojoval, tak by mě to dost překvapilo.
"Better to reign in Hell, than serve in Heaven."—John Milton
martin-ux avatar 14.1. 23:03 martin-ux | skóre: 11
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
no toto by bola na dlhsiu diskusiu pri pive :) .. apple na to ide rozumom, vid napr. itunes match.

ale stale, bez ohladu teraz kto co predava, tu sa jedna o myslienku cenzury ako takej. ta nikdy nepriniesla nic dobre. IMHO preto podla mna protestuju.

otazne co s autorskymi pravami, pripadne patentami. sami vidime, aky to robi bordel a nevedia sa najst rozumne hranice co je (resp. malo by byt) a co nie chranene patentami. zakon nestihol zareagovat na novu dobu .. no cenzura rozhodne nie je riesenim.
..when you do things right, people won't be sure you've done anything at all..
D.A.Tiger avatar 14.1. 23:38 D.A.Tiger | skóre: 7 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Tak někdy u piva :)
.. no cenzura rozhodne nie je riesenim.
to je jasné...
Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul)
14.1. 19:34 pax
Rozbalit Rozbalit vše ACTA & EU?
Nechysta sa nieco podobne aj v u nas proti ACTA? Niejaky "odboj" v style "STOP ACTA" , aby v Bruseli schladili hormon....
14.1. 19:51 frdrx | skóre: 24 | blog: frdrx | Líšnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Přijde vám taky, že svět je plný ******, kteří se snaží všechno *******?
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
14.1. 19:58 Martin Petr | Třinec/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Jj, však i taková stará lenivá lemra jako já se konečně rozhodla pořádně nastudovat kryptografii, TOR a další srandy na víc než jenom povrchní úrovni typu "ve škole mě naučili, jak to funguje, ale používat to neumím, protože nepotřebuju". Bojové umění se už nějakou tu dobu učím, přítelkyně kdysi závodně střílela, tak tohle mě naučí taky, no a za chvíli budu už plně připraven na to, až to tu celé půjde do hajzlu. :-D Kyber-anarcho-terorista se vším všudy, jen si zkus, Velký Bratře. :-D
"Better to reign in Hell, than serve in Heaven."—John Milton
14.1. 20:04 kolcon | skóre: 2 | blog: kolcon
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
ti urednik sifrovani zakaze a budes mit po zizalkach...
14.1. 20:22 Martin Petr | Třinec/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Jak by sis takový úplný zákaz kryptografie představoval v praxi?
"Better to reign in Hell, than serve in Heaven."—John Milton
14.1. 20:27 kolcon | skóre: 2 | blog: kolcon
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
radsi nijak...
14.1. 21:08 Karel Benák | skóre: 8 | blog: benyho
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Asi jako v Kingdom of Condom? Bys musel vydat privátní klíče, jinak podezření z terorismu a vezení?
Petr Tomeš dokázal změnit můj vstřícný postoj k homosexuálům v opak.
14.1. 21:30 Martin Petr | Třinec/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Aha, čekal jsem něco reálného a doopravdy uskutečnitelného. Už jenom sledovat, kdo všechno šifruje a odlišit šifrovaná data od nešifrovaných (v tom nejtriviálnějším případě třeba binárních) v tom obrovském množství bordelu, který internetem cestuje, a zaměřit pozornost jenom na ty, kdo by představovali reálnou hrozbu by si vyžádalo neskutečné prostředky. Prostě se to snáze řekne než udělá, jen to chce rozmyslet si to do důsledků.
"Better to reign in Hell, than serve in Heaven."—John Milton
15.1. 10:32 kavol | skóre: 27
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
a zaměřit pozornost jenom na ty, kdo by představovali reálnou hrozbu
your argument is flawed, sir ;-)
15.1. 12:21 Martin Petr | Třinec/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Co by měl systém ze sledování terabajtů zcela zbytečných a nicneříkajících dat (které dneska musí tvořit minimálně 90% vešekerého internetového přenosu, spíš více), když by ho ve skutečnosti *opravdu* zajímali jen ti kriminálníci (whatever that means)? Kteří by si navíc okamžitě našli způsob, jak zabezpečovat komunikaci i nadále, na rozdíl od běžných lidí, kteří by jako jediní byli postihnuti (něco jako efekt obrácené chemoterapie). Neumím si dost dobře představit prostředky, které by si takové celkové sledování internetu vyžádalo. Znovu opakuji, že za předpokladu, že by tim systém chtěl *opravdu* něčeho dosáhnout a ne jen házat miliardy do luftu a jen tak plácat do vody a plašit ryby.

Toto by mohlo navíc fungovat pouze v případě, že by byl takový zákaz zaveden globálně v celém vyspělém světě, aby se zabránilo vzniku "safe havens" (mluvím hlavně o odlivu firem), jinak by si daný stát pod sebou defacto podřezal větev.

Mluvím o reálném světě a situaci, která by mohla reálně v následujících 10-20 letech nastat. Ne o alternativě 1984 nebo V for Vendetta, tam je přirozeně možné všechno.
"Better to reign in Hell, than serve in Heaven."—John Milton
Jendа avatar 15.1. 13:52 Jendа | skóre: 60 | blog: Výlevníček | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Netřeba sledovat těch 200 Gb/s, co teče NIXem. Stačí, když bude páka na „zájmové osoby“. Ty se dají určit snadno (můžeme začít osazenstvem AbcL, Kyberie, Kinderporna, brmlabu, odběrateli cryptoanarchy a liberationtech mailinglistů a lidmi, u kterých nám opatrné oťuknutí nmapem ukáže spuštěný Tor, Freenet nebo Bitcoin), a když jich pár pochytáš, 80 % ostatních se lekne a zbyde ti jich pár, kteří se už dají buď řešit individuálně, nebo se prostě nechají (na rozdíl od „Martina“ (rozhovor ca. v půlce) si nemyslím, že by několik rozdrobených hackerů představovalo pro Systém nějaký fatální problém).
15.1. 14:03 Martin Petr | Třinec/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
No jo, ale to jsme zase u toho, proč by chtěl systém chytat geeky, když by byla podobná brutální opatření primárně zamířena na úplně jinačí cíle (teroristy, "teroristy", mafii, pedofily a já nevím ještě koho). Komunikaci lidí, které zmiňuješ ty, řadím právě mezi těch 99% procent pro systém zcela nezajímavých dat. I kdyby nás pochytali, tak by měli v klícce pár nezajímavých vrabců a "opravdový nepřítel" (znovu, ať už to znamená cokoliv) by jim stále unikal.

Nevím, jestli si rozumíme, jinak tvé úvaze samozřejmě není vůbec co vytknout, naprosto souhlasím.
"Better to reign in Hell, than serve in Heaven."—John Milton
15.1. 15:09 While Noise Junkie | skóre: 7
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
To ale predpokladas, ze opravdovy nepritel existuje. A ze je rozdlisitelny od statu.
16.1. 12:11 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Protože:
„Tento rok se zapíše do historie. Vůbec poprvé zavedl civilizovaný národ úplnou registraci zbraní. Naše ulice budou bezpečnější, naše policie efektivnější a celý svět nás bude následovat vstříc budoucnosti!“

Adolf Hitler, 1935
Proto:
"Totalitní stát může dělat velké věci, ale jednu věc udělat nemůže: nemůže dát dělníkovi v továrně pušku a říct mu, aby si ji vzal domů a měl ji v ložnici. Puška visící na zdi dělníkova příbytku nebo farmářovy chýše je symbolem demokracie. A je naším úkolem dohlédnout, aby tam zůstala."

George Orwell
Jendа avatar 16.1. 14:58 Jendа | skóre: 60 | blog: Výlevníček | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
ale to jsme zase u toho, proč by chtěl systém chytat geeky
Třeba pro to, že geeci mají ve zvyku pokoušet se nahlodávat totalitní režimy?
17.1. 12:39 jozka | skóre: 16
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
geeci mají ve zvyku pokoušet se nahlodávat totalitní režimy
[citation needed]
17.1. 13:29 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Nemusíme chodit daleko: http://stallman.org/ :-D
Jakub Lucký avatar 17.1. 13:34 Jakub Lucký | skóre: 37 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Klíčové slovo "hacktivism" nestačí?
If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are. (Zen P.) Blogísek
17.1. 13:43 Martin Petr | Třinec/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Tak vzhledem k tomu, že se proti pokusům o omezování svobody na internetu jako první ohrazují právě geekové, tak bych se nedivil, kdyby se proti němu taky jako první postavili na odpor (ať už přímo nebo pomocí hledání alternativ, jako v případě zákazu šifrování, které jsme tu řešili).
"Better to reign in Hell, than serve in Heaven."—John Milton
16.1. 10:54 kavol | skóre: 27
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Co by měl systém ze sledování terabajtů zcela zbytečných a nicneříkajících dat (které dneska musí tvořit minimálně 90% vešekerého internetového přenosu, spíš více),
stále nechápu, proč by se měly sledovat "terabajty zcela zbytečných a nicneříkajících dat", to je podmínka, kterou si tam naprosto nesmyslně přidáváš
když by ho ve skutečnosti *opravdu* zajímali jen ti kriminálníci (whatever that means)?
a to je druhé nesmyslné omezení

tvůj dotaz zněl: "Jak by sis takový úplný zákaz kryptografie představoval v praxi?"

a odpověď: "Asi jako v Kingdom of Condom? Bys musel vydat privátní klíče, jinak podezření z terorismu a vezení?"

chyba je v tom, že předpokládáš aplikaci zákazu jenom na "kriminálníky (whatever that means)", a tuto skupinu nějak neurčitě vymezuješ tak, aby se ti to hodilo - aby do ní nespadl kdokoliv šifrující

jenže on do ní právěže spadne "kdokoliv" - takže si své vývody laskavě pouprav, aby tomuto odpovídaly

ostatně on už ti to říkal Jenda - stačí pár examplárních případů a nejméně 80% zbytku se zalekne(*) ... a připomínám, že se bavíme o tom "Jak by sis takový úplný zákaz kryptografie představoval v praxi?" a ne "jak pochytat zločince(**), když jsou jak jehla v kupce sena"

(*) viz silnice, někde je naprosto nesmyslné omezení rychlosti, a většina řidičů tam nejezdí dle toho, kolik situace umožňuje, nýbrž tak do 110% hodnoty omezení - jeli by tak i kdyby neměli příklady, jak policajti někde někoho změřili?

(**) přičemž slovem "zločince" míním lidi pro společnost nebezpečné, nikoli všechny, kteří pouze porušují nějaký zákon, třeba ten o zákazu kryptografie
16.1. 11:08 Martin Petr | Třinec/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Už jsem tady svůj postoj a předpoklady vysvětloval asi pětkrát, po šesté to dělat nebudu, sorry. Pokud se mi to ani tolikrát nepovedlo, nemá to smysl a oba budeme akorát zabíjet čas. Možná si to vyříkámě někde v tom lágru nebo tak, tam bude času asi dost.
"Better to reign in Hell, than serve in Heaven."—John Milton
16.1. 11:43 kavol | skóre: 27
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
pokud ti pět lidí řeklo, že je s těmi předpoklady něco v nepořádku, asi nebude problém jenom v tom vysvětlování ...
16.1. 16:46 Martin Petr | Třinec/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Nepochybně.
"Better to reign in Hell, than serve in Heaven."—John Milton
14.1. 21:43 rastos | skóre: 57 | blog: rastos
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
---------snip---------

Zákon o používaní kryptografie

§ 1 Používanie kryptografie je zakázané.

---------snip---------

Aké jednoduché. Musíš si uvedomiť, že napísať zákon je vec úplne nezávislá od jeho vymáhateľnosti, od jeho vymáhania, od súladu s inými zákonmi, od súladu s ústavou, od zdravého rozumu, atď atď.
14.1. 21:49 Martin Petr | Třinec/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
V mém příspěvku bylo "v praxi" zcela záměrně. Zajímala mě právě ta vymahatelnost, to, jakými prostředky by se dodržování zákazu kontrolovalo a co všechno by ovlivnil (bankovnictví, interní firemní komunikace a spousta dalších případů). Vzhledem k tomu, co vyvolal ten miniaturní protest proti SOPA si ani něodvažuju představit, co by způsobily snahy o zákázání kryptografie.
"Better to reign in Hell, than serve in Heaven."—John Milton
Jendа avatar 15.1. 05:01 Jendа | skóre: 60 | blog: Výlevníček | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Stačí zakázat steganografický software (jeho držení = 10 let) a jediný problém zůstane s náhodnými daty, případně podstrkáváním zašifrovaných souborů (což jde už dnes například s dětskou pornografií a nikdo to neřeší). To se dá „vyřešit“ tím, že si do počítače nainstaluješ nějaký vládní SW, který ti zaručí, že když ti někdo na webu podstrčí do cache prohlížeče třeba zašifrovaný soubor, případně budeš potřebovat vygenerovat náhodná data, budeš nevinný (např. se bude podepisovat, že toto je skutečně náhodné). Případně se na to dá použít vládní krabička, kterou si nainstaluješ před síťovou kartu.
15.1. 12:26 Martin Petr | Třinec/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Pointu chápu a v podstatě souhlasím, ale vážně ti to nepřijde trochu přitažené za vlasy, i v dnešní našponované době? :-) Spíš bych přemýšlel nad možnostmi reálných řešení reálně hrozících situací. ;-)

To je jako s tou hackerskou sítí, o které se teď psalo. To by se taky dalo vyřešit ze strany systému tím, že se satelity sestřelí, pozemní stanice se vyhodí do vzduchu řízenými střelami nebo se na ně pošlou tanky. A jsme teda v tom případě totálně v prdeli a vlastně nemá smysl se, co se týče internetové svobody, o cokoliv snažit. :-)
"Better to reign in Hell, than serve in Heaven."—John Milton
Jendа avatar 15.1. 13:54 Jendа | skóre: 60 | blog: Výlevníček | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Pointu chápu a v podstatě souhlasím, ale vážně ti to nepřijde trochu přitažené za vlasy, i v dnešní našponované době?
Nepřijde. Jasně, dokud budou ve vedení státu tak neschopní lidé, jací jsou, nehrozí to. Ale situace se mění…
15.1. 14:08 Martin Petr | Třinec/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Všechny zde zmíněné katastrofické scénáře vyžadují totalitní policejní stát se vším všudy. Že je naše západní demokracie čím dal zkriplenější, o tom není pochyb, ale k totalitě máme opravdu ještě daleko. Navíc západní ekonomika (nejen Evropská (TM)) určitě krachne ještě dřív, než by k tomu mohlo dojít, tak bych se nebál. :-)
"Better to reign in Hell, than serve in Heaven."—John Milton
belisarivs avatar 17.1. 08:28 belisarivs | skóre: 21 | blog: Psychobláboly
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
takze ty doufas, ze to tu pujde do hoven driv nez tebou schvalovane (ci tolerovane) praktiky dovedou Evropu k totalite? Bravo.
IRC is just multiplayer notepad.
17.1. 09:22 Martin Petr | Třinec/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Schvalované? Tolerované? Děláš si ze mě kozy nebo ti dělá potíže udržet v hlavě názory od více než dvou jmen nebo nicků v diskuzi? Nebo že by nějaká nová ultimátní forma trollingu?

Jinak ano, doufám, že tento systém, který má nejblíž k totalitě od doby Sovětského svazu nebo Třetí říše, krachne dřív, než někoho napadne tyhle svobodu omezující svinstva zavádět.
"Better to reign in Hell, than serve in Heaven."—John Milton
15.1. 17:23 rastos | skóre: 57 | blog: rastos
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
V mém příspěvku bylo "v praxi" zcela záměrně. Zajímala mě právě ta vymahatelnost, to, jakými prostředky by se dodržování zákazu kontrolovalo a co všechno by ovlivnil
Pri tvorbe takýchto zákonov (a som presvedčený, že sa takéto zákony bežne prijímajú) sa vonkoncom nemyslí na to, aby bolo každé porušenie stíhané. Ale keď už treba niekoho dostať z cesty, tak aspoň netreba dlho vymýšľať, za čo ho stíhať.

(teraz, ma ospravedlňte, idem si opraviť trhlinku v alobalovej čiapke.)
16.1. 10:27 kavol | skóre: 27
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
tak nějak, není dne abych nějaké to nařízení neporušil, ať už vědomě či nevědomě
=^..^= AmigaPower® avatar 14.1. 21:52 =^..^= AmigaPower® | skóre: 27 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
To je fakt :-D kdo ti dokáže ,že data typu: "njvueirejl cndjfuhg OŮDJIKSNDJSDGHUFHOAJE SLKSDMKDHFWJOEKJ jhbns hiujodfljfbg jhekgd5fdh 4g5hfdfg4 dgfg56" je zakódovaný něco a né jen nesmysl kterej mam v kompu protože jsem úchyl art-diskgrafik :-D
I♥DRX * My sme Linuxovej andrgraund pyčo!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
Jakub Lucký avatar 14.1. 22:00 Jakub Lucký | skóre: 37 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Dokazovat? Na co? Pošlou tě na 5 let do lochu za nevydání šifry a basta... Jestli to je nebo není šifrované je už tvůj boj, nemáš mít na disku náhodné stringy...
If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are. (Zen P.) Blogísek
=^..^= AmigaPower® avatar 14.1. 22:14 =^..^= AmigaPower® | skóre: 27 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
...my už bysme se nějak domluvili soudruhu generále... :-D
I♥DRX * My sme Linuxovej andrgraund pyčo!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
14.1. 22:19 Martin Petr | Třinec/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
"Když já jsem v tom stresu zapomněl heslo."
"Better to reign in Hell, than serve in Heaven."—John Milton
Dent avatar 14.1. 22:47 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
"Však my vám dáme dost času na to, abyste si vzpomněl."
Jendа avatar 15.1. 05:04 Jendа | skóre: 60 | blog: Výlevníček | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Tvůj problém, stát ti poskytl dost možností, jak heslo nezapomenout:
  • Mohl jsi použít šifrovací software 602DataEncryptor, který v případě vyšetřování umožní bezpečnostním složkám přístup.
  • Mohl sis nechat klíč vygenerovat na CzechPointu.
  • Mohl jsi použít novou službu České Pošty Datový Trezor a heslo si do něj uložit.
// nebo se stav, já ti se zapomenutým heslem pomůžu - můžeš si vybrat, jestli máš radši pilník nebo vodu!
15.1. 06:23 2X4B-523P | skóre: 28 | blog: Zelezo_vs_Debian
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
vzdej se svých svobod, konečně budeš svobodný...
Jakub Lucký avatar 15.1. 08:52 Jakub Lucký | skóre: 37 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
No, v tom případě nespolupracuješ... Tak to máme za 5 let...
If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are. (Zen P.) Blogísek
Jendа avatar 15.1. 10:43 Jendа | skóre: 60 | blog: Výlevníček | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
15.1. 10:09 100% Lenin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Tady v Rusku na to mají dobrý pořekadlo - žehličky a páječky, vzpomeneš aj na sračky (supervolnýpřeklad :D)

Tož, dej jim 60 vteřin na zasunutí a nahřátí a uvidíme kde bude Tvůj stressssssssssssss.
14.1. 22:24 JoHnY2
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Oni maj panove porad jeste dojem, ze jim nekdo musi prokazat nejakou vinu. A prave takovej zakon o zakazu sifrovani je pro statni masinerii idelani. Ten kdo sifrovat potrebuje pro nekaly ucely bude mit dost penez aby si zaplatil odvraceni pohledu statni moc a exemplarnich prikladu a nepohodlnejch buricu muzou bejt plny lagry ... pardon, vezeni.
14.1. 23:32 Martin Petr | Třinec/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Bože, a to si většinou říkám, že já jsem ten paranoik.
"Better to reign in Hell, than serve in Heaven."—John Milton
Pepe_ avatar 15.1. 02:29 Pepe_ | skóre: 34
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu

Bohužel toto není paranoia ale realita. Bude hůř.

15.1. 12:32 Martin Petr | Třinec/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Možná bude. ALe myslíš, že nám v takovém světě ještě bude záležet na nějakém šifrování a vydávání klíčů? :-) To spíš budem řešit akorát to, jak se nenechat chytit tajnou policií, kam schovat ty bouchačky a výbušniny na sabotáže a "kdo mezi náma je asi agent". Ve světě, kde by bylo možné to, co tu padlo, už bude zkurvených takových věcí, že tohle už bude maličkost.

Takže, chlapi: nesedět tolik u počítačů, ale makat na fyzičce! Běhat, posilovat, naučit se bít (= hodně koukat na Matrix), to bude potřeba, až si pro vás přijdou! :-D
"Better to reign in Hell, than serve in Heaven."—John Milton
Jendа avatar 15.1. 05:06 Jendа | skóre: 60 | blog: Výlevníček | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Znáš málo lidí :). Mě taky všichni měli za paranoika, pak ale poznali ******.
15.1. 21:09 pc2005 | skóre: 29 | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
nepohodlnejch buricu muzou bejt plny lagry
Ještě bych to rozvedl, vězení v dnešní době není pro spoustu lidí trestem, ale zlepšením.
Nevykat; malamanteau
14.1. 20:44 frdrx | skóre: 24 | blog: frdrx | Líšnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Zdá se, že jsem nepochopen. Možná kvůli těm hvězdičkam.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
Jendа avatar 15.1. 04:55 Jendа | skóre: 60 | blog: Výlevníček | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
jose17 avatar 15.1. 11:53 jose17 | skóre: 42 | blog: Joseho_blog | Košice/Nové Mesto nad Váhom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
a abicko bude stavkovat 150 sekund ci cely den?
Ja vim, on vi, ty nano!
Jendа avatar 15.1. 13:53 Jendа | skóre: 60 | blog: Výlevníček | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Ábíčko předně není v juesej.
15.1. 21:10 pc2005 | skóre: 29 | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Stávkoval bych ale taky.
Nevykat; malamanteau
=^..^= AmigaPower® avatar 15.1. 21:45 =^..^= AmigaPower® | skóre: 27 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
jj, mam tam potenciální klienty na kočky...
I♥DRX * My sme Linuxovej andrgraund pyčo!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
jose17 avatar 15.1. 23:11 jose17 | skóre: 42 | blog: Joseho_blog | Košice/Nové Mesto nad Váhom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Ačkoliv se totiž může zdát, že jde o čistě americký zákon, a že nás tedy zahraniční právní úprava nemusí příliš trápit, opak je pravdou. SOPA má významné přeshraniční důsledky, navíc je z velké části zaměřena právě na porušování amerických autorských práv neamerickými subjekty.
zdroj: http://www.tyinternety.cz/udalosti/co-znamena-sopa-pro-otevreny-web-wikipedii-a-svet2-5612
Ja vim, on vi, ty nano!
gtz avatar 15.1. 23:07 gtz | skóre: 26 | blog: merlins | Brno - Venkov / Rosicko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Přidá se i web kam tak rádi chodíme a diskutujeme?

abclinuxu jsem tam nenašel ani ostatní portály ...
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
18.1. 11:05 sumix | skóre: 14 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Zrovna si říkám, jak je tohle možný?!
** Počítač bez window$, to je jako ryba bez bicyklu... ** echo 'Kdo neskáče, není Čech!'|sed s/Čech/cvičená\ opice/
18.1. 13:22 imploder | skóre: 10
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Stávka se koná proto, aby se na problém upozornilo. Tady na abclinuxu o SOPA všichni ví, vycházejí o tom tady články. Abclinuxu tím, že funguje, dělá pro zamezení cenzury internetu víc, než kdyby nefungovalo. Stávka takového webu by IMHO nedávala smysl. I na anglické Wikipedii jsou teď dostupné články SOPA a PIPA, zatímco zbytek encyklopedie stávkuje.
16.1. 23:52 mich | skóre: 15
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Mimochodem anglická wikipedia se taky připojí - viz (Je to twitter Jimmyho Walese, tak snad je to důvěryhodný zdroj).
je to teď v módě, na žive o tom furt píšou
17.1. 00:19 Martin Petr | Třinec/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Tohle bych nečekal, super!
"Better to reign in Hell, than serve in Heaven."—John Milton
kralуk avatar 18.1. 13:39 kralуk | skóre: 25 | blog: Untitled
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Dokonce i Google se připojil.

Ačkoli dost nenápadně, za nějakej pěknej doodle (banner) bych býval byl radši...
18.1. 13:51 imploder | skóre: 10
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Já mám google.com česky, takže mně se tam neukazuje nic. Asi je to tak v pořádku, problém se týká USA.
kralуk avatar 18.1. 14:20 kralуk | skóre: 25 | blog: Untitled
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Aha, na ten originál Google se dá kdyžtak dostat tudy (aspoň doufám).
18.1. 15:15 imploder | skóre: 10
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Jo, to je anglicky, tam se mi to zobrazuje. U http://google.com to asi závisí na nastavení prohlížeče (já mám nastavenou vyšší prioritu pro češtinu).
mirefek avatar 18.1. 15:39 mirefek | skóre: 2 | blog: proc_dalsi_nazev
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Google zmenil logo. Jen da trochu prace se k tomu dostat.

PS. DuckDuckGo taky
kralуk avatar 18.1. 16:29 kralуk | skóre: 25 | blog: Untitled
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Ajo, máš recht...
18.1. 20:25 pc2005 | skóre: 29 | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Nalezeno z roumena.
Nevykat; malamanteau
=^..^= AmigaPower® avatar 18.1. 21:22 =^..^= AmigaPower® | skóre: 27 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Generální stávka Internetu
Tak sem to zmrdovi mentálosenátorovi vokomentoval...
I♥DRX * My sme Linuxovej andrgraund pyčo!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de

Založit nové vláknoNahoru


ISSN 1214-1267   Powered by Hosting 90 Server hosting
© 1999-2011 Argonit s. r. o. Všechna práva vyhrazena.