abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:22 | Komunita

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za duben (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:11 | IT novinky

    Provozovatel čínské sociální sítě TikTok dostal v Evropské unii pokutu 530 milionů eur (13,2 miliardy Kč) za nedostatky při ochraně osobních údajů. Ve svém oznámení to dnes uvedla irská Komise pro ochranu údajů (DPC), která jedná jménem EU. Zároveň TikToku nařídila, že pokud správu dat neuvede do šesti měsíců do souladu s požadavky, musí přestat posílat data o unijních uživatelích do Číny. TikTok uvedl, že se proti rozhodnutí odvolá.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 11:22 | Zajímavý projekt

    Společnost JetBrains uvolnila Mellum, tj. svůj velký jazykový model (LLM) pro vývojáře, jako open source. Mellum podporuje programovací jazyky Java, Kotlin, Python, Go, PHP, C, C++, C#, JavaScript, TypeScript, CSS, HTML, Rust a Ruby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 09:11 | Bezpečnostní upozornění

    Vývojáři Kali Linuxu upozorňují na nový klíč pro podepisování balíčků. K původnímu klíči ztratili přístup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    1.5. 20:00 | Komunita

    V březnu loňského roku přestal být Redis svobodný. Společnost Redis Labs jej přelicencovala z licence BSD na nesvobodné licence Redis Source Available License (RSALv2) a Server Side Public License (SSPLv1). Hned o pár dní později vznikly svobodné forky Redisu s názvy Valkey a Redict. Dnes bylo oznámeno, že Redis je opět svobodný. S nejnovější verzí 8 je k dispozici také pod licencí AGPLv3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    1.5. 19:22 | IT novinky

    Oficiální ceny Raspberry Pi Compute Modulů 4 klesly o 5 dolarů (4 GB varianty), respektive o 10 dolarů (8 GB varianty).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    30.4. 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    30.4. 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 36
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 503 hlasů
     Komentářů: 19, poslední 30.4. 11:32
    Rozcestník

    LibreOffice 4.0

    The Document Foundation oznámila vydání svobodného kancelářského balíku LibreOffice 4.0. Z přehledu nových vlastností a oprav s náhledy lze vybrat například podporu CMIS (Content Management Interoperability Services), podporu témat z Firefoxu, integraci s Unity, integraci s Thunderbirdem, lepší podporu DOCX a RTF, import dokumentů z Microsoft Publisheru, vylepšený import dokumentů z Visia, zrychlení načítání a ukládání souborů, ...

    7.2.2013 15:24 | Ladislav Hagara | Nová verze


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    7.2.2013 15:46 Bum
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    Miesto podpory temat mohla byt podpora pre android. Mame rok 2013 a dokumenty musim na androide robit mikrosoftacke. Cista katastrofa.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 7.2.2013 16:09 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    Portovat takového giganta a jeho závislosti na Bionic, to bych nechtěl. Dělám to v práci v případě něčeho menšího než LO, ale pořád hodně velkého, a už mi to leze na mozek.
    7.2.2013 16:09 radix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    "Miesto" urcite ne, leda ze bys presvedcil toho vyvojare (AFAICR to byl cech), aby nedelal nejake temata, ale LO pro Android.

    (Jinak samozrejme naportovat LO na Android, popr. udelat zbrusu novou variantu primo pro Android je (nekolika) radove vic prace nez ty temata).
    7.2.2013 16:11 Scarabeus IV | skóre: 20 | blog: blogisek_o_gentoo | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    Podpora pro perzony = celkem snadna zalezitost, viz zdrojaky
    Port pro android = dost prace, obzvlaste UI je na takovou situaci dost nepripravene... ale testovaci buildy pro droid se generujou...
    Luboš Doležel (Doli) avatar 7.2.2013 16:18 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    ale testovaci buildy pro droid se generujou...
    Tak to gratuluju...
    7.2.2013 16:26 Scarabeus IV | skóre: 20 | blog: blogisek_o_gentoo | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    Me negratulovat, vyvojari co to delaji si zaslouzi pivo (nebo neco jineho co pijou :-)).
    Da se to stahnout a zkouset jako daily build, ale rozhodne to neni neco co by se ted dalo vydat :-)
    little.owl avatar 7.2.2013 17:25 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    Me negratulovat, vyvojari co to delaji si zaslouzi pivo (nebo neco jineho co pijou :-)).
    Ti si podle me spise uz i neco pichaji.
    A former Red Hat freeloader.
    7.2.2013 16:46 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    Bum bum dum, do palice rum!
    7.2.2013 17:35 Bum
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    :) Este keby si mal napad aby som to naprogramoval, tak Ti musim napisat, ze toho schopny nie som. Ja som schopny toho aby bolo na com jest, spat, pisat...
    7.2.2013 18:36 lempl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    nebud tak dreveny :)
    7.2.2013 19:46 Bum
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    Dobre teda. :)
    Jendа avatar 7.2.2013 23:32 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    Nejdou na Androidu spustit (minimálně v chrootu) Xka a normální aplikace?
    8.2.2013 10:24 A
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    To bude sialene rychle - uz pomalsie je na Androide iba nainstalovat VirtualBox a do neho Windows a Office....
    Jendа avatar 8.2.2013 11:08 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    Fakt? Přijde mi, že androidí telefony mají větší výkon než můj starý notebook, na kterém jsem LO používal běžně.
    8.2.2013 11:21 radix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    To by musel byt hodne stary notebook a zaroven hodne novy telefon.
    Jendа avatar 8.2.2013 11:32 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    Atom N270.
    8.2.2013 12:03 A
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    Telefony s ARMkom nemozes porovnanvat s 270kou...
    8.2.2013 17:07 ovoce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    No, některý telefony z posledního roku už 1,6 Ghz Atom natřou, ale jsou dost drahý :)

    Čtyřjádra A9 nebo dvoujádra A15 a asi vysoko taktovaný Kraity. Ale většina smurfounů? Hahaha.
    MaT avatar 9.2.2013 02:07 MaT | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    Tak Android, to nejsou jen telefony... Dnes je už mezi lidmi také spousta tabletů, některé jsou i čtyřjádrové...
    Open source software for open minded people. :-)
    Rezza avatar 8.2.2013 10:33 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    A proc zrovna Android? Vyvojari si delaji LO pro systemy, ktere pouzivaji a trebas ani jeden Android nepouziva :)
    8.2.2013 20:15 Petr Ježek | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    Trochu moloch na Android s malou pamětí oproti PC, ne? A pracovat na Androidním tablete, nedejpámbu smartfounem, se bez pořádné klávesnice stejně nedá. Na četní office přitom aplikace je...
    Archlinux for your comps, faster running guaranted!
    Jendа avatar 8.2.2013 20:32 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    Androidí zařízení mívají USB (host/OTG), takže se dají připojit i klávesy. Znám jednoho člověka, co to používá místo notebooku - vytáhne tablet s podstavcem, klávesy a jede.
    MaT avatar 9.2.2013 02:09 MaT | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    Tak já mám třeba Asus Transformer (ten úplně první) a ten má klávesnici (vzhledem k rozměrům) docela slušnou. Na cesty už si často neberu klasický notebook (přeci jen, má to 2,5 kila), ale raději tohle. Na nějaké to browsení a poštu to celkem stačí, možnost upravovat dokumenty by se také docela hodila. A hlavně ta výdrž - těch udávaných 15-16 hodin díky další baterii právě v klávesnici není problém...
    Open source software for open minded people. :-)
    Jendа avatar 9.2.2013 07:51 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    Pak bych tam být tebou nainstaloval nějaký normální systém…
    MaT avatar 10.2.2013 00:23 MaT | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    A konkrétně jaký?

    Viděl jsem nějaké návody, jak na Asus Transformer nainstalovat třeba Ubuntu. Musela to ale být nějaká speciální verze pro architekturu ARM. A některý hardware pak také nefungoval, nebo nefungoval tak, jak by měl. Takhle mi funguje všechno, jak má, tak se mi moc nechce měnit.

    Mimochodem, pro Android je už dnes také spousta aplikací, které pro Linux neexistují a které bych zrovna na tom tabletu docela postrádal.
    Open source software for open minded people. :-)
    Jendа avatar 10.2.2013 11:57 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    A konkrétně jaký?
    Já cpu všude Debian ;)
    Takhle mi funguje všechno, jak má, tak se mi moc nechce měnit.
    Mně by štvalo, že nemůžu tolik hrabat do systému a že nemám aplikace jako třeba právě OO.
    Jendа avatar 10.2.2013 11:57 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    Mě.
    7.2.2013 17:30 Bum
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    Som rad, ze sa na tom nieco robi. Plakat nad tym, ze je to dost prace je samozrejme mozne este tiez roky. Standard je to otvoreny a nik to nespravi. Msoff... je uzavrety a aplikacii na editovanie je fura.

    Len konstatovanie.
    7.2.2013 18:38 lempl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    prave sa na (drbonixe=phoronixe) objavili clanky ze vraj MS pripravuje port office na iOS a aj android a phoronix z toho neak vydedukoval ze teda je mozny port aj na linux
    7.2.2013 19:52 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    práve = pred dvomi dňami

    články = ten článok bol len jeden

    vydedukoval niečo z pripravovaných portov pre iOS a Android = to tiež nie je pravda, ale môžeš si ten článok prečítať a budeš to vedieť aj sám ;)
    7.2.2013 20:39 Jindřich
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    Ach ta podpora pro DOCX. Uložím z LO jako DOCX, za každou značku poznámky pod čarou se vloží tabulátor. Fajn. Otevřu znovu, uložím, a jsou tam dva. Potřetí tři. Počtvrté čtyři. Atd. Viz bug. Já vím, co bych nechtěl zadarmo, ale 95 % mých souborů má poznámky pod čarou a tohle se prostě nedá používat. Ví se o tom dlouho (viz bug), ale nic se nezměnilo. V tomhle smyslu mi přijdou řeči o zlepšení podpory DOCX trochu mimo. Řešení je ukládat v ODT, s tím, že modernější MS Office si s tím poradí. Ale co když má někdo starší? A ani tak to není ideální, paradoxně kvůli horší podpoře ODT ze strany LO (!) a jisté nevypočitatelnosti chování programu, např. pokud jde o ty poznámky pod čarou. Ani ukládat v DOC, což docela dobře fungovalo dřív, nepomůže, protože i tady se kompatibilita od té doby trochu rozbila a též se mi zdá, že MS Office je v tom relativně nevinně. (Budete-li reagovat, prosím žádné plameny, řeším to čistě věcně.)
    7.2.2013 21:00 peredel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    Co chceš s takovým jménem.
    7.2.2013 21:30 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    Tak nevím - mrkněte na tohle. Gentoo, čtyřiašedesátibitový app-office/libreoffice-3.6.4.3 (čili není to oficiální binárka, tu jsem nezkoušel), několikrát uloženo a následně otevřeno. Co dělám blbě?

    Pro místní adminy - zdá se, že nejde přidat OpenXML texťák do přílohy, podle chybové hlášky se content-type "application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document" nevejde do příšlušného sloupečku tabulky. Nejdřív jsem si myslel, že se mi zbláznil OS, ale asi to tak je správně...
    7.2.2013 21:32 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    Aha, hledal jsem tabelátor za značkou poznámky v textu a ona je ve vlastní poznámce na spodku stránky. Takže zpět, chyba potvrzena.
    7.2.2013 21:38 Jindra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    Tak tak, myslel jsem za značkou v samotné poznámce... pro uživatele peredel: šel jsem do sebe, viz moje jméno
    7.2.2013 21:30 -
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    Hlavne to chce plnou podporu SVG, a ne aktualni stav, ktery je temer nepouzitelny :(
    7.2.2013 21:34 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    Ano, bez SVG se v kancelářském balíku vůbec nehneme. :-)
    7.2.2013 22:17 -
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    Pokud chce clovek vyuzivat ve svych dokumentech i vektorovou grafiku, tak ano, je to nutne.
    8.2.2013 20:28 Petr Ježek | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    Vektorou grafiku LO i OO zvládá díky vlastnímu kreslítku (ODG). Že to není implicitně formát SVG, je věc druhá. To umí Inkscape. Soubor SVG z Inkscape (či odkudkoli) se přímo načte do LO Draw a lze jej tam i upravovat. Takže stesky trochu mimo mísu?
    Archlinux for your comps, faster running guaranted!
    8.2.2013 21:53 -
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    Ano, format, ktery ma tak zalostnou podporu vsude jinde vcetne Inskcapu nez v samotne Drawu. Jelikoz Writer sdili stejnou podporu SVG jako Draw, tak vase komentar je mimo.
    8.2.2013 22:31 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    Nějak netuším, co nám chtěl básník sdělit. :-D
    otula avatar 8.2.2013 22:47 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    On sice píše jak tatrman, ale pravda je, že podpora SVG je v LO žalostná (zkus si načíst třeba jen jednoduché logo GIMPu či Scribu).
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    8.2.2013 23:08 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    No já vůbec nepochopil, co píše. :-) O tom, že podpora SVG v LO nestojí za nic vím, nicméně opravdu to není něco, co bych v kancelářském balíku nutně potřeboval, to fakt ne.
    otula avatar 8.2.2013 23:17 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    Mne osobně to také netrápí, ale na druhou stranu bych lepší podporu SVG uvítal obecně napříč různým sw. A co se LO týká, nebyla by na škodu lepší kompatibilita s vývojovými diagramy z MSO. Sám je sice nepoužívám, ale nedávno jsme v práci měli pravidelné roční shromáždění, kde proběhnou vždy povinná školení a další informace, které jsou potřeba dostat mezi zaměstnance, no a vzal jsem si na projekci vlastní noťas, protože spolupráce Windows a odpovídajícího SW s projektorem je ubohá, jenže jsem škaredě narazil, když měl kolega v prezentaci právě nějaké věci v diagramech, a ono se to jaksi celé v LO zprznilo (zachránil to Okular, který prezentace zvládá do jisté míry také).
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    9.2.2013 08:20 dustin | skóre: 63 | blog: dustin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    Na druhou stranu prezentovat PPT lidem přes OO/LO bez předchozího otestování prezentace je docela risk. Kompatibilita byla vždycky hodně špatná. Pro konference jsme si svého času dokupovali jen licence PPT (bez ostatních komponent).
    9.2.2013 08:55 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    Pro konference jsme si svého času dokupovali jen licence PPT (bez ostatních komponent).
    Tak ta prezentace by šla i bez licence, viz PowerPoint Viewer 2007. ;-)
    otula avatar 9.2.2013 11:24 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    No já jsem mu ráno říkal, ať mi nahraje prezentaci, co tam bude pouštět, ať si to otestuji, a on to asi pochopil tak, že chci jakoukoliv prezentaci, tak mi něco nahrál, co jelo v pohodě, a na začátku shromáždění mi dal ty prezentace, co chtěl pouštět… Stane se, svět se kvůli tomu nezbořil.

    Ještě mi docela vadilo, že v prezentačním režimu LO není možné se dostat k čemukoliv jinému. Ten "ovládací panel" běží ve fullscreen režimu a nelze se přes něj dostat (nebo aspoň nevím jak).
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    9.2.2013 18:57 GeBu | skóre: 27 | blog: zápisky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0

    To je jen amatérismus - alespoň se poučil.

    Pohybuju se na různých akcích od nějakého 1994 roku a celou dobu je s prezentaceme problém, který v podstatě odpadá až nyní. Je jedno v jakém je to systému. Nečitelné diskety, nečitelná CD, nečitelné flashky, bordel na nich, neschopnost se vůbec zorientovat, jak se v systému kopíruje. Kvůli tomu se na různých akcích muselo zavést, aby to uživatel poslal zavčas dopředu.

    Jinou kapitolou jsou různé verze PowerPointu, věci nalinkované do dokumentu, použitá speciální písma: buď se zobrazují nesmyslné znaky nebo stačí trochu jiný rozměr a celá prezentace se rozhodí. Sám jsem jednou nemohl přijít na problém: stejný OS, stejný PowerPoint, stejný font, ale jak se ukázalo font nebyl stejný, ale jiná verze :). Každý kdo dělal v branži věděl, že je rozumné si sebou vzít i PDF verzi pro nejhorší případ.

    Jak říkám amatérismus - dělá to poprvé a musí se poučit.

    Dneska se tento problém s rozšířením notebooků (netbooků) zmenšil, protože každý to má vlastně vyzkoušené.

    otula avatar 9.2.2013 19:36 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    Beru ten amatérismus na sebe :) Přece jen jsem to byl já, kdo se rozhodnul donést svůj noťas, abych se nemusel trápit s Windows na služebním. A moje chyba, že jsem ho neupozornil, že to budu pouštět v LO a potřebuji opravdu otestovat konkrétní prezentace.

    Každopádně já osobně si své prezentace připravuji v Beameru (LaTeX), takže s nimi nemám problém nikde :)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    9.2.2013 20:22 GeBu | skóre: 27 | blog: zápisky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    Jak se ten Beamer pak přehrává?
    otula avatar 9.2.2013 20:52 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    9.2.2013 23:08 GeBu | skóre: 27 | blog: zápisky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    Aha, takže staré osvědčené PDF :).
    Jendа avatar 9.2.2013 21:51 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    Dneska se tento problém s rozšířením notebooků (netbooků) zmenšil, protože každý to má vlastně vyzkoušené.
    Přijde mi, že problém se spíš změnil na „jak se jenom na těch čínských dvoutisícovkách asi nastavuje VGA výstup v rozumném rozlišení?“
    9.2.2013 23:11 GeBu | skóre: 27 | blog: zápisky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    Ano, toto se dneska vidí častěji - boj s vlastním notebookem :).
    11.2.2013 18:10 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    Tak asi nejzasadnejsi vec je, ze LO neumi import (mozna nejen ten) gradienty s vice barevnymi prechody = pouze jedna pocatecni a koncova barva gradientu. Alespon, pokud jsem cetl dobre zdrojaky.

    Logicky pak tyto gradienty nenaimportujete z SVG, DOC (pouze obrazek), DOCX, RTF (vlastnost fillShadeColors ). Stejne to asi bude i u exportu. Najdete to treba u preddefinovanych tvaru ve Wordu ci v nejakych sablonach.

    Urcite by me zajimalo, co to neumi dalsiho okolo SVG a je to uzitecne. Idealne s nejakym odkazem.

    gf
    Kingskid avatar 7.2.2013 21:43 Kingskid | skóre: 4 | blog: GBY
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    Odkaz na stránky Libre Office nějak nefunguje...
    Kolikrát vám má vysvětlovat, že poloviny jsou stejné? Jak se tak na vás dívám, větší půlka z vás to stejně nechápe.
    8.2.2013 11:48 hanoj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    Podle MD5 je 4.0 RC3 identický s 4.0 final
    8.2.2013 12:49 Scarabeus IV | skóre: 20 | blog: blogisek_o_gentoo | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    Posledni RC se vzdy prohlasi za final pokud se tam nenajdou dalsi echt problemy. Pokud se najdou vyda se dalsi RC.

    Cela verze je vlastne 4.0.0.3.
    8.2.2013 14:57 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    Posledni RC se vzdy prohlasi za final pokud se tam nenajdou dalsi echt problemy.
    mluvíš doufám jen o LO a ne třeba také o Fedoře? :-)
    8.2.2013 16:50 Scarabeus IV | skóre: 20 | blog: blogisek_o_gentoo | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    Co ja mam spolecneho s Fedorou, to by si spis mel vedet ty jak to tam u vas delate :P
    9.2.2013 14:43 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LibreOffice 4.0
    no tak na druhou stranu nevím, co zrovna ty máš tak společného s LO ... pročež jsem se ujišťoval, že tím myslíš jen postup u LO a nikoli obecný, abys nám tu nemátl chudáky uživatele a nevzbuzoval v nich přehnaná očekávání ;-)

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.