abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:00 | Bezpečnostní upozornění

    Byly publikovány informace (technické detaily) o bezpečnostním problému Snapu. Jedná se o CVE-2026-3888. Neprivilegovaný lokální uživatel může s využitím snap-confine a systemd-tmpfiles získat práva roota.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 03:33 | Zajímavý software

    Nightingale je open-source karaoke aplikace, která z jakékoliv písničky lokálního alba (včetně videí) dokáže oddělit vokály, získat text a vše přehrát se synchronizací na úrovni jednotlivých slov a hodnocením intonace. Pro separaci vokálů využívá UVR Karaoke model s Demucs od Mety, texty písní stahuje z lrclib.net (LRCLIB), případně extrahuje pomocí whisperX, který rovněž využívá k načasování slov. V případě audiosouborů aplikace na

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 1
    včera 18:22 | Nová verze

    Po půl roce vývoje od vydání verze 49 bylo vydáno GNOME 50 s kódovým názvem Tokyo (Mastodon). Podrobný přehled novinek i s náhledy v poznámkách k vydání a v novinkách pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    včera 17:22 | Nová verze

    Článek na stránkách Fedora Magazinu informuje o vydání Fedora Asahi Remixu 43, tj. linuxové distribuce pro Apple Silicon vycházející z Fedora Linuxu 43.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:33 | Pozvánky

    Byl zveřejněn program konference Installfest 2026. Konference proběhne o víkendu 28. a 29. března v Praze na Karlově náměstí 13. Vstup zdarma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 03:55 | Nová verze

    Byla vydána Java 26 / JDK 26. Nových vlastností (JEP - JDK Enhancement Proposal) je 10. Odstraněno bylo Applet API.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    17.3. 23:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 260 správce systému a služeb systemd (Wikipedie, GitHub). Odstraněna byla podpora skriptů System V. Aktualizovány byly závislosti. Minimální verze Linuxu z 5.4 na 5.10, OpenSSL z 1.1.0 na 3.0.0, Pythonu z 3.7.0 na 3.9.0…

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    17.3. 18:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 5.1 svobodného 3D softwaru Blender. Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Videopředstavení na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    17.3. 04:55 | Nová verze

    Bylo oznámeno vydání nové verze 8.1 "Hoare" kolekce svobodného softwaru umožňujícího nahrávání, konverzi a streamovaní digitálního zvuku a obrazu FFmpeg (Wikipedie). Doprovodný příspěvek na blogu Khronosu rozebírá kódování a dekódování videa pomocí Vulkan Compute Shaders v FFmpeg.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    17.3. 04:33 | Zajímavý projekt

    Byl představen open-source a open-hardware prototyp nízkonákladového raketometu kategorie MANPADS, který byl sestaven z běžně dostupné elektroniky a komponent vytištěných na 3D tiskárně. Raketa využívá skládací stabilizační křidélka a canardovou stabilizaci aktivně řízenou palubním letovým počítačem ESP32, vybaveným inerciální měřicí jednotkou MPU6050 (gyroskop a akcelerometr). Přenosné odpalovací zařízení obsahuje GPS,

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 49
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (16%)
     (7%)
     (1%)
     (11%)
     (29%)
     (2%)
     (5%)
     (1%)
     (13%)
     (24%)
    Celkem 1110 hlasů
     Komentářů: 27, poslední 17.3. 19:26
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    21.10.2013 10:13 vgh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    At si na ten stroj na zabijeni daji widle!
    21.10.2013 10:40 trubicoid2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    ta lod vypada jak vynorena ponorka

    a neni to bohuzel James T. Kirk, ale James A. Kirk, coz je tedy dost velky rozdil :)
    21.10.2013 10:52 Roslav | skóre: 6 | blog: mamblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    Mne to skor pripomina Star Destroyer :D
    Hmmpf... Niečomu tak deterministickému ako počítače sa jednoducho nedá veriť.
    Kingskid avatar 21.10.2013 18:42 Kingskid | skóre: 4 | blog: GBY
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    Tahle mrcha je plovoucí velitelství, ze kterého Amíci budou řídit veškeré vojenské operace na zemi, ve vzduchu i na vodě a pod vodou. Je fajn, že Linux tak praktický, ale můj obdiv končí v momentě, kdy na mě bude mířit puška řízená softwarem založeným na Linuxu.
    Kolikrát vám má vysvětlovat, že poloviny jsou stejné? Jak se tak na vás dívám, větší půlka z vás to stejně nechápe.
    Luk avatar 21.10.2013 10:46 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    Linux lze - na rozdíl od Windows - používat k libovolnému účelu. A tak je to správně. Ať se někomu ten či onen účel nelíbí, toto je jedním ze základních kamenů svobodného softwaru.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    21.10.2013 20:08 Petr Ježek | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    A je na nás, abychom dokázali prosadit, aby nebyl použit proti lidem, jež si to nezaslouží.
    Archlinux for your comps, faster running guaranted!
    22.10.2013 02:21 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    A on si nejaky clovek zaslouzi utok destroyerem? Ja nevim, ale ja bych takovy pripad hledal tezko.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    23.10.2013 10:12 anonym
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    Ano, zaslouží. Zejména různí islamisti, pro které má lidský život hodnotu psího výkalu.
    23.10.2013 11:17 Msarek Bursa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    Aha, zajímalo by mne, s kolika takovými jste už mluvil ...
    GeoRW avatar 24.10.2013 07:31 GeoRW | skóre: 13 | blog: GeoRW | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    s takymi sa neda rozpravat; tym, co sa to podarilo su uz po smrti
    "This is to be taken with a grain of salt." ACBF - Advanced Comic Book Format
    23.10.2013 18:06 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    Treba tato pani si utok dronem za svou celozivotni nenavist k lidem jiste zaslouzila, a urcite by si zaslouzila i utok torpedoborcem, pokud by byl schopny pohybovat se v hornatem pakistanskem terenu.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    21.10.2013 20:58 Bill Gates
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    Bude zajimave sledovat az se linux jednou (zatim nevim jak ale cas mozna ukaze) paradoxne pouzije proti linuxu samotnemu. Otazkou pak bude jak bude vnimano: "Ať se někomu ten či onen účel nelíbí, toto je jedním ze základních kamenů svobodného softwaru."
    Luk avatar 21.10.2013 21:46 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    On se už dnes Linux používá proti Linuxu samotnému. Například Android je způsob využití Linuxu, který míří proti Linuxu samotnému (protože popularita Androidu přímo škodí Linuxu jako takovému). Ale je to stále v pořádku - to je vlastností svobody, že tohle hrozí. Svobodné volby mají také riziko, že si lidé zvolí někoho, kdo jim bude škodit.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    21.10.2013 22:28 Bill Gates
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    To se kolego mylite .. u voleb nehrozi absolutne zadne riziko, protoze pokazde je vyhraji ti sami.
    21.10.2013 22:35 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    To se kolego mylite ..
    v čem?

    . já nevidím rozpor mezi

    u voleb nehrozi absolutne zadne riziko, protoze pokazde je vyhraji ti sami.

    a

    Svobodné volby mají také riziko, že si lidé zvolí někoho, kdo jim bude škodit.
    D.A.Tiger avatar 22.10.2013 00:35 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    Například Android je způsob využití Linuxu, který míří proti Linuxu samotnému (protože popularita Androidu přímo škodí Linuxu jako takovému).
    +1 Hmmmm... moc hezky receno. Nejak se mi v teto souvislosti vybavuje Ubuntu....
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    22.10.2013 08:12 omg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    tim je mysleno 40% reklamaci v severni americe distribuovanych handsetu a nekterych poskytovatelu, co je davaji k smlouve na sluzby? nebo je tim mysleno tech osm reklamaci behem jednoho roku pouzivani sluzby od takoveho zakaznika?
    Luk avatar 22.10.2013 08:57 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    Nechápu, jakou má tohle souvislost s tím, co jsem napsal.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    23.10.2013 21:48 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    negativni vnimani androidu nezanedbatelnou skupinou uzivatelu, ktere pri prvni zmince o tom, ze android je v podstate z linuxu bude prenesene vnimano jako: linux, nikdy. je to presne ta skupina uzivatelu u kterych se seslo vnimani soucasneho stavu androidi platformy jako regrese mobilniho telefonu hned v peti kriteriich pouzitelnosti soucasne a pro neznalost budou pravdepodobne vnimat linux jako dalsi zdroj regrese - neceho ceho se chteji vyvarovat.
    21.10.2013 10:47 Marv-CZ | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    A uprostřed boje se jim to restartuje kvůli aktualizacím. :-)
    AsciiWolf avatar 21.10.2013 13:24 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    :-D
    22.10.2013 12:34 walkeer_CZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    to si plete s widlema, linux se kvuli updatum nerestartuje :)
    Conscript89 avatar 22.10.2013 14:16 Conscript89 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    Pokud nemas Gnome :)
    I can only show you the door. You're the one that has to walk through it.
    pavlix avatar 22.10.2013 16:37 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    1) Kvůli některým ano.

    2) Lennart (nebo někdo jiný, teď nevím) zjistil, že update za běhu je moc moc nebezpečný, takže je potřeba na update restartovat do speciálního prostředí a po updatu zase zpět.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    rADOn avatar 22.10.2013 18:52 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    2) me zajima, nebyl by link? Nebo aspon nakej keyword na kterym by se google popasl?
    "2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
    Jakub Lucký avatar 22.10.2013 19:24 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    Myslím, že je to tohle

    A až se to prosadí, tak asi přejdu na BSD, protože jeden vydrží jen omezený objem zaváděných nesmyslů...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    corwin78 avatar 21.10.2013 12:52 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    To už se zkoušelo, myslím, že to byly NT 4.0 a nedopadlo to dobře. U strojů na zabíjení je potřeba spolehlivý software, aby to zabíjelo jen ty které to má zabíjet a ne všechny ostatní.

    Btw. hláška typu: "Program Protiraketová obrana provedl neplatnou operaci a bude ukončen." by v kritickou chvíli asi nepůsobil dobře ;-)
    Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
    21.10.2013 13:39 martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    sice tusim, ze jsi jen troll...ale uvedomujes si, ze nebyt podobnych stroju na zabijeni v americkych rukou, tak by tu ted vladli nacisti?
    21.10.2013 14:03 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    sice tusim, ze jsi jen troll...
    zato ty jsi to s tou svojí stupidní propagandou vylepšil
    ale uvedomujes si, ze nebyt podobnych stroju na zabijeni v americkych rukou, tak by tu ted vladli nacisti?
    no a teď mi řekni, jestli si ty uvědomuješ, kdo by tu vládl, nebýt podobných strojů na zabíjení v nacistických rukou ...
    21.10.2013 14:42 Roslav | skóre: 6 | blog: mamblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    <trolling>Matka Rus</trolling>
    Hmmpf... Niečomu tak deterministickému ako počítače sa jednoducho nedá veriť.
    Kingskid avatar 21.10.2013 18:38 Kingskid | skóre: 4 | blog: GBY
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt

    Nacistický výzkum se přesunul do USA. Díky tomu jsou Američany tak napřed. Viz operace Paper Clip (http://cs.wikipedia.org/wiki/Operace_Paperclip).

    Kolikrát vám má vysvětlovat, že poloviny jsou stejné? Jak se tak na vás dívám, větší půlka z vás to stejně nechápe.
    Kingskid avatar 21.10.2013 18:38 Kingskid | skóre: 4 | blog: GBY
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    *Američani
    Kolikrát vám má vysvětlovat, že poloviny jsou stejné? Jak se tak na vás dívám, větší půlka z vás to stejně nechápe.
    21.10.2013 20:12 Petr Ježek | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    A to, že stroje na zabíjení až příliš často předávají své schopnosti těm, co je mají s rozmyslem a velmi zřídka používat a místo toho jen příliš často mačkají "spoušť", to netušíte, že?
    Archlinux for your comps, faster running guaranted!
    gtz avatar 21.10.2013 12:05 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    Veliteli "čínké letadla na 90 hodinách, ruské TU-160 se blíží z levoboku co máme dělat"?

    Velitel palte všemi zbraněmi

    Obsluha : Veliteli kernel panic
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Pavel Stárek avatar 21.10.2013 12:15 Pavel Stárek | skóre: 43 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    Takk to bude méně pravděpodobné než s widloidním:
    IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
    *** STOP: 0x0000000A (0x0000000000000001, 0x00000000000000A2, .... )
    
    :-D
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    vlastikroot avatar 21.10.2013 12:25 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    90 hodinach?
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    21.10.2013 12:34 pochybnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    Jo, pěkně jim zamotali hlavu :)
    21.10.2013 14:56 koudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    To je 3x dokola a 18 hodina... Coz je 6.

    Ale jestli si takhle sdelujou pozici, tak nez si to treba ve stihacce prepocita, tak uz je davno sestrlenej.
    gtz avatar 21.10.2013 15:49 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    Ta nula se tam vloudila omylem. Mělo to být na "9" hodinách
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    21.10.2013 16:21 j.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    Jeden na deviti hodinach, druhy na levoboku... Ach jo...
    21.10.2013 16:41 mankind_boost
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    Je to trollující blbeček no... A tim Tu-160 svůj fail ještě umocnil :-D
    gtz avatar 21.10.2013 19:47 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    a ty jsi kdo debile? Proč by nemělo být TU-160 možné? Létá na dálkové trasy celkem normálně.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    21.10.2013 21:55 mankind_boost
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    Já? Já jsem normální člověk bez psychické poruchy narozdíl od tebe, blbečku. Proč by nemělo být TU-160 možné? Víš v jakých výškách létají? Víš jakou výzbroj raketové torpédoborce mají? Nevíš, tak ze sebe nedělej šaška (i když na to už je asi pozdě).

    PS: Nauč se hodiny. ;-)
    gtz avatar 21.10.2013 22:49 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    O tyhle údaje jsem se celkem dlouho zajímal a nějaké rozmazlené děcko mne nemůže urazit. Ano blbečeku myslím tebe.

    Takže příště až se budou bavit dospělí tak raději drž ústa zavřené,
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    21.10.2013 13:11 ovoce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    Veliteli "čínké letadla na 90 hodinách, ruské TU-160 se blíží z levoboku co máme dělat"?

    Velitel palte všemi zbraněmi

    Obsluha : Veliteli kernel panic
    Velitel: rychle, piš tuhle commandlinu! A na dvojce spusť kompilaci jaderného modulu pro navádění protiletadlových střel.
    rADOn avatar 21.10.2013 13:26 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    Rozhodně to je systém kde bych si dvakrát zkontroloval že příkaz kill dělá to co očekávám.
    "2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
    21.10.2013 15:03 faha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    :-), #killall dostava uplne jiny rozmer
    21.10.2013 19:41 bronie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    U man kill bych asi taky chvíli přemejšlel. ;-)
    21.10.2013 15:30 zelenina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    No to urcite... to maji davno skompilovane. Nedivil bych se, kdyby to meli rovnou v jadre, takze ani nemusi loadovat modul.
    21.10.2013 15:17 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    Pořád lepší Kernel panic: 90 hours is out of range, než Windows, které by pro jistotu rakety odpálily ještě v šachtách :-)
    Conscript89 avatar 21.10.2013 15:32 Conscript89 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    Hm, ted jsem si jen predstavil, jak volaji uprestred prestrelky/konfliktu na podporu ze maji s necim problem a potrebuji to poresit. Nebo tam bude on-site clovek?
    I can only show you the door. You're the one that has to walk through it.
    21.10.2013 18:19 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    Conscript89 avatar 21.10.2013 21:33 Conscript89 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    Asi ne, takze to bude muset byt on-site clovek :D
    I can only show you the door. You're the one that has to walk through it.
    Rezza avatar 22.10.2013 12:31 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    Hmm, to by mohla byt dobra prace delat na te lodi TAMa!
    22.10.2013 12:35 walkeer_CZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    marne premyslim kdy jsem naposledy videl kernel panic na jednom z mnoha linux masin ktere spravuji...zato naprosto prese vim, kdy mi widle ukazali BSOD: vcera....
    corwin78 avatar 21.10.2013 12:35 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    Je jasné, že chlap se jménem James Kirk se musí stát kapitánem pořádné lodi, to snad ni jinak nejde...
    Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
    21.10.2013 15:36 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    krásná lodička :)
    21.10.2013 20:16 Petr Ježek | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    Jo, trháš li růže, dej pozor na ostny! :)
    Archlinux for your comps, faster running guaranted!
    22.10.2013 11:18 Senior database developer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linux na raketovém torpédoborci USS Zumwalt
    Nádhera. Dúfam že to pozabíja čo najviac teroristov a komunistov. Ak by to predávali tak by som jednu kúpil do Bratislavy na Dunaj.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.