abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 19:22 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) dubnová aktualizace aneb nová verze 1.100 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.100 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 18:00 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána v nové verzi 2025.5.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:22 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 00:55 | Zajímavý projekt

    PyXL je koncept procesora, ktorý dokáže priamo spúštat Python kód bez nutnosti prekladu ci Micropythonu. Podľa testov autora je pri 100 MHz približne 30x rýchlejší pri riadeni GPIO nez Micropython na Pyboard taktovanej na 168 MHz.

    vlk | Komentářů: 0
    7.5. 19:44 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 12.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.5. 17:33 | Nová verze

    Raspberry Pi OS, oficiální operační systém pro Raspberry Pi, byl vydán v nové verzi 2025-05-06. Přehled novinek v příspěvku na blogu Raspberry Pi a poznámkách k vydání. Pravděpodobně se jedná o poslední verzi postavenou na Debianu 12 Bookworm. Následující verze by již měla být postavena na Debianu 13 Trixie.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.5. 05:33 | Komunita

    Richard Stallman dnes v Liberci přednáší o svobodném softwaru a svobodě v digitální společnosti. Od 16:30 v aule budovy G na Technické univerzitě v Liberci. V anglickém jazyce s automaticky generovanými českými titulky. Vstup je zdarma i pro širokou veřejnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 16
    7.5. 03:55 | Komunita

    sudo-rs, tj. sudo a su přepsáné do programovacího jazyka Rust, nahradí v Ubuntu 25.10 klasické sudo. V plánu je také přechod od klasických coreutils k uutils coreutils napsaných v Rustu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.5. 22:11 | Nasazení Linuxu

    Fedora se stala oficiální distribucí WSL (Windows Subsystem for Linux).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    6.5. 13:22 | IT novinky

    Společnost IBM představila server IBM LinuxONE Emperor 5 poháněný procesorem IBM Telum II.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (3%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 556 hlasů
     Komentářů: 26, poslední včera 09:58
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    kyknos avatar 20.11.2008 17:26 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    Takovejch penez a takova sracka :(
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    m1c4a1 avatar 20.11.2008 18:55 m1c4a1 | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    ... promluvil Pan Programátor, který používá svůj vlastnoručně napsaný webový prohlížeč. :)
    kyknos avatar 20.11.2008 19:05 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    Promluvil uzivatel, ktereho Firefox sere tak, ze se obcas prerekne, a nazve ho Explorerem. I kdyz tim Exploreru krivdi, protoze prinejmensim nektere veci umi Explorer mnohem lepe :( Casto uz radeji pouzivam Operu.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    20.11.2008 19:13 Miki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    Nechápu... to jako podle vás vývoj Exploreru stál míň nebo co? :-D
    20.11.2008 19:28 abr | skóre: 24 | blog: ab
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    Pravda, jenze v opere chybi rozsireni a opera plugin wrapper (ktery se stara o flash) saje. Nejlepsi je mit spustene oba prohlizece :-\
    kyknos avatar 20.11.2008 19:33 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    Jo jo, idealni prohlizec neexistuje. Ale firefox, ktery je na nekterych strankach schopen sezrat cely vykon dvoujadroveho procesoru, zatimco Opera ci IE se vezme 5%, je skutecne horor :(
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    20.11.2008 19:36 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    Na druhou stranu jsou stránky, kde to je přesně naopak. Dejte IE7 dlaždicové pozadí, jehož základem je 5×5 px obrázek v gifu a stránka se nebude chtít ani odscrollovat. Tohle se stalo mě a musel jsem to vyřešit podmíněným CSS stylem, který pro IE7 použil obyčejné barevné pozadí. Všechny ostatní prohlížeče se s tím bez problémů popraly.
    kyknos avatar 20.11.2008 19:43 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    jo jo, proste kvalitni prohlizec bud neexistuje, nebos e prede mnou schovava :(
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Jakub Lucký avatar 20.11.2008 21:18 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    wget ;)
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    21.11.2008 11:59 Pev | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    elinks s nastaveným barevným pozadím :-)
    20.11.2008 19:47 Drew | skóre: 15 | blog: Supi_hnizdo | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    jak poznamenal diskutující výše, třeba na flashi mi cpu šponuje Opera, gecko (epiphany) ne (jenom jedno jádro mi šponuje, nemám jich víc)
    kyknos avatar 20.11.2008 20:08 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    firefox si vylame zuby obvykle na javascriptu
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Jakub Lucký avatar 20.11.2008 21:21 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    Příklad by nebyl?
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    21.11.2008 08:44 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    21.11.2008 08:48 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    v podstate vsade, kde je pohybujuci sa text (ako na uvedenej stranke hore), CPU vyskoci na 100 %
    Jakub Lucký avatar 21.11.2008 10:00 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    Souhlas... u mě 20% CPU vs. 35% CPU

    Hlásil jste to?
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    21.11.2008 15:20 razor | skóre: 33
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    V zásadě by mohlo jít o tuto chybu z roku 2004 :)
    21.11.2008 18:58 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    jj, lenze teraz je to presne naopak vo Win to procesor tak nezatazuje ;)
    21.11.2008 11:49 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    To ale není způsobené rychlostí javascriptu
    21.11.2008 19:03 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    a cim?
    21.11.2008 19:09 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    Překreslování / manipulace s DOM. Možná příliš rychlý timer.

    Neříkám, že to je v pořádku, ale toho javascriptu se na té stránce provede opravdu jenom kapka, zbytek je renderovací část.
    Pavel Stárek avatar 21.11.2008 13:34 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    Například i RedHatí bugzilla. Stačí klepnout v Classification na Fedora a v Product taky na Fedora a je vymalováno. Totéž i v IE7. Operu jsem nezkoušel.
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    20.11.2008 19:38 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    Člověk nemusí být švec, aby mohl konstatovat, že ho tlačí bota.
    21.11.2008 12:29 fettgesicht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    Tak, tak!
    20.11.2008 20:00 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    Tak zkuste napsat lepší prohlížeč.

    Nebýt firefoxu, tak je web 10 let pozadu na úrovni IE6 s rychlostí js nula.
    kyknos avatar 20.11.2008 20:09 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    kez by mel firefox javascript rychly jako ie6 :(
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    20.11.2008 20:14 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    Jako pokus o vtip dobré :-)
    kyknos avatar 20.11.2008 20:21 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    to neni vtip - novejsi ie nez 6 jsem nikdy nevidel (nejnovejsi windows, se kterymi jsem delal jsou nejaka xp s ie6, ktera tleji na malem diskovem oddilu na mem notebooku, a zapinam je jednou za pul roku, vetsinou prave proto, abych otestoval nejaky web v ie) - a znam stranky, ktere ie resi bez sebemensiho problemu, zatimco firefox dokaze vytizit stroj na 100%. konkretni pricinu jsme nezkoumal, ale vypnuti javascriptu ve ff tyto situace obvykle resi jak mavnuti kouzelnym proutkem.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    20.11.2008 20:27 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    Já zase dělám jednu webovou aplikaci v JS, mám napsaných asi 15.000 řádků kódu. K tomu všemu používám framework qooxdoo a můžu říct, že nejlíp to běhá ve firefoxu (nejlíp znamená, že pokud to v FF naběhne za 1s, v IE6 to je 20s).

    Firefox nemá asi nejrychlejší JS (Chrome má lepší), ale třeba manipulace s DOM je oproti Chrome a IE ultra rychlá.

    A to ani nemluvím o tom, že IE nepodporuje věci jako Canvas, se kterými se dají dělat jednoduché vizualizace bez jakýchkoliv pluginů (flash, silverlight, atd...).

    Pro webový vývoj se většinou používají nějaké knihovny, takže pokud máte problém, je to určitě špatně vyřešené právě v té knihovně.
    kyknos avatar 20.11.2008 20:34 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    Nepochybuji, ze se veci daji napsat tak, aby ve FF chodily. Jenze to mi jako uzivateli nepomuze. Prohlizec neni tak dobry, jak si poradi s kvalitne napsanou strankou, ktera pro nej byla odladena. Prohlizec je tak dobry, jak si poradi s realnymi strankami na divokem webu. A tam s jeho implementaci js mam zoufale zkusenosti. Ze za tim mozna stoji neschopny programator, ktery testoval web jen na IE, je dost dobre mozne. Ale jako uzivatele me to nezajima. Prohlizec si musi umet poradit i s takovymi strankami.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    20.11.2008 20:47 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    To může být ale i naopak.

    Pokud chodíte na web s IE6, tak asi nemá moc cenu se tu dohadovat o kvalitě prohlížeče ;)
    kyknos avatar 20.11.2008 20:59 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    naopak? v jakem smyslu? pokud se mi mapa na geocaching.com nacte v opere za nekolik sekund, v ie6 se taktez nacte za nekolik sekund, ale pri spusteni ve ff si muzu jit udelat kafe, zrejme nebude problem v opere ani ie6, ze?

    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    20.11.2008 21:18 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    Ta mapa se mi ve Firefoxu 3 na WinXP SP 3 načte za cca 3,5 vteřiny, v IE 6 za více než dvojnásobek.
    kyknos avatar 20.11.2008 21:46 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    A poustis ten ff v linuxu? A nacitas nejakou zakesovanou mapu, treba Prahu? A jsi prihlaseny?
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    21.11.2008 06:56 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    Vzhledem k tomu, že jsi psal o nějakých Windows XP a IE 6, tak jsem porovnával přesně to. Jestli tomu tak nakonec nebylo a teď se vymlouváš tak už tím nadále nehodlám ztrácet čas.
    kyknos avatar 21.11.2008 07:59 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    psal jsem predevsim o ff a jsme snad na linuxovem webu ne?

    ze ff funguje lepe ve woknech je bohuzel smutna realita a take to o mozille lecos vypovida
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Dalibor Smolík avatar 21.11.2008 09:32 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    vze ff funguje lepe ve woknech je bohuzel smutna realita
    Nemusí tomu být tak vždy. Jednomu známému jsem pomáhal dávat dohromady počítač s WXP a nainstaloval jsem mu Firefox (dosud používal jen IE). Za dva dny psal, že mu firefox neustále padá a nedá se s tím vůbec pracovat. Na jiném stroji se stejným systémem ff funguje dobře, takže je to trochu sázka do loterie.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    21.11.2008 12:34 fettgesicht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    FF na Linuxu je kolikrát naprostá hrůza, hrůza! Někdy mám pocit, že jsem se s ním vrátil do éry stomegahertzových Pentií a desítek MB RAM.
    21.11.2008 18:49 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    Kdyby Mozilla dělala Firefox pro Linux, tak by měla o 2 řády nižší dopad na trh a de facto nulové příjmy. A já jsem rád, že Mozilla to co dělá, dělá docela dobře a asi i nejlíp, když ji roste tržní podíl nejrychleji ze všech. Nepsal jsi, že porovnávíš hrubky a jablka, tedy linuxový Firefox 3 s IE 6 na Win XP.
    kyknos avatar 21.11.2008 19:00 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    Ano, pokud jde o trzni podil a prijmy, asi si vede Mozilla dobre. To me ale nezajima. Pokud jde o vyvoj kvalitniho prohlizece, stoji to za hovno.

    Necekal jsem, ze tu vubec nekdo pouziva Windows jako hlavni system a nechape, ze se na abclinuxu bavime o Linuxu. Zminka o IE6/XP byla naprosto vedlejsi, to je asi jako bych si v diskuzi o autech na nejake zanadaval, ze snad i na praseti bych nekam dojel rychleji, a ty bys pokracoval benchmarky rychlosti jednotlivych plemen veproveho dobytka.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    25.11.2008 13:50 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy

    Tak vzhledem k tomu, že ocenění i počet uživatelů Firefoxu roste nejrychleji ze všech, tak se Mozille vývoj kvalitního prohlížeče daří. Pozornost linuxové verzi odrážífakt, že Linux používá jen kolem procenta uživatelů. I tak ale lepší prohlížeč s použitelnějším jádrem na linuxu neexistuje, protože na co mi je Konqueror, se kterým se nedostanu do bankovnictví, nezměním nastavení kolejní sítě (nutné) apod.?

    A pokud jde o tvůj příměr - chtěl bych vidět výkonnější současný prohlížeč v Linuxu než je Firefox ve Windows. Prostě když už jsi sem zatáhl Windows a meleš o tom, jak Mozilla neumí udělat kvalitní produkt, a jak je nepoužitelný, tak jsem si dovolil tě upozornit, jak meleš úplné hovadiny. V žádném jiném produktu na Linuxu nejde prohlížeč řadu klíčových věcí.

    kyknos avatar 25.11.2008 16:32 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    Tak vzhledem k tomu, že ocenění i počet uživatelů Firefoxu roste nejrychleji ze všech, tak se Mozille vývoj kvalitního prohlížeče daří.
    takze tomu neni jeste tak dlouho, co byl kvalitnim prohlizecem internet explorer a mezi nejlepsi hudebniky patri karel gott a dalsi popove sracky, chapu to dobre? :)
    Pozornost linuxové verzi odrážífakt, že Linux používá jen kolem procenta uživatelů.
    jestli to nebude naopak :) kdyby to nebyla takova sracka, mozna by byl na linuxu pouzivanejsi :)
    kterým se nedostanu do bankovnictví, nezměním nastavení kolejní sítě (nutné) apod.
    tak zrovna bankovnictvi mi funguje jak v opere tak i v konqueroru :) v opere funguje vsechno, co jsem zatim zkousel, obcas i vyrazne lepe nez ve firefoxu
    jak Mozilla neumí udělat kvalitní produkt
    neumi, je to sracka, a netvrdim to jen ja
    V žádném jiném produktu na Linuxu nejde prohlížeč řadu klíčových věcí.
    tuhle vetu neumim zpracovat

    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    26.11.2008 00:26 abr | skóre: 24 | blog: ab
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    tuhle vetu neumim zpracovat
    Asi chtel tim rict, ze je firefox na linuxu nejkompatibilnejsi. Jen se zamotal do tech marketingovych recicek.
    26.11.2008 11:40 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy

    Možná by neškodilo upozornit na to, co z toho, co jsem psal, se podle tebe neshoduje s fakty. Tady jsem se jen přepsal. č->t

    26.11.2008 12:45 abr | skóre: 24 | blog: ab
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    >D
    26.11.2008 11:39 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy

    Ano, dokud se podíl Mozilly/Firefoxu nepřehoupl přes pár procent a nezačli získávat ocennění z těch nejprestižnějších míst, tak to tak bylo.

    Ale já mluvil o používanosti linuxu, troubo. Asi je to sračka, když ho používá jen procento lidí.

    To s tou Operou jsou lži. Nejlepší kompatibilitu má Firefox a to ti potrvdí každej, kdo tomu aspoň trochu rozumí. Kolik to bylo let jen co si vzpomenu na internetová bankovnictví, google apps a další věci, které v Opeře nešly vůbec nebo dost blbě.

    Tak že si někdo jako ty myslí, že Firefox je sračka, budiž. Oproti těmto jsi jedno velké nic:

    http://www.mozilla.com/en-US/press/awards.html

    kyknos avatar 26.11.2008 22:07 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    Googlemapy mi prave jdou mnohem lepe v Opere :) a s bankovnictvim neni problem :)

    Linux pouziva vyrazne vic nez procento lidi :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    27.11.2008 10:39 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy

    Ano, ale až si nahraješ Kubuntu nebo Fedoru s KDE, kde ten Firefox není, a nedostaneš se ani na kolejní stránky, aby sis mohl aktivovat stovou kartu a jelo to, tak je ti celá Opera k hovnu, protože není open source a není v distribuci. S bankovnictví byl problém celé dlouhé roky a je to dobrý příklad na ilustraci kompatibility Opery. Prostě prohlížečem, který používá celosvětově 0,7 % lidí, se tvůrci webů z logiky věci nemusí zabývat tak jako s prohlížeči, které má pětinu trhu (Firefox) a tři čtvrtiny (IE). V Česku je to podobné. IE/Firefox má/může mít každý a když web nefunguje jinde, tak to není konec světa.

    kyknos avatar 27.11.2008 11:21 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    presto ty mapy ve ff proste nelze pouzivat, zatimco v opere funguji krasne - to svedci o prave o mizerne kvalite ff :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    27.11.2008 11:36 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy

    Léta letoucí nešla pužívat Opera pro banking a Google Apps. Opera, piece of shit.

    kyknos avatar 27.11.2008 12:46 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    jestli spis nebyla "piece of shit" tvoje banka - ja nikdy nemel problem :) s operou, s firefoxem ano - funguje, ale pomalu

    ale predevsim, je vcelku jedno, co neslo leta letouci, podstatne je co jde a nejde ted :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    25.11.2008 17:05 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy

    kez by mel firefox javascript rychly jako ie6 :(

    Myslím, že jste zbytečně začal flame. Ono tvrdit, že je něco sračka, a mít jen jeden pseudoargument (že je to sračka), je celkem směšné. Firefox pod linuxem není nic moc, ale důležité je, že se chytá ve světě Windows a díky tomu má Mozilla finance na rozvoj tohoto prohlížeče, který pocítí i linuxoví uživatelé (v uvozovkách). Pokud vám firefox nevyhovuje, nikdo vás nenutí ho používat. Pokud budete dělat nějaký web, tak jsem si ale celkem jist, že velmi rád zapnete tento prohlížeč a všechny ty nesmysly, o kterých mluvíte, najednou, jako by nebyly :)

    26.11.2008 11:42 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy

    Tak vzhledem k tomu, že i na Linuxu je Firefox nejpoužívanější prohlížeč ze všech, je vidět, jaká hovna kyknos mele. Takže to asi taková sračka nebude. Už proto, že obstojně podporuje standardy a stejně tak má nejlepší kompatibilitu s reálnými weby tak, jak se dělají. Příklady Google Apps nebo ycollege.skm.muni.cz jsem uváděl.

    26.11.2008 14:38 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy

    Firefox má v linuxu jeden velký zápor - rychlost. Nechápu, jak je to možné, ale firefox pod linuxem je snad ve všem pomalejší než Windows verze.

    Toto není na flame, snad všichni víme, že to tak je, já se jen občas snažím pochopit, proč tomu tak je:( .

    26.11.2008 16:48 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy

    Tak lidi asi nepochopili, že jakkoliv mi Firefox vyhovuje, tak budu první, kdo bude jásat, až bude na Linuxu ještě rychlejší než dosud. Ale když někdo tvrdí, jak je k ničemu, a přitom je nasazován do většiny districí a používán většinou uživatelů (dobrovolně), tak to asi takovej šmejd nebude. I kdyby se kyknos proti té většině na hlavu stavěl.

    Jakub Lucký avatar 20.11.2008 21:22 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    Iceweasel 2.0.0.14 a Opera 9.6 mají u mě stejný výsledek (18 sekund, vysoké díky rychlosti připojení) Metodika měření (Opera - odečet sekundových hodin na Gnome-panelu, Iceweasel - stopky FasterFoxu)

    Otázkou pro mě tedy je, není chyba na vašem přijímači
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    Jakub Lucký avatar 20.11.2008 21:33 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    Tak omlouvám se, nevšiml jsem si, že to jde o mapu...

    Nicméně po přeměření u mapy

    Iceweasel - 28,5s Opera - 29s

    Oběma prohlížečům byla před testem smazána cache, jinak metodika i názor stejný...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    kyknos avatar 20.11.2008 22:14 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    Pokud jsi ale limitovany pripojenim, nemaji ta cisla vypovedni hodnotu. Ja se s Operou dostanu treba na 3 sekundy, ale s ff to trva i dele nez tobe (zalezi na lokaci a take uzivatelskych datech)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Jakub Lucký avatar 20.11.2008 22:22 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    otestuju na megabitu...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    kyknos avatar 20.11.2008 22:29 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    Otestuj. Na miste, kde budes mit stovky kesi a budes prihlaseny. Na me to pusobi dojmem, ze tam ff pouziva nekde nejaky zvraceny algoritmus, ktery se hrouti s rostoucim n.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    21.11.2008 10:58 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    Muzu potvrdit, ze FF (a v mensi mire i Konqueror) totalne zlehne na strance kde je hromada JPEGu nadlazdicovanych vedle sebe (15x15 dlazdic 256x256px) a pres to stovky malych PNG napevno pozicovane pres CSS.

    Firefox musim odstrelit po nacteni cca 30 dlazdic. Na win i na linuxu. Pritom ve FF 2 to fungovalo bez problemu.

    Opera s tim nema sebemensi problem a pri dobrem pripojeni to zobrazi za par sekund. IE 6 i 7 s tim taky nema problem (az na pruhledny PNG), zobrazi to tak 3x dyl nez opera, ale porad je to bez problemu.

    Konqueroru trva hodne dlouho nez to cely nacte a vykresli, ale pak to funguje.

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    Cartman avatar 20.11.2008 20:20 Cartman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    horsi nez dement je dement - grafoman.
    20.11.2008 20:52 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    Já vůbec netuším, jak rychlý je interpret JS v IE, protože mi vždycky žuchnul. Ale je fakt, že žuchnul hodně rychle!
    20.11.2008 21:23 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    Zaplaťpánbů, že Firefox (2) tak pomalý JS jako IE 6 prokazatelně nemá. Plus třeba benhchmarky na Sunspider, V8 a Dromaeo.com nebo prostě prohlížení Google Apps. Vzhledem k těm všem testům i reálnému používání a tomu, že jsi úplně první člověk, kterého znám, že má takovou zkušenost, pokládám za pravděpodobné, že chyba není ve Firefoxu...
    21.11.2008 03:52 b*d
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    JJ, já teďko po přechodu na 64bit jsem zjistil, že za pomalostí načítání stojí pluginy odkazované z .mozilla/plugins a .firefox/plugins - stačilo těch pár linků smazat a jede perfektně. Další věc je nastavení ikon (a to gtk) a ještě pár maličkostí...

    Když to hnije ještě neznamená že za to může FF.

    A na okraj CFLAGS -O2 -pipe a omit-framepointer -arch=nocona a ff hned, oofice do 3s.
    21.11.2008 12:37 fettgesicht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Příjmy Mozilly rostou, stejně tak výdaje a obavy
    LOL! :-D

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.