T-Mobile od 15. září zpřístupňuje RCS (Rich Communication Services) zprávy i pro iPhone.
Společnost ARM představila platformu Arm Lumex s Arm C1 CPU Cluster a Arm Mali G1-Ultra GPU pro vlajkové chytré telefony a počítače nové generace.
Unicode Consortium, nezisková organizace koordinující rozvoj standardu Unicode, oznámila vydání Unicode 17.0. Přidáno bylo 4 803 nových znaků. Celkově jich je 159 801. Přibylo 7 nových Emoji.
Apple představil (YouTube) telefony iPhone 17 Pro a iPhone 17 Pro Max, iPhone 17 a iPhone Air, sluchátka AirPods Pro 3 a hodinky Watch Series 11, Watch SE 3 a Watch Ultra 3.
Realtimová strategie Warzone 2100 (Wikipedie) byla vydána ve verzi 4.6.0. Podrobný přehled novinek, změn a oprav v ChangeLogu na GitHubu. Nejnovější verzi Warzone 2100 lze již instalovat také ze Snapcraftu a Flathubu.
Polské vývojářské studio CD Projekt Red publikovalo na Printables.com 3D modely z počítačové hry Cyberpunk 2077.
Organizátoři konference LinuxDays 2025 vydali program a zároveň otevřeli registrace. Akce se uskuteční 4. a 5. října na FIT ČVUT v pražských Dejvicích, kde vás čekají přednášky, workshopy, stánky a spousta šikovných lidí. Vstup na akci je zdarma.
Uživatelé komunikátoru Signal si mohou svá data přímo v Signalu bezpečně zálohovat a v případě rozbití nebo ztráty telefonu následně na novém telefonu obnovit. Zálohování posledních 45 dnů je zdarma. Nad 45 dnů je zpoplatněno částkou 1,99 dolaru měsíčně.
Server Groklaw, zaměřený na kauzy jako právní spory SCO týkající se Linuxu, skončil před 12 lety, resp. doména stále existuje, ale web obsahuje spam propagující hazardní hry. LWN.net proto v úvodníku připomíná důležitost zachovávání komunitních zdrojů a upozorňuje, že Internet Archive je také jen jeden.
Jakub Vrána vydal Adminer ve verzi 5.4.0: "Delší dobu se v Admineru neobjevila žádná závažná chyba, tak jsem nemusel vydávat novou verzi, až počet změn hodně nabobtnal."
xinput set-prop "$id" 'Coordinate Transformation Matrix' 1 0 0 0 1 0 0 0 0.23
Ale jakmile jsem spustil hru, tak zadny lag.Jaký máš ping? Mám sekundární GPU a někdy ji používám na přímo, tzn. grafický výstup jde přímo na monitor a někdy používám Render Offload, tzn. že grafický výstup se přenese ze sekundární GPU na primární a až pak jde výstup na monitor. U Render Offload lag poznám když se na to zaměřím a u hraní Resident Evil ten lag byl o dost horší. Bylo to hratelné a na hraní s kámošema u piva by to stačilo, ale kdybych si chtěl hru užít, tak celou bych ji na Stádii hrát nechtěl.
Setkal jste se nekdo take s problemem s kurzorem/kamerou?To mi nedělalo.
Ale jakmile jsem spustil hru, tak zadny lag.Jaký máš ping?
--- play.cid.capcom.com ping statistics --- 6 packets transmitted, 6 received, 0% packet loss, time 5006ms rtt min/avg/max/mdev = 6.567/7.313/7.808/0.408 msLepsi ping "ven" snad pres wifi ani byt uz nemuze
Mám sekundární GPU a někdy ji používám na přímo, tzn. grafický výstup jde přímo na monitor a někdy používám Render Offload, tzn. že grafický výstup se přenese ze sekundární GPU na primární a až pak jde výstup na monitor. U Render Offload lag poznám když se na to zaměřím a u hraní Resident Evil ten lag byl o dost horší. Bylo to hratelné a na hraní s kámošema u piva by to stačilo, ale kdybych si chtěl hru užít, tak celou bych ji na Stádii hrát nechtěl.To chapu. Take nesnasim latence jakehokoliv druhu.
Tak jsem vypnul to zrychleni (xinput set-prop ...) a fakt ten problem zcela zmizel. Dobre vedet. Ale absence tohoto problemu zvyraznila zvlastni zaseky ve hre - vzdy chvilinku dobry, pak najednou zpomaleni (lag) a najednou "skok". Proste jako kdybych nemel dostatecny throughput. To je jedno, stejne z toho mam docela dobry pocit, ze to neni spatny smer hrani herSetkal jste se nekdo take s problemem s kurzorem/kamerou?To mi nedělalo.
Tiskni
Sdílej: