abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 16:33 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.20.0, tj. první z nové řady 3.20, minimalistické linuxové distribuce zaměřené na bezpečnost Alpine Linux (Wikipedie) postavené na standardní knihovně jazyka C musl libc a BusyBoxu. Z novinek lze vypíchnou počáteční podporu 64bitové architektury RISC-V.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 14:11 | IT novinky

    Společnost Jolla na akci s názvem Jolla Love Day 2 - The Jolla comeback představila telefon se Sailfish OS 5.0 Jolla Community Phone (ve spolupráci se společností Reeder) a počítač Jolla Mind2 Community Edition AI Computer.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:33 | Nová verze

    LibreOffice 24.8 bude vydán jako finální v srpnu 2024, přičemž LibreOffice 24.8 Alpha1 je první předběžnou verzí od začátku vývoje verze 24.8 v prosinci 2023. Od té doby bylo do úložiště kódu odesláno 4448 commitů a více než 667 chyb bylo v Bugzille nastaveno jako opravené. Nové funkce obsažené v této verzi LibreOffice najdete v poznámkách k vydání.

    ZCR | Komentářů: 0
    včera 23:33 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 141 (pdf) a HackSpace 78 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 2.0.0 programovacího jazyka Kotlin (Wikipedie, GitHub). Oficiálně bude představena ve čtvrtek na konferenci KotlinConf 2024 v Kodani. Livestream bude možné sledovat na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:55 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 27.0 programovacího jazyka Erlang (Wikipedie) a související platformy OTP (Open Telecom Platform, Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.8.0 svobodného multiplatformního softwaru pro konverzi video formátů HandBrake (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání na GitHubu. Instalovat lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    20.5. 21:55 | IT novinky

    Microsoft představil nové označení počítačů Copilot+. Dle oznámení se jedná se o počítače poskytující funkce umělé inteligence. Vedle CPU a GPU mají také NPU (Neural Processing Unit). Uvnitř představených Copilot+ notebooků běží ARM čipy Qualcomm Snapdragon X Elite nebo X Plus.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    20.5. 17:55 | Zajímavý článek

    Příspěvek na blogu Codean Labs rozebírá zranitelnost CVE-2024-4367 v PDF.js, tj. mj. prohlížeči PDF souborů ve Firefoxu. Při otevření útočníkem připraveného pdf souboru může být spuštěn libovolný kód v JavaScriptu. Vyřešeno ve Firefoxu 126.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    20.5. 12:55 | Nová verze

    Lazygit byl vydán ve verzi 0.42.0. Jedná se o TUI (Text User Interface) nadstavbu nad gitem.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (81%)
     (5%)
     (8%)
     (7%)
    Celkem 454 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    SCO konečně vyřazeno z Nasdaq

    Firma SCO je konečně vyřazena z Nasdaq, dnes vstupuje rozhodnutí v platnost. Groklaw navíc vydal shrnutí finanční situace firmy, kde autor článku humorně soudí, že Novell dostane náhrady tak maximálně v hodnotě (či podobě) nábytku.

    27.12.2007 17:12 | Luboš Doležel (Doli) | Zajímavý článek


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    David Heidelberg avatar 27.12.2007 17:33 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    :-D nějak mně ta zprávička rozesmála, to bude mít Novell luxusní vybavení kanceláří :-D
    27.12.2007 18:53 Jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    Proc musi objektivita zpravy klesat pouzitym slovem "konecne"? Budte nad veci.
    27.12.2007 19:50 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    Proc by vlastne mela objektivita klesat? Na _linuxovem_ portale je to sluvko "konecne" imho naprosto namiste ;-)

    A vubec. Kez nam do prazske susi pobocky poslou stul po McBridovi :-)))
    ^D
    29.12.2007 14:09 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    Mně se spíš vybavuje ten komentář na Slashdotu, jak si někdo liboval, že ho teď akcie SCO jako toaletní papír vyjdou levněji než toaletní papír... :-D
    27.12.2007 19:52 koffr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    asi protoze zradci se strilej do zad pri kazdej valce, ty ideologicky nevyjimaje. jeste sem nevidel zadnej clanek nebo alespon podelanej komentar o tom, co vsechno SCO ve sve minulosti pro unix udelalo. a misto aby se poukazalo na to, kdo problem s SCO zpusobil (mrdkosoft), tak se bleje na bilyho kone. dokonala MS taktika - pozerem se mezi sebou. SCO je firma jako kazda jina, ted ji neprimo vlastni MS a bohuzel to taky tak vypada.
    Heron avatar 27.12.2007 20:51 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    Už jsem se chystal napsat komentář ohledně "konečně". Nemusím. Nestranný admin jak se patří. :-(
    Luboš Doležel (Doli) avatar 27.12.2007 21:13 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    Konečně reaguje hlavně na zdržení. K vyřazení mělo dojít už dávno, ale bankrot to hádám oddaloval.
    Max avatar 27.12.2007 21:17 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    Z toho se nevykecáš, jednou už jsi neobjektivní a to ti už nikdo neodpáře ... :D
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Luboš Doležel (Doli) avatar 27.12.2007 21:24 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    A to je fakt. Jak jinak se tvářit na firmu, která měla v posledních letech jen hromadu falešných a nesmyslných obvinění vůči linuxovým společnostem.
    Ilfirin avatar 27.12.2007 21:39 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    To je úplně jedno. Důležité je, že tam nejsou pravopisné chyby ;-) :-D
    Heron avatar 27.12.2007 21:53 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    Tady v diskusi přece vůbec nejde o to, co SCO dělala či nikoliv. Tady jde o subjektivní názor zprávíčkáře, který vkládá dokonce do nadpisu. Takže místo zcela neutrální informace dostane čtenář vnucen i nějaký názor. Kdyby se jednalo o tuctovýho zprávíčkaře, tak nech bejt. Ale tady se jedná o admina, který se mimochodem moc neutrálně nechová ani na fóru.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 27.12.2007 22:35 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    Tohle také není neutrální IT portál, ale portál, které je plně orientován na "jednu stranu".
    který se mimochodem moc neutrálně nechová ani na fóru.
    To abych si založil druhou identitu, aby se na mě okolí nedívalo jako na admina, kdykoliv se začnu s někým dohadovat, ale jen tehdy, kdy nějakou administrátorskou operaci ve fóru skutečně vykonávám.
    nemo avatar 27.12.2007 22:44 nemo | skóre: 12 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    Souhlasim. Nesnasim politickou pseudo-korektnost...
    "Laughter is the best tech support!"
    Heron avatar 27.12.2007 22:49 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    Tohle také není neutrální IT portál, ale portál, které je plně orientován na "jednu stranu".

    Aha. Takže platí to, co jsem psal kdysi minule a co mi bylo vyvraceno, tedy že špína na "druhou" stranu je vítána, zatímco na "první" stranu je nutná pouze chvála. Děkuji za potvrzení.

    A od země až po střechůůůůůů, natáhem soupis úspěchůůůů, všech úspěchůůůů
    To abych si založil druhou identitu, aby se na mě okolí nedívalo jako na admina, kdykoliv se začnu s někým dohadovat, ale jen tehdy, kdy nějakou administrátorskou operaci ve fóru skutečně vykonávám.

    To klidně můžeš. Já dokáži oddělit názor obyč člověka. Co nedokáži oddělit (protože není od čeho ;-) ) jsou konkrétní činy admina a jejich zdůvodnění. K tomu ti změna identity nepomůže.

    Luboš Doležel (Doli) avatar 27.12.2007 22:54 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    To není žádná špína. To, že tato firma po dobu několika let poškozovala Linux a s ním spojené společnosti vytvářením sporů založených na lžích, je objektivní skutečnost.
    27.12.2007 23:24 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    Aha. Takže platí to, co jsem psal kdysi minule a co mi bylo vyvraceno, tedy že špína na "druhou" stranu je vítána, zatímco na "první" stranu je nutná pouze chvála.
    Jsou případy, kdy máš pravdu, a jsou případy, kdy meleš kraviny. No a teď si předvedl to druhé.
    Quando omni flunkus moritati
    Heron avatar 27.12.2007 23:52 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    Alespoň je to vyvážené :-)

    Ne, vážně. Kolik je tu ozprávičkováno úspěchů a kolik neúspěchů třeba MS? O to mi šlo. O "druhé" straně se zde píše pouze a jenom v negativním smylu. Což se mi nezdá dobré.
    28.12.2007 00:21 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    Podle mě to souvisí se zaměřením portálu. Je to to samé, proč provozovatelé odmítají reklamu od Microsoftu. Přijde člověk, který o Linuxu nic neví, na linuxový portál a první, co uvidí, je informace o tom, jak moc je Microsoft dobrý.

    Ale ani to bych neviděl jako takový problém - zprávičky jsou malé a dají se přehlédnout ;-). Nicméně zprávičky typu "Vyšly Windows Vista" jsou úplně mimo - Linuxu se to v podstatě netýká. (Ok, mohli bychom se dohadovat, že se mění konkurence a to na Linux bude mít vliv, takže napíšu, že se to Linuxu týká jenom minimálně) Na druhou stranu takové OOXML se OSS týká víc, takže se tu zprávičky objevují a to jak v případě neúspěchu, tak i v případě úspěchu.

    Když se vrátím k této konkrétní zprávičce, je naprosto jasné, že většinu příznivců Linuxu potěší, když firma, která poslední roky nedělala nic jiného, než že Linuxu škodila, přijde k nějaké (jakékoliv) újmě. Ano, kdyby bylo ve zprávičce napsáno "To byla doba, už to mělo být dávno, šéfy SCO zavřít a jejich majetek rozdat", byl by to prohřešek. Na slově "konečně" (které se navíc dá v kontextu vzít jako definitivně) ale nevidím nic špatného.
    Quando omni flunkus moritati
    atan avatar 28.12.2007 01:21 atan | skóre: 21 | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    Přijde člověk, který o Linuxu nic neví, na linuxový portál a první, co uvidí, je informace o tom, jak moc je Microsoft dobrý.
    Ja bych spis naspal "...a prvni, co uvidi, jsou lzi a polopravdy o tom, jak moc je Microsoft dobry". Kdyz uz, tak uz. ;o)
    28.12.2007 02:59 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    No abychom byli spravedliví, tak Microsoftu nemůžeme upřít to, v čem dobrý je - třeba marketing jim může kdekdo jenom tiše závidět
    Quando omni flunkus moritati
    28.12.2007 08:05 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    Ale hovno. Jejich marketing stoji za starou belu. Jrdiny co maj je vetsinovy podil na trhu desktopu, coz je dusledek nejakeho kdysi davneho chytreho marketingovaeho tahu, uz par let se jenom vezou.
    28.12.2007 09:25 emha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    No on už je Microsoft takový. V osmdesátých letech minulého století byl počtem instalací nejrozšířenějším Unixem Xenix - UNIX od Microsoftu (legálně licencovaný od AT&T). Koncem osmdesátých let ho MS prodal právě SCO, mimo jiné za menšinový podíl v SCO.
    28.12.2007 16:34 Jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    Portal orinetovany na jednu stranu? Proc? Protoze je jeho hlavnim tematem Linux? Proto musi vrazet do vseho nezavisle na tom, jestli je to dobre nebo zle? Myslim ze autor zpravy nema dostatecne vzdelani v oboru zahranicni ekonomie, aby dokazal takovouto tezi vyrknout a objektivne si za ni stat. Pokud uz na ni trva, mel si najit dostatek casu na nalezeni dalsiho nezavisleho zdroje, ktery by jeho slova potvrdil. Pak by byl text alespon z casti relevantni a medialne akceptovatelny. A nazor dalsich, ze se tistena media chovaji obdobne? Prominte, neberu.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 28.12.2007 18:41 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    Proto musi vrazet do vseho nezavisle na tom, jestli je to dobre nebo zle?
    Kdo tu tohle dělá?
    Pokud uz na ni trva, mel si najit dostatek casu na nalezeni dalsiho nezavisleho zdroje, ktery by jeho slova potvrdil. Pak by byl text alespon z casti relevantni a medialne akceptovatelny.
    Co? Prohlašujete tedy, že SCO firmy Novell a IBM nesoudilo? Najděte si zdroje sám.
    Heron avatar 27.12.2007 21:48 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    Firma SCO byla vyřazena z Nasdaq po menším zdržení

    Třeba takto? V textu zprávičky se ale vůbec nepíše o tom, že to trvalo nějakou dobu. Důležitý je expresivní nadpis, co?
    27.12.2007 22:04 Jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    Presne tak, uplne by stacilo:

    Firma SCO byla vyřazena z burzy Nasdaq, dnes platným rozhodnutím stanoveným ... na základě ... . Groklaw navíc vydal shrnutí finanční situace firmy, kde autor článku humorně soudí, že Novell dostane náhrady tak maximálně v hodnotě (či podobě) nábytku /větu podložit ještě alespoň jedním zdrojem/.

    Neutralni, z hlediska zurnalistiky spravne citovane a hlavne informacne hodnotne...
    27.12.2007 22:24 papundekl | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    Toto neni web Reuters. Emocni zabarveni je vitano.
    Limoto avatar 27.12.2007 22:32 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    Sežeň si něco jako Adblock na normální text, nastav si tam slovo "konečně" a dej pokoj ;-)
    28.12.2007 08:07 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    Já bych to pojmenoval Chumelenice. :-) Ne vážně, tady ta kritika není úplně na místě, navíc LD svůj titulek obhájil ikdyž podle vás alibisticky tím, že slovo konečně tady může mít i jiný význam než mu apriori přisuzujete vy.
    27.12.2007 23:23 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    Mohli byste už konečně dát Dolimu pokoj? Když můžou poznámky typu "To to trvalo..." pronášet novináři v celoplošné televizi, proč by nemohl on.
    Quando omni flunkus moritati
    Max avatar 28.12.2007 01:10 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    Takže už nebudem nikoho kamenovat? To je ale škodo :D
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    kyknos avatar 28.12.2007 10:07 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    Můžeš kamenovat mě :) Virtuálně mi to nevadí :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Jakub Lucký avatar 28.12.2007 20:57 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    Jaké packety považuješ za ideální pro virtuální kamenování?? Já bych asi volil SYN packety, ale to už je na úrovni kvalitních dlažebních kostek ;)
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    kyknos avatar 28.12.2007 22:10 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    :D
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Jakub Lucký avatar 28.12.2007 22:36 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    Ale kdybys náhodou byl padavka, máme tu i ICMP packety... to je takový štěrk...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    29.12.2007 14:05 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    "Tak jo, dva špičáky, dva placáky a pytlík štěrku." :-D
    Jakub Lucký avatar 29.12.2007 14:21 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    Tady má někdo rád Monty Pythony jako já :)
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    kyknos avatar 29.12.2007 14:36 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    Monty Pythony musí mít rád každý
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Jakub Lucký avatar 29.12.2007 14:41 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    Ale opravdová láska se projeví až po stém (doslova stém) shlédnutí Monty Python a Život Briana ;)
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    29.12.2007 14:43 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    Pokud láska opravdu je jistým druhem šílenství, jak jsem někde kdysi zahlédl, tak nepochybně ano. :-D
    kyknos avatar 29.12.2007 14:44 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    To nevím, ja si jen jednou koupil dva lístky za sebou v kině a dostal jsme třetí zdarma :D
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Jakub Lucký avatar 29.12.2007 15:19 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    No, já to vyřešil filištínsky a koupil si DVD ;)
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    Max avatar 29.12.2007 20:35 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    Co je Monty Python? :D
    Zdar Max
    PS:fakt bezesrandy neznám a googlovat nebudu, protože mi to určitě rádi pořádně vylíčíte, že? :D
    Měl jsem sen ... :(
    kyknos avatar 29.12.2007 20:42 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    Upálit.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    29.12.2007 21:03 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    Ano, ale nejdřív se musíme přesvědčit, jestli bude hořet. Navrhuju z něj stlouct most. :-)
    Jakub Lucký avatar 29.12.2007 21:26 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    Jsi vskutku muž oplývající mnohými dovednostmi... Nechceš se připojit do mojí družiny? ;) Jo, a ještě bys mi mohl povyprávět, jak jsi pomocí ovčích jater zastavil zemětřesení...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    29.12.2007 21:35 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    ovčích jater
    Měchýřů, heretiku neznalý! :-D
    Jakub Lucký avatar 29.12.2007 21:38 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    Omlouvám se, scénář mám nahoře v pokoji :) (To myslím vážně, kdysi jsem ho dostal)

    Nýýýý... Nýýýý Peng Wum
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    29.12.2007 21:45 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    Ten úplně originální na začátku, nejspíš strojopis? ;-)
    Jakub Lucký avatar 29.12.2007 22:10 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    Aby tě los hrüzl... No přece ten, co vyšel v Česku knižně ;)
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    Jakub Lucký avatar 29.12.2007 21:29 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    Velmi stručně: je to skupina angličanů, kteří opravdu uměli dělat humor (působili myslím v 70. letech )... Doporučuji buď na Youtube najít některou z jejich scének, nebo pokud si pražský, pak najít kino, kde od nich něco hrají...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    29.12.2007 21:39 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    2.1.2008 14:46 sine.nomine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SCO konečně vyřazeno z Nasdaq
    fakt, ze neco takoveho "novinari" v celoplosne TV pronaseji, jeste neznamena, ze to je spravne... pripojuji se k nazoru, ze slovo "konecne" v nadpisu neni uplne OK; nesnasim, kdyz "novinari" do zprav cpou sve osobni nazory. neodbytne se mi totiz pro cteni/poslouchani zprav do hlavy vklada dojem, ze me coby konzumenta zpravodajstvi, ma nekdo za idiota, co si ty zpravy nedokaze prebrat sam a tak je treba mu je predzvykat... coz je take duvodem, proc noviny kupuju leda, kdyz mam mokry boty a zpravy v TV zapinam az kdyz jde sport, pac me zajima, jak to masti tesla (pardon, HC :)) pardubice... :) otazky VM pak sleduju hlavne coby humoristicky porad, neco jako jiste pane ministre.. :)

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.