abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    13.9. 17:33 | Pozvánky

    Spolek OpenAlt zve příznivce otevřených řešení a přístupu na 211. sraz, který proběhne v pátek 19. září od 18:00 ve Studentském klubu U Kachničky na Fakultě informačních technologií Vysokého učení technického na adrese Božetěchova 2/1. Na srazu proběhne přednáška Jiřího Eischmanna o nové verzi prostředí GNOME 49. Nemáte-li možnost se zúčastnit osobně, přednáškový blok bude opět streamován živě na server VHSky.cz a následně i zpřístupněn záznam.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    13.9. 01:33 | IT novinky

    Microsoft se vyhnul pokutě od Evropské komise za zneužívání svého dominantního postavení na trhu v souvislosti s aplikací Teams. S komisí se dohodl na závazcích, které slíbil splnit. Unijní exekutivě se nelíbilo, že firma svazuje svůj nástroj pro chatování a videohovory Teams se sadou kancelářských programů Office. Microsoft nyní slíbil jasné oddělení aplikace od kancelářských nástrojů, jako jsou Word, Excel a Outlook. Na Microsoft si

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    12.9. 14:00 | Nová verze

    Samba (Wikipedie), svobodná implementace SMB a Active Directory, byla vydána ve verzi 4.23.0. Počínaje verzí Samba 4.23 jsou unixová rozšíření SMB3 ve výchozím nastavení povolena. Přidána byla podpora SMB3 přes QUIC. Nová utilita smb_prometheus_endpoint exportuje metriky ve formátu Prometheus.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.9. 12:00 | Zajímavý článek

    Správcovský tým repozitáře F-Droid pro Android sdílí doporučení, jak řešit žádosti o odstranění nelegálního obsahu. Základem je mít nastavené formální procesy, vyhrazenou e-mailovou adresu a být transparentní. Zdůrazňují také důležitost volby jurisdikce (F-Droid je v Nizozemsku).

    🇵🇸 | Komentářů: 20
    12.9. 05:33 | Bezpečnostní upozornění

    Byly publikovány informace o další zranitelnosti v procesorech. Nejnovější zranitelnost byla pojmenována VMScape (CVE-2025-40300, GitHub) a v upstream Linuxech je již opravena. Jedná se o variantu Spectre. KVM host může číst data z uživatelského prostoru hypervizoru, např. QEMU.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    11.9. 22:00 | Komunita

    V červenci loňského roku organizace Apache Software Foundation (ASF) oznámila, že se částečně přestane dopouštět kulturní apropriace a změní své logo. Dnes bylo nové logo představeno. "Indiánské pírko" bylo nahrazeno dubovým listem a text Apache Software Foundation zkratkou ASF. Slovo Apache se bude "zatím" dál používat. Oficiální název organizace zůstává Apache Software Foundation, stejně jako názvy projektů, například Apache HTTP Server.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 16
    11.9. 17:33 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) srpnová aktualizace aneb nová verze 1.104 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.104 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    11.9. 15:33 | IT novinky

    Spotify spustilo přehrávání v bezztrátové kvalitě. V předplatném Spotify Premium.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    11.9. 15:00 | IT novinky

    Spoluzakladatel a předseda správní rady americké softwarové společnosti Oracle Larry Ellison vystřídal spoluzakladatele automobilky Tesla a dalších firem Elona Muska na postu nejbohatšího člověka světa. Hodnota Ellisonova majetku díky dnešnímu prudkému posílení ceny akcií Oraclu odpoledne vykazovala nárůst o více než 100 miliard dolarů a dosáhla 393 miliard USD (zhruba 8,2 bilionu Kč). Hodnota Muskova majetku činila zhruba 385 miliard dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    10.9. 21:22 | Nová verze

    Bylo vydáno Eclipse IDE 2025-09 aneb Eclipse 4.37. Představení novinek tohoto integrovaného vývojového prostředí také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Pro otevření více webových stránek ve webovém prohlížečí používám
     (81%)
     (7%)
     (3%)
     (3%)
     (4%)
     (2%)
    Celkem 180 hlasů
     Komentářů: 12, poslední 10.9. 13:00
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    🇵🇸 avatar 27.8.2009 20:18 🇵🇸 | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sharp PC-Z1 Netwalker - linuxový počítač do dlaně
    ...QWERTY klávesnice s dostatkem tlačítek i pro národy s Husovým dědictvím.

    ROFLWMK

    To chci, to chci! Zdá se, že OpenPandora zase tak chladně nevládne.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    andree avatar 13.10.2009 13:05 andree | skóre: 39 | blog: andreeeeelog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sharp PC-Z1 Netwalker - linuxový počítač do dlaně
    no vzhladom na to, ze dokopy bolo doteraz vyrobenych tak 1000 kusov pandory, tak to je pre nu trochu problem 'vladnut' :)
    27.8.2009 20:35 Ganimoth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sharp PC-Z1 Netwalker - linuxový počítač do dlaně

    1024x600 na petipalcovy obrazovce? A dodavaj k tomu i lupu?

    Jendа avatar 27.8.2009 21:31 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sharp PC-Z1 Netwalker - linuxový počítač do dlaně
    Nechápu. Pokud vaše implementace X serveru neumí nastavit DPI, uvažoval bych o její změně.
    27.8.2009 22:54 Ganimoth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sharp PC-Z1 Netwalker - linuxový počítač do dlaně

    O me nejde, ale nepochybuju, ze si to zarizeni koupi i lidi, co to neumi :).

    Jendа avatar 27.8.2009 22:57 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sharp PC-Z1 Netwalker - linuxový počítač do dlaně
    Je tam bubuntu a doufám, že je nějak rozumně nastavené. Člověk, který neumí nastavit DPI, si do toho nebude hackovat vlastní OS...
    27.8.2009 23:47 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sharp PC-Z1 Netwalker - linuxový počítač do dlaně
    Jenže X server není blbý a správné DPI si nastavuje automaticky podle údajů o velikosti displaye z EDID (to že některé monitory reportují špatné/žádné údaje už je jiný problém, moc jich ale naštěstí už není, snad už jen LCD televize). Uživatel tedy nic ručně sám nastavovat nemusí. Narozdíl od stupidních Windows, kde je DPI nastaveno na pevnou hodnotu nezávisle na velikosti displaye, fuj!
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Bilbo avatar 28.8.2009 01:18 Bilbo | skóre: 29
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sharp PC-Z1 Netwalker - linuxový počítač do dlaně
    Bohuzel DPI je spatny ukazatel - sice rika jak moc jemne pixely jsou na obrazovce, ale uz se v tom nebere v uvahu jak daleko je od monitoru hlava. Maly "hi-end" notebook s 15" HD displejem (1920x1080) bude mit ctyrnasobne DPI nez 60" HD televize, na kterou ovsem koukam ze znacne vetsi vzdalenosti nez na ten notebook. Takze ac rozliseni stejne, pokud program vezme v uvahu DPI co mu prozradi HW a nastavi centimetrovy font, tak na notebooku bude pismo priserne velike a na televizi prilis male a necitelne. Takze pak holt clovek musi nejak "zfalsovat" DPI v systemu podle toho jak daleko ma hlavu od monitoru a jak dobry ma zrak.

    Windowsi pristup je taky blby, je-li 15" notebook s 1024xneco a dalsi s 1920xneco tak minimalne na jednom bude mit obraz "dosti pitome rozmery".

    Chtelo by misto toho zacit pouzivat dalsi "promennou" pro zobrazeni na monitoru, ktera by brala v uvahu krome DPI i vzdalenost hlavy od obrazu. aneb ne "dots per inch", ale "dots per degree/radian"
    Big brother is not watching you anymore. Big Brother is telling you how to live...
    28.8.2009 16:37 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sharp PC-Z1 Netwalker - linuxový počítač do dlaně

    > Chtelo by misto toho zacit pouzivat dalsi "promennou" pro zobrazeni na monitoru, ktera by brala v uvahu krome DPI i vzdalenost hlavy od obrazu. aneb ne "dots per inch", ale "dots per degree/radian"

    Presne tak. Proto neco automaticky nastavovat podle DPI je nesmysl. 'dots per degree' je to, podle ceho by se to melo ridit.

    Stanislav Brabec avatar 28.8.2009 17:40 Stanislav Brabec | skóre: 45 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sharp PC-Z1 Netwalker - linuxový počítač do dlaně
    6.10.2009 00:04 m;)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sharp PC-Z1 Netwalker - linuxový počítač do dlaně
    ale to sa predsa rozlisovalo uz napr v css -- pixel vs point -- a verim ze to nebolo jedine ani prve pouzitie.
    28.8.2009 10:00 Mraky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sharp PC-Z1 Netwalker - linuxový počítač do dlaně

    Nastavit DPI? To je snad pevně dané, počet bodů displeje ani fyzické rozměry změnit nejdou. Nebo myslíte "změnit velikost fontů"?

    thingie avatar 28.8.2009 10:49 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sharp PC-Z1 Netwalker - linuxový počítač do dlaně
    Tím se zřejmě myslí odpovídající nastavení X serveru okolo vlastnosti displeje, které by si normálně měl detekovat sám, a není na tom co nastavovat.
    Růžové lži.
    Jendа avatar 28.8.2009 13:36 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sharp PC-Z1 Netwalker - linuxový počítač do dlaně
    Fontů, tlačítek, ikonek...
    28.8.2009 00:48 brm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sharp PC-Z1 Netwalker - linuxový počítač do dlaně

    Si kup brýle. Mě se líbí, malé rozměry, solidní rozlišení displeye. Vleze se do kapsy jak PDA s mnohem lepším displayem a hw klávesnicí. Paráda. A cena taky přijatelná. Pokud se v dohledné době neobjeví něco lepšího, tak si koupím dárek na vánoce ;-) Viděl jsem video a pohoda. Nabootoje za 3 vteřiny, Firefox je na tom svižný, podle specifikací by to mělo zvládnout 720p video.

    27.8.2009 20:45 dustin | skóre: 63 | blog: dustin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sharp PC-Z1 Netwalker - linuxový počítač do dlaně

    Bohužel to VGA out je docela podstatné pro dlouhodobější používání.

    27.8.2009 21:03 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sharp PC-Z1 Netwalker - linuxový počítač do dlaně
    To jo, no, když s tím dlouhodobě budu cestovat, tak rozhodně potřebuju VGA out, abych mohl připojit ten CRT monitor, který s sebou potáhnu na trakaři.
    Bilbo avatar 27.8.2009 21:19 Bilbo | skóre: 29
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sharp PC-Z1 Netwalker - linuxový počítač do dlaně
    VGA out se hodi dost casto kdyz clovek cestuje na konference - aneb je potreba pripojit se na projektor. Nastesti existuje cosi pomerne maleho do USB co je vpodstate "externi graficka karta", kam clovek cpe obraz a ten se pak posila na VGA .... stoji to tusim neco kolem 60 dolaru. Da se tim ziskat VGA vystup kdyz ho clovek opravdu potrebuje :)
    Big brother is not watching you anymore. Big Brother is telling you how to live...
    🇵🇸 avatar 27.8.2009 22:43 🇵🇸 | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sharp PC-Z1 Netwalker - linuxový počítač do dlaně
    Přesně. Na Penguinovi vyšel i článek o té externí grafické kartě do USB ve spolupráci s Nokií N800. Jenom na napájení to bylo trošku háklivé.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    27.8.2009 23:18 dustin | skóre: 63 | blog: dustin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sharp PC-Z1 Netwalker - linuxový počítač do dlaně

    Pravda, na DisplayLink jsem zapoměl. To by řešilo situaci, pokud to ten Sharp hardwarově utáhne. Přeci jen to bude mít asi režii vyšší, než klasická grafická karta.

    =^..^= AmigaPower® avatar 27.8.2009 20:55 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sharp PC-Z1 Netwalker - linuxový počítač do dlaně

    Já to chci!!!

    27.8.2009 21:42 Georgius | skóre: 24 | blog: jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sharp PC-Z1 Netwalker - linuxový počítač do dlaně

    Já taky, proč myslíš, že jsem napsal zprávičku ? Třeba se nás dohodne víc a z Japonska to přitáhneme ;-)

     

    =^..^= AmigaPower® avatar 27.8.2009 22:06 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sharp PC-Z1 Netwalker - linuxový počítač do dlaně
    Tak mně si už piš na seznam... ;-)
    🇵🇸 avatar 27.8.2009 23:23 🇵🇸 | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sharp PC-Z1 Netwalker - linuxový počítač do dlaně
    To se rovnou do toho Japonska odstěhuju, takových hraček tam mají spoustu (a ne, žádná diskuze o chapadlech nebude!).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    =^..^= AmigaPower® avatar 27.8.2009 23:24 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sharp PC-Z1 Netwalker - linuxový počítač do dlaně
    úchyle! :-D
    🇵🇸 avatar 27.8.2009 23:26 🇵🇸 | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sharp PC-Z1 Netwalker - linuxový počítač do dlaně
    Gořalo.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.8.2009 08:32 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sharp PC-Z1 Netwalker - linuxový počítač do dlaně
    ...lepší flaška, než chapadlo... ;-)
    29.8.2009 13:06 kolemjdoucí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sharp PC-Z1 Netwalker - linuxový počítač do dlaně

    sadisto

    saly avatar 27.8.2009 20:56 saly | skóre: 23 | blog: odi_et_amo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sharp PC-Z1 Netwalker - linuxový počítač do dlaně

    " Ubuntu 9.0.4." ... ale jděte, že by vydali takovouhle verzi?

    Za rozumnou cenu? Já čekám na ty ARM netbooky za čtyři tisíce :-)

    =^..^= AmigaPower® avatar 27.8.2009 20:59 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sharp PC-Z1 Netwalker - linuxový počítač do dlaně
    ...to neni netbook, to je netpšouk! ;-)
    27.8.2009 22:01 Georgius | skóre: 24 | blog: jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sharp PC-Z1 Netwalker - linuxový počítač do dlaně

    Ne, je to palm-top PC, jako bylo HP 200 LX

    =^..^= AmigaPower® avatar 27.8.2009 22:08 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sharp PC-Z1 Netwalker - linuxový počítač do dlaně
    já vim hovno co je HP 200 LX, já potřebuju "full computer" do kapsy ;-)
    27.8.2009 22:41 Georgius | skóre: 24 | blog: jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sharp PC-Z1 Netwalker - linuxový počítač do dlaně

    To právě HP 200 LX ve své době byl - rozšířená architektura (x86, CGA display), rozšířený OS (MS-DOS 5.0), standardní rozhraní (sériák, IR, PCMCIA). Více na palmtop.unas.cz

    27.8.2009 22:45 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sharp PC-Z1 Netwalker - linuxový počítač do dlaně
    To mám doma. :) Bohužel v dezolátním stavu, potřeboval by nějak opravit displej a i tak je to takové omlácené.
    Jendа avatar 27.8.2009 21:32 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sharp PC-Z1 Netwalker - linuxový počítač do dlaně
    Bohužel nejlevnější co jsem viděl je pořád ještě za 7. Ale třeba to zlevní.
    Bilbo avatar 27.8.2009 22:14 Bilbo | skóre: 29
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sharp PC-Z1 Netwalker - linuxový počítač do dlaně
    Za 7? A ktery to je?
    Big brother is not watching you anymore. Big Brother is telling you how to live...
    Jendа avatar 27.8.2009 22:18 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sharp PC-Z1 Netwalker - linuxový počítač do dlaně
    xkucf03 avatar 28.8.2009 14:50 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Touchbook

    nevíš, jak je to u něj s výkonem 3D grafiky? Slubují tam nějaké 3D uživatelské rozhraní. Docela o něm uvažuju :-)

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Jendа avatar 28.8.2009 15:48 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Touchbook
    Nevím, google omap3530, taky :-). Pokud bys ho koupil, ukážeš mi ho? :-P
    xkucf03 avatar 28.8.2009 18:26 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Touchbook

    jj, pokud do toho půjdu, tak udělám někde sraz aby se ostatní mohli podívat :-)

    Ale ještě nejsem úplně rozhodnutý – mám totiž 13" notebook a OpenMoko Freerunner, takže netbook až tolik nepotřebuju – ale hračka by to byla moc pěkná :-)

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Jendа avatar 28.8.2009 15:49 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Touchbook
    28.8.2009 12:40 utx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sharp PC-Z1 Netwalker - linuxový počítač do dlaně

    Na ceně v přepočtu cca 1800Kč začínají tyto Ebooky.

    Jendа avatar 28.8.2009 13:41 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sharp PC-Z1 Netwalker - linuxový počítač do dlaně
    Vypadá to zajímavě, sice trochu málo paměti a WinCE (nedělám si iluze o legalitě), ale pokud by do toho šel nahackovat Linux, bylo by to super.
    Jendа avatar 28.8.2009 13:48 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sharp PC-Z1 Netwalker - linuxový počítač do dlaně
    A na íbeji nikdo (nebo neumím hledat) a k objednávání z Číny nemám důvěru.
    Bilbo avatar 27.8.2009 21:02 Bilbo | skóre: 29
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sharp PC-Z1 Netwalker - linuxový počítač do dlaně
    5" je uz moc mrnavy, kdyby to melo aspon nejakych 7" nebo 8" tak by to bylo hnedle zajimavejsi ...
    Big brother is not watching you anymore. Big Brother is telling you how to live...
    28.8.2009 00:49 brm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sharp PC-Z1 Netwalker - linuxový počítač do dlaně

    EEE 7  palcové do kapsy nevleze, tento Sharp  jo.

    Drom avatar 28.8.2009 16:12 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sharp PC-Z1 Netwalker - linuxový počítač do dlaně
    No jo, 5", ale co ty pitomy okraje po obou stranach? Proc to delaji? :(
    xkucf03 avatar 28.8.2009 17:56 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Nedáme vám přece všechno najednou

    Aby mohli za rok vydat novou verzi bez těch okrajů a vydělat na téměř stejném produktu 2x?

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    28.8.2009 07:01 Xaint
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sharp PC-Z1 Netwalker - linuxový počítač do dlaně

    Jako hezka masinka, ale nikde jsme nenasel, esli to ma i bluetooth. esli nema, tak kupovat externi dongle, abych se moh pripojit pres svuj telefon na net - nic moc.

    japonske stranky o tehle krasce jsou samozrejme pouze v japonstine :-)

    28.8.2009 08:12 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sharp PC-Z1 Netwalker - linuxový počítač do dlaně
    V těch japonských specifikacích jsem žádnou zmínku o BT nenašel. Velká škoda.
    28.8.2009 13:13 kolemjdoucí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sharp PC-Z1 Netwalker - linuxový počítač do dlaně

    Asi nejvetsi chyba ten BT. Ale s miniadaptery jako je treba tento www.alfacomp.cz/php/product.php (btw. mam a funguje v Linuxu) to neni tak hrozne.  BT mysek je taky plno (a dodavane casto bez adapteru), takze obsazene USB  nevidim jako velky problem (jsou prece USB huby).

    28.8.2009 15:34 kolemjdoucí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sharp PC-Z1 Netwalker - linuxový počítač do dlaně

    www.youtube.com/watch Tak zas ten display neni tak hrozny. Normalne citelny .

    =^..^= AmigaPower® avatar 28.8.2009 15:39 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sharp PC-Z1 Netwalker - linuxový počítač do dlaně
    ...hmmm, roztomilá... ;-)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.