abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Navštivte Abc obchůdek se samolepkami a přívěsky!
Rozšířené hledání
×
včera 06:11 | Komerce
Rozrůstající se softwarová společnost v Plzni zabývající se telematikou hledá schopné vývojáře a nadšence se zájmem o OS Linux. Uplatnění zde najdou především vývojáři C++ se znalostí OS Linuxu, dále programátoři v jazyku Java nebo vývojáři se zkušenostmi s Oracle DB a Oracle ADF. Více informací o společnosti. … více »
Reklama | Komentářů: 0
24.5. 22:45 | IT novinky
NASA, která společně s Rackspace stála u zrodu projektu OpenStack, se již nadále nebude podílet na dalším vývoji této "infrastructure-as-a-service" platformy. V NASA totiž došli k závěru, že vzhledem k podpoře OpenStacku ze strany společností jako Red Hat, AT&T a HP lze jejich práci považovat za dokončenou. Posléze se NASA plánuje stáhnout i z vývoje další platformy pro cloud computing jménem Nebula.
Migilenik | Komentářů: 0
24.5. 22:45 | Upozornění
Blíží se svátek IPv6 a s ním i konference IPv6 Day. Na návštěvníky této akce čeká nejen bohatý program, ale také jedna speciální nabídka – v průběhu setkání bude možné získat se slevou 66 procent třetí vydání knihy IPv6 vysokoškolského pedagoga a publicisty Pavla Satrapy, tedy za 105 korun. … více »
Vilem Sladek | Komentářů: 6
24.5. 16:14 | Pozvánky

Přijďte si zasprintovat na Djangu, jiném Python open-source projektu, nebo jen potkat ostatní vývojáře!

… více »
Whit | Komentářů: 0
24.5. 10:20 | Nová verze
Na zrcadlech a torrentech jsou již k dispozici ISO obrazy distribuce Mageia 2. Poznámky k vydání čtěte zde.
Liborek | Komentářů: 15
23.5. 13:47 | Pozvánky

Letos v říjnu se v Praze uskuteční hned několik konferencí. Odehraje se zde nově vzniklá konference LinuxDays. K ní se přidá čtvrtý ročník openSUSE Conference, dvanáctý ročník SUSE Labs conference a aby to nebylo málo, přidá se i první ročník Gentoo miniconf. A to vše ve stejné dny a na stejném místě.

… více »
Miška | Komentářů: 7
23.5. 13:27 | Zajímavý projekt
Printerd je název nového projektu tiskového démona, který bude využívat PolicyKit a D-Bus. Projekt je zatím na úplném začátku, takže nejde o nic vhodného k produkčnímu nasazení. Mimo jiné aktuálně akceptuje jako vstup jen PDF dokumenty.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 67
23.5. 13:25 | Zajímavý software
Tři vývojáři ze společnosti Engine Yard přecházejí po dohodě mezi firmami do Red Hatu. Jde o vývojáře zabývající se rozvojem projektu JRuby. To ukazuje, že Red Hat má zájem o podporu alternativních jazyků nad OpenJDK.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 1
23.5. 13:20 | Zajímavý software
Fedora přejde na knihovnu libusbx, což je fork původní knihovny libusb. Důvodem pro fork byl zjevný nedostatek času nebo zájmu ze strany správce projektu. libusbx už teď nabízí užitečné funkce navrch.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 5
23.5. 10:29 | Nová verze
Vyšlo LLVM 3.1. Vylepšení se dotýkají podpory C++ 11 nebo architektur ARM a MIPS. Dále se můžete těšit z Python bindings nebo nástroje AddressSanitizer pro detekci chyb při práci s pamětí.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 0
Pokud by se prohlížeč Opera stal svobodným:
 (9%)
 (32%)
 (1%)
 (58%)
Celkem 291 hlasů
 Komentářů: 34, poslední včera 17:22
    Rozcestník
    Reklama
    Autoškola testy online Levný benzín

    Steam pro Linux nebude

    Steam pro Linux nebude. Ačkoli se šířily zvěsti, že firma Valve vyvíjí linuxovou verzi svého klienta pro online hry, teď jednoznačně řekli, že nic takového neplánují.

    23.8.2010 15:35 | Robert Krátký | Zajímavý článek


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    23.8.2010 15:42 Robotics
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Steam pro Linux nebude
    Sakra vzdyt už byli i screenshoty... tak o co se jednalo... :-( já myslel, že už je to jisté, že steam bude pro Linux.
    23.8.2010 15:43 Christof | skóre: 22 | Havířov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Steam pro Linux nebude
    screenshotů si můžu vyrobit hromadu :)
    23.8.2010 15:48 Robotics
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Steam pro Linux nebude
    Takže server Phoenix si to prostě vymyslel?
    jose17 avatar 23.8.2010 16:14 jose17 | skóre: 42 | blog: Joseho_blog | Košice/Nové Mesto nad Váhom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Steam pro Linux nebude
    ked phoronix tak aj telegraph, ne? http://www.telegraph.co.uk/technology/apple/7715209/Steam-for-Mac-goes-live.html
    Ja vim, on vi, ty nano!
    AsciiWolf avatar 23.8.2010 17:10 AsciiWolf | skóre: 24 | blog: /var/log/asciiwolf.log | JN89XL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Steam pro Linux nebude
    Ne.
    23.8.2010 18:27 nou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Steam pro Linux nebude
    ja osobne som mal toho "klienta" spusteneho u seba lokalne. nieco to robilo a ono sa to stahovalo z oficilneho valve servera. na phoronix fore bol script ktory to stiahol spravil maly hack aby to slo spustit a bolo. takze nieco sa tam urcite kutilo. ci to stopli alebo dali k ladu ktovie.
    vain avatar 23.8.2010 16:16 vain | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Steam pro Linux nebude
    Asi si v polovině práce uvědomili, že na id Software prostě nemají ;-)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    corwin78 avatar 23.8.2010 16:20 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Steam pro Linux nebude
    To je špatná zpráva, ale na druhé straně bych se ani nedivil, kdyby se zítra pro změnu objevila informace, že Steam pro Linux bude. Ostatně kolikrát ti PR manažeři vůbec netuší, co dělá pravá a co levá ruka. Mám pocit, že jsem dokonce někde viděl informaci o připravované hře pro Linux, která se přes Steam měla distribuovat.
    Uživatel GNU/Linux # 420871 | Uživatel Kubuntu # 5516 | Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
    vain avatar 23.8.2010 16:25 vain | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Steam pro Linux nebude
    Taky bych se nedivil, přinejmenším by to byla škoda, pokud to opravdu má běžet na Mac OS X, tak už to nemůže být takový problém na "ty Linuxy" naportovat.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    23.8.2010 16:23 Neel | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Steam pro Linux nebude
    Tomu nevěřím.
    23.8.2010 16:35 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Steam pro Linux nebude
    23.8.2010 16:41 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Steam pro Linux nebude
    Jestli byly ty drby na něčem fakticky založeny, tak bych tipnul, že by mohli chystat verzi pro android, aby si tu platfromu podchytili. Nevím, jestli by jim google toleroval valstní obchod jako konkurenci appstoru, ale na druhous tranu, není to apple, že.
    23.8.2010 16:57 Timmy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Steam pro Linux nebude
    No, nevím... Tohle hází 403, pořád to tam mají (link jsem získal ze screenshotu - moje předchozí zprávička).
    23.8.2010 16:58 Zopper | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Steam pro Linux nebude
    Nemůžu se zbavit deja-vu: "Portal 2 zatím nebude, místo něj bude na gameconu nějaké překvapení." A co bylo to překvapení? Portal 2. Vyjádřením Valve nevěřím málem ani nos mezi očima...

    PS: myslím, že to byl gamecon, ale jistý si tím nejsem.
    "Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
    Dragon Jake avatar 23.8.2010 17:04 Dragon Jake | blog: Drakův zápisník | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Steam pro Linux nebude
    "to se mi nelíbí"

    ...a to jsem se těšil jak malé děcko na vysněný vánoční dárek :(
    In this land we've defended from all things dark and cruel, now we are defenseless in a land where dragons rule!
    23.8.2010 18:15 the já
    Rozbalit Rozbalit vše nexapu
    Stejně nechápu o co stále jde. Zahrál jsem všechny hry od Valve, které jsem chtěl (přes crossover 7.1.2), dokonce jsem je i updatoval přes steam (je tam CLI interface). IMHO se dá zahrát na linuxu jakákoliv hra, zatím mi šlo úplně všechno co jsem si kdy chtěl zahrát (a nebyly to žádné postarší hry), takže fakt nechápu 99.999% těchhle článků na téma linux a hry.
    vain avatar 23.8.2010 21:10 vain | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nexapu
    To je možná pravda a přece jen je to dobrá vizitka pro projekty typu wine nebo crossover, ale ať si říká kdo chce co chce, nativní program je nativní program a kde se na to hrabou nějaké aplikační vrstvy nebo emulace.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    23.8.2010 21:17 r4in
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nexapu
    Kupte si lidi konzoli a nemusíte to řešit.
    mikirc avatar 23.8.2010 21:40 mikirc | skóre: 17 | blog: MikiSoft | Vsetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nexapu
    jo, ale konsoli tezko vemu do brasny a pojdu s ni do skoly, ci nekam jinam. Konsole je extremne omezene zarizeni. Ikdyz se snazi aby dokazalo fukcema nahradit PC, tak stejne PC bude PC.
    Ujíždím na 64bitech... [pro ty ostatni 64 bitech]
    23.8.2010 23:48 imploder | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nexapu
    Tak si kup Windows. Je to levnější než konzole a využiješ to možná nejen na hry. Dokonce většině lidí Windows vystačí jako jediný systém a všechny ty Linuxy, UNIXy atd. prostě k životu nepotřebujou ;-)
    mikirc avatar 25.8.2010 11:06 mikirc | skóre: 17 | blog: MikiSoft | Vsetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nexapu
    NJ to je ta primitivnejsi rasa :D ja se radim do te pokrocilejsi :) A to co hraju ja, mi funguje v linuxu pod wine lepe jak ve windowsu :D
    Ujíždím na 64bitech... [pro ty ostatni 64 bitech]
    vain avatar 23.8.2010 21:49 vain | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nexapu
    Na konzole vyšly hry jako Stalker? Asi jediná trilogie, co mě bavila. Na to svoje hraní fakt nějakou přiblblou konzoli s předraženýma hrama nepotřebuji.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    23.8.2010 22:27 the já
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nexapu
    Jo to jsem taky pařil (na linuxu).. Celkem good.
    24.8.2010 12:36 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nexapu
    Wine není emulace. Aplikační vrstva vytvořená wine je v podstatě velmi podobná aplikační vrstvě vytvořené windowsím runtimem (GDI, MFC a bůhví jak se všechny ty obaly jmenují) nad windowsím NT jádrem. Jediné, v čem se to výrazně liší, je DirectX mapování na OpenGL (DX9 je IMHO implementované velmi dobře a mapování se prakticky nepozná) a problematickou implementací „not an error but a feature“ chování
    vain avatar 26.8.2010 12:29 vain | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nexapu
    Nauč se číst, ubude ti spousta práce.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    24.8.2010 07:20 Ajoj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nexapu
    Pretože nikdy nevieš dňa ani hodiny, kedy ti Valve nejakým upadajtom rozm**á Steam tak, že si nezahráš svoju obľúbenú hru (presnejšie celú skupinu hier postavenú na rovnakom engine).
    23.8.2010 18:49 r4in
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Steam pro Linux nebude
    Tak vývojáři to možná kutili, pak ale přišel někdo z PR a řekl "šmarjá, proč dělat podporu pro platformu, kterou používá procento lidí" a zastavili to.
    23.8.2010 19:03 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Steam pro Linux nebude
    A ušetřili :P
    23.8.2010 21:38 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Steam pro Linux nebude
    Kdyby si radši ušetřili cestu k vývojářům a nechali je dělat si co chtěj a sami radši randili po chodbách a konzumovali kávu na mítincích.
    9.9.2010 19:40 Filip
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Steam pro Linux nebude
    Proč mám jen takový špatný pocit, že za tím stojí Microsoft?

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   Powered by Hosting 90 Server hosting
    © 1999-2012 Argonit s. r. o. Všechna práva vyhrazena.