abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:22 | IT novinky

    Společnost IBM představila server IBM LinuxONE Emperor 5 poháněný procesorem IBM Telum II.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 4.0 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Využíván je Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 00:33 | Komunita

    Podpora Windows 10 končí 14. října 2025. Připravovaná kampaň Konec desítek (End of 10) může uživatelům pomoci s přechodem na Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 20
    včera 23:22 | Pozvánky

    Již tuto středu proběhne 50. Virtuální Bastlírna, tedy dle římského číslování L. Bude L značit velikost, tedy více diskutujících než obvykle, či délku, neboť díky svátku lze diskutovat dlouho do noci? Bude i příští Virtuální Bastlírna virtuální nebo reálná? Nejen to se dozvíte, když dorazíte na diskuzní večer o elektronice, softwaru, ale technice obecně, který si můžete představit jako virtuální posezení u piva spojené s učenou

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    včera 22:33 | IT novinky

    Dle plánu dnes končí služba Skype. Uživatelé mohou pokračovat v Microsoft Teams.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 21:44 | IT novinky

    Český statistický úřad rozšiřuje Statistický geoportál o Datový portál GIS s otevřenými geografickými daty. Ten umožňuje stahování datových sad podle potřeb uživatelů i jejich prohlížení v mapě a přináší nové možnosti v oblasti analýzy a využití statistických dat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:33 | Zajímavý projekt

    Kevin Lin zkouší využívat chytré brýle Mentra při hraní na piano. Vytváří aplikaci AugmentedChords, pomocí které si do brýlí posílá notový zápis (YouTube). Uvnitř brýlí běží AugmentOS (GitHub), tj. open source operační systém pro chytré brýle.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:11 | Pozvánky

    Jarní konference EurOpen.cz 2025 proběhne 26. až 28. května v Brandýse nad Labem. Věnována je programovacím jazykům, vývoji softwaru a programovacím technikám.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 21:44 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE Plasma? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE Plasma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 14:22 | IT novinky

    Před 25 lety zaplavil celý svět virus ILOVEYOU. Virus se šířil e-mailem, jenž nesl přílohu s názvem I Love You. Příjemci, zvědavému, kdo se do něj zamiloval, pak program spuštěný otevřením přílohy načetl z adresáře e-mailové adresy a na ně pak „milostný vzkaz“ poslal dál. Škody vznikaly jak zahlcením e-mailových serverů, tak i druhou činností viru, kterou bylo přemazání souborů uložených v napadeném počítači.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 33
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (2%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 534 hlasů
     Komentářů: 22, poslední včera 10:06
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    6.3.2014 13:23 098347iuahf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    trapne...
    10.3.2014 12:48 Vyvojar jader
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    Vitejte v roce 1995
    Rezza avatar 6.3.2014 13:36 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    Pekne napsane!
    Conscript89 avatar 6.3.2014 14:21 Conscript89 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    Souhlas a sam bych se pod to taky podepsal byt vyvojarem.
    I can only show you the door. You're the one that has to walk through it.
    6.3.2014 13:58 Ramtech
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    Kedy vyjde Trojitá Texas alebo Guantanamo
    9.3.2014 21:06 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    +1
    Jardík avatar 6.3.2014 15:14 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    Tímhle jste u mě spadnul dolů. Už je tohle hodně smutný, každý se se*e do něčeho, o čem ví ho*no a dělá, že to ví. Tohle už nemá cenu. Kdo nechce, tak nechce.
    Věřím v jednoho Boha.
    egg avatar 6.3.2014 15:27 egg | skóre: 20 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    Tohle už nemá cenu. Kdo nechce, tak nechce.
    Co nechce?
    Jardík avatar 6.3.2014 17:06 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    Však on rozumí.
    Věřím v jednoho Boha.
    6.3.2014 17:09 Jan Kundrát (jkt) | skóre: 27 | blog: jkt | Praha - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    Pokud tim myslite mne coby autora zpravicky i textu, ktery byl obsazen v oznameni, tak nerozumim. Nevim, co se snazite sdelit.
    Jardík avatar 6.3.2014 17:25 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    Narážím samozřejmě na tu západní propagandu, papouškujete o Ukrajině jednu "pravdu", aniž byste zmínil tu druhou, ukázal nějaký důkaz, nebo to alespoň nějak zdůvodnil. Já vám samozřejmě váš názor neberu, je to váš názor. Co se mi ale nelíbí je, že ho dáváte ostatním jako tu jednu pravdu a to tak stupidně v oznámení o vydání nějakého (i vlastního) SW. Ale je to asi vaše věc a můžete mě ignorovat.
    Věřím v jednoho Boha.
    6.3.2014 17:34 pol
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    A kde že to prezentuje svůj názor?
    6.3.2014 17:38 Jan Kundrát (jkt) | skóre: 27 | blog: jkt | Praha - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    Stale mi neni jasne, co udajne "nechci videt", jak jste psal. Rovnez nevim, kde v oznameni vidite propagaci zapadniho pohledu na vec. Ja jsem do nej napsal, ze Rusko poslalo na uzemi Ukrajiny sva vojska, a ze takovou vec odsuzuji coby nemoralni jednani. Potrebujete-li pro toto dukazy, zkuste si vygooglit libovolny obrazek ci video z Krymu, mozna na nem nejakeho ruskeho vojaka, pardon, "prislusnika ozbrojenych slozek", uvidite.
    6.3.2014 19:33 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    Ja jsem do nej napsal, ze Rusko poslalo na uzemi Ukrajiny sva vojska, a ze takovou vec odsuzuji coby nemoralni jednani.
    no, to je sice pravda, nicméně v tomto konkrétním případě je trošku nefér říkat B a vynechat A

    analogie se Sudetama je sice zajímavá, ale jak je diskutováno vedle v blogu, je tam spíše více rozdílů než podobností; ditto 1968

    "which has done nothing but stopped being attracted to their more prominent eastern neighbor" - a to jako myslíš vážně? ty stovky mrtvých v Kyjevě jsou "nothing"?
    6.3.2014 19:38 Jan Kundrát (jkt) | skóre: 27 | blog: jkt | Praha - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    Cili Rusko se snazi zabranit tomu, aby umirali dalsi proevropsti demonstrante (tedy podle jejich slovniku "fasiste", protoze tak rikaji tem lidem, co v Kyjeve protestovali), aha. No, to je kreativni vyklad, to slysim poprve. Ja jsem myslel, ze se Rusko snazi "chranit zajmy rusky mluvicich".
    Rezza avatar 6.3.2014 20:01 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    Jde jen o strategicke misto na mape, nic vic.
    6.3.2014 20:52 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    Cili Rusko se snazi zabranit tomu, aby umirali dalsi proevropsti demonstrante (tedy podle jejich slovniku "fasiste", protoze tak rikaji tem lidem, co v Kyjeve protestovali), aha. No, to je kreativni vyklad, to slysim poprve.
    člověče, nevím, na čem jedeš, ale je to zvláštně selektivní, programování ti jde o několik řádů líp než porozumění textu v češtině ...

    i když Rusko obdivuju, jak situaci zvládlo v klidu a bez zbytečných střetů, rozhodně jsem netvrdil nic o tom, že by cílem bylo chránit banderovce

    pouze jsem se ohradil proti tvé ignoraci souslednosti událostí
    Ja jsem myslel, ze se Rusko snazi "chranit zajmy rusky mluvicich".
    patrně ano, otázkou ovšem je, koho si pod touto skupinou představíme (ostatně i ja znaju gavariť pa ruski)

    já bych se zde ztotožnil s Řezzou, i když to "nic víc" je trošku zavádějící, za to "víc" bych považoval právě jaký kdo tomu místu dává z toho strategického hlediska význam (který nemusí být na první pohled patrný jen z toho umístění)
    6.3.2014 18:28 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    papouškujete o Ukrajině jednu "pravdu", aniž byste zmínil tu druhou, ukázal nějaký důkaz, nebo to alespoň nějak zdůvodnil.
    muzes se tady do zblbnouti hadat, kdo platil ty odstrelovace v Kyjeve, jestli nekdo platil ty radikaly u upozice a ktera strana je platila atd. - jak to presne bylo doopravdy, ale stejne asi jen tak (nikdy?) vedet nebudem. Jednu pravdu ale vsichni vime a neni potreba nijak zduvodnovat - Krym, soucast suvereniho statu, obsadila ruska armada a nehlede na to, jak se to nazyva a kolik procent tamni populace s tim souhlasi, je to okupace.
    egg avatar 6.3.2014 18:58 egg | skóre: 20 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    Rezza avatar 6.3.2014 20:02 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    Pozor, podle Ruska uz jsou na Krymu okupacni vojska ukrajinska :))).
    6.3.2014 20:26 098347iuahf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    Myslis podle legitimni Krymske vlady?
    Rezza avatar 6.3.2014 21:10 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    No aktualne tam legitimni vlada neni ani jedna, pokud to dobre chapu :). Takze jedinym resenim by byly skutecne volby. Jen ty si nemuze dovolit ani Kyjev, ani Krym/Rusko.
    7.3.2014 11:03 sdfgdfg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    Ne. Krym je autonomni republika. Tam je vlada normalni a legitimni. To ze v Kyjeve se "neco stalo" Krym nijak neovlivnilo.
    Rezza avatar 7.3.2014 12:18 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    Mozna jsem to taky blbe pochopil - ale prijde me, ze se tam taky dosadila vlastni loutkova vlada/politicka garnitura, jen tak. I to obsazeni parlamentu byla sranda, hlavne jak tam na ten turniket instalovali ten kulomet :D.
    10.3.2014 10:28 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    Ach ta selektivní pamněť. Uznali jsme Kosovo, musíme uznat i Krym! :-)
    7.3.2014 16:53 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    7.3.2014 02:22 Delaunay | skóre: 17 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    Ale jsou to stejně borci, okupovat vlastní zemi zevnitř svých kasáren. Už ten vývoj nestíhám ani sledovat.

    Počítám, že jestli to takhle půjde dál, tak brzy členky Pussy Riot ve Státní dumě prosadí kvóty na zastoupení žen v politice a Putin pošle na Rudé náměstí zdravici srazu homosexuálních čarodějnic na podporu potratů.
    ⧠ A = 0 avatar 6.3.2014 22:48 ⧠ A = 0 | skóre: 11 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    Jednu pravdu ale vsichni vime a neni potreba nijak zduvodnovat - Krym, soucast suvereniho statu, obsadila ruska armada
    Myslíš ty neoznačené ozbrojence?

    Ti vůbec nemusejí patřit k RF.
    Nevolte zmrdy.
    6.3.2014 23:46 ovoce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    Jasně šéfe, je spousta jinejch podobnejch který by o to měli zájem, že. A ruský SPZky si taky lze snadno pořídit na gazík.

    Ruskou vládu a politiku bych shrnul tak, že "kdo lže, ten krade". Tady bohužel chcou za bílého dne ukrást kus země i s lidma. Vztek mnou cloumá nad tou nespravedlností.
    ⧠ A = 0 avatar 7.3.2014 07:47 ⧠ A = 0 | skóre: 11 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    Ano. Třeba ti ukrajinští občané, kteří s převratem nesouhlasí (a chtějí třeba Krym připojit k RF). Takových může být dost, na Krymu zvlášť, vzhledem k tomu, že předtím Krym k Rusku patřil.

    To, že to nejsou vojáci RF, neznamená, že je RF nevyzbrojuje. Když USA vyzbrojovaly talibance, taky nikdo neříkal, že Usáma velí divizím US Army. A tak podobně.
    Nevolte zmrdy.
    pavlix avatar 7.3.2014 08:05 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    Takových může být dost, na Krymu zvlášť, vzhledem k tomu, že předtím Krym k Rusku patřil.
    To může být stejně dobře důvod, proč být proti připojení k Rusku, tedy za předpokladu, že si člověk v okupovaném území dovolí vyjádřit svůj názor vůči okupantům, že.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    7.3.2014 10:01 MMN
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    Souhlas.
    6.3.2014 16:14 hadr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    Ježíš, další EMO-vřisk, tohle si Ukrajina fakt nezaslouží
    6.3.2014 17:45 K42
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    Zpráva o vydání též obsahuje krátké věnování ukrajinskému lidu podepsané řadou vývojářů.

    Kterému lidu konkrétně? Těm, co jsou doma a maj hrůzu z radikálů, radikálům, který se chovaj jak dobytek na náměstích, těm, který radši chtěj do Ruska, těm co přišli z Ruska... Nebo snad značně diskutabilní paní Tymošenkové, poněmčenému Kličkovi, panu vlezu-do-eu-zadele Aniťukovi...? ;-)
    6.3.2014 18:11 Jan Kundrát (jkt) | skóre: 27 | blog: jkt | Praha - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    Vsem z nich, jak byste zjistil, pokud byste si precetl odkazovane oznameni. Kolik diskutujicich to asi udelalo...
    pavlix avatar 6.3.2014 20:08 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    This release is dedicated to the people of all nations living in Ukraine. We are no fans of political messages in software announcements, but we also cannot remain silent when unmarked Russian troops are marching over a free country. The Trojitá project was founded in a republic formerly known as Czechoslovakia. We were "protected" by foreign aggressors twice in the 20th century — first in 1938 by the Nazi Germany, and second time in 1968 by the occupation forces of the USSR. Back in 1938, Adolf Hitler used the same rhetorics we hear today: that a national minority was oppressed. In 1968, eight people who protested against the occupation in Moscow were detained within a couple of minutes, convicted and sent to jail. In 2014, Moscowians are protesting on a bigger scale, yet we all see the cops arresting them on Youtube — including those displaying blank signs.

    This is not about politics, this is about morality. What is happening today in Ukraine is a barbaric act, an occupation of an innocent country which has done nothing but stopped being attracted to their more prominent eastern neighbor. No matter what one thinks about the international politics and the Crimean independence, this is an act which must be condemned and fiercely fought against. There isn't much what we could do, so we hope that at least this symbolic act will let the Ukrainians know that the world's thoughts are with them in this dire moment. За вашу и нашу свободу, indeed!
    +1
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    6.3.2014 20:18 udřiucho
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    -1

    Pokud si vzpomínám, žádné referendum o připojení k Sovětskému svazu se nekonalo a ani tu nebyla populace tvořena téměř výhradně Rusy. Prostě nesmyslné porovnání
    6.3.2014 20:29 Jan Kundrát (jkt) | skóre: 27 | blog: jkt | Praha - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    žádné referendum o připojení k Sovětskému svazu se nekonalo
    Na Krymu se ovsem zadne takove referendum take jeste nekonalo. Zrejme se bude nekdy v budoucnu konat, nicmene to vojsko je tam uz ted, a je tam uz hezkych par dni.
    ani tu nebyla populace tvořena téměř výhradně Rusy
    To na Krymu take neni. Podle scitani z roku 2001 tam maji Rusove podil 58.31%. To je nadpolovicni vetsina, nikoli "temer vyhradne vsichni", ze. Ale tak proc bychom se zdrzovali nejakymi fakty, no...
    pavlix avatar 6.3.2014 20:53 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    To na Krymu take neni. Podle scitani z roku 2001 tam maji Rusove podil 58.31%. To je nadpolovicni vetsina, nikoli "temer vyhradne vsichni", ze. Ale tak proc bychom se zdrzovali nejakymi fakty, no...
    Navíc pokud jde o národnostní zastoupení, je mnohem zajímavějším přirovnáním 1938. Navíc stranu poválečný „divoký odsun“ poslouží ke srovnávání s činy na druhé straně. Ne všichni se účastnili a ne všichni toužili po takové formě vyřizování účtů.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    6.3.2014 21:21 udřiucho
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    Navíc pokud jde o národnostní zastoupení, je mnohem zajímavějším přirovnáním 1938
    Jasně, jak se to hodí, hlavně to z něčeho uplácat
    pavlix avatar 6.3.2014 21:52 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    Není co uplácávat, když národnostní argument využívají především ti, co ruskou intervenci hájí.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Rezza avatar 6.3.2014 21:26 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    Tak ted jsem se dostal k nejakemu pruzkumu na krymske TV - a 85% lidi je proti. Ale referendum stejne nebude a rozhodnute uz je.
    Rezza avatar 6.3.2014 21:27 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    6.3.2014 22:25 xxxxxxxxxxxxxxxx | skóre: 2 | blog: xyzxyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    Precetl sis ty komentare, co tam pisou :)? Taky tento pruzkum je naprosto irelevantni a snadno zmanipulovatelny.
    6.3.2014 22:38 24horas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    bolševíku!!!
    6.3.2014 22:44 xxxxxxxxxxxxxxxx | skóre: 2 | blog: xyzxyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    :D
    6.3.2014 22:55 xxxxxxxxxxxxxxxx | skóre: 2 | blog: xyzxyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    Se mi celkem libi, ze USA a EU okamzite uznaly platnost nove vlady, ktera ani nebyla formalne zvolena, ale o referendu o odtrzeni Krymu nechteji ani slyset... Tady vazne neco smrdi, chapu ze je to strategicky ostrov a chapu, ze o to ma zajem jak Rusko, tak USA. Hlavne dost dobre chapu, proc to tak Americany (teda jejich vladu - co jsem slysel, tak existuje relativne velkem mnozstvi jejich obcanu, kteri se posledni dobou distancuji od jejich zpravodajstvi a politiky) s*re, ze zatim prohravaji 0:1 :D

    zajimave nazory
    6.3.2014 23:49 ovoce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    No a? Prezident se svrhl sám svým jednáním, a ten parlament zvolený je, tak držte kušnu. Kdyby jste tohle uplatňoval u nás, tak v roce 1989 zůstali geronti z KSČ u moci.
    7.3.2014 17:18 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    No a nezůstali?
    Rezza avatar 7.3.2014 09:20 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    Nechal jsem se trosku unest. Proste souhlasim s tim, co jkt pise. Maji se tam uklidnit, RF/domobrana se vratit domu, "vlada" ma vyhlasit volby a z voleb neco vzejde - jestli to bude jedna Ukrajina, deset, ci se uplne pripoji k Rusku, to uz je jedno. Ale je to asi jediny spravny postup. A trebas stejne skonci valkou.
    7.3.2014 10:03 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    Maji se tam uklidnit, RF/domobrana se vratit domu, "vlada" ma vyhlasit volby a z voleb neco vzejde - jestli to bude jedna Ukrajina, deset, ci se uplne pripoji k Rusku, to uz je jedno. Ale je to asi jediny spravny postup.
    problém je, že tento postup by musely akceptovat všechny strany - nelze posílat domů Rusy a krymskou "domobranu", když se majdanovci ohání zbraněmi v kyjevském parlamentu ...
    Rezza avatar 7.3.2014 10:36 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    No vsak tak to myslim - jen ani jedni (Rusko, soucasna vlada, ktera toho moc spolecneho s tema co protestovali moc nema) si nemuzou dovolit volby :).
    7.3.2014 14:40 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    No vsak tak to myslim
    pak seš ale IMO v rozporu s "Proste souhlasim s tim, co jkt pise.", aspoň tedy pokud chápu správně to, že posílá domů pouze Rusy ...
    7.3.2014 17:57 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    nelze posílat domů Rusy a krymskou "domobranu", když se majdanovci ohání zbraněmi v kyjevském parlamentu
    WTF ... jiste ze lze a je to jedine rozumne, co lze delat - je to ukrajinsky problem a maji si jej vyresit sami, resit jej obsazenim casti uzemi ruskou armadou je jednoduse okupace; drouhou stranou pripadneho sporu jsou pro rusky orientovani ukrajinsti obcane, ne ruska armada
    7.3.2014 18:07 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    napočítej si aspoň do sta, a pak si tento kus diskuse zkus přečíst znovu, ju?
    7.3.2014 18:13 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    hotovo, ted to zkus ty ;-)
    8.3.2014 10:22 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    hotovo
    zjevně ne, jinak by sis tu za předchozí příspěvek veřejně nafackoval
    6.3.2014 20:59 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    ... navíc, je-li Trojitá vyvíjena od roku 2009, tož, kterépak vydání bylo věnováno lidu Lybijskému?

    (ok, argument "a vy zase bijete černochy" je trošinku blbej, ale tohle si o to vyloženě říká)
    6.3.2014 21:02 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    s/Lybijskému/Libyjskému/

    kua :-(
    6.3.2014 21:28 Jan Kundrát (jkt) | skóre: 27 | blog: jkt | Praha - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    Pro uplnost dodavam, ze Trojita vznikla v roce 2006, nikoli v roce 2009 -- v roce 2009 o ni vysel prvni blogpost. Mohu tedy byt bezpecne obvinen z mlceni pri jeste vetsim mnozstvi udalosti :).
    6.3.2014 23:50 ovoce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    This release is dedicated to the people of all nations living in Ukraine. We are no fans of political messages in software announcements, but we also cannot remain silent when unmarked Russian troops are marching over a free country. The Trojitá project was founded in a republic formerly known as Czechoslovakia. We were "protected" by foreign aggressors twice in the 20th century — first in 1938 by the Nazi Germany, and second time in 1968 by the occupation forces of the USSR. Back in 1938, Adolf Hitler used the same rhetorics we hear today: that a national minority was oppressed. In 1968, eight people who protested against the occupation in Moscow were detained within a couple of minutes, convicted and sent to jail. In 2014, Moscowians are protesting on a bigger scale, yet we all see the cops arresting them on Youtube — including those displaying blank signs.

    This is not about politics, this is about morality. What is happening today in Ukraine is a barbaric act, an occupation of an innocent country which has done nothing but stopped being attracted to their more prominent eastern neighbor. No matter what one thinks about the international politics and the Crimean independence, this is an act which must be condemned and fiercely fought against. There isn't much what we could do, so we hope that at least this symbolic act will let the Ukrainians know that the world's thoughts are with them in this dire moment. За вашу и нашу свободу, indeed!
    +1 taky.
    ⧠ A = 0 avatar 7.3.2014 07:50 ⧠ A = 0 | skóre: 11 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    Ironií osudu je, že sem ta vojska (mj. ukrajinská) poslal r. 1968 Ukrajinec.
    Nevolte zmrdy.
    pavlix avatar 7.3.2014 08:06 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    Těch ironií osudu je tu víc než dost... :)
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    7.3.2014 09:36 martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    vasil bilak byl rusín, ne ukrajinec. ale soveti rusiny jako narod neuznavali a tak z politickych duvodu uvadel ukrajinskou narodnost (jfyi)
    7.3.2014 10:00 MMN
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    Myslel jsem Brežněva.
    skunkOS avatar 7.3.2014 18:57 skunkOS | skóre: 27 | blog: Tak nějak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    Spojovat vydání SW s čímkoliv (byť dost nenápadně) politicky nebo morálně motivovaným je podle mě celkem trapný...toť můj názor.
    http://martinrotter.github.io
    ⧠ A = 0 avatar 7.3.2014 21:51 ⧠ A = 0 | skóre: 11 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    Heh. Tento server je orientovaný na svobodný software. To je samo o sobě politika. Tvůj názor je podle mne celkem trapný :)
    Nevolte zmrdy.
    8.3.2014 09:30 s0 | skóre: 32 | blog: nejchytřejší kecy | prágl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    aniž bych chtěl shazovat jardíkovy bojůvky... není někde kompletní changelog? Já se v té KDE infrastruktuře nevyznám, tak nevím, kde hledat.
    Kuolema Kaikille (Paitsi Meille).
    Jardík avatar 8.3.2014 18:10 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    Odkaz je ve zprávičce, ale zacitujme:
    Improvements:
    • Users are able to use multiple sessions, which means that it is possible to use Trojitá with multiple IMAP accounts at the same time. It can be used by invoking Trojitá with the --profile something switch. For each profile, a new instance of the application is started. Please note that this is not our final solution for the multi-accounts problem; work on this is ongoing. For details, refer to the detailed instructions.
    • In the Composer Window, users can now control whether the current message is a reply to some other message. Hopefully, this will make it easier to reply to a ton of people while starting a new thread, not lumping the unrelated conversations together.
    • Trojitá will now detect changes to the network connection state. So for example, when a user switches from a wireless connection to a wired one, Trojitá will detect that and try to reconnect automatically.
    • Trojitá gained a setting to automatically use the system proxy settings.
    • SOCKS5 and HTTP proxies are supported.
    • Memory usage has been reduced and speed has been improved. Our benchmarks indicate being ten times faster when syncing huge mailboxes, and using 38% less memory at the same time.
    • The Compose Window supports editing the "From" field with hand-picked addresses as per common user requests.
    Věřím v jednoho Boha.
    8.3.2014 23:11 Jan Kundrát (jkt) | skóre: 27 | blog: jkt | Praha - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    To, co je v blogpostu, a co kolega uvedl, je vycuc lidsky citelnych zmen od verze 0.3.96, ktera vysla na konci zari. Nic kompletnejsiho a zaroven citelneho pro "bezneho smrtelnika" neni; pokud hledate log z gitu, ten je tu.

    Hledate-li seznam zmen od drivejsich vydani (protoze cca od dva roky stare 0.3 nikdo poradny changelog nepsal), bohuzel.
    9.3.2014 20:04 s0 | skóre: 32 | blog: nejchytřejší kecy | prágl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    díky, to je ono
    Kuolema Kaikille (Paitsi Meille).
    9.3.2014 21:51 Odin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    Nerikam, ze u uzavreneho software jsou pravidlem kvalitni nazvy projektu, ale pro boha kam chodi na ty nazvy autori opensource? Zacalo to infantilnim debianem, pak ubuntu, pak kernel, ... a konci to touto marginalitou. Ach jo.
    pavlix avatar 10.3.2014 07:31 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    Nerikam, ze u uzavreneho software jsou pravidlem kvalitni nazvy projektu, ale pro boha kam chodi na ty nazvy autori opensource? Zacalo to infantilnim debianem, pak ubuntu, pak kernel, ... a konci to touto marginalitou. Ach jo.
    Jo, Debian je hrozně infantilní název.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    10.3.2014 09:29 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    nevím, jestli mám rozbitý detektor sarkasmu, ale zdá se mi, že jsi kolegu nepochopil ...
    pavlix avatar 10.3.2014 14:58 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla Trojitá 0.4 "Україна"
    nevím, jestli mám rozbitý detektor sarkasmu
    Máš. Kolega zřejmě potřebuje mírně sarkasticky připomenout, že kódové názvy releasů nejsou názvy projektů a už i proto se tam připouští a využívá velká volnost.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.