Portál AbcLinuxu, 14. května 2025 20:03

Nástroje: Začni sledovat (2) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
18.12.2005 17:01 Petr
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Zkusil jsem halasovat že na nic a ono mě to řeklo že tudy cesta nevede. Když nevěřim na nic tak co s tím????
David Ježek avatar 18.12.2005 17:02 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
tak to sme dva, mam stejny prob ;)
18.12.2005 17:41 herhor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
pak je to bug
18.12.2005 17:54 rincewind
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
ee, jsme tri a rekl bych ze bude vic:) vzhledem k onomu problemu s nevericimi :D jsem dal jeziska protoze na toho jsem ochoten pri dobre vuli verit... krom toho kdo jiny by mi letos donesl tu "kopu" krasnych darku?
18.12.2005 18:02 Pitel
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
/me je taky bezverec :)
18.12.2005 18:15 wifinista | skóre: 25 | blog: Nesmyslný Svět | Drozdov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
nejsem na IRC, musis sem pracne psat svy jmeno ;-)
Umět dobře pracovat s PC vůbec neznamená umět dobře vytvářet makra v Microsoft Office
20.12.2005 13:52 Beda
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Ja taky na nic, tak jsem to pojal sarkasticky. Vybral jsem zle linuxove viry, jako kazdy bezverec ;-) Ted jen kolik muslimu cte komentare v anketach... A kolik jich aktivne vyhledavaji hlasujici aby ty prasive psy na hrdle ztrestali...

To budou zas vanoce. Kominem misto satana klause prileti alkajda s darkovym balenim C4 :-)
20.12.2005 14:44 Sandik | skóre: 13 | blog: obcasny_obcasny_blog | Praha (když zrovna nejsem někde jinde ;o)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Řekl bych, že těm muslimům, kteří by vás chtěli připravit o hrdlo pro vaše bezvěrectví by moje křesťanství vadilo zhruba stejně, čili se tím svým ateismem moc nechlubte ;o)
 
 
Apropos
 
Znáte ten vtip o tom jak přijde ateista za rabínem a říká mu, že je přesvědčený ateista?
 
To takhle přijde ateista za rabínem a ríká mu, že je přesvědčený ateista.
A rabín se ptá „A co jste četl?“
„Jak četl?“ Ptá se ateista.
„No jaké knihy jste četl?“ Ptá se rabín. „Četl jse například Tóru?“
„Ne“ Říká ateista. „To jsem nečetl.“
„Tak alespoň Talmud, to jste četl ne?“
„Taky ne.“ Říká ateista.
„Ani nový zákon jste nečetl?“ Ptá se zas rabín
„Ne, rebe, ani nový zákon ne.“
„Ani žádného antického filosofa jste nečetl? Třeba Platóna, nebo Aristotela?“
„Vážně ne, rebe, takové věci já nečtu...“
„No, ale to u mě nejste žádný ateista, nýbrž ignorant.“ ;o)
 
 
 
...
20.12.2005 14:47 Sandik | skóre: 13 | blog: obcasny_obcasny_blog | Praha (když zrovna nejsem někde jinde ;o)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Korektura pro jazykové rýpaly (například pro K.A.T.K.U ;o), Nový zákon se pochopitelně píše s velkým Z ;o)
...
20.12.2005 14:48 Sandik | skóre: 13 | blog: obcasny_obcasny_blog | Praha (když zrovna nejsem někde jinde ;o)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Opps na druhou, chtěl jsem napsat N ;o)
...
Isah avatar 21.12.2005 08:48 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?

To je dobrej vtip .-) No a kdyby to mělo být ještě lepší, nebude mu říkat "rebe", ale "Rabi", protože reb je pouze označení pro řadového Židovského muže.

Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
21.12.2005 11:44 Sandik | skóre: 13 | blog: obcasny_obcasny_blog | Praha (když zrovna nejsem někde jinde ;o)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Díky moc za věcnou připomínku.

Jsouc v judaismu naprostý amatér, prodím pitomé chyby.
...
20.12.2005 18:02 Trinom | skóre: 8 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
4 :-D
18.12.2005 18:14 wifinista | skóre: 25 | blog: Nesmyslný Svět | Drozdov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Ja hlasoval pro víťezství dobra nad zlem... Ne že bych v to věřil, ale pro to že v to chci věřit :-D
Umět dobře pracovat s PC vůbec neznamená umět dobře vytvářet makra v Microsoft Office
18.12.2005 18:50 lv
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
stejně to má být správně vítězství dobra a zla ;-)
19.12.2005 08:47 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Kazdy na neco veri. Ja verim na dobrou dvanactku v me oblibene hospudce
V podstatě nic nevím
Věroš avatar 20.12.2005 10:29 Věroš | skóre: 24 | blog: Co není v hlavě | 49.29 s.š., 16.54. v.d.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Já věřím na existenci čísla π :-)

3.1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899 a něco málo navíc.

--Věroš
Školím Ansible
David Watzke avatar 20.12.2005 15:59 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
3.14159265 35897932384 62643383279 5028841 9716939937 51058209749 4459230781 64062862 089986280 3482534211 7067982148 0865132823 0664709 38446095 505822 317253 a něco málo víc. :-D
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
20.12.2005 21:34 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
a znate čislo fi???
Věroš avatar 21.12.2005 11:04 Věroš | skóre: 24 | blog: Co není v hlavě | 49.29 s.š., 16.54. v.d.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
φ ?

Tak na to nevěřím.
Školím Ansible
bazil avatar 21.12.2005 11:49 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
18.12.2005 17:07 n3tman | blog: Pulp_Fiction
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Já věřím na Ježíška. Přece neříkám neustále Ježiši! nebo Ježiši Kriste! jen tak do vzduchu?! ;-)
Berme život s nadhledem! ;-)
18.12.2005 20:57 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
No jasneeee!
"Zle linuxove viry" to je blbost, viry nejsou zle...
"Vitezstvi dobra nas zlem", to je vylozene blahove...

Ale v Jeziseka je rozumne verit... Kdyz clovek neveri v Jeziska, cemu pak veri? .... Chudaci ti co nicemu neveri...
18.12.2005 17:14 tezkatlipoka | skóre: 35
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
me teda celkem vychazi 129%, Kde udelali soudruzi chybu?
Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
18.12.2005 17:20 thefox | skóre: 25 | Ťapešovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?

Anketa je checkboxová. 100 ľudí môže zvoliť 129 možností, tu nemá zmysel percentá spočítavať.

0118 999 881 999 119 725 3
20.12.2005 21:52 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
tak se to veme z celkoveho poctu hlasu a ne z celkoveho poctu lidi...
21.12.2005 00:00 raistlin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Z nezávislých poměrů hlasování pro jednotlivé možnosti si může každý ty (podle mne nesmyslné) údaje se součtem 1, po kterých tak toužíš, každý triviálně vypočítat. Ale naopak to nejde.
stativ avatar 18.12.2005 17:24 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
viz
Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
18.12.2005 17:57 rincewind
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
strileli za valky do vzduchu? (tusim, ze to je z Pelisku)
David Watzke avatar 18.12.2005 17:41 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Vítězství dobra nad zlem. To si přeju a v to věřím. :-)
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
18.12.2005 17:53 herhor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Přesně. I já věřím ve vítězství Mandrivy nad gentoo.
18.12.2005 17:59 lv
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
:) verit muzes, ale zklamani urcite prijde...
David Watzke avatar 18.12.2005 18:03 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Nějak jsi to prohodil...
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
18.12.2005 18:00 JP
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Co to má zase znamenat? Co je tohle za otázky? Copak jsem nějaký malý kluk? Jsem snad už dostatečně dospělý na to, abych věděl, že zlé linuxové viry nejsou...

Kdepak Linux. Jsem zvědavý, co linuxového mi Ježíšek letos nadělí. Minulý rok jsem blbec zapomněl otevřít okno, tak jsem nedostal nic. :(
18.12.2005 18:15 lv
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Co to má zase znamenat?
ale asi ani vůbec nic...
Co je tohle za otázky?
jen takove hloupe otázky, těch si vůbec radši nevšímej...
Copak jsem nějaký malý kluk?
tak to opravdu ale skutečně opravdu netuším...
Jsem snad už dostatečně dospělý na to, abych věděl, že zlé linuxové viry nejsou...
každý si věří něčemu jiném a tahle hloupůstka vznikla tím, že se tu před nedávnem jedem takový věrec linuxových virů našel ;-)
18.12.2005 21:04 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Minulý rok jsem blbec zapomněl otevřít okno, tak jsem nedostal nic. :(

Kdybyste nezapomněl, dostal byste rýmu… :-)

18.12.2005 21:13 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Já ho zase tuhle zapoměl zavřít. Mrazivé probuzení, ale rýmu jsem ještě nechyt, tak to snad tak zlý nebude.
Copak toho není dost?
18.12.2005 21:41 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Heh, ja sem nechal otevreny okno - usnul sem. Spim primo pod nim, ale spal sem v pohode az do rana ... Zato cela rodina si ztezovala na zimu, a to spi o hodne nebo v jinem pokoji...:D
19.12.2005 11:04 jozka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Mam takovy dojem, ze Jezisek nenadeli tomu, kdo ma otevrena wokna linuxoveho vubec nic.
20.12.2005 14:52 Sandik | skóre: 13 | blog: obcasny_obcasny_blog | Praha (když zrovna nejsem někde jinde ;o)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Ježíšek ne, ale Microsoft jim nadělil něco linuxového, M$ XP ;o)
...
stativ avatar 20.12.2005 19:41 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Ale no tak, X window nejsou az tak hrozny
Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
vencour avatar 18.12.2005 19:46 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Z těch tří možností se mi zdá nejpravděpodobnější Zlý Linuxový Vir, tak i dostal hlas. A Zlý Linuxový Vír by dostal hlas taky :-)

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
18.12.2005 20:27 Radek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Prosím prosím chci se zeptat moc jsem tomu neporozuměl ale taky jsewm novopečený majitel Linuxu eště před 2 minutami jsem instaloval tak se chci zeptat existují na Linux viry?
18.12.2005 20:33 Michal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Viry neexistují, ale antivirové programy ano kvůli těm zavirovatelným systémům.
19.12.2005 00:09 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Viry neexistují,
eh? do apríla daleko ...
vencour avatar 18.12.2005 20:58 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?

A právě proto jsem hlasoval pro linuxové viry jako nejpravděpodobnější (nejvíce) pravděpodobnostní stav.

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
21.12.2005 11:41 asd
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
ale dokazete si predstavit Zlý Linuxový Výr ? ;-)
18.12.2005 20:33 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Věřím ve zlé linuxové výry! Každou noc, za tmy kdy duše i hw do temnot se propadá, přilétají.
Vidím, jak blikají z počítače jejich zelené, červené i modré, moudré oči.
Vidím, jak mi dělají pod plechem neplechu v pelechu jedniček a nul!

Věřím v nekonečné množství Ježíšků přítomných v každém kousku hmoty a času.

Věřím že dobro a zlo bude poraženo Šůniátou a možná se do toho vloží i nesubstanční ontologie.

Věřím, že to je jako odpověď až až.

Vidím, že noc je opět zde. První linuxový výr usedá na desktop plný Ježíšků, dobra a zla. :-)

18.12.2005 20:54 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
jasne jasne ... a Matrix je vsude zejo??? :D
(dalsi surrealista)
18.12.2005 20:58 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Matrix? Toho ještě neznám! Doufám že taky přijde, vypadá to, že by s ním mohla bejt sranda. :-)
18.12.2005 21:03 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Tak snim si budes rozumet... taky jede v tvrdym... :D
18.12.2005 21:16 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
No, některý návštěvy jsou jenom na zlost. Úpíři mi nedávno zabahnili kachličky v předsíni, polednice vypila posledního lahváče a víly nabyly vilný.
18.12.2005 21:46 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
tjn. to mi povidej, me posledne prepadli takovyhle kreatury a tvrdili ze mam neco (nakej kamen nebo co) co bylo jejich a chtej to zpatky... mno posramotili dvere, vyhrozovali atd... od ty doby si davam bacha...
18.12.2005 21:58 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
To je ten oupadek obecné mravnosti. To za našich mladejch let nebejvalo. I ty zvířata jsou divný. Třeba ten medvěd, co přišel že bude zimovat u nás a zabral kanape v kuchyni a děsně chrápe. Nejvíc mi lezou krkem zombíci a nemrtví vůbec. Tak se jednou rozhodnu a toho se držim, ne!?! Buď jsem mrtvej a nebo živej, ale tohleto lavírování mezi...
19.12.2005 23:17 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
to jo no to sou hrozny veci...
ale sou i horsi, presne jak rekl Jara Cimrman ve hre "Dlouhy, sroky a kratkozraky":
Nejhorsi ze vseho jsou trpaslici, ty potvory
vam vlezou vsude, a strasne rychle se mnozi...
21.12.2005 11:43 asd
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
a bude na to fungovat ssh nuke?
18.12.2005 20:55 JeanVEGA | skóre: 17 | Poprad
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Wau! Na čom fičíš?:-D chcem to tiež!;-)
ČVUT FEL, sometimes hell, ČVUT FIT, almost always sh*t :)
18.12.2005 21:02 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Wau! Mám opačnej problém. Zatímco většina lidí hledá, jak dosáhnout toho, aby je napadly koniny, já se snažím, aby mi napadali samý normální věci. Marně, marně, marně... :-)
18.12.2005 21:04 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Mas vystiznou paticku...:)
David Watzke avatar 18.12.2005 21:22 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Však ty taky. ;-)
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
18.12.2005 21:06 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Vidím, jak blikají z počítače jejich zelené, červené i modré, moudré oči.

Tomu se u nás říká screensaver…

18.12.2005 21:21 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Screensaver? Tak na toho nevěřim já! Ptal jsem se kde bydlí a nikdo mi nebyl schopnej odpovědět! To takovej vodník, to je tutovka!
18.12.2005 21:59 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Vodníci jsou na vymření, zato podvodníků je čím dál víc…
18.12.2005 22:11 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
I závodníků se urodilo dost. Ale podvodníci, obávám se, vedou. Těch je skoro jako screensaverů.
18.12.2005 22:13 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Já tu mám i slušný nadbytek AD převodníků.
Copak toho není dost?
18.12.2005 23:23 wifinista | skóre: 25 | blog: Nesmyslný Svět | Drozdov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Desktop plnej jezisku :-D LOL kruta to predstava... To ja mam na desktopu - na pozadi nejakou ukrizovanou polonahou zenskou... potom mam vsechno sladeny do cernocervena :-D
Umět dobře pracovat s PC vůbec neznamená umět dobře vytvářet makra v Microsoft Office
19.12.2005 09:35 K.A.T.K.A.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
A že je to ženská soudíš podle delších rozpuštěných vlasů a trnový koruny na hlavě? No jo, je to pravda - chlap by si přece něco takovýho na hlavu nedal, že!
20.12.2005 21:57 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
na pozadi nejakou ukrizovanou polonahou zenskou...
to uz je hodne uchylny...
21.12.2005 11:51 asd
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Kde se to da sehnat? Anarcho barvy mlask. A jeste takova uchylarna k tomu... tim se bude dat dobre strasit ;-)

Jsem nasel par desitek retusi na http://elfwood.lysator.liu.se/ ale ale zdaleka nejsem jeste ani za desetinou...
20.12.2005 14:57 Sandik | skóre: 13 | blog: obcasny_obcasny_blog | Praha (když zrovna nejsem někde jinde ;o)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Vy ste svačil na nějaké knize od Heideggera, že jo?

(Tipuju, že to byla krátká svačina a nikoli hutná věčeře, neboť to máte celé dajaké čudně pomotané ;o)
...
20.12.2005 15:00 Sandik | skóre: 13 | blog: obcasny_obcasny_blog | Praha (když zrovna nejsem někde jinde ;o)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Vy ste svačil na nějaké knize od Heideggera, že jo?

(Tipuju, že to byla krátká svačina a nikoli hutná věčeře, neboť to máte celé dajaké čudně pomotané ;o)
...
20.12.2005 18:39 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Ó nikolivěk. Posvačil jsem nad Pierem T. de Chardin. Trochu Skřivánčích jazýčků v aspiku jsem zapil L. Klímou a vyťukal to, co vyťukal. :-)
21.12.2005 00:59 Sandik | skóre: 13 | blog: obcasny_obcasny_blog | Praha (když zrovna nejsem někde jinde ;o)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
To není špatné menu ;o)

Ale Heidegger je také výživná strava. Dlouho ji sice trávíte, ale zase vydatná zasytí. Ne jako ty americké instantní bez-celerové polévky;o)
...
21.12.2005 07:42 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Nojo, ale z té "pověsti o bytí", "pastýřů bytí", "naslouchání býtí" může být slabší povaha, jako já, zbitá a to je pak k zb(l)ití. :))) Ale labužník silného žaludku si jistě pochutná. Jako zákusek podávejme Kierkegaarda s Jaspersovými knedlíčky. :))))
21.12.2005 11:59 Sandik | skóre: 13 | blog: obcasny_obcasny_blog | Praha (když zrovna nejsem někde jinde ;o)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Nedávno jsem četl Cherstetonovu Ortodoxii, a po Jaspersově Filosofické víře a několika dalších hutných filosofických knihách to byl balzám pro zmučenou duši.

Jaspers (Heidegger též) mi otvírá nové obzory, ale zároveň poněkud destruuje moje životní postuláty. Je to jako bouře na romantických obrazech. Je veliká, úžasná a zraňující.
...
21.12.2005 12:21 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Skláním se. To je tada nápor. Já takové věci kdysi pradávo také četl. Tedy, pokoušel se. Výsledkem bylo, že jsem nebyl schopný si srozumitelně říct ani o rohlík v krámu . Zabrán do řešení problému bytí, luštění šifry transcedence a hledání nové metafyziky jsem se stal dokonale nepožitelný k praktickému použití. Můj rozum jest ovšem mdlý a prostý. :)
21.12.2005 12:33 Sandik | skóre: 13 | blog: obcasny_obcasny_blog | Praha (když zrovna nejsem někde jinde ;o)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
To byla příprava na zkoušku z filosofie, přičemž se mi stalo něco, co se mi při přípravě na zkoušky stává pravidelně, že totiž spousty úžasné literatury nestihnu přečíst, takže ji pak pročítám další měsíce, maje přitom patřičnou atestaci dávno v kapse.
...
Salutis avatar 18.12.2005 20:56 Salutis | skóre: 7 | blog: Salutis
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Verim v Ježiška, ale toho ozajstného - vzkrieseného Krista. A tým pádom aj vo víťazstvo dobra nad zlom.
Najväčší dar je vedieť posúdiť hodnotu vecí.
18.12.2005 21:06 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Tak je to spravne a tak to ma byt...
18.12.2005 21:16 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Neexistuje nějaký online slovensko-český slovník (žádný jsem nenašel) nebo to musím brát oklikou přes slovensko-anglický?
Copak toho není dost?
18.12.2005 21:26 n3tman | blog: Pulp_Fiction
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Existuje...PC Translator (pro Windows :-D )
Berme život s nadhledem! ;-)
18.12.2005 21:38 n3tman | blog: Pulp_Fiction
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
aha, nevšim jsem si toho slova online :)
Berme život s nadhledem! ;-)
18.12.2005 21:41 mc_bizon
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
kristepane. kam sme sa to dostali..
18.12.2005 22:16 Dragh
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
18.12.2005 22:31 Stanislav Petr | skóre: 27 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Co je to "Ježísek"?
No jo... Co bych cekal od systemu, kterej se vypina tlacitkem start... http://glux.org
18.12.2005 23:03 Liborek | skóre: 18 | blog: Liborkovo | (momentálně) Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Možná další převtělení Aštara Šerana :-)
18.12.2005 23:10 n3tman | blog: Pulp_Fiction
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Jo, to bude ono. Vesmírní lidé jsou dnes všude, zdá se že už začali okupovat i doby sváteční...

Ale kdo pak bude Mik u'Lash? Nějaký Ašnarův spolupracovník?

Berme život s nadhledem! ;-)
18.12.2005 23:19 bodo | skóre: 3
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Pozor tak toto nie je na smiech.............To je na kazajku.
19.12.2005 09:40 K.A.T.K.A.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Kazajku by měl dostat ten, kdo si dovolil pochybovat o existenci Jéžíška. Buďte tiše, vždyť to můžou číst nějací malí linuxáčci, kteří na něj do dneška věřili a my jim to zkazili!

Já jsem nedávno málem dvěma dětem nevědomky prozradila, že Jéžíšek nechodí - to když jsem jim psala do žákovský a komentovala nadcházející Vánoce. Ale naštěstí mi to brzo docvaklo a nevzala jsem jim tu víru. UFFFFFF, oddechlo se mi!

P.S: S čertem a Mikulášem ale už váhali :-D (asi se někdo špatně nalíčil).
19.12.2005 00:05 Sandik | skóre: 13 | blog: obcasny_obcasny_blog | Praha (když zrovna nejsem někde jinde ;o)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Chcete-li, tedy věřím ve vítězství dobra nad zlem, ale to může znamenat taky to, že jsem se nenechal okrást v trafice.

Moje víra je větší a není moje. Stejně jako nebyla Tomáše Akvinského, apoštola Pavla C. S. Lewise nebo G. K. Chestertona.

(Ti kdož rozumí, rozumí, a ostatním to třeba vysvětlím ve fóru ;o)
...
Salutis avatar 19.12.2005 09:29 Salutis | skóre: 7 | blog: Salutis
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Môj človek. Už som myslel že tu nikto taký nie je.
Najväčší dar je vedieť posúdiť hodnotu vecí.
masožravá palma avatar 19.12.2005 16:28 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Myslím si, že těch, co rozumí a dokonce se ztotožňují s předchoxím názorem tady je dost. Já se k nim také hlásím.
Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
Salutis avatar 20.12.2005 09:46 Salutis | skóre: 7 | blog: Salutis
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Vážne? Tak to je fajn, som ani nedúfal pred toutou anketou, že tomu tak je.
Najväčší dar je vedieť posúdiť hodnotu vecí.
Daniel Kvasnička ml. avatar 20.12.2005 11:45 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
podobne prijemne zjisteni i pro me :-)
FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
20.12.2005 11:57 Sandik | skóre: 13 | blog: obcasny_obcasny_blog | Praha (když zrovna nejsem někde jinde ;o)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
To je kousek jednoho spirituálu:

"Leckdo se pak podiví, koho to tady v nebi nevidí. Kdo to tady s náma je? Jak jen se moh tenhle dostat do rájre?" ;o)
...
19.12.2005 07:56 Filip Hesse | skóre: 20
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Ježíšek existuje. To, že dárky nosí někdo jiný, to přeci nevylučuje.

Dalibor Smolík avatar 19.12.2005 10:08 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Neexistuje. Narodí se až 24.12. ve 24.00 hod. :-D
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
19.12.2005 11:01 lv
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
nezapomen na casovy posun ... Betlem je trosku v jinem pasmu ;)
19.12.2005 15:10 Sandik | skóre: 13 | blog: obcasny_obcasny_blog | Praha (když zrovna nejsem někde jinde ;o)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Kyž už se oháníte tím Betlémem, tak Ježíš se narodil asi 2-4 roky před naším letopočtem a bylo to téměř určitě na jaře.

(Ono je někdy lepší bazírovat na podstatě než na formě ;o)
...
19.12.2005 12:37 K.A.T.K.A.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Proč v 24:00? To by se potom teda měly slavit Vánoce 25.12.

P.S: A IMHO čas 24:00 neexistuje - po 23:59 přijde 00:00!
19.12.2005 13:52 3018736794024648 | blog: plathel
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
neco se mi plete ze je jeste prestupna sekunda, takze 24:00 by vlastne byt obcas mohlo..
Věroš avatar 20.12.2005 14:08 Věroš | skóre: 24 | blog: Co není v hlavě | 49.29 s.š., 16.54. v.d.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Jestli to spíš náhodou není tak, že není 24:00:00, ale je 23:59:59 Leap second [wikipedia]

PS: I když jsem přestupnou sekundu neviděl, tak na ni taky věřím. To se nám to nějak začíná komplikovat...
Školím Ansible
jnc avatar 19.12.2005 14:57 jnc | skóre: 6
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Proč v 24:00? To by se potom teda měly slavit Vánoce 25.12. P.S: A IMHO čas 24:00 neexistuje - po 23:59 přijde 00:00!
??
Vianoce sa predsa SLAVIA 25.12.
19.12.2005 23:09 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Presne tak, a Jezis se taky narodil 25. ne? 24. je jen predvecer, no ne?
20.12.2005 00:50 Sandik | skóre: 13 | blog: obcasny_obcasny_blog | Praha (když zrovna nejsem někde jinde ;o)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Přesuňte, prosím, svůj pohled o šest příspěvků výše ;o)
...
20.12.2005 00:52 Sandik | skóre: 13 | blog: obcasny_obcasny_blog | Praha (když zrovna nejsem někde jinde ;o)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Pardon, pět, ale teď už stejně šest, takže se to vyrovná ;o)
...
20.12.2005 13:49 K.A.T.K.A.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
A teď to je kolik?

Údaj ,,o 6 příspěvků výš" je dost pomíjivý, když stále přibývají komentáře mezi jiné.
20.12.2005 15:12 Sandik | skóre: 13 | blog: obcasny_obcasny_blog | Praha (když zrovna nejsem někde jinde ;o)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
„Kyž už se oháníte tím Betlémem, tak Ježíš se narodil asi 2-4 roky před naším letopočtem a bylo to téměř určitě na jaře.

(Ono je někdy lepší bazírovat na podstatě než na formě ;o)“

(Jak zábavné, citovat sebe sama ;o)
...
20.12.2005 21:38 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Ja bych se vo case ubec nebavil, je hrozne relativni...
21.12.2005 01:07 Sandik | skóre: 13 | blog: obcasny_obcasny_blog | Praha (když zrovna nejsem někde jinde ;o)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Musíme se bavit o čase, protože mu podléháme. Můžete jej analyzovat, měřit, zpochybňovat, odmítat, relativizovat, ale stejně mu podléháme.

Ukažte mi chachara, který je věčně mladý a krásný, nehledě k tomu, že je mnoho těch, kteří nikdy nebyli ani krásní, ani mladí.

PS: V oblasti populární hudby se objevují jisté bytosti, které zjevně nestárnou, domnívám se však, že za to může šikovně zvládnutý proces balzamování, a že tedy debaty o životě zdají se být v jejich případě irelevantními.
...
19.12.2005 10:52 ABCLinuxuIsAlive | skóre: 12 | blog: Cubix | Nodnol
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Poprve mam z ankety vyrazne spatny pocit .. mozna az blbou naladu ..
Verit na zle linuxove viry mi prijde jako verit treba na programovaci jazyky
Verit na jeziska patri spis na casd.cz
Verit na vitezstvi dobra nad zlem WTF?
Proc je tady ta anketa a proc jsou v ni checkboxy a proc v ni kua neni moznost nic z uvedeneho??!
Nejsem povinen byt takový, jaký bych podle ostatních měl být. Je to jejich omyl, ne moje selhaní.
19.12.2005 13:24 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
A proč jen má někdo týden před Vánoci tak mizernou náladu?
19.12.2005 16:52 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
To asi ani jinak nejde. Samá propaganda, všichni otravují jak můžou, vymýšlejí kraviny a ještě tak pitomá anketa do toho. A proč proč proč. Proto.
Copak toho není dost?
19.12.2005 17:22 ABCLinuxuIsAlive | skóre: 12 | blog: Cubix | Nodnol
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
nemam spatnou naladu .. jenom mi linux zacina vadit (moreless diky nekterym lidem na abclinuxu) .. pocitam, ze si o tom casem blognu
Nejsem povinen byt takový, jaký bych podle ostatních měl být. Je to jejich omyl, ne moje selhaní.
vencour avatar 19.12.2005 21:24 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?

Hm, na to jsem zvědavej, na ten zápis.

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
20.12.2005 13:52 K.A.T.K.A.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Vypíšeš nás tam jmenovitě? Něco jako:

seznam OTRAVNÝCH...

seznam MÁLO OTRAVNÝCH...

seznam INTELIGENTNÍCH...

seznam LIDÍ ,,JAKO JÁ"...
20.12.2005 15:14 Sandik | skóre: 13 | blog: obcasny_obcasny_blog | Praha (když zrovna nejsem někde jinde ;o)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Sím sím, já jsem také krásný vtipný a inteligentní ;o)
...
20.12.2005 16:02 rastos | skóre: 63 | blog: rastos
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
... a predovšetkým skromný
20.12.2005 16:08 Sandik | skóre: 13 | blog: obcasny_obcasny_blog | Praha (když zrovna nejsem někde jinde ;o)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Zásah do černého...

Se skromností mám značné potíže ;o/

(Ale jinak, to o dva řádky výš byla ironie ;o)
...
20.12.2005 16:07 K.A.T.K.A.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Sím sím, já jsem také krásný vtipný a inteligentní ;o)
V pořádku - patříš tedy do první skupiny :-D
20.12.2005 16:09 Sandik | skóre: 13 | blog: obcasny_obcasny_blog | Praha (když zrovna nejsem někde jinde ;o)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Já jsem si to myslel ;o)
...
21.12.2005 10:19 K.A.T.K.A.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Já jsem si to myslel ;o)
Wauu, blížíš se ke třetí skupině :-D
21.12.2005 12:00 Sandik | skóre: 13 | blog: obcasny_obcasny_blog | Praha (když zrovna nejsem někde jinde ;o)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Tak teď jenom dát pozor, abych si to zase nějakým blbým žblechtem nepokazil ;o)
...
21.12.2005 10:22 K.A.T.K.A.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Ještě patičku vymějšlet. A co takhle nějakou báseň, tu byste slyšet nechtěli?

No, chtěli! Kdy se jí dočkáme?

Třeba: Elcepelce kotrmelce, Linux není jen pro vědce...
21.12.2005 12:13 Sandik | skóre: 13 | blog: obcasny_obcasny_blog | Praha (když zrovna nejsem někde jinde ;o)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Uf, to jsem nečekal.

A chceš nějaké moje básně, nebo nějaké cizí?

Pokud jde o moje, tak se někde na webu válí nějaké „juvenalie“, ale protože ještě nejsem důstojný stařec, tak se k nim úplně nehlásím, neb nejsou dobré.
Něco vyšlo v jednom časopise, na který bych případně mohl hodit link, až ho vyštrachám.
Pak mám pár minisbíreček pro přátele a známé, což bych mohl poslat v PDF, ale raději takovou věc předávám přímo, protože bych nerad, aby moje literární pokusy nekontrolovaně kolovaly internetem. Ztratil by se tím ten osobní rozměr.
...
20.12.2005 23:33 ABCLinuxuIsAlive | skóre: 12 | blog: Cubix | Nodnol
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
ale slecnoo .. kliiid
Nejsem povinen byt takový, jaký bych podle ostatních měl být. Je to jejich omyl, ne moje selhaní.
21.12.2005 10:17 K.A.T.K.A.
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Jak dokážeš poznat z 5ti řádků textu, že jsem neklidná? Buď jsi jasnovidec nebo nepoznáš kurzívu :-D! Ale to už já soudit nebudu ;-).
21.12.2005 12:47 asd
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Takova depka obcas prepadne kazdyho. Pomaha na to promenlive dlouha doba bez pocitace. Horsi to je ovsem, kdyz je clovek ma v zamestnani...
jnc avatar 19.12.2005 14:59 jnc | skóre: 6
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
jee, tam su checkboxy? :-) to som si az teraz vsimol.
19.12.2005 17:45 lv
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
pravda prvni dve moznosti by mozna byly lepsi prohodit za Zle linuxove vily a Jeskynky... lepsi?
Proc je tady ta anketa a proc jsou v ni checkboxy a proc v ni kua neni moznost nic z uvedeneho??!
a proc pak by v ni nemohly byt checkboxy? copak oni ti snad nekdy neco zleho provedly? treba spapinkali svacinku? a proc pak mily pane by tam mela byt moznost nic z uvedeneho?... se nedivim ze mas blbou naladu, kdyz nemas pochopeni pro "blbustky", takze ti ji uprime preju :P
20.12.2005 00:22 ABCLinuxuIsAlive | skóre: 12 | blog: Cubix | Nodnol
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?

copak oni ti snad nekdy neco zleho provedly? treba spapinkali svacinku? to ani ne .. jenom mi unika smysl checkboxu v takove ankete, kdyz je nikdo nesefne u anket, do kterych by se hodily

proc pak mily pane by tam mela byt moznost nic z uvedeneho? s/proc pak/procpak - neb se mi pomerne hnusi vsechny moznosti a zatim na jsem abc nepotkal anketu do ktere bych nemohl (v tomhle pripade spis nechtel) hlasovat

Pochopeni pro blbustky imo mam, takze ti za tve uprimne prani dekuji ..

Nejsem povinen byt takový, jaký bych podle ostatních měl být. Je to jejich omyl, ne moje selhaní.
20.12.2005 21:43 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
A proc sem vlastne pises?
tvrdis ze:
1) Linux je spatny (nebo s to aspon naznacil)
2) Lidi na abicku sou spatny
3) Ankety na abicku sou spatny

Proc tady teda ses??? To trochu nedava smysl... Tak bez nekam jinam, nikdo te tu nedrzi...
20.12.2005 23:48 ABCLinuxuIsAlive | skóre: 12 | blog: Cubix | Nodnol
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
vzhledem k tomu, ze na jednom ze svych pc pouzivam linux (zbytek je uz nastesti na freeBSD) a na abicku travim cca hodku denne ctenim 90% veci, co se tady obevi, nikam se mi nechce ..

lidi na abicku nejsou spatni .. jenom se tady obcas najde spousta lidi, kteri jsou schopni nesmyslne flamovat (nemyslim Jindru, ale lidi, kteri jsou ochotni stavet se proti kazdemu jeho slovu), spousta lidi, kteri umi napsat jenom RTFM a STFW (sam jsem se s tim nesetkal, ale clovek, ktery vi a misto odpovedi napiste podobny akronym je pro me debil) ..

ankety na abicku jsou sqele, ale tentokrat se mi nelibila a napsal jsem to .. no to uz jsem poznal, ze spatna slova pobliz svateho portalu nejsou vhodna ..

nikdo te nenuti cist moje komentare

Nejsem povinen byt takový, jaký bych podle ostatních měl být. Je to jejich omyl, ne moje selhaní.
20.12.2005 21:45 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
A proc sem vlastne pises?
tvrdis ze:
1) Linux je spatny (nebo s to aspon naznacil)
2) Lidi na abicku sou spatny
3) Ankety na abicku sou spatny

Proc tady teda ses??? To trochu nedava smysl... Tak bez nekam jinam, nikdo te tu nedrzi...
19.12.2005 15:23 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Co to je Ježísek? :-)
Weblate - překládání přes web | Gammu SMSD - posílání SMS | Blog
19.12.2005 20:20 tuxmartin | skóre: 39 | blog: tuxmartin | Jicin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Ježíšek.
19.12.2005 17:09 vokabakov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
lol vitezstvi dobra nad zlem :-D yeah tak to byl husty joke, preci snad kazdy vi ze dobro vitezi jen v pohadkach. Davam dobru na tomto svete rok, maximalne dva a pote povstane nas temny pan a uvrhne cely svet do temnot ;)
19.12.2005 17:49 tele
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Zlé linuxové viry pramálo dbají na to, zda na ně věříte.
19.12.2005 20:15 Herúz
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Čtvrtá možnost: na duchy a démony (dobré, zlé i neutrální)
19.12.2005 22:04 n3tman | blog: Pulp_Fiction
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
I když volba "Na pohádky" tu také nemusela být špatná ("Vítězství dobra nad zlem" s tím má souvislost). Třeba krásná pohádka o vítězství Linuxu nad Windows na všech frontách. I když by to bylo spíš sci-fi :-) ale asi jsem moc pesimista.
Berme život s nadhledem! ;-)
19.12.2005 22:05 Krocan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
fuj linuxxxxxxxxxxxxxxxx!
masožravá palma avatar 19.12.2005 22:35 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Věříš na zlé linuxové viry, nebo jen spamuješ a já krmím trola?
Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
David Watzke avatar 19.12.2005 22:55 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Vobojí
-- Stifler @ Prci, prci, prcičky 3
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
21.12.2005 13:11 asd
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
je toto nejaka obnazena distribuce?
vencour avatar 19.12.2005 22:33 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

A co takhle:

  • Na boží mlýny, že skutečně melou
  • na pěkný česká holky, že je s nima hezčí a lepší svět
  • na lidský rozum a dobrého člověka
  • na šťastné náhody, které přejou připraveným
  • Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    20.12.2005 07:29 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
    Pánečku! Není to až moc mystická konstrukce? ;-)
    20.12.2005 15:18 Sandik | skóre: 13 | blog: obcasny_obcasny_blog | Praha (když zrovna nejsem někde jinde ;o)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
    Naivní jsou všechny;o) A nemám vůbec chuť posuzovat, která nejvíc, protože srovnávat kraviny je kravina. ;o))
    ...
    19.12.2005 22:36 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
    Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
    Treti volba je naivni. Na jeziska neverim. Co mi zbyva? :-)
    19.12.2005 23:11 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
    To prvni ne? .... lol
    20.12.2005 00:58 Sandik | skóre: 13 | blog: obcasny_obcasny_blog | Praha (když zrovna nejsem někde jinde ;o)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
    Naivní jsou všechny;o) A nemám vůbec chuť posuzovat, která nejvíc, protože srovnávat kraviny je kravina. ;o))
    ...
    20.12.2005 21:48 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
    Ta prvni je blbost, protoze viry nejsou ani zly ani dobry....
    Ta druha je spravna, a kdo mysli ze ne, tak je sam naivni
    Ta treti je zkutecne naivni, alespon a nasem svete...
    20.12.2005 21:49 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
    samozrejme tam melo byt "v nasem svete"...sorry
    21.12.2005 01:18 Sandik | skóre: 13 | blog: obcasny_obcasny_blog | Praha (když zrovna nejsem někde jinde ;o)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
    Ono se to má tak, že jsem plakal na špatném hrobě.

    Reagoval jsem na ty čtyři body co zpáchal Vencour vulgo Colin o pár reakcí výš, Ne na ty tři v anketní otázce.

    PS: Vaše datum narození je jednoduše pozoruhodné. Byl by pech, narodit se o sto let dřív, nebo o sto let později. Jo, to se někdo umí narodit ;o)

    PPS: Nemáte něco sapolešného s mým spolubydlícím, co teď právě chrápe (to není metafora) asi dva metry odemě směrem na jihovýchod? Jmenuje se Zajíček ;o)
    ...
    19.12.2005 23:25 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
    Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
    Co když věřím v hodné linuxové viry? To se pak musím zdržet hlasování. :-(
    20.12.2005 19:39 Misacek69
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na co věříte?
    Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
    Ja neverim na nic z tehle nabidky. Tudiz jsem nemohl hlasovat.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.