Portál AbcLinuxu, 29. října 2025 18:23
Pověsti vypráví o máchání pekařů v koši ve Vltavě. Jak to bylo četné ... kdo ví.
Cože to bylo za chleba? Já už radši kupuju celozrnej krájenej od ... Delta pekáren? Vital nebo Fit se jmenuje ... kdysi jsem, cca 12 let "nazád", chodil na brigádu do minipekárny v Chebu, pak ji asi pohltila konkurence ... ještě jsme dělali ruční výrobu, takže mam s čim srovnávat. I proto zatim ohrnuju nos nad těma pidipekárničkama na stůl na kilo těsta.
Cože to bylo za chleba?Ono to nemuselo být chlebem, ale tím, jak s ním obchodník naložil.
Já už radši kupuju celozrnej krájenej od ... Delta pekáren? Vital nebo Fit se jmenujeTy krájené chleby nejsou nic moc. Tedy aspoň pro mě. Mám raději čerstvé.
I proto zatim ohrnuju nos nad těma pidipekárničkama na stůl na kilo těsta.Ta pidipekárnička je dobrá v tom, že lze mít čerstvý chleba prakticky bez práce. Samozřejmě, že na ručně zadělávaný chleba pečený v peci to nemá...
Ale jo, pidipekárna je super. Poprvé jsem ji potkal někdy před 12 lety v Nizozemí. Vyšla tam asi na 2k našich korun. U nás byla naprosto nedostupná, a když se mi přece podařilo najít jednoho prodejce, stála 4násobně
A teď, když se dá koupit bežně, už po ní netoužím. I když při současné ceně pečiva by asi stálo za to o ní opět uvažovat…
Byla to jakási balená krájená Širava z místního Tesca. Nikdy více ani v krizi :-! Normálně bereme chleba od Zoulka z Václavské pasáže. Dřív jsme brávali z jedné místní pekárny, ale s novým pekařem šla kvalita dolů.Cože to bylo za chleba?
V podstatě si teda myslím, že říkat, že je to stejné jako vždycky bylo, je horší než říkat, že je to horší než to bylo. To první tak nějak nemotivuje ke zlepšení.
A úplně nejhorší je samozřejmě říkat, že když je to namalovaná blondýna tak, že se tomu ani nedivím atd. Ale to se naštěstí týká jiného panáčka, o němž už žádné iluze nemám (a možná jsem je nikdy ani neměl).
.
Nemám důvod lhát a když udělám chybu, tak ji přiznám. Jenže doba je taková, že lidi spíš lžou než aby přiznali chybu.
Nechci ze sebe dělat žádného klaďáka, ale připomnělo mi to dobu, kdy jsem sloužil u jistého útvaru. Měl jsem nad sebou přímého nadřízeného, který se snažil vykecat ze všeho, co šlo, a pak ještě vysoce postaveného nadřízeného, který ovšem respektoval mne a komunikoval vždy raději se mnou. Proč tomu tak bylo?
Jednou jsem jednomu vojáčkovi slíbil vycházku, jenže jsem mu ji zapomněl podepsat. On už to nekontroloval a chytila ho Vojenská policie. No a další den měl jít na kobereček na hlášení. Neprásknul by mne, ale řekl jsem mu ať nikam nechodí a šel jsem na ten kobereček sám. Čekal jsem zprda, místo něj jsem si vysloužil respekt a důvěru.
. To že jsem to narval do svodilel byla chyba těch co ty svodidla stavěly, že je udělaly větší než jsem čekal, a byla to chyba těch co stavěli ten mostek na kterej jsem najížděl, že byt tak úzkej a blbě se na něj trefovalo
Výsledek: řidič i auto nenalezenoTo měl zfalšovaný řidičák, nebo jen nadiktoval něco jiného?
by si neveril aký majú policajti/poistovne v svojich databazach čurbes...Výsledek: řidič i auto nenalezenoTo měl zfalšovaný řidičák, nebo jen nadiktoval něco jiného?
Nicméně jsme se dohodli, že policajty volat nebudeme, škoda kolem 20 tisíc (letmý odhad - byl správný)Tu mi to začalo byť podozrivé (ja som v tomto smere klasik - aj keď niesú zranenia, škoda nepresahuje 80 tis. SKK (2655,5,- €) a nieje obmedzená doprava okolo tak policajtov radšej volám, cash zásadne neberiem (od vinníka), ak je to firemné tak tam dokonca je interný predpis zavolať políciu)...
Výsledek: řidič i auto nenalezeno, povinné ručení neplatné, takže ten trouba jsem byl nakonec já. A šlo to z mé havarijní pojistky včetně ztráty bonusu .....a je to tu...
Když jeden do druhého narazí, tak ho trochu popostrčí? Čili mohlo by to být vidět na vozovce a gumách? Jiné vysvětlení mne nenapadá.
.
. Když se jim zaplatí tak se dají dokázat i mnohem zajímavjejší věci :D
Ale vždyť do dvaceti tisíc se snad volat nemusí, neee?
Jak kdy. Pokud dojde ke škodě na majetku třetí osoby (firemní auto, auto na leasing, poškozená svodidla, zábradlí, dopravní značka apod.), je povinnost volat policii bez ohledu na výši škody.
Kamarád si po návratu z mise koupil jetou Audi A4, mašíroval si to s ní rychlostí cca 190 km/h a "trošku to neodhadnul" při zařazování se před náklaďák. Že o něj nějak cinknul, vymrštilo ho to ze silnice, udělal kotrmelec a skončil v poli. Odvezla ho záchranka, ale nebylo se mu vůbec nic, a oprava Audi… 20.000 Kč
Naopak jsem slyšel, že v Trhových Svinech (město kousek od Budějovic) to celé chodí trochu jinak. Tam často vyhodí i skvělého řidiče, protože z toho jsou peníze.
). Všechno ostatní jsem se musel naučit později sám...
Jezdíval jsem spoustu let (od cca 20 do 28 let) 100 až 150 km denně, pokud to dovolilo počasí. A jezdil jsem do -20 stupňů (v takové zimě jsem dával "jen" 30 až 40 km). Hm, asi to nebylo zrovna nejlepší pro mé klouby, ale to je jiná otázka. Jezdím ovšem velmi aktivně od svých 12 let, a autoškolu jsem dělal ve 29 letech. V posledních letech jsem toho už moc nenajezdil, protože mne trápily různé zdravotní problémy, od letošního června mám bolesti v levé pánevní kosti, takže už je to úplná mizérie, ale těch aspoň 30 km denně si stejně neodpustím.
).
Ja jel jednou s autoskolou na nakup do Makra, nebo co to bylo za obchod, nekam do Pruhonic. Prvni seznameni s dalnici D1. Pak ucitel hodinu nakupoval a ja se ucil na nejakou pisemku.
Za co jsem ale rad je, ze jsem delal autoskolu ve favoritu a prvni auto kterym jsem jezdil byl taktez favorit. Sice to asi nebylo nejbezpecnejsi, ale clovek se naucil nejen dobre radit, ale zejmena predvidat provoz, protoze brzdeni a akcelerace nebyla tak okamzita jako u novych aut, tudiz vyzadovala nejake to planovani.
Kromě toho jsem měl výhodu, že jsem dělal autoškolu na podzim a v zimě, tedy i na sněhu a ledě.+1 Má to ještě jednu výhodu: člověk se naučí jezdit za tmy a později s tím nemá problém. Kolem mě je dost řidičů, kteří za tmy jezdí neradi jenom proto, že se s tím ve svých začátcích nepotkali a nikdo jim nevysvětlil základní věci...
Má to ještě jednu výhodu: člověk se naučí jezdit za tmy a později s tím nemá problém.Samozřejmě. Dobré je také v autoškole zažít pořádnou mlhu, což se mi bohužel nepoštěstilo.
To ano, ale každý si to prostě musí jednou zkusit.Přesně tak - ať si, kdo chce, tvrdí, co chce, mezi vědět a vidět je rozdíl.
Kolem mě je dost řidičů, kteří za tmy jezdí neradi jenom proto, že se s tím ve svých začátcích nepotkali a nikdo jim nevysvětlil základní věci...Hm, v noci jezdím nerad taky a to jsem po autoškole jezdil téměř výhradně v noci, takže můžu s klidným svědomím říct, že jsem se s tím ve svých začátcích potkal.
Tzv. stealth rider - člověk v matném černém oblečení bez jakéhokoli reflexního prvku na neosvětleném kole, pokud možno se zadní odrazkou zakrytou oblečením nebo taškou. Skvělá věc, hlavně když ho člověk potká na silnici první třídy metr od krajnice… Jak praví klasik: "Když chceš skoncovat se životem, pověs se ve stáji na opratích."
Jinak osobně raději jezdím za úplné tmy než za takové té večerní polotmy, kde je ještě trochu vidět. To mi vadí mnohem víc.
Tiskni
Sdílej:
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.