Portál AbcLinuxu, 21. května 2025 13:55

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
=^..^= AmigaPower® avatar 9.8.2009 18:28 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Chlast = slast! :-D
I♥DRX * www.KERNELULTRAS.org
Darth Phantom avatar 9.8.2009 18:36 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Chlastání je koníček jako každý jiný :-). Je tedy finančně dost náročný, ale každému koníčku je nutno něco obětovat. A vůbec, nemáš už spát v igelitu ve Švédsku, Kolibáči? Že tu zase mudruješ a za chvíli ti končí prázdniny.
Tahle patička nemá hlavu ani patu
Fluttershy, yay! avatar 9.8.2009 18:48 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Chlastání je koníček jako každý jiný :-).

Jen z něj je jediný dlouhodobý výsledek: zdravotní újma. To u ostatních (obvykle konstruktivních) koníčků obvykle nebývá.

A vůbec, nemáš už spát v igelitu ve Švédsku, Kolibáči?

Ještě ne. Až za dlouho.

Že tu zase mudruješ a za chvíli ti končí prázdniny.

Nemůžu si pořád hrát s GPS modulem...

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
=^..^= AmigaPower® avatar 9.8.2009 18:53 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Jen z něj je jediný dlouhodobý výsledek: zdravotní újma. To u ostatních (obvykle konstruktivních) koníčků obvykle nebývá.
Sport - většinou končí trvalou invaliditou

Hudba - většinou končí trvalou hluchotou

...si nevybereš... :-D
Nemůžu si pořád hrát s GPS modulem...
Ty mu říkáš GPS modul, jóóó? :-D
Fluttershy, yay! avatar 9.8.2009 19:02 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Sport - většinou končí trvalou invaliditou

To záleží... se starými chlapy bych fotbal nehrál. Ale jinak, pokud je člověk opatrný a nemá vyloženou smůlu, není problém. Sám jsem toho živým důkazem a to lyžuju nekompromisně, denně jezdím na kole, běhám, občas chodím po horách, hodně jsem hrál hokej a fotbal...

Hudba - většinou končí trvalou hluchotou

Huh? V případě častého přehánění decibelů ano, ale to nesouvisí s tím, že člověk na něco hraje a tak.

Ty mu říkáš GPS modul, jóóó? :-D

Nokia LD-3W. Výslednou aplikaci uveřejním, jakmile bude alespoň trochu použitelná.

BTW co namítneš ohledně modelaření? Zkažený zrak?

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
=^..^= AmigaPower® avatar 9.8.2009 19:05 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
...fůůůj, čuchat lepidýlko! to je určitě karcinogení! Chudáci plíce! :-D
Fluttershy, yay! avatar 9.8.2009 19:07 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Tenhleten alkohol chlastal můj strýc, dokud pak nezemřel na cirhózu plic!
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
=^..^= AmigaPower® avatar 9.8.2009 19:10 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Lepidýlko?!
9.8.2009 21:30 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Ale ještě, když umíral, do hospody mně posílal!
Davide...
Baník pyčo!
9.8.2009 21:31 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
fix: *mě* (snad :P, ano, poučku znám, stejně to zmrvím, to je ten alkohol :)).
Baník pyčo!
Fluttershy, yay! avatar 9.8.2009 21:35 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Všiml jsem si toho pozdě, to bylo Copy&Paste, což mě částečně omlouvá.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
9.8.2009 22:21 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Ale já opravoval sebe :-D, čti pořádně, a citoval druhou část songu (bohužel nekopíroval). To "Davide..." mělo dodat atmosféru úplně něčemu jinému (ale už nevím, asi že si máš dát panáka ;-)).
Baník pyčo!
Darth Phantom avatar 9.8.2009 19:04 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Ty mu říkáš GPS modul, jóóó?
No na svlečny Kolibáč nemá čas, protože neustále mudruje zde na tomto portále, a tak si musí hrát doma s bimbáskem :-))))))))))
Tahle patička nemá hlavu ani patu
Fluttershy, yay! avatar 9.8.2009 19:05 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Jak bylo zmíněno v jiné diskuzi, s ničím takovým si nehraju, protože na to nemám čas, náladu a tak. Nehledě k tomu, že mne to nebaví.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
vencour avatar 9.8.2009 19:22 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol

Holky, pozor, až ho to začne bavit, to bude asi divoch :-D

(Tak mne napadá, že máš rád asi inteligenci ...)

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
Nicky726 avatar 9.8.2009 22:14 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Nemůžu si pořád hrát s GPS modulem...
Ty mu říkáš GPS modul, jóóó? :-D
ROFL :-D takhle jsem se dlouho nezasmál...
Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
Dalibor Smolík avatar 10.8.2009 14:09 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol

Hrát si s Windows - pocuchané nervy :-)

Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
9.8.2009 18:57 m
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol

ja naopak vidim zdravotni ujmy za kazdym konickem: zniceny zada a kolena ze sportu, zniceny oci ze cteni, spatny sluch z navstev koncertu, (dalo by se pokracovat)

btw. jednoduchy zaver je, ze nic se nema prehanet. pravda u alkace je to slozitejsi neb je to droga :/

Darth Phantom avatar 9.8.2009 19:01 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
To u ostatních (obvykle konstruktivních) koníčků obvykle nebývá.
Újma na zdraví či trvalé následky hrozí i v různých sportech. Ale třeba při sbírání motýlů nebo známek je riziko menší, to je pravda. Prostě k chlastání je třeba mít kladný vztah a postoj, když se chceš tomuto koníčku naplno věnovat, podívej se třeba na amigatowera :-).
Tahle patička nemá hlavu ani patu
9.8.2009 18:28 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Zivot je klikaty, a kazdy si musime urcit, kam chceme dojit. Ja sam se snazim ostatni, at uz pijany, stridme pijce ci abstinenty nesoudit. Pokud uz jsou (relativne) dospeli, cestu si zvolili sami.
5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
Fluttershy, yay! avatar 9.8.2009 18:44 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Však jim to neberu! Jen jsem si posteskl nad tím, že je docela škoda zahodit něco, co má smysl, a jít chlastat.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
=^..^= AmigaPower® avatar 9.8.2009 18:47 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
...a co když přišli na to, že to co dělali smysl nemá, protože jediný co má smysl je chlast? :-D To zní logicky, ne? :-D
9.8.2009 18:50 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
A jak vis, co z toho, co nekdo jiny dela, ma smysl a co nema? To je podle mne podstata souzeni v Tvych slovech.
5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
Fluttershy, yay! avatar 9.8.2009 18:55 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Uááághhhrrrrr!!! Ty to naprosto relativizuješ! To nesnáším...

K věci: Co má člověk z chlastu? Zábavu. Ještě něco? Třeba cirhózu. (Tak mne napadá, hledá někdo smysl života, nirvánu,... v chlastu?) Co má člověk z něčeho jiného? <doplň si sám>
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
robotics avatar 9.8.2009 18:56 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol

Jak poznám, že už mám náběh na cirhózu?

Fluttershy, yay! avatar 9.8.2009 19:03 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Navštiv svého lékaře. Nebo RTFM! ~_^
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
=^..^= AmigaPower® avatar 9.8.2009 19:07 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
...to nevim, ale máš chlupatý dlaně? :-D
AsciiWolf avatar 9.8.2009 20:00 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol

Já mám chlupatý něco jiného, počítá se to taky? ;-) :-P

=^..^= AmigaPower® avatar 9.8.2009 20:02 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
...ne, záda se nepočítaj! :-D
AsciiWolf avatar 9.8.2009 22:24 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol

:-( :-D

9.8.2009 19:40 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Uááághhhrrrrr!!! Ty to naprosto relativizuješ! To nesnáším...
No, nerekl bych primo relativizovat. Nerikam, ze vse je relativni (pojdme se pobavit o matematice :o), ale jen ze si nemyslim, ze je (pro mne) spravne kohokoli soudit. Lidske zivoty jsou kazdy trochu jiny, mame jine chute, jine zajmy, jine sny, jine vzpominky a jine geny. Proto si nemyslim, ze mam pravo hodnotit cizi rozhodnuti.

Ale na druhou stranu si myslim, ze jsem schopen rozhodnout, co je pro mne samotneho dobre, a alkohol to neni.
Co má člověk z chlastu? Zábavu. Ještě něco? Třeba cirhózu.
Pro hodne lidi je "poteseni" (stesti, radost) smysl zivota. A alkohol, jak jsi rekl, umi zabavu a poteseni zpusobit.
5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
Fluttershy, yay! avatar 9.8.2009 21:03 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
...jen ze si nemyslim, ze je spravne (...) kohokoli soudit.

Cesta do pekel. Nebýt soudu, není názoru a nebýt názoru...

Proto si nemyslim, ze mam pravo hodnotit cizi rozhodnuti.

Proč? Asi bych mu neměl nutit změnu jeho rozhodnutí, pokud mne jeho rozhodnutí neomezuje (typicky třicetikorunové volby apod.), ale proč bych neměl zhodnotit dotyčného rozhodnutí a (ne)souhlasit s ním, případně na svůj názor dotyčného upozornit a třeba se nad tím dotyčný zamyslí...

Pro hodne lidi je "poteseni" (stesti, radost) smysl zivota. A alkohol, jak jsi rekl, umi zabavu a poteseni zpusobit.

Na tom se shodneme. Já si jen posteskl nad tím, že přeci jen ten alkohol není nic jiného než droga nezřídka s trvalými následky a co z toho? (Pravda, teď jsem slyšel o týpkovi, který na ex vypil trojitého panáka absinthu a udržel... solidně na tom vydělal a pak, je to teď osobnost, ne? o_O)

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
9.8.2009 21:34 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Cesta do pekel.
Tot Tvuj nazor, necht Ti dlouho slouzi!
...případně na svůj názor dotyčného upozornit...
Kdyz Te nekdo pozada o Tvuj nazor, je slusne mu jej sdelit. Kdyz Tvuj potomek chybuje, ale nema ze svych rozhodnuti rozum, je dobre mu vysvetlit, ze Jar se pit nebude. Na druhou stranu malokdo rad posloucha ty, kdo bez jeho zadosti mu zacnou vysvetlovat, co dela spatne. Copak mas rad Svedky Jehovovy/krestany/scientology, kteri se Ti snazi vysvetlit, ze bez konverze na jejich viru jsi hrisnik a spatny clovek? Ja ne.
co z toho?
Pokud se ptas mne, tak stoji za rozmysleni otazka, jestli vubec z neceho na tomto svete je univerzalni uzitek. Nakonec ja, Ty i pijan dojdeme stejnemu osudu, ne?
5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
Fluttershy, yay! avatar 9.8.2009 21:44 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Kdyz Te nekdo pozada o Tvuj nazor, je slusne mu jej sdelit.

To bys ho ale měl mít předem promyšlený, ať neplácneš hovadinu! Ale zpět k principu: Já, huba nevymáchaná, opravdu lidem říkám to, co si myslím. Možná je to "neslušné" apod., ovšem jsem upřímný a pokud si myslím, že by dotyčný ty komunisty opravdu volit neměl, že by bylo lepší nekouřit tu trávu, že ten nový übercool účes je IMHO pěkně hnusný,... řeknu to dotyčnému na rovinu. Ale i v případě, že se s tím ztotožňuji. Proč? Jsem idealista a říkám si, že třeba si z mé poznámky dotyčný něco vezme (především u jídla předpokládám, že příště bude chutnat lépe --- konstruktivní kritika ~_^).

Copak mas rad Svedky Jehovovy/krestany/scientology, kteri se Ti snazi vysvetlit, ze bez konverze na jejich viru jsi hrisnik a spatny clovek?

Já jsem se ovšem vyjádřil v poněkud jiném smyslu! Totiž že nikomu nenutím, pokud mě to neomezuje.

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
=^..^= AmigaPower® avatar 9.8.2009 21:50 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Já, huba nevymáchaná, opravdu lidem říkám to, co si myslím. Možná je to "neslušné" apod., ovšem jsem upřímný a pokud si myslím, že by dotyčný ty komunisty opravdu volit neměl, že by bylo lepší nekouřit tu trávu, že ten nový übercool účes je IMHO pěkně hnusný,... řeknu to dotyčnému na rovinu. Ale i v případě, že se s tím ztotožňuji. Proč? Jsem idealista a říkám si, že třeba si z mé poznámky dotyčný něco vezme (především u jídla předpokládám, že příště bude chutnat lépe --- konstruktivní kritika ~_^).
...a řekneš zástupcům "jistého etnika", že by po sobě měli uklízet, nesrat na chodbě, nekrást a neprodávat drogy? :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Fluttershy, yay! avatar 9.8.2009 21:56 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Rasistóóó!!!

Když na to dojde, ano. (Ovšem zatím nebyl důvod, do tak těsného kontaktu jsem s nimi nepřišel.) Ale budu s sebou mít dvě katany. ~_^
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
9.8.2009 22:05 marbu | skóre: 31 | blog: hromada | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Tu druhou jako dáš svému protivníku, aby to bylo víc fér? (-:
There is no point in being so cool in a cold world.
Fluttershy, yay! avatar 9.8.2009 22:12 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Ne, oni obvykle mají (docela zákeřný) vlastní arsenál. Dvě katany měli odjakživa samurajové (OK, někdy to měli i jinak, ale myšlenka dvou katan se mi líbí).
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
kotyz avatar 9.8.2009 22:17 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Ja myslel ze meli vzydcky (vetsinou) 1x katanu a 1x wakazashi ...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
xxxs avatar 9.8.2009 22:18 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol

to druhe bol vakizasi.

kotyz avatar 9.8.2009 22:20 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
zajimalo by me jak se to spravne cesky pise ...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
9.8.2009 22:24 marbu | skóre: 31 | blog: hromada | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Google hádá, že wakizashi.
There is no point in being so cool in a cold world.
xxxs avatar 9.8.2009 22:33 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol

google sa myli.

vakizaši. transkripcia do rodneho jazyka pouziva prave prostriedky rodneho jazyka. wakizashi woe mozhe vypadnouth yenom z wypatlatoru, woe.

 

Nicky726 avatar 9.8.2009 23:40 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
V tom případě to bude wakizaši. Japonské slabiky わ [wa] a ヴァ [va] jsou něco trochu jiného. Jednoduché va se ve slovech japonského původu navíc nepoužívá, je pouze pro cizí slova.
Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
=^..^= AmigaPower® avatar 10.8.2009 00:44 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Ono je to stejně jedno, tamto etnikum by bylo ve značný přesile a navíc používá Břitvyzaši. :-D
10.8.2009 10:05 Martin Baleja | skóre: 13 | blog: Segmentation_Fault
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol

Jo, a mimoto nemá chmaty odkoukaný z kreslených pohádek:)

Why are hemorrhoids called "hemorrhoids" instead of "assteroids"?
Václav 10.8.2009 12:18 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
kreslených pohádek

Lol :) Ale proč ne? Pustit děcku psycho pohádku jako Serial Experiments Lain a sledovat u kterého dílu se z toho zblázní by byl zajímavý experiment :)
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
xxxs avatar 10.8.2009 01:22 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol

kedze sa mi to nezdalo, pohladal som.

www.juls.savba.sk/ks/1983/4/ks1983-4.lq.pdf (strana 10)

mas pravdu v tom, ze sa pouziva w. ja mam pravdu v tom, ze by sa malo pouzit v, ako prirodzene nasmu jazyku, co w nie je.

Fluttershy, yay! avatar 10.8.2009 10:29 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
ja mam pravdu v tom, ze by sa malo pouzit v, ako prirodzene nasmu jazyku, co w nie je.

Pravdu nemáš. Nicky vysvětlil, 'v' je totiž v japonštině něco odlišného od 'w' a záměnou může dojít ke změně významu slova.

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
xxxs avatar 10.8.2009 12:09 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol

v tej prilohe to ujo jazykovedec vyvetlil celkom dobre. my totiz nemame w.

Fluttershy, yay! avatar 10.8.2009 12:15 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol

'W' možná nemáte, ale sjednocením těch dvou znaků by byla ještě posílena homonymita, k níž tedy v tomto případě nedochází, ovšem v jiných případech ano. To je jako sjednocení 'i' a 'y'.

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
=^..^= AmigaPower® avatar 10.8.2009 12:18 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
To je jako sjednocení 'i' a 'y'.
Já jsem jednoznačně pro! Jak znám Kozziho, ten určitě taky! :-D
Fluttershy, yay! avatar 10.8.2009 12:36 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Až na to, že by to mělo nedozírné následky ve srozumitelnosti komunikace.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
=^..^= AmigaPower® avatar 10.8.2009 13:11 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Uveď ňákej přýklad, mně teď fakt nenapadá jeďynej zádrhel... :-D
Fluttershy, yay! avatar 10.8.2009 13:12 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Nabít a nabýt. Mít a mýt. Živý a živí. Atd.

Někdy to jde poznat dle kontextu, ale někdy ne!
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
=^..^= AmigaPower® avatar 10.8.2009 13:21 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
...to je jedno, praktycky to samý jako "lyst" a "lyst", stejný slovo, ale znamená něco jynýho, na protest proťy měkkému "Y" budu od teď použývat jenom tvrdé "Y"! :-D
Fluttershy, yay! avatar 10.8.2009 13:23 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Další problém je s transformací 'n' → 'ň' v případě 'ni'.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
=^..^= AmigaPower® avatar 10.8.2009 13:27 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
ňy :-D
Fluttershy, yay! avatar 10.8.2009 13:29 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Tak mě zajímá, jak dlouho ti to vydrží a jak důsledně se tím budeš řídit.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
=^..^= AmigaPower® avatar 10.8.2009 13:30 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
...upřýmě? To mně taky. :-D
Fluttershy, yay! avatar 10.8.2009 13:32 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Upřímně.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
=^..^= AmigaPower® avatar 10.8.2009 13:38 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Dóóóóbře, no tak teda "upřýmně" :-D
xxxs avatar 10.8.2009 13:12 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol

moji japonci dojdu az okolo vianoc, nemam s kym konzultovat. ak sa to vyslovuje ako anglicke w, co brani pouzitiu U?

Fluttershy, yay! avatar 10.8.2009 13:15 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Vyslovuje se to jako 'v', ale záleží na dialektu --- v některých (ale opravdu jen v některých) dialektech se to opravdu vyslovuje trošku jako anglické 'w'. V katakaně je to 'v' zapisované jako 'u' v podstatě workaround, protože normální 'v' nemají.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
xxxs avatar 10.8.2009 13:30 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol

dal som si ta medzi zalozky, ked budem mat info z prvej ruky, pokecame. aj ked je pravda, ze moje vedomostne zdroje ziju v oblasti, kde sa nehovori peknou japoncinou.

Fluttershy, yay! avatar 10.8.2009 13:37 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Ono je to s tou pěknou japonštinou trošku komplikované. Ona může být pěkná, ale ta "spisovná" se odvíjí od jazyka v tokijské oblasti a jinde často docela mění výslovnost slabik, což je celkem nepříjemné. Navíc, on se docela liší jazyk i podle pohlaví mluvčího... je to prostě děs.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
=^..^= AmigaPower® avatar 10.8.2009 13:41 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
...jazyk a pohlavý, ta debata se my začýná lýbyt... :-D
Fluttershy, yay! avatar 10.8.2009 13:42 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Ty jsi hovado.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
=^..^= AmigaPower® avatar 10.8.2009 13:43 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Já vym :-D
Fluttershy, yay! avatar 10.8.2009 13:47 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
BTW Vim VYM jsou dva zcela odlišné programy.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
Dalibor Smolík avatar 10.8.2009 18:02 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol

Já vim, on vi, ty nano :-)

Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
vlastikroot avatar 10.8.2009 18:06 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Amigapower uz jen vy :-D
We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
=^..^= AmigaPower® avatar 10.8.2009 18:07 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
On nevý, ňykdo nevý...

...jen já vym! :-D
Dalibor Smolík avatar 10.8.2009 18:25 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol

Já už taky vym ! :-D

Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
kotyz avatar 10.8.2009 20:11 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Ja vym, on vy, ty pyco! ;-) :-D

A mas to rovnou y s novym pravopysem ;-)

Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
=^..^= AmigaPower® avatar 10.8.2009 13:16 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
...případně Ł :-D
xxxs avatar 10.8.2009 13:34 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol

woŁe, napish blogishek wo tom yak s3 wysŁowuyou ta poŁska piiism3nochshkaaa. wshexna.

je to celkom divocina a ked to urobis dobre, rozsiris slavu kernel ultras.

10.8.2009 13:55 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Mně zní ł jako u v pozici souhlásky. :-)
xxxs avatar 10.8.2009 13:59 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol

aj mne sa zdalo, ale ked nam amigac napise clanocek, dozvieme sa viac.

=^..^= AmigaPower® avatar 10.8.2009 14:17 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
...nejpodobnějšý je to asy k anglyckýmu "W".
xxxs avatar 10.8.2009 19:01 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol

kurna, toto nie je clanocek. napis nieco ucelene, toho bordelu tam mate viac.

=^..^= AmigaPower® avatar 10.8.2009 19:24 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Nemam teď nějak posledňý dobou na ňyc náladu... :-(
xxxs avatar 10.8.2009 19:33 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol

postazuj sa. ved sme tu sami.

=^..^= AmigaPower® avatar 10.8.2009 19:35 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
:-D
Darth Phantom avatar 10.8.2009 20:56 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Já bych ti dal sjednocování na tvrdé y, ty voe :-). Stál bych nad tebou s bičíkem a ty by si psal diktáty tak dlouho, dokud by si to neuměl. A pohladit kočku a dát si pivo bys mohl až by si bez problémů ovládal i napsání "Sveřepí šakali zavile vyli na bílý měsíc".
A kam si dal ten včerejší avatar, lumpe, ten byl fakt výbornej :-), Ten Kolibáčo-tomeš se docela poved :-)
Tahle patička nemá hlavu ani patu
=^..^= AmigaPower® avatar 10.8.2009 23:19 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
"Sveřepý šakaly zavyle šukaly a vyly na býlý měsýc"

Avatar mam ten ze včera, vyčysťy sy cache ty jeden byčýku ;-)
Dalibor Smolík avatar 11.8.2009 08:36 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol

Před delším časem se v bývalé Jugoslávii dohodli  (Srbové i Chorvati) na vypuštění "y" z gramatiky. Používají pouze měkké i.  Také to jde, ale já bych to u češtiny nechtěl zažít,  i když to proklínají žáci již po mnoho generací. Jazyk je pak o něco chudší ..

Co mě však vytáčí, je naprostá neznalost české gramatiky u profesionálů - novinářů. Shoda podmětu s přísudkem, příčestí, koncovky - to by měla být pro ně posvátná kráva. Nějaká hrubka v blogu se dá omluvit. Ale když  pn redaktor napíše do idnes v zásadním článku "ty viry byli" ..,  tak bych na místě střílel.

Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
9.8.2009 21:57 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Já, huba nevymáchaná, opravdu lidem říkám to, co si myslím.
Ja to rikam taky, ale jen jsem-li o to pozadan. Pokud lide nepozadaji, pak je velka sance, ze ani poslouchat (ve smyslu chapat) nebudou. Nejsem-li na nazor tazan, snazim se byt slusny. Ale lhat nikomu nebudu, kdyz nemohu rici nic dobreho (a nejsem-li tazan), radeji nereknu nic.
především u jídla předpokládám, že příště bude chutnat lépe
Ja podekuji za cokoli, co dostanu, a osobni preference (nikoli chutove) sdeluji zasadne predem. Jsme proste jini :o)
Já jsem se ovšem vyjádřil v poněkud jiném smyslu! Totiž že nikomu nenutím, pokud mě to neomezuje.
Ale oni Ti vlastne taky nerikaji, ze musis konvertovat, oni Te nenuti... jen treba rikaji, ze Tvuj soucasny zivot stoji za malo, jsi hrisnik a pujdes do horoucich pekel. To, ciste formalne, taky neni nuceni, a presto je to neprijemne. A ja se musim priznat, ze mi to prijde velmi podobne tomu, co jsi rikal o svych alkohol milujicich kamaradech.
5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
9.8.2009 22:00 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Abych predesel logickym paradoxum: samozrejme jsem predpokladal, ze po vysloveni sveho nazoru jsi tise predpokladal, ze take reknu svuj :o) Pokud ne, beru zpet :o)
5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
Fluttershy, yay! avatar 9.8.2009 22:08 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Ja to rikam taky, ale jen jsem-li o to pozadan.

Dle libosti... Já raději řeknu svůj názor.

...radeji nereknu nic.

Ono to někdy tak docela nejde, že áno.

Ja podekuji za cokoli, co dostanu...

To se s tím nevylučuje.

Ale oni Ti vlastne taky nerikaji, ze musis konvertovat, oni Te nenuti... jen treba rikaji, ze Tvuj soucasny zivot stoji za malo, jsi hrisnik a pujdes do horoucich pekel. To, ciste formalne, taky neni nuceni, a presto je to neprijemne.

Koukám, že s těmito přicházím málo do kontaktu, mohla by to být sranda.

A ja se musim priznat, ze mi to prijde velmi podobne tomu, co jsi rikal o svych alkohol milujicich kamaradech.

Ale prosím, klidně. Jenom tam asi necítíš to, co já tam cítím. Možná (spíš určitě ~_^) jsem elitář, možná mám podivný pohled na svět, ale cítím v tom zradu. Ostatně, s dotyčnými už se vesměs prakticky nestýkám, jaksi si nemáme moc co říct, historky z kaleb mě opravdu moc neberou, raději něco zajímavého (ano, klidně si vyslechnu zapálený popis šachové partie, atypického výskytu nějaké rostliny či popis nějaké známky, ač o tom skoro nic nevím --- něco nového se dozvím).

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
9.8.2009 22:25 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Ono to někdy tak docela nejde, že áno.
Zde nerozumim, ale rad se poucim. Dokud jsme v miru a svobode, tak je mlceni prakticky pravem (a la americke "you have a right to remain silent").
5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
9.8.2009 21:35 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Trojitý panák absinthu na ex... to musím zkusit! :]
Baník pyčo!
Dalibor Smolík avatar 10.8.2009 14:12 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol

Davide, nedej se. Tady ti zlí kamarádi tě nabádají k pití, vydrž! :-)

Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
robotics avatar 9.8.2009 18:30 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Ne chlast, ale Božkov RUM je démon.

V Karibiku mají kliku, že kotvíme na rybníku.

Používejte Windows.
9.8.2009 18:31 freshmouse
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Nevadí mi křivý stěny, plísní dávno pohrdám,
okna nejsou utěsněný, podlaha je samý šrám.
Na záchod jdu třicet metrů na truc holou pavlačí,
proto radši seru v metru, někdy to však nestačím.

Čtvrtá kategorie v pavlačovym domu
pevný zdraví podryje bělochů i Rómů.
Čtvrtá kategorie v pavlačovym domu
pevný zdraví podryje bělochů i Rómů.

Domovnice v šedé kápi večer hlídá dvorky,
takhle lidi v Praze trápí jen nuselský Horky,
přesto je má každý rád, přípotoční nížiny,
lepší než se stěhovat na sídliště Lužiny.

Čtvrtá kategorie v pavlačovym domu
pevný zdraví podryje bělochů i Rómů.
Čtvrtá kategorie v pavlačovym domu
pevný zdraví podryje bělochů i Rómů.

9.8.2009 18:34 freshmouse
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol

Tady je to v obraze. :-)

Darth Phantom avatar 9.8.2009 18:51 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Ty si ty cikány neodpustíš ani v debatě o chlastu, skrčku. Jdi si radši zahrát hru a postřílej si pár cikánů virtuálně a konečně už vymysli, jak zatočit s těmi humanisty. Taky upřímně přeju, aby ses v příštím životě narodil jako cikán.
Tahle patička nemá hlavu ani patu
9.8.2009 20:04 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
?! Možná mi neco uniklo, ale přijde mi, že cikány sem taháš spíš Ty ...
To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
frEon avatar 9.8.2009 18:42 frEon | skóre: 40 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

No ses uplne divnej. :-D A ted me omluv, jdu oprasit svou sbirku mipsu

Talking about music is like dancing to architecture.
robotics avatar 9.8.2009 18:45 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Alkohol je podle mě i lék. Když je člověk třeba nasranej, tak si dá lahváče nebo panáka a to ho uklidní. Takže mozek nedostává takovej záhul. Alkohol je s lidmi už od nepaměti. Když se pije s rozumem, tak je to OK.

Používejte Windows.
=^..^= AmigaPower® avatar 9.8.2009 18:49 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Já pil vždycky s Mírou, ale tady Míru nemam, tak musim chlastat buď sám, nebo s někim jinym... :-D
robotics avatar 9.8.2009 18:50 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol

s někim s měkkým?

Fluttershy, yay! avatar 9.8.2009 18:49 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Alkohol je podle mě i lék.

V jistém množství zcela objektivně.

Když je člověk třeba nasranej, tak si dá lahváče nebo panáka a to ho uklidní. Takže mozek nedostává takovej záhul.

Každý máme jiné cesty k uklidnění se...

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
robotics avatar 9.8.2009 18:51 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol

A jak se uklidňuješ?

Fluttershy, yay! avatar 9.8.2009 19:04 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Něco (NHL, TMW) si zahraju, pustím si anime nebo vezmu foťák a jdu ven... Ono to vyprchá. Ale nejlepší je nenasírat se.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
9.8.2009 19:16 ____ | skóre: 15 | blog: _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Nenasírat se... No jak kdy, v některých případech to může třeba pomoct dosáhnout cíle. Já tuhle emoci téměř vyvolat nedovedu a trochu mi to chybí.
robotics avatar 9.8.2009 18:49 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

A nikdo z nich ti stejně neřekne proč chlastaj, protože kdyby ti to řekli, tak začneš chlastat taky.

Používejte Windows.
Fluttershy, yay! avatar 9.8.2009 18:50 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Myslíš, že by nebyli rádi, kdybych chlastal taky? Já si to nemyslím.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
Martin Stiborský avatar 9.8.2009 19:05 Martin Stiborský | skóre: 26 | blog: Stibiho bláboly | Opava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Tohle neřešit, každý si vybírá sám co chce dělat a co bude priorita, když si vybere ožíračky společně s ostatními na stejné vlně, budiž.

Do toho bych nešel, asi chlastat neumím, protože ještě nikdy z toho u mě nic dobrého nebylo :)

Kvík ..
9.8.2009 19:10 ____ | skóre: 15 | blog: _
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nejsi sám, kdo to pozoruje a komu se to nelíbí. Osobně alkohol nesnáším, nikdy mi nic nedal.
9.8.2009 19:10 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
A kde na ten chlast berou? Pracujou, nebo žijou z podpory?
Fluttershy, yay! avatar 9.8.2009 19:15 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Obvykle brigádničí plus asi něco vytáhnou z rodičů. Bavíme se o lidech ve věku do dvaceti let.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
9.8.2009 19:20 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Aha. Nicméně i v tomto věku by to bylo možné. Takhle z toho možná ještě vyrostou.
=^..^= AmigaPower® avatar 9.8.2009 19:23 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Co se v mládí naučíš...

Chlast je koníček se kterým je dobré začít v útlém věku, každý nepropitý den se později jen těžko dohání!
9.8.2009 19:30 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
To je pravda. Na druhou stranu, čím dřív se ožereš jako prase, tim dřív s tím chceš seknout. :-D
=^..^= AmigaPower® avatar 9.8.2009 19:32 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
...ne, tim dřív chceš "znova" :-D
9.8.2009 19:40 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Jak kdo. Já od té příhody piju v podstatě jenom pivo. :-)
Fluttershy, yay! avatar 9.8.2009 19:42 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
To je špatné. Jak už někdo nepije tvrdý, ale chlastá jen pivo, je to špatné. Opíjení se pivem je poslední fází...
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
=^..^= AmigaPower® avatar 9.8.2009 19:48 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Co to meleš???!!! Tvrdej chlast je jak tvrdý drogy, šup tam pár panáků a máš jí jak z praku, to si můžu rovnou šlehat herák! Pivko si cucám pěkně pomalinku kvůli chuti, né abych se vožral jak prase za půl hodiny...

(tvrdý nepiju, neodolám jen dobrý slivovici, pivo je král!)
vlastikroot avatar 9.8.2009 19:52 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Pivo je good, ale musi byt good :-D ja piju vicemene jen demona. Jinak fernet rulez :-D :-D
We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
9.8.2009 19:49 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Já se většinou neopíjím. :-)
vlastikroot avatar 9.8.2009 19:51 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Kdo neblije, chlasta pod limit :-D
We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
=^..^= AmigaPower® avatar 9.8.2009 19:56 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
+1 :-D
Darth Phantom avatar 9.8.2009 19:54 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Opíjení se pivem je poslední fází...
Ale houby. Poslední fází je opíjení se nějakými levnými destiláty a jinými sračkami. To by bylo v poslední fází mnoho Čechů, co chodí do hospody na pivo.
Tahle patička nemá hlavu ani patu
Fluttershy, yay! avatar 9.8.2009 20:32 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Ale houby.

Tento poznatek mám od svého staršího příbuzného, který znal několik lidí, kteří se takto uchlastali.

Poslední fází je opíjení se nějakými levnými destiláty a jinými sračkami.

Pivo, které jmenuje Pivo a tak, že?

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
=^..^= AmigaPower® avatar 9.8.2009 20:37 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Pivo, které se jmenuje "pivo" podle mně sice neni destilát, ale budiž. Fantomasovi šlo ale asi spíš o Alpu a podobný ňamky, k pivu "pivo" bych dodal ještě krabicový víno atd...
Darth Phantom avatar 9.8.2009 20:47 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Fantomasovi šlo ale asi spíš o Alpu a podobný ňamky,
Přesně tak! Takhle to vypadá, když o chlastu kecá někdo, kdo tomu vůbec nerozumí. No hrúza! :-D
Tahle patička nemá hlavu ani patu
Fluttershy, yay! avatar 9.8.2009 20:50 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
...podle mně sice neni destilát, ale budiž.

Přečti si to znovu:

...a jinými sračkami.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
=^..^= AmigaPower® avatar 9.8.2009 20:58 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
...oooops... :-D
kotyz avatar 9.8.2009 22:06 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Okena a lihobenzin :-D
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
9.8.2009 21:39 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Pivo je na zapíjení panáků ;-). Aspoň tak to s kámošem punkerem provozuju... A když se k tomu ještě můžeme v dobrém pajzlu (undergroudová hospoda přeci neee?) hádat o to, jestli pustit visáče a nebo nějaký metal, je to naprosto dokonalé.
Baník pyčo!
kotyz avatar 9.8.2009 22:05 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Ja od ty prihody piju vsecko co ma do 20% lihu. Vic % a uz blika kontrolka a zveda se kufr. Skoda toho, kdybych se tenkrat nesezral skoro do bezvedomi, moh sem dneska normalne chlastat jako vsichni ostatni ... :-(
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
=^..^= AmigaPower® avatar 9.8.2009 22:20 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
kdybych se tenkrat nesezral skoro do bezvedomi
Ano! To je Kotyz! Hovno tři metry čtyřicet bez uštípnutí! Sral dokud neupad do kómatu! Tomu říkám: "obětovat se pro Kernel Ultras"! ROFL! :-D
kotyz avatar 9.8.2009 22:30 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Sme s kamosem este na zakladce vytahli ve krovi za pul hodiny flasku vodky Kaiser Franz Josef 38% (to nejlevnejsi z regalu v samosce) a odesli v pokoji. Ale daleko sme nedosli, dostavil se mocny efekt - kazdej sme se asi 3x poblil, pak sme na moste mluvili s jednim nasim kamosem kterej ale ten den nebyl vubec ve meste, pak sem skocil voblecenej do rybnika a pak si pamatuju doma postel a kybl. A vod ty doby nemuzu vypit nic co ma pres 20% alkoholu a je to cejtit lihem. Ale existuje workaround, treba sem uspesne chlastal fernet s kolou redenej pul na pul. Bez problemu. Ale ja si nemam na co stezovat, me ty tri piva za vecer celkem stacej. Nevozeru se, ale je mi dobre a vejde se to do sedesati korun (no prijde na to co tocej a kolik si za to pocitaj). Ale do hospody chodim malo, neni s kym, neni proc. Lahvac doma u televize me plne uspokoji ...
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
=^..^= AmigaPower® avatar 9.8.2009 22:35 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Tohle mam ze zelenou, vychrup sem na konci devítky půl sedmičky na ex, pak sem dělal dvoumetrový zelený kola. Dneska mi stačí vidět v krámě flašku aby se mi zved kufr...
kotyz avatar 9.8.2009 22:36 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Telo si to pamatuje ... :-(
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Václav 10.8.2009 08:41 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Jojo, tohle mám s čímkoliv vonícím po broskvích nebo meruňkách. Jednou se člověk ve čtrnácti složí broskvovou a pak si nevychutná ani kvalitní pálenky :(
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
Luk avatar 10.8.2009 09:44 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Jsem na tom podobně. Ve čtrnácti příšerná opice ze zelené, od té doby se na ni nemohu ani podívat :-D
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
10.8.2009 10:27 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol

Já sem zelené vypil jednou celou flašku ... litrovou. V prváku na vysoké. A můžu ji furt :o)

To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
10.8.2009 11:13 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
To je jenom ústní voda. :-D
vlastikroot avatar 10.8.2009 11:36 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Zelenou sem nemusel nikdy, a od ty doby co jsem se zeblil po magickych okach uz ji nemuzu ani citit. Jeste ze mam ferneta, z toho se muzu ozrat do nemoty a stejne mi chutna porad :-D
We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
11.8.2009 10:25 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
A vod ty doby nemuzu vypit nic co ma pres 20% alkoholu a je to cejtit lihem.
Jo, to mám také, z vodky :-)

Ale stačí něco dostatečně aromatického, z čeho ten líh cítit není. Občas tak získám pověst tvrďáka, když odmítnu všechny ty vodky, slivovice, wisky a objednám si absint nebo fernet.
Fluttershy, yay! avatar 9.8.2009 21:19 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Takhle z toho možná ještě vyrostou.

Však se říká

Chlastej, dokud můžeš, pak nebude s kým.

a

Dokud je člověk mladý, chlastal by, ale nemá na to prachy. Když už člověk maká a ty prachy má, chybí motivace k chlastání.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
=^..^= AmigaPower® avatar 9.8.2009 21:28 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Dokud je člověk mladý, chlastal by, ale nemá na to prachy.
...áááha, v tom je zakopanej pes! To sis neměl pořizovat ten GPS modul a měl bys na chlast. :-D
Když už člověk maká a ty prachy má, chybí motivace k chlastání.
Já mam motivaci furt. :-D
Fluttershy, yay! avatar 9.8.2009 21:33 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
To sis neměl pořizovat ten GPS modul a měl bys na chlast. :-D

Za ty prachy by moc chlastu nebylo. A z toho chlastu by taky nikdo nic moc neměl, akorát já o kus kratší cestu k cirhóze. Takhle jsem se dal na regulérní geocaching (takže jsem objevil několik velice pěkných míst i v místě (bývalého) bydliště) a píšu si vlastní frontend dělající něco s těmi daty z GPS.

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
Grunt avatar 9.8.2009 21:49 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
...áááha, v tom je zakopanej pes! To sis neměl pořizovat ten GPS modul a měl bys na chlast.
Absolutně nechápu o čem to mluvíte. Zvláště v dnešní době kdy se dá snad alkohol vyrobit i zkvašením hoven.(Vždyť u nás má litry vlastního chlastu ve sklepě snad každý na koho se podíváte) Vždyť to znáte, na kilo hoven, kilo cukru a nechte si chutnat.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Darth Phantom avatar 9.8.2009 19:18 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
A kdo? Předpokládám, že asi cikáni. Ty už si taky sundej tu uniformu SS a jdi si radši s freshmousem hrát s gumovými esesáčky.
Tahle patička nemá hlavu ani patu
9.8.2009 19:22 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Gumové esesáčky nemám, nechceš mi nějaké opatřit? Napalmex se nám na praní bohužel neosvědčil a jinde přibalení nejsou. ;-)
Darth Phantom avatar 9.8.2009 19:32 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Já taky nemám, takže nemůžu sloužit :-) Určitě bude mít nějaké Faun, takže by si mohl s ním měnit Himmlera za Kaltenbrunnera a s freshmousem Heydricha za Müllera atp.
Tahle patička nemá hlavu ani patu
9.8.2009 19:41 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
To bude problém. Leda že bych je směnil za stará CD s Red Hat Linuxem. :-)
Grunt avatar 9.8.2009 21:44 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Ty si kofola?
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
robotics avatar 9.8.2009 22:04 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol

Ty seš Savo?

kotyz avatar 9.8.2009 19:16 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nadpis je jak od kozziho, uz sem myslel ze zas na tejden prestava ... :-D
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Fluttershy, yay! avatar 9.8.2009 19:21 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Já pořád čekám na ten jeho zápisek z Polska... co s ním je?
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
=^..^= AmigaPower® avatar 9.8.2009 19:25 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Žije, poslední informaci o něm máme z nějakýho pivního fesťáku...
Fluttershy, yay! avatar 9.8.2009 19:26 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Včera přidával komentář pod nějakou zprávičku.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
9.8.2009 19:25 R
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nikdy som nepil alkohol, ani pivo. Alkohol je dobry akurat tak na cistenie elektroniky (a pod.) - bud etanol alebo izopropanol. Smrdi to tak, ze by som to do huby nedal. Asi nie som normalny :D
vlastikroot avatar 9.8.2009 19:45 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Nejsi, kdo nepije, NEZIJE ! :-D :-D :-D
We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
9.8.2009 19:56 Kvakor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Jojo, na nás abstinenty se bohužel často dívají jako na mimoňe. Obzvlášť v některých regionech, kde je odmitnutí nabízeného alkoholu téměř urážka, dokonce i když dodám "Já jsem tu autem".
xxxs avatar 9.8.2009 20:51 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol

to som bol s byvalou v nejakej diere, tusim v povazskej bystrici u jej kamaratky. jej rodicia uz vo dverach nabehli so strasnou samohonkou. tvrde nepijem, odmietol som. URAZKA! ak by som vykopal a znasilnil ich mrtvych predkov, netvarili by sa pohorsenejsie. normalne som to musel vychlipat, aby sme tam vobec mohli prespat. a to nas ubytovali tak, ze zeny spali oddelene, aby sme im nahodou pod strechou nezasuvali. kruty vikend, nastastie priroda poskytla netusene moznosti.

kotyz avatar 9.8.2009 22:16 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Asi na tom neco bude, ze cim vic na vychod tim tvrdsi chlast a vic se chlasta. U nas se nastesti chlasta jenom to pivo. Ikdyz, mame tu znamy co pochazi z Moravy a pali si doma slivovici. Jednou sem tam byl delat neco s pocitacem a bez stamprle me taky nechteli pustit domu ... Nakonec to nebylo tak zly, ale sam od sebe bych to nepil.
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Grunt avatar 9.8.2009 22:20 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
U nas se nastesti chlasta jenom to pivo.
A to kde že?
Moravy a pali si doma slivovici. Jednou sem tam byl delat neco s pocitacem a bez stamprle me taky nechteli pustit domu ... Nakonec to nebylo tak zly, ale sam od sebe bych to nepil.
No ona si totiž většina myslí, že to co jim odkapává do demižónu je slivovice, i když to má do slivovice hodně daleko(udělat dobrou slivovici není vůbec jednoduché…spíš je to magie).
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
kotyz avatar 9.8.2009 22:34 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
U nas to je v plzenskym kraji ;-)
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Grunt avatar 9.8.2009 22:38 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
No to jedině.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
xxxs avatar 9.8.2009 22:27 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol

urcite to neplati stopercentne, ale robit napriklad velvyslanca v rusku by som nechcel.

vencour avatar 9.8.2009 19:36 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Co jsem sám zkusil, tak pití nic nevyřeší. Na inspiraci je to lepší, ale zase ... s mírou.

Mimochodem pivo je zhruba to nejlacinější, co se dá v hospodě k pití koupit.

Na něco se do hospody chodí. Pamatuju ještě topinky za dvě koruny v 89' ;-) ,,,

Přijde mi, že je to jako nedostatek fantazie, že se chlastá, došel "mentální pohon", tak se čeká na postrčení, nápad. A nic.

Něco je prostředek a něco cíl. Každej má nějakou slabost, více či méně divnou. Líbilo by se mi, kdybych po sobě obrazně řečeno vypitej půllitr nenechal, aby to bylo něco víc.

Někde jsem zahlíd ve zprávách, že cca šestina Britů asi tak od 16 do 26 let je de facto neperspektivní a beznadějná, bez práce, na drogách a tak. Zní to docela hrozně.

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
=^..^= AmigaPower® avatar 9.8.2009 19:42 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Líbilo by se mi, kdybych po sobě obrazně řečeno vypitej půllitr nenechal, aby to bylo něco víc.
soudek?

cisternu?

ještě víc?

:-D :-D :-D :-D :-D
9.8.2009 19:53 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
keby aspon fajcit prestali, to je naprosta otravna smradlava zbytocnost
vlastikroot avatar 9.8.2009 19:54 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Jo to je pravda ...
We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
=^..^= AmigaPower® avatar 9.8.2009 20:04 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
...hmmm, dva čuchači vzduchu se potkali... :-D
vlastikroot avatar 9.8.2009 20:16 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Tve vodnar voni ale cigaro smrdi :-D
We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
9.8.2009 20:07 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Hlavně ty cigarety. Fajfka nebo doutník ani nesmrdí.
Fluttershy, yay! avatar 9.8.2009 20:51 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Doutníky smrdí nehorázně. Že je na to někdo zvyklý, to je jiná. A fajfka? Záleží na tom, co se do ní nacpe.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
9.8.2009 20:55 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
V obou případech jsem měl snad štěstí. Ale cigarety mi přijdou asi tak příjemné, jako puch hořící gumy.
=^..^= AmigaPower® avatar 9.8.2009 21:02 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
...vy ste se hledali, až ste se našli, nechcete mít spolu dítě? Nekuřáka samozřejmě... :-D
Fluttershy, yay! avatar 9.8.2009 21:06 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Ne-e. (Nejsem ani árijská rasa. ~_^)
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
vencour avatar 9.8.2009 21:04 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol

Tak jo: napadaj vás cigarety, který by smrděly jinak? A doutníky? Tedy je co rozlišovat? Mně osobně doutníky voní. A jsem i rád, že je v okolí nikdo nekouří :-)

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
9.8.2009 21:09 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Ano, nezapálená cigareta nesmrdí. :-)
kotyz avatar 9.8.2009 22:40 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Si vzpominam na takovy ty tenky s umelohmotnou koncovkou. Jahodovy a skoricovy. Co sme si porizovali z kapesnyho aby to z nas nebylo cejtit a nedostali sme doma po hube. Ale nejvic bylo kdyz sem sel ven za kamosema, ktery uz cekali venku a z kapsy mi vypadli tri cigara co sem vytah z tatovo krabicky na zrcadle a rikal sem: je, co to je, kde se to tu vzalo ... :-D Ja bejval hovado, dneska uz sem kyselej a krom nakyho toho fekalniho humoru sem uplne nudnej. Jo kdyz sme u fekalu - ucpal se kanal ve sklepu tak sem se dneska mel moznost pohrabat trochu ve srackach. A vzit si gumovy rukavice me napadlo az kdyz sem si sah na ty sracky holou rukou. No jo, po vobede a pivicku to premejsleni moc rychle nebeha ... :-D
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
=^..^= AmigaPower® avatar 9.8.2009 22:45 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Jo kdyz sme u fekalu - ucpal se kanal ve sklepu tak sem se dneska mel moznost pohrabat trochu ve srackach. A vzit si gumovy rukavice me napadlo az kdyz sem si sah na ty sracky holou rukou.
...ty hovado blbý!!! Sem se kvůli tobě připochcal smíchy!!!
kotyz avatar 9.8.2009 22:24 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Kdyz sem jeste kourival, tak mi voneli. Pak sem toho nechal a uz mi smrdi. Ale kdyz mi to nikdo nefouka do ksichtu je mi to jedno. Ale kdyby kuraci prestali kourit, meli by vic penez na chlast. Kdyz dneska stoji cigara 70 korun jen to pleskne. Ja pamatuju startky za dvacku a kusovky za korunu!
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
=^..^= AmigaPower® avatar 9.8.2009 22:30 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Já pamatuju časy, že sem šel do hospody jen s pajdou a vrátil se vožralej s petrama v kapse...
kotyz avatar 9.8.2009 22:34 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
My sme taky este mlady a nezkuseny, hovno pamatujem a nic poradne neumime ... :-D
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Konqui avatar 9.8.2009 19:54 Konqui | skóre: 18 | blog: Konqui | Rožnov pod Radhoštěm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Já alkohol taky nemám rád....Nesnáším tvrdé, dám si panáka a chce se mi blít...Ale zase mi vůbec nedělá problém dát si 10 - 11 dvanáctek za večer....
Open/save dialogy z GTK+ jsou nejkřiklavější ukázkou toho nejdebilnějšího software, co vůbec může existovat.
Darth Phantom avatar 9.8.2009 19:57 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
:-D :-D :-D
Tahle patička nemá hlavu ani patu
=^..^= AmigaPower® avatar 9.8.2009 19:57 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
toto je kvalitní názor
9.8.2009 20:05 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
:-)
9.8.2009 20:01 freshmouse
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Taky mi tento zápisek připomíná ten Read Meat, jak tam mlékař Dan říká: "Ježiš, že mě mluví chlast."

9.8.2009 20:03 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Alkohol muze byt dobry konicek. Je to takovy spolecensky katalyzator. Chlastej dobrou whiskey a bude ti hej. Myslim, ze zazitky s kamaradama maji vetsi cenu nez nejaky usmoleny hw.
Fluttershy, yay! avatar 9.8.2009 20:48 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Myslim, ze zazitky s kamaradama...

Fakt si nemyslím, že by akce typu "přečkej s bandou noc v městském parku jsa na sračky a maje při sobě spoustu špatné vodky" byly tím pravým...

...maji vetsi cenu nez nejaky usmoleny hw.

HW je prostředkem. Což takhle (to všechno zahrnuji pod HW) kolo, GPS modul, příslušenství k foťáku? To mi přijde jako věci, které, když se použijí, mohou posloužit k mnoha (hodnotnějším?) zážitkům.

🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
10.8.2009 01:55 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Je to otazka priorit. Pro osobne mne ma spolecenska aktivita vetsi cenu, nez zazitky z kola nebo nafocene fotky...
Grunt avatar 9.8.2009 20:08 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak to já jsem na tom přesně opačně. No bohužel si to žádá dnešní doba, kdo není sociální negr, jako by ani nebyl.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
9.8.2009 21:24 cadic | blog: cadic
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol

vysvětli pojem sociální negr, pls nechápu...

Grunt avatar 9.8.2009 21:43 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
To se velmi těžko definuje. To prostě musíš cítit.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
Fluttershy, yay! avatar 9.8.2009 21:46 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
"sociální negr" == "společenský černoch"? Ty jsi černoch? Jinak mi to přenesení významu moc nedochází.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
Grunt avatar 9.8.2009 21:53 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Ne, někoho jiného s jiným odstínem pleti bych si v životě tímto termínem nedovolil nazvat. To nemá s odstínem absolutně nic co dočinění. Zvláště když přibližně polovina negrů je světlejší barvy pleti.
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
9.8.2009 21:54 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Já bych ještě chápal sociální negr(amot), ale to jde úplně proti vyznění původního textu. Takže jsem taky mimo. Ale jen v tomhle – jinak mám jako každý solidní programátor permanentní náběh na alkoholismus :-)
Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
Grunt avatar 9.8.2009 22:15 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Sakra, proč vždycky jenom já musím dostat tlupu negrů?
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
10.8.2009 01:09 Kvakor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
S kleštěma a letlampou?
Grunt avatar 10.8.2009 01:16 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Pulp Fiction?
Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
=^..^= AmigaPower® avatar 10.8.2009 08:38 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Rákosníček?
10.8.2009 18:14 mycz | skóre: 1 | blog: kecykecy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol

ROFL Chciju :D

Luk avatar 9.8.2009 20:30 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Chlastalo se vždycky (o doby, co člověk zná alkohol; někteří živočichové chlastají ještě o pár stovek milionů let déle ;-)). Nechlastá se víc než dřív. Nevšiml jsem si, že by z mých kamarádů nebo známých někdo v poslední době spadl do problémů s chlastem. Pár pijáků/alkoholiků znám, ale snad všichni to měli "v rodině" (většinou otec chlastal a často i předchozí generace).
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
Fluttershy, yay! avatar 9.8.2009 21:15 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
To nepopírám. Jen mi jde o to, že když je člověk mladý a nadějný a všichni mladí okolo také vyhlížejí nadějně, zdá se mi to jako šok, to jak se (z mého úhlu pohledu) kazí. Přijde mi fajn, když si mohu s někým prohodit několik slov o něčem "rozumném" (ať už je to hudba, dění okolo nějakého sportu, nějaká věda,...), ač tomu třeba skoro nerozumím --- rád se dozvím něco nového, ne jen o chlastu.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
kozzi avatar 9.8.2009 22:29 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
To ja take. rade se bavim o vsem moznem jelikoz jsem od prirody zvydavi a rad strebavam nove informace. Ale je pravda ze spousta hovoru nakonec skonci u prihod na tema to sem se ozral tak ze prisla moje babicka videla utikat dva nahe kluky v poki byli dve nahe zenske a ja lezel ozralehj ve vane :D. btw. Tuto prihodu sem slysel asi pred hodinou ve vinarce :D
Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
kotyz avatar 9.8.2009 22:32 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Priznej se, kolik mas promile? Nebo ten prasopis vezsi nez obyvkle svedes na mobil a t9? Sranda musi bejt ... :-D
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
vlastikroot avatar 9.8.2009 20:37 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Veru, lobkowicz demon, to je alkohol :-D
We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
multi avatar 9.8.2009 21:20 multi | skóre: 38 | blog: JaNejsemOdsut
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
predem ano mas poruchu osobnosti (protoze nedelas to co dav)

a to ze vsichni chlastaj neni divu, kdyz se nijak nepodporuje, aby lidi tavili cas necim poradnym, nekdy naopak se jim to stezuje, apak koor ty nejmladsi si nenajdou zadny konicek a tak pak treba chlastaji...
Fitness ajťák: kutilův web; bezdrátová čidla teploty vývoj softwaru linux server
kozzi avatar 9.8.2009 22:01 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No nejsi divni, jen patris mezi mensinu :D. No treba ja do te tve definice zapadam jen malo. Sice chlastam, ale nekourim a stale se venuju vecem co driv. A pravda je ze i co se alkoholu tyce sem hodne polevil. S akci se vracim pred pulnoci, obcas na nich skoro nepiju jelikoz dobrovolne ridim atd. No spis to bude tim ze mam hodne prace a na muj konicek nemam tolik casu :D
Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
kotyz avatar 9.8.2009 22:10 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
ale ta povest prvoligovyho pice uz ti zustane navely :-D
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Fluttershy, yay! avatar 9.8.2009 22:13 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Bude zápisek o Polsku? Plosííím!
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
kotyz avatar 9.8.2009 22:19 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Nepros, zaplat! ;-) Kozzi potrebuje hodne flasek aby moh uspesne dokoncit gnu gpl klitoris :-D :-D :-D Rikejme omu dotace na vyvoj ;-)
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
kozzi avatar 9.8.2009 22:30 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Pisu jen o vecech co jsi pamatuji, pripadne o vecech ktere mi byli podany z vypraveni starcu a tech strizlivich :D
Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
kozzi avatar 9.8.2009 22:37 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
ackoliv pokud me pamet nesali tak jeden s borcu s kupecka se opil tak ze na jedne ze zastavek si pujcil fotak toho druheho a kdyz jsme pak vyjeli tak tam byl jen ten jehoz byl ten fotak a kdyz volal tomu druhemu kde je s jeho fotakem tak mu oznamil ze na nadrazi :-D. No pochvili sem pochopil ze nezustal na nadru ale jen chlastal v jidelnim voze :D. Pak na dalsi zastvce se ten co vlastnil fotoaparat nechal vyfotit na parni lokomotive ale vystup na schudky byl slozity a tak mu praskly svi na trenkacha chodil pak po vlaku tak ze mu lezli spodky :D, nakonec oba dva kdyz dojeli dopolska dokazali dojit jen do putiky par metru od nadru a kdyz sem se vracel s programu tak jsme je tam nasel okradeny a opili jeste vic :D
Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
=^..^= AmigaPower® avatar 9.8.2009 22:42 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
kolik máš aktuálně ‰? :-D
kozzi avatar 9.8.2009 23:02 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
nevim to presne moc ne nejake to pivko a nejakej ten litrik vina :D. rano vstavam brzo do prace tak jsme to neprehanel
Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
kotyz avatar 9.8.2009 22:35 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Budu citovat neznameho klasika:

Alkohol je metla lidstva. Ale zametat se musi! :-D ;-)

Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
vlastikroot avatar 9.8.2009 23:03 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Alkohol je metla lidstva. A proto se musi likvidovat :-D
We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
Václav 10.8.2009 08:44 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
V kauflandu koupil jsem si flašku rumu...
Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
the.max avatar 10.8.2009 18:27 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
mno ja v dome meho ustavniho vzdelavani to resil jednoduse. Vedel jsem ze jedna disketa stala cca 20 korun (podle obchodu a znacky). Jednoduse jsem si rekl, ze mam jit do hospody, nebo si raci koupit krabicku disket:-D ...kdyz se potom objevili Need for Speed na cca 70ti disketach, byl jsem asi jedinej v sirokem dalekem okoli, kdo je mohl transportovat pouze na vlastnich mediich:-D
KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
Luk avatar 10.8.2009 21:08 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Need for Speed na cca 70ti disketach
Ale fuj! Hrát si na "dýdžeje" s tolika disketami, to je fakt síla. Stačilo mi, když jsem v tehdejší době transportoval Netscape Navigator na cca 15-17 disketách (nebo instaloval Win95 z asi 24 disket).
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
10.8.2009 23:10 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Při takových objemech se už docela vyplácelo formátovat diskety na větší kapacitu, asi 1,8 MB. Ale zpravidla se to neobešlo bez vadných sektorů.
Luk avatar 10.8.2009 23:30 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Vadné sektory tam často bývaly i při normálním formátování. Zrovna ten Netscape jsem nejdřív nakopíroval na sadu nových disket TDK. Nejmíň dvě byly vadné. Zbytečná práce navíc, ale tehdy jsem neměl jinou možnost, jak programy stažené ve škole dostat do svého počítače (vypalovačka nebyla na Karláku snad ani jedna, ZIPka se objevila až později a byla pořád rozbitá, o fleškách tehdy mohl člověk tak maximálně snít).
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
11.8.2009 09:28 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
To je ten problém. Když těch disket bylo víc, vždycky se našla aspoň jedna vadná, to bylo celkem na nic. Ale jiná možnost řadu let nebyla. I ty předražený ZIPky si pořizoval málokdo. Postupem času (~1999) začali někteří k tomuhle používat starší hard disky. Fungovaly všude bez výjimky, i když to bylo poněkud nepohodlné. :-)
11.8.2009 10:24 Jimmy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol

Na vadné diskety jsem našel trik, kdy jsem balil přenesená data do RAR archivu se opravným kódem rozdělené na archivy tak, že na disketě zbylo několik kB volého místa. Při opravě vadné diskety bylo poškozené sektory kam uložit a kód v RARu se postaral o opravu souborů uvnitř. Měl jsem tak asi 80% úspěšnost přenosu i na špatných disketách.

Luk avatar 10.8.2009 23:31 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Jinak Microsoft používal (např. pro Win95) speciální formátování na 2 MB. Každá stopa tvořila jediný sektor.
Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
=^..^= AmigaPower® avatar 10.8.2009 23:40 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
FFS formátoval na 1760 ;-)
kotyz avatar 10.8.2009 23:48 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
fast fail system? ;-)
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
=^..^= AmigaPower® avatar 10.8.2009 23:54 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
jj ;-)
11.8.2009 09:30 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
Rozbalit Rozbalit vše Re: Démon alkohol
Všiml jsem si, že ty CABy ze starých Wokenic byly trochu větší než normální disketa. Ale nikdy jsem neviděl program, který by ty diskety dokázal tak naformátovat. Měl jsem jenom FDFORMAT (1.7 MB, diskety jely pod Windows pomalu), 2M (1.8 MB, fungovalo to jen v DOSu), a 2MGUI (1.9 MB, ovladač musel být v CONFIG.SYS, také to jelo jen v DOSu).
xkucf03 avatar 11.8.2009 11:59 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Obrat
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Ono se to často obrací a ten, kdo byl v 17-20 největší borec a nejvíc cool pak ve třiceti zjistí, že nemá nic, jen vzpomínky na to, jak se támhle pozvracel a že tehdy vypil dvacet piv najednou a všichni mu tleskali – jenže za ti si teď „nic nekoupí“ a ani ho za to nikdo nepochválí. Někdo sice říká, jak je to relativní a že každého baví něco jiného, ale IMHO jde spíš o to, že každý uvažuje v jiném časovém horizontu – někoho zajímají jen momentální radosti a je mu jedno, co bude potom (nebo tak daleko ani nevidí), zatímco jiný se baví „přiměřeně“ a zároveň na sobě pracuje, protože to chce někam dotáhnout (nebo aspoň nechce mít zdravotní potíže dřív, než je nutné).

Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.