Byla vydána (𝕏) srpnová aktualizace aneb nová verze 1.104 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.104 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.
Spotify spustilo přehrávání v bezztrátové kvalitě. V předplatném Spotify Premium.
Spoluzakladatel a předseda správní rady americké softwarové společnosti Oracle Larry Ellison vystřídal spoluzakladatele automobilky Tesla a dalších firem Elona Muska na postu nejbohatšího člověka světa. Hodnota Ellisonova majetku díky dnešnímu prudkému posílení ceny akcií Oraclu odpoledne vykazovala nárůst o více než 100 miliard dolarů a dosáhla 393 miliard USD (zhruba 8,2 bilionu Kč). Hodnota Muskova majetku činila zhruba 385 miliard dolarů.
Bylo vydáno Eclipse IDE 2025-09 aneb Eclipse 4.37. Představení novinek tohoto integrovaného vývojového prostředí také na YouTube.
T-Mobile od 15. září zpřístupňuje RCS (Rich Communication Services) zprávy i pro iPhone.
Společnost ARM představila platformu Arm Lumex s Arm C1 CPU Cluster a Arm Mali G1-Ultra GPU pro vlajkové chytré telefony a počítače nové generace.
Unicode Consortium, nezisková organizace koordinující rozvoj standardu Unicode, oznámila vydání Unicode 17.0. Přidáno bylo 4 803 nových znaků. Celkově jich je 159 801. Přibylo 7 nových Emoji.
Apple představil (YouTube) telefony iPhone 17 Pro a iPhone 17 Pro Max, iPhone 17 a iPhone Air, sluchátka AirPods Pro 3 a hodinky Watch Series 11, Watch SE 3 a Watch Ultra 3.
Realtimová strategie Warzone 2100 (Wikipedie) byla vydána ve verzi 4.6.0. Podrobný přehled novinek, změn a oprav v ChangeLogu na GitHubu. Nejnovější verzi Warzone 2100 lze již instalovat také ze Snapcraftu a Flathubu.
Polské vývojářské studio CD Projekt Red publikovalo na Printables.com 3D modely z počítačové hry Cyberpunk 2077.
Section "Device" Identifier "Intel Corporation 82845G/GL[Brookdale-G]/GE Chipset Integrated Graphics Device" Driver "i810" BusID "PCI:0:2:0" Option "DDC" "false" EndSection Section "Monitor" Identifier "BELINEA 102035W" Option "DPMS" HorizSync 31-83 # VertRefresh 56-75 VertRefresh 60 UseModes "16:10" EndSection Section "Screen" Identifier "Default Screen" Device "Intel Corporation 82845G/GL[Brookdale-G]/GE Chipset Integrated Graphics Device" Monitor "BELINEA 102035W" DefaultDepth 24 SubSection "Display" Depth 1 Viewport 0 0 EndSubSection SubSection "Display" Depth 4 EndSubSection SubSection "Display" Depth 8 Viewport 0 0 EndSubSection SubSection "Display" Depth 15 Viewport 0 0 EndSubSection SubSection "Display" Depth 16 Modes "1600x1200" "1680x1050" "1280x1024" EndSubSection SubSection "Display" Depth 24 Modes "1600x1200" "1680x1050" "1280x1024" EndSubSection EndSection Section "Modes" Identifier "16:10" Modeline "1680x1050" 154.20 1680 1712 2296 2328 1050 1071 1081 1103 EndSectionNeviem možno som na niečo zabudol, alebo mi uniká nejaká súvislosť. Nejaké tipy? Ešte jedná otázka: dá sa nejak zistiť, čo konkrétne X posiela (rozlíšenie, refresh, alebo rovno calú modeline) z grafiky do monitora?
Na otázku zatím nikdo bohužel neodpověděl.
Tiskni
Sdílej: