Open source modální textový editor Helix, inspirovaný editory Vim, Neovim či Kakoune, byl vydán ve verzi 25.07. Přehled novinek se záznamy terminálových sezení v asciinema v oznámení na webu. Detailně v CHANGELOGu na GitHubu.
Americký výrobce čipů Nvidia získal od vlády prezidenta Donalda Trumpa souhlas s prodejem svých pokročilých počítačových čipů používaných k vývoji umělé inteligence (AI) H20 do Číny. Prodej těchto čipů speciálně upravených pro čínský trh by tak mohl být brzy obnoven, uvedla firma na svém blogu. Americká vláda zakázala prodej v dubnu, v době eskalace obchodního sporu mezi oběma zeměmi. Tehdy to zdůvodnila obavami, že by čipy mohla využívat čínská armáda.
3D software Blender byl vydán ve verzi 4.5 s prodlouženou podporou. Podrobnosti v poznámkách k vydání. Videopředstavení na YouTube.
Open source webový aplikační framework Django slaví 20. narozeniny.
V Brestu dnes začala konference vývojářů a uživatelů linuxové distribuce Debian DebConf25. Na programu je řada zajímavých přednášek. Sledovat je lze online.
Před 30 lety, tj. 14. července 1995, se začala používat přípona .mp3 pro soubory s hudbou komprimovanou pomocí MPEG-2 Audio Layer 3.
Výroba 8bitových domácích počítačů Commodore 64 byla ukončena v dubnu 1994. Po více než 30 letech byl představen nový oficiální Commodore 64 Ultimate (YouTube). S deskou postavenou na FPGA. Ve 3 edicích v ceně od 299 dolarů a plánovaným dodáním v říjnu a listopadu letošního roku.
Společnost Hugging Face ve spolupráci se společností Pollen Robotics představila open source robota Reachy Mini (YouTube). Předobjednat lze lite verzi za 299 dolarů a wireless verzi s Raspberry Pi 5 za 449 dolarů.
Dnes v 17:30 bude oficiálně vydána open source počítačová hra DOGWALK vytvořena v 3D softwaru Blender a herním enginu Godot. Release party proběhne na YouTube od 17:00.
McDonald's se spojil se společností Paradox a pracovníky nabírá také pomocí AI řešení s virtuální asistentkou Olivii běžící na webu McHire. Ian Carroll a Sam Curry se na toto AI řešení blíže podívali a opravdu je překvapilo, že se mohli přihlásit pomocí jména 123456 a hesla 123456 a získat přístup k údajům o 64 milionech uchazečů o práci.
static int file_info(const char *fpath, const struct stat *sb, int tflag, struct FTW *ftwbuf) { if (tflag == FTW_D) { //tady bych chtel volat dalsi funkci //fce((struct tree *)first); printf("%s, D(%d), %d\n", fpath, ftwbuf->level, (long long)sb->st_size); } else if (tflag == FTW_F) printf("%s, F(%d), %d\n", fpath,ftwbuf->level, (long long)sb->st_size); return(0); } int main(int argc, char *argv[]) { int flags = 0; //flags |= FTW_DEPTH; //flags |= FTW_PHYS; nftw(argv[1], file_info, 20, 0); exit(EXIT_SUCCESS); }Potrebuji volat z funkce file_info() dalsi funkci, ktere bych predal ukazatel na strukturu (kde budou ulozeny informace o souborech). Jedno reseni je pouzit dlobalni promenne a nebo promene ve funkci kterou chci volat pouzit jako staticke. A nebo posledni reseni nepouzit ftw()/nftw() a napsat si to cele sam. Poradi nekdo?
nftw
vidím poprvé. Asi to ale nedělá nic víc, než bych sám svedl s opendir
/stat
...
V mé manuálové stránce je napsáno These functions are provided for compatibility with legacy code. New code should use the fts(3)
functions.. Co ty na to?
Funkce, kterým se předává nějaký callback, který pak ony volají, obvykle umožňují použít jeden pointer právě na nějaká vlastní data, které tomu callbacku chceme propašovat. Viz např. pthread_create
. U nftw
ale nic takového nevidím, přístup fts
je v tomhle tedy lepší.
Tiskni
Sdílej: