Hru Warhammer: Vermintide 2 (ProtonDB) lze na Steamu získat zdarma napořád, když aktivaci provedete do pondělí 24. listopadu.
Virtualizační software Xen (Wikipedie) byl vydán v nové verzi 4.21. Podrobnosti v poznámkách k vydání a přehledu nových vlastností.
Evropská komise schválila český plán na poskytnutí státní pomoci v objemu 450 milionů eur (téměř 11 miliard Kč) na rozšíření výroby amerického producenta polovodičů onsemi v Rožnově pod Radhoštěm. Komise o tom informovala v dnešní tiskové zprávě. Společnost onsemi by podle ní do nového závodu v Rožnově pod Radhoštěm měla investovat 1,64 miliardy eur (téměř 40 miliard Kč).
Microsoft v příspěvku na svém blogu věnovaném open source oznámil, že textové adventury Zork I, Zork II a Zork III (Wikipedie) jsou oficiálně open source pod licencí MIT.
První prosincový týden proběhne SUSE Hack Week 25. Zaměstnanci SUSE mohou věnovat svůj pracovní čas libovolným open source projektům, například přidání AI agenta do Bugzilly, implementaci SSH v programovacím jazyce Zig nebo portaci klasických her na Linux. Připojit se může kdokoli.
Google oznámil, že Quick Share na Androidu funguje s AirDropem na iOS. Zatím na telefonech Pixel 10. Uživatelé tak mohou snadno přenášet soubory z telefonů s Androidem na iPhony a obráceně.
Byla vydána nová verze 8.5 (8.5.0) skriptovacího jazyka PHP používaného zejména k vývoji dynamických webových stránek. Přináší řadu novinek a vylepšení (URI Extension, Pipe Operator, Clone With, …). Vydána byla také příručka pro přechod z předchozích verzí.
Evropská komise zahájila tři vyšetřování týkající se cloudových platforem Amazon Web Services (AWS) a Microsoft Azure. Evropská exekutiva, která plní také funkci unijního antimonopolního orgánu, chce mimo jiné určit, zda jsou americké společnosti Microsoft a Amazon v cloudových službách takzvanými gatekeepery, tedy hráči, kteří významně ovlivňují provoz internetu a musí dle nařízení o digitálních trzích (DMA) na společném trhu
… více »Společnost Meta Platforms vyhrála ostře sledovaný spor o akvizici sítě pro sdílení fotografií Instagram a komunikační aplikace WhatsApp. Podle amerického soudu firma jejich převzetím neporušila antimonopolní zákon, protože si tak nemonopolizovala trh sociálních sítí. Žalobu na Metu podala před pěti lety americká Federální obchodní komise (FTC). FTC argumentovala, že Meta, tehdy známá jako Facebook, koupila tyto dvě společnosti v letech 2012 a 2014 proto, aby s nimi nemusela soutěžit.
Home Assistant včera představil svůj nejnovější oficiální hardware: Home Assistant Connect ZBT-2 pro připojení zařízení na sítích Zigbee nebo Thread.
#include < iostream >
#include "cList.h"
using namespace std;
int main()
{
cout << "Linked List" << endl;
cout << "--------------" << endl;
cNode* n1 = new cNode("1");
cNode* n2 = new cNode("2");
cNode* n3 = new cNode("3");
cList zoznam;
zoznam.append(n1);
zoznam.append(n2);
zoznam.append(n3);
zoznam.append(new cNode(*n1));
zoznam.append(new cNode(*n1));
zoznam.append(new cNode(*n1));
zoznam.printContents();
cNode* n4 = new cNode("4");
cNode* n2_5 = new cNode("2.5");
zoznam.insert(n4, 10);
zoznam.insert(n2_5, 2);
zoznam.deleteNode(1);
zoznam.deleteNode(0);
zoznam.deleteNode(10);
cout<<"---------------------------"<< endl;
zoznam.printContents();
cList zoznam2 = cList(zoznam);
zoznam2.deleteNode(0);
zoznam2.deleteNode(0); // nezmaže mi nultý prvok vidim to na problem s kopirovacím konštruktorom
cout<<"------------Zoznam 1 - original---------------"<< endl;
zoznam.printContents();
cout<<"------------Zoznam 2 - kopia---------------"<< endl;
zoznam2.printContents();
delete n1; // hádže segmantation fault
delete n2;
delete n3;
delete n4;
delete n2_5;
return 0;
}
[/code]
Problémový kod z cList.cpp
[code]#include "cList.h"
using namespace std;
cList::cList()
{
first = NULL;
}
cList::cList(const cList &oldList) // kopíruje aj to čo už nemá byť v pamäti, predpokladám že preto mi nemaže to čo by malo
{
first = NULL;
if (oldList.getLength() > 0)
{
first = new cNode(oldList.first->getData());
cNode *tmp = first, *tmp2;
for (int i = 0; i < oldList.getLength(); i++)
{
tmp2 = new cNode(oldList.getNode(i)->getData());
tmp->setNext(tmp2);
tmp = tmp2;
}
}
}
cList::~cList() // tento deštruktor asi sposobuje segmentation fault
{
for(int i = 0;i < getLength();i++)
{
cNode *tmp = getNode(i); // funkcie getNode vráti uzol na danom indexe, funguje v iných častiach kodu, v nej by problem byť nemal
delete tmp;
}
delete first;
}
Ostatne časti kodu zatial nebudem posielať.. . Som si na 99% istý že problem je v tomto kode. Pridal som do zdrojaku komentáre že čo nefunguje. Pri kopirovaní celeho zoznamu sa skopiruje aj to čo by tam už nemalo byť neviem prečo:( V tom deštruktore idem asi zle na to uvolnovanie pamäte.. ale zase keď nemam v tom deštruktore nič tak mi to počas delete sekcie v main.c vypiš random vypis pamäte... Ďakujem :)
Řešení dotazu:
cList::~cList()
{
this->clear();
}
void cList::clear()
{
struct destroyer
{
destroyer(cNode *first)
: current(first)
{}
~destroyer()
{
this->operator ()();
}
void operator ()()
{
while (this->current) {
cNode *n = this->current;
this->current = n->getNext();
delete n;
}
}
cNode *current;
};
destroyer d(this->first);
d();
}
Tohle správně zdestruuje celý seznam, i pokud destruktor některého cNode vyhodí výjimku.
Tiskni
Sdílej: