Bylo vydáno Eclipse IDE 2025-09 aneb Eclipse 4.37. Představení novinek tohoto integrovaného vývojového prostředí také na YouTube.
T-Mobile od 15. září zpřístupňuje RCS (Rich Communication Services) zprávy i pro iPhone.
Společnost ARM představila platformu Arm Lumex s Arm C1 CPU Cluster a Arm Mali G1-Ultra GPU pro vlajkové chytré telefony a počítače nové generace.
Unicode Consortium, nezisková organizace koordinující rozvoj standardu Unicode, oznámila vydání Unicode 17.0. Přidáno bylo 4 803 nových znaků. Celkově jich je 159 801. Přibylo 7 nových Emoji.
Apple představil (YouTube) telefony iPhone 17 Pro a iPhone 17 Pro Max, iPhone 17 a iPhone Air, sluchátka AirPods Pro 3 a hodinky Watch Series 11, Watch SE 3 a Watch Ultra 3.
Realtimová strategie Warzone 2100 (Wikipedie) byla vydána ve verzi 4.6.0. Podrobný přehled novinek, změn a oprav v ChangeLogu na GitHubu. Nejnovější verzi Warzone 2100 lze již instalovat také ze Snapcraftu a Flathubu.
Polské vývojářské studio CD Projekt Red publikovalo na Printables.com 3D modely z počítačové hry Cyberpunk 2077.
Organizátoři konference LinuxDays 2025 vydali program a zároveň otevřeli registrace. Akce se uskuteční 4. a 5. října na FIT ČVUT v pražských Dejvicích, kde vás čekají přednášky, workshopy, stánky a spousta šikovných lidí. Vstup na akci je zdarma.
Uživatelé komunikátoru Signal si mohou svá data přímo v Signalu bezpečně zálohovat a v případě rozbití nebo ztráty telefonu následně na novém telefonu obnovit. Zálohování posledních 45 dnů je zdarma. Nad 45 dnů je zpoplatněno částkou 1,99 dolaru měsíčně.
Server Groklaw, zaměřený na kauzy jako právní spory SCO týkající se Linuxu, skončil před 12 lety, resp. doména stále existuje, ale web obsahuje spam propagující hazardní hry. LWN.net proto v úvodníku připomíná důležitost zachovávání komunitních zdrojů a upozorňuje, že Internet Archive je také jen jeden.
class Parser{ function __construct($obj){ $this->$obj = $obj; } function __get(){ # Nevím jak tady zavolat ten objekt $obj. Zkoušel jsem toto $this->obj->metoda; # ale nefunguje to } }
Řešení dotazu:
$this->$obj = $obj;
má být $this->obj = $obj;
. $this->$obj
totiž pro jméno proměnné použije výsledek volání $obj->__toString()
$this->obj->metoda()
public $obj = NULL;
(nebo bez inicializace).
public
- to mi ujelo.
<?php class Parser { private $obj = array(); function __set($key, $value) { $this->obj[$key] = $value; } function __get($key) { return $this->obj[$key]; } } $registr = new Parser(); $registr->smysl = 42; $registr->kopa = 60; echo "Kopa je $registr->kopa kusů, smyslem života je $registr->smysl";Jenže pokud potřebuješ něco takhle primitivního, vystačíš si i se standardní třídou
stdClass
, která to už umí.
__get()
a __set()
v PHP jsem nikdy nepochopil. Přijde mi, že gettery a settery jako takové, mají dvě výhody.
public function getFoo() { ... }
public function setFoo($foo) { ... }
$obj->getFoo()
nemůžeš použít ve stringu (šabloně), ale $obj->foo
tam použít můžeš - normálně se expanduje. Ládovat všechno do pomocných proměnných před šablonou je poněkud nepraktické.
Jak jsem psal, ten mnou popsaný způsob pouze popisuje volání - jako v manuálu. V této podobě to už nepoužívám. Nepoužívám gettery/settery a nepoužívám ani public proměnné.
Stačí použít vhodný switchUrčitě souhlas, ale asi by se mi to moc nelíbilo.
Metodu $obj->getFoo() nemůžeš použít ve stringu (šabloně)Díky, tohle mě nenapadlo. Já většinou používám Laravel a tam by s tím problém nebyl.
Tiskni
Sdílej: