Bylo vydáno Eclipse IDE 2025-09 aneb Eclipse 4.37. Představení novinek tohoto integrovaného vývojového prostředí také na YouTube.
T-Mobile od 15. září zpřístupňuje RCS (Rich Communication Services) zprávy i pro iPhone.
Společnost ARM představila platformu Arm Lumex s Arm C1 CPU Cluster a Arm Mali G1-Ultra GPU pro vlajkové chytré telefony a počítače nové generace.
Unicode Consortium, nezisková organizace koordinující rozvoj standardu Unicode, oznámila vydání Unicode 17.0. Přidáno bylo 4 803 nových znaků. Celkově jich je 159 801. Přibylo 7 nových Emoji.
Apple představil (YouTube) telefony iPhone 17 Pro a iPhone 17 Pro Max, iPhone 17 a iPhone Air, sluchátka AirPods Pro 3 a hodinky Watch Series 11, Watch SE 3 a Watch Ultra 3.
Realtimová strategie Warzone 2100 (Wikipedie) byla vydána ve verzi 4.6.0. Podrobný přehled novinek, změn a oprav v ChangeLogu na GitHubu. Nejnovější verzi Warzone 2100 lze již instalovat také ze Snapcraftu a Flathubu.
Polské vývojářské studio CD Projekt Red publikovalo na Printables.com 3D modely z počítačové hry Cyberpunk 2077.
Organizátoři konference LinuxDays 2025 vydali program a zároveň otevřeli registrace. Akce se uskuteční 4. a 5. října na FIT ČVUT v pražských Dejvicích, kde vás čekají přednášky, workshopy, stánky a spousta šikovných lidí. Vstup na akci je zdarma.
Uživatelé komunikátoru Signal si mohou svá data přímo v Signalu bezpečně zálohovat a v případě rozbití nebo ztráty telefonu následně na novém telefonu obnovit. Zálohování posledních 45 dnů je zdarma. Nad 45 dnů je zpoplatněno částkou 1,99 dolaru měsíčně.
Server Groklaw, zaměřený na kauzy jako právní spory SCO týkající se Linuxu, skončil před 12 lety, resp. doména stále existuje, ale web obsahuje spam propagující hazardní hry. LWN.net proto v úvodníku připomíná důležitost zachovávání komunitních zdrojů a upozorňuje, že Internet Archive je také jen jeden.
class Common{ public function __construct(){ $this->data = 'A'; } public function getData(){ return $data; } } class SetOne extends Common{ protected $data; public function __construct(){ $this->data = 'B'; } } class SetTwo extends Common{ protected $data; public function __construct(){ $this->data .= 'C'; $obj = new SetOne(); } } class SetTree extends Common{ protected $data; public function __construct(){ $this->data .= 'D'; $obj = new SetTwo(); } } $obj = new SetTree(); echo $obj->getData(); // Požadovaný výsledek: ABCD
echo "ABCD";
$obj
jsou tři nezávislé různé proměnné, $this->data
jsou tři různé member properties (vlastnosti objektu) a máš tam tři různé instance objektů.
Doporučuju přečíst nějaký dobrý úvod do objektového programování, řekl bych, že v tom máš guláš. Popis v dokumentaci PHP je dobrý, ale předpokládá znalosti základních principů, takže ti asi pomůže až později. Zkus začít tímto (nečetl jsem to celé, ale vypadá to slibně).
public function getData(){
return $this->data;
}
public function __construct(){ parent::__construct(); ... }2. V konštruktore SetTwo a SetTree vytváraš lokálny objekt $obj, ktorý sa potom nikde nepoužije. Nájdi si na nete rozdiely medzi dedičnosťou a kompozíciou v OOP. Podľa toho potom zvoľ vhodný typ väzby medzi objektami. Keďže si napísal len abstraktný príklad, tak Ti pravdepodobne nikto nebude vedieť povedať ako by to malo byť správne. V tomto kontexte kód echo "ABCD" naozaj nie je vôbec horší než ostatné odpovede, pretože robí presne to čo si chcel.
class Parent{
protected $data; // Definujeme už v rodiči, ne v potomcích
public function __construct(){
$this->data = 'A';
}
public function getData(){
return $data;
}
}
class Child extends Parent{
public function __construct(){
parent::__construnct(); // Konstruktor rodiče potřeba volat explicitně
$this->data .= 'B';
}
}
$obj = new Child();
echo $obj->getData(); // Vypíše AB
Tiskni
Sdílej: