abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 16:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 03:22 | Zajímavý článek

    V aktuálním příspěvku na blogu počítačové hry Factorio (Wikipedie) se vývojář s přezývkou raiguard rozepsal o podpoře Linuxu. Rozebírá problémy a výzvy jako přechod linuxových distribucí z X11 na Wayland, dekorace oken na straně klienta a GNOME, změna velikosti okna ve správci oken Sway, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:11 | Nová verze

    Rakudo (Wikipedie), tj. překladač programovacího jazyka Raku (Wikipedie), byl vydán ve verzi #171 (2024.04). Programovací jazyk Raku byl dříve znám pod názvem Perl 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 17:44 | Nová verze

    Společnost Epic Games vydala verzi 5.4 svého proprietárního multiplatformního herního enginu Unreal Engine (Wikipedie). Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    26.4. 17:11 | Nová verze

    Byl vydán Nextcloud Hub 8. Představení novinek tohoto open source cloudového řešení také na YouTube. Vypíchnout lze Nextcloud AI Assistant 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    26.4. 13:33 | Nová verze

    Vyšlo Pharo 12.0, programovací jazyk a vývojové prostředí s řadou pokročilých vlastností. Krom tradiční nadílky oprav přináší nový systém správy ladících bodů, nový způsob definice tříd, prostor pro objekty, které nemusí procházet GC a mnoho dalšího.

    Pavel Křivánek | Komentářů: 9
    26.4. 04:55 | Zajímavý software

    Microsoft zveřejnil na GitHubu zdrojové kódy MS-DOSu 4.0 pod licencí MIT. Ve stejném repozitáři se nacházejí i před lety zveřejněné zdrojové k kódy MS-DOSu 1.25 a 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 44
    25.4. 17:33 | Nová verze

    Canonical vydal (email, blog, YouTube) Ubuntu 24.04 LTS Noble Numbat. Přehled novinek v poznámkách k vydání a také příspěvcích na blogu: novinky v desktopu a novinky v bezpečnosti. Vydány byly také oficiální deriváty Edubuntu, Kubuntu, Lubuntu, Ubuntu Budgie, Ubuntu Cinnamon, Ubuntu Kylin, Ubuntu MATE, Ubuntu Studio, Ubuntu Unity a Xubuntu. Jedná se o 10. LTS verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    25.4. 14:22 | Komunita

    Na YouTube je k dispozici videozáznam z včerejšího Czech Open Source Policy Forum 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    25.4. 13:22 | Nová verze

    Fossil (Wikipedie) byl vydán ve verzi 2.24. Jedná se o distribuovaný systém správy verzí propojený se správou chyb, wiki stránek a blogů s integrovaným webovým rozhraním. Vše běží z jednoho jediného spustitelného souboru a uloženo je v SQLite databázi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (75%)
     (8%)
     (2%)
     (15%)
    Celkem 869 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Administrace komentářů

    Jste na stránce určené pro řešení chyb a problémů týkajících se diskusí a komentářů. Můžete zde našim administrátorům reportovat špatně zařazenou či duplicitní diskusi, vulgární či osočující příspěvek a podobně. Děkujeme vám za vaši pomoc, více očí více vidí, společně můžeme udržet vysokou kvalitu AbcLinuxu.cz.

    Příspěvek
    13.2.2011 15:20 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vývoj webové aplikace v 5+ lidí
    To je špatně. Pokud šlo do košíku přidávat před tím, musí tam jít přidávat i po tom, jinak nebudou fungovat testy na přidávání do košíku.
    Testy fungují, jsou upravené pro nový kód. Jenom na ten nový kód není napojeno GUI. Například.
    Zkuste ten příklad naformulovat jinak, takhle se totiž vracíme k systému práce franta si 2 týdny pižlá košík nemluvte na něj.
    Já na tom systému práce nevidím nic špatného. Dělám svoji část, a nechci, aby mne rušily změny v jiných částech. Představte si to na externí knihovně. Synchronizujete si zdrojáky externí knihovny každý půl den a zapracováváte všechny změny, nebo si prostě počkáte na release té knihovny? Já to řeším druhým způsobem a snažím se o to, abych stejně mohl řešit maximům závislostí, tedy i ostatní součásti mého projektu.
    Je to proto, že velikost změny + stáří změny a čas strávený její diagnózou nejsou v přímé úměře.
    Nejsou. Konflikt řešený každý půl den budete řešit pět minut, a konflikt řešený jednou za měsíc také pět minut.
    Příkladně, když vím že před 5 minutama všechny testy chodily, a teď nechodí, tak stačí, když budu řešit posledních 5 minut změn, což mám ještě v hlavě a bude mi leckdy stačit se podívat na chybovou hlášku. Pokud budu pracovat celý den a na konci dne mi něco nepůjde, tak budu debugovat a hledat a strávím tím spoustu času navíc. Myslím že každý z nás už tuhle zkušenost prodělal.
    Pokud vám někdo jiný rozbil vaše testy, máte divně organizovanou práci. Pokud jste si je rozbil sám, poznáte to hned, ne až po té, co dáte kód do VCS.
    Ten příklad jak jsem ho popsal já se ale liší v podstatné věci. Než vyhodím parametr, tak už budu mít k dispozici kód od "všichni", a refaktoruju ho já. "Všichni" se tím nemusí vůbec zabývat. A to je důležité. A je to možné jen tehdy, když "všichni" publikují svůj kód pravidelně a často.
    Všichni se tím musí zabývat. Musí vám dát kód, který je hotový a funkční. Takže když vy jim oznámíte, že budete něco refaktorovat, musí honem nějak vyřešit to, co mají rozdělané, dostat do repository kód, který se týká refaktoringu – a pak čekat, až vy refaktoring provedete.
    Pokud vím, tak linux-next se merguje z branchí vývojářů podsystémů každej den. Jak často tam oni publikují, to je jejich věc. Každopádně pochopte, že i když kernel má třeba release cyklus jednou za 3 měsíce, tak prostě přes to vlak nejede, a co se za 3 měsíce nestihne, tak musí až do další verze. Takže to není tak, že kernel čeká až bude hotové cosi velkého, ale naopak že přispěvatelé si kouskují práci tak, aby do každého okna něco přicmrndli. Tenhle princip lze aplikovat na libovolný časový úsek.
    Nikoli. Přispěvatelé dělají na svém kódu nezávisle na ostatních větvích, a když mají svou funkcionalitu hotovou, dají ji do společného stromu.

    V tomto formuláři můžete formulovat svou stížnost ohledně příspěvku. Nejprve vyberte typ akce, kterou navrhujete provést s diskusí či příspěvkem. Potom do textového pole napište důvody, proč by měli admini provést vaši žádost, problém nemusí být patrný na první pohled. Odkaz na příspěvek bude přidán automaticky.

    Vaše jméno
    Váš email
    Typ požadavku
    Slovní popis
    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.