abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 21:33 | Nová verze

    Programovací jazyk Rust (Wikipedie) dnes slaví 10 let od vydání verze 1.0. Přímo na oslavě byla vydána nová verze 1.87.0. Podrobnosti v poznámkách k vydání. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 14:44 | IT novinky

    Evropská komise obvinila provozovatele čínské platformy TikTok z porušování pravidel EU kvůli netransparentnosti v reklamě. Komise, která v EU plní i funkci antimonopolního úřadu, to dnes uvedla v tiskové zprávě. TikTok, který patří čínské firmě ByteDance, se může k předběžnému nálezu vyjádřit. Pokud ale podezření komise nevyvrátí, hrozí mu pokuta až do šesti procent z ročního globálního obratu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 20:44 | Komunita

    Sovereign Tech Agency (Wikipedie), tj. agentura zabezpečující financování svobodného a otevřeného softwaru německou vládou, podpoří GFortran částkou 360 000 eur.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:00 | IT novinky

    Microsoft hodlá zrušit zhruba tři procenta pracovních míst. Microsoft na konci loňského června zaměstnával kolem 228.000 lidí. Tři procenta z tohoto počtu představují téměř 7000 pracovních míst.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    včera 13:33 | IT novinky

    V říjnu loňského roku provedl Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) místní šetření u společnosti Seznam.cz. Krajský soud v Brně tento týden konstatoval, že toto šetření bylo nezákonné.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    13.5. 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Branch Privilege Injection (CVE-2024-45332, Paper) je nejnovější bezpečnostní problém procesorů Intel. Intel jej řeší ve včerejším opravném vydání 20250512 mikrokódů pro své procesory. Neprivilegovaný uživatel si například může přečíst /etc/shadow (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    13.5. 14:22 | Komunita

    Dle plánu byl vývoj Firefoxu přesunut z Mercurialu na Git. Oficiální repozitář se zdrojovými kódy je na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    13.5. 04:33 | Bezpečnostní upozornění

    V terminálovém multiplexoru GNU Screen byly nalezeny a v upstreamu ve verzi 5.0.1 už opraveny bezpečnostních chyby CVE-2025-23395, CVE-2025-46802, CVE-2025-46803, CVE-2025-46804 a CVE-2025-46805. Podrobnosti na blogu SUSE Security Teamu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 42
    12.5. 19:33 | Bezpečnostní upozornění

    Training Solo (Paper, GitHub) je nejnovější bezpečnostní problém procesorů Intel s eIBRS a některých procesorů ARM. Intel vydal opravnou verzi 20250512 mikrokódů pro své procesory.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.5. 11:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 25.05.11 svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) postaveného nad multimediálním frameworkem MLT. Nejnovější Shotcut je již vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (3%)
     (1%)
     (0%)
     (3%)
    Celkem 619 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 8.5. 09:58
    Rozcestník

    Vložit další komentář
    11.1.2007 21:07 nardew | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    mys a kluc
    the best way of Memtest is emerge qt kde-meta
    11.1.2007 21:08 randy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    podla toho, kde... .. na booku jeden .. na desktope (usb ledky, spinanie predlzovacky, myska, dialkove, tlaciaren) ..takze 5
    11.1.2007 21:10 Yreg Yorulis
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    ked jeden polamem pouzivam dalsi... :]
    11.1.2007 21:14 Tomáš Crhonek | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    USB mys a kamerka :) obcas fleska
    Luboš Doležel (Doli) avatar 11.1.2007 21:23 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    Myš, UPS, tiskárna, skener, Bluetooth, občas flashdisk.
    David Watzke avatar 11.1.2007 21:53 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    Myš, klávesnice, foťák, MP3 player... zvolil sem 2-3, sakra - zapomněl jsem na ten player.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Milan Vít avatar 11.1.2007 22:07 Milan Vít | skóre: 23 | blog: about:linux | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    To nevadí, já si zase špatně přečetl otázku a zvolil 4 a více, přitom používám jen 3 USB zařízení (tiskárna, iPod, foťák) – takže je to fifty fifty :-D
    „There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.“
    Marián Kyral avatar 12.1.2007 07:11 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    Hlásím se do klubu ;-)

    Jsem to nějak nedočetl a dal jsem kolik jich mám místo toho kolik používám.
    13.1.2007 09:12 ravas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    no ale pokial som spravne pochopil tak je tam kolko PORTOV a nie ZARIADENI pouzivate :)
    otula avatar 11.1.2007 22:05 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    bezdrátová myš + klávesnice, tiskárna, usb dongle, externí IDE šuplík, externí SATA disk, čtečka karet a ještě volná zásuvka na flashdisk :)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    otula avatar 11.1.2007 22:06 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    A zapomněl jsem na foťák
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Max avatar 11.1.2007 23:10 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    Tak to máš už nějakou přádavnou PCI, ne? Nebo si vystačíš ještě s integrovanýma?
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    12.1.2007 08:35 happy barney | skóre: 34 | blog: dont_worry_be_happy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    ja mam napr na boarde možnosť až 10 USB - zapojených mám len 6 (4 vzadu, 2 na case). Klávesnica, myš, tablet, USB kľúč, microUSB kábel.
    kotyz avatar 12.1.2007 18:40 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    ja mam pci se 3 (+1 vevnitr) usb a 2 (+1 vevnitr) firewire. pouzivam jenom ty - mam tam externi disk, kabel na fotak a prodluzku kam se soupou zarizeni podle potreby (flashdisk, mp3 prehravac). pak mam este asi 4 integrovany (2 vzadu a 2 vepredu pod deklem, ale to neni moc dobre zabudovany takze vetsi veci tam nejdou zasunout) a ty nepouzivam vubec jelikoz jsou jen 1.1. asi brzo dojde na vyvadeni toho vnitrniho usb - kam jinam bych zapojil externi zip mechaniku po ktery uz dlouho touzim? do pomaly verze usb asi ne a jestli to de pres firewire nevim ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    11.1.2007 22:10 Yreg Yorulis
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    lol ja zas pouzivam 4kluciky..
    kotyz avatar 12.1.2007 22:45 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    jako 4 usb klice? najednou? neverim ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Věroš avatar 13.1.2007 23:48 Věroš | skóre: 24 | blog: Co není v hlavě | 49.29 s.š., 16.54. v.d.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    Jasně, jmenuje se top RAFD - Redundant Array of Flash Disks, na Linuxu se pro to používá driver md :-)
    Školím Ansible
    11.1.2007 23:10 vend | skóre: 19
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?

    Jeden.

    Tenhle noťas jich víc nemá...

    Věroš avatar 13.1.2007 23:49 Věroš | skóre: 24 | blog: Co není v hlavě | 49.29 s.š., 16.54. v.d.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    Tady mám tři. Ale nějakej klaun při výrobě otočil USB vzhůru nohama, takže se trefím jenom v 50% pokusů. Už nikdy si nekoupím UMAX...
    Školím Ansible
    11.1.2007 23:41 Sandik | skóre: 13 | blog: obcasny_obcasny_blog | Praha (když zrovna nejsem někde jinde ;o)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    V Linuxu v podstatě žádný.
    ...
    12.1.2007 01:35 wosambo | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    mys, usb-disk a vobcas si hraju s tabletem => 3
    12.1.2007 01:37 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    Teď nebo k večeři?
    12.1.2007 02:09 IA
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    klavesnice, mys, joystick, hardlock, tv tuner, ext hdd, tiskarna, lampicka, obcas flash nebo fotak a i ten hub si jeden vezme, takze 8 portu porad plnych a prehazuju pomoci LRU :-)
    12.1.2007 04:08 jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    2x myš (jedna laserka a jedna normální optická, abych nemusel přepínat dpi :-) )
    1x krávesnice
    3x mobil (ten jeden mám spíš záložní)
    3x foťák
    1x flash disk (kapesní 1GB, ale mám ho spíš pro parádu)
    1x tiskárna (ale teď používám síťovou, takže spíš ne)

    a to je všechno milé děti.... :-)
    12.1.2007 12:52 mcq
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    A samozřejmě všechno najednou. Otázka zněla: Kolik USB portů používáte?. Jaká všechna USB zařízení vlastníte, nás nezajímá.
    12.1.2007 13:04 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    O nějakém "najednou" se v otázce nic neříká a uvědom si, že třeba foťák nebo tiskárna mají taky vlastní USB porty.

    Nemám rád tenhle typ anket, kde není šance, že by se rozvinula nějaká smyslupná diskuze.
    14.1.2007 09:10 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    Nemám rád tenhle typ anket, kde není šance, že by se rozvinula nějaká smyslupná diskuze.
    Tak něco poraď :-)
    14.1.2007 11:14 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    Musím si už začít dávat pozor, co píšu :-) Když mě napadají jenom nepočítačové ankety a navíc trochu dětinské - jako třeba "Která postavička české verze seriálu Simpsonovi má nejlepší hlas?" (ankety by mohly být dvě - jedna pro hlavní a jedna pro vedlejší role :-)) Hlasuju pro školníka Willieho :-D
    14.1.2007 15:04 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    Dětinské nevadí, ale po té, co si lidi stěžovali na "off-topic" ankety, už se to snažíme omezovat na (aspoň trochu) počítačové.
    12.1.2007 04:20 moira | skóre: 30 | blog: nesmysly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    mys, fotak, mobil, flash disk, USB hub, joystick, skenr, tiskarna, 2x webcamerka, ctecka pametovych karet

    koukam to USBcko docela vyuzivam, az ted mi to doslo ;)
    Překladač ti nikdy neřekne: "budeme kamarádi"
    Faramir avatar 12.1.2007 06:40 Faramir | skóre: 6 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    Na stolním PC 7 -> tiskárna + skener, klávesnice + myš (oboje po jednom), gamepad, foťák, čtečka, mobil, fleška...

    Na ntb jeden až dva -> když hraju nějakou hru tak myš a čtečka...
    12.1.2007 07:42 Tayto
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    Nejradši bych ten shit nepoužíval a pokud můžu tak se mu vyhýbám. Stavím rovnítko mezi usb a proprietární komunikační protokoly eventuelně problémy. Jediný co uspokojivě funguje jsou mass storage zařízení a starší bluetooth adaptéry(Broadcom). Zařízení emulující sériový port už je taky pomálu. Na USB taky chybí jakkákoliv motivace k použítí standardizovaného protokolu(např. certifikací).

    Reálný stav je: USB Flashdisky,foťák, klávesnice na ntb
    12.1.2007 11:36 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    Nejradši bych ten shit nepoužíval a pokud můžu tak se mu vyhýbám. Stavím rovnítko mezi usb a proprietární komunikační protokoly eventuelně problémy.
    Muj nazor je presne opacny - spousta ruznych trid zarizeni (mass storage, hid (klavesnice a mysi), audio, ...) ma verejne dostupnou specifikaci (viz http://www.usb.org/developers/devclass_docs), samotne USB ma verejne dostupnou specifikaci. USB me naopak prijde jako jedna z nejlepe zdokumentovanych casti PC.
    13.1.2007 13:02 Tayto
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    Jenomze kolik vyrobcu to pouziva? Prave o tom to je. O tech dalsich classech vim tak proc se to kua nepouziva? Jasne ze mas ruzny dalsi ruzny tyhlety audio device,imaging device a kdovico device. Pouzivaji to opravdu jenom drazsi strojceky vylucne ty levnejsi. Tuhle napriklad jsme zapojovali celkem drahy vizualizer a misto toho aby se to tvarilo jako normalni imaging device tak to jelo jenom na proprietarni driver pod widlema. Stejne tak tiskarna od Canona nebo EDGE modem. Nejhorsi je ze tenhleten USB hnuj leze i do profesionalni sfery. Drive clovek mohl popadnout jakykoliv kus hw a pripojit jednoduse signalizaci nebo prenos dat pres RS232 a derivaty. Dneska kdyz clovek objednava treba GSM ustrednu tak uz zacina byt takove zlo ze prenos servisnich dat je zkrz USB. Ani to neni ta serial com class.Tam mate ovladace. Na druhy strane neni normalni PC. Nashle!

    Takze proste beru starocha RS232,Ethernet,firewire a to je v podstate tak vsechno.

    Naproti tomu dneska nenajdes flashdisk ktery by nebyl mass storage. To jediny se povedlo prosadit. Jo a jeste bych zapomnel na HID.
    12.1.2007 18:16 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    Nejradši bych ten shit nepoužíval a pokud můžu tak se mu vyhýbám. Stavím rovnítko mezi usb a ... problémy.
    na tom se shodnem ;-)

    ... jenže věci na firewire buď nejsou nebo jsou nemístně drahý, o SCSI ani nemluvě :-(
    kotyz avatar 12.1.2007 18:45 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    ze staryho pc me zbyl pci scsi radic, naka stara mechanika a vypalovacka a nejaky disky. mozna by stalo zato aspon tu pci kartu vyuzit a poridit si neco novejsiho do scsi (zip, paskova mechanika, externi disk). jen tech penez je me lito ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    12.1.2007 21:45 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    mno, mě SCSI slouží podstatně lépe než USB třeba u scanneru ...
    kotyz avatar 12.1.2007 22:36 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    ze existujou scannery do scsi jsem vedel, ale nikdy sem zadny nevidel. pod "cena: vysoka" si mam predstavit co? filmovy skenery sou tak kolem 20 tisic AFAIK. je to tak?

    ja mam nejaky obyc. do usb pod hp. provozuju to na druhym pc v obyvaku kde uz jsou jen windows (protoze uz na nem nedelam dualboot jsem zrusil) a funguje bez problemu. jen me vadi ty ovladace od hp, svou praci sice odvedou ale je to nechutne velkej balik se spoustou zbytecnosti co ale nejdou odebrat a ani vzhledove se me to nelibi. sice by to asi slo nahradit nakym vuescanem, ale na to sem moc linej ;-) .

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    13.1.2007 13:07 Tayto
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    Kdyz jeste byly scannery slapaci a nebo tak byl v podstate na vyber. Bud to pujde pres LPT nebo SCSI. Tesne pred invazi USB se SCSI scannery prodavali uz celkem za prijatelnou ceny vcetne SCSI karty.
    14.1.2007 18:30 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    pod "cena: vysoka" si mam predstavit co?
    nedostatek fantazie autorů formuláře popisu hardware na ábíčku :-)

    jinak já jsem volbou této možnosti měl na mysli to, že je to mnoho peněz za málo muziky; už nevím přesně za kolik byl, když jsem si četl srovnávací test v Chipu, tak tam byl asi za 40 kKč ... od těch dob má důvěra k takovýmto srovnáním značně klesla (a to byla dost nízká už předtím), vůbec se tam nenamáhali zmínit největší problém tohoto scanneru - nízkou densitu (pravda, v té době byl na trhu lepší jenom Nikon LS-něco za 80 kKč) nebo mechanické problémy s padáním rámečku
    jen me vadi ty ovladace od hp, svou praci sice odvedou ale je to nechutne velkej balik se spoustou zbytecnosti co ale nejdou odebrat a ani vzhledove se me to nelibi. sice by to asi slo nahradit nakym vuescanem, ale na to sem moc linej ;-)
    VueScan doporučuju, dokonce jsem si ho i koupil (pravda, od té doby jsem s ním nic nenascannoval :-) ... no, ne že bych předtím chtěl pirátit, ale pan Hamrick to jaksi nevychytal s možností platby z ČR :-/)
    kotyz avatar 12.1.2007 22:29 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    dvourychlostni scsi cd vypalovacky kam se cd strkaji v cartridgich a 2gb harddisk v praxi vyuziju akorat jako exponat do sbirky ;-) . ale plno novejsich periferii se k tomu da pripojit. na tu jednu kartu se jich da nevesit 14 (1 id nebo jak se tomu nadava ma rezervovanej radic sam. ma dokonce vlastni bios s nakou primitivni nastavovaci utilitkou a fungovalo to bez driveru i pod opravdu staryma os jako win 95).
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    13.1.2007 13:11 Tayto
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    Pred rokem jsem poridil vypalovacku ASUS neconeco P2S-D externi a tam bylo firewire i usb. A cena nebyla nemistne draha. Jenom ten firmware byl zpocatku nemistne bugovy:( Ausus.
    Věroš avatar 13.1.2007 23:53 Věroš | skóre: 24 | blog: Co není v hlavě | 49.29 s.š., 16.54. v.d.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    Myslím, že mi tady leží na stole. ( ASUS SDRW-0804P-D ) Na Windows přes USB funguje lépe než integrovaná vypalovačka, na Linuxu to vyjde nastejno.

    Pořád si ale nemůžu zvyknout, že zařízení připojím a ono funguje :-)

    --Věroš
    Školím Ansible
    pushkin avatar 12.1.2007 11:25 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    Pouzivam dve zadni USB na fotak+tiskarnu, jedno predni USB na MP3 flash prehravac. Timto bych zaroven chtel podekovat autorovi Eurocase ML 5412 za to, ze prakticky umistil tlacitko reset hned nad predni USB porty. PC jsem takto pri vytahovani prehravace z USB portu resetoval jiz nekolikrat. :-/
    12.1.2007 15:14 me
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    > ze prakticky umistil tlacitko reset hned nad predni USB porty

    si delas srandu, ne ????

    to teda musis bejt peknej nesika....
    David Watzke avatar 12.1.2007 15:24 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    Nevím jestli nešika proto, že si omylem resetnul kompa, ale určitě nešika, že si vybral case od Eurocase :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    12.1.2007 20:06 EiFFeL | skóre: 27 | blog: EiFFeL | Vranovská Ves
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    a co to tlacitko odpojit??
    13.1.2007 15:40 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    jj, taky mam odpojene z predni masky vsecko co slo, 2 diody aby ,me nerusily a tlacitka power a reset. zostali tam enom 2 usb porty;-)
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    kotyz avatar 12.1.2007 18:51 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    me se zas kolikrat pri luxovani vysune suplik dvd mechaniky. ta je spolu s disketovkou zabudovana do case a je tam akorat dira na suplik a tlacitko je nastaveny redukci. a vo tu si dycky skrtnu tou hadici a uz to jede ...

    (reakce na paticku) - ten vytunenej fluxbox opravdu nevypada zle. ;-)

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    pushkin avatar 12.1.2007 11:26 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    Pouzivam dve zadni USB na fotak+tiskarnu, jedno predni USB na MP3 flash prehravac. Timto bych zaroven chtel podekovat autorovi Eurocase ML 5412 za to, ze prakticky umistil tlacitko reset hned nad predni USB porty. PC jsem takto pri vytahovani prehravace z USB portu resetoval jiz nekolikrat. :-/
    pushkin avatar 12.1.2007 11:27 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    Omlouvam se za dvoji vlozeni, nejaka chybka.
    12.1.2007 12:39 mcq
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    urquell ~ # lsusb
    Bus 003 Device 016: ID 04da:2372 Panasonic (Matsushita) Lumix DMC-FZ10 Camera
    Bus 003 Device 015: ID 0419:0100 Samsung Info. Systems America, Inc.
    Bus 003 Device 011: ID 2102:3046
    Bus 003 Device 010: ID 0458:0036 KYE Systems Corp. (Mouse Systems)
    Bus 003 Device 002: ID 05e3:0606 Genesys Logic, Inc.
    Bus 003 Device 001: ID 0000:0000
    Bus 003 Device 003: ID 0a5c:200a Broadcom Corp.
    Bus 002 Device 013: ID 055f:0008 Mustek Systems, Inc. ScanExpress 1200 CU Plus
    Bus 002 Device 012: ID 04ce:0002 ScanLogic Corp. SL11R-IDE IDE Bridge
    Bus 002 Device 001: ID 0000:0000
    Bus 001 Device 008: ID 0c76:0005 JMTek, LLC. USBdisk
    Bus 001 Device 006: ID 05e3:0760 Genesys Logic, Inc. Card Reader
    Bus 001 Device 001: ID 0000:0000
    urquell ~ #                                                
    vogo avatar 12.1.2007 13:08 vogo | skóre: 34 | blog: "Skládat papír"
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    myš, modem, MP3 přehrávač, IrDA -> 4 a další 4 jsou pro budoucí použití, třeba WC na USB :)
    Nejsem paranoidní, ale to ještě neznamená, že po mě nejdou.
    12.1.2007 13:14 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    2-3 jelikož právě mám zapojenou usb myšičku, nad tím usb tiskárnu, ale abych jí zapojil tak jsem musel vytáhnout flashku, páč poslední volné usb je na druhé straně kde se pohybuji myší a hrozně by se to tam pletlo.
    Don´t worry, be happy.
    kotyz avatar 12.1.2007 18:55 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    od ceho jsou usb prodluzky (ke kazdy slusny flashce se dostane jedna a este cedecko s ptakovinama pripadne snura na krk)? ja do usb nic primo nezapojuju, na to sou ty porty moc mimo dosah ruky a blizko vedle sebe.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    13.1.2007 13:18 Tayto
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    Nektera zarizeni USB prodluzky(i ty certifikovane) nemaji rady. V logu jdou videt resety a nemoznost prideleni id. Jmenovite muzu uvest HP Laserjet 1020.
    12.1.2007 13:38 ondracch | skóre: 19 | blog: Mozková kreč
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    Myš, klávesnice a občas fleška.
    Proč myslíš, že nemůžeš žít jinak? Pořád Tvořím...
    wake avatar 12.1.2007 14:12 wake | skóre: 30 | blog: wake | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    mouse, kb, ups, BT, phone, player => 6
    Tento příspěvek má hlavičku i patičku!
    wake avatar 12.1.2007 14:13 wake | skóre: 30 | blog: wake | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    soon: hub, ext IDE DVD, ext IDE HDD
    Tento příspěvek má hlavičku i patičku!
    David Watzke avatar 12.1.2007 14:36 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    Proč IDE?
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    kotyz avatar 12.1.2007 18:59 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    proc ne? cena prizniva a rychlost dostatecna (na externi uloziste jiste). i ty ext. boxy by meli bejt o nakou tu korunku lacinejsi ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    12.1.2007 19:25 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    Taky mi přijde, že IDE boxíků je daleko větší výběr. Neznám žádné podstatné důvody proč nebrat IDE, ale rád se poučím... ;-)
    David Watzke avatar 12.1.2007 21:29 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    Protože pomalu ale jistě na základkách mizí IDE řadiče (a podle mě je to jen dobře). SATA AFAIK není dražší, tedy alespoň co se interních disků týče. Zkrátka si myslím, že je hloupost si kupovat IDE zařízení, když je možný mít SATA.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    12.1.2007 21:53 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    ano, je hloupost mít vybavení kompatibilní se staršími počítači, když je potřeba, aby výrobci prodali co nejvíc nového hardware ... nebo lobuješ snad za něco jiného?
    kotyz avatar 12.1.2007 22:06 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    asi tak. ja nemam doma pc mladsi jak cca 4 roky tak je pro me sata blbost. ale kdyz ma nekdo to nej co lze mit (asi aby mu na tom gentoo kompilovalo pekelnou rychlosti) ta to chapu. ale neni nutny to nutit ostatnim. ja ten svuj box muzu vzit a pripojit ho k temer jakymukoliv pc od pentia I vejs a bude to fungovat. ma to firewire i usb (automaticky prepina mezi 2.0 a 1.1 podle toho kam se to zapoji). se sata by to nechodilo s kazdym pc v okoli. a ty sata boxy sou opravdu mirne drazsi a neni jich tolik v nabidce (to neni zas tak velkej problem). a ty disky taky nejsou extra drahy. ale ja bych se do toho tak bezhlave po hlave nevrhal ;-)

    tjn, IDE/EIDE je tu s nama uz od uplnejch zacatku PC a uz to neni kam dal vylepsovat. jednou to prijit muselo. stejne tak odchazi i disketovky a seriovy porty. na nekterejch novejch pc uz je nenajdem. je to skoda, vyuziti to porad jeste ma ...

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    David Watzke avatar 12.1.2007 22:08 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    kdyz ma nekdo to nej co lze mit (asi aby mu na tom gentoo kompilovalo pekelnou rychlosti)
    Ale o to přece vůbec nejde, nehledě na to, že to nej opravdu nemám.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    kotyz avatar 12.1.2007 22:15 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    no dobre tak nemas. to bys musel bejt polobuh Radek Hulan. ale stejne je to lepsi nez co maj tak bezne lidi kolem me doma a mnohem lepsi nez co ja budu do konce tohohle desetileti kdy mit. no me vlastne to moje pentium 3 na 1GHz s 512MB ram plne vyhovuje. akorat obcas by se siklo vic vykonu (kdybych hral novejsi hry a delal s videem, coz este vsechno muze casem prijit), ale ten by stejne vetsinu casu lezel ladem (no holt by bionc se seti a rosettou bezel na pozadi porad a ne jen kdyz si na to zrovna vzpomenu a kazdej den by se kompiloval novej snapshot psi a ruznych jinych. a hlavne to vmware, tam by se to krasne projevilo).
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    David Watzke avatar 12.1.2007 22:07 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    SATA není zrovna novinka. Prostě nejsem pro zpětnou kompatibilitu na úkor výkonu. Tlusté kulaté/široké placaté kšandy přenechme minulosti...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    kotyz avatar 12.1.2007 22:18 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    dokud bude kolem hodne starejch pc (a to jeste dlouho bude) a i ja naky takovy doma mit budu, tak pro me zpetna kompatibilita bude celkem dulezita vec.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    David Watzke avatar 12.1.2007 22:29 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    Tak sebou budem nosit řadiče do PCI :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    kotyz avatar 12.1.2007 22:40 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    tjn, tech mam dost. na usb/firewire, na scsi, pak nekolik isovejch a vl-busovejch ze 386 a 486. na tom je ide+com+lpt. ani ty nemusi bejt k zahozeni. minimalne jako exponaty ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 12.1.2007 22:42 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    na sata zadnej nemam. ale mozna na nej casem dojde. ale spis ne, uz je volny jen jedno pci a tam na 70% skonci hybridni (= dvb + analog + fm) tv tuner. skoda ze jich neni vic, do pci je takovejch krasnejch hracek .... ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    14.1.2007 18:39 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    Prostě nejsem pro zpětnou kompatibilitu na úkor výkonu.
    pak opravdu nechápu za co lobuješ ... možnosti současných běžných disků jsou ještě stále hluboko pod limity IDE, navíc je-li řeč o boxu na USB, pak druhým úzkým hrdlem je samozřejmě USB

    btw, řekl bych, že rychlost USB je dokonce ještě užším hrdlem než rychlost disku samotného - ono těch 480 Mbps teoretická přenosová rychlost vypadá sice pěkně, nicméně reálně jsem nic takového nikdy neviděl, ba naopak viděl jsem testík, kde USB dostávalo na prdel od FireWire, které má teoreticky "jenom" 400 Mbps (zkušenost moje je taková, že to vyjde nastejno, akorát s FW má CPU podstatně menší zátěž než s USB)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 14.1.2007 18:53 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    možnosti současných běžných disků jsou ještě stále hluboko pod limity IDE
    Nesmysl. Některé současné SATA disky jdou k 120 MB/s. To by sice UDMA-6 ještě mělo dát, ale PATA disky jsou obvykle jen UDMA-5 (tedy 100 MB/s).

    Navíc nevím jak je to v situaci, kdy jsou na jednom PATA kabelu dva takto výkonné disky - nesdílí potom dokonce rychlost?
    15.1.2007 12:58 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    Nesmysl. Některé současné SATA disky jdou k 120 MB/s. To by sice UDMA-6 ještě mělo dát, ale PATA disky jsou obvykle jen UDMA-5 (tedy 100 MB/s).
    já to říkám pořád, chlapci neberte to, ty drogy vám nedělají dobře ...

    za prvé, docela by mě zajímalo, které disky "jdou ke 120 MB/s" a za jakých okolností ... lineární čtení velkých bloků dat asi není zrovna typický případ co se děje při běžné práci s PC ...

    za druhé, je velmi zvláštní způsob argumentace, kdy si vybereme to nejlepší z jedné skupiny ("některé současné SATA") a proti tomu postavíme to slabší ze skupiny druhé ("obvykle jen UDMA-5") - když prakticky všechny nové řadiče jsou ATA133 a mezi disky ATA100 a ATA133 není cenový rozdíl (že těch "pomalejších" je v provozu více přímo vyplývá z toho, o čem se bavíme - není důvod vybavovat je rychlejším rozhraním, když to prostě fyzicky nezvládají)
    Navíc nevím jak je to v situaci, kdy jsou na jednom PATA kabelu dva takto výkonné disky - nesdílí potom dokonce rychlost?
    ano, sdílí - a ten USB box, kterým jsme tento thread začali, má místo a konektory na dva disky?
    kotyz avatar 14.1.2007 19:18 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    muj box umi i to firewire, ale rikal sem si ze to dam na usb, kdyz je o 80 Mb/s rychlejsi. ted ste me nasadil brouka do hlavy. jinak kdyz sem tak koukal na tu krabici od toho tak ta firma dela i sata boxy a na nektery dava i firewire druhy generace (800 Mb/s) coz uz by za hrich stalo ... (ale to byse musel vymenit i ten fw radic).
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    15.1.2007 13:00 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    no, neni nic jednoduššího, než si to prakticky vyzkoušet, že :-)

    ... a pokud možno kouknout i jak se to bude chovat, pokud bude počítač komunikovat s více zařízeními najednou
    kotyz avatar 12.1.2007 22:08 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    asi sem to mel dat spis jako reakci na ten prispevek vysi. vam je urcena vicemene jen ta prvni veta (moh sem tam dat jen "+1" ale to se me nelibi a nejni to ani muj styl).
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    13.1.2007 13:24 Tayto
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    Zas tak moc po ruce bych jim nesel. Kolik dvdromek nebo vypalovacek je nyni bezne vybaveno SATA? Stejne si myslim ze to soudruzi udelali blbe. Proc nepripojovat zarizeni primo pres ethernet? Sitovky,switche,serializery to vsechno vyrabi kdejaky cinan za par dolaru.

    http://oss.digirati.com.br/essays/xoe/

    Mam jasnou predstavu o architekture takovyho reseni.

    Ale halt nemyslim ekonomicky:)
    David Watzke avatar 13.1.2007 13:37 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    Kolik dvdromek nebo vypalovacek je nyni bezne vybaveno SATA?
    Moc ne, nicméně v nejbližší době budu kupovat novou a IDE to určitě nebude ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    wake avatar 13.1.2007 00:43 wake | skóre: 30 | blog: wake | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    protoze mam IDE, jen nemam boxik. zbyly z predchoziho kompu.
    Tento příspěvek má hlavičku i patičku!
    kotyz avatar 13.1.2007 10:08 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    Me taky po upgradu zbyl 20GB seagate a nebylo kam s nim. Tak sem poridil pekny hlinikovy boxik Welland (hrozne me to pripomina korporaci Weiland z vetrelcu ;-) ) za nejakych 800,- a spokojennost je uplna. Ma to jen jedinou vadu na krase - superjasnou modrou led diodu vepredu. Ta se musi aspon 2x nejakym papirkem prelepit aby neoslnovala.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    13.1.2007 10:29 EiFFeL | skóre: 27 | blog: EiFFeL | Vranovská Ves
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    ja pouzivam 20G 2,5" HDD v hlinikovym boxiku a disk uz jsem dlouho nevidel, je utopenej nekde v hlubinach a je kouka kablik...
    13.1.2007 13:31 Tayto
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    Co je to ted za modu davat superjasny modry ledky do zarizeni? Kdo za to muze? Povesit! Docela dobre dropuje svetlo centrofix. S nim jde nastavit i light policiing.
    kap avatar 12.1.2007 15:29 kap | skóre: 10 | blog: The Bro Code
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    2-3 tiskárna, flash disk (někdy i 2)
    12.1.2007 16:58 niobi | skóre: 10 | blog: Niobi w3b.1og | Liberec city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    Klavesnice, Myš, Čtečka, Daťák na mobil, HWklíč a nespočet fleshek
    Totalni paranoia Linuxaka: emerge -C windows-base/windowsXP-meta MAC-WAR.eu - aneb i na apple je warez :-P
    cezz avatar 12.1.2007 17:20 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    Priamo v pocitaci je len klavesnica a kabel s miniusb na druhom konci, ku ktoremu pravidelne pripajam nejaky player, v klavesnici je zapojena mys a bluetooth.

    Apple klavesnica tak vlastne stoji medzi microsoft myskou a linuxovym PC :)
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    kotyz avatar 12.1.2007 19:04 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    nevypada pak ta sestava divne? klavesnice neladi s mysi a pc a tak ...

    ja mam vsecko v kombinaci cerna/seda (pripadne sedostribrna) a vsecko plast. zadny designovy orgie (az na nalepky na pc case, ale ty si odpustit neumi (pozor vysoke napeti, nehas vodou ani penou a ubuntu (protoze kubuntu sem nikde nesehnal) ).

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    cezz avatar 12.1.2007 21:10 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    Na apple klavesnici sa mi dobre pise preto ju hlavne mam.. no a tiez obsahuje USB rozbocovac. Inak je PC ladene v cierno - strieborno - PC sedej farbe. Takze nahodou k sebe pasuju, aj ked si nepotrpim.. Ubuntu nalepka zdobi aj moj case, kedze je aj vnutri.
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    kotyz avatar 12.1.2007 21:41 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    tjn, ale klavesnic s usb rozbocovacem je vicero. snad i ta nova herni od logitechu, jak se jen menuje? G15? ta ma i vyklopnej lcd displej s modrym podsvicenim. Me se hodne libi prototyp Optimus Pro - delaj to rusove a na kazdym tlacitku je oled displej, takze jednak to v noci sviti a druhak se ty popisky muzou libovolne menit (treba podle nastaveny klavesovy mapy nebo spustenyho programu). dostupny by meli bejt nekdy v prubehu roku (zatim je asi za 3 nebo 4 tisice nasich dostupnej takovej panylek se trema vetsima tlacitkama, kde se muzou ukazovat i animace). drivery sou pro linux, mac a win, jsou i naky zdrojaky a dokumentace. bude to bomba az se to zacne prodavat ale ta cena bude vrazedne vysoka (sacuju to aspon na 10 nebo 12 tisic nasich).

    detaily a obrazky zde

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Toman avatar 12.1.2007 17:41 Toman | skóre: 29 | blog: Tomanův blog | Kostelec nad Orlicí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    Tak to je mys, klavesnice, tiskarna, ohrivac na caj, pak ohrivaci plast (http://gadget.cz/?q=node/1976), dale pak USB lampicka na tajne sviceni v noci, USB Flash disk a ... to uz staci ne? :-)
    kotyz avatar 12.1.2007 19:07 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    jeden ohrivac, druhej ohrivac ... samy uzitecnosti koukam. ikdyz ta lampicka abych potme videl na klavesnici (uvazoval sem o koupi podsviceny ale meli jen jeden hnusnej model) by se hodila. normalni lampicku nechci.

    tu lampicku mate jakou a za kolik? pripadne existuje nejaka svitici slabe cervene, aby nenarusovala videni v noci (uz sem kvuli tomu ladil desktop theme do temna)?

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 12.1.2007 21:49 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    lol, me bylo porad divny co to muze bejt za plast nebo plást a von to je plášť :-D

    docela me na gadgetech pobavili tim "USBmanem" ... ;-)

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    jose17 avatar 12.1.2007 18:54 jose17 | skóre: 44 | blog: Joseho_blog | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    suma momentálne zapojených zariadení je rovná 9.
    Ja vim, on vi, ty nano!
    kotyz avatar 12.1.2007 18:57 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    koukam, ze mysi a klavesnice do ps/2 uz sou na vymreni. ja bych to do usb nechtel (mivaj ve zvyku nefungovat v biosu a pred nabehnutim systemu obecne). no este ze mame redukce (v nejhorsim pripade) ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    12.1.2007 20:46 Alík
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    Klávesnice, myš, fleška, tiskárna, modem a joy...
    kotyz avatar 12.1.2007 21:46 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    hmm, joystick. ten me odesel uz davno ze si ani nepamatuju ze sem ho nekdy mel. ale ten byl stejne na gameport + redukce na usb (ale nefungoval pak uz ani s jednim). bylo to dobry na mech warriora a letecky simulatory. ale brzo se to vykloktalo ze ani kazdodenni kalibrace s tim nic nenadelala a pak odesel uplne. ani me nak nechybi ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    13.1.2007 15:31 JoHnY
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    mys, tablet, ctecka karet, flasha, monitor pod linem nechodi ovladani monitoru a tablet
    Infernits avatar 13.1.2007 21:39 Infernits | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    Myska, klavesnice, flash disk, Palm, fotak, laser tisk, multifunkcni ink. tisk, ctecka car. kodu = 8 stale, obcas jeste neco prilezitostne.
    13.1.2007 23:28 wifinista | skóre: 25 | blog: Nesmyslný Svět | Drozdov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    Momentálně žádnej, po kompilaci gentoo na novy mašině jsem byl nějak línej v kernelu nastavovat podporu pro USB :-X
    Jinak normalne pouzivam jeden (bud MP3 prehravac nebo tiskarna co uz rok lezi na druhy strany myho pokoje bez barvy)
    Umět dobře pracovat s PC vůbec neznamená umět dobře vytvářet makra v Microsoft Office
    14.1.2007 12:02 chami
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    myš, tablet, monitor, flash, kamera, klávesnice, foťák
    14.1.2007 13:33 Marek Pasovsky | skóre: 32
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    klavesnice, mys, tiskarna a sitova karta

    Marek
    If you don't understand or are scared by any of the above ask your parents or an adult to help you.
    14.1.2007 14:33 mato
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    mys, obcas kluc , obcas bluetooth
    Sislik avatar 14.1.2007 15:00 Sislik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    na notabooku: mys a webkameru, obcas flashku, obcas tiskarnu; soucasne snad nikdy vic nez 2 :)

    na desktopu: 2x tiskarna, scanner, bluetooth, napajeni LCD disleje, obcas flashku
    14.1.2007 17:00 EiFFeL | skóre: 27 | blog: EiFFeL | Vranovská Ves
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    napajeni LCD displeje?? to mas nejakej extremne uspornej ne??
    14.1.2007 21:11 black - aka pol | skóre: 19 | blog: Ze_sveta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    Spíš má jeho LCD vlastní hub a musí se takhle propojit
    14.1.2007 20:25 tom112233 | skóre: 21 | blog: tpikalek | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    Klávesnice + myš, čtečka karet, MP3 přehrávač, bluetooth, flashdisk 1, flashdisk 2, tiskárna 1, tiskárna 2, tiskárna 3. Takže by to mělo být 9 :-) Ale nikdy nejsou zapojeny všechny naráz a navíc ani tolik portů nemám (mám pouze 6 vzadu a 2 vepředu), tak by se mi to tam ani nevešlo... Většinou tak 5.
    14.1.2007 21:10 black - aka pol | skóre: 19 | blog: Ze_sveta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    Všechny a nestačí. To jest 6 v mém případě. (tiskárna, mikrofon, tablet, IrDa, Bluetooth, ext. hdd, usb key - no a, to je to..)
    14.1.2007 21:45 Miguel_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    Ctecka karet, MP3 player, mys, flash disk, bluetooth donlge... takze 4 a vice ;-)
    14.1.2007 21:53 banhof
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    Zadek:Mys, tiskarna, ADSL modem, externi disk, ctecka na karty, scanner, webcam, tablet. To vse momentalne je pripojeno (8 portu).

    Predek:MP3 prehravac a/nebo fotak a/nebo fleska (2 porty). Momentalne neni pripojeno nic

    Mam celkem plno, zejtra du kupovat HUB :-D
    14.1.2007 22:01 krychle
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    no na mojom kompe, nemam momentalne zapojene v usb nic, klavesnicu aj mys mam sice usb ale mam ich pripojene cez redukcie, inak obcas usb pouzivam, na flashky, fotak, mobil, atd.
    14.1.2007 23:09 Mamutidlo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik USB portů používáte?
    v jednom pc - mys, klavesnice, cd-rw,fotak, joystick, flash disk v druhem jen mys na booku nekdy pripojim cd-rw, jinak taky jen mys

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.