abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 19:11 | IT novinky

    Firma Bose se po tlaku uživatelů rozhodla, že otevře API svých chytrých reproduktorů SoundTouch, což umožní pokračovat v jejich používání i po plánovaném ukončení podpory v letošním roce. Pro ovládání také bude stále možné využívat oficiální aplikaci, ale už pouze lokálně bez cloudových služeb. Dokumentace API dostupná zde (soubor PDF).

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 0
    dnes 14:22 | Zajímavý článek

    Jiří Eischmann se v příspěvku na svém blogu rozepsal o open source AdGuard Home jako domácí ochraně nejen před reklamou. Adguard Home není plnohodnotným DNS resolverem, funguje jako DNS forwarder s možností filtrování. To znamená, že když přijme DNS dotaz, sám na něj neodpoví, ale přepošle ho na vybraný DNS server a odpovědi zpracovává a filtruje dle nastavených pravidel a následně posílá zpět klientům. Dá se tedy používat k blokování reklamy a škodlivých stránek a k rodičovské kontrole na úrovni DNS.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    dnes 03:33 | Zajímavý software

    AI Claude Code od Anthropicu lépe rozumí frameworku Nette, tj. open source frameworku pro tvorbu webových aplikací v PHP. David Grudl napsal plugin Nette pro Claude Code.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 00:11 | Nová verze

    Byla vydána prosincová aktualizace aneb nová verze 1.108 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.108 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:44 | IT novinky

    Na lasvegaském veletrhu elektroniky CES byl předveden prototyp notebooku chlazeného pomocí plazmových aktuátorů (DBD). Ačkoliv se nejedná o první nápad svého druhu, nepochybně to je první ukázka praktického použití tohoto způsobu chlazení v běžné elektronice. Co činí plazmové chladící akční členy technologickou výzvou je především vysoká produkce jedovatého ozonu, tu se prý podařilo firmě YPlasma zredukovat dielektrickou

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 7
    včera 16:33 | Zajímavý projekt

    Patchouli je open source implementace EMR grafického tabletu (polohovací zařízení). Projekt je hostován na GitLabu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:11 | IT novinky

    Český Nejvyšší soud potvrdil, že česká právní úprava plošného uchování dat o elektronické komunikaci porušuje právo Evropské unie. Pravomocným rozsudkem zamítl dovolání ministerstva průmyslu a obchodu. To se teď musí omluvit novináři Českého rozhlasu Janu Cibulkovi za zásah do práv na ochranu soukromí a osobních údajů. Ve sporu jde o povinnost provozovatelů sítí uchovávat údaje, ze kterých lze odvodit, kdo, s kým a odkud komunikoval.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    včera 02:11 | Komunita

    Google bude vydávat zdrojové kódy Androidu pouze dvakrát ročně. Ve 2. a 4. čtvrtletí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    7.1. 17:22 | Zajímavý článek

    Bezpečnostní specialista Graham Helton z Low Orbit Security si všímá podezřelých anomálií v BGP, zaznamenaných krátce před vstupem ozbrojených sil USA na území Venezuely, které tam během bleskové speciální vojenské operace úspěšně zatkly venezuelského diktátora Madura za narkoterorismus. BGP (Border Gateway Protocol) je 'dynamický směrovací protokol, který umožňuje routerům automaticky reagovat na změny topologie počítačové sítě' a je v bezpečnostních kruzích znám jako 'notoricky nezabezpečený'.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 11
    7.1. 06:11 | Nová verze

    Společnost Valve aktualizovala přehled o hardwarovém a softwarovém vybavení uživatelů služby Steam. Podíl uživatelů Linuxu dosáhl 3,58 %. Nejčastěji používané linuxové distribuce jsou Arch Linux, Linux Mint a Ubuntu. Při výběru jenom Linuxu vede SteamOS Holo s 26,32 %. Procesor AMD používá 67,43 % hráčů na Linuxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (2%)
     (4%)
     (0%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (5%)
     (3%)
     (11%)
     (54%)
    Celkem 312 hlasů
     Komentářů: 7, poslední včera 15:35
    Rozcestník

    Avataři - hard core version

    15.4.2008 20:41 | Přečteno: 1244× | všehochuť do 24.4.2008 | poslední úprava: 15.4.2008 22:30

    Když už s těma avatarama blbnou dneska všichni, tak já taky! Zapnout pásy, začínáme! Pochybuju, že někdo uhádne víc než 2
    (a 2 píšu s hodně přimhouřenym vokem). Připravte se! Přichází elita rasy!!!
    ...a modří už vědí!!! ...že "elita rasy" nebudou blonďatý modrovoký hoši v těžkejch botách, ale výběr těch nejlépe hodnocených a otitulovaných koček rasy Devon Rex ;)
    

    Protože já sám bych jen podle fotky tipnul maximálně 5-6 koček, nabízím vám jména koček, příjmení (chovná stanice) a národnost. Přiřaďte číslo fotky k písmenu jména (10-J), snad možná se tu najde i podobnej kočičí magor jako jsem já...

    KDO GOOGLÍ, JE SRAB !!! ;) ...vo tom to neni!

    Jedu zejtra služebně do čech, takže budu 3 dny bez netu, to bude pak překvápko... ;)

    A - International Champion - S*Curlicues Karma Karizmatika
    B - International Champion - Dona Skarabeusz*PL
    C - International Champion - S*Shadowland's Pearl of Passion
    D - Grand International Champion - LV*Malsan Konstancia (sestra budoucího otce našich koťat)
    E - Grand International Champion - LV*Malsan Oleri (bratr budoucího otce našich koťat)
    F - Grand International Champion - Yori Rex Loki Miao*PL
    G - European Champion - Number One Lirkas*RU
    H - European Champion - UK*Nivandra Teecee
    I - European Champion - Farukin Metku Mooses*FI (děda Dony)
    ...hodně štěstí ;)        

    Hodnocení: 69 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Tak na kolik správných odpovědí to vidíte?
     (89 %)
     (9 %)
     (0 %)
     (2 %)
    Celkem 54 hlasů

    Obrázky

    Avataři - hard core version, obrázek 1 Avataři - hard core version, obrázek 2 Avataři - hard core version, obrázek 3 Avataři - hard core version, obrázek 4 Avataři - hard core version, obrázek 5 Avataři - hard core version, obrázek 6 Avataři - hard core version, obrázek 7 Avataři - hard core version, obrázek 8 Avataři - hard core version, obrázek 9

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    freshmouse avatar 15.4.2008 21:05 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    To nejde poznat. Kdyby byly aspoň živé...
    15.4.2008 21:06 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    Ten Paroubek neni tak blbej, když mluví o vládě s marťanama. Stačilo pár měsíců počkat a jsou tady :)
    freshmouse avatar 15.4.2008 21:11 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    Třeba nám k tomu zítra něco řekne... na tiskovce, jak tak jinak, že... :-)
    JiK avatar 15.4.2008 21:21 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    napred si musi nechat udelat pruzkum, aby vedel jake zasadove stanovisko ma zaujmout.
    freshmouse avatar 15.4.2008 21:25 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    Tohle zařizují Tvrdík s Dimunem, Paroubek to jen interpretuje. :-)
    16.4.2008 08:25 vlasta neubauer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    no jasně. číslo sedm je Aštar Šeran :)
    15.4.2008 21:11 alvyn | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    Kua, díky za noční můry :)
    Heron avatar 15.4.2008 21:20 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    nebudou blonďatý modrovoký hoši v těžkejch botách

    Tak to je ovšem škoda.

    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2008 21:36 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    Kdo ti brání v rozletu? ;-) Vitípej si fotky ze stránek národního odporu a hurá na věc! :-D ...AFA má taky slušnou databázi ;-)
    Heron avatar 15.4.2008 21:44 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    Obávám se, že můj díl avatarů by byl nejen odstraněn z titulní stránky (vzhledem k tomu, že se to stalo tobě s naprosto normálním zápiskem), ale poprvé v historii portálu by byl i redakčně smazán.

    PS: na fotky kluků nepotřebuju národní odpor, fotek tu mám tuny, ale dík za nápad.
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2008 22:16 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    :-D to máš asi pravdu, stačí se dotknout slova "penis" a mizíš v nenávratnu :-D Navíc by se do diskuze o NS avatarech mohl ve*rat všudypřítomný lapač "extremistů" pan Kopečný a on už by se o odstranění nevhodného materiálu určitě postaral... :-D
    Heron avatar 15.4.2008 22:34 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    jj, když se dotkneš penisu, to se dějou věci
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2008 23:56 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    Luboš Doležel (Doli) avatar 15.4.2008 22:35 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    že se to stalo tobě s naprosto normálním zápiskem
    Že tě to baví za každou cenu takhle lhát.
    Heron avatar 15.4.2008 22:43 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version

    Chceš tvrdit, že se tak nestalo?

    Ano, měl jsem vypnutou položku "Zobrazovat všechny zápisky" a to proto, že jsem o ní nevěděl (a byla default nastavena na NE). Což ale nevysvětluje, proč zrovna tento zápisek byl vyřazen, přestože neporušil pravidla:

    Administrátoři mohou zakázat zobrazování některého zápisku z blogu na titulní stránce. Typicky se to děje u provokací, urážek nebo tapetování. Toto nastavení způsobí, že na titulní stránce uvidíte všechny zápisky.

    Takže máš příležitost (jako admin) se k tomu vyjádřit, protože na tento můj dotaz nikdo zatím neodpověděl.

    Luboš Doležel (Doli) avatar 15.4.2008 22:53 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    Stalo, ale není to "naprosto normální zápisek". Řekl bych, že neodpovídá místním standardům. Očividně máš ale na všechny místní zvyky negativní názor, takže nemá moc cenu o tom diskutovat.
    Heron avatar 15.4.2008 23:19 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    No já naopak diskutuji velmi rád, ale nějak není snaha protistrany.

    Možná se na to díváš moc černobíle, ale já rozhodně nemám nic proti zvykům. Ty totiž nejsou definovány. Jde mi o pravidla (pokud byla stanovena) a o jejich dodržování. Vždy budu upozorňovat na porušování pravidel, která si někdo sám sobě stanoví. Můj séf by mohl vyprávět.

    V tomto případě stanovená pravidla porušena nebyla. Ptám se, co je na tom zápisku "nestandardního"? Nebo naopak, co to je "standardní" zápisek? Jeden by čekal, že na linuxovém portále je standardní zápisek o Linuxu. Hmm, pohled na titulní stranu mě utvrzuje v omylu. Tak co je na tom zápisku ještě jiné? Anketa? Hmm to taky ne. S autorem tu také nejsou problémy. Počet hrubek? No to lehce překonám i tímto komentářem. Tak téma? Ale to přece neporušilo stanovená pravidla.

    Ten zápisek může tak akorát namíchnout ženy, které si nemají s čím povídat, ale věřim, že anička a linn si poradí jinak.

    Jako já chápu, že s daným tématem může mít leckdo problémy. Jenže pravidla neporušuje. A pokud by i tento neutrální a neurážlivý blogpost měl být nezobrazen na titulní stránce, tak by muselo následovat mnoho a mnoho dalších zápisků. A o to mi jde. Pravidla by měla být pro všechny stejná. Nejsou. A na to budu upozorňovat vždy.
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.4.2008 00:12 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    Pravidla by měla být pro všechny stejná.
    ...souhlasim, v inkriminovaném zápisku nešlo o žádné vulgarismy, hnusárny atp. byla to prostě taková snadno pochopitelná "srandička". Kdyby se jednalo o některou z mích vyloženě opileckých perel, tak bych se tim ani nezabejval ale "povídáte si se svím penisem?" je trochu něco jiného.

    Ještě by mně z čistě technickýho hlediska zajímalo, jestli na těch blogách sedí člověk cenzor výhybkář, který případný "nevhodný" zápisek označí (spí někdy?), nebo je na to nějakej script reagující třeba na "vagínu", "penisa" nebo třeba "m*dání"???
    Luboš Doležel (Doli) avatar 17.4.2008 23:53 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    Vždy budu upozorňovat na porušování pravidel, která si někdo sám sobě stanoví.
    Pravidla jsou volná a vše se rozhoduje jednotlivě. V pravidlech taky není, že se budou mazat příspěvky, kde jsou jen samá sprostá slova (Tímto zdravím jisté(ho) uživatele Toru) - to ti taky vadí?
    Pravidla by měla být pro všechny stejná. Nejsou. A na to budu upozorňovat vždy.
    Kdo je autorem nerozhoduje.

    Pokud se ti nelíbí naše rozhodnutí, zakaž si v nastavení filtrování zápisků na HP. Nicméně místo na HP je výsada, nikoliv samozřejmost.
    AltOS avatar 16.4.2008 00:36 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    Ale no tak... Vzdyt jiste dost lidi si ABC cte mimo zakladnich linuxovych/UNIXovych novinek, taky kvuli koncentraci jiste "vyssi, ci odlisne urovne" uzivatelu, tj. jejich nazoru (no, ne mejch :-D ). Proc se bat trocha "kosilateho", az "ulepeneho" humoru mezi lidmi, co to povetsinou snesou - negativni nazory na takova temata jsem videl pouze od nekolika malo lidi, zbytek se bud smeje, nebo drzi hubu a krok.

    Pochopitelne je tvoje, i ostatnich adminu pravo mazat vse, co se IYO sem nehodi.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 16.4.2008 13:59 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    Pochopitelne je tvoje, i ostatnich adminu pravo mazat vse, co se IYO sem nehodi.
    Nic se nemazalo, pouze se zápisek skryl z homepage - ve výpisu blogů byl i nadále.
    AltOS avatar 16.4.2008 14:42 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    Nic se nemazalo, pouze se zápisek skryl z homepage - ve výpisu blogů byl i nadále.

    Ano, takhle jsem to myslel, ale nejak jsem se prapodivne vyjadril. :-)

    Je to ale jedno, jen jsem placnul svuj nazor. ;-)
    kap avatar 15.4.2008 21:35 kap | skóre: 10 | blog: The Bro Code
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    Už když jsem viděl od koho zápisek pochází, bylo mi jasný, že půjde o kočky :) Btw, některý z nich působí na pohled trochu vycpaně.
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2008 21:38 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    :-D to jsem rád že jsem tak snadno identifikovatelnej :-D
    kap avatar 15.4.2008 21:39 kap | skóre: 10 | blog: The Bro Code
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    Nj, od nikoho jenýho jsem tady zatím o kočkách nic nečetl, nebo aspoň ne o 4-nohejch :)
    kap avatar 15.4.2008 21:43 kap | skóre: 10 | blog: The Bro Code
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    *Myslel jsem o dvou nohejch :)
    15.4.2008 21:52 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    to je co za krysy? ved to je horsie ako niektore psy
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2008 22:06 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    ...ááá pán je znalec, asi uznávanej estét :-D :-D :-D
    belisarivs avatar 15.4.2008 23:04 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    No, ja s nim docela souhlasim. Vzdyt vypadaji jak reklama na koncentrak.

    Bafnout na me nektera v noci, tak mam blato na hristi ani nevim.
    IRC is just multiplayer notepad.
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2008 23:55 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    Doporučuju navštívit nějakou výstavu ;-)
    AltOS avatar 16.4.2008 00:06 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    No ja nevim, vemu debatu do extremu (pouze hypoteticky), ale kdybych byl koucour s lidskym rozumem, tak si mozna necham rict. Copak bys nepichal nejakou mladou "vychrtlou" (proste hubenou) kundi*cku jen pro to poteseni z toho, ze muzes, a ktera po tobe v pripade "nehody" nebude chtit alimenty?

    To Amigapower: fakt by me zajimalo, co se ti na tehle kocicich Kate Mosses libi... slecnu mas dobre stavenou, co jsem tak koukal. ;-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.4.2008 00:18 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    jde hlavně o povahu a pak samozřejmě o to, že jsou to děsný ufouni ;-)
    AltOS avatar 16.4.2008 08:49 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    Ahaaa, tak to jo. Povaha vskutku zajimava.

    Nicmene jsem se nejdprve leknul nazvu serveru - Chilli Chilli je (nebo aspon byla) sit restauraci v Emerice... :-)
    16.4.2008 09:35 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    Pokud budete pracovat na počítači lehnou si vám na klávesnici nebo alespoň před monitor,
    Nahodou, tohle sedi i na siamku:-) Kocour se mi natahnul bud na stul pred klavesnici, nebo mi aspon musel lezet na kline:-)
    frEon avatar 16.4.2008 00:06 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    ufo, ufo, ufo, ufo, ufo, ufo, ufo, ufo, ufo
    Talking about music is like dancing to architecture.
    16.4.2008 05:30 Jiří Veselský | skóre: 30 | blog: Jirkovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version

    Vidím to na jednu správnou odpověď, ale s odřenýma ušima. Pravděpodobnost, že při náhodném tipování netrefím ani jednu tu mrchu je 0,35, pravděpodobnost, že trefím právě jednu je 0,39. V obzvlášť dobrý den pak dvě, 0,19. Zbytek těch pravděpodobností nestojí za řeč :-)

    =^..^= AmigaPower® avatar 18.4.2008 18:33 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    prosím o tipy ;-)
    16.4.2008 10:17 latrína.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    krystepane, to jsou teda zrůdičky:)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.