abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:44 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.24.0, tj. první z nové řady 3.24, minimalistické linuxové distribuce zaměřené na bezpečnost Alpine Linux (Wikipedie) postavené na standardní knihovně jazyka C musl libc a BusyBoxu. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 03:33 | Komunita

    Na čem pracují vývojáři v Rustu napsaného mikrokernelového unixového operačního systému Redox OS (Wikipedie)? Byl publikován přehled vývoje za květen. Vypíchnout lze nový scheduler EEVDF nebo port desktopového prostředí Xfce na Redox OS.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:22 | Komunita

    Upozornění pro uživatele Asahi Linuxu: Neaktualizujte macOS na verzi 27 Golden Gate! Apple změnil detekci spouštěcích oddílů. Po aktualizaci oddíl s Asahi Linuxem nevidí. Snad je to jenom chyba.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 15:11 | Komunita

    Na webu konference Den IPv6, která se konala 4. června v Národní technické knihovně v pražských Dejvicích, jsou nyní k dispozici všechny prezentace (v PDF) a jejich videozáznamy. Organizátory konference byly i letos sdružení CESNET, CZ.NIC a NIX.CZ.

    VSladek | Komentářů: 0
    včera 13:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.1.0 správce sbírky fotografií digiKam (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy v oficiálním oznámení (NEWS). Vypíchnout lze vylepšené vyhledávání nebo podporu Pixel Motion Photos. Nejnovější digiKam je ke stažení také jako balíček ve formátu AppImage. Stačí jej stáhnout, nastavit právo ke spuštění a spustit.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 11:44 | Pozvánky

    Přihlaste svou přednášku na další ročník konference LinuxDays, který proběhne 3. a 4. října na FIT ČVUT v pražských Dejvicích. Příjem témat poběží do konce prázdnin, pak proběhne veřejné hlasování a následně sestavení programu.

    Petr Krčmář | Komentářů: 3
    včera 04:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.4.68 svobodného multiplatformního webového serveru Apache (httpd). Řešeno je mimo jiné 13 zranitelností.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    8.6. 22:44 | IT novinky

    Apple na své vývojářské konferenci WWDC26 (Worldwide Developers Conference, keynote) představil řadu novinek. Vypíchnout lze novou generaci Apple Intelligence a zbrusu novou Siri, která dostala název Siri AI. Kvůli Aktu o digitálních trzích (DMA) však funkce Siri AI nebudou v systémech iOS 27 a iPadOS 27 k dispozici uživatelům v Evropské unii.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.6. 22:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.18.0 distribučního frameworku Flatpak (Wikipedie), tj. technologie umožňující distribuovat aplikace v podobě jednoho instalačního souboru na různé linuxové distribuce a jejich různá vydání. Přehled novinek na GitHubu. Vypíchnout lze podporu rozhraní /dev/kfd pro výpočty na kartách AMD (AMDKFD).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.6. 20:44 | Nová verze

    aMule (Wikipedie), tj. multiplatformní klient pro peer-to-peer sdílení souborů pro sítě eD2k and Kademlia, byl po více než pěti letech od vydání poslední verze 2.3.3, vydán v nové major verzi 3.0.0 (GitHub). S novou webovou stránkou a dokumentací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (12%)
     (8%)
     (2%)
     (15%)
     (31%)
     (3%)
     (6%)
     (3%)
     (15%)
     (26%)
    Celkem 1860 hlasů
     Komentářů: 30, poslední 3.4. 20:20
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek



    Vložit další komentář
    vencour avatar 28.5. 16:08 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    Upřímnou soustrast.
    V rodině mají někteří řešit svůj zdravotní stav v Německu, a tak mohli jít na operaci "do měsíce" a ne "do půl roku" a tak jsou ještě s námi.
    Zvláštní doba.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    28.5. 19:21 petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    masožrout, dobře mu tak, karma je zdarma.
    Petr Fiedler avatar 28.5. 19:27 Petr Fiedler | skóre: 35 | blog: Poradna
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR

    Jsi ubožák.

    28.5. 19:41 petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    ubožáci jsou ti co ubližují zvířatům, Bůh je správně trestá infarktem a rakovinou
    28.5. 19:56 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    a za co trestá vegany? nebo ti neumírají na rakovinu?
    28.5. 19:58 petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    vegani nevim, ty nikoho nezajímají, ale vegetariáni podstatně méně protože jsou blíže Bohu.
    28.5. 21:49 -
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    vegani nevim, ty nikoho nezajímají
    Hodně průhledný trolling. Try harder.
    29.5. 08:22 petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    30.5. 15:25
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR

    tl;dr. Každopádně si trochu protiřečíš s "ubožáci jsou ti co ubližují zvířatům" a "vegani nikoho nezajímají". Ona zrovna např. produkce mléčných výrobků rozhodně není nic sluníčkového plného šťastných zvířátek.

    P.S. Nejsem vegan ani vegetarián (ačkoli se dlouhodoběji snažím omezovat konzumaci masa i dalších živočišných produktů). Pouze nemám rád dementní pokrytce.

    30.5. 15:40 petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    vegani si zaslouží stejnou nenávist jako masožrouti, Bůh stvořil člověka jako vegetariána. veganství je modrení směr proti Jeho slovu.
    30.5. 20:25 RealJ | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    "Bůh stvořil člověka jako vegetariána." - je videt, ze jsi tu knihu poradne necetl... Buh stvoril cloveka jako vegetarian, ale pak zjistil ze je to picovina a tak to opravil... Genesis 9:3 - “Everything that lives and moves about will be food for you.”
    30.5. 21:03 petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    Přečti si odkazovaný článek, ten si zřejmě nečetl ty.
    31.5. 05:33 RealJ | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    ten clanek potvrzuje to co jsem napsal a vyvraci tve "veganství je modrení směr proti Jeho slovu.".
    31.5. 06:41 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    veganství je super - na masožrouty zbývá víc masa :-)
    31.5. 09:00 petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    Masožroutsví i veganství jsou následky potopy, odcizení od Boha kvůli hříchu.
    31.5. 12:04
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    :-D
    31.5. 01:12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    Aha, takže nikoliv troll, ale pouhý vymytý mozek. Zde žádnou logiku hledat nelze a racionální diskuse tedy nemá smysl.
    29.5. 06:59 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    Spíš blíže krávě, býložravci ;-)
    29.5. 00:48 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    Mně osobně pomohl nesčetněkrát, a to nejen tady v poradně, ale i vzdáleně. Na mém PC strávil vzdáleně desítky hodin a dělal to ze srdce, bez touhy po penězích. Posílal mi skripty, které sám psal, a některé z nich byly ušité na míru přímo pro mě. Hodně jsem se od něj naučil, a to nejen v IT.
    Souhlas, správný křesťan bere scriptování v bashi bez odměny jakou nejvyšší duchovní hodnotu. Amen.
    Petr Fiedler avatar 29.5. 02:36 Petr Fiedler | skóre: 35 | blog: Poradna
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR

    Já jsem psal o ochotě pomoci někomu v nouzi.

    29.5. 07:00 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR

    Ten post, na který jsi reagoval, sice psal pod mnou užívaným nickem někdo jiný, což je zřejmé z oné zmínky o křesťanství. Ale v zásadě se to s tím co píšeš nevylučuje.

    30.5. 15:26
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    A co teprve takové Holy C. :-)
    29.5. 06:32 A
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    Samozřejmě RIP.

    Ale díky taky za lidi, jako jsi ty. Zbývá jenom doufat, že až dostaneme SIGKILL my ostatní, zbude nám taky nějaký kamarád, který to oznámí komunitě.

    A těch troubů tady v diskusi je mi spíš líto, zjevně se ještě nepopasovali se svou vlastní nevyhnutelnou smrtelností.
    vencour avatar 29.5. 06:50 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    Někdo k tomu dospěje dřív a někdo ... možná nikdy ...

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.

    Takže dík za tu vzpomínku.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    29.5. 07:14 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    A těch troubů tady v diskusi je mi spíš líto, zjevně se ještě nepopasovali se svou vlastní nevyhnutelnou smrtelností.

    No. Myšlenkové pochody bývají různé. Jisté je, že infarkt s konzumací masa nemá nic společněho. Mnohem nebezpečnější je nedostatek pohybu, nadbytek cukrů, stres a špatný pitný režim. A K3dAR, alespoň co si vybavuji byl cíťa, který si zdejší tlachy bral až moc k srdci. A to mohlo taky sehrát svou roli.

    29.5. 07:35 Mardus
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    Tvrdit v dnesni dobe ze infarkt s konzumaci masa nema nic spolecneho je neco mezi sprostou lzi a zboznym pranim :-) :-)
    29.5. 08:39 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR

    Prozradíš, co tě opravňuje tvrdit opak? Ale markentingové kecy si nech od cesty. Počítají se tvrdá čísla. Příbuzní z generace mého otce, včetně něj, maso žrali a všichni zemřeli. Ve věku 85+. Na infarkt zemřel můj děda v 77, kterého mučili kvůli cukrovce špitálníci od 70 let hlady. A strýc z druhého kolene, pro kterego byl ten infarkt první a zároveň poslední zdravotní komplikace, kterou v 87 letech měl. A co by za tak rychlou a milosrdnou smrt mnozí dali!

    29.5. 08:54 Mardus
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    29.5. 10:17 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR

    Ty jsi dobře vymaštěný. Všude kolem nás poletují v prachu co všichni dýcháme tuny olova, které do něj napumpovaly benzíňáky za posledních 100 let, ale za zvýšený výskyt ischemických chorob prý může konzumace masa, které se tu žralo po tísíciletí.

    Bohužel statistické řady, které se dají zpracovat, nejsou dostatečně dlouhé na to, aby se dalo prokázat, že jde o zcela účelové „studie”, protože lze vycházet jen z matrik, které se (u nás) vedou zhruba poslední tři století. Ale vše nasvědčuje tomu, že úmrtí způsobená krevní sraženinou je zcela přirozenou formou kolapsu lidského organismu, na kterou přiměřená konzumace masa nemá žádný negativní vliv.

    Jde vyloženě o falešnou statistiku, protože medicínský pokrok prakticky vyřadil ze hry donedávna nejčastější příčiny úmrtí: hlad, úporné sračky (cholera, tyfus), záněty, tuberkulózu a syfylis. Jen díky tomu se dostaly do popředí pozornosti takové věci jako: rakovina a blbnutí stárnoucí populace.

    K tomu, aby vás sejmula ischemická choroba musíte mít genetické předpoklady. A prokazatelně, negativní vliv má nadměrná konzumace všech výrobků ze kterých naše tělo vyrábí cukry: moučné výrobky, škroby. A také rostlinných tuků, sladidel na bázi fruktózy a masné výrobky, do kterých se kromě masa cpou nejrůznější chemikálie. O náhražkách masa nemluvě, protože obsahují látky co ničí játra a slinivku.

    Pozitivní vliv má pravidelný pohyb, pokud možno někde v přírodě kde se nepráší, pití obyčejné vody a střídmá strava s vyšším zastoupením masa a zeleniny, než pečiva a těstovin.

    Petr Fiedler avatar 29.5. 10:23 Petr Fiedler | skóre: 35 | blog: Poradna
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR

    ... ale za zvýšený výskyt ischemických chorob prý může konzumace masa, které se tu žralo po tísíciletí.

    To máš jedno Aleši. Radek byl desítky let vegetarián.

    29.5. 10:39 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR

    Ale já ne a napadání masožroutů pokládám za silně pokryteckou záležitost. Rostliny a ryby neřvou, proto jejich masové zabíjení v dnešní přecitlivělé společnosti mnoha lidem nevadí. Přitom pravidlo je jasné: když už jsi to zabil nebo to zabil pro tebe někdo jiný, tak to taky sežer, nebo nějak jinak využij. Ne že to necháš odvézt kamsi do spalovny, aby to prolétlo komínem.

    29.5. 10:25 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    I’d rate Kapica’s argument 2/10 for scientific quality. It has a few half-true ingredients, but he cooks them into epistemic guláš
    Kapusta uvaril a nikomu nechutnalo :-D :-D
    29.5. 13:05 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR

    Using a Big Words, combinated with a personally attack as Undescore do isn't intelligence sign, only stupidity testimony.

    29.5. 13:10 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    Ty jsi dobře vymaštěný
    combinated with a personally attack as Undescore do isn't intelligence sign, only stupidity testimony
    29.5. 13:31 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR

    Ty jeho odkazy jsou stejně relevantní jak velikost spoďárů Donalda Trumpa na čínském trhu. Ne že by se v té milardě nenašel tlustoprd, kterému by sedly ale většinové populaci by pravděpodobně spadly pod kolena.

    29.5. 13:43 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    Zvedni to z 2/10 alespon na 5/10 a budu s tebou debatovat. 8/10 a budu s tebou diskutovat. I ta blba AI ti neda vic nez dva body za ty hovna co z tebe lezou, tak koho s tim otravujes?
    29.5. 18:30 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR

    To jsou tvoje vlastní hovna, co tu hážeš kolem. Tak si je slízni a vypadni.

    29.5. 19:47 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    vidíš? a to já si s tebou klidně budu psát
    31.5. 05:39 RealJ | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    to maso co se zralo po tisicileti bylo maso ze zvirat ktere nemeli ockovani, nezrali ruzne moucky protoze jsou levnejsi nez seno, atd. zpracovani masa pred 100 lety vypadalo uplne jinak nez dnesni "tady pridame tekuty kour", tady pridame smes rychlosoli, atd. Taky se to maso zralo jednou za cas a ne jako dnes 5x denne a taky lidi meli vice pohybu... ve finale to moderni maso v kombinaci s modernim postupy zpracovani a modernim zivotnim stylem muze mit negativni dopad na zdravi cloveka. Primerena konzumace, dostatek pohybu, dostatek zeleniny, ovoce, atd. a maso nema negativni vliv. Jinak souhlas s tim co pises.
    31.5. 06:49 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    jj - zpracování vypadalo jinak - nikdo neřešil parazity co v něm občas jsou, nebylo vždycky nejčerstvější - ale hlad byl hlad, viselo X dní v komíně a chytalo karcinomy, když při sušení chytilo blbou plíseň, tak se to ořezalo a tak podobně

    prostě samý superzdravý věci
    to maso co se zralo po tisicileti bylo maso ze zvirat ktere nemeli ockovani, nezrali ruzne moucky protoze jsou levnejsi nez seno
    tady souhlas
    Petr Fiedler avatar 29.5. 09:52 Petr Fiedler | skóre: 35 | blog: Poradna
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR

    V žádném případě cíťa nebyl a už vůbec to nesehrálo roli v jeho úmrtí. Když se mi ozvala jeho sestra, mluvili jsme spolu po telefonu více jak hodinu a vše mi do podrobna vypověděla. Takže já vím, co sehrálo roli v jeho úmrtí, ale nechci o těch věcech kvůli Radkově rodině a hlavně kvůli němu sem psát podrobnosti. Jemu by to určitě vadilo. Soukromí si dost hlídal.

    29.5. 10:28 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    V žádném případě cíťa nebyl a už vůbec to nesehrálo roli v jeho úmrtí.

    To je samozřejmě věc názoru. On k tomu už nic nedodá.

    … já vím, co sehrálo roli v jeho úmrtí, ale nechci … sem psát podrobnosti.

    Sice by to mohlo být zajímavé a možná i v jistém smyslu poučné, ale chápu. Nicméně poznámka jeho sestry nasvědčuje, že ten diskuzní plivanec pisatel učinil zcela záměrně, jen aby tě vyprovokoval.

    29.5. 08:16 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    RIP. Lide v tomto veku by odchazet nemeli.
    29.5. 09:55 Monika - sestra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR - vysvětlení
    Můj bratr KED nikdy nejedl maso, zvířata pro něj byly v životě na 1.miste, za svoji rodinu a kamarády se vždy postavil. Co se týče znalostí IT - dodnes dostávám zpetne vazby od jeho oficiálních zaměstnavatelů, že nikdo jiný u nás nedokázal v linuxu to, co pro ně udělal on a nemohou za něj najít adekvátní náhradu.

    Jeho životní cesta a doba byla pro něj osudem - dožil se 17834 dní stejně jak nás otec, na den presne a oba odešli stejným způsobem. A ke všemu: ked se narodil 17.8.a 34 let bylo našemu tatovi, když se ked narodil.

    Dekuji za vzpomínku na mého bratra keda všem slušným lidem. Těm ostatním chrlicum rádoby vtipných poznámek vzkazují toto : běžte se, prosim, realizovat někam jinam. Děkuji.
    29.5. 10:05
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR - vysvětlení
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    Určitě to lze napsat i slušněji

    Zobrazit komentář
    Petr Fiedler avatar 29.5. 10:09 Petr Fiedler | skóre: 35 | blog: Poradna
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR - vysvětlení

    Už jsem Ti na to odpověděl tady.

    29.5. 10:10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR - vysvětlení
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    Určitě by to šlo napsat slušněji a konkrétněji

    Zobrazit komentář
    Petr Fiedler avatar 29.5. 10:12 Petr Fiedler | skóre: 35 | blog: Poradna
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR - vysvětlení

    Tak to určitě nebudeš mít problém sem dát pár linků na takové komentáře. Nebo ano?

    29.5. 10:16 bbgun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR - vysvětlení
    At si to projde kazdy a udela vlastni nazor. Nejsi arbitr.
    Petr Fiedler avatar 29.5. 10:17 Petr Fiedler | skóre: 35 | blog: Poradna
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR - vysvětlení

    Já jsem věděl, že něco takového napíšeš. :-D

    Petr Fiedler avatar 29.5. 10:31 Petr Fiedler | skóre: 35 | blog: Poradna
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR - vysvětlení

    A troufám si tvrdit, že jaký k3dAR byl a styl jeho komunikace znám dobře. Pár věcí jsme tady spolu probrali. Třeba tady, nebo tady. A tady je seznam všech mých dotazů. Mezi těmi všemi jich bude opravdu málo, kde by nereagoval. Takže jej znám a říkám Ti, že co píšeš, je lež!

    29.5. 10:35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR - vysvětlení
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    Určitě to lze napsat slušněji

    Zobrazit komentář
    Petr Fiedler avatar 29.5. 10:39 Petr Fiedler | skóre: 35 | blog: Poradna
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR - vysvětlení

    Ale dokázat to nemůžeš, co? :-D

    29.5. 10:41
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR - vysvětlení
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    Prosím slušněji

    Zobrazit komentář
    Petr Fiedler avatar 29.5. 10:50 Petr Fiedler | skóre: 35 | blog: Poradna
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR - vysvětlení

    A já zase chápu, proč píšeš, že nejsem arbitr.

    BTW, zatímco si na arbitra hraješ.

    :-D

    PS: Trolly nekrmím a čas s nimi neztrácím.

    Howgh

    29.5. 10:51 bbgun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR - vysvětlení
    Ja rikam at si kazdy udela nazor sam, ze jsou jeho komentare pristupny. Takze ne, na arbitra si tu hrajes jedine ty.
    1.6. 16:42 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR - vysvětlení
    Upřímnou soustrast.
    Petr Fiedler avatar 29.5. 11:27 Petr Fiedler | skóre: 35 | blog: Poradna
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR

    Mým cílem bylo informovat komunitu o tom co se stalo. Komentáře některých lidí se mi tu nelíbí a proto přestávám vlákno sledovat, tedy i reagovat.

    Max avatar 29.5. 18:18 Max | skóre: 73 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    Děkuji ti za informování a souhlasím.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Petr Fiedler avatar 29.5. 20:58 Petr Fiedler | skóre: 35 | blog: Poradna
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR

    Jasný Maxi.

    29.5. 11:32 RealJ | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    Tohle me dostalo, neznal jsem jej osobne, znal jsem jej z interakci na ceskem internetu. k3dAR byl jednim z mala lidi ceskeho internetu vuci kterym mel respekt. Porad jsem z toho v soku a rikam si ze tohle musi bejt nejakej blbej vtip, ale asi neni, takze budu verit ze je ted na lepsim miste... "Skripty, které mi dříve psal on, mi dnes píše umělá inteligence, ale k3dAR mi prostě chybí." - k3dAR jenom zmenil formu a dnes je z nej AI... RIP
    29.5. 15:27 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    Souhlas, je ho škoda. Jen mi to nedá - chlápek žije zdravě a najednou infarkt v 49-ti - nebyl náhodou čovid-očkovaný? V k3dAR-ových diskuzích na ábíčku jsem dal hledat "vakcína" a našel jsem jen jeho polemiku s tvým kamarádem Alešem...
    29.5. 15:46 RealJ | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    Jakoze x let po ockovani umre na ockovani? Ja byl ockovan mezi prvnimi v US, drive nez prezident, furt jsem tady. Ale zminim ze po ockovani jsem mel nepravidelny srdecny rytmus a vyresilo se to az tim ze jsem byl v Chicagu na jednom mrakodrapu u 5G anten. Kdykoliv tohle povidam tak si lidi myslej ze si delam prdel nebo ze jsem se zblaznil, ale u me tohle byla realita. Treba se ty chipy museli sesynchronzovat. Srdce mam pry na urovni mladeho cloveka, vsechny testy, monitory, all good. Takze nevim. No a k tomu Alesovi, ten patri do kategorie Jirsak a spol. Rozhodne ne kamaradi, zvlastni skupina lidi ktera trpi utkvelou predstavou ze vynalezli kolo, ohen a vanocr a ostatni jim lzou v tom ze to tak neni. Pak tady mame Izaka a spol, to je kategorie kde si nejsem jist jestli je to pacient z Bohnic nebo si u troleni nepamatuje co pise. k3dAR patril do kategorie inteligentnich lidi spolu s Maxem a par dalsimi, vidis inteligenci, zivotni zkusenost, rozhled,.. i kdyz jsem jej neznal osobne tak me tohle sokovalo a porad tomu nemohu uverit. Otevru lahev nejakeho skveleho rumu, vyjmu s humidoru nejaky dobry doutnicek a pripiju mu na pamatku nebo na zdravi kdekoliv je.
    29.5. 16:03 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    Prý to byl vegoš, takže to muselo být na nedostatek bílkovin/vitamínů/minerálů.
    29.5. 16:44 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR

    Máš bordel v termitech. Žako, je zacyklený matelo ≢ kamarád. K3dAR se alespoň o něco snažil, ale byl naivní a vztahovačný, protože se začal zcela zbytečně čertit, když jsem to na to upozornil.

    29.5. 17:20 Monika sestra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    Ne, na covid očkovaný nebyl. Covid prodělal, ale na rozdíl ode mě, měl minimální příznaky, vzhledem k jeho zdravotní kondici. Byl ode mě mladší o 9 let a vždycky jsem si myslela že já odejdu první vzhledem k chorobám.
    29.5. 17:32 petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    slysela jsi o Streisand efektu? jen se ptam.
    29.5. 17:37 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    Upřímnou soustrast a dík za odpověď.
    29.5. 16:24 Josef
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    Velký smutek. Byl to vzdělaný člověk a mnohokrát mi dobře poradil. Čest jeho památce!
    Max avatar 29.5. 18:15 Max | skóre: 73 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    Smutná zpráva :-/. Osobně nechápu některé lidi ze zdejší diskuse. Ti už musí mít solidně nakročeno k demenci :-/.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Petr Fiedler avatar 29.5. 21:16 Petr Fiedler | skóre: 35 | blog: Poradna
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR

    No přesně. Kdysi jsem tu četl, že umřel někdo kdo sem chodil a koho jsem neznal a všechny reakce byly RIP atp. Myslel jsem, že to bude stejné. I když o aroganci některých, kteří abc navštěvují, vím, nenapadlo by mě, že si to dovolí v takovémto vláknu. A to jsem ještě poslal jeho sestře Monice link na tento post. Myslel jsem, že bude mít radost, když si tady přečte něco pozitivního o svém bráchovi. Jeho smrt jí bolí. Teď je mi trapně. A ještě jsem na konci postu raději poprosil, ať to nikdo nedělá. Hlupáci, no...

    29.5. 21:33 petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    A ještě jsem na konci postu raději poprosil, ať to nikdo nedělá
    No tak ty máš taky zápornou social awareness :-D
    30.5. 06:21 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    Díky, žes dal vědět. Ve svých příspěvcích bude s námi žít dál. Osobně jsem neznal, ale byl tu nepřehlédnutelným přispěvatelem. A z těch výkřiků si nic nedělej. Já jsem rád, že je tenhle portál takový jaký je. Svět není jen růžovej. O to víc potěší narazit tady na lidi jako k3dAR, nebo ty.
    30.5. 20:31 ehmmm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    V klidu. Ono je vyskoli, az dojde na diskuzi o nekom, kdo byl blizky jim. Ja to taky jednou zazil.
    1.6. 10:38 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    Je to smutne. Ja provokuji rad, ale zde drzim usta z pieta. RIP
    30.5. 08:06 Bugsa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    RIP :'(
    30.5. 19:55 X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    Neeee. ;( ;( ;( Radek byl opradu skvely a chytry typek. Byla s nim radost resit IT problemy, protoze ho to vzdycky skutecne zajimalo a porad se posouval dal. NN
    30.5. 20:39 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    kedara neznam ale obcas jsem na jeho prispevek narazil je to skoda postupne abc vymira tak at je v gnu raji
    31.5. 00:44 Dlouholetý ABC Linuxář
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    Neznal jsem, ale z jeho příspěvků které jsem tu četl se mi zdá, že k3dAR byl obětavý, hodný člověk co pomáhal lidem. Takových lidí je na zemi i tady na ABCLinuxu stále méně a méně, a to je velká škoda. RIP a pozůstalým přeji upřímnou soustrast.
    Petr Fiedler avatar 1.6. 11:39 Petr Fiedler | skóre: 35 | blog: Poradna
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR

    Přesně tak. Obětavý a hodný člověk, kterých je málo na světě, nejen zde.

    1.6. 10:35 MM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    Taky mi párkrát pomohl.

    Díky.

    Je to škoda.
    1.6. 12:22 Jozef Říha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    Snad se tohle brzy dočteme o Kapicovi, to bude jásotu!
    1.6. 14:21 RealJ | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    :D neblbni nebo te Ales veme vazne, umre a bez nej to tady nebude takova prdel...
    1.6. 15:51 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    Souhlas, taky sem chodím kvůli mentálnímu wrestlingu co tady s Alešem provozujete.
    1.6. 16:20 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR

    "Ještě budete prstíčkem hrabat!" - nejčastější reakce mojí máti na můj cynický smích. Vzhledem k tomu že je stále s náma, nemohu pravdivost jejího tvrzení potvrdit, ani vyvrátit. Každopádně mně se po vás stýskat nebude, ať už budu kdekoliv.

    1.6. 16:22 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR

    Vidím, že jsi člověk přející. Tož já ti také přeji: "Radostné líbánky v pekle se Zemanem v objetí."

    2.6. 00:53 RealJ | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    i ty labuzniku...
    1.6. 16:38 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    RIP. upřímnou soustrast všem pozůstalým...
    3.6. 11:19 kek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zemřel k3dAR
    dobre mu tak

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.