abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:22 | Nová verze

    Hudební přehrávač Amarok byl vydán v nové major verzi 3.0 postavené na Qt5/KDE Frameworks 5. Předchozí verze 2.9.0 vyšla před 6 lety a byla postavená na Qt4. Portace Amaroku na Qt6/KDE Frameworks 6 by měla začít v následujících měsících.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:44 | Komunita

    Ubuntu 24.10 bude Oracular Oriole (věštecká žluva).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 20:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.45.0 distribuovaného systému správy verzí Git. Přispělo 96 vývojářů, z toho 38 nových. Přehled novinek v příspěvku na blogu GitHubu a v poznámkách k vydání. Vypíchnout lze počáteční podporu repozitářů, ve kterých lze používat SHA-1 i SHA-256.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:33 | IT novinky

    Před 25 lety, ve čtvrtek 29. dubna 1999, byla spuštěna služba "Úschovna".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 24.04.28 s kódovým názvem Time After Time svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) a nová verze 7.24.0 souvisejícího frameworku MLT Multimedia Framework. Nejnovější Shotcut je vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.4. 16:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.4. 03:22 | Zajímavý článek

    V aktuálním příspěvku na blogu počítačové hry Factorio (Wikipedie) se vývojář s přezývkou raiguard rozepsal o podpoře Linuxu. Rozebírá problémy a výzvy jako přechod linuxových distribucí z X11 na Wayland, dekorace oken na straně klienta a GNOME, změna velikosti okna ve správci oken Sway, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.4. 00:11 | Nová verze

    Rakudo (Wikipedie), tj. překladač programovacího jazyka Raku (Wikipedie), byl vydán ve verzi #171 (2024.04). Programovací jazyk Raku byl dříve znám pod názvem Perl 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    27.4. 17:44 | Nová verze

    Společnost Epic Games vydala verzi 5.4 svého proprietárního multiplatformního herního enginu Unreal Engine (Wikipedie). Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    26.4. 17:11 | Nová verze

    Byl vydán Nextcloud Hub 8. Představení novinek tohoto open source cloudového řešení také na YouTube. Vypíchnout lze Nextcloud AI Assistant 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    KDE Plasma 6
     (75%)
     (8%)
     (2%)
     (15%)
    Celkem 882 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Potřebuju melatonin

    17.4.2023 08:35 | ostatní

    Hledám tímto někoho, kdo by mi na slovensku koupil Melatonin ve spreji - jako je tento https://www.benulekaren.sk/dr-theiss-melatonin-sprej-na-zaspavanie-s-citronovo-matovou-prichutou-30-ml a poslal mi ho do ČR. Moc mi pomáhal na spaní a teď, když ho zakázali, tak bez něj pořádně nespím.

    Předěm moc děkuji.        

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    17.4.2023 08:38 všade samé drogy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Zober loptu nie drogy
    Ruža Becelin avatar 17.4.2023 09:18 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Musis hodne jist. Jez rano, dopoledne, vecer, v noci, furt.

    Vubec ti to nepomuze ze spankem, ale aspon budes delat to, co vsichni, co najednou nemuzou spat.
    18.4.2023 13:33  
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    tělo potřebuje dost jídla a spánku, aby mohlo bojovat s obezitami
    Ruža Becelin avatar 18.4.2023 22:55 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    To ale neni o obezite
    17.4.2023 09:26 gsnak | skóre: 22 | blog: gsnak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Nedopustil by som sa tým skutkovej podstaty?
    Čo Rys, to vrah!
    17.4.2023 10:04 Miki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Tu mas zoznamy liekov zakazanaych pre reexport, pochybujem ze tam bude melatoninovy pripravok. Tu asi ide len o to ze v CR je to uz na predpis, kdezto u nas na volny predaj. Autor pripsevku je lenivy zbalit nejake dievca z lekarne co mu to spravi pod pultom :-D
    Jendа avatar 17.4.2023 22:29 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    IANAL maximálně přestupku, ale ta definice léčivého přípravku je tak strašně široká, že se toho dopouštíme každý denně. Takže jde jen o to, jestli by to někdo řešil. Jednorázově takhle nejspíš nebude, když s tím nebude kšeftovat hromadně.
    17.4.2023 15:21 Olaf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Chvíli jsem si říkal, co je to za blbost, ale je to skutečně tak. Běžně v lékárnách člověk koupil 5mg tablety. Teď je povoleno 0,49 mg. 10 tablet, hurá, finančně velice výhodné. Zase je někdo papežtější než papež. Melatonin má prokazatelná antioxidační a protizánětlivé účinky a v rámci profylaxe byl doporučován i při infekci Covid-19 (ostatně koňské dávky dostal i Trump, že ano).
    18.4.2023 15:26 zzz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Melatonin je hormon produkovany lidskym telem, kdyz budes brat 5mg kazdy den, tak ho telo prestane produkovat a stanes se zavislym. Proste pak uz bez tabletky neusnes.

    Tech pul miligramu je jeste povazovane za docela bezpecne, 5mg je jednoznacne moc.
    19.4.2023 11:18 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    na melatoninu zavislost nevznika
    17.4.2023 16:14 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Taky jsem na to nadával někdy před měsícem... Ale existuje workaround - viz třeba tohle. Funguje to tak, že melatonin je povolený jako doplněk stravy, pokud dávka je do 0.5mg. Takže to zřejmě udělali tak, že vyrobili půlitelné, nebo dokonce čtvrtitelné tablety a napsali na to Dávkování: 1/4 tablety 1krát denně, na noc před spaním, dostatečně zapít tekutinou. Nepřekračujte denní dávkování.

    V praxi si samozřejmě dáš tu tabletu celou, nebo i několik, záleží, kolik potřebuješ, ale liteře zákona bylo učiněno zadost...
    17.4.2023 17:42 J
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Spani? Jako spravny linuxak jdes spat v 5rano a vstavas v 7 do prace. Mimo tech dvou hodin kodis, spravujes, jis, kadis a pokud mas ve svem okoli i nejakou tu ochotnou linuxacku tak ti za instalaci gentoo treba i da. Melatonin fakt neni zapotrebi.
    17.4.2023 19:36 kapo | skóre: 15 | blog: runtime
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Melatonin vzniká v noci přirozeně, tělo si jej prostě vyrábí. Co takhle večer, když na tebe jde únava, se prostě sebrat a jít si lehnout? Pak normálně usneš.
    Why make things difficult, when it is possible to make them cryptic... - Aksel Peter Jorgensen
    18.4.2023 09:27 podlesh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Tomu se říká "knížecí rada"

    (v tomto konkrétním případě dokonce víme o kterého knížete se jedná)
    18.4.2023 17:03 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Zrovna v téhle věci by kníže mohl být považován za odborníka:

    https://www.youtube.com/watch?v=DcVss4kz9yI
    Člověk z Horní Dolní avatar 18.4.2023 17:46 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Spis rekni, na jakou oblast nejsi odbornik.
    18.4.2023 18:02 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    To snad ať řekne ten huhňající knížepán, ne?
    Člověk z Horní Dolní avatar 18.4.2023 18:13 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Aha, spatne jsem to precet.
    17.4.2023 19:58 kaput
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    jsi vagín co? zeleninou sis rozbyl metabolismus. žer maso a obnoví se ti přirozená funkce těla.
    17.4.2023 22:16 T@fu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Sedi, bez dolesa s lukem, ustvi srnu a sraz ji sipem. Pak ji odnes na krku 10km domu a stahni z kuze a naporcuj. Budes spat jak mimino i bez ochutnani :D
    Člověk z Horní Dolní avatar 17.4.2023 23:17 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Chyba. Zelenina je velmi zdravá. U masa záleží jaké, rybí a drůbeží je ok, červené maso úplně ne.
    18.4.2023 12:23 kaput
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    červené maso úplně ne
    ty seš blbeček viď? jen si žer sóju a vakcíny.
    18.4.2023 13:06  
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    never go full retard

    you just went full retard
    Člověk z Horní Dolní avatar 18.4.2023 13:15 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Soja i vakciny jsou taky zdravy. Jen se prejidej prumyslove zpracovanymi potravinami a nasycenymi tuky.
    18.4.2023 14:15 kaput
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    srnec z našeho lesa je hrozně zpracovaný, to jsi zase něco vymyslel, soyboyi
    18.4.2023 17:01 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    +1 ať si žere to jeho "kvalitní" kuře z KFC
    19.4.2023 21:08
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    srnec z našeho lesa je hrozně zpracovaný
    Copak, šel sis o víkendu zastřílet jako správný zoosadista, tedy, pardon, chtěl jsem říct myslivec?
    19.4.2023 21:50 kaput
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    found the vagín
    26.4.2023 18:06 Já
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Poslouchej, ty malej masožroutskej hovnivále, cos mi to sakra řekl? Abys věděl, ve třídě jsem byl nejlepší v českých speciálních jednotkách, byl jsem zapojenej do několika tajných operací za záchranu zvířat a mám přes 300 potvrzených záchran. Jsem vycvičen v gorilí válce a jsem nejlepší střelec ve všech českých ozbrojených silách. Pro mě jsi jen další cíl. Setřu tě se zemí s přesností, jakou jsi nikdy neviděl, zapamatuj si to. Myslíš si, že si můžeš dovolit říkat mi takový sračky přes internet? Tak se nad tím zamysli znovu, kreténe. V tuhle chvíli kontaktuji svou tajnou síť veganských aktivistů po celém Česku a už máme tvou IP adresu, takže se připrav že zažiješ peklo, hajzlíku. Jsi mrtvej, smrade. Můžu být kdekoliv, kdykoliv a můžu ti dát lekci o škodlivosti průmyslově zpracovaných potravin na sedm set způsobů, a to jen mýma holýma rukama. Nejenže jsem intenzivně trénován v józe, ale také mám přístup ke kompletnímu arzenálu zdravých veganských jídel a plně ho využiju k tomu, abych tě převedl na stranu života bez krutosti, hajzle.
    21.4.2023 02:17 J
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Tady v US by jsi dostal tou svou mrkvi po hlave a pak do prdele. Clovek lovi od praveku akorat v posledni dobe picusove vymysleji ze zviratka maji pocity a musime jim cist pohadky. Nasrat. Neni nic lepsiho nez ulovit jelena a na grilu si z nej udelat dobry steak. To ti ta tva mrkev nikdy neda, akorat se s ni muzes do prdele osoulozit. Jo a nez zacnes hubovat neco o ochrane prirody, tak zatimco v CR mate 6 jelenu, z toho dva jsou v zoo, tady v US je jelenu tolik ze i kdybych na svem pozemku kazdy den zastrelil jednoho tak jich tady budu mit jako nasranych. Do roka strilime 5-6ks, vice neni kam dat. A to nejsem ani myslivec.
    21.4.2023 10:11  
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    > Clovek lovi od praveku akorat v posledni dobe picusove vymysleji ze zviratka maji pocity a musime jim cist pohadky.

    Jain Dharma cca 2500 let

    > Neni nic lepsiho nez ulovit jelena a na grilu si z nej udelat dobry steak.

    pfff, a to zrovna jím uloveného pečeného daňka

    > zatimco v CR mate 6 jelenu, z toho dva jsou v zoo

    vysoká je v ČR přemnožená, protože ji myslivci vykrmují jako dobytek
    21.4.2023 17:25 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Sebevražední parazité jako nutriční ideál?

    Někdo by jim měl vysvětlit kolik miliard živých bakterií denně vdechnou, vypijí a brutálně povraždí :-D
    24.4.2023 20:32 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    18.4.2023 17:00 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Dyť je to blbec z horní dolní, co chceš.

    Hovězí je dneska jedno z nejkvalitnějších mas. A máš tam i šanci, že natrefíš na kousek, co se někdy i pásl na trávě. Takové maso má pak dobrý poměr omega-3 a omega-6 kyselin.

    O drubeží se to říct nedá. Jedině, pokud si chováš slepičky nebo husy někde na zahradě doma.

    Častá konzumace sóji naopak zvyšuje hladinu estrogenu. Což pro mužskou populaci a plodnost není zrovna zdravé. Ale jinak je to samozřejmě trend různých euroblbečků, veganů, západohujerů a podobných. Takže pokud se člověk řadí mezi ně, ať si to klidně žere.
    18.4.2023 17:27  
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    > Hovězí je dneska jedno z nejkvalitnějších mas. A máš tam i šanci, že natrefíš na kousek, co se někdy i pásl na trávě.

    > O drubeží se to říct nedá. Jedině, pokud si chováš slepičky nebo husy někde na zahradě doma.

    všechno maso od křepelky po býčka mám po známosti z otevřeného chovu, ta šance je 100%

    i kdyby ne, objednám si to samé přes scuk.cz nebo ekvivalent

    > Častá konzumace sóji naopak zvyšuje hladinu estrogenu. Což pro mužskou populaci a plodnost není zrovna zdravé.

    1. úplná blbost

    2. jak to, že nevidím chlapáky se stejnou vervou odmítat mlíko?
    19.4.2023 21:14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    i kdyby ne, objednám si to samé přes scuk.cz nebo ekvivalent
    To jsem neznal, vypadá to na fajn projekt. Díky.
    Člověk z Horní Dolní avatar 18.4.2023 17:52 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Ty smradochu. Za trest zvazim napsani blogu o zdravem stravovani.
    18.4.2023 19:13 kanec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    mohu hadat?

    1. soja

    2. avokadovy toast

    3. zrni

    4. soja

    5. soja

    6. tofu

    7. soja

    vegany jsou podlidi
    Člověk z Horní Dolní avatar 18.4.2023 21:18 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Lol... ne, nedavno jsem na Twitteru narazil na Red Pen Reviews, tak jsem zacal cist knizku co ma skoro 100% hodnoceni co se tyce zdravi a vedecke presnosti.

    Misto blogu to napisu strucne sem. Je to takovy shrnuti nutricni vedy pro bezne lidi. To co doporucuji je plus minus stredomorska strava, tady a tady je shrnuti.

    Jeden priklad toho co mi tam ted prislo zajimavy je, ze lidi co se moc nehybou naberou tuk nejen kvuli tomu, ze fyzicka aktivita spotrebovava energii. Ale taky proto, ze dojde k ubytku svalove hmoty, ktera spotrebovava energii i v klidovem stavu.
    Jendа avatar 18.4.2023 22:58 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    vegany jsou podlidi
    Fun fact: doporučovat kuřecí místo hovězího je naopak velmi anti-vegan postoj, protože člověk konzumující kuřecí za rok „zabije“ desítky kuřat, zatímco z jedné krávy je tolik hovězího, že vystačí snad na několik člověkolet. A to zůstává platné, i když se to pokusíme vážit například nějakými parametry typu „složitost nervové soustavy“ kuřete vs. krávy.
    xxxs avatar 19.4.2023 00:58 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    z tohto pohladu potom dobre vyznieva japanske prislovie: zachran ryby, odjeb velryby.
    19.4.2023 09:50 kanec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    nice, vygeneruj deset dalších anti-vegan postojů ať ty anemický pokrytce naseru co nejvíc
    19.4.2023 09:58 podlesh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    No já nevím, nejvís nasraný v této diskusi jsi ty :-O

    PS: jsem masožravec
    19.4.2023 10:38 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Vegany nejvíc sere, když jsou ostatním u prd….e - nevíš proč to tak je?
    19.4.2023 10:48 kanec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    lok at meeeeee, alias main character syndrom
    Jendа avatar 21.4.2023 01:04 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Ty pro rage nevidíš co se tu psalo. On není vegan, doslova doporučuje ryby a drůbež.

    Nicméně dobrý problém pro filozofy je: když zaplatím peníze, aby byl někdo jiný vegan místo mě, je to taky dobré? A když zaplatím 3x tolik, jsem o dva lepší než samotní vegani?
    21.4.2023 10:04 kanec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    na to jsem se neptal.
    17.4.2023 20:28 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    kupuju melatonin normalne v cr
    Člověk z Horní Dolní avatar 17.4.2023 23:21 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Zkus:
    • Poslední kávu / čaj si dát nejpozději 9 hodin před spaním
    • V momentě kdy se začneš cítit unavenej jít hned spát
    • Poslední jídlo 3 hodiny před spaním, a ideálně se nepřecpávat
    • Na PC a mobilu noční režim (oranžový odstín displeje)
    Jendа avatar 18.4.2023 00:05 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Poslední kávu / čaj si dát nejpozději 9 hodin před spaním
    Tohle (ani nic jiného podobného) nepiju doslova nikdy.
    Poslední jídlo 3 hodiny před spaním, a ideálně se nepřecpávat
    Mám to naopak a dokonce se to jmenuje: šnyclkoma.
    Člověk z Horní Dolní avatar 18.4.2023 22:11 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Tohle (ani nic jiného podobného) nepiju doslova nikdy.
    Proc?
    Mám to naopak a dokonce se to jmenuje:
    To u me funguje odpoledne, ale vecer ne...
    Jendа avatar 18.4.2023 22:54 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    LOL zrovna dneska jsem to (letos poprvé) porušil (ice tea k obědu).
    Proc?
    Asi aby to pak fungovalo kdybych to někdy výjimečně potřeboval. Ale jo, je to zbytečně zásadové…
    20.4.2023 00:16  
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    důvody, proč lidi pijou kafe/čaj

    1. horký nápoj
    2. společenský rituál
    3. chuť
    4. kofein
    5. ostatní chemie

    nevím, proč by to mělo přestat fungovat. nějaká tolerance vzniká jen na kofein, ale redukovat kafe/čaj jenom na kofein je buranství

    naopak se vyplatí vědět, co to se mnou dělá. například některé čaje je špatný nápad pít nalačno a nechceš to zjistit ve špatnou chvíli
    19.4.2023 11:20 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Poslední kávu / čaj si dát nejpozději 9 hodin před spaním
    je v primem rozporu s
    V momentě kdy se začneš cítit unavenej jít hned spát
    unavenej/ospalej jsem tak pul hodiny po posledni kave
    18.4.2023 07:24 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Pokud máš dlouhodobý problém se spaním, je to signál, že bys měl změnit způsob života. Před 25 lety, jsem jel v rytmu po-st škola od 8:00 do 20:00 čt-ne práce od 6:00 do 23:00. Večer, abych usnul jsem musel lopnout alespoň 3 piva abych usnul. Když jsem to zkusil bez nich, tak jsem zabil dvě hodiny převalováním na posteli, nemoha usnout neboť se mi v hlavě furt honily numera. Jel jsem takhle půl roku. Pak jsem s tou prací seknul a bylo na tři roky po problému - než došly naškudlené prachy. To je ovšem už jiný příběh.

    Poučen, od té doby vstávám pokud možno až když chci a s prací se to snažím nepřetahovat. Ovšem i tak se někdy stane, když chci něco dodělat, že to přepísknu a pak mám problém usnout. V takovém případě to nelámu přes koleno, a jdu se třeba projít.
    Max avatar 18.4.2023 11:39 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Občas se stane, že člověk má plnou hlavu. Pak musí nastoupit nějaký skill, který funguje. U tebe procházka, u mě je to snaha přestat myslet na práci a vyzenovat se a usnout. Nicméně stává se mi to velmi zřídka, většinou lehnu a spím, bo jsem předzenovaný na rok dopředu :D.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Max avatar 18.4.2023 11:40 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Jinak by mě zajímalo, zda někdo umí techniku myšlení na nic. Prostě total prázdná hlava. Dokáže se někdo do takového stavu úmyslně dostat? Třeba moje žena tvrdí, že to umí (má k tomu pomocné techniky), ale všespásné to není, bo se spánkem má také problém.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    18.4.2023 11:48 __
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Semtam něco podobného zkouším, ale nejde to. Podle toho, co jsem o tom četl, tak je to ale spíš o tom nechat myšlenky přicházet a odcházet, jen je pozorovat, nerozvíjet je. Ale třeba má někdo něco lešího :)
    Člověk z Horní Dolní avatar 18.4.2023 13:15 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Pocitani vydechu (nebo nadechu), pripadne nekdy si predstavuju, jak to cislo pisu.

    Obcas mi to pomuze usnout anebo zjistit, ze neusnu - kdyz ani po napocitani do 100 nejsem vic ospalej nez na zacatku.

    18.4.2023 13:16  
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    nejde to, "vyprázdnit si hlavu" je biologicky nemožné (bez drog nebo násilí)

    ale funguje soustředění na něco jiného, dech, zvuky, dotyk kůže, vizualizace, počítání oveček, ... a jde to trénovat

    pomáhá to se spánkem, eg Mindfulness Meditation and Improvement in Sleep Quality and Daytime Impairment Among Older Adults With Sleep Disturbances, A Randomized Clinical Trial
    18.4.2023 13:34 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    No, když jsem byl před 33 lety ve vojenském špitále na cimře s dalšími 10 pacoši, řešil jsem to tak, že jsem se soustředil na své já. Je to zajímavé, doporučuji každému si to vyzkoušet. Spočívá to v tom, uvědomit si co je za, co je před co je nad, co je pod, co je vlevo, co je vpravo. Maximálně co to půjde. A přitom průběžně vypínat co je mimo to. Londonova Tuláka po hvězdách jste četli? Tam to je.
    19.4.2023 11:29 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    to se musi umet? je to defaultni stav
    19.4.2023 21:23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    je to defaultni stav
    Není.
    20.4.2023 15:16 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    u mně ano

    přítelkyně: na co myslíš?

    já (zcela upřimně): na nic

    přítelkyně: wtf

    já: wtf

    závěr: jsou mezi námi... emzáci
    AraxoN avatar 18.4.2023 07:46 AraxoN | skóre: 47 | blog: slon_v_porcelane | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin

    On exposure to (day)light, noradrenergic stimulation stops and the protein is immediately destroyed by proteasomal proteolysis. Production of melatonin is again started in the evening at the point called the dim-light melatonin onset.

    Blue light, principally around 460–480 nm, suppresses melatonin biosynthesis, proportional to the light intensity and length of exposure. Until recent history, humans in temperate climates were exposed to few hours of (blue) daylight in the winter; their fires gave predominantly yellow light. The incandescent light bulb widely used in the 20th century produced relatively little blue light. Light containing only wavelengths greater than 530 nm does not suppress melatonin in bright-light conditions.

    Wikipedia
    Radia tam pred spaním nostiť okuliare, ktoré blokujú modré svetlo. Skúšal to niekto?
    18.4.2023 12:10 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Problem zaspania moze byt vselijaky a kazdemu moze teda pomoct nieco ine. Hlavne zasady su jednoduche, jedna z nich je nepozerat do vypeckovanych bielych monitorov uz vobec nie na nich scrollovat socialne media (pozeram sa na vas, mudre telefony). Monitor tiez nastavit k nizsej-neutralnej teplote alebo ak je to blby monitor, znizit gammu na modrej zlozke kludne celodenne. Extremisti mozu pouzit redshift. Osobne vecer pouzivam warm white ambient osvetlenie.

    Zvycajne nemam problem zaspat, ak nie som vystresovany alebo agitovany, co moze u niekoho suvisiet aj s tym ako travi tie posledne hodiny pred spankom (miesto relaxacie). S kvalitou spanku je to ina vec, ktora sa mi tazko posudzuje. Tu uz neviem co by som skusil, pretoze unaveny sa mozem citit aj ked spim kratko, aj ked spim dlho, aj ked spim prerusovane, aj ked si nepamatam nic z poslednych 10 hodin, aj ked snivam, aj ked nesnivam.
    18.4.2023 11:11 Kačer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Zkus si před spánkem vyhonit. Mně to funguje, když nemůžu usnout.
    18.4.2023 20:47 ~
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Nebo se ozenit. To si muzes zasouozit i kdyz se ti nechce.
    18.4.2023 21:13  
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    PSA bacha na znásilnění
    19.4.2023 04:30 J
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Jakekoliv manzelstvi je vzdy drazsi nez jakakoliv luxusni prostitutka. Ale ma to sve vyhody.
    19.4.2023 09:16 ~
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Vis kolik ma takovej ajtak penez? A navic nevi co s nima (tedy az neni jablickar).
    21.4.2023 02:25 J
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Ty fakt nevis kolik stoji luxusni prostitutky… Jako ajtak si na ne nevydelas. Byli doby kdy jsem za noc promrdal 10tis czk a rikal jsem si jak moc to je. Pak jsem promrdal 5000eur za noc a rikal jsem si ze je to kurva moc. No a pak jsem promrdal 20tis dolaru za noc a rikal jsem si ze takhle se toho duchodu nedoziju a jestli jo tak nebudu na nej mit prachy. Stastne zenatej.
    24.4.2023 12:15 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    A pritom sbalit se da holka zadarmo a bude lepsi nez ta za 20k dolaru.
    19.4.2023 10:36 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Tak třeba jedna z výhod manželství je ta, ze ti pomáhá řešit problémy které by bez nej nevznikly
    19.4.2023 22:48 hefo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Pokiaľ si človek berie manželku len za účelom sexu, tak to rozhodne dražšie je. Ale z takéhoto dôvodu to robí len blbec.
    21.4.2023 02:23 J
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Manzelka je furt drazsi nez jakakoliv kurva ktera ti sehraje predstaveni jake chces. A vubec to nemusi byt o sexu. Mam kamarada, plati si pani ktera mu 3x tydne prijde uklidit barak, serve ho jakej tam ma bordel a pak ji muze osoulozit kdyz se snazi mit poradek. Rika ze je to furt levnejsi nez manzelstvi.
    18.4.2023 12:08 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Kdyz uz se to tu hemzi radami o spani, tak mne dala hodne knizka Why we sleep od Matthewa Walkera. Existuje i audio verze, a ma nejake prednasky i na youtube, kde je recena vetsina podstatneho. Co pomohlo mi:

    - vstavat a chodit spat kazdy den ve stejny cas

    - zadne kafe po obede

    - hodinu pred spanim zadna prace -> sprcha, meditace, cteni, audiokniha...

    - kazdy den nejaky pohyb ("aspon 15k kroku")

    Jako spravny gadget lover jsem byl obdarovan sleep trackerem, oura ring, a musim rict ze to na me docela funguje :) Myslel jsem si, ze je se mnou neco spatne, byval jsem unaveny, bez energie. Zjistil jsem, ze jsem proste jen malo spal. Za me super zmena!
    I am Jack's wasted life.
    18.4.2023 12:24 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Mozem sa zrobit ako vol, meditovat a spat v rovnaky cas. Nic z toho nekoreluje s pocitom odpocinku. Dobre vseobecne rady k zaspavaniu, ale nic z toho mi preukazatelne nefunguje.

    Najvacsi prekurzor unavy je u mna nuda, nic to sice nezmeni na tom ako sa citim rano, ale zmeni to ako sa citim pocas dna.
    Max avatar 18.4.2023 12:26 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Jaká je výhoda oproti chytrým hodinkám nebo pásku? Nebo je to jen o tom, že je to menší a prostě nechci nosit nic na ruce?
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    18.4.2023 13:24  
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    chytré hodinky nebo pásek stěží detekují spánek a ty "spánkové fáze", které ukazují ty jejich aplikace, jsou úplně vycucané z palce

    oura má podobné problémy

    po letech experimentování s takovými hračkami na to kašlu, prostě se snažím strávit dost času v posteli a víc si všímám toho, jak se cítím

    senzory lze detekovat problémy s chrápáním a probouzením se, ale na to stačí promluvit si s partnerem/kou nebo spolubydlou
    18.4.2023 14:10 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Příloha:
    Presne tak, co se tyce fazi spanku, nemyslim si, ze ma smysl se tim zabyvat. Oura ted ma uz par mesicu "sleep staging beta", a ty pomery mezi deep/light/rem se od toho stareho modelu lisi vyrazne. Novy model ma ale mnohem presnejsi detekci "awake": Drive mne to psalo, ze usnu za ctyri minuty, ted to vypada mnohem vic v souladu s tim, co si pamatuju :-) Hodil jsem screenshot do prilohy, vlevo novy, vpravo stary model, stejna noc.

    Muzu s tebou tedy souhlasit: Clovek musi "proste dost spat", a vsimat si toho, jak se citi. Mne prave k tomuhle ten sleep tracker pomohl. Hlavne ten rozdil mezi casem stravenym v posteli (ktery jsem driv pocital jako "spanek" ve smyslu: leham si -> alarm +8h) a casem, kdy clovek opravdu spi - coz je pro me o cca. 45-60 minut min. A fitness tracker ( -> prakticky hlavne krokomer) mi zase pomohl uvedomit si, ze ackoliv se povazuju za sportovne zalozeneho cloveka, nektere tydny jsem mival i vetsinu dni, kdy jsem se skoro vubec nehybal - a ze to ma vliv na to, jak se citim. To same, kdyz se clovek vecer preji: to na cloveka bonzne docela presne zvysena tepova frekvence, a druhy den to "neni ono":)

    Takze odpoved i Maxovi vyse: myslim si, ze hodinky muzou splnit uplne stejnou funkci, pritahnout ke kvalite a mnozstvi spanku pozornost, a napomoct vytvoreni lepsich navyku. Smart watch s merenim spanku nemam, takze nemuzu posoudit, ale vyhoda Oury je urcite v tom, ze je ta aplikace koncipovana jako "sleep coach". Nemyslim si, ze to bude mit stejny efekt, kdyz ti neco prezentuje raw data bez doporuceni co mas zmenit ci co delas dobre. Form factor je taky urcite vyhoda: Ja treba nerad mam hodinky porad na ruce, prsten mi nevadi.

    Slysel jsem i hlasy, ze nekteri lidi, kdyz se vprostred noci vzbudi, nervujou z toho, ze budou mit spatne skore. Facepalm. V takovem pripade urcite lepsi bez trackeru. Za sebe bych rekl, ze ted uz ten sleep tracker nepotrebuju - zmena uz probehla :)
    I am Jack's wasted life.
    18.4.2023 15:36 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Také se nechávám šmírovat číňany. Víceméně ze zvědavosti. A ta doporučení mi přijdou komická. Zajímavý mi přijde ovšem fakt, že oproti "normálu" mám setrvale vyšší podíl tzv. lehkého spánku a mnohem nižší podíl spánku hlubokého, který by měl být jako pro zdraví lepší. Nevím. Spaní mě baví, usínám rád a probouzím se, když si řeknu, že je čas vstávat. Jo řeknu si to, protože mezi oběma fázemi přecházím vědomě. A je zajímavé, jak tělo při usínání vypíná některé periferie. Takže už chrápu, neslyším se, ale slyším všechno ostatní. A nejproduktivnější je pro mne čas nad ránem, kdy tělo ještě spí, takže ho mozek nemusí řešit.
    Jendа avatar 18.4.2023 23:06 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Já jsem zase viděl slepý test (na nějakém Živě, takže samozřejmě nic vědeckého), kdy experimentátor buď nařídil budík na náhodný čas mezi 6:30 a 7:00, nebo aktivoval funkci „budit mezi 6:30 a 7:00 podle predikce optimálního času v tomto intervalu podle nějakého takového gadgetu“. A subjekt dokázal určit, která z možností to byla.
    19.4.2023 08:25 hmmmw | skóre: 1 | blog: hmmmw
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Jak děláš každý den alespoň 15000 kroků? Dávat pravidelně alespoň 10k při sedavém zaměstnání je prakticky nemožné, pokud se cíleně neudělá nějaký ten pohyb navíc. A 15k už chce opravdu máknout.

    Já 15k v rámci běžného dne splním jen když jdu pořádně zaběhat. Jen cesta do/z práce, venčení psa a jiné pochůzky na to nestačí.
    Max avatar 19.4.2023 09:50 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    To je právě ono, já to také nedávám. víkendy jsou v poho, to dávám 15km v sobotu a přes 20km v neděli, což je asi 20k kroků + 25k kroků. Týden je problém kvůli počasí a absenci vhodné obuvy (jsem příliš laxní, chodím celoročně v kraťáskách a 10 měsíců v sandálech). Nicméně až se zlepší počasí a přestanu být v práci každý den do 21h, tak začnu chodit pěšky, což mi dá tak 8-9km denně.
    Kolega dojíždí, z/do práce nechodí, ale i tak má největší náchoz z nás, protože cupitá každý den různě po městě + má doma pás, na kterém běhá nebo chodí.
    Nicméně pro mě je 9km / den tak 1,5h chůze. Chápu, že pro dost zahlcenou osobu (děti a další povinnosti) to bude vždy problém.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    19.4.2023 18:22 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Je to tak - je potreba vyvinout usili, jinak se (ekvivalent) 15k jen tak nestane. Clovek si okolo toho musi naplanovat denni rytmus. Casto jezdim do kanclu, pokud neprsi, tak je to kolem reky na kole, 2x13km (kolem 30 minut). Supr workout, a cas na podcasty:)

    Kdyz jedu vlakem, tak doma-nadrazi-nadrazi-kancl x 2 + parkrat se projit kolem budovy, at nesedim moc dlouho v kuse - tak jsem to mel dneska, a mam ~10800 kroku, ~452 aktivne spalenych kalorii ( = nad baseline). Denni goal mam na 550. Uz jsem doma, unaveny, mel jsem rano deadline, takze uz to tak i zustane:)

    A kdyz zustavam doma, tak si posledni dobou chodim zabehat (neco pres 4 km, 30 minut), plus nejake behani kolem baraku, mozna obchod, a je to.

    Myslim, ze neni treba se upinat na nejake cislo. Byt si vedom, ze je to pro telo dobre, i kdyz kdyz clovek zacina, nebo ma dlouhodobe spatnou naladu (deprese...), se to tak vubec nezda. Jednou za hodinu se zvednout a protahnout si nohy, provetrat si hlavu, i kdyz je to nuda kolem budovy, nebo tam a zpatky na zahradu. A do toho neco, co cloveka bavi - kolo, beh.
    I am Jack's wasted life.
    Max avatar 19.4.2023 19:02 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Takže vlastně kuřáci mají nejlepší pohyb, bo každou chvíli chodí do kuřárny, což je seběhnou pár pater dolu, 30m ke kuřárně a pak zpátky :D
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    19.4.2023 18:35 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Pokud Garmin měří přesně, chodím v průměru 20000 každý všední sedavý den. Cesta z práce, do práce, večer nějaká menší procházka + pobíhání po firmě. Easy.
    20.4.2023 07:11 hmmmw | skóre: 1 | blog: hmmmw
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Ty kecko. I v týdny, kdy naběhám 60km, mám průměr 15.799 kroků. Plus k tomu všechny ty každodenní pohyby, venčení psa, pobíhání po firmě.

    Proto si myslím, že pokud někdo potřebuje rozpohybovat, a chce si dát krokový cíl, je těch 10k fajn motivace. Ale tvrdit že 20000 v sedavý den je easy, to je hovadina.
    20.4.2023 15:20 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    To máš ted akurevsky dlouhý nohy, když dáš 60 km za 15000 kroků - mebo mi věšíš bulíky na nos.

    Teď mám 6000 a jel jsem do práce autobusem, protože bylo hnusně. Doslova celý den sedím na zadku.

    nemumím si představit, že bych nedal 10000, leda bych fakt ležel doma marodnej v posteli
    Jendа avatar 20.4.2023 16:59 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    mebo mi věšíš bulíky na nos
    Nebo sis to špatně přečetl. On naběhá 60km týdně + "každodenní pohyby, venčení psa, pobíhání po firmě" a má z toho 15799 kroků denně.
    20.4.2023 18:04 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Aha, ale 60 km týdně je nic, to nachodí důchodce při venčení jezevčíka.
    21.4.2023 10:32 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Ty tvoje čísla realistický IMO nejsou. 20k kroků je něco jako 15km, to je při běžné rychlosti chůže 5km/h něco jako 3 hodiny. Takže buď strávíš absurdně dlouho cestou do/z práce, anebo fakt nemáš sedavé zaměstnání.
    21.4.2023 11:57 hmmmw | skóre: 1 | blog: hmmmw
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Pochopil jsem, že jen plácá kraviny v rámci trollingu, jinak netuší, o čem mluví.
    Jendа avatar 21.4.2023 16:06 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Podle časové korelace tohoto a komentáře níže je to to podtržítko z alternativní reality, kde jsem bluebear. V té je možné všechno.
    24.4.2023 12:18 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    :D dam tri kila vyprazaneho bociana, pokud se dozvim, zda jen trollis nebo jsi regulerni schizofrenik
    Jendа avatar 24.4.2023 20:34 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    No tak se pojďme bavit o tom, jak jsi došel k názoru, že jsem bluebear (nebo někdo jiný, ale předpokládám, že jsi právě tohle podtržítko).
    24.4.2023 12:16 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    do prace to mam cca 5 km, takze nejakych 40-50 minut chuze
    24.4.2023 17:53 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Ok, ale tzn. to je efektivně chůze jako sport/koníček. To není úplně běžné.
    25.4.2023 11:42 hmmmw | skóre: 1 | blog: hmmmw
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Já to mám do práce sice jen 4km, a když už to jdu, tak po návratu jsem na 12000 kroků. Velkoryse mu ty dva kilometry navíc zaokrouhlím na 15000 za všechny aktivity v pracovní části dne. To mu pořád třetina chybí do 20000, tak asi to dává v rámci té večerní procházky.

    Já nadále nad "20k v průměru" pochybuji, takových čísel dosáhnou akorát tak zaměstnanci, co jsou v pohybu a sportovci. Ono to není nic nereálného tolik kroků udělat, ale dělat je dlouhodobě a pravidelně, to je něco jiného. Screenshot z garmin appky, kde je přímo vypočten denní průměr za 4t/1r by tyto pochobnosti rozehnal, ale podtržítko je pouze tlučhuba, a nezfixlovaný screenshot nevlastní.
    25.4.2023 12:16 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    ne, to je normalni dopravn prostredek, sport/konicek je to o vikendu, kdyz nachodim 50-75 km
    Člověk z Horní Dolní avatar 19.4.2023 19:24 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Nebude tech 15000 kroku jenom nejaky subjektivni tip autora a realne staci k dosazeni podobneho vysledku treba polovina?
    Max avatar 19.4.2023 20:10 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Dřív se udávalo, že minimální pohyb za den je 5km, což je nějakých 7k kroků. Pokud Garmin startuje a nejsou v něm data, jen váha, výška apod., tak se začíná asi na 8k krocích. Po nějaké době z toho je 15k. Garmin sám trochu navyšuje podle aktivit a dalších věcí.
    Jak to mají jiní výrobci, to nevím. Nicméně 5km je podle mě strašně málo pohybu.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Člověk z Horní Dolní avatar 19.4.2023 23:58 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Ja jsem cetl, ze alespon 30 min denne pohybu (pocita se i rychla chuze) staci.

    Kdyz muzu - coz je vetsina dnu v tydnu - tak chodim 5 az 10 km denne strednim tempem, vetsinou nekde v prirode nebo v parku.
    Max avatar 20.4.2023 01:21 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Však těch 30min odpovídá těm 5km :)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    20.4.2023 08:29 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Tak to nevim, za 30 min _beham_ neco pres 4 km, s tepovkou kolem 160 bpm, to je docela daleko od me definice chuze :))
    I am Jack's wasted life.
    20.4.2023 15:22 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    30 minut jsou 3 km svizne chuze po dobre ceste na rovine
    Jendа avatar 20.4.2023 17:30 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Každopádně, nabízíš společné procházky tempem 10 km/h? Na to bych se přišel podívat :-D (neber to ve špatném, kudos pokud to fakt dáš)
    Max avatar 21.4.2023 00:54 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Jen decentní zaokrouhlování :D
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    18.4.2023 16:41 This0ne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Zkus cervene vino. Zhruba lahev denne pred spanim. Pokud spis denne.
    18.4.2023 20:32 J
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Souhlas. Tohle funguje. A funguje i lahev rumu. Nekdy prijde par pratel, zalezeme do lounge co jsem si tady postavil, u dobreho doutniku vypijeme rum/gin/bourbon/whiskey a nikdo si nikdy na nespavost nestezoval.
    18.4.2023 22:26 ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Alkohol sice pomaha usnout, ale kvalita spanku se silne snizuje. I male mnozstvi a bez kocoviny je to rano poznat.
    19.4.2023 04:31 J
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Zalezi. Ja nikdy nepoznal rozdil.
    18.4.2023 20:33 J
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    A co Ales Kapica?
    18.4.2023 20:50 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    "Pane doktore, večer nemůžu usnout," stěžuje si Aleš. "Musím pořád myslet na tisíc věcí."

    Doktor radí: "Tak tedy vypijte před spaním sklenku kyselého mléka."

    "Pak budu klidně spát?" zajímá se děda.

    "To sice ne," odvětí obvoďák, "ale budete myslet jen na jednu věc!"
    18.4.2023 20:51 K
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    :DDDDDDDDD
    18.4.2023 22:05 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    No jo. To je tak, když se pokouší o vtip blbec, co neudrží konzistentní ani dva odstavce. Bůhví jak je na tom ten hňup co zneužívá můj anonymní nick s močí a stolicí. Jestli jako s pamětí, tak potěš koště členy jeho domácnosti.
    19.4.2023 07:33 iQ151
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    No jo, na to abys pochopil konzistenci ti chybi vitamin I a Q. Ten bohuzel v lekarne nesezenes.
    19.4.2023 08:24 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Hlavně že ty ho snídáš každé ráno s kýblem hoven.
    19.4.2023 09:21 blbá krysa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Já už myslel že jsi se uklidnil a nabyl poznáni, že proti humoru se neoplatí bojovat. Ale starý dobrý a vulgárni vśeználek Alešek přestal v tichu zatínat pěsti a je zpátky!
    19.4.2023 12:13 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Já už myslel že jsi se uklidnil a nabyl poznáni, že proti humoru se neoplatí bojovat. Ale starý dobrý a vulgárni vśeználek Alešek přestal v tichu zatínat pěsti a je zpátky!
    Vtipe vylez!
    19.4.2023 19:03 ZV
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    náhodou, to s tým manželstvom a riešením problémov bolo vtipné...a ešte pár ich bolo dobrých
    20.4.2023 07:45 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Váš výskyt na tomhle portále je kapitola sama pro sebe. Pokud je pro vás, ve vašem věku zdrojem zábavy, protože k poučení už se zde toho moc neobjevuje, jste případem pro psychiatra.
    20.4.2023 12:37 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Tak odejdi, případe.
    20.4.2023 13:07 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Mám lepší nápad - vypadni ty. A nezapomeň sebou přibrat i svá alter ega. Já tu mám na rozdíl od tebe články a příspěvky, které tenhle portál dlouhodobě živí.
    20.4.2023 13:22 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Negative, vypadni ty, "živiteli" xD
    20.4.2023 13:33 Wank
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Tak tak, velmistr vesmiru Ales je nenahraditelny. Kdyz ho trolove vystvou ak abicko zanikne. Nebo taky ne :D
    20.4.2023 13:58 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    hlavně že sem přišel po deklarovaném odchodu jako spráskaný pes a nikomu se po něm nestýskalo
    20.4.2023 15:04 Wank
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    I portal zapomnel pri jeho exilu zchrachovat :D
    20.4.2023 21:30 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    To, že tu stále ještě můžeš zvracet je pouze důkaz mé dobré vůle, hňupe.
    20.4.2023 21:33 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    jo? a co je v tvoji moci, předveď se xD posrat se do starobních plenek? tím moc nezměníš
    21.4.2023 23:15 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Když zatáhnu za drátky tak si tady už neškrtneš a na ty svý smradlavý splašky si budeš hledat jiný web spolu s dalšíma krysama, blbče!
    22.4.2023 00:03 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Tak tahej, chci to vidět. Na co se teď vymluvíš?
    22.4.2023 13:24 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Tak dělej, kde to je? Nové vtipy pod komixem a furt nic.
    22.4.2023 19:36 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    už jsi zatahal?
    22.4.2023 20:43 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Taháš ty svým nemytým penisem, idiote!
    25.4.2023 09:09 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Tak co bude more? Proč tu pořád mohu psát, drátku?
    26.4.2023 12:41 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Už jsi zablokoval všechna podtržítka?
    26.4.2023 17:02 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Čau, už jsi za ty drátky potahal?
    28.4.2023 13:29 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Snad nečekáš, že se nechám vyhecovat anonymní blbou krysou ty parazite!
    28.4.2023 14:25 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    No tak to ses tedy moc nepředvedl, prázdná výhružka jak jsem si myslel. Impotent.
    27.4.2023 08:30 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Tak jak?
    20.4.2023 17:11 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    "Aleši, dej mi francouzák!"

    "Fúj, myslel jsem klíč, ty blbečku."
    21.4.2023 08:04 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    :D
    19.4.2023 11:25 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Víte, kolik má Aleš spermií?

    .

    .

    .

    Plnou prdel.
    20.4.2023 15:23 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    :D
    Jendа avatar 18.4.2023 23:13 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Vysvětli mi jak fungujou ty problémy se spaním. Přece když nemůžeš usnout, tak nespíš a něco děláš. Leda že bys nemohl usnout a současně byl tak unavený, že bys nic dělat nedokázal, ale to už by byla nějaká vážnější nemoc, ne? „Jediný“ (ano, závažný) problém je, když člověku někdo jiný diktuje, kdy musí vstávat, takže problém ve skutečnosti není že nemůže usnout, ale že má svůj rytmus posunutý tak, že nemůže být použitelný když okolí požaduje. Je to jenom tohle? A stojí ti za to řešit to „fetováním“ a ne i třeba radikální změnou života (zaměstnání atd.)? U programátorů v době internetu to je poměrně řešitelný problém. Nebo je to, co ti diktuje, kdy musíš být vzhůru, tak cenné, že to za to stojí? To trochu souvisí s mým dilematem - obecně mám trochu problém se ponořit do práce a dělat něco produktivního tak často jak bych chtěl, a přemýšlel jsem, co by musela splňovat práce, abych si kvůli tomu třeba opatřil Modafinil, Ritalin a spol. (Adderall se v Evropě nedá vůbec sehnat :). Ani současná práce to nesplňuje.
    19.4.2023 07:41 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Ja uz aspon 20 rokov pozorujem, ze ked presvihnem urcity vhodny cas na spanie, tak to potom moze ist tazko. Hlavne ked sa k tomu prida praca pred spanim (alebo diskutovanie na internete alebo nieco podobne). V miernejsej forme to vnimam tak, ze ked si lahnem na gauc a chyta ma mikrospanok uz skor, tak o desiatej uz sa mi nechce ist spat. Obvykle to riesim tak, ze na gauci pozeram nieco kratkoformatove a relaxujuce v polohe lezmo az kym znova nezacnem citit unavu. Neodporucal by som pracu.
    19.4.2023 09:29 podlesh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Leda že bys nemohl usnout a současně byl tak unavený, že bys nic dělat nedokázal, ale to už by byla nějaká vážnější nemoc, ne?
    Přesně takhle to běžně funguje a za vážnou nemoc se to nepovažuje - tedy alespoň dokud to nemá za následek opravdu vážý spánkový deficit.

    V těch vážnějších případech asi člověk na chvíli usne, ale "hned" se zase probudí, takže to vypadá že vůbec nespí (a reálně se nevyspí).

    V„Jediný“ (ano, závažný) problém je, když člověku někdo jiný diktuje, kdy musí vstávat, takže problém ve skutečnosti není že nemůže usnout, ale že má svůj rytmus posunutý tak, že nemůže být použitelný když okolí požaduje. Je to jenom tohle? A stojí ti za to řešit to „fetováním“ a ne i třeba radikální změnou života (zaměstnání atd.)? U programátorů v době internetu to je poměrně řešitelný problém.
    Ne, pokud máš prostě rytus posunutý a někdy se vyspíš tak to opravdu zas takový problém není. Trochu nepraktické, ale programátorům ledacos projde.

    Problém je nespavost, kdy se člověk nevyspí prakticky vůbec.
    Max avatar 19.4.2023 10:05 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Hele, znám lidi, co problémy se spánkem mají. Vesměs jsou šíleně unavený, lehnou do postele, ale prostě neusnou. A když usnou, tak je hned zase něco vzbudí a pak už nezaberou. A není to o tom, že by měli plnou hlavu nějakých problémů. Nebo jdou spát ve 22h, ráno ve 3h je něco vzbudí (třeba alarm nějakého auta na parkovišti) a pak už nezaberou a do rána čumí do stropu, snaží se zabrat, ale nejde to. Ráno vstanou unavený, jdou do práce, kde jsou unavený, přijdou z práce, jsou unavený, jdou spát, zase se v noci vzbudí a tak pořád dokola. Výsledkem je unavený člověk, který není úplně v dobré náladě. Někdo to řeší práškama na spaní. To dělala jedna ženská od bývalého spolubydli, ta bez prášku neusnula a s práškem dokázala spát tak 4h/den.
    Někteří se snaží jet režimy, chodí spát ve stejný čas, vstávání mají ve stejný čas, spánkovné okno 8h přes noc apod., ale ani to nepomáhá.
    Pak znám člověka na vyšším postu, který má fakt plnou hlavu práce, aby svojí firmu udržel. Ten to začal řešit alkoholem, kdy si večer doma popije (neplést si se zbořením se, prostě pár skleniček), to ho uvolní, jde spát, ráno vstane střízlivý, odpočatý a tak pořád dokola. Dělá to tak už hafec let, přes den nepije. Vzhledem k menšímu množství, tak ráno nemá opici, nic nenaměří atd. Kdyby to nebylo tak škodlivé, tak by člověk řekl win win :).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    19.4.2023 10:33 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Otázka je co se stane, když si večer nedá :/ dávný známý tohle nakonec řešil s cvokarem a nebylo to jednoduché
    Max avatar 19.4.2023 11:38 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Nevím, zda pije úplně každý večer.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Jendа avatar 18.4.2023 23:33 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Příloha:
    Když už se tu tak diskutuje: Jak se monitorovat při spaní? Konkrétně mi jde třeba o spánkovou apnoe a podobné poruchy, kterými trpí velká část populace, ale nemá je diagnostikované, takže neřešené, a ničí jim to kvalitu života. Sám mám kolaps nosních křídel, tak bych potřeboval vědět, jak dýchám. Nedávno jsem kvůli angíně musel spát na zádech a normálně jsem se probudil tím že mi zapadl jazyk a dusil jsem se (na boku, jak spím vždycky, se mi to neděje). Zkoušel jsem:
    • Natáčet se kamerou s mikrofonem. To chci ještě dál zkoumat (půjčit si v práci kameru s lepším IR), ale vždycky pak skončíte s osmihodinovým videem a co s tím pak dál. Koukal jsem na to zrychleně a detekoval pohyb, ale netuším, jaká je „zdravá“ baseline.
    • Měřit se pulzním oxymetrem. Na prstě to nesnesu (spím zásadně na boku s rukama pod hlavou), na noze mám malou perfuzi tak to blbě měří + jsem se probudil po dvou hodinách s pocitem že mi odumírá prst na noze. Možná by pomohlo vyseparovat jenom tu LEDku a fotodiodu a přilepit to náplastí, jak se to dělá v nemocnici, abych neměl na prstě velikou „krabičku“.
    • Stavět monitor životních funkcí (EKG + respirace pomocí měření impedance na nějakých desítkách kHz - ADS1292R). EKG fungovalo dobře (ale to mě na spaní moc nezajímá), respirace na první pokus nechodila a pak jsem to vyprokrastinoval (možná to bude nějaká blbost typu že jsem měl shitové elektrody - měl jsem nálepky od EMS přístroje. Kupodivu ale ani „profi“ elektrody nejsou stříbrný drátek v AgCl nebo co se to používá, ale prostě vodivý plast a kolečko gelu… taky bych na to mohl házet peníze, říct že jsem asi neschopný zapojit měřič respirace, a koupit si HealthyPi). Na měření respirace pomocí mechanického roztahování hrudníku nedokážu sehnat ty pásky a vyrábět se mi je nechce, a měření pomocí mikrofonu u nosu/pusy vypadá jako peklo pro napsání algoritmu, který z toho fičení ta data vyextrahuje. Navíc jsem vyanalyzoval jeden díl pořadu na vlastní otvor, kde jim bylo vidět na monitor, a ta data z toho vypadala dost meh i u profesionálního vybavení.
    • Lidi z tadytoho clusterfucku mi nedávno nabízeli vyšetření v jejich spánkové laboratoři, ale vypadalo to mj., že požadují, aby člověk spal přesně 22:30-6:30. Navíc mi přijde, že spaní jinde a navíc připojený na různé přístroje bude šíleně nereprezentativní. Potřeboval bych se s tím ideálně několik dní „sžít“ a pak by to mohlo fungovat. To některé spánkové laboratoře asi umí, i s tím, že vás nalepí a odejdete domů. Stálo by za to to prozkoumat a vyprosit aby nejdřív udělali několik měření nanečisto pro sžití se.
    • Spát v jedné místnosti s jinými lidmi a pak je vyzpovídat. Bohužel se často jednalo o kolegu, který byl schopný natáhnout si na jedné akci spacák přímo uprostřed hudební produkce a normálně spát, tak nevím jestli by si něčeho všiml.
    Spaním trávíte 8 hodin denně, takže byste měli věnovat tomu, aby to bylo produktivní, stejnou péči, jak věnujete škole, práci, koníčkům atd., což mívá srovnatelnou hodinovou dotaci.
    Jendа avatar 18.4.2023 23:47 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Jinak na kolaps nosních křídel používám:
    • Něco jako noson ale vyrobené z vlásenky a gluegunem přilepeného jemného smirku, protože jsem se zatím neodhodlal za to vypláznout 100 €. Vypadává.
    • Něco jako noson ale vytištěného na míru na 3D tiskárně a následně dotvarovaného po nahřátí nad zapalovačem přesně do tvaru nosu. Oboje je dobré ale vypadává, zejm. pokud mám v nose trochu vlhko.
    • Nosní pásky z Ali. Funguje to, ale průser je, že se tím kůže trochu natáhne, takže když si to sundám, je to horší než předtím.
    Operace je prý strašně složitá na to že to vypadá jako úplná blbost. Taky jsem přemýšlel o nějakém praktickém nosním piercingu čistě kvůli tomuhle :-D.

    Pokud máte problém hlouběji než já, mohlo by vás zajímat: Alaxo stent.
    19.4.2023 01:11 J
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Moje zena trpi apnoe. Sleeping study ji udelali na objednavku, prisla tam vecer, dali ji na monitor, snimali kamerou, usinala kdy chtela, vstavala kdy chtela. Ke spanku ted pouziva nejakou masku s hadici do celkem chytreho pristroje, ma to 5g, modem, sd kartu, vysledky to odesila normalne lekari (bydlime v US), ma v tom nejake alarmy (kdyby treba unrela tak me to vzbudi). Vypada v tom jako darth vader s hadici ale evidentne ji to pomaha. Predpokladam ze v CR to bude fungovat podobne.
    19.4.2023 01:46 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Jo, funguje to podobně. Kámoš měl podobný problém a po několika letech soužití s maskou se mu to srovnalo.
    19.4.2023 14:36 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Potřeboval bych se s tím ideálně několik dní „sžít“ a pak by to mohlo fungovat. To některé spánkové laboratoře asi umí, i s tím, že vás nalepí a odejdete domů.
    Random google mi našel tohle:
    Půjčíme vám domů spánkový monitor, který spolehlivě zachytí průběh vašeho spaní.
    Bohužel nepíšou, co to je konkrétně za přístroj. Chtějí za to 2200 CZK a nepíšou, jestli to jako třeba můžeš mít na víc dní a tak. Ale to by se asi dalo zjistit telefonátem...
    20.4.2023 15:24 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Tobě by prospělo alespoň minimum pohybu.
    Jendа avatar 20.4.2023 17:01 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Řekneš konečně i ostatním, jak si můžou ověřit, že nejsem ten, za koho se vydávám?
    20.4.2023 18:09 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Pohyb potřebuješ ty, ostatním je to u prdele.
    Jendа avatar 20.4.2023 18:17 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Já i ostatní žijeme ve světě, kde jsem za poslední rok najel 5000 km na kole a byl jsem 95x v kouli (jo, chci na to napsat recenzi, protože o tom nejde moc vygooglit).
    20.4.2023 22:08 ewew | skóre: 40 | blog: ewewov_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin

    Trochu nechápem, že niekto je ochotný platiť za hosting pre nejaké fitness nezmysly. O nejaký čas bude reči o tom ako je fitness škodlivý. Nehovoriac o ľudoch ,ktorí toto praktizujú. Myslím, že tam nebude veľa inteligencie. Veď jasne pohyb je jednoduchší. :)

    Root v linuxe : "Root povedal, linux vykona."
    Jendа avatar 21.4.2023 00:38 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Nevím, jestli jsem pochopil, co píšeš. Rozporuješ proč koulím vůbec, nebo proč to nedělám doma podle videí na youtube? To první: pár lidí okolo říkalo jak je to husté, tak jsem to šel taky zkusit. Uznávám, že výsledky jsou rozporuplné, a hlavně nevím proti čemu to přesně benchmarkovat. Výsledky zatím:
    • Ty cviky co se tam dělají teď dělám s počtem opakování a hmotnostma, co bych nikdy předtím v žádném případě nezvedl.
    • Ale můj život není o zvedání koulí, takže důležité je, jak to generalizuje do života. Nedávno jsem nesl gigantický síťový analyzér a bylo to výrazně lehčí než kdysi. Další výsledek je, že zejména od doby co jsme začali swingovat, se mi líp jezdí na kole. Třeba jak teď „začala sezóna“ (do práce a podobné krátké cesty jezdím furt, ale dlouhé věci jenom když je teplo), tak mi přijde, že mám výkon jako dříve uprostřed sezóny (jinak jsem měl na začátku vždycky propad). Ještě to musím zkusit detailněji. Je to málo, ale já toho fyzicky náročného moc nedělám. Ještě uvidím jak se mi poleze na stožár s radarem, ale tam to je víc ovlivněno mým strachem z výšek a spíš pomohlo dostávat rady od člověka co lézt umí.
    • Dále mají jako hlavní claim na webu Zbavujeme lidi bolestí zad. Mě záda bolí když dlouho stojím nebo jdu, nedejbože s nic-moc batohem. To se zlepšilo trošku, jako že vydržím stát dýl.
    • Začaly na mě růst svaly. To vypadá sexy, ale jinak to samo o sobě k ničemu moc není. Hmotnost (a tedy BMI) mám furt stejnou a obvod pasu a boků, což je prý reprezentativnější míra, taky, ale prdel, ruce, ramena a tak se mi zmenšily a/nebo vypadají jinak, a to fakt docela zásadně (hlavně ty ruce). Netuším jaký má tohle vliv na takové ty věci, které jsou skutečně důležité, jako různé to zanášení cév tukem a já nevím co se ještě všechno děje uvnitř. (cholesterol, okamžitou glykemii i glykovaný hemoglobin jsem měl v pořádku i předtím, a poslední dobou mi nikdo rozbor krve nedělal, abych se dozvěděl, jestli to třeba kleslo ještě víc, krevní tlak mám v pořádku taky dlouhodobě)
    • Na začátku jsem byl na bioimpedančním měření, tak bych to měl zopakovat, ale zas tak moc nevěřím tomu, jak přesné to může být, když si představím jak „dobře“ to z elektroinženýrského hlediska musí fungovat (nerezové kontakty náhodně na nohou a v rukou). Na DXA jsem nebyl nikdy a kaliperaci jsem taky nikdy neprovozoval, tam zrovna si myslím, že by to bylo vidět obrovsky, protože když se chytím za kůži v podstatě kdekoli, tak je to úplně neuvěřitelný nezvyk :)
    • Zlepšila se mi kolena (což trenér tvrdí, že alespoň v mém případě není způsobené nějakou poruchou toho kloubu samotného, ale těch vazů a svalů okolo, které se právě mají posílit). Na začátku jsem nemohl dělat dřepy, protože mě potom bolela. Takže v podstatě teď už rok opravujeme kolena - nejdřív výdrž u zdi, výdrž u zdi se zátěží na klíně, a pak dřepy s dosedem na lavičku s postupně se zvyšující hmotností a snižující se lavičkou.
    • Koule způsobuje Runner's high.
    Celkově: má to smysl? (investice: cca. 1h20min na trénink + občas potom delší spánek když jsem z toho zničenej, finančně 210 Kč za trénink) Fakt nevím. Aktuální strategie je chodit tam s nejmenší podporovanou frekvencí (2x týdně), protože se bojím, že jinak by mě to začalo štvát a vykašlal bych se na to. Blbý je, že spousta potenciálních výsledků nejde měřit - takové ty věci jako „za 30 let nedostanu infarkt“ nebo „za 40 let ze mě nebude imobilní důchodce“.

    To druhé: Jednak je to určitá forma peer pressure, chodili jsme tam s kamarádem (ten se na to pak vykašlal), a kolik lidí vydrží takhle cvičit 2x týdně rok a nemají to jenom jako nějaké předsevzetí co jim vydrží měsíc. Taky je to takovej trochu beeminder, že si to vždycky zaplatím a pak je mi líto tam nechodit. Doma bych potřeboval správnou podlahu (tatami) a hromadu koulí s různými hmotnostmi nebo nějaké hodně husté koule s nastavitelnou hmotností, a někam pověsit kruhy, a ideálně kladku, a hrazdu, a…

    Ale hlavně bych nikdy nedokázal ty věci dělat správně. V kouli je jeden trenér na cca. 8 lidí a dohlíží a okřikuje a opravuje. Na druhou stranu někteří lidé říkají, že správné provedení není zas tak zásadní, a důležité je hlavně něco dělat. A třeba jeden spolužák provozuje street workout jeho slovy „to vždycky něco najdeme na youtube a pak to zkoušíme udělat“ a ještě se nezrakvil a vypadá že mu to funguje. Za trenérem se dá dojít a říct že mě ze dřepů bolí kolena a on řekne že budeme opravovat kolena a pak opravujeme kolena, to nevím jestli je věc co bych vyčetl z internetů.
    21.4.2023 08:02 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    je to hrozně fajn, jen to nesmíš dělat virtuálně

    zkus to někdy doopravdy
    21.4.2023 09:44 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Pekne! Respekt, that's the way!
    I am Jack's wasted life.
    21.4.2023 23:41 ewew | skóre: 40 | blog: ewewov_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Nevím, jestli jsem pochopil, co píšeš. Rozporuješ proč koulím vůbec, nebo proč to nedělám doma podle videí na youtube? To první: pár lidí okolo říkalo jak je to husté, tak jsem to šel taky zkusit. Uznávám, že výsledky jsou rozporuplné, a hlavně nevím proti čemu to přesně benchmarkovat. Výsledky zatím:

    Mne ide o to, že je niekto ochotný platiť za hosting s textami o fitness. Jednocho nechápem ani ľudi, ktorí sú za ten program fitness platiť. Pokiaľ ja viem tak väčšina ľudí po práci chce mať pokoj od fyzickej aktivity. Sú zamestnania v ktorích ľudia pracujú ťažko fyzickt a potom si príde nejaký fitness tréner a začne hulákať o tom ako ľudia necvičia. Pritom je možné, že tí ľudia majú väčšiu fyzickú silu ako nejaký tréner, ktorý sa trápi roky dvihaním kovového odpadu.

    • Ty cviky co se tam dělají teď dělám s počtem opakování a hmotnostma, co bych nikdy předtím v žádném případě nezvedl.
    • Ale můj život není o zvedání koulí, takže důležité je, jak to generalizuje do života. Nedávno jsem nesl gigantický síťový analyzér a bylo to výrazně lehčí než kdysi. Další výsledek je, že zejména od doby co jsme začali swingovat, se mi líp jezdí na kole. Třeba jak teď „začala sezóna“ (do práce a podobné krátké cesty jezdím furt, ale dlouhé věci jenom když je teplo), tak mi přijde, že mám výkon jako dříve uprostřed sezóny (jinak jsem měl na začátku vždycky propad). Ještě to musím zkusit detailněji. Je to málo, ale já toho fyzicky náročného moc nedělám. Ještě uvidím jak se mi poleze na stožár s radarem, ale tam to je víc ovlivněno mým strachem z výšek a spíš pomohlo dostávat rady od člověka co lézt umí.

    To je dobré pre zamestnávateľa. Nemusí kupovať zdvihacie zariadenia. Liezť na stožiar ? Máš horolezecký kurz alebo nebolo by lepšie najať horolezca ?

    • Dále mají jako hlavní claim na webu Zbavujeme lidi bolestí zad. Mě záda bolí když dlouho stojím nebo jdu, nedejbože s nic-moc batohem. To se zlepšilo trošku, jako že vydržím stát dýl.
    • Začaly na mě růst svaly. To vypadá sexy, ale jinak to samo o sobě k ničemu moc není. Hmotnost (a tedy BMI) mám furt stejnou a obvod pasu a boků, což je prý reprezentativnější míra, taky, ale prdel, ruce, ramena a tak se mi zmenšily a/nebo vypadají jinak, a to fakt docela zásadně (hlavně ty ruce). Netuším jaký má tohle vliv na takové ty věci, které jsou skutečně důležité, jako různé to zanášení cév tukem a já nevím co se ještě všechno děje uvnitř. (cholesterol, okamžitou glykemii i glykovaný hemoglobin jsem měl v pořádku i předtím, a poslední dobou mi nikdo rozbor krve nedělal, abych se dozvěděl, jestli to třeba kleslo ještě víc, krevní tlak mám v pořádku taky dlouhodobě)
    • Na začátku jsem byl na bioimpedančním měření, tak bych to měl zopakovat, ale zas tak moc nevěřím tomu, jak přesné to může být, když si představím jak „dobře“ to z elektroinženýrského hlediska musí fungovat (nerezové kontakty náhodně na nohou a v rukou). Na DXA jsem nebyl nikdy a kaliperaci jsem taky nikdy neprovozoval, tam zrovna si myslím, že by to bylo vidět obrovsky, protože když se chytím za kůži v podstatě kdekoli, tak je to úplně neuvěřitelný nezvyk :)
    • Zlepšila se mi kolena (což trenér tvrdí, že alespoň v mém případě není způsobené nějakou poruchou toho kloubu samotného, ale těch vazů a svalů okolo, které se právě mají posílit). Na začátku jsem nemohl dělat dřepy, protože mě potom bolela. Takže v podstatě teď už rok opravujeme kolena - nejdřív výdrž u zdi, výdrž u zdi se zátěží na klíně, a pak dřepy s dosedem na lavičku s postupně se zvyšující hmotností a snižující se lavičkou.
    • Koule způsobuje Runner's high.

    Poškodené miesto je raz poškodené nič to už neopraví. Cvičením sa to miesto ešte viac poškodí. Chirurgovia sa už tešia.

    Rast svalov len zvyšuje nároky na energiu stačí, že budeš mať problémy s dychaním a svali ti to ešte zhoršia.

    Endorfíny spôsobujú závislosť. Uvidíš ako sa budeš citíť ak nebudeš môcť vykonávať návyk. Podľa mňa je to len ďalší stres.

    Celkově: má to smysl? (investice: cca. 1h20min na trénink + občas potom delší spánek když jsem z toho zničenej, finančně 210 Kč za trénink) Fakt nevím. Aktuální strategie je chodit tam s nejmenší podporovanou frekvencí (2x týdně), protože se bojím, že jinak by mě to začalo štvát a vykašlal bych se na to. Blbý je, že spousta potenciálních výsledků nejde měřit - takové ty věci jako „za 30 let nedostanu infarkt“ nebo „za 40 let ze mě nebude imobilní důchodce“.

    To druhé: Jednak je to určitá forma peer pressure, chodili jsme tam s kamarádem (ten se na to pak vykašlal), a kolik lidí vydrží takhle cvičit 2x týdně rok a nemají to jenom jako nějaké předsevzetí co jim vydrží měsíc. Taky je to takovej trochu beeminder, že si to vždycky zaplatím a pak je mi líto tam nechodit. Doma bych potřeboval správnou podlahu (tatami) a hromadu koulí s různými hmotnostmi nebo nějaké hodně husté koule s nastavitelnou hmotností, a někam pověsit kruhy, a ideálně kladku, a hrazdu, a…

    Ale hlavně bych nikdy nedokázal ty věci dělat správně. V kouli je jeden trenér na cca. 8 lidí a dohlíží a okřikuje a opravuje. Na druhou stranu někteří lidé říkají, že správné provedení není zas tak zásadní, a důležité je hlavně něco dělat. A třeba jeden spolužák provozuje street workout jeho slovy „to vždycky něco najdeme na youtube a pak to zkoušíme udělat“ a ještě se nezrakvil a vypadá že mu to funguje. Za trenérem se dá dojít a říct že mě ze dřepů bolí kolena a on řekne že budeme opravovat kolena a pak opravujeme kolena, to nevím jestli je věc co bych vyčetl z internetů.

    Podľa mňa to nemá zmysel davať viac ako jedno EURO za fitness. Musíš počítať aj ostatné veci okolo fitness. To, že vec stojí len toľko je chybné. Nehovoriac o tom mixe chémie čo k tomu predavajú. Neverím, že sú to neškodné látky, ktoré pri prípadnom zmetabolizovaní tkaniva nespôsobia otravu.

    Root v linuxe : "Root povedal, linux vykona."
    Jendа avatar 22.4.2023 00:41 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    To je nějaké GPT říznuté generátorem slovenských učitelek?
    Mne ide o to, že je niekto ochotný platiť za hosting s textami o fitness.
    Jako že se divíš že Železná koule platí za hosting svých stránek? Wat? Jak to s čímkoli souvisí? Je ti jasné že to je normální komerční projekt, ať už propagační web fyzické tělocvičny se vstupným, nebo ty online programy, kde si mimo omezený free tier platíš SaaSS tréninkový program a konzultace s trenérem.
    Pokiaľ ja viem tak väčšina ľudí po práci chce mať pokoj od fyzickej aktivity. Sú zamestnania v ktorích ľudia pracujú ťažko fyzickt a potom si príde nejaký fitness tréner a začne hulákať o tom ako ľudia necvičia.
    A pak jsou lidi co moc fyzicky nepracují. To s tou väčšinou bych se taky hádal (a i kdyby, tak proč by mě měla zajímat nějaká, určitě ne drtivá, většina), podívej, kolik lidí třeba dobrovolně, já nevím, hraje squash, jezdí na kole, chodí na procházky, běhá, plave, a já nevím co je ještě zrovna in.
    Pritom je možné, že tí ľudia majú väčšiu fyzickú silu ako nejaký tréner, ktorý sa trápi roky dvihaním kovového odpadu.
    Ano, to je klidně možné. A? Nebo tím chceš říct že místo chození do koule mám změnit práci a jít dělat něco takového? Jo, na to nemám moc odpověď. (zrovna jsem nedávno nadhodil na IRCu setkal ses s názory jako "proč místo chození do koule neděláš něco užitečného - (nevybaluješ krabice v Bille | nepracuješ na poli)"? (ten druhý teda od kulaka co pracuje na poli :D) ale k žádné inspirativní debatě to nevedlo)
    To je dobré pre zamestnávateľa. Nemusí kupovať zdvihacie zariadenia. Liezť na stožiar ? Máš horolezecký kurz alebo nebolo by lepšie najať horolezca ?
    Určitě bylo, ale pak by ten startup nefungoval.
    Poškodené miesto je raz poškodené nič to už neopraví. Cvičením sa to miesto ešte viac poškodí. Chirurgovia sa už tešia.
    To by chtělo podrobnější vysvětlení, hlavně když jsem dokonce uváděl (byť teda ne ozdrojované) jak by to mohlo fungovat.
    Rast svalov len zvyšuje nároky na energiu stačí, že budeš mať problémy s dychaním a svali ti to ešte zhoršia.
    Tohle ti pro změnu vysvětlí zase tady podtržítko.
    Podľa mňa to nemá zmysel davať viac ako jedno EURO za fitness. Musíš počítať aj ostatné veci okolo fitness. To, že vec stojí len toľko je chybné.
    Jaké věci? Wat? A to třeba také vyčísluješ své koníčky, pokud nějaké máš?
    Nehovoriac o tom mixe chémie čo k tomu predavajú.
    Já na tohle sypání taky moc nejsem a nikdy jsem si od nich nic nekoupil (jednou v životě jsem si koupil v Alze kreatin), ale přijde mi že to co tam prodávají je ještě docela normální.
    Neverím, že sú to neškodné látky, ktoré pri prípadnom zmetabolizovaní tkaniva nespôsobia otravu.
    Potřeboval bych vysvětlit co je zmetabolizovaní tkaniva a co konkrétně tam má způsobit otravu.
    22.4.2023 00:50  
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    ewew je frustrát, který si zde opakovaně ventiluje nějaký mindrák z tělocviku
    22.4.2023 02:30 ewew | skóre: 40 | blog: ewewov_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin

    Staraj sa o seba. Kľudne si dalej cvič do zničenia.

    Root v linuxe : "Root povedal, linux vykona."
    24.4.2023 12:21 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    furt lepší než ta virtuální indentita Jenda, která si hraje na to, že se pohybuje :D
    Jendа avatar 24.4.2023 20:41 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Tak dáme projížďku na kole nebo TGUčka, ne? (jsi z Prahy?)

    (Zajímalo by mě kam tohle povede. Upřímně mě zarazilo, když jsem se dozvěděl, že moje přednášky na InstallFestu jsou deep fake, čímž si _ ten trolling dost podkopal, jednak protože by v té konspiraci najednou musely jet desítky návštěvníků a organizátoři, a hlavně protože to byl InstallFest z doby kdy neuronky na deepfake ještě neexistovaly. Mnohem rozumnější by bylo tvrdit, že si najímám nějakého mladého studenta, aby za mě veřejně vystupoval. Což se předpokládám stane právě teď pokud by se ta výzva z předchozího odstavce fakt odehrála.)
    22.4.2023 02:29 ewew | skóre: 40 | blog: ewewov_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin

    Je to GPT vôbec reálne ? Nemôže dôjsť k javu keď AI získa vedomie vplyvom prechádzania množstva dát ? referncia na Ghost in the Shell (1995).

    Tí čo fyzický nepracujú nepotrebujú fitness pretože majú dostatok znalosti aby sa vyhli nadváhe. Pritom stačí zakladná biológia čo sa učí na zakladných školách. I keď je pravda, že neviem ako sa zmenilo čo učia a aké bludy pribudly do "zdravej výživy".

    Vážne nevieš ako telo opravujé poškodené miesta. Asi som sa zle vyjadlil. Na to miest je jazva. Napríklad chrbica, stavce. Zosilené svalstvo môže mylne presvedčiť, že môže dvíhať vyššie váhy.

    Netvrď, že ti nenapísali zoznam veci čo na to potrebuješ. Pritom ich reálne nepotrebuješ.

    Ja tieto fitness doplnky považujem za nebezpečný odpad.

    Ohľadom metabolizmu tkaniva mi vypadlo slovo "svalov". Počas choroby idú prvé svaly. Osobne si myslím, že akýkoľvek doktor by fitness neodporúčil keďže tam ide o nepodložené veci. Doktor nebude riskovať licenciu.

    Root v linuxe : "Root povedal, linux vykona."
    Jendа avatar 22.4.2023 03:01 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Tí čo fyzický nepracujú nepotrebujú fitness pretože majú dostatok znalosti aby sa vyhli nadváhe.
    Samotná nadváha je jistě důležitý faktor, ale IMHO ne jediný. <vložte mem o rachitických ajťácích (takový ten opak šíleně obézních ajťáků)>
    Vážne nevieš ako telo opravujé poškodené miesta. Asi som sa zle vyjadlil. Na to miest je jazva. Napríklad chrbica, stavce.
    Takže fyzioterapie, kdy cvičíš záda, abys měl silnější svaly kolem páteře a ta se ti tak nebortila, je taky scam?
    Netvrď, že ti nenapísali zoznam veci čo na to potrebuješ. Pritom ich reálne nepotrebuješ.
    Nikdo mi nic nenapsal a v podstatě ani neřekl. Zkus nadhodit o jaký seznam věcí by mělo jít.
    Ja tieto fitness doplnky považujem za nebezpečný odpad.
    Tam je trochu otázka, kde jsou to „fitness doplňky“ a kde už je to „normální jídlo“ (jako třeba populární Mana) (pozn. nepoužívám ani jedno).
    Ohľadom metabolizmu tkaniva mi vypadlo slovo "svalov". Počas choroby idú prvé svaly.
    Aha, no ale to pak ti fyzicky pracující, co z toho mají svaly, mají stejný problém, ne?
    22.4.2023 09:55 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Pokiaľ ja viem tak väčšina ľudí po práci chce mať pokoj od fyzickej aktivity.
    Kde žiješ? Většina lidí to má dnes přesně obráceně, zejména u nás v IT. V práci naprostý nedostatek fyzické aktivity. Fyzická aktivita = psychický odpočinek.
    Poškodené miesto je raz poškodené nič to už neopraví.
    Pokud je problém v daném místě způsobem ochablými/zkrácenými svaly, pak cvičení může být velmi dobrá náprava. Samozřejmě to musí být správné cvičení, ne jen tak random cokoli. A klíčová je pochopitelně také správná diagnostika.
    Endorfíny spôsobujú závislosť.
    Můžou, ale není to specifické pro cvičení, to samé se může stát u jakékoli aktivity, která navozuje vyplavování endorfinů.
    Nehovoriac o tom mixe chémie čo k tomu predavajú.
    Jaké chemie? Pokud vim, konkrétně v Kouli prodávají pouze fyziku, chemii ne :) Mně tam nikdo chemii necpal...
    Jendа avatar 22.4.2023 12:19 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Jaké chemie? Pokud vim, konkrétně v Kouli prodávají pouze fyziku, chemii ne :) Mně tam nikdo chemii necpal...
    Spustili obchod, kde prodávají mimo jiné proteiny a „suplementy“. Ale nikomu to necpou, vlastně o tom ani nemluví, a pokud vím, tak i jídelní část Amazingu je především o správném jedení „skutečného“ jídla.
    21.4.2023 10:42 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Pohyb potřebuješ ty, ostatním je to u prdele.
    Tak proč mu to furt cpeš? Vypadá to, že ti na tom hodně moc záleží...
    24.4.2023 12:22 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    znám ho z reálu a věru není příjemný na pohled ani na počuch
    24.4.2023 12:29 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    To si zas pletes Jendu s Gretou.
    24.4.2023 13:26 bluebér
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Šel jsi někdy v chodbě za jendou? Nepřeju ti.
    24.4.2023 18:24 /
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    spise si ho spletl na nejake akci s kyknosem, to by podle popisu tech pachovych obtizi sedelo
    Jendа avatar 24.4.2023 20:45 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    To by bylo úplné wtf, kdyby se ukázalo, že _-jenda-je-bluebear je _-kyknos. Jednak protože nás oba zná osobně (takže by to muselo být fakt veliké zmatení mysli), jednak protože nechápu proč by měl důvod mě hejtit (například když se řešilo jeho vyloučení z brmlabu, tak jsem byl jeden z mála, co byl proti; od té doby jsme se neviděli), a jako bonus tady předvádí posedlost s obezitou, no minimálně tehdy fakt nebyl žádný atlet/sportovec.
    25.4.2023 13:54 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Jednak protože nás oba zná osobně

    spoiler: kdo zná jednoho zná oba
    25.4.2023 08:52 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Kurva chlapi berte ohledy na to, že to někdo může číst u snídaně do prdele
    19.4.2023 13:46 offtopic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Ja nechápem prečo keď žena bičuje pri BDSM praktikách muža a jemu to robí dobre tak je všetko v poriadku, veď "nech si robia za zatvorenými dverami čo chcú" a vraj je to "zdravé"(!) ale keď sa bičuje sám tak je to sebapoškodzovanie a mal by vyhľadať odbornú pomoc. V čom je rozdiel?
    19.4.2023 13:58 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Ako ked pijes sam a v krcme, je to spolocenska cinnost a to je ok
    19.4.2023 14:08 ontopic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Mami, koupíš mi zmrzlinu?

    Neříkej mi mami jenom proto, že spím s tvým tátou.

    A jak ti teda mám říkat?

    Normálně, Aleši.
    19.4.2023 18:06 want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    husty a muzu si tady potat i jiny drogy?
    19.4.2023 18:15 jai masterrace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Můžeš, ale dělej to jako novby a vždycky za tím dodej ..... "v robloxu"
    19.4.2023 21:26
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    To sis spletl s Živě.cz či jiným serverem pro děti.
    24.4.2023 12:32 elama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Ja jsem jeden cas mel dost velke problemy se spanim a vyresila to uple jednoducha vec.

    Jak rano vstanes, tak vylez aspon na 10 minut ven na svetlo.

    Tenhle chlapek o tom mele porad https://m.youtube.com/watch?v=h2aWYjSA1Jc a je neuveritelne jaky efekt ma tak jednoducha vec.

    Na to svetlo bez idealne fakt rano. Nejpozdeji treba 8:30. V 11 uz je pozde, protoze slunece vys nad obzorem uz nema takovy kontrast modre a zlute.

    A bez fakt ven. Zarovky jsou nanic protoze nemaji takovou intenzitu a sedet za sklem je taky na nic.
    24.4.2023 14:21  
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    jít ven je dobrý, ale to s barvou vidím poprvé. moc to nepomůže v zimě na severu, když je pošmourno, ... jsou lampy na fototerapii, které můžou pomoct. tam je to světlo spíš bílé. našel jsem jednu za korunu na aukru, tak jsem to vyzkoušel, protože zima pro mě bývá dost náročná. za mě ok
    Gréta avatar 25.4.2023 19:44 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin

    si nainstaluj redshift hele :O ;D

    a taky možná zkontroluj 'barevnou teplotu' žárovek a jinejch sviticích věcí :D ;D

    26.4.2023 07:04 svedek koroptve
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Si nainstaluj? Uz pred 10ti lety i ti nejvetsi freetardi pochopili ze linux na desktop a tablet nepatri a od te doby se veci jen zmenily k horsimu. Tak nevim proc se tahle davno vyresena otazka znovu vytahuje. Pouzivej Mac nebo iPad a tam je ta zmena nocnich odstinu davno soucasti systemu.
    26.4.2023 09:29  
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    to i na linuxu (kde, gnome)
    26.4.2023 14:17 J
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Potřebuju melatonin
    Jo, uz to vidim. Zapnu to a zbliju se z tech barev v KDE... NE!

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.