abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Navštivte Abc obchůdek se samolepkami a přívěsky!
Rozšířené hledání
×
včera 13:47 | Pozvánky

Letos v říjnu se v Praze uskuteční hned několik konferencí. Odehraje se zde nově vzniklá konference LinuxDays. K ní se přidá čtvrtý ročník openSUSE Conference, dvanáctý ročník SUSE Labs conference a aby to nebylo málo, přidá se i první ročník Gentoo miniconf. A to vše ve stejné dny a na stejném místě.

… více »
Miška | Komentářů: 6
včera 13:27 | Zajímavý projekt
Printerd je název nového projektu tiskového démona, který bude využívat PolicyKit a D-Bus. Projekt je zatím na úplném začátku, takže nejde o nic vhodného k produkčnímu nasazení. Mimo jiné aktuálně akceptuje jako vstup jen PDF dokumenty.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 19
včera 13:25 | Zajímavý software
Tři vývojáři ze společnosti Engine Yard přecházejí po dohodě mezi firmami do Red Hatu. Jde o vývojáře zabývající se rozvojem projektu JRuby. To ukazuje, že Red Hat má zájem o podporu alternativních jazyků nad OpenJDK.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 0
včera 13:20 | Zajímavý software
Fedora přejde na knihovnu libusbx, což je fork původní knihovny libusb. Důvodem pro fork byl zjevný nedostatek času nebo zájmu ze strany správce projektu. libusbx už teď nabízí užitečné funkce navrch.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 2
včera 10:29 | Nová verze
Vyšlo LLVM 3.1. Vylepšení se dotýkají podpory C++ 11 nebo architektur ARM a MIPS. Dále se můžete těšit z Python bindings nebo nástroje AddressSanitizer pro detekci chyb při práci s pamětí.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 0
včera 00:01 | Nová verze
Vyšla nová verze open source služby pro sdílení a synchronizaci souborů ownCloud 4. Mezi hlavní novinky patří verzování, šifrování dat, vestavěný prohlížeč ODF souborů, nové API a další - podrobnější popis novinek a vylepšení zde.
Dirka | Komentářů: 0
22.5. 13:34 | Zajímavý software
Vyšla hra The Journey Down: Chapter One, která je dostupná i pro Linux. Jde o point-and-click adventuru nezávislé skupiny vývojářů SkyGoblin. Hra se prodává za 12,99 €.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 0
22.5. 09:14 | Zajímavý článek

Hudba dokáže většině lidí přinést dobrou náladu. Proto je téma květnového openMagazinu audio. Existuje pro Linux zvukové studio, které milovníci hudby potřebují? Ano, květnové číslo obsahuje rozsáhlý článek o nastavení realtimového zvukového serveru. Ale nejen to. Přehrávat skladby lze v několika přehrávačích. Seznamte se s nimi. Až se sbírka rozroste, lze ji uspořádat programem, na to určeným.

… více »
IrenaS | Komentářů: 5
22.5. 09:14 | Nová verze
Po necelých 3 rokoch od vydania Nmap 5 prichádza nová verzia Nmap 6, ktorá pokračuje v trende nasadenom predchádzajúcou verziou. Zaujme plná podpora IPv6, viaceré zlepšenia v GUI Zenmap, zvýšenie výkonu i zlepšenie kvality výsledkov. Viac v oficiálnom oznámení.
kyytaM | Komentářů: 1
21.5. 19:10 | Upozornění
Omlouváme se za zhoršenou dostupnost AbcLinuxu.cz a ostatních portálů. Občasný vysoký packet loss je zapříčiněn DDoS útokem (přes 20 Gbps) proti síti našeho serverhostingu.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 42
Pokud by se prohlížeč Opera stal svobodným:
 (10%)
 (28%)
 (0%)
 (62%)
Celkem 107 hlasů
 Komentářů: 4, poslední dnes 08:28
    Rozcestník
    Reklama
    Autoškola testy online Levný benzín
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    vlastikroot avatar 30.1. 15:21 vlastikroot | skóre: 22 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    Rekl bych ze ty prohlizece jsou v tom nevine, ze za to muze to obrovsky mnozstvi flashe na ty strance.
    Sg1-game | We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted | IP 81.200.58.22
    30.1. 15:25 kotrcka | skóre: 22 | blog: NetBSD | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    "velke" prehliadace (FF, chrome, opera, IE8 na win) pracuju s tymto webom bez problemov.

    ano, obsahu (aj flashoveho) je tam vela, prave to bol zamer porovnania, skusat to na takejto narocnej stranke. pokus na www.google.com by asi dopadol inak, to suhlasim - a vsetci by sme sa mohli vytesovat, aka je super ta arora, ked dokaze to iste ako firefox a je mensia. no bol by to realny stav? :-)
    www.nono.no
    skywaker avatar 30.1. 15:31 skywaker | skóre: 20 | blog: Lukove | Prešov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov

    uplne s tebou suhlasim co sa tyka QT prehliadacov... v Linuxe pouzivam Firefox 9, ak mam nainstalovany windows tak ako prve nahodim firefox a to aj na vzdory ze mi IE snazi nahodit Google Chrome. Co sa tyka Haiku tak som si myslel ze prichodom QT4 a Arora alebo Rekonq alebo WebQT to bude fajn ale tieto QT prehliadace su pomale stale mi to vyhadzuje SSH certifikat.

    Donate Bitcoins to Lukove_Business: 14mXEWw9tgTtRT35RSvLL27XSpyety8x3N
    30.1. 17:39 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    Ono to spíš ukazuje na žalostný stav webdyzajnérského řemesla.
    30.1. 18:15 kotrcka | skóre: 22 | blog: NetBSD | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    a to znamena, ze arora/rekonq/konqueror nemozu zobrazovat ten web aspon rovnako funkcne/dobre ako velki bratia (ff, ie, gc)?
    www.nono.no
    31.1. 11:01 kavol | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    ano, v důsledku ano

    ono totiž nejen prohlížeče mají různé hacky pro různé pluginy (problém flashe výše v tomto vlákně) a pro různé chyby na stránkách, ale i naopak, to co do těch prohlížečů rveš má různé hacky pro jednotlivé prohlížeče - a s těmi se pro "malé bratry" nikdo neobtěžuje, ty se řeší jen pro "velké bratry"
    30.1. 17:47 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    Rozloženie tej stránky je rozbité preto, lebo si opäť niekto splietol internetový prehliadač s Photoshopom (a ak písmo nemá presné rozmery, tak sa to celé rozpadne).

    Tá pomalosť zase veľmi pravdepodobne súvisí s neupraveným WebKit (pretože niektoré stránky sú s prehliadačmi využívajúcimi priamo WebKit nepoužiteľne pomalé).
    30.1. 18:14 kotrcka | skóre: 22 | blog: NetBSD | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    no pockat..

    arora a rekonq pouzivaju webkit.. konqueror bud khtml alebo webkit.

    konqueror s webkitom - rozhadzane

    arora a rekonq s webkitom - OK

    konqueror s khtml - rozhadzane na pixel presne ako s webkitom.

    problem teda bude niekde inde.

    a pisma maju k dispozicii vsetky prehliadace zhodne (maximalne mozu a zrejme aj maju inak nastavene nahrady v pripade nepritomnosti toho-ktoreho pisma - co uz ale nie je moj problem, testoval som prehliadace tak ako prisli)

    pomalost takisto nie je moj problem - konkurencia funguje rychlejsie, nerozhadze stranku a este aj funguje funkcionalita na webe (audio, video, ...)
    www.nono.no
    kotyz avatar 30.1. 18:56 kotyz | skóre: 23 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    Nastav si menší velikost písma v těch prohlížečích kde to je rozpadlý a mělo by se to srovnat. Už sem na to taky narazil při srovnávání arory a midori s "velkýma" prohlížečema ...
    Starý časy jsou pryč a už se nikdy nevrátí. | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Vyspíš se až umřeš. | Nemám čas ztrácet čas.
    30.1. 18:49 __dark__
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    Zkusil jsem chrome a to scrollovani nic moc, a to mam celkem vykonny HW.
    gtz avatar 30.1. 19:01 gtz | skóre: 26 | blog: merlins | Brno - Venkov / Rosicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    No já mám firemní nc6320 s T5560 a s 1.5GB a používám FF nebo Chrome a oba jsou na pohodu. Opera je v pohodě, ale nějak jsem na poslední verzi měl problém rozchodit ad-block.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    30.1. 19:02 kotrcka | skóre: 22 | blog: NetBSD | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    operu nemam rad, preto som ju pouzil na porovnanie (aby som porovnaval male nezname prehliadace s velkym neznamym - myslim neznamym pre mna)
    www.nono.no
    gtz avatar 30.1. 19:05 gtz | skóre: 26 | blog: merlins | Brno - Venkov / Rosicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    zkoušel jsem Konqueror/ KDE4.7.x Suse a byl celkem přijatelný, ale na zhruba stejné úrovni jako Chromium.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    30.1. 20:51 kotrcka | skóre: 22 | blog: NetBSD | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    skusim este ine distro a v nom tieto tri prehliadace.. aby som vylucil chybu..
    www.nono.no
    kralуk avatar 30.1. 19:08 kralуk | skóre: 26 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    A proč je toolkit, ve kterém jede GUI prohlížeče, tak důležitý? Takový FF a Chrome jsou sice nad Gtk, ale poznáš to v podstatě jen na open/save dialogu a případně menu, jinak to mají všechno ohackované po svým. O Opeře nemluvě...
    But to us there is but one God, plus or minus one.
    30.1. 20:40 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    Pretoze integracia s desktopom?
    kralуk avatar 30.1. 21:14 kralуk | skóre: 26 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    A to znamená konkrétně co? Ten open/save dialog jsem už zmínil. Jinak mě opravdu nic dalšího nenapadá, widgety si stejně každá stránka nastyluje sama, případně maj vlastní widgety v JS.
    But to us there is but one God, plus or minus one.
    kotyz avatar 30.1. 21:26 kotyz | skóre: 23 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    Ještě tak možná centrální úložiště bookmarků a prohledávání a indexování historie, to by konqueror měl mít, je to provázaný s těma nepomukama, akonadi, strigi a já nevim s jakýma ještě nesmyslama který mam vypnutý. Jo a taky to funguje jako solidní filemanager (na to jediný ho taky používam).
    Starý časy jsou pryč a už se nikdy nevrátí. | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Vyspíš se až umřeš. | Nemám čas ztrácet čas.
    gtz avatar 30.1. 21:43 gtz | skóre: 26 | blog: merlins | Brno - Venkov / Rosicko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    v práci mám vypnutý akorát indexování a nějak to běží. Na kopírování resp. filemanager raději používám dobrý mc nebo krusader.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Nicky726 avatar 31.1. 07:52 Nicky726 | skóre: 55 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    KIO, KWallet, KGet, KParts (otevřu PDF v prohlížeči, otevrírá ho Okular vložený přes KParts do okna prohlížeče, takto jde vkládat další KDE aplikace) záložky, místa ve file dialogu, sám ten dialog a opravdu jednotný vzhled (jakkoliv se dá gtk nastylovat, aby na první pohled nebylo v KDE do očí, na druhý pohled se liší).
    "Don't it always seem to go / That you don't know what you've got / Till it's gone." (Joni Mitchell)
    2.2. 10:12 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    Uz len obycajna sprosta asociacia mime typov s aplikaciami. Vo Firefoxe to dodnes nefunguje - da mi na vyber medzi open a save a pri volbe open je akurat browse a mozem hladat ako kokot /usr/bin/kpdf (napriklad).
    kralуk avatar 2.2. 15:20 kralуk | skóre: 26 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    To je tim, že FF a Thunderbird používají gnome-open a mezi Gnome a KDE4 jsou nějaký problémy co se týče kompatibility nastavení asociací. Nevím proč, mělo by to být standardizováno.
    But to us there is but one God, plus or minus one.
    2.2. 18:38 kavol | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    To je tim, že FF a Thunderbird používají gnome-open a Gnome má nějaký problémy co se týče nastavení asociací. Nevím proč, mělo by to být standardizováno.
    I've fixed that for you, sir ;-)
    30.1. 22:37 Rekenec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    Hej Rudňan! Neobanuješ ak dáš šancu QupZille..
    30.1. 22:53 kotrcka | skóre: 22 | blog: NetBSD | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    po vyskúšaní Sabayonu - nie je to náhoda.

    rekonq sa zjebe počas načítavania aj pomerne jednoduchého webu (crienglish.com)

    respektíve takto - zjebe sa prakticky pri každom webe, crienglish bol len prvý, ktorý som skúsil.
    www.nono.no
    2.2. 10:09 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    Tak to je velmi podobne ako Konqeuror 3.5.10. Pomaha vypnutie javascriptu, ale mnoho webov je bez neho nepouzitelnych.
    31.1. 09:51 Mr.nobody
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    Zkus neco jineho nez vyvojouvou vetev redhatu experte a potom si stezuj , v centosu zadne zminene problemy nejsou , ooo nestabilni vyvojove verze jaka hruza pohledte vsichni :)
    31.1. 11:34 kavol | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    nevím, kde děláš chybu, ale ... teď jsem to zkusil v Konqueroru, taky ve Fedoře, ale verze 4.8.0 z kde-unstable (včera jsem upgradoval, sorry, kvůli tobě downgradovat nebudu :-p)

    scrollování mi jde plynule - může být problém s grafikou, mám Intel, tvůj krám má zdá se ATI ... narozdíl od některých bych neházel vše na drivery, problém může být kdekoliv mezi driverem přes X až po Qt, s největší pravděpodobností za to ale nemůže browser samotný, jestliže se totéž děje v několika různých

    rozhozený layout nepozoruju s vyjímkou toho horního pruhu záložek a čáry levého okraje - na to ti ovšem již odpovídal chrono

    okno se streamem se mi otevře a zvuk hraje, ovšem jen do té doby, než slítne flash - což ovšem opět nemůžeš dávat za vinu prohlížeči, že to maj chlapci z Adobe zabugovaný

    ... jiná věc je, že qtwebkit nemá sandboxing, takže pád flashe v Konqueroru s qtwebkit jej sestřelí celý, ale to je opět primárně problém toho, že Flash je zprasenina, slušně vychovaný software nepadá pětkrát do minuty, a jeho rodičovský proces se tudíž nemusí pádům bránit

    neříkám, že ty prohlížeče jsou dokonalé, ovšem na druhou stranu si zcela určitě nezaslouží, abys je takto odsuzoval, on Firefox (nemluvě o IE, kterým se tu taky oháníš) má svých problémů dost a dost
    31.1. 12:40 kotrcka | skóre: 22 | blog: NetBSD | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    to zasa ako pomaly na mna :-)

    ja som fanusik vselicoho a zhodou okolnosti aj tychto prehliadacov (rekonq-u najma).

    ale na to, aby som vobec mal chut pomahat (s prekladmi, nahlasovanim chyb, ...) musi aspon trosku fungovat. a nie tak, ze po rokoch vyvoja zleti pri prvom otvorenom webe.

    to o sandboxingu znie zaujimavo, ale pre bezneho uzivatela to bohuzial znamena, ze ten prehliadac je nepouzitelny (z casu na cas proste flash este potrebujes a ten ti zasa zarucene zhodi prehliadac napr. s 10 tabmi)
    www.nono.no
    31.1. 13:29 Lol Phirae | skóre: 19
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    133 Errors, 183 warning(s). Tomu říkám chlape test jak stehno! Vybrat si shitoidní stránku s úplně rozbitým kódem zajebanou flashem odvrchu dolů a stěžovat si na základě tohoto "testu" na to, jak prohlížeče stojí za houby, noooo kloubouk dolů. Tuplovaný oposume! :-(
    Josef Kufner avatar 31.1. 13:37 Josef Kufner | skóre: 60
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    To je normální situace na webu. Prohlížeč to prostě musí nějak slušně zvládnout. Není to hezké, ale je to tak.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    31.1. 13:41 Lol Phirae | skóre: 19
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    To je normální situace na webu. Prohlížeč to prostě musí nějak slušně zvládnout. Není to hezké, ale je to tak.
    Ale kulový. Kdyby to každý prohlížeč zobrazoval tak, jak má podle kódu té stránky, tak by autoři těchto "webů" konečně vyletěli na dlažbu a ani pes by po nich neštěknul.
    kralуk avatar 31.1. 13:48 kralуk | skóre: 26 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    To není tak úplně pravda, Acid3 testem neprojde z těchto prohlížečů afaik ani jeden. Narodzíl od FF a Chrome.
    But to us there is but one God, plus or minus one.
    31.1. 14:04 Lol Phirae | skóre: 19
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    Nějaký Acid3 je v tomhle případě úplně nepodstatný. Nevím, jakým způsobem autor "testoval" ten FF nebo Chrome, neb na notebooku s Intel Core2 Duo s 2GB RAM je v obou ten web zcela nepoužitelný, sice se zobrazuje "správně" ale s prohlížečem se při zapnutém flash shitu nedá pracoval, protože se uswapuje k smrti a po vypnutí flashe je stránka jaksi zcela zbytečná.
    Josef Kufner avatar 31.1. 14:34 Josef Kufner | skóre: 60
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    Gratuluji, právě jsi dosáhl sporu sám se sebou.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    31.1. 14:37 Lol Phirae | skóre: 19
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    Nevšiml jsem si. Já na rozdíl od autora "testu" z nepoužitelnosti té stránky neviním prohlížeč, ale toho idiota, co tenhle paskvil vyplodil.
    31.1. 17:32 kavol | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    tak to AFAYK pěkně blbě

    krom toho, není mi jasné, jakou má nějaký syntetický test přiohnutý na Gecko souvislost s výše uvedeným, aby popíral, že je to pravda
    kralуk avatar 31.1. 18:48 kralуk | skóre: 26 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    tak to AFAYK pěkně blbě
    Odkaz má nějakou souvislost s diskusí?
    krom toho, není mi jasné, jakou má nějaký syntetický test přiohnutý na Gecko souvislost s výše uvedeným, aby popíral, že je to pravda
    To je jednoduché: ty prohlížeče nemají s tou stránkou problémy jen proto, že je blbě napsaná, ale i proto, že mají obecně horší podporu standardů/"standardů", ať už je jejich přiohnutost jakákoli.
    But to us there is but one God, plus or minus one.
    31.1. 19:15 Lol Phirae | skóre: 19
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    Aha, takže podpora "standardů" spočívá v tom, že lépe zobrazuji stránky se stovkami chyb v kódu. No tak to jooooo. :-D
    kralуk avatar 31.1. 20:18 kralуk | skóre: 26 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    No tak je logický, že když ten prohlížeč neumí pořádně vykreslit ani bezchybnou stránku, tak špatně napsaná stránka půjde už vůbec do kytek. Čili jako důsledek... ano ;-)
    But to us there is but one God, plus or minus one.
    1.2. 11:17 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    Možná to pořád ještě někomu nedošlo, ale specifikované je i zpracování chyb (a "chyb", protože půlka chybových hlášení z validátoru byly vždycky nesmysly).
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    31.1. 20:25 kavol | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    tak to AFAYK pěkně blbě
    Odkaz má nějakou souvislost s diskusí?
    ano

    ještě nějaké otázky?
    krom toho, není mi jasné, jakou má nějaký syntetický test přiohnutý na Gecko souvislost s výše uvedeným, aby popíral, že je to pravda
    To je jednoduché: ty prohlížeče nemají s tou stránkou problémy jen proto, že je blbě napsaná, ale i proto, že mají obecně horší podporu standardů/"standardů", ať už je jejich přiohnutost jakákoli.
    nevim, co máš za matroš, ale musí bejt fakt kvalitní ...
    kralуk avatar 31.1. 20:37 kralуk | skóre: 26 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    nevim, co máš za matroš, ale musí bejt fakt kvalitní ...
    Náposobně, mohli bychom směnit kontakty na dealery ;-)
    But to us there is but one God, plus or minus one.
    kralуk avatar 31.1. 20:38 kralуk | skóre: 26 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    s/Náposobně/Nápodobně
    But to us there is but one God, plus or minus one.
    1.2. 18:08 Andrej | skóre: 30 | blog: Republic of Mordor | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov

    Ano, stav je katastrofální, pokud jde o podporu HTML 5 a dalších nových technologií. Chromium, Opera i Firefox v tomto ohledu natrhnou Konqueroru prdel.

    Ale buďme fair: Ta stránka, kterou používáš k testování prohlížeče, je sračka podobná ACID testu. Podle ní bych rozhodně schopnosti prohlížečů nehodnotil. Ani hlavní stránku ani rámeček s živým vysíláním bych na svém webu mít nechtěl. :-)

    (ǑǦŹǓǕǙǞǺǨȞȬḔḦḰḾṊṎṸẄẌỖ) My world and me.
    1.2. 18:13 kotrcka | skóre: 22 | blog: NetBSD | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    dobre.. ale proste spadnut by to nemalo.. akokolvek je ten web zly, akokolvek je flash zly zly zly..
    www.nono.no
    2.2. 15:05 pedro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    No a neplatí to náhodou o vícero "druhů" aplikací v KDE? Přehrávač videa? Rozbití KDEPIM? Není office?
    mirec avatar 4.2. 09:23 mirec | skóre: 18 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    No javascript je v Qt prehliadačoch žalostne pomalý a to radšej ani nespomínam, že sa nespúšťa vo vláknach. Takže tieto super vymakané weby, ktoré majú javascript na každú somarinu bez problémov zablokujú hlavné vlákno. Za toto inak môže aj neschopné W3C, ktoré nevie ani prijať štandardy, kde sa dá vzhľad prvkov naštýlovať pomocou CSS, ale namiesto toho sa musí javascriptom emulovať správanie checkboxov, radiobuttonov, selectov, inputov, layoutov ... Weby sú hnus a kým zostane W3C zostanú aj weby hnusné.
    LinuxOS.sk | #11037 | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    4.2. 12:37 Neel | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    Je vůbe možné, že by reálně někdo W3C nahradil? Například velké softwareové společnosti už dávno přivykly současnému stavu a nějakou nezávislou oraganizaci s podobným zaměřením neznám.
    mirec avatar 4.2. 15:25 mirec | skóre: 18 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    Neviem. V každom prípade pred chvíľou som používal chrome s 1 tabom na slideshare a žralo mi to 1.5GB RAM (uu prezentácia, ktorej veľkosť by som odhadoval na 1MB, asi 70 strán s jednofarebným pozadím). Celý web je jedna veľká hnijúca odporná ****. Takmer všetky prehliadače sú monštrózne nenažrané ****. Malé prehliadače nefungujú kvôli **** webovým vývojárom, ktorí ani nie sú schopní napísať web tak, aby fungoval bez js. Keď programujem pre desktop môžem si aspoň vybrať jazyk, toolkit ... alebo si môžem všetko napísať sám. Na webe som ale odkázaný na zlé štandardy a zabugované implementácie. Sakra asi by som mal zmeniť zamestnanie, alebo zohnať niekoho, kto by robil špinavú prácu (frontend) za mňa.
    LinuxOS.sk | #11037 | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    Josef Kufner avatar 5.2. 19:50 Josef Kufner | skóre: 60
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Katastrofálny stav QT webových prehliadačov
    Už se tak stalo: WHATWG.

    W3C nemá s HTML5 společného prakticky nic a bylo přibráno až dodatečně, spíš jen aby se zamezilo zmatkům a tříštění standardů.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   Powered by Hosting 90 Server hosting
    © 1999-2012 Argonit s. r. o. Všechna práva vyhrazena.