abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:33 | IT novinky

    Před 25 lety, ve čtvrtek 29. dubna 1999, byla spuštěna služba "Úschovna".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 24.04.28 s kódovým názvem Time After Time svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) a nová verze 7.24.0 souvisejícího frameworku MLT Multimedia Framework. Nejnovější Shotcut je vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 03:22 | Zajímavý článek

    V aktuálním příspěvku na blogu počítačové hry Factorio (Wikipedie) se vývojář s přezývkou raiguard rozepsal o podpoře Linuxu. Rozebírá problémy a výzvy jako přechod linuxových distribucí z X11 na Wayland, dekorace oken na straně klienta a GNOME, změna velikosti okna ve správci oken Sway, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 00:11 | Nová verze

    Rakudo (Wikipedie), tj. překladač programovacího jazyka Raku (Wikipedie), byl vydán ve verzi #171 (2024.04). Programovací jazyk Raku byl dříve znám pod názvem Perl 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    27.4. 17:44 | Nová verze

    Společnost Epic Games vydala verzi 5.4 svého proprietárního multiplatformního herního enginu Unreal Engine (Wikipedie). Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    26.4. 17:11 | Nová verze

    Byl vydán Nextcloud Hub 8. Představení novinek tohoto open source cloudového řešení také na YouTube. Vypíchnout lze Nextcloud AI Assistant 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    26.4. 13:33 | Nová verze

    Vyšlo Pharo 12.0, programovací jazyk a vývojové prostředí s řadou pokročilých vlastností. Krom tradiční nadílky oprav přináší nový systém správy ladících bodů, nový způsob definice tříd, prostor pro objekty, které nemusí procházet GC a mnoho dalšího.

    Pavel Křivánek | Komentářů: 9
    26.4. 04:55 | Zajímavý software

    Microsoft zveřejnil na GitHubu zdrojové kódy MS-DOSu 4.0 pod licencí MIT. Ve stejném repozitáři se nacházejí i před lety zveřejněné zdrojové k kódy MS-DOSu 1.25 a 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 49
    25.4. 17:33 | Nová verze

    Canonical vydal (email, blog, YouTube) Ubuntu 24.04 LTS Noble Numbat. Přehled novinek v poznámkách k vydání a také příspěvcích na blogu: novinky v desktopu a novinky v bezpečnosti. Vydány byly také oficiální deriváty Edubuntu, Kubuntu, Lubuntu, Ubuntu Budgie, Ubuntu Cinnamon, Ubuntu Kylin, Ubuntu MATE, Ubuntu Studio, Ubuntu Unity a Xubuntu. Jedná se o 10. LTS verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 16
    KDE Plasma 6
     (75%)
     (8%)
     (2%)
     (15%)
    Celkem 880 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    Glee avatar 4.7.2022 00:47 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život s Huawei Mobile Services
    Myslim ze do Apps Gallery dodava taky Mafra (IDOS, Idnes, atd.) + Blesk skupina, nebo ne? Jen pamatuju neco matne z reklam, ale neresil.

    A dik za vypichnuti Aurory. :-)
    The History of the World: Every Year, ffs, https://www.youtube.com/watch?v=-6Wu0Q7x5D0
    4.7.2022 05:53 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život s Huawei Mobile Services
    Tie nie, ale nájde ich samozrejme so zdrojom v Aptoide.

    Seznam Jizdni Rady sú tam.
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    4.7.2022 08:39 VoDo | skóre: 10 | blog: Archi3mini
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život s Huawei Mobile Services
    Uzij si spionaz od cajnaku, kolaborante!
    btw I use Archi3 :) Someday you will own nothing and be happy
    Gréta avatar 7.7.2022 23:10 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život s Huawei Mobile Services

    ttttsssssss všichni šmírujou ale u číňana nato jako aspoň furt myslíš a dáváš si děsnej pozor co tomu všecko řikáš takže to je vlastně vo moc víc bezpečnější :O :D :D ;D

    4.7.2022 09:58 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život s Huawei Mobile Services
    Mám Huawei P30 Pro, jeden z posledních s Googlem. Skvělý telefon - 2 a půl roku starý a pořád skvělý, výkon naprosto vyhovující, fotil jsem s ním při šnorchlování, skvělý foťák, prostě perfektní telefon. Koupil bych si nástupce. Ale bez Google? Ani omylem.

    Aplikace, kterou používám nejčastěji a která je (vedle fotoaparátu) pro mě hlavním důvodem, proč potřebuji špičkový telefon, je dostupná pouze v Google Play (a na iOS). Navíc má ochrany, aby neběžela jinak, než z oficiální distribuce a na nerootlém telefonu. Bez ní bych neměl důvod dávat za telefon víc než 5-7 tisíc korun.

    Takže ještě rok nebo dva se stávajícím telefonem a pak... Samsung?
    Max avatar 4.7.2022 10:17 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život s Huawei Mobile Services
    Máš na výběr Apple, Samsung, Google Pixel a s přivřenými očky Xiaomi.
    Přičemž Xiaomi mi přijde hodně svižný, dobře vyladěný, ale chybí třeba aplikace na email a support už není tak dobrý.
    Samsung je přeplácaný hovado, ale má dobrý support (5 let), dobré vlastní aplikace atd. Google má také 5 let support, ale přijde mi přdražený :-/.
    Navíc Samsung od nějaké doby jede i verze FE, které jsou pro normálnější smrtelníky cenově přijatelnější.
    Osobně bych s dalším telefonem šel také do Huawei, ale bez Google to je mnohdy problém, takže se osobně rozhoduji mezi Apple a Samsung s tím, že nakonec nejspíše Samsung v plné pálce.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    4.7.2022 16:07 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život s Huawei Mobile Services
    Apple nechci, s tim proste neumim zachazet. Mam tablet a nekdy si pripadam, jako kdyz jsem pred 30 lety sedel poprve u vimu - take jsem to musel cele restartovat, abych vypnul aplikaci. Jo, da se vygooglit prislusne gesto, ale ucit se to nechci. Je tam jinak vsechno a je to absolutne neintuitivni.

    Mail na telefonu nepotrebuju, i na pocitaci ho otviram sotva jednou tydne.

    Dulezity je pro me kvalitni fotak (a to i v noci) , spolehliva a presna gps, dualsim, pekny displej, vykon, vydrz a slusna odolnost (treba to foceni ve vode). Jo a podpora google AR knihoven.
    Max avatar 4.7.2022 21:35 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život s Huawei Mobile Services
    Tak to Samsung Sxx. Nedávno jsem viděl třeba tento crash test.
    A fotky to umí také super. Samozřejmě S21 je out of date, takže aktuálně S22 nebo si chvilku počkat na S23.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    5.7.2022 15:09 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život s Huawei Mobile Services
    Já jsem propadl apple ekosystému a nemůžu si to vynachválit

    Mám tam doinstalovane i věci od google protože historická provázanost a google-photos-maps a waze jsou podle mě jedny z nejlíp vymyšlených a asi se bez nich neobejdu.

    Co se týká systému jako takového a iCloud, tak je to snad poprvé co mi telefon, tablet a další věci fungují tak jak potrebuju
    8.7.2022 15:07 zzz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život s Huawei Mobile Services
    Google Pixel vyrad, to je tragedie. Bohuzel jsem se nechal presvedcit jejich marketingem a koupil P6P. Horsi telefon si uz ani nepamatuju. OS je neuveritelne zabugovany, pomaly fingerprint sensor, GSM chip zere ~50% baterie takze nevydrzi ani jeden den. Fotak na krajinky dobry, ale na foceni lidi nepouzitelny, silene preostruje obliceje, vrasky atp, kuze seda ... je to extremne nelichotive (pridava 10+ roku). Prodal bych ho, jenze Pixel ma takovou super ficuru o ktere jsem pred koupi nevedel. Sklo na fotaku samovolne explodovalo (telefon lezel na stole), cimz se stal neprodejnym ...
    9.7.2022 10:05 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život s Huawei Mobile Services
    Jak přeostřuje? To nemá RAW? Myslel jsem, že tyhle lepší fotomobily to mají všechny (Huawei P30 Pro ano). Jestli to mrší jen JPG mi je putna, to dělají snad všechny mobily a půlka dedikovaných foťáků.
    4.7.2022 10:51 jiwopene | skóre: 31 | blog: Od každého trochu…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život s Huawei Mobile Services
    Já jsem celkem spokojený uživatel telefonu od HMD (Nokia), tuším Nokia 6.2. Foťák trochu horší, úpravy systémového UI prakticky žádné oproti Androidu, aktualizace přicházejí ± včas. Kontrolka notifikací je jednobarevná, pro mne jako by tam nebyla. Bohužel zavaděč odemknutelný není, přinejmenším alespoň ne snadno.
    .sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky.
    4.7.2022 10:53 jiwopene | skóre: 31 | blog: Od každého trochu…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život s Huawei Mobile Services
    S Huawei i Samsungem mám tu zkušenost (z dob Androidu 4.x), že výrobce v UI Androidu provádí tolik „vylepšení“, že je to pomalé i v továrním nastavení a s každou aktualizací je to horší.
    .sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky.
    Max avatar 4.7.2022 12:16 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život s Huawei Mobile Services
    Hele, zkušenosti z doby Androidu 4.x můžeš hodit do koše. Vem si, že až v Adnroidu 5.1 přišly nějaké výkonnostní optimalizace ohledně latencí a dalších věcí okolo a v 6.0 pokračovaly. To byla totiž doba, kdy byla chyba s latencema i u čistého androidu. Dnešní Android i nadstavby jsou úplně někde jinde. Ale Samsung vypadá oproti Xiaomi pocitově pomaleji, myslím ohledně latencí UI. Resp. jedeme ve velkým Samsungy a když jsem měl naposledy v ruce Xiaomi, tak mě velmi mile překvapilo. Každopádně Xiaomi pořád myslím nemá 5 let support jako Samsung a nemá tak pěknou vymazlenou aplikaci na emaily jako má Samsung.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Petr Fiedler avatar 6.7.2022 19:49 Petr Fiedler | skóre: 35 | blog: Poradna | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život s Huawei Mobile Services

    Nejlepší apka na maily co znám je FairEmail. Používám jí už roky a nedám na ní dopustit.

    Max avatar 6.7.2022 22:01 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život s Huawei Mobile Services
    Neumí to ActiveSync, nepoužitelný.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Petr Fiedler avatar 6.7.2022 22:16 Petr Fiedler | skóre: 35 | blog: Poradna | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život s Huawei Mobile Services

    Mně maximálně vyhovuje. Používám jí jen na maily a zbytek syncuji přes NC (DAVx5).

    Max avatar 6.7.2022 22:25 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život s Huawei Mobile Services
    Maily se ve většině případů jedou přes Activesync, protože je to nenáročné, je podpora všude, bere to sebou i kontakty, kalendáře a další věci.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    10.7.2022 08:17 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život s Huawei Mobile Services
    Maxik je fanousek microsoftu a zmrdskych technologii obecne. Je to korporatni lopata.
    Max avatar 11.7.2022 08:11 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život s Huawei Mobile Services
    Spíš žiju v reálným světě, který rozhodně není černobílý, jak ho evidentně vidíš ty.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    11.7.2022 08:25 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život s Huawei Mobile Services
    aily se ve většině případů jedou přes Activesync... je podpora všude...
    nebo spíš ty
    Max avatar 11.7.2022 09:13 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život s Huawei Mobile Services
    Ne, lidi, co chtějí syncovat i další věci, né jen maily. Rozjedeš si SoGO, Zimbru, Horde apod. a co pak použiješ pro sync s mobilním i zařízeními? Jaké výhody by mělo nepoužít ActiveSync? Resp. jaké výhody by mělo použít imap+caldav apod.?
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    12.7.2022 12:12 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život s Huawei Mobile Services
    No prostě korporátní mrdky, ne lidi :)

    Ale máš ty buzzwordy našprtaný pěkně.

    Většina lidí si nepotřebuje rozjíždět žádnou Zimbru :)))
    Max avatar 12.7.2022 12:44 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život s Huawei Mobile Services
    Pro tebe je sync kontaktů a kalendářů buzzword? A kdo to používá, nejsou lidi? To žiješ v nějaký chýši s utkvělýma představama, že syncovat si kontakty, kalendáře, úkoly apod. mohou jen firmy? Gmail a Apple to spoustě lidem zpřístupnil velmi snadno, ale lidi to dost často neumí používat, kontakty a další věci mají rozházený v různých částech (sim, telefon, gmail, firemní cardserver atd.)
    On-premise řešení se ti vyplatí, pokud to chceš řešit, máš firmu, jsi hračička, nebo jsi paranoidní. Pokud se ti on-prem nechce řešit, tak se připojíš na cloudové providery, kteří to poskytují. Apple se svým klientem, Google se svým klientem (nebo přes imap, nebo přes ActiveSync), Microsoft se svým klientem (nebo přes ActiveSync), Active24 s podporou ActiveSync a další.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    12.7.2022 23:59 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život s Huawei Mobile Services
    omg

    kalendare nesyncuju, vubec je nepouzivam
    Max avatar 13.7.2022 08:16 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život s Huawei Mobile Services
    Takže si ten, co si všechno pamatuje. Ok, jsi prostě borec. Žena má zase radši papírový kalendář. Já osobně používám jen elektronický kalendář, protože ten mě sám na něco upozorňuje a nemusím nikde nic proaktivně kontrolovat. Kromě pracovních záležitostí tam mám dovolené, narozeniny, svátky apod.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    14.7.2022 14:43 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život s Huawei Mobile Services
    To ma spousta lidi, ale nepotrebuje k tomu zadny activesync.
    4.7.2022 12:19 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život s Huawei Mobile Services
    Android 4.x je asi ako mať skúsenosť s Windows ME.
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    Darth Phantom avatar 5.7.2022 09:38 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život s Huawei Mobile Services
    Nie je tam 5G, vraj existuje aj varianta práve s 5G ale ako to funguje keď Huawei nemá prístup k čipsetom s touto technológiou, to mi je záhadou.

    Funguje to tak, že si pořídíš Honor 50, což je v podstatě ekvivalent Novy 9, kterej už Google služby i 5G má. Honor sice už oficiálně napatří Huawei, ale já bych řek, že to je Potěmkin a trik, jak setřást ze sebe ty sankce, on ten Honor a Nova je v podstatě identickej :-)

    Mě se libila ta Nova bez toho SE, ten první model. Určitě je to pěknej netuctovej telefon s už teď příznivou cenou. Absence Google služeb mi nevadí, to je naopak veliký plus pro mě. Zase velký mínus je pro mě to, že Huawei ani Honor nejde už dost dlouho vůbec odemknout (oficiální cestou), takže custom ROMs fakt nehrozí..
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    5.7.2022 17:24 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život s Huawei Mobile Services
    Tomu Honoru samozrejme rozumiem, ale aha, NOva 9 SE 5G:

    https://www.gsmarena.com/huawei_nova_9_se_5g-11490.php
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    regine2 avatar 5.7.2022 10:52 regine2 | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život s Huawei Mobile Services

    Dík. Dobrý blog. Připomíná můj pár desetiletí dlouhodobý život bez Microsoft na distrech Linux-u. MS-Windows nechybí, až na pár nahraditelných SW.

    Dokud nepřiletí mimozemšťané, všechno už jaksi bylo.
    5.7.2022 12:28 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život s Huawei Mobile Services
    Přiznám se, že vůbec nechápu smysl tohoto počínání. Zbavil ses Googlu, gratuluju, ale místo toho máš Huhlawej s Čínskou vládou za zadkem. To sis opravdu pomohl.

    Osobně bych to pořadí velkobratrovství viděl takhle: Čína > Google > Apple. S tim že teda ani ten Apple není žádná sláva. Pokud chceš bejt fakt free, tak pak buď Lineage bez gapps (s třeba fDroidem apod.) anebo rovnou nějakej freetard telefon typu Librem... jenže obvykle bohužel platí, že čím víc free, tím hůř to funguje...
    Darth Phantom avatar 5.7.2022 13:06 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život s Huawei Mobile Services
    ale místo toho máš Huhlawej s Čínskou vládou za zadkem. To sis opravdu pomohl.
    Jeden podstatný rozdíl tu je. Soudruzi z Huhlawej a vlády mohou těžko kdy nasbíraná data použít proti tobě, což ovšem neplatí o Goolag službách. Tudle jsem někde čet, že telefon je sledovací zařízení, ze kterýho se dá i zavolat, což mi připadá jako dost výstižný :-) Soudruh Assange to myslim řekl.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    5.7.2022 15:17 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život s Huawei Mobile Services
    Soudruzi z Huhlawej a vlády mohou těžko kdy nasbíraná data použít proti tobě
    Jasně, ale všiml sis, ze jsou na světě i důležitější lidi než je třeba Darth Phantom, nebo nějaké podtržítko? A ze třeba mají rodiny a vazby a milenky a podobné věci které se protistraně můžou hodit?
    5.7.2022 17:28 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život s Huawei Mobile Services
    To si ale nepochopil blog.

    Mne sa primárne s telefónmi Huawei dobre pracovalo, to prostredie je natoľko iné (od stock Androidu alebo aj iných výrobcov), že by som musel značne upravovať a prispôsobovať telefón inej značky, aby som to dosiahol.

    No a keďže prostredie sa síce nezmenilo (vývoj áno, ale nie radikálne rezy), no služby v pozadí áno, tak som napísal, ako sa mi žije po zmene.

    Čiže nie "chcel som sa zbať Googlu tak som kúpil Huawei" ale "používam Huawei a zrazu tam nie je Google".
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    5.7.2022 17:29 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život s Huawei Mobile Services
    s/zbať/zbaviť
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    5.7.2022 17:31 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život s Huawei Mobile Services
    aha, ok
    5.7.2022 19:16 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život s Huawei Mobile Services
    Ale takto - telefón s Lineage some skúšal, telefón s /e/ som skúšal, bohužiaľ je ten výber tak mizerný a / alebo podporované sú len výbehové modely, že to nie je úplne top varianta (pre mňa). Jednoducho mi chýba telefón za +-5000 ktorý sa dá kúpiť nový a je pre neho podpora v degoogled Androide.

    A ako priznám že s /e/, vďaka tomu že ten ich obchod má všeličo, by som fungovať dokázal. Bohužiaľ ale telefón na ktorom som ho skúšal vydržal na jedno nabitie s /e/ asi 10 hodín (standby) oproti 10 dňom (standby) so stock Androidom :-D
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    Darth Phantom avatar 6.7.2022 08:50 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život s Huawei Mobile Services
    podporované sú len výbehové modely,

    Jo, v tomhle máš pravdu. Odvíjí se to od toho, že v /e/ (teď tomu řikaj Murena), čekají na oficiální Lineage pro daný model a to může trvat přinejším 3/4 roku, ve vyjímečných případech možná dřív. Není-li Lineage pro daný telefon, není ani /e/ Murena.

    Jednoducho mi chýba telefón za +-5000 ktorý sa dá kúpiť nový a je pre neho podpora v degoogled Androide.
    Do tohohle okruhu jim tam zapadá snad ještě Poco X3 Pro. To se ještě prodává a je to celkem slušnej telefon, i když designově je to obluda. Pro tohle Poco je přehršel custom ROMs, byl to masově prodávanej telefon, proto dostal relativně "brzy" Lineage a následně /e/. Další překážka je vůbec samotný odemknutí bootloaderu a to se výrobci snaží čím dál víc omezovat a znemožňovat. U Samsungu nenávratně ztratíš určitou kvalitu při focení, Xiaomi prodlužuje lhůty (+nutnost xiaomi účtu) a no Huawei je příklad výrobce, kterj odemykání neumožnuje vůbec..
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    k3dAR avatar 7.7.2022 19:20 k3dAR | skóre: 62
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život s Huawei Mobile Services
    u Poco (pokud se pamatuju pri uvedeni jeho prvniho modelu) to cekani na unlock kod byl as 1-3dny (narozdil od materskeho Xiami s par tydny az mesic(u)) ne? resp. Poco bylo zrizeno castecne i jako znacka pro vyvojare/customizare/atd...
    porad nemam telo, ale uz mam hlavu... nobody
    7.7.2022 14:29 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život s Huawei Mobile Services
    Pouzivam /e/ na Fairphone 4 a na jedno nabiti vydrzim cca. dva dny.
    I am Jack's wasted life.
    7.7.2022 19:42 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život s Huawei Mobile Services
    To bol asi problém daného modelu alebo moja neznalosť, ale nedokázal som to vtedy ani s komunitou vyriešiť. Gigaset GS290.
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    11.7.2022 08:31 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život s Huawei Mobile Services
    kolik z té doby máš aktivní GPS, například logování polohy?

    jakou dobu máš zapnutý displej a jaký jas?

    výroky typu telefon mi vydrží dva dny jsou úplně k hovnu, když nevíme jak telefon používáš

    pokud s ním jen telefonuješ a to minutu denně, tak je smutný, že ti nevydrží mnohem déle

    pokud ho používáš skutečně aktivně - tak je to zázrak, neznám žádný telefon, co by vydržel déle než půl dne skutečně aktivního používání - tzn. displej, CPU, GPS, všechna rádia atd na max
    5.7.2022 18:04 Miriam (ta pravá)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život s Huawei Mobile Services
    Za tuhle sračku si zasloužíš ban.
    lukve avatar 13.7.2022 18:12 lukve | skóre: 28 | blog: Lukove | Prešov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život s Huawei Mobile Services

    Ej, takze ako zacat. super blog, rad sa podelim aj ja, mam celu seriu Huawei T3-7, T3-8 a T3-10 ale uz sa objavil na nich aj Huawei AppGallery, ciste HMS sluzbami mam Huawei MatePad 10S celkom fajne zariadenie inac co ma najviac zarazi je ze napr takz SAMSUNG A7 LITE co je 8,9 palcovz tablet ma oproti tomu Huawei 10S miyernz displaz a cenovo vzjdu rovnako ten Huawei podla mna je na urovni apple ipadu, ipad nemam ale nemozem porovnat proste musi sa uznat Huawei ma kvalitne veci ale absencia google sluyieb moyno niekoho zamrzi

     

    inac chcem poradit vsetkzm co maju Huawei potrebuju nejakz multiplatformovz cloud na to je dobry MEGA jednoznacne ma apku v Appgallery, je na Google ak iPhone, zatial som s MEGA nemal problemy a ma moznost automaticky uplaod fotiek, dalsia vec je facebook kto chce facebook moze stiahnut Facebook Lite s ofic stranok facebooku. a super prehliadac je Opera ktorej APK sa da stiahnut Opera ftpcka. a na kancelariu je dobrz ONLYOffice mobile s apiek co mi chzbali je AntennaPod, Notally to sa da najst na FDroide a Markor a smozrejme na zoutube je ok NewPipe apka

    linux user more than 20y
    Glee avatar 14.7.2022 23:32 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život s Huawei Mobile Services
    :-D :-D

    NewPipe is free and open source

    Your advantages

    - Quick help when you have a problem (nobody's ever had one)

    ...
    The History of the World: Every Year, ffs, https://www.youtube.com/watch?v=-6Wu0Q7x5D0
    7.4.2023 17:34 SEO
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život s Huawei Mobile Services
    Hey what a brilliant post I have come across and believe me I have been searching out for this similar kind of post for past a week and hardly came across this. Thank you very much and will look for more postings from you. app Guardias
    7.4.2023 18:19 SEO
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Život s Huawei Mobile Services
    Información a la vanguardia sobre los nuevos inventos tecnológicos y actualizaciones. Avances Tecnológicos

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.