abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 21:33 | Komunita

    Fedora 40 release party v Praze proběhne v pátek 17. května od 18:30 v prostorách společnosti Etnetera Core na adrese Jankovcova 1037/49, Praha 7. Součástí bude program kratších přednášek o novinkách ve Fedoře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 21:11 | IT novinky

    Stack Overflow se dohodl s OpenAI o zpřístupnění obsahu Stack Overflow pro vylepšení OpenAI AI modelů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 17:55 | Nová verze

    AlmaLinux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4 (Mastodon, 𝕏). S kódovým názvem Seafoam Ocelot. Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 17:11 | IT novinky

    Před 50 lety, 5. května 1974 v žurnálu IEEE Transactions on Communications, Vint Cerf a Bob Kahn popsali protokol TCP (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:44 | Zajímavý článek

    Bylo vydáno do češtiny přeložené číslo 717 týdeníku WeeklyOSM přinášející zprávy ze světa OpenStreetMap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:00 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová stabilní verze 2.10.38 svobodné aplikace pro úpravu a vytváření rastrové grafiky GIMP (GNU Image Manipulation Program). Přehled novinek v oznámení o vydání a v souboru NEWS na GitLabu. Nový GIMP je již k dispozici také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    dnes 00:22 | Komunita

    Google zveřejnil seznam 1220 projektů od 195 organizací (Debian, GNU, openSUSE, Linux Foundation, Haiku, Python, …) přijatých do letošního, již dvacátého, Google Summer of Code.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 22:22 | IT novinky

    Na základě DMCA požadavku bylo na konci dubna z GitHubu odstraněno 8535 repozitářů se zdrojovými kódy open source emulátoru přenosné herní konzole Nintendo Switch yuzu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 00:33 | Nová verze

    Webový prohlížeč Dillo (Wikipedie) byl vydán ve verzi 3.1.0. Po devíti letech od vydání předchozí verze 3.0.5. Doména dillo.org již nepatří vývojářům Dilla.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 15:00 | Komunita

    O víkendu probíhá v Bostonu, a také virtuálně, konference LibrePlanet 2024 organizovaná nadací Free Software Foundation (FSF).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (63%)
     (8%)
     (15%)
     (14%)
    Celkem 118 hlasů
     Komentářů: 8, poslední 4.5. 08:25
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Sv. Valentýn: T - 8 dní

    6.2.2006 18:20 | Přečteno: 1677× | PC

    V televizi právě proběhla stupidní reklama na nějaké CD s názvem 'Já Tě miluju.', na kterém je 20 zaručeně zamilovaných písní, které v poslední době rozechvívaly membrány reproduktorů našich rádií...

    Jaký máte na tenhle (sv. Valentýn) 'svátek' názor ?

    Letos to naštěstí řešit nemusím, protože nemám s kým (leda bych šel třeba do garáže a strávil tam romantický večer s mojí Gardovkou :o)). Ale jinak nemám takové hromadné akce, a také tu mediální masáž, která je provází, rád. Nelíbí se mi přesvědčení, že kdo nevykoupil v obchodě všechny růžové blbosti ve tvaru srdce je těžce 'out' a určitě nemá svého partnera(ku) dostatečně rád.

    Silně pochybuju, že televizní stanice, prodejci těch Valentýnských kravin a vůbec všichni, kdo se podíleli na instalaci tohohle svátku to dělali kvůli nějaké oslavě lásky. Podle mě si chtěli docela normálně vydělat, což je sice celkem logické, nicméně zrovna já jim v tom pomáhat nemusím.

    Nerad dělám věci jen proto, že 'se to dělá', nebo protože 'to přece dělají všichni'. Doufám, že jestli za rok už budu mít s kým slavit, bude ta slečna mít podobný názor na věc, jako já a nebudu se tudíž muset nedobrovolně zařadit mezi ty zástupy zoufalců, co bloudí po supermarketech.

    Z.H.

           

    Hodnocení: 62 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Slavíte ?
     (8 %)
     (8 %)
     (33 %)
     (7 %)
     (45 %)
    Celkem 159 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    6.2.2006 18:30 právě nejsem k dispozici | skóre: 2 | blog: Na odpočinku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sv. Valentýn: T - 8 dní
    Ano, slavím, avšak se obávám, že není s kým. :-( (picek(zav.)n2media.net :-D)

    Několik let jsem totiž beznadějně zamilovaný do tučňáčka Tuxe. Je to oduševnělá láska a o sex nám v žádném případě nejde.
    6.2.2006 18:41 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sv. Valentýn: T - 8 dní
    Aby to člověk "slavil", tak se přeci nemusí zařadit mezi "zástupy zoufalců" v nákupních centrech. Zatímco nakupování srdíček a podobných věcí je možná ptákovina, tak jedna kytka potěší a ani se nemusíš snížit k tomu, abys poslouchal hlas "médií".
    6.2.2006 18:43 právě nejsem k dispozici | skóre: 2 | blog: Na odpočinku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sv. Valentýn: T - 8 dní
    Přesně. Jinak, kytky může potěšit stejně jako srdíčko. Ono ani nezáleží "co", ale "jak".
    Ondrej avatar 6.2.2006 19:03 Ondrej | skóre: 20 | blog: darkblair_server | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sv. Valentýn: T - 8 dní
    Ona kytka potesi i jindy nez 14.2.. Ja osobne valentyna neslavim, protoze muj komp je rodu muzskeho a to by vypadalo blbe (i kdyz....vzit komp na veceri na valentyna do romanticky restaurace, to by byla, uprimne receno, recese jak prase).
    Nikdo neni nikdy lepsi nez ty! Pouze ty jsi obcas horsi nez ostatni.
    6.2.2006 19:33 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sv. Valentýn: T - 8 dní
    Ona kytka potesi i jindy nez 14.2.
    Z Takové normální rodinky plyne naučení: nikdy nedávej manželce květinu, pokud není výročí - bude si myslet, žes něco provedl.
    ...vzit komp na veceri na valentyna do romanticky restaurace...
    A co byste si dali?
    Quando omni flunkus moritati
    Ondrej avatar 6.2.2006 21:32 Ondrej | skóre: 20 | blog: darkblair_server | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sv. Valentýn: T - 8 dní
    No, ja asi svickovou nebo smazak nebo rizek (jo, beru, dat si tohle na valentina je barbarstvi) a co kompik? Jo, to zalezi na ni (ne, neni to preklep, proste ta kompik). Do toho ja nekecam.
    Nikdo neni nikdy lepsi nez ty! Pouze ty jsi obcas horsi nez ostatni.
    7.2.2006 08:28 Milan Jurik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sv. Valentýn: T - 8 dní
    Z Takové normální rodinky plyne naučení: nikdy nedávej manželce květinu, pokud není výročí - bude si myslet, žes něco provedl.
    Osobni zkusenost ukazuje, ze na tomhle je treba "pracovat" od pocatku tak, aby to partnerce neprislo casem divne, ze naraz prisla kytka. Nejen pocitac je treba hyckat :-)

    Kamarad, ktery donesl prvni kytku sve divce rano po navratu z okruzni jizdy Helsinki-Tallinn (pro neznale - chlastaci akce pro ziznive Finy), se strasne divil, proc se rozplakala a nebylo to stestim :-)

    P.S.: K zapisu - slavim, pokud to danou partnerku potesi.
    7.2.2006 16:20 Non_E | skóre: 24 | blog: hic_sunt_leones | Pardubice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sv. Valentýn: T - 8 dní
    Nejen pocitac je treba hyckat :-)
    Jak se partnerka tvari, kdyz ji chcete pravidelne zaplatovat a jednou za cas upgradovat? :-D
    Only Sith deals in absolutes.
    15.2.2006 20:40 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sv. Valentýn: T - 8 dní
    No pěkný článek o aktualizaci partnerek vyšel na Aktovce X :-)
    I am Jack's wasted life.
    6.2.2006 19:56 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sv. Valentýn: T - 8 dní

    Kytka potěší, to je fakt. Její čas přijde rozhodně na narozeniny, nebo svátek, ale .... já toho Valentýna prostě nemám rád :o)

    Z.H.

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    7.2.2006 16:35 Red Dog | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sv. Valentýn: T - 8 dní
    Abych koupil manželce nebo přítelkyni kytku, nemusím na to mít žádný extra svátek. Kytka potěší ženu vždycky když si na ní chlap vzpomene a tyhle svátky v podstatě myslí tak trochu za nás, takže to je něco jako nápověda - "hele kup kytku"!

    Moje žena to potom považuje spíše za moji splněnou povinnost a nemá z kytky radost takovou, jako když ji sám občas kytičkou překvapím bez důvodu. Jenže to potom zase spekuluje že to možná byla žehlička a tahá ze mě rozumy jestli jsem náhodou někde něco s nějakou... :-)
    Heron avatar 6.2.2006 18:45 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sv. Valentýn: T - 8 dní
    Dík za připomenutí. Jsem zvědavej, co ten můj 14týho vymyslí. Už teď se toho děsím, protože to určitě pokazím :-D
    NbS avatar 6.2.2006 19:16 NbS | skóre: 26 | blog: Linux jako Linux ... vsude je neco jako /etc | Prague
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sv. Valentýn: T - 8 dní
    Rovnez nemusim Valentyna, jednak neni s kym a muj vztah s plechovou obludou mi vyhovuje :) a co se tyce darecku, myslim ze si sedneme pod bilou zari moji zarivky, pustime si nejakou hudbu a zacne rozdavani ..., ja mam prichystany novy disk :) a co dostanu ja ? Jen doufam ze to nebude nejakej problem :))
    Pan Bily byli bily strop, aby byl bily ... (Opravdu si myslite, ze je to spravne) ?
    vencour avatar 6.2.2006 20:19 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sv. Valentýn: T - 8 dní

    Mám za to, že aspoň jednou do měsíce je vhodné dát protějšku najevo, jak si cením toho, že s ním můžu být.

    Valentýna neodsuzuju, vhodný každý den, kdy mohu potěšit mou milou.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    xvasek avatar 7.2.2006 09:05 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sv. Valentýn: T - 8 dní
    Valentýna neslavíme, moje mi to zakázala. Ideální stav. :-)
    Zafod avatar 7.2.2006 09:26 Zafod | skóre: 17 | blog: Zafodovo | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sv. Valentýn: T - 8 dní
    Valentýna neslavím, nemám rád tyhle importovaný svátky. U nás (v ČR) máme coby svátek lásky 1. máj, nepletu-li se. Ten doma držíme.
    Stejně tak nám dárky na Vánoce nenosí Santa Claus nebo Děda Mráz. Neslavíme ani Helloween, Den díkuvzdání a St. Patrick's day :-)
    xvasek avatar 7.2.2006 10:46 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sv. Valentýn: T - 8 dní
    Helloween slavíme, na dušičky je na hřbitovech zpravidla "vyprodáno".
    7.2.2006 13:29 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sv. Valentýn: T - 8 dní
    Dušičky nejsou Halloween (i když oboje vychází ze stejného původního svátku).
    xvasek avatar 7.2.2006 14:29 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sv. Valentýn: T - 8 dní
    AFAIK je to všude "svátek zesnulých".
    7.2.2006 10:30 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sv. Valentýn: T - 8 dní
    Zaujimave je, ze 45% linuxakov nema partnera. Vediet toto M$, tak to urcite pouzije v kampani.

    "Kupujte iba prave Windows a najdite zivotnu lasku!"
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    7.2.2006 19:42 Thaweg | skóre: 16 | blog: Herbatka | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sv. Valentýn: T - 8 dní
    Že by to bylo věkovou skladbou návštěvníků portálu? Já osobně v brzké době nečekám konec života, takže myslím, že času ještě bude (no dobrá, výmluva ;-) A vůbec, jsem ještě pako ušaté, ač oficiálně už dospělý jedinec :-)
    8.2.2006 16:04 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sv. Valentýn: T - 8 dní
    Řekl bych, že spousta věcí se často děje dost… nečekaně ;-)
    Copak toho není dost?
    elviin avatar 7.2.2006 11:07 elviin | skóre: 29 | blog: elviin | Plzeň-Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sv. Valentýn: T - 8 dní
    Miluju i mimo svatky. Rozhodne mi to nikdo/nic nemusi pripominat.
    7.2.2006 11:47 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sv. Valentýn: T - 8 dní
    Nerad dělám věci jen proto, že 'se to dělá', nebo protože 'to přece dělají všichni'. Doufám, že jestli za rok už budu mít s kým slavit, bude ta slečna mít podobný názor na věc, jako já a nebudu se tudíž muset nedobrovolně zařadit mezi ty zástupy zoufalců, co bloudí po supermarketech.
    no, ty by sis dobrovolně vybral slečnu, která by neměla podobný názor na věc jako ty?

    já vim, zamilovanej chlap je schopen ledasčeho, ale nějak se zamilovat musí, a mě ty pipinky, co poslouchají in Anetku, Vlastíka a přitroublé kecy v rádiu, čtou přitroublé kecy v časopisech, co pro ně má chlap dělat (a že se blíží valentýn), a jediná práce, co zvládnou, je malování nehtů (se kterejma pak už nemůžou nic dělat), prostě primárně nepřitahujou ...
    7.2.2006 12:00 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sv. Valentýn: T - 8 dní

    No mě takové slečny taky nepřitahujou a navíc silně pochybuju, že já přitahuju je :o)

    Ale kvůli Valentýnu se můžeš pohádat i s docela normální holkou, nebo dokonce i s takovou, která nejen, že ví, co má doma zhruba za počítač, ale dokonce i ví, co je v něm za chipset....vlastní zkušenost.

    Z.H.

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    7.2.2006 13:27 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sv. Valentýn: T - 8 dní
    Něco z moudrosti z klasiky:
    Cože? To už je Valentýn? Sakra, zase jsem si zapomněl pořídit přítelkyni.

    Philip J. Fry
    15.2.2006 20:44 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sv. Valentýn: T - 8 dní
    Tak ten je dobrý :-)
    I am Jack's wasted life.
    7.2.2006 16:30 Red Dog | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sv. Valentýn: T - 8 dní
    Zásadně odmítám slavit importované svátky které u nás nemají žádnou tradici. Valentýn je jedním z nich. To už bychom mohli začít slavit i Den nezávislosti a Den díkůvzdání. Bylo by to stejně nesmyslné a přitom by to pro prdavače kýčů byl také skvělý kšeft.
    7.2.2006 17:16 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sv. Valentýn: T - 8 dní
    Slav co má pro tebe význam a co považuješ za důležité, ne co je odkud importované… Nevím třeba, proč slavit upálení Husa. Den nezávislosti bych slavil spíš než to. A tak dál.

    Pravidlo o tom, že bychom měli slavit pouze svátky co mají tradici (ať už u nás nebo jinde) je nesmyslné, protože ta tradice musí nějak vzniknout.
    Copak toho není dost?
    7.2.2006 19:35 Red Dog | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sv. Valentýn: T - 8 dní
    Právě proto ale nemůžeme slavit něco co u nás nevzniklo, jako například ten Den nezavislosti. Stejně tak asi budou jen těžko oslavovat v USA upálení Jana Husa.
    8.2.2006 16:04 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sv. Valentýn: T - 8 dní
    My slavíme různejch věcí… Cyril a Metoděj taky nepřišli k nám a ke mně (bych je taky hnal ;-)) a je to hned před Husem. A podobně.
    Copak toho není dost?

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.