abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 18:55 | IT novinky

    Dnešním dnem lze již také v Česku nakupovat na Google Store (telefony a sluchátka Google Pixel).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 18:33 | IT novinky

    Apple představil (keynote) iPad Pro s čipem Apple M4, předělaný iPad Air ve dvou velikostech a nový Apple Pencil Pro.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:11 | Nová verze

    Richard Biener oznámil vydání verze 14.1 (14.1.0) kolekce kompilátorů pro různé programovací jazyky GCC (GNU Compiler Collection). Jedná se o první stabilní verzi řady 14. Přehled změn, nových vlastností a oprav a aktualizovaná dokumentace na stránkách projektu. Některé zdrojové kódy, které bylo možné přeložit s předchozími verzemi GCC, bude nutné upravit.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | Komunita

    Free Software Foundation zveřejnila ocenění Free Software Awards za rok 2023. Vybráni byli Bruno Haible za dlouhodobé příspěvky a správu knihovny Gnulib, nováček Nick Logozzo za front-end Parabolic pro yt-dlp a tým Mission logiciels libres francouzského státu za nasazování svobodného softwaru do praxe.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    včera 13:11 | IT novinky

    Před 10 lety Microsoft dokončil akvizici divize mobilních telefonů společnosti Nokia a pod značkou Microsoft Mobile ji zanedlouho pohřbil.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    6.5. 21:33 | Komunita

    Fedora 40 release party v Praze proběhne v pátek 17. května od 18:30 v prostorách společnosti Etnetera Core na adrese Jankovcova 1037/49, Praha 7. Součástí bude program kratších přednášek o novinkách ve Fedoře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    6.5. 21:11 | IT novinky

    Stack Overflow se dohodl s OpenAI o zpřístupnění obsahu Stack Overflow pro vylepšení OpenAI AI modelů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    6.5. 17:55 | Nová verze

    AlmaLinux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4 (Mastodon, 𝕏). S kódovým názvem Seafoam Ocelot. Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.5. 17:11 | IT novinky

    Před 50 lety, 5. května 1974 v žurnálu IEEE Transactions on Communications, Vint Cerf a Bob Kahn popsali protokol TCP (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.5. 13:44 | Zajímavý článek

    Bylo vydáno do češtiny přeložené číslo 717 týdeníku WeeklyOSM přinášející zprávy ze světa OpenStreetMap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (63%)
     (8%)
     (14%)
     (16%)
    Celkem 133 hlasů
     Komentářů: 9, poslední včera 22:07
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    120 miliónů EURO pro Hizballah

    17.8.2006 09:25 | Přečteno: 1477× | Zivot a tak | poslední úprava: 17.8.2006 09:36

    Také máte někdy při čtení zpráv pocit, že to, co čtete jste čekali, že to zkratka muselo přijít? Psal jsem, jak naivně si Evropa zkouší kupovat od teroristů mír, jak jim potupně platí výkupné a věří, že nám snad podřežou krky jako posledním, že snad nebude další Madrid, další Londýn nebo další pouliční válka na předměstích Paříže.

    Evropská Unie právě rozhodla, že z peněz vybraných na daních, z našich peněz, z peněz pro vědu, výzkum, pro Evropskou budoucnost raději vyplatíme podporu teroristům z Hizbollahu, konkrétně 70 miliónů EUR, s tím, že dalších 50 miliónů, o kterých již rozhodli, dostanou co možná nejdříve.

    Ach, jsem tak rád, že si Hizbollah může koupit nové zbraně, že je podpoříme z našich daní. Také jste na to tak hrdí? Nyní snad Hizbollah může se zbranemi z peněz od EU a Syrie konečně smést do moře všechny židy, vyhladit ženy, děti, celý ten stát, jehož existenci neuznává, konečně dokončit holocaust, což by se mohlo líbit náckům jako #Tom. Pak již nikdo nebude brzdit nástup spojených evropských kalifátu, a vše bude tak krásné, multikulturní a policky korektni, že se to bude líbit i místním levičákům. :-)

    Inu, rozhodnutím našich volených představitelů je nebojovat, nebránit se, ustoupit a penězi z daní zaplatit výkupné islamistům. Zda je to moudré rozhodnutí, to ukáže čas.        

    Hodnocení: 50 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Souhlasíte s tím, že Vaše peníze půjdou na podporu hnutí Hizballah?
     (87 %)
     (1 %)
     (6 %)
     (6 %)
    Celkem 87 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Nikola Ciprich avatar 17.8.2006 09:49 Nikola Ciprich | skóre: 23 | blog: NiX_blog | Palkovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    skvela anketa, co takhle pridat take polozku pro ty co si treba nemysli ze penize jdou na podporu hizballahu? miluju takove cernobile clanky. osobne si nemyslim ze (minimalne radikalni) muslimove to maji v hlave v poradku, ale to co ted prave predvedl izrael mi teda neprijde o nic lepsi. je to stejna spina na obou stranach.
    Did you ever touch the starlight ? Dream for a thousand years? Have you ever seen the beauty Of a newborn century?
    JiK avatar 17.8.2006 10:06 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    Ja si taky myslim, zeveschny ty penize jsou ciste na humanitarni ucely, jako ty miliardy, co se nacpaly ubohejm hladovejicim a utlacovanym palestincum, co uz nemeli skoro ani na munici. Jen potom nevim, od koho podedila vdova po Arafatovi zhruba 100 milionu dolaru. Asi Arafat dobre zainvestoval. :-D
    17.8.2006 11:08 Quactuda | blog: Muj_mily_denicku | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    Predpokladam, ze ty milardove skody zpusobene Libanonu Izraelem vlastne byly taky zpusobene jenom Hizballahu, ze?

    Mam pro tebe testovou otazku. Kolik ma Hizballah poslancu v parlamente? Schvalne me zajima, jaky mas vubec prehled o Hizballahu. A ted bych byl rad, kdybys porovnal realitu s tvymi hloupymi recmi.
    JiK avatar 17.8.2006 11:30 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    ve Hizbollah (politicke kridlo) ma 14 poslancu, v jiznim libanonu ma koalice Aman-Hezbollah vsechna kresla, v libanonske vlade maj 2 ministry. Oni odzbojovat nebudou, vyjednavani s Izraelem odmitaji, protoze by to predpokladalo uznat jeho existenci.
    17.8.2006 13:14 Quactuda | blog: Muj_mily_denicku | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    Prave utok Izraele vyznamne posili politicky vliv Hizballahu v celem Libanone, stejne jak tim Izrael vyznamne oslabil cele Libanonske hospodarstvi, coz je hodi jak v hospodarskem, tak politickem vyvoji zase o par let zpet. Zajimalo by me, jestli tohle stalo Izraeli za to, kdyz ted stejne bude vyjednavat o vymene rukojmich za vezne.

    PS: V regionu neuznava existenci Izrael nikdo, a to uz od vzniku Izraele. To neni dusledek nejake neviditelne pavuciny zla, ale plod spatneho konani OSN v dobe, kdy Izrael vznikal. Vznik Izraele na uzemi Palestiny byl prosazen proti vuli vsech zemi, ktere se v regionu nachazely, samo za sebe mluvi uz to, ze se tehdy Velka Britanie zdrzela hlasovani a to samo proslo tesnou 2/3 vetsinou. Nechci to prilis generalizovat, ale nepripomina vam to trochu Mnichov, kdy se nas tehdy rovnez nikdo neptal? Nejsem proti vymazani Izraele z mapy, ale proste tenhle region byl a bude bednou dynamitu, na ktere lezi Izrael.
    vencour avatar 17.8.2006 22:53 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah

    Mam dojem, že dokud na tom sudu bude Izrael sedět, tak tam bude klid pro ostatní (nás?), žádnej pochod na sever/jih atd. se nebude konat.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    18.8.2006 08:27 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah

    Mam dojem, že dokud na tom sudu bude Izrael sedět, tak tam bude klid pro ostatní (nás?), žádnej pochod na sever/jih atd. se nebude konat.

    Asi žijeme každý v jiném světě. Pochod do Evropy se koná už pěkně dlouho. Podívej se, kolik muslimů žije v západní Evropě a kolik jich přibývá, ať už tím, že přicházejí noví, nebo tím, že stávající přistěhovalci mají spoustu dětí. Pak se zamysli a řekni mi, jak s tím souvisí Izrael.

    Ondrej avatar 20.8.2006 20:41 Ondrej | skóre: 20 | blog: darkblair_server | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    No, to by mi zas tak nevadilo kolik jich tu zije, at si tu klidne zijou. Kdyz me nebudou chtit navstivit a s kalachem prekonvertovat na jejich viru, tak mi sou uplne jedno.
    Nikdo neni nikdy lepsi nez ty! Pouze ty jsi obcas horsi nez ostatni.
    18.8.2006 08:48 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    Izrael nemel na vyber, cele to byla primarne provokace ze strany Iranu podle dostupnych zprav. Co se tyce vlivu Hizballahu, tezko rici, jak to nakonec s nim dopadne, zase tak jednoznacne to neni. "Prostituce" ve prospech Persanu mu moc neprospela, i Syrie tentokrate slouzila radeji jen jako dopravni trasa a nic vice.

    Egypt a Turecko nejsou v regionu? Nemylim-li se, tak i Jordansko dnes k nim patri. Krome toho, v dane oblasti Zide po valce meli svuj primy vliv, nebylo to o tom, ze by se vymezil prostor a tam nastehovali nove Zidy. Presprilis si tamnejsi oblast "idealizujete".
    Nikola Ciprich avatar 17.8.2006 12:21 Nikola Ciprich | skóre: 23 | blog: NiX_blog | Palkovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    ja netvrdim ze se vsechny penize dostanou tam kam maji, ale predpokladam (a doufam ze v tomto nejsem prilis naivni) ze vetsina prijde potrebnym.

    a rozhodne mi to prijde lepsi, nez kdyz USA za studene valky zcela nepokryte sponzorovaly vycvik teroristu v afghanistanu. no asi existuje "spatny terorismus" a "dobry terorismus"
    Did you ever touch the starlight ? Dream for a thousand years? Have you ever seen the beauty Of a newborn century?
    17.8.2006 09:52 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    Tak a teď ještě počkáme, kolik bude dávat USA. A dávat bude, zatím všude dávají - akorát se to někdy nehodí do krámu těm co mají místo názoru fráze (ať již muslimské, levicové či pravicové).
    18.8.2006 07:56 Jan Přech
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    Hezky :-)
    Godot používá GNU/Hurd.
    17.8.2006 10:00 happy barney | skóre: 34 | blog: dont_worry_be_happy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    hmm, pozeram ze propaganda ucinkuje velmi dobre :-)
    sa rovno cudujem, ze pan autor nebol ako dobrovolnik v radoch spravodlivej izraelskej kriziackej vypravy, a nepodporoval anihiliaciu (pre istotu atomovu, aby ani nahodou nieco neprezilo) vsetkych nepohodlnych zivlov.
    17.8.2006 18:27 Non_E | skóre: 24 | blog: hic_sunt_leones | Pardubice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    Čtu správně atomovou anihilaci nebo mám v krvi moc alkoholu? Vždyť anihilace a štěpná jaderná reakce spolu AFAIK moc společného nemají.
    Only Sith deals in absolutes.
    17.8.2006 10:29 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    Bezva anketa. Sponzorujme Izraelské vrahy dětí!
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    17.8.2006 10:34 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    Az ty Zidy nazenou do more, tak se zrejme po nic pokusi vykoupat i nas. Ale to zdejsim mudrcum vubec nevadi. Hlavne kdyz to nevidi cernobile. Nekdy jim ta barevna mlha zakryva rozum i videni. Tak jen tak dal chlapci. Nastesti je mi uz dost let. tak se toho nemusim na rozdil od vas dockat. Nastesti. Je mi lito ty stary dobry Evropy co toho mimo jine spoustu dobreho pro okolni svet udelala. Ale co s ni? Konecne zatim je jeste dost bohata, tak budou mit co rozkrast pripadne zatim vyzebrat. Zatim
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.8.2006 11:05 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    No hlavně že ta stará dobrá Evropa ty židy fakt milovala. Nebyla to náhodou Palestina, kam se mohli zdekovat před nenávistí evropských "spoluobčanů"? A nebyla to náhodou evropská rasová xenofobie, která vůbec dala podnět pro vznik sionistického hnutí jehož cílem bylo vytvoření samostatného státu Izrael, který se pak stal trnem v oku arabáčům? Ale že jsme tady v té staré dobré Evropě měli předtím atentátů ze strany muslimských radikálů, není-liž pravda?
    17.8.2006 11:11 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    No ona se k nim nechovala nejlip, to je pravda. Jenze maji svuj stat a to je dobre. Jestli to musklimskym fanatikum vadi neznamena ze to musi vadit me. Navic ja Zidum fandim. Uz dost dlouho, takze jsem zaujaty. Coz mi vubec nevadi. A ty muslimske fanatiky je potreba do jednoho vyhladit. Zidi to delaji dobre. Zduraznuji, muslimske fanatiky a teroristy ne muslimy.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Nikola Ciprich avatar 17.8.2006 12:17 Nikola Ciprich | skóre: 23 | blog: NiX_blog | Palkovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    Zidi to delaji dobre. Zduraznuji, muslimske fanatiky a teroristy ne muslimy.
    jiste, tech nekolik civilnich vybombardovanych budov bylo nepochybne plne muslimskych fanatiku a teroristu, miminy pocinaje.
    Did you ever touch the starlight ? Dream for a thousand years? Have you ever seen the beauty Of a newborn century?
    17.8.2006 12:52 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    Bodejť by ti to taky vadilo. Tam kde bydlíš si svůj stát nikdo jiný nezaložil a neudělal tě v něm občanem druhé kategorie. Ale sudetští němci by ti o tomhle mohli vyprávět. Např. o protestních demonstracích násilně potlačených československým vojskem. Jen málokdo tady vůbec hnul prstem ve snaze jim vyjít vstříc. Chovali se k nim jako cizincům tak dlouho až se chytli Hitlera jako své šance. Taky za to ovšem tvrdě zaplatili.
    17.8.2006 13:00 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    Co kdy český národ udělal zlého sudetským Němcům?
    JiK avatar 17.8.2006 13:05 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    Vyhnani? Tedy kolektivni trest pro vsechny? I pro ty 'nemce' co nejenze nesympatizovali s Hitlerem ale primo proti nemu bojovali? To, ze jsme je vyhnali a jejich majetky rozdali bolsevickym zlatokopum, spodine a luze, ktera po valce prisla krast do pohranici? Kdo myslis, ze udelal ze zaostaleho Bavorska technickou a technologickou velmoc? Prave Ti vyhnani nemci, ti zrucni sklari, kovodelnici, remeslnici a stavari...
    17.8.2006 13:07 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    Kolektivní trest? Došlo jen k naplnění jednoho jejich oblíbeného hesla. Heim ins Reich! ;-)
    17.8.2006 13:21 Quactuda | blog: Muj_mily_denicku | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    Souhlasim, jenze s odstupem casu se da rici, ze je potkalo to nejlepsi, co je potkat mohlo, jakkoli to muze znit cynicky. Vezmeme v potaz protinemecke nalady, ktere u nas panovaly obzvlast po valce a vynasobme je nastupujicim komunismem. Tvrdim, ze ti, co by prezili do 48, by neprezili pracovni tabory za komunismu. A komunisti by si na nich zgustli. Tim jsem si jist.
    vencour avatar 17.8.2006 23:27 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah

    To bylo přece dohodnutý na Postupimský konferenci, odsun?

    A taky byl Marshallův plán, nejen ti zruční řemeslníci.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    18.8.2006 08:28 Jan Přech
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    No, vidím, že máte jasno úplně ve všem. Například moji prarodiče samozřejmě byli jedni z těch bolševických zlatokopů, protože děda byl za první republiky u četnictva, což se komunistům tak ohromně líbilo, že babičku s dědou za odměnu přestěhovali do pohraničí (tam se obecně chodilo za odměnu, to přece každý ví...) a ještě dvacet let po válce se máma kvůli tomuto příznivému původu (a kádrovým záznamům z toho vyplývajícím) dostávala na medicínu napočtvrté (přestože u zkoušek uspěla). Mezitím dělala u karuselu v Závodech vítězného února a nakonec ji přece jenom vzali, ale jenom na základě toho, že když to absurdní divadlo proběhlo počtvrté, kolektiv spolupracovnic z fabriky se namíchnul a napsal doporučující dopis dělnické třídy.

    Ale odsun sudetských němců byl velmi špatný (a zvlášť v dobových souvislostech zcela nepochopitelný), protože k Henleinově straně, jejíž program byl naprosto jasně vlastizrádný, se jich dle posledních předválečných voleb hlásilo tuším asi pouhých 95%.

    No, ale Vy máte jasno a o to tu přece jde. Vždyť svět je tak krásně jednoduchý...
    Godot používá GNU/Hurd.
    18.8.2006 08:43 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah

    Ale odsun sudetských němců byl velmi špatný (a zvlášť v dobových souvislostech zcela nepochopitelný), protože k Henleinově straně, jejíž program byl naprosto jasně vlastizrádný, se jich dle posledních předválečných voleb hlásilo tuším asi pouhých 95%.

    Je hlasování pro určitou politickou stranu trestným činem? Nebo dokonce velezradou?

    18.8.2006 11:10 Jan Přech
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    Já jsem napsal, že vlastizrádný byl program strany. Aspoň myslím, že pokud nějaká strana má v programu v podstatě likvidaci státu a připojení části území k jinému státu, tak se tomu vlastizrada říká. Jestli je hlasování pro takovou stranu (tj. otevřený projev sympatií) trestný čin, to samozřejmě závisí na stavu zákonů v dané zemi a čase, dle mého názoru by to rozhodně trestný čin být neměl - prostě proto, že hlasování by mělo být tajné a na základě tajného hlasování nemá nikdo nikoho co stíhat.

    Nicméně, chápu podtext Vašeho příspěvku dobře, že chování sudetských Němců bylo O.K., protože (asi) nepřekročili tehdy platné zákony?
    Godot používá GNU/Hurd.
    17.8.2006 13:37 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    O 4. březnu 1919 si můžeš počíst si můžeš třeba tady. Oficiálně se s tím moc nikdo nechlubí a jak si přebereš obsah té stránky je tvoje věc. Její autor totiž zcela chybně posuzuje historické události z nacionálního hlediska. Zcela přitom opomíjí skutečnost, že pro evropany do poloviny 19. století byly mnohem zásadnější rozdíly náboženské než národnostní. Němčina v tomto prostoru hrála v minulosti stejnou roli jakou má dnes angličtina, kterou do její dominantní pozice katapultoval rozvoj výpočetní techniky.
    17.8.2006 13:59 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    Lepší "pramen" je třeba tady. Aby bylo jasno. Nesoudím, neobhajuji. Jen upozorňují že podobná rozhodnutí bez plebiscitu nikdy k ničemu dobrému nevedou. Plebiscity proběhly co tak letmo vím na glubčicku, kde se k nemilému překvapení na české straně rozhodli zůstat součástí Německa a na Těšínsku které bylo rozpůleno mezi Polsko a Československo. Ovšem - jak se rovněž příliš nevytahuje na světlo - Poláci při pomnichovském dělení nijak neotáleli. Ovšem to díky tomu že je Němci vzápětí vygumovali z mapy tak jim to prošlo. Po válce už to raději ani nepřipomínali, a byli rádi alespon za chabou náplast urvanou na Německu, která jim měla ucpat hubu aby neremcali že polovinu bývalé Polsky pravděpodobně navždy anektovalo Rusko - nynější Bělorusko.
    17.8.2006 13:59 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    Docela novinkou pro mě je, že komunisté podporovaly snahy některých českých Němců na odtržení, což se českým představitelům jen těžko mohlo líbit. A ona přestřelka je tam vylíčena jako německo-bolševická provokace – to se měli české ozbrojené složky nechat postřílet? Nemyslím si, že by se za onen den mělo Česko stydět.
    17.8.2006 14:44 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    Komunistům byl odjakživa dobrý každý kdo chtěl destabilizovat stát. To už bys taky mohl dávno vědět.
    17.8.2006 14:47 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    Já jsem slyšel až o Gottwaldových buřičských projevech, které přišly o pár let později.
    vencour avatar 17.8.2006 23:04 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah

    No, nesouhlasím se (špatně naznačeným) vztahem ČR - Sudetští Němci, měli přece stranu v parlamentu? Svoje školy atd ... budu pátrat ...

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    18.8.2006 09:06 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    V pátrání bych doporučil třeba knihu Mileny Jesenské "Nad naše síly". Velice pěkně její fejetony ilustrují podporu německých aktivistů ze strany vlády českého státu.
    vencour avatar 18.8.2006 09:48 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah

    Hm, dík, kouknu.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    17.8.2006 12:32 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    Je mi lito ty stary dobry Evropy co toho mimo jine spoustu dobreho pro okolni svet udelala.
    Máš na mysli 8 křížových výprav a násilnou kolonizaci ostatních kontinentů?
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    17.8.2006 12:53 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 milionu EURO pro Hizballah
    Tedy nevim jestli se zname natolik, ze si tykame, ale nest. Pokud se tyce historickych exkursu, dovolim si pripomenout, ze Mala Asie, severni Afrika byly zcela krestanske do vpadu arabskych a tureckych hord. V sestemaz jedenactem stoleti. Ty krizove vypravy byla jen nasledna reakce na rozpinavost islamu. Dovolim si vam nabidnout aby jste si malinko prostudoval dejiny rise Rimske, tedy predevsim te vychodni casti. Jinak posledni turecka invaze byla zastavena pred Vidni v sedmnactem stoleti. Ale tak daleko zrejmne nevidite, nebo jste ve skole nedaval pozor. ucilo se to myslim i na zakladni skole. Co se civilizacniho prinosu Evropy tyce, ten je myslim dost velky aby se Evropa nemusela za svou "rozpinavost" zas tolik stydet. Ale to uz je jina historka. A pokud se pamatuji valku s Zidy si zacli vzdy Arabske staty. I tu sestidenni. Napred vyhrozovali JAK ZIDY SMETOU DO MORE a posleze sedeli s rukama za hlavou v pousti a doufali, ze Zidi jsou civilizovany narod, ktery zajatce nevrazdi. A ze jich bylo tehda.To ze zadnou valku Arabove nevyhraly, no tak to je o necem jinem.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.8.2006 13:17 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 milionu EURO pro Hizballah
    Zrovna Šestidenní válka není dobrý příklad. Napětí tam bylo z obou stran, ale Izrael měl svůj útok dopředu naplánovaný. Chtěli získat západní břeh Jordánu a východní Jeruzalém. To se jim povedlo a od té doby tam budují Velký Izrael. Doporučuji vyhledat něco o USS Liberty. Dále je tu Sinajská válka z roku 1956, kde není vůbec žádných pochyb, že ji začal Izrael. Jenže v té době byly USA docela přítelem Arabů a donutili Izrael ke stažení.
    17.8.2006 15:39 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 milionu EURO pro Hizballah
    Ty krizove vypravy byla jen nasledna reakce na rozpinavost islamu
    Rozhodně ne jen.

    Vzhledem k tehdejšímu politickému uspořádání v Evropě - panovník rozdává velmožům půdu (včetně obyvatel samozřejmě) za zásluhy a ti ho za to nesvrhnou, panovníkův majetek se po smrti dělí mezi jeho potomky - začala docházet půda a některým potomkům králů hrozilo, že na ně moc nezbyde.

    Křížová výprava byla krásné (z jejich pohledu) řešení problému - v Palestině a okolí bylo půdy dost.
    Quando omni flunkus moritati
    17.8.2006 12:44 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    Proč pořád lidé spojují osud Evropy s osudem Izraele? To je sionistická propaganda. Snaží se nám nalhat, že jsme s nimi na jedné lodi, ale to přece není pravda. Když padne Izrael, tak se nám dohromady nic nestane. Bude tu pár milionů židovských uprchlíků, ale většina z nich stejně půjde do USA. Muslimům naroste hřebínek, ale to bude všechno. Nebezpečí pro Evropu představují muslimové, kteří jsou uvnitř, ne vně.
    17.8.2006 12:53 Orrorin | blog: orr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    Kdyby někdo pozabíjel tvoji rodinu, tak se mě nic dohromady nestane. Vlastně vůbec nic.
    17.8.2006 13:08 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    Ano, tak to je. Můj a tvůj osud spolu nesouvisí a moje újma se tě vůbec nedotkne. Maximálně si o tom přečteš v novinách a druhý den už o tom nevíš. Náš osud není nijak spjatý s Izraelem. Co si oni nadrobili, musí si také sníst, my s tím nemáme nic společného.
    17.8.2006 13:24 Quactuda | blog: Muj_mily_denicku | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    Kdyz jsme u toho drobeni, tak jsme jak clen OSN prispeli ke vzniku Izraele v OSN. To jen tak mimochodem.
    vencour avatar 17.8.2006 23:44 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah

    A navíc jsme Izrael vydatně vojensky aspoň v jeho začátcích podporovali.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    18.8.2006 08:24 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    Historii vzniku Izraele znám velmi dobře, takže tohle všechno je mi známo. Nic to nemění na tom, že Izrael je projekt sionistů, kteří se před více než 100 lety rozhodli, že si založí svůj stát v Palestině. Jenže "přehlédli" jeden "drobný detail" - že v Palestina už je obsazená. Důsledky této chyby se táhnou dodnes, ale je to jejich chyba a ne naše. Stačí, že do své šlamastiky namočili USA. Ještě v 50. letech vnímali Arabové USA jako přítele, ale po Šestidenní válce začaly USA podporovat Izrael a tím si proti Araby poštvaly. To byla velká chyba, protože USA z toho nic pozitivního nemají, jen spoustu problémů a finančních výdajů. Jenže židovská lobby v USA je velmi mocná, to je ten problém.
    vencour avatar 17.8.2006 23:42 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah

    Nesouhlasím s tímto jednoduchým názorem. A Izraeli držím palce.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    17.8.2006 14:01 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    Sdilim stejny nazor, jenom s tim rozdilem ze me je 22, jeste mam temer cely zivot pred sebou a toto je jeden z mych nejhorsich snu tykajici se cele spolecnosti, ktereho bych se doopravdy nechtel dozit.
    Ondrej avatar 20.8.2006 20:45 Ondrej | skóre: 20 | blog: darkblair_server | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    At je klidne do more zazenou, pred 4k lety se o podobnou vec pokusili v egypte a more se leklo a uteklo.
    Nikdo neni nikdy lepsi nez ty! Pouze ty jsi obcas horsi nez ostatni.
    17.8.2006 11:49 usama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    Nehcete se JIK a Jilek trebas vzít? byl by z vás krásný homosexuální páreček... :-)))) Mohli by jste si každý večer politicky vrkat d o ouška. :-)))
    17.8.2006 12:00 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    No vida i homosexualitu do toho pitomci typu Usamy zatahnout. Ach jo to je tak starej a pitomej manevr, kterej nekteri pitomci stale pouzivaji a jeste doufaji, ze tim nekoho namichnou. Sup do blokace pitomce Usamo. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.8.2006 12:15 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    Nemůžeš blokovat neregistrovaného uživatele. :-)
    17.8.2006 12:18 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    Jsem si vsiml pozde, ale nevadi. Stejne nic chytryho nevyprodukuje a na blbosti jsem zvykly :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.8.2006 12:31 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    Nebyl by to problem naprogramovat, kdyby se to nekomu chtelo.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    Heron avatar 17.8.2006 12:58 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    To asi nebyl, ale na základě čeho by se to blokovalo? Na základě nicku asi ne, ten může mít na každý příspěvek jiný.
    17.8.2006 20:10 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    Moc hodne shod u nicku neni. Vetsinou ti nejvetsi otravove maji sve nicky vysperkovane, unikatni a pouzivaji je konzistentne. Takze staci bezne porovnani stringu
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    17.8.2006 13:54 usama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    Vy dva me pekne s.e.r.e.t.e.. A víš proč? protože z takových keců at už politických či jiných se mi dělá špatně. Dle mých meřítek jste oba dva silne negativističtí, agresivní a s vysokou potřebou manipulovat a ovlivnovat druhé. Takže proto. :-)
    17.8.2006 13:57 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    Myslím, že bys ty léky neměl vysazovat. Pan doktor moc dobře ví, proč ti je předepsal.
    17.8.2006 13:59 usama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    Supeeer! lets FLAME! :-) jo diky za radu. To já si nechám vždycky dobře poradit od člověka který je nadmíru inteligentní a vystudoval medicínu. :-))))
    17.8.2006 14:02 usama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    ps... Ty máš něco proti homosexuálům? :-)))) Pokud vím tak jsi volil KDU-CSL. Takže homosexuály asi moc nemusíš a nejradši bys je poslal do palestiny za těmi zlými lidmi co věří v aláha a které stejně spolu s JIKEM pošlete do plynu...
    17.8.2006 12:23 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    Je zřejmé, že Evropská unie se snaží získat uznání za to, že zaplatí rozmlácenému Libanonu část škod způsobených Izraelem. Chce mít přátelské vztahy s Libanonem, s tamějšími křesťany a jistě i s muslimy. Na druhou stranu příležitostně podporuje i Izrael, i když Spojeným státům americkým se rovnat nemůže. EU se až příliš často ukazuje jako uskupení neschopné řešit jakýkoli problém, včetně toho blízkovýchodního. Škoda, že původně hospodářské svazky přerostly v tuto byrokratickou obludu, která je prospěšná jen sama sobě.

    JiKův příspěvek se mi ale nelíbí, protože vyznívá poněkud prosionisticky. (Ne prožidovsky, to je rozdíl.) Bít na poplach před terorem islámským a přehlížet teror sionistický je nebezpečné.
    unknown_ avatar 17.8.2006 16:16 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    Taky mi vadi prehlizeni jednoho teroru na ukor druheho, ale to nedela jen JiK, to dela spousta vysoce postavenych politiku a jine havěti.
    17.8.2006 12:32 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    cetl jsem jiny clanek a nevsiml jsem si, ze by adresatem mel byt hizballah.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    JiK avatar 17.8.2006 13:08 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    Leosi, adresatem je preci zbidaceny libanonsky lid, stejne jako byl zbidaceny palestinsky lid adresatem tech milionu, co vzdy skoncily na uctech pana Arafata a OOP.
    17.8.2006 13:22 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    Ber to ako pokus EÚ, ktorým chce zabrániť hromadnému sťahovaniu Libanoncov, ktorí práve prišli o strechu nad hlavou, do štátov EÚ. To je úvaha prinajmenšom rovnako špekulatívna a pravdepodobná, ako tá tvoja.
    17.8.2006 14:08 happy barney | skóre: 34 | blog: dont_worry_be_happy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    hmm, filozoficka otazka: Ako by skoncil Gandhi, keby India bola francuzska/nemecka (popr v prehodeni na dnesnu dobu izraelska) kolonia?
    V prvom rade je to gesto pomoci. A mozno investicia do buducna. Kto vie, mozno casom Libanon skonci ako clen rozsirenej EU.
    JiK avatar 17.8.2006 14:21 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    V prvom rade je to gesto pomoci.
    Komu? Hamasu a Hizbollahu?
    A mozno investicia do buducna. Kto vie, mozno casom Libanon skonci ako clen rozsirenej EU.
    To je mozne. Bohuzel. Jak jsem rikal, Evropa se neprobere, ani kdyz se v Evropske Komisi bude probirat vyse dotaci pro vyrobce burek, ktere se politicky korektne prejmenuji na etnicke obleceni, a budou povinne pro vsechny necudne bile evropanky, ktere nezahalene urazi a ponizuji prava muslimskych muzu.... :-D
    17.8.2006 14:26 happy barney | skóre: 34 | blog: dont_worry_be_happy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    hmm, paranoja nie je ten najlepsi svetonazor :-)
    ono to chce vela osvety a casu, ale urcite nie vela zakazov, strasenia a bombardovania.

    btw, v mojom osobnom hodnoteni cloveka som vas zaradil medzi rovnaku zberbu ako #Tom.

    17.8.2006 14:32 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    Ja že som rovnaká zberba ako JiK? :-D
    17.8.2006 15:49 happy barney | skóre: 34 | blog: dont_worry_be_happy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    :-D
    vyrok uz padol, nech je povazovany za platny
    17.8.2006 15:55 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    Mohl jsem dopadnout u hůř, to je pravda. :-D Někteří lidé nemají pochopení pro pravicovou politiku a pud sebezáchovy. :-)
    17.8.2006 14:38 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    Evropa končí na Uralem, Kavkazem a Bosporem. Už tak je paradoxem že členem EU je Turecko. Nicméně se zdá, že větším dělítkem budou v budoucnosti spíše kulturní než zeměpisné, náboženské nebo národnostní rozdíly. I když se tu stále někdo snaží vsugerovat že podstatou problému je rozdílná víra. Izraelci mimo jiné svůj blahobyt založili na zúrodnění pouště a v jejich očích jsou arabáči flákači co tu půdu nechávali ležet ladem. Uplně stejný pohled měli kolonisté vůči původním obyvatelům na všech kontinentech. Je to stejný jako by někdo vykácel váš les a zoral vaši louku a pak by argumentoval že je jeho protože si ji vydobyl v potu tváře.
    17.8.2006 15:10 usama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    jenom malaamka. Turecko členem EU není, pouze už asi 20 let se snaží rozjet přístupové pohovory. A EU zatim moc nechce a to z duvoju jejich sraček v podobě utlačování jejich menšiny...
    17.8.2006 15:47 happy barney | skóre: 34 | blog: dont_worry_be_happy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    ved to je to co som mal na mysli. Turecko chce byt v EU, EU ma podmienky, tak sa Turecko musi prisposobit.
    Podobne by na tom mohol byt i Libanon. Nevraviac o tom, ze by bol problem ostrelovania izraela celoeuropskym problemom. A mat hranice so Syriou a Izraelom, vtedy by sa mohla ta "tolerantna" politika prejavit naplno.
    JiK avatar 17.8.2006 15:52 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    Barney, jak bys resil, kdyby z 'naseho' uzemi, z EU, nekdo vypalil byt i jen jednu jedinou raketu na stat Izrael? Veris, ze Hizbollah by se uctive zeptal pana happy_barney, zda souhlasi s utokem ve jeho jmenu a z jeho uzemi? A nemyslis, ze by pak Izrael mel regulerni pravo branit se? A pri te obrane trebas vybombardovat i blazny jako jsi ty?
    17.8.2006 16:14 happy barney | skóre: 34 | blog: dont_worry_be_happy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    ekvivalentna situacia: ako by EU riesila, keby SNS zacalo ostrelovat madarsko? Ked uz si tykame ... ty si myslis, ze islam a terorizmus je jedno a to iste? ze terorizmus maju ti ludia zakodovany v genoch?

    z mojho pohladu je hizballah, hamas a spol porovnatelny s castou ceskeho/slovenskeho naroda, tou, zodpovednou za SNP, resp za majove povstanie ceskeho ludu (ci ako to teraz nazyvate). a takisto so zidmi (uf, teraz si nespomeniem, ako sa ich ta organizacia nazyvala)

    riesenie izraelsko-arabskeho problemu nie je v izolacii jednej strany a bezvyhradnej podpore druhej. Tam treba to, aby podstatna cast obyvatelstva bola ekonomicky zainteresovana na mieri. Lenze mier je pre svetovu supervelmoc neprijatelny, ved ako by dokazovala svoj status supervelmoci?

    17.8.2006 17:02 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    ekvivalentna situacia: ako by EU riesila, keby SNS zacalo ostrelovat madarsko?
    Jak? Nijak. Ostatní státy by jen blbě kecaly.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 17.8.2006 17:21 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    Turecko členem EU není
    To je fakt, ale už jsem v Německu viděl nejedno turecké auto s nálepkou EU na SPZ. Nějak si věří ;-)
    vencour avatar 18.8.2006 00:49 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah

    Češi taky mívali auto s EU před vstupem do Unie.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    17.8.2006 15:42 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    Už tak je paradoxem že členem EU je Turecko.
    Část Turecka leží v Evropě.
    Quando omni flunkus moritati
    17.8.2006 13:57 usama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    Co by jsi chtel od človeka který svůj netolerantní názor pasujena bočí slovo! :-))))
    karoliner avatar 17.8.2006 15:06 karoliner | skóre: 9 | blog: karoliner | Mosty u Jablunkova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    Nechapu co ses za ubozaka, ze spinis #Toma aniz bys ho poradne znal.
    "Čistý štít!" Kohouti jsou malí páni, to jitřenka řídí kokrhání.
    17.8.2006 15:32 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    ...z peněz pro vědu, výzkum, pro Evropskou budoucnost...
    Něco tě překvapuje? Téměř to samé (s/Evropskou/českou/) vymyslela naše milá a všemi milovaná vláda. Je potřeba šetřit, ale sociální dávky se zmenšovat nebudou.
    Quando omni flunkus moritati
    18.8.2006 09:40 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    1/ Ted vyslo napovrh ze Izrael planoval utok na Libanon jiz pred unosem dvou vojaku

    2/ Izrael prohlasil valku za uspesnou, vzhledem k tomu ze dva zajate vojaky neziskal, je asi jasne ze tedy ukol valky byl jiny (ale jaky? ze by jejich snaha vratit libanon o 20 let zpatky? na coz tu nekdo prohlasil ze v te dobe byl libanon perlou teto oblasti, nebyl, to bylo jeste drive, v tebo dobe tam byla obcanska valka)

    3/ceho Izreal dosahnul? navzdory veselym obrazkum od JiKa, kdy Izraelsky vojak brani dite, zatimco muslim se za nej schovava, zemrelo na strane libanonu 1100 lidi, prevazne civilistu, na strane Izraele asi 100, prevazne vojaku.

    4/ jen pro zajimavost, Izrael porusil primeri 4 hodiny po jeho zacatku, kdy zastrelil clena Hizballahu.

    5/ udelej si poradek, jednou pises Hizbollah (nevim kde to beres, asi nejaka americka zkurvenina) a jednou Hizballah - PS buh je v arabstine Allah, nikoliv Ollah.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    vencour avatar 18.8.2006 10:09 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah

    Další střípek do mozaiky.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    3.3.2012 04:30 Milano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    Klidňě bych ji dal miliardy Euro pro Hizballach. Hizballachu moc jim fandím,zjednoho prostýho dúvodu. Brání svojí zemi před skupinou spiklencú ovládnout svět, finančně zbídačit lidi a vrahama civilistú v Lebanonu a Ježíše Nazaratského A to jsou Izrajelci
    3.3.2012 04:40 Milano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 120 miliónů EURO pro Hizballah
    Ať je vzorem Hizballach celému svetu.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.