abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 18:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 0.2.0 v Rustu napsaného frameworku Pingora pro vytváření rychlých, spolehlivých a programovatelných síťových systémů. Společnost Cloudflare jej letos v únoru uvolnila pod licencí Apache 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.5. 19:11 | Nová verze

    Open source RDP (Remote Desktop Protocol) server xrdp (Wikipedie) byl vydán ve verzi 0.10.0. Z novinek je vypíchnuta podpora GFX (Graphic Pipeline Extension). Nová větev řeší také několik bezpečnostních chyb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    10.5. 04:11 | Nová verze

    Rocky Linux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    9.5. 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Dellu byla odcizena databáze zákazníků (jméno, adresa, seznam zakoupených produktů) [Customer Care, Bleeping Computer].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    9.5. 21:11 | Zajímavý článek

    V lednu byl otevřen editor kódů Zed od autorů editoru Atom a Tree-sitter. Tenkrát běžel pouze na macOS. Byl napevno svázán s Metalem. Situace se ale postupně mění. V aktuálním příspěvku Kdy Zed na Linuxu? na blogu Zedu vývojáři popisují aktuální stav. Blíží se alfa verze.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 48
    9.5. 14:33 | Pozvánky

    O víkendu 11. a 12. května lze navštívit Maker Faire Prague, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 21:55 | Nová verze

    Byl vydán Fedora Asahi Remix 40, tj. linuxová distribuce pro Apple Silicon vycházející z Fedora Linuxu 40.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 20
    8.5. 20:22 | IT novinky

    Představena byla služba Raspberry Pi Connect usnadňující vzdálený grafický přístup k vašim Raspberry Pi z webového prohlížeče. Odkudkoli. Zdarma. Zatím v beta verzi. Detaily v dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    8.5. 12:55 | Nová verze

    Byla vydána verze R14.1.2 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5). Přehled novinek v poznámkách k vydání, podrobnosti v seznamu změn.

    JZD | Komentářů: 0
    7.5. 18:55 | IT novinky

    Dnešním dnem lze již také v Česku nakupovat na Google Store (telefony a sluchátka Google Pixel).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (66%)
     (7%)
     (13%)
     (15%)
    Celkem 172 hlasů
     Komentářů: 11, poslední 10.5. 18:00
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    Václav 14.9.2014 14:46 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    A co trávníček? Kámarád to udělal dceři, která měla kolem počítače strašný bordel a spoustu drobků v klávesnici. „Máš tu takovej bordel, že ti z klávesnice vyrostl plevel!“
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Max avatar 14.9.2014 14:57 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Moc destruktivní.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Václav 14.9.2014 14:59 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Ani ne. Pokud ta klávesnice není úplný šmejd, dá se po vytahání vaty používat. Navíc by ve větších firmách mohla jít sehnat nějaká mrtvolka na IT oddělení :-)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Max avatar 14.9.2014 17:48 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Hmm, mrtvol máme hodně, to není špatné, možná by byla i "stejná" klávesnice. Hmmm ..., že bychom to na šéfovi odzkoušeli... :)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    14.9.2014 18:39 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Petr Tomášek avatar 15.9.2014 19:56 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    LOL
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    pavlix avatar 14.9.2014 18:54 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Dost věcí děláme přes rámec našich povinností a kdyby na nás někdo shora šel s dodržováním "pravidel" do posledního puntíku, tak bych řekl, že by spíš na tom firma prodělala.
    Spousta zaměstnavatelů těží z různých ústupků svých zaměstnanců jak vůči smlouvě, tak vůči zákonům a řekl bych, že v IT a dalších oborech, kde se stávají různé náhlé průsery to platí tím spíš.

    Představa, že přijde nějaký führer a srovná to do latě a pak bude čelit tomu, že lidé začnou striktně dodržovat konec pracovní doby a v době nemoci nebudou ochotni věnovat ani pár minut předání práce kolegům nebo zajištění nejnutnějšího, mi přijde nanejvýš úsměvná.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 14.9.2014 19:02 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Sorry za špatné zařazení do vlákna.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    14.9.2014 15:09 odin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Toto na mne nekdo zkusit, tak budou letat vypovedi a mozna i facky ;-)
    14.9.2014 15:25 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    +1 jedná se o zcela jasnou šikanu na pracovišti
    14.9.2014 15:44 odin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Sikana v pravem slova smyslu to neni, ale je to hrube poruseni pracovni kazne. Zamestnanci nejsou v praci od toho, aby si provadeli vzajemne zertiky na hardwaru, ktery jim nepatri! Je treba, aby v tomto byli cesti zamestnavatele tvrdi a nekompromisni. Pak se nedivme, ze maji cesti zamestnanci mensi produktivitu prace nez jejich zapadni kolegove. Osobne si nemyslim, ze by cesky zamestnanec byl horsi nez jeho zapadni kolega. Problem je v kulture prace a v pristupu k ni.
    Václav 14.9.2014 15:52 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Ale houby. Jde udržet i produktivní pracoviště s volnými pravidly a na západě je to naprosto normální. Naopak, zaměstnance pak práce na takovém pracovišti víc baví, nemají problém s přesčasy, neselhává jim pracovní morálka jako těm, kteří svou práci nesnáší a chodí tam jen z nutnosti vydělat si prachy.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    14.9.2014 16:02 odin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Jde udržet i produktivní pracoviště s volnými pravidly

    Co myslite volnymi pravidly? Zahrnuji volna pravidla i popsane zertiky na sverenem hardware?

    na západě je to naprosto normální.

    Asi jsme se kazdy pohybovali v jinych firmach. Me zkusenosti jsou opacne. S uvolnenymi pravidly a pracovni moralkou jsem se setkal hlavne v Ceske republice. Patrne je to take zpusobeno rozdilnou osobni preferenci. Striktni a vymahana pravidla mi byla vzdycky blizsi nez rozvolnena moralka zamestnancu a proto jsem si vybiral pozice v takovych firmach, kde byly tyto principy pritomny.
    Václav 14.9.2014 16:53 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Jde o to zvolit team který je opravdu motivovaný výsledky, ne nařízením. Jde to a pracoviště je o poznání příjemnější. V ČR tak funguje třeba Et netera. Žertíky na svěřeném HW jsou v pořádku, pokud nedojde k jeho poškození, nebo dlouhodobé nefunkčnosti v pracovní době (a samozřejmě jsou to žertíky, ne šikana kolegy).

    Jen se té uvolněnosti nesmí zneužívat.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Max avatar 14.9.2014 17:45 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Souhlas, u nás je to podobně.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    14.9.2014 16:26 zas patentovy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Sikana v pravem slova smyslu to neni,
    Šikana to pravdepodobne je... oni sú viacerí a toho "lajdáckeho programátora", ktorý neovláda triky, čo sa oni naučili už v ZŠ, vylučujú zo svojej svorky a organizovane, plánovito a opakovane mu dávajú "príučky", a je to pre nich zdrojom potešenia. Nedostatok empatie, emocionálna nezrelosť... někde hold soudruzi udělali chybu!
    14.9.2014 16:30 odin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Mate pravdu, asi se o sikanu jedna. Na druhou stranu, pokud je nekdo slaby a neni schopen se proti tomuto ubranit, tak si to svym zpusobem zaslouzi. Skupina silnejsich jedincu takto prirozene jedna se slabsim a snazi se ho vyclenit ze skupiny. Je to pro nas druh prirozene a svym zpusobem prospesne chovani. Vim, ze v dnesni precitlivele dobe se "sikana" spise odsuzuje, ale na druhou stranu je treba si uvedomit, ze se jedna o prirozene chovani, ktere slouzi k ochrane kolektivu pred slabymi jedinci...
    14.9.2014 16:47 zas patentovy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    pokud je nekdo slaby a neni schopen se proti tomuto ubranit, tak si to svym zpusobem zaslouzi....
    tak si predstavte v takej úlohe svoje školopovinné dieťa ... ak mu navyše ešte budete zdôrazňovať, že má byť silné, lebo slabí si vlastne zaslúžia, aby ich fackovali, ani vám neprezradí, že je taký "srab" a všetci si z neho uťahujú
    Skupina silnejsich jedincu takto prirozene jedna se slabsim a snazi se ho vyclenit ze skupiny.
    v svorkách a stádach... ale u ľudí "silný" neznamená lepší... ešte si predstavte také šikanové dieťa, keď sa z neho stane trebárs policajt alebo šéf:)
    16.9.2014 12:24 uplnej vypatlanec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    ty jses typyckej produkt typyckyho dnesniho ceskyho "svobodnyho kapitalimsu" ... proste se vytahovat na slabsi, asi si beres z vlad Kradlouse, kterej se takhle vytahoval na duchodce, postizeny apod. chudaku
    pavlix avatar 16.9.2014 12:29 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Vždyť ani nemluví česky... a ani tou slovenštinou si nejsem úplně jistý ;).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    17.9.2014 16:40 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    ty jses typyckej produkt typyckyho dnesniho ceskyho "svobodnyho kapitalimsu" ..
    pobavilo
    18.9.2014 11:42 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Myslim, ze to hlavne bylo na Odina.. :-)
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    pavlix avatar 18.9.2014 14:10 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    You don't say.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Václav 14.9.2014 17:00 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Fyzická slabost, nedostatečné EQ, popřípadě to že je člověk introvert nebo asociál z něj nedělá špatného nebo pro svěřenou práci nevhodného jedince, i když jsou takoví snadným terčem. Takový Nicola Tesla by si asi šikanu taky užil.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Grunt avatar 14.9.2014 18:04 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Fyzická slabost, nedostatečné EQ, popřípadě to že je člověk introvert nebo asociál z něj nedělá špatného nebo pro svěřenou práci nevhodného jedince
    Ale neúplné znalosti C++ či vnitřností systému ano? Tolik k šikaně. Všechno je to jen o úhlu pohledu.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Václav 14.9.2014 18:06 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Tam má zakročit vedení, ne kolegové šikanou.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Grunt avatar 14.9.2014 18:08 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    A ve školní třídě zase sociální nadřízený, že?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    pavlix avatar 14.9.2014 18:32 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Takový Nicola Tesla by si asi šikanu taky užil.
    Myslím, že si toho dost užil i když pracoval sám, vzhledem k tomu, jakým způsobem zacházel s potřebami svých chlebodárců.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Grunt avatar 14.9.2014 18:35 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Jakým? Resp. o čem je řeč?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    pavlix avatar 14.9.2014 18:59 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Nestudoval jsem primární zdroje, ale pokud vím, tak Tesla tíhnul k výzkumu věcí, které změní svět, ačkoli byl financován především kvůli vývoji produktů, které by přinesly rychlé zisky. Navíc byl permanentně šikanován konkurencí.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Grunt avatar 14.9.2014 19:02 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Špatně jsem odhadl tón hlasu :-)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Václav 14.9.2014 19:13 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Co si budeme povídat, byl to magor. Magor nedoceněný dobou, ale magor :-)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    pavlix avatar 14.9.2014 19:34 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    +1
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    14.9.2014 16:04 zas patentovy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    No toto! že by to Miriam myslel vážne s tým odsudzovaním šikany? Neverím vlastným očiam!
    14.9.2014 19:30 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Ano, myslím. Zdar Marx
    pavlix avatar 14.9.2014 15:55 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Dát výpověď není tak jednoduché. Kdyby bylo, tak už tam dotyčný nejspíše dávno nepracuje a nemohl by se tedy stát terčem těchto žertíků. Zbývá jen dodat, že ti, co rozdají nejvíce virtuálních facek, se při osobním kontaktu spíše sesypou než cokoli jiného.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    14.9.2014 16:06 odin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Zbývá jen dodat, že ti, co rozdají nejvíce virtuálních facek, se při osobním kontaktu spíše sesypou než cokoli jiného.

    To ma byt jako narazka na mne? To uz jsme takto klesli? :-) Treba bych se sesypal, je to jiste mozne, ale rachetika s cervenym klouboukem a vysokym hlaskem bych jiste zvladl ;-)
    pavlix avatar 14.9.2014 16:12 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    rachetika s cervenym klouboukem a vysokym hlaskem bych jiste zvladl
    Jeho hlas jsem nikdy neslyšel, ale pevně věřím, že bys toho plyšového levharta, kterému jsem přenechal klobouk, hravě přepral ;).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    14.9.2014 16:31 odin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Postavil bych proti nemu sveho velkeho plysoveho tucnaka a velkeho plysoveho nosorozce. Spolu by levharta jiste udolali. ;-)
    14.9.2014 15:38 Stevko | skóre: 3 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    To, že nemá zamknutý počítač, neznamená, že sa v tom môže človek hrabať. Podobne ako keď niekto nechá otvorené auto, neznamená to, že je v poriadku mu z neho niečo ukradnúť. Keby veľmi chcel, tak by sa na tieto vtípky niečo našlo. Ťažké je posúdiť, čo je už moc a čo nie, osobne by som tú hranicu videl niekde medzi druhým a tretím žartom (ešte keď sa tam píše, že sa tak niekto „mstil“). To, že o niečom poviem, že to bol žart, neznamená, že to je zrazu v poriadku.

    No, a keď už máme toto za sebou… Vtip s trávou v klávesnici mi príde zábavnejší a menej deštruktívny (ak použiješ nejakú vyhoditeľnú klávesnicu). K otočeniu obrazovky: pomohla by proti tomu zamknutosť?
    Príspevok nemá byť ukončený spojením „môj názor“.
    Václav 14.9.2014 15:42 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Tuším že otočit obraz zamčeného počítače nejde. Ale jde opravdu o to, jakému člověku to dotyčný provede, na prostředí… Kámoš se vrátil z dovolené a měl jako wallpaper goatse (Kdo zná, ví. Kdo nezná, negooglit u jídla a před dětma). U nich v práci normální, občas tam takový vtípek schytá i šéf.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Václav 14.9.2014 15:43 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Jenže tam je to opravdu naprosto vzájemné. Jak se to směruje na jednoho člověka, je brzy z nevinné srandy šikana na pracovišti, aniž by si to aktéři uvědomovali. Oběť se naoko zasměje a volno po práci stráví v depresích.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    14.9.2014 15:57 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky

    Na Irix-u jsme „budili“ (i když nepsali) kolegy vzdáleným zesílením zvukovky a puštěním nějaké super muziky, či spuštění nějaké jiné aplikačky.

    Screenshot obrazovky a otočení hore-nohama (mimochodem zajímavější je přešroubovat o 180° monitor pokud to lze), taky a spouštění různých „divných“ třeba nezavřitelných aplikací, které třeba pak ukazovaly progressbar formátování disku a při pokusech o přerušení měli nějaké vtipné komentáře.

    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    regine2 avatar 14.9.2014 15:57 regine2 | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše z éry Windows XP

    Oblíbených žertíků bylo hodně v začátcích Windows XP

    1. Screenshot místo plochy a ikon -> v XP prasklá obrazovka (no nebyly LCD nebyly)

    2. softík - šetřič monitoru s uzamčením kompu - dole přijel chlapík s kolečkem, zaklepal na monitor, spadla písmenka, zametl je, naložil, odešel a PC bylo zamčeno

    a tak dále, už si teď rychle nevzpomínám.

    Dokud nepřiletí mimozemšťané, všechno už jaksi bylo.
    14.9.2014 17:02 jgf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    logout do .barshrc
    14.9.2014 17:07 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Pamatuju, že trik s otočením obrazovky fungoval už za dob DOSu, existoval rezident, co zahákoval přerušení BIOSu pro práci s obrazovkou a klávesnicí (10H a 16H), IRQ časovače a klávesnice (0 a 1, mapovaná na INT 8 a 9) a ještě nejspíš udělal něco s nastavením ofsetu textového frambefufferu ve VRAM (aby chodily i programy, co sahali do VRAM přímo, což bylo v DOSu obvyklé).

    Program nejen že proházel řádky, ale navíc i otočil znaky (nastavením opačně orientovaného fontu), nastavi vykreslování kurzoru nahoru a prohodil kurzorové klávesy nahoru+dolů i klávesy PageUp+PageDown. Mám pocit, že otáčel i myš, ale už si nepamatuju, jestli čístě přes INT 33H nebo navíc odchytával i IRQ.

    V běžném textovém programu byl efekt téměř dokonalý (pokud si pamatuju, špatně chodily třeba programy, co si nastavovali vlastni font), i když u programů sahajících přímo do VRAM bylo občas vidět zpoždění. Většina ne-IT užviatelů to řešila restartem, i když jsem zažil případ, kdy jeden maník otočil celý monitor vzhůru nohama (u CRT to nebyl problém) a pracoval s ním jako by se nechumelilo :-)
    Jendа avatar 14.9.2014 17:10 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Jak fotosenzitivního člověka naučit nehrabat na odemčenou obrazovku: po hrábnutí na zdánlivě odemčenou obrazovku se z webkamery spustí stream announcovaný na veřejném IRC kanálu. Alternativně se může spustit siréna, otevřít nádobka se slzný plynem, nebo připojit fáze na kovové šasi notebooku či čtečku otisků.
    Grunt avatar 14.9.2014 17:25 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    jsou obavy z toho, že jsme třeba způsobili újmu firmě, naprosto zbytečné.
    Ty si blázen normálně.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Max avatar 14.9.2014 17:30 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Jak můžeš firmě způsobit nějakou škodu, když rušíš jejího zaměstnance, který 80% času tráví na facebooku a porno-seznamko webech?
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Grunt avatar 14.9.2014 17:38 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    To nevím, ale proto nejsi blázen. Blázen si protože to tak strašně řešíš. odin je pouze anonymní troll, který má vždy extrémně pravicové názory a sem tam se sejde pár dalších anonymních trollů (klidně bych to tipl na jednoho člověka, kdyby byla dost pokročilá AI, tak na bota) a cílem je vyprovokovat a bavit se reakcemi. Gratuluju. Chytnul ses. Nicméně fakt, že to tak řešíš je známkou čehosi shnilého ve státě římském. To tam opravdu procházíte nějakou politickou průpravou korektního chování v kapitalistické firmě? Zkoušel si psychologa? A nebo si bot sám.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Max avatar 14.9.2014 17:43 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    "To tam opravdu procházíte nějakou politickou průpravou korektního chování v kapitalistické firmě? Zkoušel si psychologa? A nebo si bot sám."

    Na všechno je odpověď : Ne :).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Grunt avatar 14.9.2014 17:48 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Mám pocit, že si mluvil něco o tom, že se svým šéfem chodíte na pivo nebo tak něco. Si si opravdu jistý, že něčím takovým neprocházíš, protože ty reakce jsou opravdu bizarní. To bych čekal pokud by ti byl podvědomě instalován nějaký behaviorální trojský kůň. Nehypnotizoval tě třeba někdo poslední dobou? (teda aspoň kam tvé vědomí sahá)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Max avatar 14.9.2014 17:50 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Začínáš mně děsit :).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Grunt avatar 14.9.2014 17:51 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Nápodobně.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Max avatar 14.9.2014 17:52 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Jinak si myslím, že asi ne. Teď jsem měl týden dovolenou a do práce jsem se iniciativně připojil jen párkrát. Už to není jako kdysi.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Grunt avatar 14.9.2014 18:02 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Yup. Blázen.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 14.9.2014 18:21 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Jinak si myslím, že asi ne.
    Schválně: Jak by si to poznal?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Max avatar 14.9.2014 18:33 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Zeptám se ženy a ta ví všechno, takže by mi to řekla :).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Grunt avatar 14.9.2014 18:38 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    To ani nezkoušej. Ty nejsou až na výjimky proti politické průpravě odolné vůbec. Ba naopak. To by si slyšel jen: „Musíš Maxíčku, musíš!“ (a fakt by si měl popřemýšlet o změně křestního jména na něco co nezní jako pes :-))
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Max avatar 14.9.2014 19:04 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Hehe, tak jeden ze života : psala takto žena své jméno na schránku, pak dopisovala moje a šla kolem paní a říká : "Vy píšete na schránku i jméno vašeho psa?". :).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Max avatar 14.9.2014 17:30 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Tak jsem hodil update za článek, abych se tu neopakoval v komentářích.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Bedňa avatar 15.9.2014 18:29 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Že si s tých troll komentárov niečo robíš, to nemá cenu riešiť. U nás vo firme sa každoročne prvého apríla dejú úžasné veci, ten screenshot bez ikon, to by ani nebol apríl, vymieňanie myšiek a klávesníc medzi počítačmi, pokiaľ sú blízko seba, alebo oproti sebe. Priehľadná páska do USB, no a ďalších kopec blbostí, ako vytváranie imaginárnych prúserov...

    Citácia čo som písal o 1. apríle u nás vo firme tento rok:
    Výťaz ceny za 1. aprílový žart

    Tak lokálne u nás vo firme vyhral elektrikár.

    Prišiel so šrobovákom k ovládaču žeriavu, niečo tam robil, dal tam ceduľku "Mimo prevádzky a išiel preč". Montážnici sa potom tri hodiny nadrapovali aby presunuli mašinu, keď sa im to podarilo, tak sa majster pýta, čo je tomu žeriavu? Elektrikár hovorí nič, stačí dať dole ceduľku, prvý apríl :)
    Stačil zdrhnúť skôr než im doklaplo čo vlastne povedal :)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Marián Kyral avatar 15.9.2014 18:57 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Že si s tých troll komentárov niečo robíš, to nemá cenu riešiť. U nás vo firme sa každoročne prvého apríla dejú úžasné veci, ten screenshot bez ikon, to by ani nebol apríl, vymieňanie myšiek a klávesníc medzi počítačmi, pokiaľ sú blízko seba, alebo oproti sebe.
    Jo tohle na mne zkoušel kolega. Máme stejnou myš a když jsem byl na obědě, tak myši vyměnil a šel na oběd. Já se vrátil, zjistil, že myš nějak nejede, nabootoval windows, tam taky nejela. No tak jsem si ji znova spároval s přijímačem a rebootnul zpátky do linuxu. Pak se kolega vrátil z oběda a strašně se divil, že mi ta myš funguje :-D

    Ovšem ještě větší sranda byla, když to chtěl napárovat zpátky na svůj přijímač. Dokud jsem nevytáhl svůj přijímač, měl smůlu. Prostě to nešlo.
    Bedňa avatar 15.9.2014 19:09 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    To že sa proti tebe otočí čo zamýšľaš na druhého je úplne bežné :-) S tým sa ale musí počítať.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Grunt avatar 15.9.2014 19:00 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Vidím, že elektrikáři ve všech firmách budou pravděpodobně stejně podlí :-)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Bedňa avatar 15.9.2014 19:19 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Je s ním sranda, jeho rozprávania zo života by vydali na knihu. Ako druhé meno sme mu dali Mexiko, pretože vysvetľovanie hocijakého problému osvetľuje "zoberieš toto Mexiko, dáš tam toto Mexiko a už to ide".
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Jendа avatar 15.9.2014 19:02 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Žeriav je jeřáb.
    15.9.2014 19:19 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    A drevokocúr je veverka.
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    PepaSFI avatar 14.9.2014 17:34 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    já sice nepracuju jako IT ale nějaký ten vtípek by se taky našel. Jednou jsme kamarádovi dali jako wallpaper jeho fotku jak se zrovna vzbudil. No koukal na to s hubou otevřenou dost dlouho než se z toho pohledu vzpamatoval.

    Taky je hezký dát někomu nic netušícímu do mašiny nějaké Live Linuxové distro. Docela zděšení když to naběhne a vypadá to úplně jinak.

    Dobrý taky bývalo zapnout na Palmu infra a chodit kolem noteboučků. Většina lidí vůbec netušila že má notes nějaký infraport natož aby věděli že je aktivní, takže propadali panice že se jim tam něco záhadného připojilo.

    S tím infraportem v Palmu se taky dala ovládat televize, další zdroj vtípků.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    Václav 14.9.2014 17:37 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Na tohle byla super N900. V hospodě řve televize, nikdo na ni nekouká, obsluha požadavek na ztišení ignoruje a jediný obsazený (tvůj) stůl to ruší v debatě? Ztišit není problém :-)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Max avatar 14.9.2014 17:40 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Když si vzpomenu, jak jsem učil chytrý ovladač ovládat více zařízení v domácnosti, tak skoro ani nevěřím, že to může jít i "lehce" :).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Václav 14.9.2014 18:14 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Ta aplikace měla presety pro hodně typů televizí, stačilo přečíst si co to je a najít ten správný. Pro případ nouze tam byl ultimátní vypínací widget, který během nějakých dvou minut odeslal vypínací kódy snad všeho co existuje a má IR ovládání :-)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    15.9.2014 01:51 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Sice se mi ten článek nedaří vygooglit, ale pamatuju, že jsem četl o verzi takovéhoto udělátoru, ale vestaveného do LED baterky (takové klasické černé duralové na tři "D" články), kde původní bílou 3W LED (typ Star, výrobce myslím Cree) nahradili stejně velkou a výkonnou IR LED a místo ušetřeného článku tam vsadili elektroniku (IR LED stačí mnohem nižší napětí). Udávaný dosah byl prý tisíc stop (tj. cca. 300m), čemuž bych i věřil - moje podobně výkonná baterka ve viditelném světle má od výrobce psaný dosvit 250m a IR LED jsou účinnější než bílé se stejným příkonem.
    Jendа avatar 15.9.2014 02:22 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    tv-b-gone
    Josef Kufner avatar 15.9.2014 14:01 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Díky.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Grunt avatar 14.9.2014 18:07 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Taky je hezký dát někomu nic netušícímu do mašiny nějaké Live Linuxové distro.
    Doporučil bych GNOME3. U toho i jako běžný uživatel mám furt pocit, že na mě někdo vytahuje počítačové kanadské žertíky.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    14.9.2014 20:31 Tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Vzpomínám si, že jeden kolega měl zálibu v poněkud eklhaft obrázcích. Všechny to trochu štvalo, ale přirozená lenost zatím vítězila. Jednou, když nezamčel a odešel, jsem příslušný adresář nechal sdílet a potom jsem všechny soubory přepsal logem projektu, na kterém dělal (ono to logo bylo taky pěkně hnusné). Docela se divil a sbírku pak už neobnovil.

    Jinak, i taková trivialita, jako povytažený konektor myši, dokážou člověku pěkně zatopit.

    A pak jsou vtípky z kategorie náročných a zdánlivě neškodných -- například přeskládat celý pracovní stůl zrcadlově. Pokud se to vezme i s poličkami a kabeláží, je náprava práce na celý den.
    xxxs avatar 14.9.2014 20:39 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    u nas je otacanie tiez velmi popularne, plus rozosielanie mailov vedeniu v mene obete. motivaciu odnaucenia nezamykania ti nezozeriem. ako admini ste mohli vsetkym nastavit setric so zamykanim pri necinnosti napr. 5 min.

    v xp otocenie sposobilo aj zoradenie ikon na ploche.
    Max avatar 14.9.2014 22:22 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Programátoři mají admin práva a jejich PC nejsou v AD. Takže můžeme nastavit cokoli, ale oni si to klidně vrátí. Tož tak.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    14.9.2014 21:44 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Ono je celkem znamo, ze nejvetsi kurvy jsou kamaradi, nicmene hrabani do nezabezpeceneho kolegova kompu mi prijde docela neslusne. Predpokladam, ze jeho rozepnuty batuzek taky proberete...
    14.9.2014 21:48 Seraph
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Ach pro lásku boží, plevel a zase plevel. Autor blogu je idiot, neb jeho činost byla jasná šikana. A osoba pod jménem odin je amorální odpad. Schvalování šikany je ... znakem nízké emocionální úrovně. Ochrana kolektivu před slabími ... Až vás bude kuchat nějaký negr na ulici, vzpomeňte si na vlastní slova. Byl a jste slabí. Ironie že zrovna takovéto keci ma programátor. Až budete odkázán na pomoc druhých a ostatní se na vás vyserou, budou pouze chránit kolektiv před slabím. Nechutné.
    14.9.2014 22:16 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    +1 občas mě fascinuje jak nízkou emoční inteligenci mají lidé pohybující se kolem IT. Zdar Max
    15.9.2014 01:16 odin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Nizke eq a nizka mira empatie je pro zivot vyhoda. Sam treba nejsem moc schopen pochopit a vcitit se do situace nekoho ciziho. V rodine pouzivam takovou pomucku, ze se snazim si predstavit sve pocity, pokud bych se ocitl v situaci, jako clen rodiny, do ktereho se snazim vcitit nebo jej pochopit. U cizich lidi se zase snazim odhadovat jejich reakce a postoje tim, ze si ocekavane dusledky urcitym zpusobem kvantifikuji a nasledne se snazim racionalne vyhodnotit dopady na jejich osobu a z toho jejich vyplyvajici nazory.
    Fluttershy, yay! avatar 15.9.2014 08:58 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    V rodine pouzivam takovou pomucku, ze se snazim si predstavit sve pocity, pokud bych se ocitl v situaci, jako clen rodiny, do ktereho se snazim vcitit nebo jej pochopit.

    Projekce může dávat dost zkreslené výsledky. Copak může, ona je prostě dává.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    15.9.2014 09:33 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Projekcia je niečo iné, je to spôsob, ako sa vyviniť premietnutím vlastných nedostatkov do iných - aj by som poukázala na konkrétne príklady tu v diskusiách, ale nie som si istá, či som už blokovaná :).

    Odin si trochu protirečí, tvrdí, že nemá empatiu, a na druhej strane si "predstavuje pocity, ktoré by mal, keby bol na mieste - v situácii rodinných príslušníkov. To by bez empatie nedokázal:). Vedel by iba "kvantifikovať" ich správanie a racionálne sa rozhodnúť pre efektívnu reakciu, tak ako v prípade cudzích:).
    Fluttershy, yay! avatar 15.9.2014 10:46 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    False-consensus effect (Nebudu zabředávat do toho, jak si humanitní obory přiohýbají termíny odjinud.)
    Odin si trochu protirečí, tvrdí, že nemá empatiu, a na druhej strane si "predstavuje pocity, ktoré by mal, keby bol na mieste - v situácii rodinných príslušníkov. To by bez empatie nedokázal:).

    Empatie obecně spočívá v identifikaci emocí té druhé osoby a ztotožnění se s nimi. loki/odin ale nepíše, že by dělal tohle, nýbrž uvažuje svoje potenciální emoce a roubuje je na tu druhou osobu (viz odkazovaný bias).

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    15.9.2014 11:41 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    no tak, každý pojem týkajúci sa človeka, jeho prežívania a správania, musí byť nutne ohnutý, pretože pomenúva množstvo veľmi zložitých a individálnych podobných javov, ale pojem projekcia sa používa na popis jednej z chýb sociálbeho vnímania, pričom je to zároveň "chyba" hojne nami (podvedome) využívaná na vyrovnávanie sa s náročnými situáciami/záťažou/pocitmi menejcennosti/napätím sprevádzajúcim konflikty s inými ľuďmi - podľa seba súdim teba! :)
    snazim si predstavit sve pocity, pokud bych se ocitl v situaci, jako clen rodiny, do ktereho se snazim vcitit nebo jej pochopit.
    toľko odin o empatii:)
    Fluttershy, yay! avatar 15.9.2014 11:55 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky

    Ne, nemusí. Třeba racionalita může znamenat nejméně tři různé věci, výsledek je bordel, ba až nedorozumění. Podobně s projekcí. Jako kdyby byl problém vymyslet si nové slovo…

    snazim si predstavit sve pocity, pokud bych se ocitl v situaci, jako clen rodiny, do ktereho se snazim vcitit nebo jej pochopit.
    toľko odin o empatii:)

    Píše, že se snaží. Jenže to dělá blbě (protože onen bias).

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    15.9.2014 12:34 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky

    myslím si, že odin len vytvára isté modelové situácie :) pre pokusné kralyky králiky

    15.9.2014 19:11 psio
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    False-consensus effect (Nebudu zabředávat do toho, jak si humanitní obory přiohýbají termíny odjinud.)

    Projekce je v psychologii jednoznacne chapany termin (cs, en) a patentovy zakon te spravne upozornil na tvuj omyl. Efekt falesneho konsensu jen relativizuje vseobecnou platnost teorie projekce, nezpochybnuje pojem samotny.

    Sorry, ale googlenim a zbeznym prectenim par hesel diry ve vzdelani nezalepis.
    15.9.2014 15:04 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Ano, je to tak. Ale lidé, co empatii nemají, asi nic jiného dělat nemůžou. Ale měli by si uvědomit, že tato forma emulace, může být naprosto zavádějící (ale asi pořád lepší než nic).
    Baník pyčo!
    Fluttershy, yay! avatar 15.9.2014 15:11 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Není přece problém načíst si něco literatury a na základě toho chování ostatních předvídat.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Václav 15.9.2014 21:24 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Taky na to trpím. Je to zlo, člověk si musí dávat neustále pozor aby někoho nevědomky neranil, neřekl něco nevhodného… A emulace je celkem vyčerpávající. Navíc je potřeba upravovat ji pro každého člověka zvlášť, protože každá osoba emočně reaguje trochu jinak. Výsledky jsou zavádějící, ale zlepšuje se to s dobou pozorování dotyčné osoby (při dlouhodobějším soužití takřka na 100% přesnost)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    16.9.2014 22:02 Odin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Otazkou je, u jakych lidi se vyplati tuto emulaci provadet. Jsem na tom podobne jako vy, take musim obcas premyslet, jak asi to, co chci rict, bude pusobit na jakeho cloveka. Toto vsak provadim u lidi, u kterych mam zajem na tom, abych s nimi dobre vychazel..
    15.9.2014 01:10 odin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Autor blogu je idiot, neb jeho činost byla jasná šikana.

    Proc by mel byt idiot? Sikanovani je prirozene a stare jako lidstvo samo.

    A osoba pod jménem odin je amorální odpad.

    Dekuji, dalsi oznaceni do sbirky. ;-)

    znakem nízké emocionální úrovně.

    EQ mam nizke od detstvi. Vim to o sobe a povazuji to za svou kladnou vlastnost a vyhodu, ze ktere tezim ve sve praxi.

    Byl a jste slabí

    Jsem rozhodne silnejsi a vitalnejsi nez je prumerny muz. ;-)

    Ironie že zrovna takovéto keci ma programátor

    Ja ale programator nejsem. ;-)

    Až budete odkázán na pomoc druhých a ostatní se na vás vyserou, budou pouze chránit kolektiv před slabím

    To se stat jiste muze mne i tobe, ale takovy uz je rad sveta.

    15.9.2014 06:40 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    práve ste názorne predviedli techniku otvorených dverí, po pánu Smolíkovi ste v tom najlepší:)...

    a pod. ako pán Smolík si naďalej myslím, že srandujete:)
    16.9.2014 22:14 Odin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Nektere veci jiste obcas prezenu, ale vicemene si legraci nedelam. Vim, ze pan Smolik mne podezira z toho, ze si jen vymyslim a bavim se tim, kdo mi na me mystifikace skoci. Samozrejme je jeho podezreni liche. Vzdyt jak dlouho zde pusobim? X let. Myslite si, ze by normalni clovek vydrzel nekoho mystifikovat tak dlouho? Ja myslim, ze by to byl priznak chore mysli ;-)
    Dalibor Smolík avatar 17.9.2014 10:55 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Já prostě jen věřím na "vesmírné zákonitosti", takové váhy, na které podle starověkých představ se dávaly dobré a špatné skutky. V rámci té vesmírné zákonitosti se nic neztratí, vše se jen přemění na jinou formu. Jestliže někdo zastává názor "právo silnějšího", má z určitého pohledu pravdu, ale jednou se mu to vymstí. Pozná totéž, co dělal sám. Někdo to akceptuje jako normální a smíří se s tím, jiný ne. Ano, zákonitosti přírody jsou neúprosné, skutečně přežijí silnější - ale neplatí to tak úplně. Přežijí především ti, kteří se umějí přizpůsobit. Třeba tím, že jeden pomůže druhomu proti tomu silnějšímu. I tyto příklady příroda zná.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    15.9.2014 17:32 Seraph
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Šikanování je přirozené? To buď tvrdí troll a nebo zpovikany, nikdy doteď netrpící hlupáček. Přeji Vám, aby jste jednou prošel blátem tohoto světa. Vzhledem k směrování události, to nebude již tak dlouho trvat. Je mi neskutečně líto, že dýcháme stejný vzduch.
    Fluttershy, yay! avatar 15.9.2014 17:55 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    To je asi jako s tou homosexualitou…
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    kotyz avatar 15.9.2014 19:07 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    A s tou je to jak? ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    15.9.2014 19:34 psio
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Mozna oboji. A neni ani moc dobry, zamotava se ve vlastnich rozporech a pusobi neverohodne. Vypravi (pohadky) jak by zatocil se zamestnanci (jak by letaly vypovedi), ale misto rizeni se frekventovane vykecava na diskusnich forech.

    Ja bych to videl na opusteneho hysterika nebo reinkarnaci dada po lobotomii, ktery se vyhranenym projevem snazi zvratit postoje na svoji neomarxistickou stranu ;-)

    16.9.2014 21:53 Odin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Prosim jak se zamotavam? A z ceho prameni tve poznani, ze rikam pohadky? Hysterik asi jsem, udelal to ze mne socialismus ;-), ale opusteny rozhodne nejsem. Naopak si rikam, ze musim brzo zpomalit a byt par dni sam.
    16.9.2014 21:54 Odin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Sikana je prirozena. Statistika mluvi jasne ;-)
    Fluttershy, yay! avatar 14.9.2014 22:43 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Zalepený senzor myši.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    AsciiWolf avatar 15.9.2014 00:07 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Nejlépe takto. ;-)
    15.9.2014 12:24 Jirka | skóre: 25
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    :-D :-D :-D
    Dokud to funguje, nešťourej se v tom!...
    15.9.2014 08:43 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Hele taky nezamykám když jdu z kanclu na oběd nebo jednání. Prostě si věříme. Kdybych lidem se kterými pracuju nemohl věřit, tak dám výpověď.
    Fluttershy, yay! avatar 15.9.2014 08:59 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    …s uklízečkama.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Max avatar 15.9.2014 09:08 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    My také ne. Většinou máme nastaven lock po 20min. Ale on to měl vypnutý úplně a vzhledem k tomu, že tam měl věčně otevřený admin přístup do db aj. věcí a do kanceláře měli přístup i neoprávnění lidé, tak jsme se to rozhodli řešit vtipně (a samozřejmě jsme ho několikrát předem nabádali, aby si obrazovku zamykal).
    Je s podivem, kolik lidí se na to dívá z té černé stránky, která v reálu vůbec nenastala, ani mně nenapadla :-/.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Grunt avatar 15.9.2014 11:34 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Ale on to měl vypnutý úplně a vzhledem k tomu, že tam měl věčně otevřený admin přístup do db aj. věcí a do kanceláře měli přístup i neoprávnění lidé
    A?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Marián Kyral avatar 15.9.2014 19:02 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Třeba do kanceláře vnikne kočka, proběhne se po klávesnici, vyvolá nějaký nepěkný příkaz a na průser je zaděláno. Zamykat klávesnici není od věci. Děti mne dostatečně vycvičily :-D
    Grunt avatar 15.9.2014 19:06 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    To netvrdím, ale zas představa že do místnosti naběhne uklízečka a nahackuje DB a zveřejní jména tajných agentů mi taky přijde směšná. Zvláště pokud není Max vlastníkem či spoluvlastníkem či nepracuje u CIA.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Max avatar 15.9.2014 20:03 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Ne, ale občas jsou uklízečky zaskakovány cizími lidmy a někteří z nich mají např. tendenci všechno uklízet (já vím, kdo by to byl řekl, ale tyto záskočnice jsme prostě nijak nevycvičili), takže přejede třeba hadrem po stole, po klávesnici atd. Náhoda je blbec, proč to riskovat?
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Václav 15.9.2014 21:36 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Wow, tak u nás je to přesně naopak. Po dvou dnech kdy brigádnice nevytřely v místě kde je nutné bezprašné prostředí jsme se jich (slušně) dotázali, jestli tedy konečně dorazí nějaká jejich kolegyně s mopem. Prý že není čas (byly dvě a dělaly za jednu uklízečku, co si při tom s náma ještě stíhá pokecat) a pak si došly stěžovat na vedení, že je buzerujem :D

    Druhý den vytření aspoň odflákly. jejich stížnost měla zjevně opačný efekt než chtěly.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Bedňa avatar 15.9.2014 22:04 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Keď už sme prešli k upratovačkám. Občas si idem umyť ruky, občas na WC a keď nastúpila nová upratovačka, tak bola stále na pánskych WC, zo začiatku sme si z toho robili srandu akože na ženské WC ešte nestihla prísť a tak. Časom to začalo dosť vadiť, akože môžem ísť na WC jej to nevadí. Proste prišiel som tam tri krát za deň a ona tam tri krát bola a vykecávala sa s chlapmi. Buď časom započula nejaké poznámky, alebo sa už niekto neudržal a povedal jej niečo, teraz ju už skoro nestretnem.

    Je to bežná záľuba upratovačiek, alebo len táto je iná :)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    PepaSFI avatar 16.9.2014 19:16 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    jo jak začne ženská uklízet, to je katastrofa. I ve filmu se to objevilo, dokonce se Sylvestrem Stalonem jak mu ve filmu Stůj nebo maminka vystřelí, starostlivá matinka vyšůrovala pistoli práškem na nádobí. Přeháněli jen lehce, u nás v práci se kdysi stalo že jedna taková vydrhla práškem na nádobí soustruh, samozřejmě hlavně ty mastný věci, kluzný plochy lože. Okamžitě to zrezavělo.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    17.9.2014 11:15 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Já slyšel o uklízečce, která tak usilovně čistila CRT monitor, až sedřela antireflexní vrstvu. Nejspíš také práškem na nádoví :-) .
    17.9.2014 16:04 Raduz | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Dlouhou dobu jsem měl na stole jako nouzový monitor sedmnáctku Sony Trinitron, který vzala uklízečka důkladně nějakým pískovým čistidlem. Při zapnutí po obrazovce běhaly jiskry a malé blesky :-)
    15.9.2014 09:39 Honz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Nedostatečná snaha o zabezpečení interních věcí firmy je dost závažné porušení pracovních povinností. Takže pokud to takového líného vola kolezi chtěli odnaučit, místo aby ho spostě práskli, tak je to nutno ocenit.
    Mnozí si tady cintají oděv zbytečně, protože průsery s odcizením dat a "průmyslovou špionáží" přesahují jejich zkušenosti...
    15.9.2014 10:51 vons
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky

    v popisu případu v blogu se vyskytlo přinejmenším několik znaků šikany na pracovišti:

     

    1. Zpochybňování profesní kvalifikace a odborní kompetence,
    2. na oběti se hledají výhradně - nenalezené, alespoň v blogpostu, žádné pozitivní vlastnosti,
    3. je terčem mnohokrát opakovaných posměšků a žertíků ze strany ostatních, kteří postupují jednotně,
    4. pedantský dohled nad jejím počítačem,
    5. zasahování do jejího osobního prostoru.
    je možné, že si zůčastnění  a souhlasící neuvědomují hranici mezi kanadskými žertíky a šikanou, ale z krátkého blogpostu se vyčíst nedá, jestli to zachází až tak daleko

     

    pavlix avatar 15.9.2014 10:54 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Zpochybňování profesní kvalifikace a odborní kompetence
    To je šikana?

    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    15.9.2014 11:24 vons
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    mobbér tu metodu využívá často
    Jendа avatar 15.9.2014 15:32 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    6. Max jí chleba. (mobber taky)
    15.9.2014 17:29 vons
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    pokud Max jí svůj chleba a nesežere se svýma kumpánama několikrát za sebou stejnému lajdáckému programátorskému kolegovi svačinu, je to samořejmě nezávádné chování
    Jendа avatar 15.9.2014 18:04 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Pak mi prosím vysvětli tu logiku použitou výše ((A dělá X) + (B dělá X) => (A je B))
    15.9.2014 18:23 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Že by Millovy kánony indukce případně naplnění pojmových znaků šikany? Zdar Max je Marx
    Max avatar 15.9.2014 12:09 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Dobrej joke :).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    rADOn avatar 15.9.2014 12:51 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Divim se ze nikdo nezminil vytahani klaves z klavesnice a prestaveni na nejakej vtipnej napis.

    BTW jednou se mi povedlo takhle vyzertikovat sam sebe. Dal jsem si BSOD screensaver a bavil se reakcema wydlaku. Ale zapomel jsem ze to ma i pekne verne vyvedeny kernel panic…
    "2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
    pavlix avatar 15.9.2014 12:58 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Ale zapomel jsem ze to ma i pekne verne vyvedeny kernel panic…
    You have been trolled ;).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Václav 15.9.2014 21:40 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    To mi kolega jednou udělal. Týden byl naštvanej a pak to nevydržel a upozornil mě na to. Jako by si za ty roky nevšiml, že na klávesnici prostě nekoukám :D
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Bedňa avatar 15.9.2014 21:52 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Už sa dostal QRcode Kernel Panic do mainline, alebo to bolo JOKE?
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Jendа avatar 15.9.2014 15:26 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Btw. co používáte na zamykání počítače s Xkama? Vyzkoušel jsem xscreensaver a xtrlock a ani jeden nebyl bezpečný. (po jeho pádu se odemkne desktop)
    Fluttershy, yay! avatar 15.9.2014 15:41 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Visací zámek.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    15.9.2014 16:35 jgf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    ah to bylo vtipne, vsechny krysy z kanalu ti urcite zatleskali...
    15.9.2014 16:33 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    xscreensaver obaleny while true?
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Jendа avatar 15.9.2014 16:58 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Může spadnout ten skript, nebo někdo zase vymyslí způsob, jak upozadit okno běžícího screensaveru.
    pavlix avatar 15.9.2014 16:46 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Osobně používám slock.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    15.9.2014 18:33 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    já používám flock, je to super kus softwaru, ale s tímhle vláknem moc nesouvisí. Taky ho používáš pavlixi? A jak se vlastně má tvoje žena? Nechceš o sobě napsat zápisek pusinko? Můžu ho napsat já?
    Bedňa avatar 15.9.2014 21:53 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Tak na nete nájdeš dosť návodov ako ho obídeš na Apple, alebo Win, takže tu sme narovno.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    17.9.2014 11:11 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Mně při jedné příležitosti napadlo vychytralé řešení - odpojit všechna vstupní zařízení (tj. všechno v /dev/input/*) na úrovni jádra tak, že by veškeré vstupní událostí byly zahozeny. Celé by to bylo ovládané např. zápisem do nějakého souboru v /sys. Když by se to spojilo s vhodným programem v userspace a například nějakou RFID čtečkou s delším dosahem, tak by uživatel nemusel nic řešit, protože všechna vstupní zařízení by byla během jeho odchodu zcela nefunkční. Nicméně nijak dál jsem to nerozvíjel.
    Josef Kufner avatar 17.9.2014 13:48 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Kdysi jsem potkal démona, který při zmizení bluetooth zařízení z dosahu (např. mobil) zamknul desktop a při návratu ho zas odemkl.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    16.9.2014 14:30 Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    mně se osvědčilo, odpojit USB zařízení přelepit uvnitř kontakty průhlednou izolepou a vrátit zpět do portu :)
    16.9.2014 15:18 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    Vulgarity.

    Zobrazit komentář
    18.9.2014 07:33 Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    děkuji za poklonu, těšilo me
    16.9.2014 15:04 j AM | skóre: 2 | blog: skeptik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    To je tak vtipné!
    16.9.2014 16:48 tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    WinNT, sejmout obrazovku, vložit do Irfan View (old verze) a režim celé obrazovky. Odejít lze klávesou ESC.
    PavlixovaZláŽena avatar 16.9.2014 22:08 PavlixovaZláŽena | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kandadské žertíky
    Prvním žertíkem jsem jednu dobu čas od času docela obstojně šikanovala sama sebe. Hledat na netu, jak z toho ven, bylo celkem složitý. Samozřejmě mi trvalo dost dlouho, než jsem se onu magickou klávesovou zkratku naučila, protože já a technika... kovářova kobyla... víte co. Ale prej dobře píchám. Injekce. ;)
    17.9.2014 12:13 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kanadské žertíky
    Odpojit monitor a pripojit na ukryte druhe PC s Linuxom, *BSD alebo aj Windows 98 :D
    18.9.2014 21:40 Vantomas | skóre: 32 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kanadské žertíky
    Pro ty, kde mají více tiskáren je dobrým fórem "oběti" v počítači ty tiskárny přejmenovat a po přehazovat je mezi sebou, zejména pokud je to mezi kanceláři, které jsou blízko sebe. To pak chudák běhá od tiskárny k tiskárně, protože slyší, že to tiskne za rohem a o něco později se kolegové shánějí po tom kdo jim tiskne v kanceláři... :-)
    Trojité Káčko avatar 19.9.2014 02:17 Trojité Káčko | blog: Zdar_Max | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kanadské žertíky
    Jedna taková věc a vytřel bych s tebou chodník zasranej od psů, pak by si mohl fňukat, že to byl žertík.

    Grunt avatar 19.9.2014 09:25 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Počítačové kanadské žertíky
    Taký děda? Vždyť by Vám akorát ruplo v zádech…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.