abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 14:22 | Zajímavý článek

    Jiří Eischmann se v příspěvku na svém blogu rozepsal o open source AdGuard Home jako domácí ochraně nejen před reklamou. Adguard Home není plnohodnotným DNS resolverem, funguje jako DNS forwarder s možností filtrování. To znamená, že když přijme DNS dotaz, sám na něj neodpoví, ale přepošle ho na vybraný DNS server a odpovědi zpracovává a filtruje dle nastavených pravidel a následně posílá zpět klientům. Dá se tedy používat k blokování reklamy a škodlivých stránek a k rodičovské kontrole na úrovni DNS.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 03:33 | Zajímavý software

    AI Claude Code od Anthropicu lépe rozumí frameworku Nette, tj. open source frameworku pro tvorbu webových aplikací v PHP. David Grudl napsal plugin Nette pro Claude Code.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 00:11 | Nová verze

    Byla vydána prosincová aktualizace aneb nová verze 1.108 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.108 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:44 | IT novinky

    Na lasvegaském veletrhu elektroniky CES byl předveden prototyp notebooku chlazeného pomocí plazmových aktuátorů (DBD). Ačkoliv se nejedná o první nápad svého druhu, nepochybně to je první ukázka praktického použití tohoto způsobu chlazení v běžné elektronice. Co činí plazmové chladící akční členy technologickou výzvou je především vysoká produkce jedovatého ozonu, tu se prý podařilo firmě YPlasma zredukovat dielektrickou

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 6
    včera 16:33 | Zajímavý projekt

    Patchouli je open source implementace EMR grafického tabletu (polohovací zařízení). Projekt je hostován na GitLabu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:11 | IT novinky

    Český Nejvyšší soud potvrdil, že česká právní úprava plošného uchování dat o elektronické komunikaci porušuje právo Evropské unie. Pravomocným rozsudkem zamítl dovolání ministerstva průmyslu a obchodu. To se teď musí omluvit novináři Českého rozhlasu Janu Cibulkovi za zásah do práv na ochranu soukromí a osobních údajů. Ve sporu jde o povinnost provozovatelů sítí uchovávat údaje, ze kterých lze odvodit, kdo, s kým a odkud komunikoval.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 02:11 | Komunita

    Google bude vydávat zdrojové kódy Androidu pouze dvakrát ročně. Ve 2. a 4. čtvrtletí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.1. 17:22 | Zajímavý článek

    Bezpečnostní specialista Graham Helton z Low Orbit Security si všímá podezřelých anomálií v BGP, zaznamenaných krátce před vstupem ozbrojených sil USA na území Venezuely, které tam během bleskové speciální vojenské operace úspěšně zatkly venezuelského diktátora Madura za narkoterorismus. BGP (Border Gateway Protocol) je 'dynamický směrovací protokol, který umožňuje routerům automaticky reagovat na změny topologie počítačové sítě' a je v bezpečnostních kruzích znám jako 'notoricky nezabezpečený'.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 11
    7.1. 06:11 | Nová verze

    Společnost Valve aktualizovala přehled o hardwarovém a softwarovém vybavení uživatelů služby Steam. Podíl uživatelů Linuxu dosáhl 3,58 %. Nejčastěji používané linuxové distribuce jsou Arch Linux, Linux Mint a Ubuntu. Při výběru jenom Linuxu vede SteamOS Holo s 26,32 %. Procesor AMD používá 67,43 % hráčů na Linuxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    7.1. 05:55 | IT novinky

    V Las Vegas probíhá veletrh CES (Consumer Electronics Show, Wikipedie). Firmy představují své novinky. Například LEGO představilo systém LEGO SMART Play: chytré kostky SMART Brick, dlaždičky SMART Tagy a SMART minifigurky. Kostka SMART Brick dokáže rozpoznat přítomnost SMART Tagů a SMART minifigurek, které se nacházejí v její blízkosti. Ty kostku SMART Brick aktivují a určí, co má dělat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (2%)
     (5%)
     (0%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (5%)
     (3%)
     (11%)
     (54%)
    Celkem 308 hlasů
     Komentářů: 7, poslední včera 15:35
    Rozcestník

    Kartinky + Arbeit macht frei + Vyhubení = žaloba

    8.11.2005 17:15 | Přečteno: 7612× | Jen tak

    Koukám na iDNES a co nevidím...

    Ředitel terezínského památníku Jan Munk podal trestní oznámení na neznámého pachatele kvůli grafickým montážím na webu Vesjolije Kartinki. Terčem drsného humoru tvůrců satirického serveru se totiž tentokrát stalo terezínské ghetto, "přestupní stanice" do koncentračních táborů.

    A tak dále... Tak si říkám, jestli se mi to nezdá. Humor by měl být trestný?

    Humor může být povedený, nepovedený, nechutný, sprostý, drzý, trefný, hloupý, trapný, urážející, ... A také může být humor černý. Pan ředitel Munk prohlásil, že obrázky jsou "nechutné a urážlivé". No, to má pravdu. Ale měla kvůli tomu být podána žaloba? Podle mě ne. A dále říká:

    Jednoznačně to znevažuje utrpení za druhé světové války.

    Není snad účelem humoru znevažovat? Je špatné znevažovat utrpení? Já myslím, že by bylo špatné na spáchané zločiny zapomínat. Ale znevažování není zločin. Pro někoho je to možná hřích... Ale to by neměla řešit policie.

    Zdeněk Zbořil (sympatický pán... pěkně mě podusil u přijímacích zkoušek :-)) se také vyjádřil:

    Některá "díla" by podle něj mohla naplnit skutkovou podstatu trestného činu podpory nebo propagaci hnutí směřujících k potlačení práv a svobod.

    A já to nechápu. Jak by někdo mohl považovat tento (černý, drsný, odporný, nevkusný, urážlivý, pobuřující... doplňte si sami) humor za _propagaci_ nacismu? Co chápu, to je znechucení - zvláště v případě někoho, kdo hrůzy koncentráku buď sám zažil, nebo kvůli nim např. ztratil někoho blízkého, známého apod. Nebo prostě obyčejné znechucení kohokoliv, kdo nerad vtipkuje o masovém vyvražďování. To všechno je pochopitelné. Ale snaha o kriminalizaci, to je úplně jiný kafe.

    Ať už se rozhodnu preferovat pro posuzování Imminent lawless action nebo Clear and present danger, pořád mi vychází, že zakazování humoru - jakkoliv hnusného - je velká chyba.

    Btw, Kartinki se omlouvají. Mrkev v zimě...

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    8.11.2005 17:46 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kartinky + Arbeit macht frei + Vyhubení = žaloba
    Policie teď zkoumá, zda nešlo o propagaci nacismu.
    To by by museli mít nacisti poměrně velký smysl pro humor. Zvláště, když se na inkriminovaném obrázku není žádný symbol, který by s nacismem přímo souvisel (hákový kříž a podobné věci). Nebo je snad Davidova hvězda aranžovaná do loga vyvolených symbolem nacismu? Nebo je tou propagací nápis "Arbeit macht frei"? Co takhle rovnou zbořit všechny koncentrační tábory a zakázat němčinu?
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    7.1.2008 11:29 Dezo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kartinky + Arbeit macht frei + Vyhubení = žaloba
    Mely by se zakazat vsechny symboly, zaprve ty ktere driv nekoho urazely a jsou predmetem propagace neceho spatneho napriklad hvezdy peticipe rude, nebo hakove krize, za to ze byli osklivi, a nebo davidovy hvezdy za to ze je museli nosit ublizovani zide na obleceni, fuj takova spatnost a stejne tak bych zakazal tetovani vseho druhu, protoze bylo vyuzivano k oznacovani veznu v pracovnich taborech a proto navrhuji zakazat preventivne vsechny znaky a insignie, ktere neznam a tim padem me urazeji, jak me ego, tak moji ynteygency. Zakazal bych globalne vsecky znaky ktere by mohly do budoucna nekoho urazet. Dale bych vyloucil nasledujici vycet jazyku za sve prohresky proti lidskosti v minulosti a za popirani vseho co komu neudelalo dobre: nemcina za 2.svetovou valku a vyhlazovani zidu, rustina za vyhlazovani valecnych i nevalecnych zajatcu v pracovnich zajateckych taborech a rozmach bolsevismu, italstina za vynalezeni a prvni sireni myslenky fasismu, latina za prime prolupachatelstvi pri rabovani upalovani ve stredoveku za spoluprace s cirkvi, arabstina za to ze se krizakum Sultan Salam z Alejku nechtel dat lacino, Francouzstina za sireni prvni myslenky komunismu, za johanku z Parku, a Anglictinu za Marxe, Engelse, Beatlese a podobne... Urcite se neco najde na kazdeho... Zakazal bych vsecko a za vsecko bych podaval zalobu
    8.11.2005 17:57 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kartinky + Arbeit macht frei + Vyhubení = žaloba
    Humor by měl být trestný?

    Vám to připadá jako humor?
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    8.11.2005 18:09 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kartinky + Arbeit macht frei + Vyhubení = žaloba
    Jestli to mně přijde nebo nepřijde humorné, je celkem irelevantní. Podstatné je, že to jako humor vzniklo a zcela zjevně je to jako humor prezentováno. Je to sice humor černý a možná nevkusný, ale pořád je to humor.
    8.11.2005 19:05 trocha pravdy | skóre: 3 | blog: nic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kartinky + Arbeit macht frei + Vyhubení = žaloba
    Ano, je to humor. Nebo snad chcete zakon na posouzeni humoru? To asi pak budeme utikat do Zeme Krale Miroslava, abychom se mohli smat a zpivat.
    alblaho avatar 8.11.2005 18:25 alblaho | skóre: 17 | blog: alblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kartinky + Arbeit macht frei + Vyhubení = žaloba
    Mám na to přesně stejný názor. Je to nechutné, přesto to oceňuji. Ano, občas mám chuť pobavit se tam, kam jen lze zajít. A nemyslím si, že bych tím já, nebo autor porušoval zákon.

    Je to o toleranci.
    8.11.2005 18:57 Thaweg | skóre: 16 | blog: Herbatka | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kartinky + Arbeit macht frei + Vyhubení = žaloba
    Souhlasím s blogpostem. Cenzura je podle mě na nic, mimo jiné protože hlavně na internetu působí docela kontraproduktivně (jako neplacená reklama). Můžu vypadat jako cynik, ale v téhle době myslím cenzura docela ztrácí smysl. Osobně mám pochybnosti i o užitečnosti paragrafu ohledně "Podpory hnutí...". Myslím, že otevřená diskuze (třeba i na školách) by extremistům vypustila rybník daleko lépe. Ale to je jenom můj názor.
    8.11.2005 19:06 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kartinky + Arbeit macht frei + Vyhubení = žaloba
    Myslím, že otevřená diskuze (třeba i na školách) by extremistům vypustila rybník daleko lépe.
    To bych rád. Ale bojím se, že jde o v naší zemi o nesplnitelné přání. Příklad ze života: bratr mojí přítelkyně je policista. Jako takový musel absolvovat nějakou tu policejní školu. Během teoretických i praktických předmětů se většina vyučujících nijak netajila různě vyhrocenými rasistickými a xenofobními názory. Například jeden takový přednášející budoucí policajty ujistil, že než udělovat cikánům pokutu, je daleko lepší je zmlátit, protože stěžovat si stejně nepřijdou...
    9.11.2005 00:49 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kartinky + Arbeit macht frei + Vyhubení = žaloba
    Během teoretických i praktických předmětů se většina vyučujících nijak netajila různě vyhrocenými rasistickými a xenofobními názory.
    Asi je pak typicke pro de facto rasistickou a xenofobni spolecnost, ze zacne misto na tohle skryte "nacisticke" klima utocit na otevrenou (byt drsnou) satiru a ironii - ono by se to taky dalo chapat castecne jako satira na nadmerne vyuzivani obeti valek pro progandisticke ucely a tabuizovani jakekoliv legrace na toto tema.

    Oni totiz radoby "cenzori" nejak nechapou, jak je dulezity kontext (kazdeho slova BTW). Kdyby se takove obrazky objevily objevily na nejakem neonacistickem webu apod., bylo by znechuceni a kritika na miste. Kdyz se objevi na tvrde recesistickych strankach, ktere jsou nadto svym drsnym humorem a programovym znevazovanim vaznych temat a verejnych osobnosti vyhlasene, je jejich reakce neprimerena a spise jen doklada to, co si takovy humor bere na musku (netvrdim, ze zcela vedome).

    Stejne jako sveho casu uplne nevinny vtipek Ester Kocickove, navic vysloveny v ramci rozhlasove role ("ja mu rikam, ze komunisti jsou prasata") vzbudil abnormalni a hysterickou reakci nekterych "odpovednych", je i tohle jen vtip, ktery potkate v ruznych variacich skoro vsude, aniz by byl za nej nekdo trestan. Kdo sleduje vsechny ty kabarety, besedy, hospodske debaty?

    A souhlasim s tebou, ze i tohle muze nebezpecny precedens pro omezovani vyjadrovani na internetu. Zajimalo by me, kdy si takhle pani cenzori doslapnou na weby tzv. komunisticke mladeze nebo vubec KSCM (komunismus je pokud vim porad jeste oznacen zakonem za zlocinny rezim). Ale kdyz se muze mistopredseda naseho parlamentu verejne paktovat s byvalym dustojnikem StB, jak se psalo dnes v novinach, asi je lepsi virit vodu jinde. Tam, kde to nikoho z mocnych neboli a kde to bude videt.
    9.11.2005 08:41 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kartinky + Arbeit macht frei + Vyhubení = žaloba
    Stejne jako sveho casu uplne nevinny vtipek Ester Kocickove, navic vysloveny v ramci rozhlasove role ("ja mu rikam, ze komunisti jsou prasata") vzbudil abnormalni a hysterickou reakci nekterych "odpovednych",
    Na tom bylo nejhorší, že přímo nadřízení té E. Kočičkové jí nařídili, aby se omluvila. To je opravdu k zblití. A ještě ke všemu za to všichni platíme poplatky, protože šlo o Český rozhlas. Když jsem poprvé slyšel, že si některý z těch komunistů stěžoval (Filip?), nechtělo se mi takové absurditě věřit. A když z toho vzešlo nařízení povinné omluvy, tak to už jsem kolem sebe viděl cedule "Kocourkov". A aby toho nebylo dost, tak o nezákonnosti rozhodla dokonce Rada pro rozhlasové a televizní vysílání. V té souvislosti jsem ocenil alespoň nádherně vtipný titulek článku na iDNES: Komunisté nejsou prasata, rozhodla rada. Krásně to vystihuje naprostou uhozenost celé kauzy.
    kdyz se muze mistopredseda naseho parlamentu verejne paktovat s byvalym dustojnikem StB
    Což o to, že se s někým paktuje... to bych nezakazoval. Jen by to pro mě byl signál, abych ho nevolil (ale protože je to komunista, tak bych ho stejně nevolil, i kdyby všechny estébáky veřejně odsuzoval...). Ale on byl sám velmi přičinlivým "spolupracovníkem". A to je důvod, proč by IMO neměl žádnou ústavní funkci zastávat. Trefný komentář (jako ostatně často) je na BBC: Paroubek má Filipa, Filip zase Hanzalíka.
    9.11.2005 09:23 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kartinky + Arbeit macht frei + Vyhubení = žaloba
    BTW. Kočičkové to nikdo z rozhlasu nenařídil. Ona by za a) stejně neposlechla ;-) b) nebyla zaměstnanec CRO.
    Omluvil se Jan Pokorný a to tak, že se neomlouvá komunistům, ale posluchačům za to, že slyšeli hrubý výraz, který je pohoršil. A že ... Já neříkám že měl a neměl, to už je dál, ale jenom uvádím na pravou míru. (Zdroj informací je obeznámený a řekl bych důvěryhodný).
    9.11.2005 09:38 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kartinky + Arbeit macht frei + Vyhubení = žaloba
    BTW. Kočičkové to nikdo z rozhlasu nenařídil.
    Aha, sorry, špatně jsem si to pamatoval. Omlouval se jen šéfredaktor ČRo1 Radiožurnálu. Nicméně ani já jsem nepsal o omlouvání komunistům. Omlouvání posluchačům je dostatečně absurdní. On k tomu řekl: ""Můj názor je neměnný už několik let. Nehodlám dopustit, aby se v éteru objevovaly vulgární výrazy. Platí to i pro satiru."
    9.11.2005 09:51 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kartinky + Arbeit macht frei + Vyhubení = žaloba
    To je OK. Já jen shodou okolnosti měl na telefonu, když jsem to četl, člověka co tam pracoval a tak jsem se ho zeptal. Máte dobrou pamět. Takhle to prý J. P. říkal, když se z toho snažil vybruslit. Ester se pak omluvila v ZOO prasatům za to srovnání,
    Tohle komunistům, mám ten pocit moc nevyšlo, nakonec byli za kašpary ještě větší.
    Což nic nemění na absurdnosti věci.
    9.11.2005 09:54 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kartinky + Arbeit macht frei + Vyhubení = žaloba
    Máte dobrou pamět.
    Tak dobrou zase :-). Já jsem si pamatoval jen to "Nehodlám dopustit, aby se v éteru objevovaly vulgární výrazy." -- a Google mi našel ten citát celý.
    9.11.2005 10:03 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kartinky + Arbeit macht frei + Vyhubení = žaloba
    To je zdroj osobně. Ten mladší. Čekám, že mi dá do nosu. :-)
    8.11.2005 19:19 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kartinky + Arbeit macht frei + Vyhubení = žaloba
    Já se tomuhle vtipu moc nesměju, i když mám černý humor rád. Mám pro sebe (pro sebe a jen sebe) hranci, že se nemá trefovat do trpících a bezmocných.
    Ta žaloba je ale taky divný vtip. Po www je fašounů, ukrytých v lákavých obalech mystiky a zajímavostí mraky. Žádná sranda, myslejí to vážně. A nikoho to nevzrušuje. Na oslavách narozenin vůdce se hajluje a opět klídek. A tenhle, podle mne blbej, vtip vadí.
    Když se setkám s televizí, vidím střídání záběrů z hladomoru s reklamou na sušenky, hromady mrtvol bez přechodu střídaný záběry z nějakýho VIP mejdánu. Není tohle větší cynismus? Bych řekl že jo.
    8.11.2005 19:22 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kartinky + Arbeit macht frei + Vyhubení = žaloba
    Čímž chci říct, že tu žalobu mám za praštěnou.
    Heron avatar 8.11.2005 20:16 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kartinky + Arbeit macht frei + Vyhubení = žaloba
    Pro ulehčení podávání žalob tam mají formulář.

    Kartinki jsem objevil před pár dny a chodím si tam pro dobrou náladu. Tohle se mi zdá snad nejpodařenejší ;-).
    8.11.2005 20:25 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kartinky + Arbeit macht frei + Vyhubení = žaloba
    Kartinki mají silnější momenty i slabší, ale hlavně platí, že se opravdu nebojí žádného tématu. A takové věci jsou určitě potřeba, i když už jsem tu za to dostal.
    Copak toho není dost?
    8.11.2005 21:13 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kartinky + Arbeit macht frei + Vyhubení = žaloba
    To já je sledoval ještě na kompostu :-). Pravdou je, že spousta vtipů je docela trapných, ale najdou se tam i vtipné (a hlevně kvalitně nakreslené věci). Žaloby jsou imho blbost, jinak by to mohlo dopadnout takto.

    Jinak, pokud už něco podporuje nacismus, tak to spíš tento obrázek :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    9.11.2005 01:18 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kartinky + Arbeit macht frei + Vyhubení = žaloba
    Nejtrapnejsi je ovsem v tom clanku na iDnes toto vysvetleni:

    "Z nápisu VyVolení se tak staly v grafických realizacích Vyhubení (rozuměj Židé) či Vyholení (rozuměj SSmani)."

    Nemelo by byt trestne vysvetlovat vtipy? Cikan (rozumej Rom), teplous (rozumej muz s homosexualni orientaci), blbec (rozumej osoba nevalneho intelektu a chovani)? V tom pripade je skoro kazdy (takto vysvetlovany) vtip na hranici zakona (znate ten, jak se Klaus holi pred zrcadlem... nic nebude, hrozi urazka prezidentskeho majestatu a nasledne zruseni portalu abclinuxu.cz, to si nevemu na triko). To jsme zase tam, kde na cisarpana sraly mouchy a sedm kuli jako v Sarajevu.
    9.11.2005 01:26 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kartinky + Arbeit macht frei + Vyhubení = žaloba
    Hlavne, ze maji poucovatele z iDnes chybu v nazvu dotycneho webu ("vesjolije" vs. spravne vesjolyje"), asi je nenapadlo, ze je to rusky, ale aspon by se tam mohli podivat.

    BTW tem, kteri uz to nepamatuji: "kartinki" byly takovy uhozeny rusky obrazkovy casopis pro deti, ktery si objednavaly povinne cele tridy coby doplnek k vyuce bratrskeho jazyka (omlouvam se, vlastne nevim, jestli byl uhozeny, nikdy jsme ho necetli, slouzil stoceny jako mlatidlo spoluzaku).
    9.11.2005 08:50 Martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kartinky + Arbeit macht frei + Vyhubení = žaloba
    :-))) server kartinki.cz i kompost.cz jsou mi velmi dobre znamy, nemyslim ze je to na zalobu, je to jen cisty cerny humor v te nejdrsnejsi podobe... a komu se to nelibi, tak ma proste smulu a na podobne servery at nechodi, ze :) taky mne nezajimaji servery neonacisticke strany ci teroristickych organizaci....
    9.11.2005 08:58 Martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kartinky + Arbeit macht frei + Vyhubení = žaloba
    Dalibor Smolík avatar 10.11.2005 08:29 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kartinky + Arbeit macht frei + Vyhubení = žaloba
    Ukázal jsem stránku s obrázkem z Terezína svému "pubertálnímu" synovi. Ten se na to podíval a řekl, že to není moc vtipné.
    Myslím, že to mluví za vše. Nevím, jestli je to na žalobu, ale morální odsouzení lidmi by mělo možná větší účinek, než úřední úkon.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    10.11.2005 09:26 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kartinky + Arbeit macht frei + Vyhubení = žaloba
    To přeci není vůbec podstatné, jestli to vám (nebo komukoli jinému) připadá vtipné. Podstatné je, jestli je vtip (lhostejno, zda špatný nebo dobrý) důvodem k žalobě. Podle mne jednoznačně ne, připadá mi absurdní, aby byli lidé souzeni za vtipy. Ale ještě absurdnější by mi připadalo, kdyby rozhodnutí soudu mělo záviset na tom, jestli je ten vtip povedený nebo ne. Kdo by to posuzoval? Soudce (co když je to naprostý suchar)? Nebo by se na to zřídila nějaká komise pro posuzování kvality humoru?

    Aneb jak často říkám: vtip, který se nikoho nedotkne, je dobrý tak akorát do televize nebo do časopisu…

    31.12.2007 17:55 asdf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kartinky + Arbeit macht frei + Vyhubení = žaloba
    lol kazdy sa tu jebka o to ze to neni smiesne ani moslimom nepride smiesne robit karikatury a proti nim ste urcite nic nepisali

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.