abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:22 | Nová verze

    Hudební přehrávač Amarok byl vydán v nové major verzi 3.0 postavené na Qt5/KDE Frameworks 5. Předchozí verze 2.9.0 vyšla před 6 lety a byla postavená na Qt4. Portace Amaroku na Qt6/KDE Frameworks 6 by měla začít v následujících měsících.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 21:44 | Komunita

    Ubuntu 24.10 bude Oracular Oriole (věštecká žluva).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 20:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.45.0 distribuovaného systému správy verzí Git. Přispělo 96 vývojářů, z toho 38 nových. Přehled novinek v příspěvku na blogu GitHubu a v poznámkách k vydání. Vypíchnout lze počáteční podporu repozitářů, ve kterých lze používat SHA-1 i SHA-256.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:33 | IT novinky

    Před 25 lety, ve čtvrtek 29. dubna 1999, byla spuštěna služba "Úschovna".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 24.04.28 s kódovým názvem Time After Time svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) a nová verze 7.24.0 souvisejícího frameworku MLT Multimedia Framework. Nejnovější Shotcut je vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.4. 16:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.4. 03:22 | Zajímavý článek

    V aktuálním příspěvku na blogu počítačové hry Factorio (Wikipedie) se vývojář s přezývkou raiguard rozepsal o podpoře Linuxu. Rozebírá problémy a výzvy jako přechod linuxových distribucí z X11 na Wayland, dekorace oken na straně klienta a GNOME, změna velikosti okna ve správci oken Sway, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.4. 00:11 | Nová verze

    Rakudo (Wikipedie), tj. překladač programovacího jazyka Raku (Wikipedie), byl vydán ve verzi #171 (2024.04). Programovací jazyk Raku byl dříve znám pod názvem Perl 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    27.4. 17:44 | Nová verze

    Společnost Epic Games vydala verzi 5.4 svého proprietárního multiplatformního herního enginu Unreal Engine (Wikipedie). Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    26.4. 17:11 | Nová verze

    Byl vydán Nextcloud Hub 8. Představení novinek tohoto open source cloudového řešení také na YouTube. Vypíchnout lze Nextcloud AI Assistant 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    KDE Plasma 6
     (75%)
     (8%)
     (2%)
     (15%)
    Celkem 883 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Stavba století započala

    10.3.2011 02:35 | Přečteno: 1529× | poslední úprava: 10.3.2011 23:13

    Včera dorazila parta řemeslníků a jala se pracovat na mém balkoně, Mazaně, když jsem já předtím mazaně uklidil balkon, odstranil holubí trus, zahájili práce na zasklívání. Docela jim to šlo a skončili k večeru, když mi oznámili, předem, že vše dokončí v sobotu. No budou muset, neb jsem jim zálohu nedal, takže pokud nedokončí nic nedostanou, ale myslím, že podle toho jak pracovali, potíž nebude. Zřejmě jsou to slušní řemeslníci. Slušné řemeslníky mám rád. Udělali stříšku, pěkně bez nějakých zřejmých vad i obložení zábradlí, v sobotu upevní lišty, po kterých budou chodit okna a vystaráno.

    Pak odchytnu Zdeňka, který připravuje dřevo na podlahu a ostění, udělá podlahu a ostění a bude s balkonem hotovo. Rozhodl jsem se v konečné fázi pro dřevo. Buď modřín, nebo borovici. Staré lino jsem umyl do čista, nechal jsem ho na podlaze balkonu jako izolaci, na něj dá Zdeněk rošt a palubky. Potom dopravím na balkon houpací křeslo z blázince, které jsem dostal od pacienta na rozloučenou. Houpací křesloTady o tom píši.

    Prostě líbí se mi, že s nadcházejícím jarem, budu mít prostor, kde bude klid, pověsím tam houpací sít, budu tam mít křeslo, stolek na Maca a výhled do kraje. V houpací síti čas od času hodlám spát, protože v té se spí náramně. Jinak Rita, z pilnosti uklízela, nechtěla čekat do pondělí, kdy přijde služka a našla v obálce položené v předsíni na botníku dvoutisícovku. Kdy a proč sem ji tam nechal nevím, divím se že služka si ji nevšimla. No byla milá. Dva tisíce nenacházím jen tak každý den. Peníze doma právě kvůli služce nenechávám protože má klíče a tak prostě si myslím, že mít doma peníze není zrovna nejchytřejší. Přeci jen, kradou se snadněji, než třeba počítač. Toho bych si asi všiml hned, peněz třeba až za několik dní. Takže jsem trochu eliminoval vydání posledních dní, za knížky a filmy. Koupil jsem zase několik zajímavých titulů.

    Jo jo, našel jsem ve schránce oznámení, že sčítací komisařka přijde 8.3, mezi 16-18, jenže jsem ho našel v té schránce 8.3 ve 20 hodin večer. Tak nevím jestli byla sčítat, ale stejně jsem nehodlal na ni čekat. Ani nehodlám. Nijak nechápu co je státu do toho jaký mám majetek, nebo z čeho je můj byt. Pokud to chtějí vědět, ať si to zjistí na berňáku, tam mají podklady a jinak plány domu zcela jistě budou na stavebním úřadu. Kolik nás bydlí v bytě si mohou zjistit na městském úřadu, nebo v katastru nemovitostí. Nijak se nemíním namáhat cokoliv státu ulehčovat. Jestli pracuji a nejsem doma, pak se musejí smířit s tím, že výdělku dám přednost před sčítáním lidu.

           

    Hodnocení: 56 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    MaFy avatar 10.3.2011 07:19 MaFy | skóre: 24 | blog: kecy | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    Nezapomen, ze je to (bohuzel) tva povinost. Pokud si TY nezastihl komisare, musis pro formular na urad, jinak ti hrozi pokuta ;-) BTW: Vsude na netu je plan, jak se prihlasit k jedyum, ale proc ne treba k Gentooistum? :-)

    MaFy
    Lidé se dělí do 10 skupin. Na ty, co rozumí binárnímu kódu a na ty ostatní...
    kotyz avatar 10.3.2011 11:21 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    Jo, k tomu plánu sem se taky přihlásil, jen teď nevim co do tý kolonky mam napsat, jestli JEDI, JEDIISMUS (nemam rád -ismy) nebo RYTÍŘ JEDI, protože těch plánu a stránek k tomu je několik a jmenuje se každá jinak. Tak aby nás sečetli všechny najednou a měli sme co nejvyšší počet lidí co se k nám hlásí :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    10.3.2011 12:15 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    Jedině Sith. Jedi jsou strašní trapáci, co jdou proti lidské přirozenosti.
    10.3.2011 14:12 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    No, je pravda, že mít ho červenýho je asi přirozenejší, než zelenýho, modrýho nebo fialovýho. Mluvím samozřejmě o meči.
    =^..^= AmigaPower® avatar 10.3.2011 23:39 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    LOL! BTW: "Já byl zrovna na sčítání v zahraničí, no a šenghen... ;-)
    limit_false avatar 11.3.2011 15:05 limit_false | skóre: 23 | blog: limit_false
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    Zas tam nepiste uplne blbosti, protoze detekce je "jednoducha". Nejlepsi je "pridani bileho sumu", napr.:

    Sčítání vovcí II - písek do ložisek!

    Pointa je, ze to nesmi udelat vsichni stejne, protoze to bude videt jako anomalii (bily sum = kazdy to musi udelat trocha jinak). Taky pozor na to, ze otazky jsou korelovany, tudiz si nelze vymyslet jenom tak cokoliv.
    When people want prime order group, give them prime order group.
    limit_false avatar 11.3.2011 15:49 limit_false | skóre: 23 | blog: limit_false
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    Ciste technicky to nesmi byt uplne bily sum, protoze by se to "zprumerovalo" zpatky, je tam potreba dat jenom nejaky "bias".
    When people want prime order group, give them prime order group.
    10.3.2011 11:43 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    Mít ty prachy, tak tu pokutu klidně zaplatím. Takhle tam holt nějaký blbosti budu muset vyplnit...
    MaFy avatar 10.3.2011 17:18 MaFy | skóre: 24 | blog: kecy | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    Taky, taky. Kdybych mel tech zbytecnych 10k, tak se jim na to vykaslu...
    Lidé se dělí do 10 skupin. Na ty, co rozumí binárnímu kódu a na ty ostatní...
    limit_false avatar 11.3.2011 15:52 limit_false | skóre: 23 | blog: limit_false
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    A co treba misto placeni pokuty se slozit na soudni obranu nebo zazalovat stat? Nevim jak moc je to pruchozi, odpoved budu vedet tak za cca 2 tydny.
    When people want prime order group, give them prime order group.
    MaFy avatar 11.3.2011 16:36 MaFy | skóre: 24 | blog: kecy | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    Za cca dva tydny jiz bude po akci ;-)
    Lidé se dělí do 10 skupin. Na ty, co rozumí binárnímu kódu a na ty ostatní...
    10.3.2011 08:41 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    Nijak nechápu co je státu do toho jaký mám majetek, nebo z čeho je můj byt.

    To je skutecne podivne scitani lidu. Kolik v byte bydli lidi, to beru. Rodice, deti, babi, deda... Jaky ma kdo majetek, z ceho je byt (z umelecky vyrezavane slonoviny????) Co je komu do toho? Ke me prijde obalka do schranky, zasantrocim ji nekam aby se neztratila, samozrejme se ztrati, zaklepe mi tu nekdo na dvere, zepta se kdo zde bydli, do ktere etnicke skupiny patri a padla. Mozna jde o to zjistit zda majitel sdili byt s podnajemnikem, prijem zatajuje?
    10.3.2011 09:33 P.P.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    Mozna jde o to zjistit zda majitel sdili byt s podnajemnikem, prijem zatajuje?
    Stat o tohle rozhodne nema zajem. Kdyby mel, tak misto zvedani DPH zacne delat poradek zatne tipec prizivnikum a zacne se starat o to co se deje s penezma danovych pokladniku a zamezil by rozkradani, jenze to je moc prace je jednodussi globalne zvysit DPH, oddnesou to nejnizssi vrstvy zatimco tem s platama 60k+ to nic neudela. Je to stejne jako se scitanim proc tahat data ze socialek, katastru, registru obyvatelstva je prece jednodussi obejit tech 10M lidi ktery si to zaplati z dani, misto toho aby zaukolovali v kazde instituci par urednicku a narusili jejich serii vyher v Solitaru. Ale pravdepodobnejsi duvod je ten, ze na tech uradech je takovy bordel ze data z nich by byla nepouzitelna. Je pomalu na case provest na hrade dalsi defenstraci a hlavne se podivat co je dole pod okny prece nebudeme tak hloupi jako nasi predci :)
    10.3.2011 19:55 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    narusili jejich serii vyher v Solitaru

    +1

    No me jen tak napadlo ze by mohli ze zatajeneho prijmu vytlouct vic dani. Za pronajmuty pokoj(beze stravy) plati zahranicni student $300 mesicne.

    limit_false avatar 11.3.2011 15:59 limit_false | skóre: 23 | blog: limit_false
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    Co udelat to jak Nemci nedavno:

    Ziskali bankovni data uctu v Lucembursku (nebo Lichtenstejnsko/Svycarsko) co leaknul nejaky "bankovni urednicek", nikomu nerekli, ci data maji a ted at si to doplati na danich nebo soud. AFAIK vsichni/vetsina to doplatila. (Existuje i plan nevyzadujici podobneho bankovniho urednicka).

    Urednicek si prisel na ne celkem malo penez, je to krasne kdyz zlodej okrada zlodeje.
    When people want prime order group, give them prime order group.
    10.3.2011 13:22 a
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    Zacali s praci na tvem mauzoleu?
    10.3.2011 23:15 b
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    :-)
    10.3.2011 14:14 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    Heh, zajímalo by mě, kolik soudruhů teď nebude moct kvůli tvýmu zasklenýmu balokonu v noci oka zamhouřit, nad tou hroznou nespravedlností :-D
    Marcela* avatar 10.3.2011 15:38 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    Ohledně sčítání lidu už se nebudu rozčilovat, bylo to probráno na jiných blozích. Vyhodí se oknem peníze ze státní kasy, nějací prevíti si namastí kapsu, a ještě se zbytečně "zbuzeruje" celý národ. Ke všemu se dává příležitost podvodníkům, vniknout do bytů především starších lidí a okrást je.

    Jinak, myslím že s tou dřevěnou podlahou jste se rozhodl dobře.

    Houpací síť je super vynález, občas si na chatě po obědě v ní zdřímnu. Jen na dlouhé spaní není. Nedá se ležet na břiše ani na boku, ta jedna poloha za chvíli omrzí, navíc páteř nemá oporu.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    10.3.2011 15:40 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    Ale dá se v ní spát na boku.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Marcela* avatar 10.3.2011 15:48 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    Ú, to moc ne. Ona ta síť ohýbá tělo do luku :-).

    A střecha bude z bitumenových šindelů?
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    10.3.2011 15:50 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    ne, kovová konstrukce a plast, střecha už je.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Marcela* avatar 10.3.2011 15:55 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    To bude asi spolehlivé. Šindele se časem zkroutí a může zatékat, roste na nich mech.

    Ti holubi, až budou cupitat po stříšce, vás ale asi stejně budou štvát. :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    10.3.2011 16:50 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    Udělali stříšku, pěkně bez nějakých skrytých vad
    a to se jako da hned poznat?
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    10.3.2011 22:56 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    Inženýr by snad mohl znát metodiku detekce vad... a terapeut na to ani nepotřebuje technickou VŠ.
    10.3.2011 23:03 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    Terapeut má dva výuční listy z černého řemesla a takových věcí se docela dost nadělal, takže je schopný vidět co ajták nevidí nebo potřebuje měřící zařízení aby mu to řeklo, jak to vypadá. On ten terapeut, něco v životě udělal a dokázal v tomto směru. Tedy jen zase jeden rádoby chytrej, co tu blábolí pod nickem w4rr10r :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    kotyz avatar 10.3.2011 17:02 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    Potom dopravím na balkon houpací křeslo z blázince, které jsem dostal od pacienta na rozloučenou. Houpací křesloTady o tom píši. Prostě líbí se mi, že s nadcházejícím jarem, budu mít prostor, kde bude klid, pověsím tam houpací sít, budu tam mít křeslo, stolek na Maca a výhled do kraje.

    Nevěřim, že by se vám to tam všechno najednou vešlo :-D

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    10.3.2011 19:19 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    Tak jako prvni bude kreslo. Pak stolek a hned jak bude hamaka. Staci si jen objednat.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Marcela* avatar 10.3.2011 20:08 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    Třeba je ten balkon nafukovací
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    10.3.2011 20:15 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    Tak hamaka se da slizit kreslo je v jednom koute stolek u nej, nevim v cem je problem. Zrejme v predstavivosti a problem v prostorovem videni.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Marcela* avatar 10.3.2011 21:09 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    problem v prostorovem videni.
    Já ten balkon neviděla, ani neznám rozměry, takže nemohu použít žádné prostorové vidění :-).

    Pouze odhaduji. Když si však představím nějaký balkónový standard, tj. cca 1,7 x 3m /+-/, se mi tam všechny 3 věci nevejdou. Vím, kolik ta síť potřebuje i s provazem na délku. Mně na chatě zabere téměř 4 metry na délku, na šířku je taky potřeba prostor, abyste nenarážel do předmětů kolem.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    10.3.2011 23:20 jilek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    Jenda bydlí s Grossem v luxusní lokalitě, tam nejsou balkóny, ani lodžie, ale terasy, prostě bejváky pro kapitalisty, co majetek furt kapitalizujou!

    Jinak předpokládám, že bydlí maximálně ve zvýšeným přízemí, takový pěkný zhoupnutí na nudlovým balkóně ve vyšším patře....
    10.3.2011 20:56 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    Jen me tak napadlo jestli nahodou nepotrebujes stavebni povoleni na upravu balkonu, aby jsi nahodou nazacvakal pokutu nebo nedostal narizeni to zbourat. Hlavne davat pozor aby pri montazi nespadl dolu na chodnik ani spendlik.
    MaFy avatar 10.3.2011 21:01 MaFy | skóre: 24 | blog: kecy | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    Podle toho co pise ne. Stavebni povoleni je potreba pouze v pripade, ze menis rozmery, ci delas vyrazne zasahy do puvodni stavby... Rekonstrukce typu noveho oblozeni, zaskleni a tak je v pohode. Jediny problem muze nastat, kdyz je barak stary a vedeny jako pamatka (ci tak nejak). Treba v Holesovicich jsme na vymenu oken za plastove musely pozadat pamatkovy urad :-)
    Lidé se dělí do 10 skupin. Na ty, co rozumí binárnímu kódu a na ty ostatní...
    10.3.2011 23:25 jilek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    Některý baráky, družstva, nebo sdružení spoluvlastníků kvůli jednotnému vzhledu vyžadujou minimálně dát na vědomí, jestli ne souhlas. I když na takovým sídlišti, co může bejt ještě vohavnějšího, než to sídliště samotný :-(.
    10.3.2011 23:28 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    jasně, ty to víš, bydlíš pod mostem a s radostí by si šel bydlet na sídliště. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    10.3.2011 23:32 jilek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    Jendo, já nějak na ty vaše socialistický ubytovny nejsem. Nevím, prostě mám asi jinej vkus, co mne vyhovuje na bydlení. Ale třeba je to generační otázka a návyky žít tak nějak pěkně soudružsky pohromadě a o víkendu na brigádu, ne?
    11.3.2011 00:07 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    Jasně, ty bydlíš přes zimu ve vlastní zemljamce a v létě pod mostem, na jaře a na podzim to střídáš, podle teploty, chápu tě, si homeless individualista. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    MaFy avatar 11.3.2011 07:26 MaFy | skóre: 24 | blog: kecy | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    Ja se nastehoval do krabice (cti panelak), a po trech letech jsem si stale nezvykl... Barak je barak ;-)
    Lidé se dělí do 10 skupin. Na ty, co rozumí binárnímu kódu a na ty ostatní...
    11.3.2011 08:20 Chulda | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    IMHO to není na povolení, ale na ohlášení ano.

    Jinak zasklední je v pohodě pouze v případě, že se nezmění vzhled. U paneláků už chtěj, aby všici měli stejný nebo aspoň podobný vzhled (např. stejná barva oken), pokud se změny dělaj jednotlivě.
    PepaSFI avatar 10.3.2011 21:23 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    na co stavební povolení? Kdyby někdo prudil tak stačí pár slov rusky a může si na balkóně postavit třeba dvacet věží i s báněma.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    10.3.2011 22:54 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    Nedávno jsem objevil kytku, která se jmenuje jílek vytrvalý (Lolium perenne).
    10.3.2011 23:21 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    To je travina, která se vysévá
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    10.3.2011 23:29 jilek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    Přesněji - je to otravina, která se rozsévá písemnou formou.
    10.3.2011 23:31 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    Pokud tě nasírám blbe, jdu spokojený spát, a jestli se ti to nelíbí, můžeš mi to přijít říct osobně, jestli si troufneš. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    10.3.2011 23:34 jilek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    Jeníku, ty spát nechodíš, v tomhle věku už to prý ani nepotřebuješ, navíc bys přišel o unikátní možnost komunikace s normálním obyvatelstvem alespoň na webu.
    10.3.2011 23:38 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    Takže si zase nasranej a ještě blbej, a nepřijdeš, holt musíš počkat až opravdu zestárnu, pak si troufneš vid? :-) Ty si to normální obyvatelstvo, se neumíš ani podepsat, tak jaká normalita? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    11.3.2011 00:06 jilek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    Jendo, nemám důvod bejt nasranej, dobře jsem se bavil po tréninku s nohama nahoře u TV pořadu Den D, kde byl jako poslední nějakej Fabio Jungmann, trénovaný manipulátor lidí (koho mi jenom svým stylem připomínal), u profíku mu to holt neprošlo. Ale jaxem si našel na webu, tihle manipulátoři jsou nerozbitní a 'travinujou' dál.

    A proč bych za tebou někam do betonovýho lágru jezdil? Já si svůj čas docela považuju, a do tebe zatím nemám důvod ho investovat, ani zdarma, ani za úhradu, nejsi můj šálek mléka. A mimo chvilky zpestření tvými srandovními blogy a plky v diskuzi nevidím, co bys mi mohl nabídnout jiného. Potřebuješ to ještě nějak rozepsat, nebo to aspoň rámcově, třeba jenom intuitivně dokážeš pochopit? Půlnoc odbila, na rozdíl od tebe mám zdravou potřebu spánku, tak zkus provokovat zase někoho jinýho Zimu.
    11.3.2011 00:11 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    prostě na to nemáš a na webu je celý tvůj život, vždycky si sebereš nějaký reklamní leták a přečteš si něco aby si mohl ukázat, že máš styl, no já se na televizi nedívám, to je jen pro slaboduchý povahy jako ty, co nerozeznají dobrou zábavu od slabé, potřebují být baveni, protože se sami bavit neumí. :)Co si trénoval? běh ze sámošky aby tě nechytili jak kradeš chleba a brambory? :-) Jinak já tě přeci neprovokoji, ty si nad věcí, nebo že bych přeci jen blba zasáhnul?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Marcela* avatar 11.3.2011 12:39 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    Aniž bych chtěla přizvukovat vašemu anonymnímu jmenovci, musím říct, že ten pořad Den D, o kterém mluví, je velmi zajímavý. I když je především o podnikání, investování, nápaditosti, lidské vynalézavosti, je tam i dost psychologie. Často se tu konfrontují vysněné představy verzus drsná realita. Dost poučné.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    11.3.2011 13:02 kotyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    no já se na televizi nedívám, to je jen pro slaboduchý povahy jako ty, co nerozeznají dobrou zábavu od slabé,

    Ja jsem myslel, ze jste sam delal pro TV? Pro koho pak tedy ty vase porady byly, pro slaboduche? Nejak se v tom motate pane doktore ;-)
    11.3.2011 14:31 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    jasně pro potřebný, co mají potíže a nevědí si s nimi rady. Pro ty točím ty pořady. :-)Ale že se podepisuješ za jiný vyjadřuješ svou slaboduchost.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    11.3.2011 16:13 kotyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    Teraprde, tak jeste jednou - je televize pro slaboduchy nebo pro tvoje narocne porady? Nejak ti to nezapada dohromady. Manipulatore, umotal ses do svych vlastnich kydu, Dagu Teraprdmane :-)!

    Jinak chapu, ze ti televize nemuze nabidnout tolik vytecnejch slatanin - ruzovejch westernovejch romanku pro hrani na PC, jako Levne knihy, ktere sponzorujes kazdy tyden. To je ovsem jina kvalita, nic pro slaboduchy televizni divaky. Ostatne je taky moznost, ze pri tvych narocnych kapitalistickych investicich do haciendy uz dalsich par tisic do plazmy nedas dohromady :-)
    11.3.2011 17:33 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    To víš dívej se na televizi, obdivuj mě, to je jeden z mála kvalitních pořadů, jinak to se svým omezeným IQ, ve výši asi 29% stejně neoceníš a jinak jdi přímočaře do prdele, protože mám 27' iMac a nějakou přiblblou plasmu, která je pro tebe dobrá nepotřebuji. A jednou se přihlas, nakopu ti prdel, já nebo skutečný kotyz. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    11.3.2011 17:39 kotyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    jednou se přihlas, nakopu ti prdel

    Na to mas dedecku moc dlouhe spinave vlasky a kratounke nozicky, ktere asi ani pres ten svuj sadelnaty pupicek nevidis. A do prdele kopej soudruzky jeptisky u kostela, tam ti to pry slo docela dobre, kdyz jsi byl namazanej ;-)
    11.3.2011 17:51 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stavba století započala
    ale mě abych ti nakopal prdel zcela stačej, máš to v tý hlavince fakt vypitý a vymaštěný. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.