abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:00 | IT novinky

    Společnost OpenAI představila svůj nejnovější AI model GPT-4o (o jako omni, tj. vše). Nově také "vidí" a "slyší". Videoukázky na 𝕏 nebo YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | Zajímavý článek

    Ondřej Filip publikoval reportáž z ceremonie podpisu kořenové zóny DNS. Zhlédnout lze také jeho nedávnou přednášku Jak se podepisuje kořenová zóna Internetu v rámci cyklu Fyzikální čtvrtky FEL ČVUT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:22 | IT novinky

    Společnost BenQ uvádí na trh novou řadu monitorů RD určenou pro programátory. První z nich je RD240Q.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    včera 13:00 | IT novinky

    Byl aktualizován seznam 500 nejvýkonnějších superpočítačů na světě TOP500. Nejvýkonnějším superpočítačem nadále zůstává Frontier od HPE (Cray) s výkonem 1,206 exaFLOPS. Druhá Aurora má oproti loňsku přibližně dvojnásobný počet jader a dvojnásobný výkon: 1,012 exaFLOPS. Novým počítačem v první desítce je na 6. místě Alps. Novým českým počítačem v TOP500 je na 112. místě C24 ve Škoda Auto v Mladé Boleslavi. Ostravská Karolina, GPU

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 10:11 | Nová verze

    GHC (Glasgow Haskell Compiler, Wikipedie), tj. překladač funkcionálního programovacího jazyka Haskell (Wikipedie), byl vydán ve verzi 9.10.1. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 09:22 | Nová verze

    Po 9 týdnech vývoje od vydání Linuxu 6.8 oznámil Linus Torvalds vydání Linuxu 6.9. Přehled novinek a vylepšení na LWN.net: první a druhá polovina začleňovacího okna. Později také na Linux Kernel Newbies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    11.5. 18:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 0.2.0 v Rustu napsaného frameworku Pingora pro vytváření rychlých, spolehlivých a programovatelných síťových systémů. Společnost Cloudflare jej letos v únoru uvolnila pod licencí Apache 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.5. 19:11 | Nová verze

    Open source RDP (Remote Desktop Protocol) server xrdp (Wikipedie) byl vydán ve verzi 0.10.0. Z novinek je vypíchnuta podpora GFX (Graphic Pipeline Extension). Nová větev řeší také několik bezpečnostních chyb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 16
    10.5. 04:11 | Nová verze

    Rocky Linux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    9.5. 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Dellu byla odcizena databáze zákazníků (jméno, adresa, seznam zakoupených produktů) [Customer Care, Bleeping Computer].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (71%)
     (6%)
     (10%)
     (12%)
    Celkem 220 hlasů
     Komentářů: 15, poslední včera 21:33
    Rozcestník

    Trochu si polepšit

    25.1.2012 11:23 | Přečteno: 1464× | poslední úprava: 25.1.2012 11:36

    Po dopsání posledního blogu se zvedla diskuse, zde na ábíčku, mimo jiné i o tom, zda a jestli mají možnost být všichni šťastní, bohatí, úspěšní. Nějak si nevšimli diskutující jedné věci. Netvrdím, že všichni mají možnost dosáhnout stejných výsledku, pouze jen tvrdím, že všichni mají možnost si polepšit. Což je zásadní rozdíl, který ten čtoucí, buď přehlédli, nebo ho jednoduše nepochopili. Mít možnost na zlepšení, ještě neznamená, že se někdo pokusí tu možnost využít. Učím roky lidi relaxaci. Jsou lidé, kteří po prvním zlepšení psychické i fyzického stavu pochopí o co vlastně jde a už tuhle možnost, jak si polepšit využívají. Získají tím mnohé, co většina lidí nikdy nedostane.

    Stejně jako jsou lidé, kteří vytrvale používají na svých počítačích wokna, nejlépe XP, ačkoliv by si mohli pořídit starší kvalitní linuxové distro, které by jim na některých starších počítačích odlehčené a bezproblémový chodilo. Jen se ho naučit. Rozhodně je v možnostech většiny lidí. Geof Colvin a Malcom Gladwell, ve svých knihách, „Talent nerozhoduje” a „Mimo řadu„ zcela přesvědčivě ukazují, že mnoho takzvaných talentů od Boha, vlastně žádnými zvláštními talenty ani nebyli, pouze měli třeba rodiče, kteří je vedli dost dlouho a dost dobře, nebo ti lidé měli touhu po vzdělání, po úspěchu, po vyniknutí.

    Kdysi dávno, když jsem čítával beletrii, což už moc v posledních letech nedělám, mimo jiné jsem také četl krásné popisy vagabundského života od Johna Steinbecka. „Pláň Tortilla, Na plechárně, Krásný čtvrtek.” Co by mladý, svobodomyslný, roztoulaný jsem tyhle knížky tak trochu oslavující onu svobodomyslnost, těch bezdomovců, kteří žili v Kalifornii dvacátých let minulého století, velmi miloval, obdivoval, několikrát po sobě četl. Nebyl to už ten Steinbeck, co popisoval v Hroznech hněvu, velkou hospodářskou krizi. Ale i při tom obdivu jsem chápal jedno. Nešlo o lidi, kteří nemohli něco změnit, oni jen si vybrali, že nechtěli. A vůbec nepochybuji, že i přes veškerou konjunkturu, kterou dvacátá léta Amerika zažívala, se našli lidé, kteří neviděli jejich ochotu tak žít, ale jejich vykořeněnost a sociální nespravedlnost.

    Tedy otázka nezní, mohou být všichni šťastní, ale zda se všichni mohou naučit používat Linux, FreeBSD, Solaris. Potřebují k tomu skutečně nějaké zvláštní znalosti. Nebo nadání? Podle všech výzkumů v žádném případě. Potřebují jen ochotu pracovat, věnovat svým snům více času, vytrvalost. Pak si díky třeba Linuxu mohou zlepšit svůj život. Nebo angličtině. Krize, ať už osobní, nebo třeba finanční nám klade otázky. Ptá se, zda a jak jsme ochotni odpovědět na výzvy a požadavky, které na nás ta krize klade. Vzdáme to, nebo budeme hledat řešení? Někdy dlouho, bolestně, leč přesto budeme hledat. Nebo všechno zabalíme a budeme naříkat? Na globální kapitalismus, na zloděje, co nás okrádají, korupčníky. A tak dále a tak dále.

    Ano, poměry dospěly do situace, kdy už se musí něco dělat. Ony vždy dospějí v každé době v každé generaci do bodu, kdy se musí něco dělat. Pak přijde okamžik pravdy. Buď revoluce, chaos s tím spojený, nebo evoluční řešení, ke kterému dospějeme, i díky nahromaděným chybám. Exekutor na něčí popud obstavil po několikáté majetek Prahy, domnívám se, že je to podobná chyba, jakou udělali komunisté v roce 1989, když po několikáté vyprovokovali národ. Z mocných se stali bezmocní. Rozhodně z těch , co vládli, byli v UV, ve vládě atd. Jestli si někdo myslí, že chtěli předat moc, tak se mýlí. Moc je něco, čeho se lidé vzdávají jen pod obrovským tlakem , Možná jednotlivci jako byl de Gaulle, ale rozhodně ne celé vlády a stranické výbory. Ti komunisté, kteří potom využili poměry, získali pozice, ti jen prokázali své nabyté znalosti a zkušenosti.

    Může se nám to nelíbit, ale nechali jsme je, tedy máme jen, co jsme dopustili. Nechali jsme se tehdy přesvědčit, rozhodně mnozí z nás se nechali přesvědčit, že nejsme jako oni, tedy neseme svůj díl odpovědnosti. Tedy teď s se alespoň trochu dostávají do potíží exekutoři. Už překročili hranice, za kterou se jejich chování stává neúnosným. Pokud je zákon omezí v jejich zlodějských praktikách, tedy některých, pak si o ono řešení svým chováním řekli. Situace dospěla do krize. Krize nabízí některá řešení jak omezit praktiky exekutorů, kteří měli téměř neomezenou moc na základně zákona, připravit o libovolný majetek kohokoliv. Třeba hlavní město Praha.

    Šťastnými všichni být nemohou, super bohatí také ne, ale všichni mají v době, která přese všechny vady poskytuje velkou míru svobody, zároveň možnosti. Tu svobodu potřebujeme. Svobodu, co si ji musíme hájit protože bez ní si s námi skutečně mohou dělat co chtějí. Pokud si ji uhájíme, zůstaneme svobodní a budeme mít možnosti si zlepšit svůj život. Jak je vidět na příkladu z chování amerických zákonodárců, kde i oni couvli před protesty občanů, spolků a společnosti, když chtěli omezit svobodu internetu. Zrovna tak můžeme omezit roztahovačnost všech těch různých zájmových organizací, co zastupují autory atd. Jen se musí dost dlouho a dost účinně protestovat. I ony jednou udělají chybu a překročí všechny hranice, třeba těch mocných a ti je klepnou přes prsty. Důvodů a podpory veřejnosti k tomu bude dost.

    jeden takový příklad řešení extrémní krizové situace, kdy stačilo jen si polepšit. Situaci, kterou jsem zažil na Novém Zélandu. Vracel jsem se už na letiště do Aucklandu. Vracel jsem se stopem z Jižního Ostrova. Strašlivě začalo lejt a nevypadalo, že hned tak přestane. Nic nejezdilo, byl jsem kousek od jedné farmy. Mohl jsem stát a čekat, kdo mi zastaví, ale při tamním provozu to vypadalo na dlouho, navíc bylo k večeru. Stan už protékal, vlastně odešel a byl celkem na vyhození. Mohl jsem čekat, mohl jsem se litovat, mohl jsem pokoutně někam zalézt a riskovat potíže. Udělal jsem jedno, zaklepal jsem na farmě, požádal abych mohl přespat pod přístřeškem, který měli za domem. Koukali na mě jako na zjevení a ptali se odkud jsem. Řekl jsem jim pravdu. Jsem chlap z Evropy, co prošel Nový Zéland ze severu na jih pěšky. Vracím se, protože už nemám tolik času abych šel pěšky do Aucklandu a do odletu letadla mám ještě dva dny. Takže jsem si udělal odbočku abych se podíval na místa, kde jsem nebyl.

    Farmář mě vyslechl, řekl:„No tak si tam ten stan klidně postav, pak se zamyslel a ptal se. Máš hlad? Jasně že jsem měl hlad. Člověk, co se stydí na cestách a tvrdí že nemá hlad si škodí. Zůstane hlady. Stejně jako ti, co sami sebe přesvědčují, že na tohle a na tohle nemají hlavu, buňky, nadání. Dopadlo to tak. Lilo do rána, spal jsem v pokoji po farmářově otci, žili tam jen on a syn. Ráno lili stále. Tak mi řekl. „Jedu pryč, až se vyspíš, a přestane pršet, zabouchni dveře a hotovo.” Takže tím, že jsem se nestyděl, požádal jsem o pomoc, dostal jsem najíst, vyspal se v suchu, ráno se oblékl do suchého, zabouchl jsem dveře, vyrazil na stop a odpoledne jsem se koupal v moři na nejvýchodnějším cípu světa, East Cape. Sluce svítilo a bylo mi blaze. Jen jsem si trochu polepšil.

           

    Hodnocení: 43 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    25.1.2012 11:36 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    Netvrdím, že všichni mají možnost dosáhnout stejných výsledku, pouze jen tvrdím, že všichni mají možnost si polepšit.
    Neprehledli jsme nic. Potiz s timto tvrzenim je, ze je trivialni. Protoze vsichni maji moznost si polepsit v _uplne_ kazdem systemu (i kdyz i o tom by se dala vest polemika, nakolik si muze 80-leta babicka uvazana po mrtvici na postel polepsit sama o sobe, ale u vicemene mladych zdravych lidi to dejme tomu muze platit). V nejhorsim pripade se mohou stat revolucionarem a zmenit ten system.

    Takze to nic nerika. Systemy se ale lisi tim, kolik lidi si muze polepsit soucasne a jak moc je to riskantni.
    25.1.2012 11:41 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    Tak JS, v tomhle systému je o mnoho méně riskantní si polepšit. Než v tom, co si tak přejete aby přišel. Ten už tu byl, moc lidí si v něm nepolepšilo, ale v tomhle většina. I s tou nezaměstnaností atd.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    25.1.2012 15:00 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    Myslim, ze nechapete, ze to riziko souvisi s tim, kolik lidi to muze udelat. Za komunistu nebylo riskantni si polepsit. Stacilo se drzet stranicke linie a nedelat problemy (a byt trochu schopny). Viz lide jako Lorenc, nebo i jenom Klaus a dalsi. Dnes by z nich byli (a oni jsou!) uspesni cesti "podnikatele".

    Naopak, rekl bych, ze v komunismu melo faktickou sanci uchvatit moc vic lidi, nez dnes, a to prave proto, ze dnes mame demokracii (a v mnoha smerech meritokracii). Otazka spis je, zda je dobre aby system dovoloval lidem uchvatit moc.
    25.1.2012 15:05 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    Ano demokracie umožňuje získat moc, zcela legální cestou. Komunismus víteznou revolucí, nebop aspoň pučem. V demokracii, se během co několika let vládní garnitura střídá. Dobrovolně. V komunismu, bud je funkcionář zastřelen, nebo aspoň zavřen, tedy při tom střídání. Mám-li si vybrat, tak tu demokracii.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    tomboytom-deviant avatar 25.1.2012 18:59 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit

    Ano demokracie umožňuje získat moc, zcela legální cestou. Komunismus víteznou revolucí, nebop aspoň pučem. V demokracii, se během co několika let vládní garnitura střídá. Dobrovolně.

     

    Zajímavě používáte pojmy.

    25.1.2012 17:52 Martin | skóre: 4 | blog: Atilius
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    Nevím, ale není to hlavně o definici, co znamená "polepšit si"? Podle mě právě tohle je velmi subjektivní a nejsem si vůbec jistý, jestli to má nějakou souvislost s režimem... Osobně to chápu tak, že pokud si chci polepšit, ať už to znamená cokoli, tak proto já musím něco udělat a nečekat, že se to jaksi samo "zlepší" - i když ani to není úplně vyloučeno :)
    25.1.2012 18:23 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    Ano, ale to slovo prvni pouzil pan Jilek. Muj argument je, ze to co rika je trivialni. Za kazdeho rezimu si muze kazdy polepsit. Otazka je, zda a nakolik je to na ukor ostatnich, a take, kolik je treba riskovat; oba tyhle parametry pak udavaji, kolik lidi si asi ve skutecnosti polepsi. A v tom uz se systemy lisi, a ten kapitalistacky neni ani nejhorsi, ani nejlepsi.

    Jinak receno, me nezajimaji sance v pravdepodobnosti. Tu mame kazdy jednu. Zajima me realny vysledek.
    Marcela* avatar 25.1.2012 19:21 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    Za komunistu nebylo riskantni si polepsit. Stacilo se drzet stranicke linie a nedelat problemy (a byt trochu schopny)
    Takové polepšení je ovšem podmíněno ztrátou svobody. Takže lze pochybovat, zda se dá nazvat opravdovým polepšením. Protože já si nepředstavuji "polepšení si" pouze v materiálním smyslu.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    25.1.2012 19:51 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    Ja nevim, prijde mi, ze svobodu v "metafyzickem" smyslu muzete mit take vzdycky. Zijeme v materialnim svete. O cem presne je zde rec? O moznosti cestovat? To lide za komunistu mohli. O moznosti psat si co chcete? Ale ano, do supliku. Jo myslite jako verejne? A jde to dnes? Atd.

    Proste, zase, jde o to, kolik lidi to muze delat a jaka ta investice (a riziko) toho dosahnout bude. Coz potvrzuje moji puvodni pointu. Rikat "v tomto systemu kazdy muze dosahnout X" je nicnerikajici tvrzeni. Pokud reknete "vsichni soucasne v nem muze dosahnout X, pokud udelaji tyto a tyto kroky", pak uz je to o poznani zajimavejsi.
    Marcela* avatar 25.1.2012 21:23 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    Snad nechcete naznačit, že v min. režimu, kdy docházelo k pošlapávání základních lidských práv, byla svoboda srovnatelná s dnešní?!

    Pokud by v min. režimu libovolní lidé mohli libovolně cestovat, zřejmě by hranice neobepínaly ostnatné dráty a neobcházeli pohraničníci s vlčáky a samopaly.

    To porovnání totální cenzury tisku, médií a veškeré veřejné umělecké tvorby, s "wikileaks" , to je tedy taky ujeté :-).
    Proste, zase, jde o to, kolik lidi to muze delat a jaka ta investice (a riziko) toho dosahnout bude.
    Každý, kdo chce.

    investice - práce, píle, vytrvalost

    riziko - zklamání

    Kteréžto nás ovšem hrozí celý život, přičemž po realizování uvedených investic se snižuje :-).

    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    26.1.2012 11:10 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    Srovnatelna jiste nebyla. Jde mi o neco jineho. Vzdycky, v kazdem systemu, muzete rict, ze muzete delat X, pokud nevezmete v uvahu, kolik lidi to muze delat. Ale to uz se ponekud opakuji.. stacilo by poradne cist.

    A s kapitalismem je to podobne. Na zapade mozna chvili fungoval (ale rozhodne sam od sebe), protoze si lide vybojovali socialni prava. Ale v mnoha zemich sveta selhava, jsou tam velke socialni rozdily, a prestoze i tam plati, ze "kazdy kdo chce muze si polepsit", neplati to univerzalne.
    25.1.2012 21:24 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    No, Hanzelka a Zikmund cestovali, zbytek národa jen o tom četl, Ztráta času s vámi vést diskusi a odkazy na wiki mě skutečně neberou.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.1.2012 11:12 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    Kdybyste byl sikovny jako oni, mohl jste cestovat take. Tak je to prece jen a jen vase chyba, a ne chyba systemu? V tomto duchu se prece nese vas prispevek..
    26.1.2012 12:09 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    Šikovný ve smyslu o jakém píši, mohu být jen ve svobodném systému, pochopitelně mohu si polepšit i v totatlitním systému, ale tam jsou limity někde jinde, mnohem níže položeny. Ve dnešním svobodném systému jsou mnohem, mnohem větší možnosti než v tom, který vy propagujete. Zdá se, že asi nebudete tak chytrý jak vás někteří vidí a nebo na diskusi nemáte, takže pokud vám dojdou argumenty uchylujete se k manipulačním tvrzením, přímým lžím atd, stejně jako ti komunisté.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.1.2012 13:38 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    Tak predne - osobni utoky to nasi diskuse zavadite vy, kdyz tvrdite, ze se snazim nejakym zpusobem obhajovat minuly rezim nebo ho dokonce propaguji.

    To, ze mame dnes takove moznosti, je predevsim zasluha demokracie, a nikoli kapitalismu. Kapitalismus, ktery sam od sebe pomerne rychle vede na autoritarskou nadvladu nadnarodnich konglomeratu spis ta omezeni zavadi. Mozna v tom ten rozdil nevidite, protoze se pohybujete v jinem prostredi a ve vasi sebestrednosti vas pohled jinych nezajima.

    26.1.2012 12:30 Thorby | skóre: 4 | blog: thorby
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit

    Hej. Mohol si viac makať alebo robiť zlepšováky a dodávať tak našej socialistickej vlasti finančné zdroje potrebné na cestovanie, mohol si pripravovať alternatívne plány na low-cost cestovanie, musel si si poriešiť všetky zmluvné záväzky (voči zamestnávateľovi, voči poisťovni... ), možno by si musel zháňať sponzorov... v podstate veci, ktoré by boli potrebné aj v tom najlibertariánskejšom kapitalizme.

    Len s tým maličkým rozdielom, že v neznepáčiť alebo zapáčiť sa štátu potrebuješ len v tom prvom "systéme".

    26.1.2012 13:40 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    A kapitalismus nehendikepuje lidi uz od narozeni podle toho, do jak bohate rodiny se narodi? Narozdil od libertarianskych fantastu si myslim, ze autoritarstvi a mocenska nerovnost jsou mozne i bez statu. Bohuzel.
    26.1.2012 15:07 Thorby | skóre: 4 | blog: thorby
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit

    A socializmus nehendikepuje ľudí už od narodenia podľa toho, do ako bohatej spoločnosti sa narodili?

    Ad1, nie som libertariánsky fantasta. Ad2, v štáte máš v tomto smere istotu. Ad3, libertariánsky fantastovia ti povedia, že je tvojim prirodzeným právom obmedziť toho, kto si uzurpuje moc nad tebou.

    26.1.2012 17:02 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    Kdyz pomineme politicky podtext, nelze byvalemu rezimu uprit snaha o rovnost sanci. Opravdu se snazil dat vzdelani, zejmena technicke, kazdemu, kdo na to mel (viz ruzne zajmove krouzky, Svazarm, atd.). Pro pomalejsi jedince znovu opakuji - nehajim byvaly rezim, jen nechapu, proc by mel byt ten udajne lepsi v necem horsi. A tohle je, objektivne si to priznejme, to horsi.

    Ad 1. Nebyl jsem osobni. Ad 2. Zadna jistota neni. Pro vyjimecne nadane jedince bylo nepochybne mozne nad "tridnim puvodem" primhourit oko. Ad 3. Liberartarianstvi je ponekud vnitrne rozporna filozofie.
    26.1.2012 13:48 ajtman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    rekl bych ze tato diskuze ukazuje exemplarne, proc vase snaha musi ztroskotat. Vsichni lide nemaji nebo nemeli tu sanci vystudovat a to je, at uz se nam to libi nebo ne, ten klic, ktery otevira dvere k pochopeni obecne problematiky. Selsky rozum je sice hezka vec, ale vzdelani lide na to maji vzorecek -> tedy v tomto pripade sadu linearnich rovnic, ktere tvori tu cilovou funkci pro hledani optima.

    Skutecne se zde nejedna o nic jineho, nez o beznou problematiku ze statisticke a operacni analyzy. Lide bez vzdelani, vyzbrojeni pouze selskym rozumem to nemohou pochopit, ale minimalne tato skutecnost by nemelo nekoho prekvapovat, proto tu vysoke skoly jsou, to neni zarizeni pro kazdeho. Ten kdo se s problematikou operacni analyzy zabyval potvrdi, ze lide s tim selskym rozumem tak nejak predpokladaji, ze muze existovat cilova funkce, ktera vyjadruje 'vylepseni zivotni situace' jak pro jednotlivce, tak pro skupinu, ktera z techto jednotlivcu sestava.

    Samozrejme je sestaveni takove cilove funkce (v pripade linearniho programovani tedy soustavy linearnich rovnic) velmi komplikovane. Proto se zacina vzdy s idealizivanymi priklady - takove ty klasicke, kdy 20 zajicu zije na omezenem prostoru. nyni se stanovi jeden zajic, ktery je geneticky nejak 'chatrejsi' a ten se vice snazi. V te cilove funkci je samozrejme zohlednena i rada jinych faktoru - potomstvo, rust mrkve, cim vic zajicu, tim vice jestrabu ... atd.

    Vysledkem vypoctu takovych prikladu je, ze kdyz sestava cela populace z tech chytrejsich, tak sezerou vsechnu mrkev a vychcipaji. Tohle je ovsem lidem jako autor tezko zprostredkovatelne a rekl bych i nesmyslne.
    26.1.2012 13:54 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    Jenže život není sada lineárních rovnic. Lineární rovnice i ty jsou velmi omezené v oblasti poznání. Bohudík. Těch vzdělůaných, znalých lineárních rovnicm, co si nevěděli rady ze sebou, a rozhodně nebyli hloupí, jsem poznal tisíce. Takže opět jen promluvil nafoukaný frajer, co machruje a nemá celkem s čím. :-.)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.1.2012 14:13 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    Zivot urcite neni sada linearnich rovnic. Kdyby byl, tak by ti znali linearnich rovnich chapali vsechno a vy byste na ne koukal jako na bohy. Bohuzel ovsem zivot je sada rovnic nelinearnich. :-)
    26.1.2012 13:57 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    A navíc, ti opravdu chytří, ti umí vypěstovat tolik mrkve, že ji je dost pro ně i ostatní, nesežerou ji sami a naučít ji pěstovat i ty další. ale to ajtymanům ještě nikdo neřekl. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.1.2012 14:11 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    Coz opravdu sedi na typickeho CEO nebo investora v hedgeovych fondech. :-D
    26.1.2012 14:10 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    Aha, asi chapu, co se mi snazite rict, ale musel jsem to cist 2x, abych pochopil ten kontext (jaka snaha ma ztroskotat). :-) Ale nemyslim, ze jednoduche priklady jako minoritni hra jsou az tak konceptualne nedostupne.

    (Mimochodem - myslim, ze zaklady teorie her by se mely ucit na stredni skole. To a zaklady algoritmizace. Rozhodne mi to pripada uzitecnejsi nez reseni trojuhelniku.)
    26.1.2012 14:44 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    Bohužel teorie her poskytuje jen modely, co napodobují život, nikoliv skutečný pohled na život. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    belisarivs avatar 26.1.2012 16:30 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    Tohle je nesmyslny pozadavek.

    Nehlede na to, ze zakladka na zivot taky moc nepripravi.
    IRC is just multiplayer notepad.
    26.1.2012 17:09 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    Ja se sice fyzickou praci zivit nemusel, bohudik, ale existuje rada levicaku, kteri ano. Nejak tedy nevidim ten vas argument o "skole zivota". Ze si nekdo necim takovym prosel neznamena, ze dosel ke stejnemu nazoru jako vy. Ani to neznamena, ze vetsina takovych lidi dosla k nazoru, co vy.
    xxx avatar 25.1.2012 22:21 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    No mel sem vas za obstojneho a zajimaveho oponenta k Jilkovym blabolum, ale snizit se k tomuhle. To uz rovnou muzu uvist Remka, a rict, ze za komousu se dalo v pohode litat do vesmiru.
    Please rise for the Futurama theme song.
    26.1.2012 11:14 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    No, letani do vesmiru je trochu extrem (protoze to nemohl delat kdekdo, v teze dobe, ani na Zapade), ale nepochybuji, ze i ten Remek si to vydrel. Nebo myslite, ze slo o nejakou protekci?
    belisarivs avatar 26.1.2012 13:20 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    Jak se to vezme.

    Oni byli ti adepti dva. ten druhy byl Oldrich Pelcak. Remek letel z politickych duvodu. Matka byla slovenka a otec cech (nebo naopak), takze lepe vypadal jako "ceskoslovensky" kosmonaut.

    Ale ze by byl horsi adept si nemyslim. Proste to bylo politicke rozhodnuti, ktere ale on sam ovlivnit nemohl.
    IRC is just multiplayer notepad.
    26.1.2012 14:41 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    To mi pripomnelo esej o vybirani kandidatu z knizky "Parkinsonovy zakony".
    26.1.2012 23:48 AMD Phenom Alien
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit

    Tojono. To musí nasrat, že se rodinný příslušník s. Pelčák nedostal do vesmíru z takovýchto dementních důvodů. Ono to v SSSR vypadalo podobně. Jeden z nejzpůsobilejších adeptů na let do vesmíru byl German Titov, ale měl blbý jméno, protože to znamená v překladu Němec.Major Jura Gagarin byl uvědomělejší komundíra a měl hezkou tvářičku, která se líbila masám.

    Dokonce jsem viděl, soudružky a soudruzi, jeden takový kontroverzní dokument. Ten pojednával o tom, že prvním člověkem ve vesmíru nebyl major Gagarin, ale Vladimír Iljušin, syn známého geniálního leteckého konstruktéra Iljušina. Voloďa byl několikanásobný držitel titulu geroj Sovětskovo sojúza (Hrdina Sovětského svazu) za překonání výškových rekordů na samoljotu Suchoj. Ale údajně nevykonal 7 přeletů nad zeměkoulí a po třetím přeletu musel neplánovaně přistát v Číně. Sice to přežil, ale nebylo to podle představ soudruhů o úspěšném kosmickém letu.

    To bylo v době, kdy se naturalizovaný Američan SS-sturmbannführer von Braun sice snažil, ale jeho inovované fau zwei V-2 které posílal na Londýn stály za vyližprdel. NASA byla v šedesátých letech složená hlavně z gestapáků a esesáků, kteří se přesunuli v rámci operace Paperclip. V klídku by tenkrát mohli sestavit z NASA první pancéřovanou divizi SS Adolf Hitler. Zkrátka prvenství patří sovětům, ať už byl ve vesmíru první major Gagarin, ke kterému vzhlížel celý svět nahoru a připil mu rudým vínem, nebo Vovka Iljušin.

    belisarivs avatar 27.1.2012 14:37 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    To musí nasrat, že se rodinný příslušník s. Pelčák nedostal do vesmíru z takovýchto dementních důvodů.
    Nevim jestli jsme rodina. Podle prijmeni jo, ale spolecneho predka jsme nenasli. respektive, pan Oldrich Pelcak ma docela solidni rodokmen, ve kterem je ta nase vetev tak nejak oddelena. Ja jsem se po tom az tak nepidil.
    Major Jura Gagarin byl uvědomělejší komundíra a měl hezkou tvářičku, která se líbila masám.
    Myslim, ze neslo ani tak o tvaricku ale o povahu. Zamilovali si ho udajne i americani.
    To bylo v době, kdy se naturalizovaný Američan SS-sturmbannführer von Braun sice snažil, ale jeho inovované fau zwei V-2 které posílal na Londýn stály za vyližprdel.
    To ani ne. Ony za vylizprdel staly ty rakety, ktere prave ze nevyvijel on, ale tak nejak americani sami (protoze nebylo az tak politicky pruchozi, ze vam rakety stavi byvaly clen NSDAP a konstrukter V-2). Teprve kdyz rusove zacali mit solidni naskok se rozhodli ho k tomu pustit. A i pak ty americke rakety proti tem ruskym teda nebyly nic moc IMHO (ostatne, zapomnel jsi zminit, ze Koroljova si rusove taky vytahli z Gulagu, tusim tam byl kvuli nejakemu konfliktu s konstrukterem, ktery mu pak pro rakety konstruoval motory).

    Nicmene ty gestapaky tam motas zbytecne. A hadam, ze do NSDAP se dal jenom proto, aby mohl pokracovat ve vyvoji (a vojenske pouziti byla taky ulitba), coz byl jeho konicek.

    Vedcum jsou tyhle silenosti vzdycky u prdele. Je zajima, co se stane kdyz "tohle propoji s timhle a pusti do toho elektriku". Stranicke taskarice jsou pro ne IMHO takrka bez vyjimky jenom nutne zlo.

    Von Brauna bych si neidealizoval, prece jenom se na V-2 podilel, ale na druhou stranu, kdyby se nemci na valceni vysrali a chteli by po nem rakety pro kosmicky program, tak by byl nejspis radsi. A Americani mu prave to nabidli. Ze tytez rakety mohly slouzit jako nosice jadernych hlavic je zase dalsi vec. Kdyz jeden clovek neco vymysli, dalsi clovek vymysli, jak s tim zabijet lidi.

    Viz hlaska z Clostermannova "Letajiciho cirkusu": "Prvni, kdo namaloval kokardu na letadlo, byl svine."
    IRC is just multiplayer notepad.
    27.1.2012 22:07 AMD Phenom Alien
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit

    Aha, já jsem myslel, že to byl tvuj strejda, nebo tak něco, on on to je teda nějaký tvuj vzdálenej příbuznej.

    Von Braun dostal zelenou až po nezdarech s raketami námořnictva, které stály ještě za větší vyližprdel než ty jeho. Ono nakonec z V-2 vycházely i první rakety Rusů (to byly myslim R-1 a R-2) ale pak zavčas pochopili, že tahle technologie už zastarává a vydali se jinou cestou. Něco na ně taky v Peenemünde zbylo, nějaká ta dokumentace, ale Američani si toho nakradli podstatně více.

    Von Braun zkrátka byl esesák, žádný andílek to rozhodně nebyl, do NSDAP vstoupil poměrně záhy a v SS byl taky, a sám si osobně vybíral vězně z koncentráku na práci.A to se týkalo ve větší či menší míře i jeho kamarádů z NASA. Jasně že mu šlo v první řadě o vědu, ale i tak. V té době vrcholila studená válka, no a tak ho zkrátka anzažovali, esesák neesesák. I v Americe kvůli tomu bylo celkem pozdvižení a vlna odporu.

    belisarivs avatar 27.1.2012 23:00 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    sám si osobně vybíral vězně z koncentráku na práci
    To Schindler taky ;-)
    IRC is just multiplayer notepad.
    27.1.2012 23:28 AMD Phenom Alien
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    Sturmbannführera Brauna bych se Schindlerem neporovnával. Schindler si vybíral taky lidi, ale s cílem je zachránit. Von Braun si vybíral lidi na nelidskou otrockou práci a spousta lidí na to doplatila životem. Myslím si, že moc dobře věděl, co ty lidi čeká. A že jich v Peenemünde zyhunulo opravdu dost.
    27.1.2012 23:50 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    Pokud si je trubko vybíral, tak zřejmě ty kvalifikované, ty potřeboval a nepředpokládám, že se jich tak snadno zbavoval. Tak blbý nebyli ani tvý kámoši bolševici. I ty si většinou svoji elitu zavřeli a nezastřelili. Koroljov, například. A další Na otrockou práci si nemusel vybírat, těch měl kolik chtěl, bez vyčerpání "zásob." Jedna i druhá strana.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    28.1.2012 15:23 AMD Phenom Alien
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit

    Kecy. No to je mi teda obhajoba, že si vybíral z koncentráku ve spolupráci s Himmlerem jen ty kvalifikované, to muselo ty štastné vybrané jedince opravdu potěšit. Navíc si asi nevybíral tak úplně ideálně, protože různé sabotáže tam byly celkem časté. A i pochybuji, že byli všichni až tak kvalifikovaní, spíš šlo o fyzickou kondici, aby co nejvíce vydrželi a mohli co nejlépe sloužit.

    Mezi Schindlerem a von Braunem je setsakramentský rozdíl.Jeden to myslel snad i dobře, druhý kvůli splnění svých snů o vesmíru šel přes hromadu mrtvol a nezastavil se před ničím.

    28.1.2012 16:15 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    To snad nikdo nehaji a netvrdi, ze to nebylo svinstvo. Pokud to mas za obhajibu, tak to svedci o tom, ze zrejme nechapes jen poznamku, ze tvuj oblibenec von Braun, nebyl tak blbej, jako nebyli blby tvi oblibenci bolsevici. Potreboval kvalifikovany lidi a bylo mu jedno odkud byli. Stejne jako kdyz tvy favoriti nackove se pokouseli znicit britskou libru a pouzivali k tomu klidne i zidy.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    kyknos avatar 25.1.2012 12:35 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    je to tak
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    25.1.2012 15:17 phpGuru
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    tohle ale funguje na Novem Zelandu. Tady by prisel k farmari a ten by rekl, 'hele nejsi ty ten magor z abclinuxu - tahni do ....'.
    25.1.2012 15:21 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    Tak Litoměřice nejsou na Novém Zélandu a není to tak dávno, jsem takhle k večeru žádal o vodu, dostal jsem večeři a s přítelkyní, která se mnou tehdy šla jsem dělali společnost jedné starší dámě a přespali jsme tam. Tak nevím, zřejmě mnozí lidé toho o jiných lidech i tady nevědí. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Marcela* avatar 25.1.2012 19:22 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    Když nepíšete o ženských, zpravidla píšete moc hezky :-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    25.1.2012 20:23 AMD Faunom Alien
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit

    No já jsem to teda nečet, protože je to zase určitě po stopadesáté nastavovaná kaše na stejné téma (to téma je já jsem skvělý báječný jedinečný a talentovaný), ale vidím určitý posun v reakcích s. Jílka. Už to není něco na způsob "ty nemáš stejně co do huby bolševiku", to mi přijde nějaké divné. Nespadla ti cihla na hlavu, dědku?

    Ale když čtu jaký si cestovatel dědku, že ses ještě nevydal do krajin svých předků, v tom máš rezervy. Popít sto grámov Horilky nebo Stoličnoj, skočit si kozáčka nebo hopsnout častušku, zapět Kalinku nebo Svjašenuju vojnu, zkrátka si vyskočit jako kozák, nestýská se ti po tom? Mohl bys vykonat pouť "Po stopách předků", která by začínala v Užhorodu a končila ve Vladivostoku. Vzhledem k tomu, že matička Rus je opravdu širá a veliká, tak by tě už za Uralem klepla pepka nebo tě sežral medvěd a byl by od tebe pokoj. Co ty na to? :-D

    25.1.2012 21:23 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    Nuda, žádnej nápad, jen tvůj debilní projev blba. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    25.1.2012 22:38 ajtman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    teda me se to docela libilo, i kdyz kreten mini, ze zadnej napad, ten postreh, ze se zuby nehty snazi podle me sedi. A i ta formulace klepla pepka nebo tě sežral medvěd je povedena. Ten obrat je videt i na tom, ze se nahore nekdo oprel do JS, asi uz se ta mocka vetsine zajida.

    Abys to nemusel cist, tak ti v kostce reknu, ze mas pravdu v tom, ze je to samozrejme ja,ja,ja, ale jinak se to nese jako ty predchozi prispevky v tom tonu, ze kdyz se chce, tak to jde. JS se zoufale snazi upozornit na tu trivialitu a bezcennost te vypovedi, ale to je zbytecne, Marcelka dedkovi podtsrojuje a ostatni zabijeji diskuzi plkami o vyznamu 'polepsit si'. Jeste chybi Strudlik, aby nam sdelil, ze je to tak a ze on to zazil jeste i jinak.
    25.1.2012 22:43 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    čím dál tím větší blbci, to si tu snad na abíčku specielně pěstují abych měl kam vodit lidi aby viděli,jak člověk nemá uvažovat. :-) Jo jo.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.1.2012 11:37 ajtyman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    za klub ajtymanu s tebou souhlasim, ale jsem rad, ze dedek jeste zmackne klavesnici, je to skvelej bavic, a jeho charakterovy vady nejsou v zabavnem chatu podstatne.
    26.1.2012 00:41 čukotka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    Terachod Jílek chtěl původně psát o předsevzetí "Trochu se polepšit",ale pak zvážil situaci a pochopil, že by stejně recidivoval.Protože je tak čestnej a pravdomluvnej,přiznal,že si chtěl vždycky jen polepšit/Jílek sobě!/.

    Už ani medvědi jílky nežerou. Lepší by bylo sehnat sponzora na jednosměrný pochod s cílovou destinací "bílé krematorium" na Kolymě.
    26.1.2012 00:49 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    už to nehul a vstup do ODS :-), čeká tě kariera. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.1.2012 11:14 Vo co de?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    Po stopach predku:http://stewartsynopsis.com/chapter_7.htm
    26.1.2012 09:12 cimetidine | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    Zdravím pane Jílku,

    nemohl byste mi poradit jak se naučit relaxovat - alespoň odkaz na nějaký článek apd. Já jsem se dostal do úplně blbé situace v zaměstnání, odešli mi dva kolegové a mám teď na krku windows (40 )a linux(20) servery, exchange, firewally, veškeré sítě a další systémy, mnohdy jednoúčelové, ale bežící nad databází a vyžadující určitý ekosystém atd. Nyní bych měl předělávat síť, nahrazovat staré servery novými a dělat další bežný provoz. Nejen že to absolutně nestíhám, ale stále zjišťuji jak málo toho vím. Nyní jsem nahrazoval jeden domain controller za nový a bylo to zajímavé.... Problém mám s tím, že začínám být na nervy, bojím se aby se něco nepodělalo, protože bych to nejspíš neuměl spravit. Vzbudím se ve tři ráno zpocený a zdá se mi o práci. Do rána už neusnu a celý den jsem unaven. Snažím se vše naučit a vyzkoušet ve virtuálním prostředí, ale vše se nedá natrénovat a je toho obrovské množství... Začínám mít občas panické myšlenky a pocit, že bych měl dát radši výpověd a jít někam okopávat záhony nebo oprašovat uživatele... :)

    Poradíte mi jak se nestresovat, nebrat si práci domů a v noci klidně spát ? Pár dní je to třeba dobré a pak je tu ta panika a stres znova mrcha...

    Díky Pavel
    26.1.2012 09:35 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    Na svých Youtube toho má hodně dr Nešpor i s praktickými návody. Jinak na mém webu je příručka "Průvodce životem v abstinenci" kde jsou na konci popsány některé přeladovací techniky. Příručka je volně ke stažení. Potom si najít něco kolem Progresivní relaxace. Autogenní trénink a v neposlední řadě se obrátit naq některé z kolegů, kterých na internetu je hromada a svěřit se mu. Vypovídat se pomáha. Navíc, ledacos se od nich můžete dozvědět. Jak si nebrat práci domu. V momentě, kdy zavřete zase bou dveře, zkuste převádět myšlenky na něco jiného příjemnějšího. Stačí ze začátku na několik minut přerušit ten myšlenkový průjem, postupně prodlužovat. Všechny ty techniky pomalu, postupně naqcvičovat, neočekávat okamžitě zázraky. Jinak mi můžete zavolat, nebo napsat. Kontakt je na mém webu.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.1.2012 09:45 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    Jsem si vzpomněl, že i tady na abíčku jsem napsal krátký seriál o uvolňovacích technikách. Tady
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.1.2012 10:44 cimetidine | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    Díky, podívám se na to. P.
    26.1.2012 17:27 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    Ty musíš beJt vostrá ovce když si necháváš radit od dědka. PS. NEJDŘÍV JSEM SI MYSLEL ŽE SI DĚLÁŠ PRDEL... :-))
    Marcela* avatar 26.1.2012 18:20 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    Tak to vidíte, některé ovečky jsou chytřejší než Vladimírek :-). Vladimírek si zatím ani nevšiml, že ten myšlenkový průjem má, natož aby ho napadlo využít nějakou z relaxačních technik a něco s ním dělat ;-)..
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    26.1.2012 18:53 AMD Phenom Alien
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    No ale jakou techniku? Nějaké techniky z první etapy dědkova života jsou tady, nejrozšířenější bude nejspíš Avasana a Natahovačka bederní páteře :-D
    26.1.2012 19:21 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    No mindrak ti roste a roste. Ale to uz je fakt tvuj problem. Cim vic se snazis, tim vic davas najevo jak ti na me zalezi. Diky za zajem. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.1.2012 23:53 AMD Phenom Alien
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    Nuda dědku.To už si říkal. Ale stejně nemáš co huby, nemáš ani na bagetu za dvacku, když si chceš udělat bagetu tak si musíš vyhrabat rohlík z popelnice, anebo nastřelit harpunou plesnivej rohlík z kontejneru. Teď nevim jestli je to vtipný, ale asi jo, když to vsunu do html tagu "Jílek homour" a přidám k tomu nepostradatelný veselý smajlík.
    27.1.2012 00:16 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    no si prostě zaminrákovaný samec teoretik čekatel Burda :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Marcela* avatar 26.1.2012 19:23 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    Vy takhle relaxujete, soudruhu? Tak to druhý den asi nebudete moc čiloučký :-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    27.1.2012 00:04 AMD Phenom Alien
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit

    Ne, soudružko, takovéto relaxační techniky nepoužívám :-). To ale ten relaxátor nebude ani moc čiloučký, ani moc čisťoušký, žejo, Amálko? :-).

    Teď nevím, jestli Herr dochtor ovládá jen základní relaxační techniky jako je Savasana nebo Natahovačka, nebo i pokročilejší techniky jako je Jogínská kúra pro nespavce či Rychlá uklidňovačka, tyto techniky přece jenom vyžadují už určitou obratnost, trénink a úsilí. Doporučení je už jen na Herr dochtorovi :-D
    27.1.2012 00:15 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    Burdo, neukazuj tolik ten mindrák a schopnost kopírovat z netu. To je dost málo a nekopíruj mé staré hlášky o popelnicích, je vidět, že ti chybí ta tvořivost. Nuda nad nudu. Ty vždycky někde něco šlohneš a pak to vydáváš za svůj nápad a zatím si jen ctrl+c ctrl+v :-) Prostě starý Burda opisovač, co neopíše, to nemá. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    27.1.2012 00:25 AMD Phenom Alien
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    Zkus Rychlou uklidňovačku, dědoušku mindráčku. Je to pokročilá technika, určitě ji ale ovládáš. Dobrou, dědku, díky za pobavení. Tak zas někdy! :-D
    27.1.2012 00:28 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    Ty máš pořád potřebu někomu něco doporučovat, to je známka nevyrovnanosti a touhy se prosadit mezi lepšími, ale neboj, když se budeš snažit, tak třeba se i něco naučíš. Zatím umíš jen kopírovat, ale jsou i jiné příkazy. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    27.1.2012 00:52 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    No zcela určitě je Burdo užíváš, evidentně je to tohle znát z obsahu tvých komentářů. Zřejmě by ti prospělo, nalézt šikovného doktora, aby ti na to něco napsal. Možná projímadlo aby z tebe vyšla ta zapšklost. :-) Kořalku už nepij, víš, že ji nesnášíš, pak mi vyznáváš lásku a maskuješ to urážkami. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.1.2012 21:29 hnílek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    Máš od teriéro-prda povolení k uveřejňování fotek z jeho rodinného alba?
    28.1.2012 18:17 hnílek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu si polepšit
    některé ovečky jsou chytřejší než Vladimírek

    Protoze tady diskutuje jen jedna osoba zenskeho pohlavi, jedna se zrejme u Marcelinky o sebechvalu, ze provadi relaxacni techniku opacnou rukou :-)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.