abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 05:33 | Nová verze

    OpenTofu, tj. svobodný a otevřený fork Terraformu vzniknuvší jako reakce na přelicencování Terraformu z MPL na BSL (Business Source License) společností HashiCorp, bylo vydáno ve verzi 1.7.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci. Vypíchnout lze State encryption.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:55 | Humor

    Spouštět webový prohlížeč jenom kvůli nákupu kávy? Nestačí ssh? Stačí: ssh terminal.shop (𝕏).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 18:11 | Nová verze

    Yocto Project byl vydán ve verzi 5.0. Její kódové jméno je Scarthgap. Yocto Project usnadňuje vývoj vestavěných (embedded) linuxových systémů na míru konkrétním zařízením. Cílem projektu je nabídnou vývojářům vše potřebné. Jedná se o projekt Linux Foundation.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:56 | Nová verze

    Operační systém 9front, fork operačního systému Plan 9, byl vydán v nové verzi "do not install" (pdf). Více o 9front v FQA.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:11 | Nová verze

    Svobodná webová platforma pro sdílení a přehrávání videí PeerTube (Wikipedie) byla vydána v nové verzi 6.1. Přehled novinek i s náhledy v oficiálním oznámení a na GitHubu. Řešeny jsou také 2 bezpečnostní chyby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 12:33 | Zajímavý software

    Lennart Poettering na Mastodonu představil utilitu run0. Jedná se o alternativu k příkazu sudo založenou na systemd. Bude součástí systemd verze 256.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    29.4. 23:22 | Nová verze

    Hudební přehrávač Amarok byl vydán v nové major verzi 3.0 postavené na Qt5/KDE Frameworks 5. Předchozí verze 2.9.0 vyšla před 6 lety a byla postavená na Qt4. Portace Amaroku na Qt6/KDE Frameworks 6 by měla začít v následujících měsících.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    29.4. 21:44 | Komunita

    Ubuntu 24.10 bude Oracular Oriole (věštecká žluva).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    29.4. 20:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.45.0 distribuovaného systému správy verzí Git. Přispělo 96 vývojářů, z toho 38 nových. Přehled novinek v příspěvku na blogu GitHubu a v poznámkách k vydání. Vypíchnout lze počáteční podporu repozitářů, ve kterých lze používat SHA-1 i SHA-256.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 13:33 | IT novinky

    Před 25 lety, ve čtvrtek 29. dubna 1999, byla spuštěna služba "Úschovna".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (75%)
     (8%)
     (2%)
     (15%)
    Celkem 887 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Strčte si už toho skladatele do prdele....

    8.2.2007 08:14 | poslední úprava: 8.2.2007 08:15

    Tak se nam zastřelil človek, který se měl mnohem lépe, než 4,5 miliardy lidi na teto planetě... Ale on se měl tak "špatně", že už to nemohl unést... pořídit si mnohem mladší ženu, dítě v pokročilém věku je určitá zodpovědnost, na sebe měl chlapec myslet až v poslední řadě!

    Vůbec jsem se k tomu nechtěl vyjadřovat, protože mi nic do toho není a ani mě to NEZAJÍMÁ! Bohužel jsem nucen neustále číst palcové titulky v Novinách, na Webu, sledovat spoty ve zprávách...atd. Mediální hysterie od "snímků z místa činu" až po "kdo, s kým, a proti komu na pohřbu" mi přijdou trapné!...

    Milé média! Strčte si už toho skladatele do prdele!

           

    Hodnocení: 74 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    8.2.2007 08:31 ext3fs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    Měl jsi opravdu raději držet hubu....jak říkáš.
    8.2.2007 08:40 ABCKiller | skóre: 1 | blog: ABCkiller
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    A to jako proč?
    8.2.2007 11:32 chile
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    protoze ten OCAS byl BUH ktery psal HITOVKY NASIM HVEZDAM ze svazku STB jako GOTT, VONDRACKOVA a podobnejm bolsevickejm ZOMBIM a MY, sporadani a sjednoceni LEVICACI si na nej NEDAME SAHAT
    8.2.2007 11:53 ABCKiller | skóre: 1 | blog: ABCkiller
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    Ja jsem si to myslel :-D
    8.2.2007 13:15 ext3fs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    Protože to byl člověk který zemřel a to si zaslouží minimálně jistou úctu ve smyslu "držet hubu". To, že o tom média pořád melou (a nelíbí se ti to) nemusíš ještě doplňovat vlastním protestem... pak děláš to samé co ty média....
    9.2.2007 08:17 ABCKiller | skóre: 1 | blog: ABCkiller
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    protest je proti mediim. Skladatele mam nekde...
    8.2.2007 08:34 chaotic male droven Flame Mage
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    TO je vo strach ... se tady zastrelit ... pak vas rozmaznou i v blogu a dokonce i v diskuzi pod blogem :D

    Taky mam jeden vzkaz: "Vazena pani (ano myslim Vas co jste me dnes rano tak hanebne predbehla ve fronte, ano i tri lide u jedne pokladny v malem obchudku jsou fronta, ...) Tak jeste jednou ... "Vazena pani, muzete jit taky!"
    emorjino avatar 8.2.2007 08:43 emorjino | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    Tohle mi přijde ubéhé. Média už mě se skladatelem se*ou taky, ale tvůj způsob argumentace je prostě mimo. Vůbec nevíš o čem mluvíš. Strč si tvůj článek do prdele
    Mám rád Kubuntu, KDE (AmaroK obzvlášť), Firefox, Jabber, Wikipedii, Last.fm, Frozen Bubble.
    8.2.2007 08:44 ABCKiller | skóre: 1 | blog: ABCkiller
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    můžete být konkrétní?
    Dalibor Smolík avatar 8.2.2007 09:41 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    Ano, mně se článek taky nelíbí. Samozřejmě, že takováhle bizarní smrt nejznámějšího skladatele populární hudby, co jsme kdy měli vyvolává reakce médií a řadu emocí. Ale vím, že kdyby se tohle stalo mně, tak by asi média mlčela. Proč? Především proto, že něco znamenal. Celý život tvrdě pracoval, což se nedá říct o každém z nás. A tak se mi hlavně nelíbí ta poznámka, že se měl lépe, než 4,5 miliardy lidí. To zní závistí zapšklého malého českého člověka. To bohatství, co měl, vykoupil ztrátou svého času, soukromí, ale i tragédiemi v životě.
    Krátce řečeno: pana Svobodu nechválím ani nekritizuji. Beru fakta, jak jsou a mediální kampaň je odpovídající významu tohoto člověka a patří k věci. Nevadí mi. A už vůbec nehodnotím, zda byla Vendula k němu vhodná či nikoliv - to byla čistě jejich soukromá věc.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    8.2.2007 09:51 ABCKiller | skóre: 1 | blog: ABCkiller
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....

    Prave proto, ze je to ciste soukroma vec! Co je mi proboha do toho????

    Jestli ze vas do toho, chte nechte vtahuji media, tak si obrazek udelate tak jako tak... A netvrdte mi, ze nazor nemate... Nezlobte se na me, ale lidi, kteri pracuji do umoru a mnohem vice nez zminovany pan a to jen proto, aby meli co o ust, bude velka cast populace na teto planete. V porovnani s nimi vypadaji vase slova o "tvrde praci" opravdu smesne! Rozhodne nemaji problemy typu, jake si mam koupit BMW!!! Jejich jedinou starosti jsou jejich deti! Jsou to jedine, co na svete maji! Sebe maji az na poslednim miste! Reknete to te male dvoulete holce, jejiz otec ji mel na zebricku na uplne jine pozici nez na te prvni...

    8.2.2007 10:05 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    O čem to proboha mluvíš? Kolik ti je? To si opravdu ty chudáku myslíš, že pro lidi co mají více peněz než ty je více BMW než jejich děti. To si skutečně myslíš, že být chudákem je povznášející, že chudák = myslitel = člověk se správně seřazeným žebříčkem hodnot. Seš vedle jak ta jedle, skoro bych řekl, že seš tam kam posíláš skladatele Svobodu.
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    8.2.2007 10:12 ABCKiller | skóre: 1 | blog: ABCkiller
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    1. Bohužel, casto je to 100% pravda. 2. Co sem pletes penize? Mimo to, nakonec mohl mit ten tvuj slavny skladatel mene penez nez ty, ja nebo kdokoli v tehle diskuzi.... dluhy mel slusne + obvineni z financnich trestnych cinu (zvyhodnovani veritele)... 3. Nejaky vecny argument by nebyl? :-D
    Dalibor Smolík avatar 8.2.2007 10:06 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    Ano, souhlasím a opravuji se! Pojem "tvrdá práce" je zavádějící. Někdo dře celý život, skládá uhlí a má sotva do úst, někdo skládá písničky a má vily. Někdo se narodí v Bangladéši a umírají mu děti hlady, jiný žije v Beverly Hills. S tím opravdu nic nenaděláme. to je mimo nás. Tohle jsem ve svém příspěvku nechtěl řešit, to by bylo na moc dlouhou debatu :-)
    Navíc, i tento skladatel s vilou, viděl své dítě umírat, když už jste děti zmínil. Jinak média jsou součástí naší civilizace, tak trochu daň demokracii, pohodlí a určitého stupně blahobytu. Bohužel.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    emorjino avatar 8.2.2007 11:40 emorjino | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    Především mi vadí poznámky, že se měl lépe než většina z nás. Kdyby to tak bylo, tak se asi nezastřelí. Dost dobře si to umím představit mám s depresemi (ne s blbými náladami) svoje zkušenosti osobní i zprostředkované. Dovedeš si vůbec předsstavit, jaký to musí být tlak, když je pro tebe smrt jediným východiskem? A ty se odvážíš o takovém člověku říct, že se měl lépe než většina lidí? Proč se tedy nezabijí ti ostatní lidé? Asi se lépe neměl. Jinak by to nedělal. Krom toho, nikdo tě to nenutí číst, nenutí tě se na to dívat. Je to tvoje svobodné rozhodnutí, že to vnímáš.
    Mám rád Kubuntu, KDE (AmaroK obzvlášť), Firefox, Jabber, Wikipedii, Last.fm, Frozen Bubble.
    Dalibor Smolík avatar 8.2.2007 11:47 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    +1
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    8.2.2007 11:57 ABCKiller | skóre: 1 | blog: ABCkiller
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    Spousta lidí je zbabelych. Clovek, ktery resi sve problemy sebevrazdou je proste zbabelec!

    Jinak, kdyz pujdes po ulici a ja ti hodim pod nohy delobuch a ty ohluchnes, je to tvoje vina, ze to vnimas?

    Proste urcite medialni masazi clovek utece jen na severnim polu! stejne je to s BigBrotherem, Superstar a jinymi shity!
    8.2.2007 16:28 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    Tady nejde o to, jestli se mel lip nebo hur nez ostatni a jestli trpel depresemi. To samozrejme chapu, neni to lehky. Ale pro spolecnost nebyl vyznamejsi nez kdokoliv jiny kdo tvrde maka. To ze napsal spoustu flaku pro cesky pseudohvezdy, to je sice hezky, ale proc z nej delat neco vic nez jsou ostatni? Nebo ho tak aspon prezentovat v mediich. Mel urcite problemy jako kazdy jiny clovek, mozna vic, ale uz by s tim rozruchem mohli dat pokoj, treba me osobne je uplne sumak jestli zaklepal backorama, me nic nerikal a uctu jsem k nemu nechoval.
    Dalibor Smolík avatar 8.2.2007 16:41 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    Dobré.Podobný výklad jsem jako student slyšel na školení marxismu-leninismu. Jde z toho ledový chlad ..
    Ano, práce soustružníka je minimálně stejně těžká jako práce hudebního skladatele. Je jen jiná a vyplývají z ní jiné problémy, zdravotní i ostatní, jiné jsou zájmy médií, jiný je vliv na ostatní obyvatelstvo. Nelze to srovnávat.
    Ale pro spolecnost nebyl vyznamejsi nez kdokoliv jiny kdo tvrde maka.
    Určitě byl. Ať v negativním, nebo pozitivním slova smyslu. Jestliže soustružník vyrobí náhradní díl, použije se na jedno auto pro jednu rodinu. Hudební dílo může poslouchat najednou tři miliony lidí..Neznamená to, že by jeden nebo druhý pracoval méně poctivěji.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    8.2.2007 16:56 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    Všichni lidé se rodí sobě rovni…ale – stejně jako v šachu – to, co pak se svým životem následně provedou, závisí hlavně na jejich schopnostech.
    otula avatar 8.2.2007 18:15 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....

    Promiň, ale s tímto musím nesouhlasit. To je totiž totální blbost. Nechceš tvrdit, že děti imbecilů s IQ 70, bezdomovců, feťáků, cikánů, alkoholiků, dělníků, středoškoláků, vysokoškoláků, doktorů, zkrachovalců, milionářů, ministrů, prezidenta mají všechny stejné šance být v životě úspěšní? Jo, jsou lidé, kteří se z ničeho vyškrábali velmi vysoko, ale to jsou v drtivé většině výjimky (většinou velmi extrémní výjimky).

    A srovnání s šachem je směšné. V šachu totiž mají oba hráči téměř stejné výchozí podmínky (i tam má bílý výhodu), kdežto v životě jsou výchozí podmínky značně rozdílné. Někdo dostane do vínku 2 věže a dámu navíc, takže by musel být hodně velký debil, aby pak nevyhrál, jinému chybí i ty 2 věže a dáma, které by měl normálně dostat.

    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    9.2.2007 07:07 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    Zřejmě jsi v úhlu pohledu postmoderní, zato já jsem staromilec:-D
    9.2.2007 07:20 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    Kromě toho – je roztomilé, že Ty hovoříš o „vyškrábání se někam“, zatímco já z valné části reaguju na „významnost pro společnost“…já nevím, ale přijde mi, že v každé sociální vrstvě (teda jestli mluvíš o tomhle) se člověk může zcela dobrovolně rozhodnout, jestli se na společnost vysere, nebo jestli jí něčím přispěje. ;-) O nějakém vlastním prospěchu jsem moc neuvažoval.
    otula avatar 9.2.2007 09:03 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....

    Tak z tohohle pohledu máš samozřejmě pravdu. V tomto jsou si i všichni stejně rovni. V tomle jsou si navíc rovni jak po narození, tak ve 20 i v 50 letech :-)

    A k předchozímu příspěvku: "All people are created equal" je krásná fráze, ovšem jak tam píšou, je americká, a tak nějak ve mně vrtá, že právě Američané jsou ti praví, kdo má v tomto ohledu co mluvit ;-)

    PS: Když to po sobě čtu, zní to trochu útočně, ale ber to jen jako konstatování :-)

    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    9.2.2007 09:28 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    Na dnešní Američany se dívám dost skepticky, ale otcové zakladatelé jsou mi blízcí. ;-)
    otula avatar 9.2.2007 09:51 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    :-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    8.2.2007 09:45 ticcky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    s prvnim odstavcem celkem souhlasim... vsichni co si nevazi zivota jsou u me tak nak zbabeli a nezodpovedni =/
    vencour avatar 8.2.2007 09:53 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....

    Snad jste svéprávný, televize má nějaké ovládání a vy ruce a MOZEK. Řiďte si svůj život, aspoň v té duševní stravě to tak nějak lze. Stejně tak nemusíte psát první, co Vás napadne.

    Jako prostředek ke zlepšení nálady bych navrh dvd "Princové jsou na draka" ;-), koukam, kolik je tam perel ... O čem jsem to mluvil? Nevíme, ale souhlasíme, Vaše Veličenstvo ..., ... drak má 16 hlav, může se stát, že jedna z nich začne myslet ..., ... děkuju za ohlášení a běž si hrát na zahradu, Mirečku ...

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    8.2.2007 09:56 ABCKiller | skóre: 1 | blog: ABCkiller
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    Ano. Nemusim sledovat zpravy, nemusim cist noviny, nemusim koukat na Web a budu tehle hovadin usetren... dekuji za smyslupnou radu.... Ridit se ji rozhodne nehodlam:-D
    vencour avatar 8.2.2007 09:59 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....

    Sledovat třeba, ale rovnou přebírat, než si něco pustim k tělu. Za život potkáte dost různých a protichůdných názorů, dost na to, abyste se nechal každým z nich vytočit.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    8.2.2007 10:02 ABCKiller | skóre: 1 | blog: ABCkiller
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    Ja souhlasim... tohle je spise takovy povzdech.... 1.den je to pochopitelne, 2. den je to to jeste pochopitelne, 15.den uz je to trapne!
    vencour avatar 8.2.2007 10:16 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....

    O Lady Di se mluví kolik let po její smrti. A pro nás je pan Svoboda zhruba tak stejnou veličinou. Pro mne teda rozhodně, Noc na Karlštejně a famfáry "Jede Král" ... třeba :-)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    8.2.2007 10:21 ABCKiller | skóre: 1 | blog: ABCkiller
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    O Lady Diane jsem neslysel uz řadu let. Vyjimku tvori dokumentarni porady, ktere se tykaly neceho, doceho byla zapojena. Pro vás byl možná veličinou, pro mě nikoliv. Obvzláště v porovnání s Dianou. To je věc názoru....
    Dalibor Smolík avatar 8.2.2007 10:26 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    Ještě k těm médiím: Teď mám na stole titulní stránku Šípi z 6.2.2007 - namátkou. Palcové titulky: Vendula chystá divadlo - Uteče z pohřbu! (Věděli všechno dřív). Dále na stejné stránce: Laurinová ukojena! Přistižena s milencem! (a následovaly nic neříkající fotky z živé ulice, jak telefonuje a nějaký mladý muž opodál mává).
    No, co k úrovni našich novinářských "es" dodat ... :-D
    Zakázat to nemůžeme.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    8.2.2007 10:30 ABCKiller | skóre: 1 | blog: ABCkiller
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    To je fakt. Ale "šíp" si může člověk nekoupit. U ČT, MF-Dnes, iDnes.cz, aktualně.cz.....atd. bych čekal trošku více rozumu.... pokud chce člověk alepoň trochu sledovat dění, pak jsou "nebulvární" zpravodajství jedinou dostupnou volbou....
    8.2.2007 10:44 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    "nebulvární" zpravodajství
    To jsou která? Obávám se, že na území ČR něco takového už delší dobu neexistuje. (Přestože některé noviny se nám to snaží nakukat...)
    θηριον ειμι
    8.2.2007 10:48 ABCKiller | skóre: 1 | blog: ABCkiller
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    No, CT... specielne zpravodajstvi na CT1/CT24 maji k objektivite docela blizko... idealni to neni, ale zadna hruza! U MF-DNES je to jine, protoze nejsou novinami "serioznimi" (terminus technicus) ale spise "popularnimi" (terminus technikus).... To je jeste na hony vzdalene novinam "bulvarnim" (terminus technikus)
    emorjino avatar 8.2.2007 11:43 emorjino | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    tohle jsme si o čt taky kdysi myslel. Bohužel poslední dobou mi připadá, že to tak není. Ale na české poměry je to ještě kvalita, to je zase pravda.
    Mám rád Kubuntu, KDE (AmaroK obzvlášť), Firefox, Jabber, Wikipedii, Last.fm, Frozen Bubble.
    8.2.2007 15:21 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    No imho ČT vysílá už aspoň dva roky zpravodajství obsahující jen politické sračky (kdo zase co moudrého pověděl ve sněmovně) a nepříliš detailně zpracované informace z druhé ruky (podle serveru Aktuálně.cz se stalo to a to -- to si můžu přečíst rovnou na Aktuálně, což je mimochodem taky brak).

    Před časem jsem sledoval zprávy na ČT a pak přepínal na Novu a i když je Nova "více bulvární" téměř vždycky přinesli přesnější informace (např. ČT: "U jednoho z ostrovů v moři se našel prázdný český člun. Vyšetřuje to policie." Nova: "U ostrova Blablabla byl nalezen prázdný český člun, který patřil dvěma potapěčům spatřeným naposledy předevčírem. V oblasti platil z bezpečnostních důvodů zákaz potápění.").

    No a pak nám ještě ve zprávách na ČT servírují své "odborné" skeče, jaký virus zase napadl "skoro všechny počítače na světě" (mimochodem ten můj ne ;-)) a jaký systém Billy po pěti letech konečně dodělal. Tohle mi nepříjde jako objektivní a kvalitně připravované zpravodajství.
    θηριον ειμι
    8.2.2007 10:42 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    Vynášet soudy o tom, na koho chlapec myslel a na koho ne, mi přijde poněkud odvážné. Ačkoliv sebevrahy nechápu, dokážu pochopit, že se někdo dostane do psychické situace, kdy jinou možnost nevidí...

    Jinak souhlasím s tím, že by si milá media mohla dát pohov. Je to jen banda paparazzi, kterým není nic svaté a nechutně se vyžívají ve smrti a bolesti druhých. Jenže ono je snažší vecpat se do soukromí pozůstalých a ukrást pár fotek z místa činu, než získat nějakou hodnotnou zprávu a objektivně ji reprodukovat.

    Každopádně noviny, web a televize mají tu úžasnou vlastnost, že se dají ignorovat. Stačí nepouštět v televizi zprávy (stejně stojí za...), nekupovat noviny a na webu neklikat na zpravodajské servery nebo na jejich úvodní titulky...
    θηριον ειμι
    8.2.2007 10:45 ABCKiller | skóre: 1 | blog: ABCkiller
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    Problem je, ze clovek jde naivne treba na IT zpravodajstvi doufaje, ze tam toho bude usetren... misto toho si cte:

    "Svobodův pohřeb: Největší přímý přenos na českém internetu"
    8.2.2007 10:55 Ivo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    Souhlas, taky mne to leze na nerbvy.
    8.2.2007 11:16 Petr Zelenka | skóre: 24 | Semice/Stuttgart (Sindelfingen)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    Vážený, přijde mi, že není tak těžké po přečtení titulku s tématem "Svoboda" nepokračovat ve čtení dál. Vy, zdá se, ale dál pokračujete. Možná právě proto, abyste pak mohl napsat takový rozhořčený zápisek...
    A teď si uvědomte, jaký je vztah mezi krychlí a motýlem.
    8.2.2007 11:23 ABCKiller | skóre: 1 | blog: ABCkiller
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    Ne. nepokračuji.
    8.2.2007 11:28 Petr Zelenka | skóre: 24 | Semice/Stuttgart (Sindelfingen)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    No tak není co řešit, ne? :) Vás to nezajímá, tak to nečtete, někoho to zajímá, tak to čte. Jak prosté.
    A teď si uvědomte, jaký je vztah mezi krychlí a motýlem.
    8.2.2007 12:00 ABCKiller | skóre: 1 | blog: ABCkiller
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    Me leze na nervy, ze jsem nucen to preskakovat. Ze to na me vybafne odevsad. Proste me to otravuje. Stejne jako supertstar, Vyhuleni, bigbrother, vymena manzelek a dalsi pitchoviny (prominte mi ten vyraz) ktere se na cloveka vali z medii ze vsech stran.... Stastny to clovek, kdo nevi, ze existuje nejaka superstar.... V tomhle nasem pripade to plati taky!
    8.2.2007 13:33 Petr Zelenka | skóre: 24 | Semice/Stuttgart (Sindelfingen)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    Me leze na nervy, ze jsem nucen to preskakovat.
    To máte blbý :). O jeho smrti jsem se dozvěděl z titulku některého z místních blogů, ze zpráv na ČT pak že se zastřelil, nějaký policista prodal jeho fotky a že do smuteční síně se nevešli všichni, kteří by chtěli. Toť vše. Že bych o to zakopával, to tedy ne. Asi jsem šťastlivec :).
    A teď si uvědomte, jaký je vztah mezi krychlí a motýlem.
    m$ lipo $m avatar 8.2.2007 12:52 m$ lipo $m | skóre: 19 | blog: čaj o páté | Redmond
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    kdyby te to nezajimalo tak bys to necet
    Albuquerque, New Mexico (April 4, 1975)
    8.2.2007 13:43 Ludva
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    ? treba ja to nectu, ale stve mne, ze to zabira misto v novinach.
    8.2.2007 14:09 Marv-CZ | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....

    Sice tvůj názor do značné míry sdílím, ale mohl jsi to vyjádřit kultivovaněji. Daleko víc mi ale vadí jiná věc - aféra s fotkami.

    Na takovouhle věc byl nasazen celý tým a na nařízení ministra to muselo být vyšetřeno během týdne. Jiné daleko důležitější věci se šetří celé roky a klídek.

    Odhalení policisté dostali ihned padáka bez nároků na výslužné, to je OK. Ale dále půjdou před soud a mohou dostat až 3 roky.

    Jeden den ve zprávách hned na to byla reportáž od ožralém chlapovi na skútru který strazil pětiletou holčičku a ta skončila s vážným poraněním v nemocnici. Bude to vyšetřováno. Případ je vcelku jednoznačný (plno svědků, alkohol naměřen), ale pochybuji, že to uzavřou během týdne. Ale hlavně dotyčnému prý hrozí 3 roky. Přijde Vám snad také tyto dva činy stejně závažné?!?

    Pinhead avatar 8.2.2007 15:46 Pinhead | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    Vždycky se musím smát, když čtu hrdinné hlášky zdravých a opečovávaných náctiletých o zbabělých sebevraždách. Sebevražda samozřejmě JE východisko. V některých případech dokonce může být úlevná i pro pozůstalé.
    Dalibor Smolík avatar 8.2.2007 16:16 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    Ti lidé jednou dospějí a po zkušenostech mnoha desetiletí budou umět vidět věci nejen černobíle. Budou vidět kolem sebe osudy, se kterými se skutečně nedá bojovat a různé utrpení. Trochu svůj radikální a nesmiřitelný postoj budou muset upravit...
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    9.2.2007 08:22 ABCKiller | skóre: 1 | blog: ABCkiller
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    Nehodnotim... Presto si dovolim tvrdit, ze clovek co si po letech poridi zase mladsi manzelku, v pokrocilem veku dite, a pak se sam zastreli mysli na sebe vice nez by mel....
    stafan avatar 8.2.2007 16:38 stafan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    každý den umře spousta lidí hladem a to nikomu nevadí... hlevně, že se pořád dokola dozvídáme že se tenhle chudák musel zastřelit
    8.2.2007 18:30 Lukas | skóre: 24 | blog: onemj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    Presne tak.. A s autorem blogpostu souhlasim na 100%.. Kazdou chvili vsude slysim jak se ten chudak zastrelil... BLBOST!! To ze to byl BUH a slozil hitovky? Taky za ne dostal pekne zaplaceno a zivil se tim.. Byl to OBYCEJNY clovek... Az spacham sebevrazdu ja, vy, nebo Frantisek Novak nestekne po nas ani pes.. Nesnasim titulky typu Cela zeme truchli: Odesel Karel Svoboda...
    9.2.2007 08:23 ABCKiller | skóre: 1 | blog: ABCkiller
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    +1
    Dalibor Smolík avatar 9.2.2007 10:55 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    Nojo, ale ty média se o to zajímají i z dalších důvodů. On měl smůlu, že se na jeho čin nalepilo víc věcí: kromě tiché války Renč - Svobodová ještě aféra s ukradenými snímky. S tím on už neměl nic do činění ... Ale pro média je to úplná bomba.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    8.2.2007 19:25 jb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    Co se stalo? Někdo se zastřelil nebo co?
    8.2.2007 20:01 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    what's goin' on?????
    9.2.2007 07:56 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strčte si už toho skladatele do prdele....
    Hysterii kolem té smrti také nechápu. Pracovitých, talentovaných... lidí v poslední době zemřelo víc a nikdo neběsnil. I sebevraždou. Spíš to z toho udělala media -- něco potřebovali rozmazávat.

    Pan Svoboda byl talentovaný skladatel, později řemeslně zručný kompilátor melodií. Jak občan vykazoval spíš nežli nějakou statečnost či zásadovost vysokou flexibilitu. Smrtelná rána české kultuře? Hmmm. to asi sotva. Ale některý písničky se mu fakt povedly. R.I.P.

    Pokud se jednalo o endogenní depresi nebo cyklofrenii, tak s tím nic nenadělají ani miliony ve štrozoku, mladá žena... to jde jen utlumit práškama a hlídat ho. To je nemoc, ta chemie tam tak je, to je jako radit žlučníkáři, ať se netrápí s dietou, že vy si ten bůček klidně dáte a pohoda. Vy jo -- on ne.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.