abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    31.5. 23:55 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 24.05 linuxové distribuce NixOS (Wikipedie). Její kódové označení je Uakari. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání. O balíčky se v NixOS stará správce balíčků Nix.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    31.5. 17:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.48.0 sady nástrojů pro správu síťových připojení NetworkManager. Novinkám se v příspěvku na blogu NetworkManageru věnuje Fernando F. Mancera. Mimo jiné se v nastavení místo mac-address-blacklist nově používá mac-address-denylist.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    31.5. 17:11 | Komunita

    Před 25 lety, 31. května 1999, započal vývoj grafického editoru Krita (Wikipedie). Tenkrát ještě pod názvem KImageShop a později pod názvem Krayon.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    31.5. 12:55 | Nová verze

    Farid Abdelnour se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 24.05.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení brzy také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    31.5. 11:22 | Zajímavý článek

    David Revoy, autor mj. komiksu Pepper&Carrot, se rozepsal o své aktuální grafické pracovní stanici: Debian 12 Bookworm, okenní systém X11, KDE Plasma 5.27, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    30.5. 22:44 | Nová verze

    Wayland (Wikipedie) byl vydán ve verzi 1.23.0. Z novinek lze vypíchnout podporu OpenBSD.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 21:22 | Zajímavý článek

    Craig Loewen na blogu Microsoftu představil novinky ve Windows Subsystému pro Linux (WSL). Vypíchnout lze GUI aplikaci pro nastavování WSL nebo správu WSL z Dev Home.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:44 | Pozvánky

    V sobotu 1. června lze navštívit Maker Faire Ostrava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:22 | Nová verze

    Webový server Caddy (Wikipedie) s celou řadou zajímavých vlastností byl vydán ve verzi 2.8 (𝕏). Přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 17
    29.5. 22:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 3.0 (@, 𝕏) svobodného softwaru HAProxy (The Reliable, High Performance TCP/HTTP Load Balancer; Wikipedie) řešícího vysokou dostupnost, vyvažování zátěže a reverzní proxy. Detailní přehled novinek v příspěvku na blogu společnosti HAProxy Technologies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    28.5.2006 19:17 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    a co takhle pockat, jak to dopadne? :-D
    28.5.2006 19:24 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    co blbneš? mohli jsme tu mít o jednoho blázna méně :-)
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    28.5.2006 20:13 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    tak odstěhuj Ratha - na něm už se shodli na našich praktikách 2 psychiatři, že by se tam hodil jako pacient :-), na tom oddělení sice nerad odebírám anamnézu, ale Rath by mohl bejt docela zajímavej případ :-)
    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
    Saljack avatar 28.5.2006 21:12 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    A Paroubka taky a možná, že by se to změnilo :-)
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    28.5.2006 19:18 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Já bych to tak černě neviděl, průzkumy se rozcházej.
    28.5.2006 19:33 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    já tý zprávě i docela věřím - on totiž Topolánek proti Prasoubkovi v debatách obstává docela těžko... Prasoubek je prostě prvotřídní svině... tam obstojí jen stejná svině... bohužel, bohudík mi Topolánek jako svině nepřipadá...
    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
    28.5.2006 19:46 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Když to tak vezmete, M. Topolánek si zakládá na stejném image jako G. W. Bush -- buran. :)
    28.5.2006 19:47 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Ve srovnání s Paroubkem jej lze považovat za vzor slušnosti.
    28.5.2006 19:48 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    souhlas
    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
    Vykook avatar 28.5.2006 19:52 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    to sotva, kdyz ani neumi podat pazouru ;-)
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    28.5.2006 20:08 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    soudruhovi Paroubkovi bych jí nepodal ani já... :-)
    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
    vencour avatar 28.5.2006 22:51 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament

    Pro mne to docela v Otázkách vysvětlil ... ? Proč se tak zachoval.

    Jo, jasně, je tu pořád námitka, že státník ustojí vše, měl by.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    28.5.2006 19:27 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    To by se těm socanům hodilo, abychom odešli a oni by si tu mohli dělat co chtějí.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    28.5.2006 23:06 Pedro Alvarez | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Hmmm... Kdyz odejdem vsichni, nebudou mit za chvili co rozkradat. Takze tusim, ze se potahnou za nama jak smrad a budou kurvit svet kam prijdou. To chce vyresit jednou provzdy ...

    Co takhle - zalozime stranu s nasledujicim volebnim programem:

    1) Pripojime zpet Zakarpatskou Rus

    2) CSSD + KSCM a vsechni jejich priznivce a fanousky zdarma prestehujeme na Zakarpatskou Rus (videl bych treba pod prislibem pudy zdarma a 100% volebni zakladny)

    3) Vratime Zakarpatskou Rus zpet

    :-D
    28.5.2006 19:27 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Vubec nechapu, jak nekdo muze verit predvolebnim pruzkumum. Jsou to jen blbaoly, ktere malokdy vyjdou. Smula ale je, ze lide jim veri a pak se jimi ridi behem voleb. Spravedlivejsi by bylo, kdyby mesic pred volbami bylo zakazano publikovat predvolebni pruzkumy ;-)

    PS. doufam, ze budes volit, kazdy hlas proti komunistum je dobry, at jej dostane kdokoliv. I strana, co se treba do parlamentu nedostane.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    28.5.2006 19:29 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    volit půjdu, na to vem jed !!!
    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
    29.5.2006 10:04 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Tady na abc jsou taky videt vysledky pred tim nez clovek voli:-)
    V podstatě nic nevím
    Valoun avatar 29.5.2006 11:53 Valoun | skóre: 30 | blog: Psavec | Středočeský kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    To sice ano, ale take tu neni pravidlo, ze se moznosti s mene nez 5% hlasu nedostanou do vysledku :-)
    28.5.2006 19:28 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    taky doufám, že to tak nedopadne... nicméně to co jsem napsal výše platí... s volama v jednom státě žít nechci...
    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
    28.5.2006 22:19 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    s volama v jednom státě žít nechci...
    To mate kliku, ze zbytek naroda je k podobnym postizenim o dost toleratnejsi, protoze jinak bychom se kvuli vam uz vsichni davno odstehovali.
    28.5.2006 22:42 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    děkuji za urážku :-)
    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
    28.5.2006 22:52 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    To bylo jen takove drobne rypnuti. Ale kdyz ste si na nej tak pekne nabehl a jeste o nej poprosil, nebudu vam ho preci odpirat.
    29.5.2006 00:04 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    To mate kliku, ze zbytek naroda je k podobnym postizenim o dost toleratnejsi, protoze jinak bychom se kvuli vam uz vsichni davno odstehovali.
    Nemluv za ostatní - já dotyčného za vola nepovažuji, takže bych se kvůli němu nikam nestěhoval.
    Quando omni flunkus moritati
    29.5.2006 19:11 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Ok, tak byste tu zbyli dva.
    28.5.2006 19:31 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    I kdyby snad došlo na to, že by ČSSD získala nejvíce mandátů, snad si nemyslíte, že by Václav Klaus pověřil současného papremiéra sestavením vlády? Já věřím, že by to neudělal, pokud by KSČSSD neměla v parlamentu většinu. A možná by to neudělal, ani kdyby ji měla.
    28.5.2006 19:38 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Podle mne je role prezidenta v ustave spatne nastavena. Je to takovy mix mezi pokladacem vencu (viz SRN) a prezidentskym systemem (USA), vysledkem je ale neslany nemastny gulas, ze ktereho plynou jen konflikty a problemy.

    Kazdopadne nevim, co od Klause cekate. Mel zaludek chodit do kazdeho kola prezidentske volby a nakonec se zvolit hlasy komunistu pote, co k nim sel zebrat na koberecek. Ted si ale pokrytecky hraje na bojovnika proti komunismu. Ja mu teda neverim.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    28.5.2006 19:42 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Čekám, že Paroubka opravdu nemá rád a využije toho, že může pověřit sestavením vlády pověřit kohokoli.
    28.5.2006 19:55 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Mel zaludek chodit do kazdeho kola prezidentske volby a nakonec se zvolit hlasy komunistu pote, co k nim sel zebrat na koberecek.

    S tim nesouhlasim. To, ze Klause zvolili komunisti je pouze takovy bonmot socialistu, kdyz je nekdo narkne ze spoluprace s KSCM. Jenze Klaus by nemel sanci se stat presidentem, pokud by CSSD nebyla hloupa a rozhadana a neposlala 58 kandidatu z nichz ovsem nikdo nemel plnou podporu vlastni strany.
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    28.5.2006 20:06 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Ze si za Klause na Hrade muze CSSD sama, to mate pravdu. Pravda ale take je, ze byl zvolen i hlasy komunistu a ze dokonce zasel na jejich klub, aby se o ne uchazel. Co jim tam slibil se nepochlubil.
    28.5.2006 20:10 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    a teď jim bude bránit vládnout s ČSSD, jsou to volové ty komouši :-)
    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
    28.5.2006 20:14 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Pravda ale take je, ze byl zvolen i hlasy komunistu

    Ano, nekolika. Ale imho jich bylo mene, nez si vetsina lidi mysli. Ale to je jenom moje spekulace.

    Ale co mel delat, kdyz chtel byt prezident? Mel rict: "Komunisti nevolte me" nebo "Komunisti, nestojim o vase hlasy" ... ?? Myslite, ze s takovym pristupem by se nekdo presidentem stal?
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    28.5.2006 21:55 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Doufam, ze stejny postoj uplatnite i v tom hypotetickem pripade, ze si pro jejich hlasy pro zmenu pujde Paroubek, aby mohl byt premierem.
    28.5.2006 22:16 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Něco jiného je spolupráce s komunisty a jejich podpora. Tím, že komunisti zvolili Klause si moc nepomohli. IMHO ho zvolili jenom pro to, že druhého kandidáta (Jana Sokola) nenáviděli mnohem více.
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    28.5.2006 22:24 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Mame demokracii, takze kdyz uz komunisti v parlamentu jsou (coz je ostuda), mohou hlasovat pro co chteji. Ale je fakt, ze Klaus pred poslednim kolem za nimi sam prisel. A neverim, ze jim tam spilal do vrahu a zlocincu. Jedinym logickym zaverem je, ze je tam prisel prosit o podporu. A to je spatne.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    28.5.2006 22:30 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    tam prisel prosit o podporu.

    Pokud chtel byt presidentem, tak co mu zbyvalo? Ale slibit jim neco .... nejak nevim, co by jim tak president (vime jake ma pravomoce) mohl slibit.

    Co si myslite vy, ze jim mohl slibit? (Neni to ironie, opravdu me to zajima).
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    28.5.2006 22:41 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Zlodej se muze u soudu take obhajovat tim, ze by si na novy mercedes v zivote nevydelal, to co mu zbyvalo, kdyz se v nem chtel svezt? Takze neberu argumentaci, co mu zbyvalo. To by clovek pak mohl jit za svymi cili doslova pres mrtvoly a dle teto argumentace by to bylo v poradku.

    Mozna jim ani nemusel nic slibovat. Muselo byt pro nej dost ponizujici jit za nimi s prosikem a uz jen ten pohled na pysneho Klause na kolenou jim mohl stat za tech par hlasu. Taky to mohli chapat jako sve vitezstvi nebo dalsi krok k normalizaci, coz se nakonec stalo. Kdyz Klaus z ODS spolupracoval s komunisty, pak CSSD nemela duvod se jejich hlasu zrikat (leda by si nekdo starsi ci inteligentnejsi vzpomnel, jak dopadli jejich predchudci po unoru 1948). Takze si myslim, ze se ta podpora komunistum vyplatila.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    Shadow avatar 28.5.2006 23:01 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Stavíte na spekulaci. O čem s nimi jednal, to vy nevíte. Jednal-li s nimi vůbec. Každopádně, z vašeho příspěvku je patrné, že Klause nesnášíte. A to z duše. Příměr se zlodějem, Klaus na kolenou (spekulace), spolupráce s komunisty (spekulace)... proč?
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    28.5.2006 23:05 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Zlodej se muze u soudu take obhajovat tim, ze by si na novy mercedes v zivote nevydelal, to co mu zbyvalo, kdyz se v nem chtel svezt? Takze neberu argumentaci, co mu zbyvalo. To by clovek pak mohl jit za svymi cili doslova pres mrtvoly a dle teto argumentace by to bylo v poradku.

    nezlobte se na me, ale tahle argumentace je zcestna protoze: a) Klaus narozdil od zlodeje nikoho neposkodil v ceste za svym cilem b) Jina cesta k tomu abyste byl prezident, krome toho, ze vas jim zvoli neexistuje. Naproti tomu cest jak si vydelat na mercedes je mnoho. c) clovek by mel jit za svymi cili a neporusovat pritom zakony atd... ano, souhlasim, ale jak to proboha souvisi s tim, ze Klausovi dalo hlas i par komousu (kteri se mj. dostali do parlamentu legitimni cestou)
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    29.5.2006 07:10 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Pouzil jsem ten krajni primer proto, abych ukazal zcestnost argumentace, ze to mohl udelat, protoze mu nic jineho nezbyvalo.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    29.5.2006 07:13 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Neposkodil? Ja bych rekl, ze poskodil zhruba devet a pul milionu obyvatel teto zeme, protoze zlegimitizoval hlasy KSC. Otevrel tak pandorinu skrinku, jejimuz obsahu pak propadl Paroubek, ktery s nimi de facto uz pul roku vladne.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    29.5.2006 07:48 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    protoze zlegimitizoval hlasy KSC

    Predtim legitimni nebyly?
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    Shadow avatar 29.5.2006 18:15 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Asi měl dojem, že se má nastolit demokracie a nikoliv diktatura, tedy pokud příjmeme premisu, že on byl tím jediným, kdo o tom rozhodoval.

    Avšak tím, kdo dává KSČ dnes moc, není nikdo jiný než voliči samotní, a to v rámci demokracie. Pokud chcete být na někoho naštvaný, doporučuji voliče (voliče KSČ, samozřejmě).
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    28.5.2006 22:42 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Mohl slíbit, že pověří sestavením příští vlády někoho z KSČM :-)

    Proč by sliboval zrovna toto, to fakt nevím, imho by se mu to spíš nevyplatilo, ale technicky vzato to slíbit mohl :-)
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    28.5.2006 22:50 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Tezko rict. Ale co sem postrehl - vzal Grebenicka na slezinu parlamentnich stran do Lan, zacal rozvijet uvahy na tema antikomunismus vs. nekomunismus, KSCM se urcite take zamlouvaji jeho postoje k Evrope...
    28.5.2006 19:47 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    serte na Klause a bežte volit ODS... vybral bych si sám jinou stranu, ale jestli bude Rath ministrem i po volbách... to pak asi poslechnu rady, co nám v nemocnici na praktikách dávají a "vyseru se na medicínu dokud je čas..."
    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
    Vykook avatar 28.5.2006 19:42 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    to je jedine dobre, protoze nechci aby byla u moci stranu za jejiz vlady doslo k nejvetsim ekonomickejm zlocinum a rozdeleni republiky. Stejne tak nechci stranu z ktere vzesel prezident zvolenej komousema. Nenavidim zaslepeny odesactvi
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    28.5.2006 19:58 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    LOL, neni nad to se na konci vikendu skvele pobavit :-D K tomu snad ani potreba nic dodavat :-D:-D:-D
    Vykook avatar 28.5.2006 21:43 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    uvidime kdo se bude smat na konec
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    28.5.2006 21:54 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    budto se budu smat ja tady, nebo ty tady a ja jinde. tak jako tak mi to je jedno :-D
    vencour avatar 28.5.2006 22:54 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament

    Nakonec nevyhraje nikdo :-(

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Vykook avatar 28.5.2006 23:20 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Ano. Z nas volicu nevyhraje nikdo, protoze volime akorat mensi zlo...
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    28.5.2006 23:23 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Na množine politických stran neexistuje relace uspořádání.
    28.5.2006 19:58 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    jsem tehoz nazoru
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    28.5.2006 20:45 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament

    zaplať pánbůh za rozdělení - i když my jsme se do tý ekonomický prdele dostali i bez Slovenska na krku :-) neberte mě vážně...

    ekonomické zločiny jsou tu pořád, jen se bez změny vlády tiše ututlaj...

    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
    michich avatar 28.5.2006 22:05 michich | skóre: 51 | blog: ohrivane_parky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament

    Federace nebyla nic víc než hack. Hack, který již nadále nebyl potřebný, ztratil svůj původní význam. Proto byl rozumně a bezbolestně odstraněn. Můžeme si gratulovat, že jsme se nezačali vzájemně zabíjet jako na Balkáně. Tak to totiž mohlo tehdy dopadnout.

    Navíc jsme se Slovenskem stejně v EU, tak o co jde, ne?

    vencour avatar 28.5.2006 22:56 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament

    Co jsem čet o založení Republiky, o shánění podpory TGM u západních mocností, tak si nejsem jistej, jak to bylo, jak moc účelové, založení tak velké republiky.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    28.5.2006 22:59 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Jo to je švanda, rozdělili jsme se, abychom v budoucnu zase spojili v evropskym superstátě (což se mi líbí #Tome)...
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    28.5.2006 23:10 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    :-D Evropský superstát lidé nechtějí, stejně tak mnoho politiků. Rozpadl se sovětský svaz. Rozpadlo se Československo. Rozpadla se Jugoslávie (ta po zlém). A nějací blázni přijdou s evropskou ústavou?
    vencour avatar 28.5.2006 23:29 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament

    Mně by se nějaká konfederace/federace líbila, něco ve stylu sjednoceného Lidstva by mělo být uspořádáním, jako ve Star Treku. Až na to, že to přijde tak za 1000 let :-(

    A až na tu byrokracii :-/

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    28.5.2006 23:36 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Takové tvrzení neumím vyvrátit, ale moc tomu nevěřím. Ve sci-fi příbězích se to však vyjímá dobře. :-)
    28.5.2006 19:58 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    nevim o vem mluvis, vypada to zase na nejakej blabol typu mobilizace od V. Klause. Nebo nynejsi ptakoviny typu volte levici, a vsichni tu umreme. Levice tu vladne uz 8 let, tedy dele nez predtim vladla pravice, a neodesel jsi. Nemam rad podobne vykřiky a paniky. Je to o nicem.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    28.5.2006 19:59 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    neumřem, ale připadá ti 800 miliard malej dluh?
    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
    28.5.2006 20:15 .li | skóre: 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    A co je lepsi, kdyz ma stat 800 miliard sekeru a muj vlastni bankovni ucet je v plusu, nebo kdyz stat dluhy nedela a uspory z banky mne za asistence ODS nekdo vytuneluje ? Nazyvej si mne klidne lemplem a debilem, ale vidim ve vlade CSSD vetsi sanci, ze o svoje penize neprijdu. Dalsi vec, kterou ODS tezko odpustim je vyvlastnovani akcii, v mem pripade Prazdroje, ktere zacalo loni, takovou stranu volit prostne nemuzu.
    28.5.2006 20:20 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Lepší je, když někomu ČSSD vyvlastní pozemek a pak jej věnuje korejským zločincům?
    28.5.2006 21:02 .li | skóre: 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    hmm, to mas pravdu, nemam rad vyvlastnovani vseho druhu, na dalnice, na letiste, na tovarny. Povazuju za ferove aby vlastnik prodal za cenu, jakou chce, pokud si rekne za pozemek 50'000 CZK / m^2, ma je mit. ODS by nevyvlastnovala pro korejce, ale na veledulezite dalnici a letiste jo a proto taky budu volit zeleny :]
    28.5.2006 21:29 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Každá strana má své chyby. Zelení by zase vyvlastnili pozemky na stavbu větrné elektrárny, nebo by ji postavili někomu na poli. :-)

    A zde se lze dočíst, proč tuto stranu nevolit. Těsná evropská integrace s novou ústavou spolu s neprůhledným postojem k českoněmeckým vztahům může mít osudové následky!
    28.5.2006 21:31 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Těsná evropská integrace s novou ústavou spolu s neprůhledným postojem k českoněmeckým vztahům může mít osudové následky
    Jestli to myslíš vážně, jako že tomu teda nevěřím, tak tě fakt lituju...
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    28.5.2006 21:34 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Bojím se, že by byli schopni v dobré vůli zradit Benešovy dekrety.
    kyknos avatar 29.5.2006 11:08 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Benesovy dekrety by mely byt zruseny. Benes byl zbabelec a zaslouzil se o stat (o nacisticky protektorat a pak jeste o bolsevicke pounorove ceskoslovensko).
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    29.5.2006 11:12 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Když mu jeho západní spojenci dvakrát pěkně pomohli, mnoho na výběr nedostal. :-) A přijde tu snad někomu něco divného na tom, že KSČ vyhrála v roce 1946 volby?
    kyknos avatar 29.5.2006 11:16 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Byl to zbabelec. Chorvatum ve Vukovaru ani Polakum ve druhe svetove take na zacatku nikdo nepomahal. A pak se mstit na nemecke mensine, dtecha atd. kteri za nic nemohli... Benes byl svine, Horsi byli uz jen komunisti.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    29.5.2006 11:23 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Heim ins Reich. Co chtěli, to dostali.
    29.5.2006 11:26 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Benes je nula a zbabelec. Mnohem vice si vazim presidenta Hachy, kterej ackoliv vedel co se stane a jak se mu budoucnost odvdeci, vzal na sebe to brime, a stal otloukankem pro vsechny strany.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    vencour avatar 29.5.2006 12:26 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament

    Jj, tak nějak se chová státník, neuhýbá těžkostem.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    29.5.2006 11:29 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    A pak se mstit na nemecke mensine

    Jasně, ubohá německá menšina přece za nic nemohla. bohamarja...
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    kyknos avatar 29.5.2006 11:31 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    nemecti kolaboranti mohli stejne, jako ti cesti. nemecka mensina jako takova nemohla za nic
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    elviin avatar 29.5.2006 17:11 elviin | skóre: 29 | blog: elviin | Plzeň-Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    .. a ty jsi tam v letech 45,46 chybel, protoze bys to vyresil. Prosim te, mlc.
    29.5.2006 12:32 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    navrhuji aktualizace Lex Benes:

    Benes se zaslouzil o komunisticky stat.

    Ne nahodou komunisti slavili 28. rijen 1945 jako den znarodneni.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    29.5.2006 12:34 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Já bych tyto zásluhy spíše přisuzoval jeho nástupci Klementu Gottwaldovi.
    29.5.2006 12:44 chemik | skóre: 5 | blog: chemik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Hodnocení našeho druhého prezidenta může být v mnohém rozporuplné, ale obviňovat jej ze zásluhy o komustický stát, či mstění na německé menšině svedčí o nedostatcích ve znalosti dějin, před několika lety vyšla kniha jeho korespondence a projevů ( tedy neupravované primární literatury ) z let 1938 - 1945, z těchto projevů jasně vyplývá, že byl od počátku války proti vysídlení němců. Proč se poté stalo je otázka jiná, ale rozhodně to nebylo projevem jeho msty. Rovněž obvinění, že se zasloužil o komustický stát je demagogie hrubého zrna, kdyby tehdy vše záleželo pouze na jednom člověku a byl by jím E. Beneš, tak bysme zde komunismus neměli.
    28.5.2006 21:37 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    tak tě fakt lituju..

    Když to máš zapotřebí, tak lituj klidně i mě, protože já s tím naprosto souhlasím.
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    28.5.2006 21:41 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    ty se slitování nezasloužíš
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    28.5.2006 21:43 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    ani o něj nestojím. Ale třeba nějaký argument bych si přečetl rád ...
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    28.5.2006 23:03 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    pouze jeden typ lidi nezaslouzi slitovani, Ti kteri davaji na pizzu annanas.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    28.5.2006 20:23 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    ale vidim ve vlade CSSD vetsi sanci, ze o svoje penize neprijdu - to máš pravdu, prvně je odevzdáš na daních a pak ti je stát bude vracet :-) (potom co jich 75% promrhá) nevolím ODS z přesvědčení, ale jenom proto, protože nesnesu ve vládě hajzla Ratha... na toho nemá žádnej tunelář...
    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
    28.5.2006 23:12 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Proc? Za to ze vyhodil reditelku VZP, ktera tam nemela nikdy nic delat, pro svoji absolutni neschopnost, ci jak si mam jinak vylozit ze prodala 51% akcii ve firme vlastnene VZP za 200 tis. zatimco druhy vlastnik prodal svych 49% za desitky milionů. A jeste bude slepice rvat ze je to politickej krok. Za to ze snizil marze lekarnam, lekarny si zijou uplne krasne a nadpomery, i zapadakov kterej nema vlastniho doktora, ani kolikrat vlastni kram s potravinama ma dneska lekarnu. Za to ze VZP po dlouhe dobe neskonci ve ztrate? Za to ze ředitel Kolinske nemocnice, ODSak Rubáš davá svejm lidem placene volno a vozi je autobusem do Prahy na demonstrace? Za to že 3/5 zamestnancu ve zdravotnictví s ním souhlasí?

    Rath je arogatni, namyslenej, nafoukanej hulvat, ale za 16 let je prvni kdo se odvazil do vosiho hnizda Ceskeho zdravotnictvi stouchnout, a za to mu patri dik.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    28.5.2006 23:15 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    První, kdo do hnízda českého zdravotnictví nakálel tak mnoho a tak rychle. ;-) Chová se jako komunisti po roce 1948. Soukromí lékaři tehdy měli zavedeny limity na ceny za svoji práci, z nichž plynul mnohem menší výdělek, než pro lékaře ve státním zdravotnictví. Jak to dopadlo, to víme všichni.
    29.5.2006 07:47 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    jsem netusil, ze 40 let komunismu tu bylo protoze se zavedli limity pro doktory, jeste ze to ted uz vim.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    29.5.2006 09:57 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Stačí volit ČSSD nebo KSČM a můžeme to tu mít zase. Ale tyto strany může volit jen ten, jenž nemá tuto zemi rád.
    29.5.2006 10:16 mirekf | skóre: 5 | blog: last_goodbye | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    add. patička: "Mám plné zuby rudých a eurofanatiků. Volím Národní stranu."

    Národní stranu zase volí ti co souhlasí s "lidmi" kteří za ní stojí, převážně to jsou členové skinheads, bývalí Sládkovi republikáni apod. individua.
    29.5.2006 10:26 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Není nad rozumné argumenty. :-D

    P.S.: Správně se píše ad, což znamená latinsky k. Lepší by proto bylo napsat raději k patičce. Na dalším řádku dále patří před co a kteří čárky. Na druhou stranu aspoň berete na vědomí diakritiku, ale stejně asi češtinu moc v lásce nemáte, že?
    29.5.2006 10:37 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    jestli podle tebe znamena mit v lasce cestinu a Cechy volit fasisty a nácky, bejt xenofob a rasista tak ne, takove cechy rad nemam, za takove se stydim.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    29.5.2006 10:42 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    A tohle je zase co? Nějaké osvícení rudým Paroubkem? A nebo k tomu máte nějaké podrobnosti?
    29.5.2006 11:03 mirekf | skóre: 5 | blog: last_goodbye | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Nějaké osvícení rudým Paroubkem?

    Vaše argumenty jsou opravdu "věcné".
    29.5.2006 11:07 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Ne, rudý Paroubek ničí naši zem a zaprodává ji zahraničním investorům a Evropské unii. Nepodporuje mladé rodiny. Podporuje pozitivní diskriminaci.
    29.5.2006 11:31 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    tim myslim narodni stranu
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    29.5.2006 10:59 mirekf | skóre: 5 | blog: last_goodbye | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Češtinu mám rád, nemám ale rád rasisty, nácky a podobnou pakáž, jenž stojí za Národní stranou.
    29.5.2006 11:05 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Dala by se tato tvrzení nečím podepřít?

    P.S.: ..., jež stojí ... ;-)
    29.5.2006 11:33 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    kdyz nevid koho volis, je mi smutno, jsem ochoten akceptovat snad jakoukoliv politickou stranu, ale Narodni stranu opravdu ne.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    29.5.2006 11:38 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Třeba ČSSD? A nebo alespoň KSČM?
    kyknos avatar 29.5.2006 11:46 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    volit nacky je jen nepatrne lepsi nez volit bolseviky z cssd nebo kscm
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    29.5.2006 11:53 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Proč nácky? NS != NSDAP ...
    29.5.2006 12:05 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    pokud vis jak se Narodni strana presentuje, nepotrebujes vysvetleni.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    29.5.2006 12:10 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Vím. Proto píšu, že to nejsou náckové.
    kyknos avatar 29.5.2006 12:12 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    jsou to nackove. ale i kdyby to byli jen "nacionalisti", je to stejna zumpa. "narod" mi je u zadku. ja jsem evropan.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    29.5.2006 12:17 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Eurofanatiku.
    29.5.2006 12:39 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    cecha ze me udelalo to ze jsem se tu narodil, proto nevim proc bych z toho mel delat nejakou modlu.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    29.5.2006 12:43 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Ale to ještě neznamená, že je třeba svoji vlast zrazovat podporou totalitní eurobyrokracie.

    P.S.: Doufám, že rudý Paroubek volby nevyhraje a nebude nám dále škodit. :-)
    29.5.2006 12:44 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    doufam ze skrytej nacismus a fasismus v nasi spolecnosti pomalu vymre.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    29.5.2006 12:53 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    S tím souhlasím. Doufám, že vymizí včetně jejich národní méněcennosti, jejímž důkazem je to, že se neonacisté hlásí k odkazu NSDAP či nadřazenosti árijské rasy.
    29.5.2006 12:47 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    ten billboard je fakt dobrej :-)
    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
    kyknos avatar 29.5.2006 13:10 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Cechofanatiku :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    29.5.2006 13:16 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Takhle to zní jako lichotka, díky. :-)
    29.5.2006 15:11 Thaweg | skóre: 16 | blog: Herbatka | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Jestli pro tebe nacionalismus = nacismus, tak se v tomto ohledu moc není o čem bavit. Jestli ti je národ u zadku, je to tvoje věc, ale ber na vědomí, že mají stejný názor, jako ty (a nemusí to být žádní militantové a vypatlanci, jak si představuješ).
    29.5.2006 12:04 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    volit nacky neni vubec lepsi nez volit komunisty, to si zase akorat mazete med kolem huby.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    kyknos avatar 29.5.2006 12:11 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    a ja myslim ze ano. komunismus je to nejhorsi zverstvo co existuje. tim nijak neobhajuji nacismus. ten mu jde uspesne v patach.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    29.5.2006 15:29 Thaweg | skóre: 16 | blog: Herbatka | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Ujasněte si trošku pojmy. NS může mít různé přívlastky, ale náckové to teda nejsou. Vyvraťte mi to. Ale to je jako by člověk hučel do dubu. Landa je nácek, nacionalisti = nacisti a kriminalita na fotbalových stadionech vzrůstá. Je to tak, protože "se to všeobecně ví".

    Srovnávat komunismus a nacismus je vždycky diskutabilní, pokud se to dělá ve zkratce. Ale můj osobní názor je, že nacismus byl pro nás Čechy mnohem horší, protože šel naprosto proti našim zájmům a co víc - jsem přesvědčen, že v případě udržení toho režimu by měl na náš národ nutně naprosto destruktivní vliv (po stránce kulturní, ne po ekonomické).
    kyknos avatar 29.5.2006 15:36 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    komunismus mel destruktivni vliv na kulturu take. narod povazuji za neco zcela nepodstatneho, takze rozpusteni naroda v jinem me netrapi. nevim co za vyhodu predstavuje mluvit cesky.

    podstatna je svoboda a proti te jsou jak komunisti tak nackove. komunistum to ovsem slo lepe, proto jsou horsi.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    29.5.2006 15:45 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Co je na češtině špatného? Je to krásná, libozvučná a bohatá řeč. Neslouží jen jako prostředek k výměně informací, ale též jako prostředek k vyjádření pocitů, nálad, k vytvoření uměleckého díla. To však jako její prznitel, který pohrdá diakritikou i pravopisem, asi nedokážete pochopit.

    K rozpouštění národa v jiném se vyjadřovat nebudu, bylo by to jako házet hrách na stěnu.
    kyknos avatar 29.5.2006 15:47 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    co je na ni spatneho? nic, krom toho ze je malo rozsirena a tudiz neprakticka. vsechny tebou vyjmenovane vlastnosti maji i jine jazyky, napriklad anglictina. tak proc bazirovat na cestine jako male rozmazlene dite?
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    29.5.2006 15:50 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Když se vám čeština nelíbí, nepouživejte ji, pište a mluvte anglicky či jakkoli jinak. Mně je to jedno, je to váš problém.

    P.S.: Mám pocit, že čeština je srozumitelná asi pro 20 milionů lidí. Je to málo?
    kyknos avatar 29.5.2006 15:54 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    rekl jsem, ze se mi nelibi? ja rekl jen, ze by bylo vyhodne zapomenout na ni a mluvit nemecky nebo anglicky.

    ano 20 milionu je zalostne malo. proto v cestine vychazi tak malo titulu, ktere nejsou vylozene mainstreamove. proste se to nevyplati.

    navic netusim, kde si sebral tech dvacet milionu. i kdyby si pocital kazdeho slovaka (obecna srozumitelnost techto dvou reci je mytus), 20 milionu to neni ani nahodou.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    29.5.2006 16:04 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Jasný, zrušíme národy, bude jeden jazyk, jedna měna, ... ein Reich, ein Führer atd ....

    fuj!!

    (Ale hlavně že NS jsou náckové, že)
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    29.5.2006 16:08 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    ne, budeme tu zaprdene sedet, radovat se jak je cestina uzasna, dokonala, zakazeme sem vsem lidem pristup, at zije xenofobie.

    A narodni strana jsou nackove
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    29.5.2006 16:27 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Raději se kořme Čtvrté říši, do níž jsme byli téměř všichni vstoupeni proti naší vůli, a obětujme jí svobodu, přírodní bohatství, budoucnost i vše ostatní, co nám ještě zbylo.
    kyknos avatar 29.5.2006 16:30 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Ctvrte risi? To je nejaky vecernicek?
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    29.5.2006 16:34 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Viertes Reich, bitte.
    29.5.2006 19:40 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    referendum o vstupu do EU bylo, ne? Tak jakto ze jsme tam byli vsichni vstoupeni proti nasi vuli? Jsi Localni zaprdenej nacionalista. Jeste steste ze jsi se nenarodil jako nemec, to by s tebou bylo tuplem k nevydrzeni.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    29.5.2006 23:45 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Voličové... ehm, tedy spíše volové, se nechali zmanipulovat a vhodili do urny souhlas. Mnozí se mi upřímně svěřili, že toho litují. Co naplat - za blbost se platí. Já jsem tam strčil nesouhlas, stejně s tím moc dělat nemůžu.

    Pořád jsem se však nedověděl, co je špatného na nacionalismu. Ale do voleb se, jak se zdá, nedočkám.

    Jako Němec jsem se tedy opravdu nenarodil. Když tak ale přemýšlím nad tím přízpěvkem, mám z z něj pocit, že máte z německých nacionalistů strach, či k nim chováte přinejmenším odpor, není-liž pravda?
    29.5.2006 16:41 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    ne, budeme tu zaprdene sedet, radovat se jak je cestina uzasna, dokonala, zakazeme sem vsem lidem pristup, at zije xenofobie.

    si klidne sedte, to je vas problem. Nikdo vas k tomu nenuti.

    A narodni strana jsou nackove

    :-D
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    29.5.2006 17:35 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    radovat se jak je cestina uzasna, dokonala, zakazeme sem vsem lidem pristup, at zije xenofobie.
    Jak to spolu souvisí? Pokud někdo tvrdí, že má rád češtinu více než jiný jazyk, je to snad znakem xenofobie? Kdo tu řekl, že by se na základě úcty k jazyku měl jiným lidem zakazovat přístup? Trošku moc si to přibarvuješ, aby to sedělo tvé představě o umíněném nac(ional)ismu.
    29.5.2006 19:37 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    mozna ano, kazdopadne jsem nedal do rovnitka cestinu a xenofibii, ale ale celej pristup oponentu.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    kyknos avatar 29.5.2006 16:10 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    ano ns jsou nackove. mne je jedno zda je nekdo nemec, arab nebo cech :) a uprednostnuji standardy v komunikaci, napr. XHTML nebo anglictinu. pestovani si globalne bezvyznamneho jazyka na vlastnim pisecku povazuji za nesmysl. s nacismem to nema spolecneho vubec nic
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    29.5.2006 16:22 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Obyčejný papírový dopis psaný česky je srdečnější.
    kyknos avatar 29.5.2006 16:24 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    co je to za hloupost? nejsrdecnejsi je zrejme dopis psany klinovym pismem do kamenneho kvadru, ze?
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    29.5.2006 16:28 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Oprava: Hlína není kámen.
    29.5.2006 19:36 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    oprava: I klinove pismo se tesalo do kamene
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    29.5.2006 23:47 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Snad, tak daleko moje vzdělání nedosahuje. Nezdá se mi však, že by někdo tesal do kamene dopis, když do hlíny to bylo snazší... Ještě snazší by bylo razítkovat na nějaké svitky, ale to už si vymýšlím. Psaly se tehdy vůbec dopisy? Snad ano...
    29.5.2006 16:08 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Kdyby Slováci česky nerozuměli, nepouštěli by jim v televizi pořady v českém znění. (Je pravda, že u nás je to se slovenštinou horší, je to ale jen otázka zvyku. Stačí si přečíst slovensky pár knížek a je to v pohodě. :-))

    Těch chybějících pět milionů jsem si vycucal z prstu. Počítám ale, že jazykově nadanější lidé hovořící jinými slovanskými řečmi by českým slovům rozumět mohli (ne na 100%, ale uspokojivě). Potom nějací ti emigranti + jejich děti, cizinci, kteří se česky/slovensky naučili atd. Kolik takových lidí je, to opravdu nevím.

    P.S.: Nezpíváte si doma Deutschland, Deutchland über alles? ;-)
    kyknos avatar 29.5.2006 16:12 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    ne, zpivat neumim a uprednostnuji anglofonni zeme. ale co je na hymne naseho dobreho souseda spatneho, to opravdu nevim.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    29.5.2006 16:20 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Usoudil jsem, že česká hymna Kde domov můj vám není dost dobrá.
    kyknos avatar 29.5.2006 16:21 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    je mi lhostejna, stejne jako ty ostatni. nemam ve zvyku si prozpevovat politicke pisne :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    29.5.2006 15:54 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    ja mam cestinu rad, libi se mi, ale to neznamena ze ji budu nekriticky obdivovat, a delat z ni modlu. To same plati o ceskem narodu, ano zajimave, co se tu vytvorilo, ale ze bych se z toho posadil na prdel? To je prave blbost na nacionalismu, vyznavani neceho, do ceho jsem se nahodou narodil.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    29.5.2006 17:43 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Pokud si někdo něčeho váží, neznamená to přeci, že z toho dělá "modlu". Není nic nacionalistického na tom, že člověk dokáže rozpoznat své historické a kulturní kořeny na základě určitých rysů. Patří k nim jazyk, umění, folklór a podobně. Snaží-li se někdo tvrdit, že to pro něj nic neznamená, lže sám sobě. I když je k tomu lhostejný, nic nenadělá s tím, že v takovém prostředí vyrostl, pomáhalo ho utvářet, formovat jeho náhled na svět atd.

    Nacionalista je člověk, který by chtěl pro svůj "národ" výhody na úkor ostatních národů. Ne ten, kdo se ke svému národu hlásí. Takže zatímco je ubohé pokřikovat Čechy Čechům a dožadovat se lebensraumu, není nic nepěkného na té tzv. národní hrdosti.
    29.5.2006 17:58 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Naprosto s vámi souhlasím.

    Mně vadí, že v dnešní době kdokoliv řekne něco proti EU, Euroústavě a ostatních (imho) Europitomostech, tak je hned nácek, nebo aspoň nacionalista a nebo kdyžtak komunista ....
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    kyknos avatar 29.5.2006 18:01 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    zadratujte se nekde jinde. ja zadne hranice 150 km za barakem mit nechci
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    29.5.2006 18:04 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Odstěhujte se na Sibiř, aspoň tady bude pokoj.
    29.5.2006 18:05 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    pánejo, to jsou argumenty :-D
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    29.5.2006 22:32 Thaweg | skóre: 16 | blog: Herbatka | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    To mu nevymluvíš, pro kyknose jsme asi všichni náckové :-) Já se za svůj národ nestydím, čeština se mi líbí, mám svoji vlast rád. A pozor! Jsem přesvědčen, že něco podobného cítí mnoho Poláků, Němců, Anglánů, Rusů, klidně i Cikánů. Nevidím důvod, proč by se měl někdo bezdůvodně zříkat svých kořenů. Nejsem pro šovinismus, to je něco úplně jiného. Rád bych věděl, v čem vám vztah k prostředí, kde člověk žije tolik vadí.
    28.5.2006 23:24 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    šťouchnutí beru, souhlas, díky Dave, ale co začal předvádět potom překračuje všechny meze...
    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
    Luk avatar 29.5.2006 00:20 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Rath je velice dobře zařaditelný (splňuje všech 10 bodů). To, co teď dělá, tak činí jen proto, že je to příležitost. Kdyby byla příležitost jiná, choval by se adekvátně situaci. Mohl bych ho přirovnat třeba k Albertu Speerovi.

    Rathovo chování vnímám již od roku 1995, kdy mj. říkal, že stávka musí pacienty bolet. Od té doby, než se stal ministrem, řekl hodně výroků, které jsou v naprostém rozporu s tím, co říkal později, zejména v ministerské funkci (ale i předtím - v závislosti na tom, o co zrovna šlo). Byly to např. výroky o povinnosti členství v ČLK, o přímých platbách u lékaře nebo o projektu IZIP.

    Stručně řečeno, tento člověk je krajně nedůvěryhodný, jakkoli se jeho chování v některém momentu může třeba jevit jako přínosné. Vsadil bych krk na to, že by byl pro svůj prospěch bez problémů schopen zradit i nejlepšího kamaráda - natož české občany.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    29.5.2006 07:53 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Vsadil bych krk na to, že by byl pro svůj prospěch bez problémů schopen zradit i nejlepšího kamaráda - natož české občany.

    Námitka, spekulace.

    Treba se s posunem do ministerkeho kresla az tak nezmenil jak to vypada na prvni pohled. Kazdy z nas uz nekdy byl v podruci spravce site, musel dodrzovat jim nastavena pravidla a remcal a remcal. Hodne lidi zde se pak stalo spravcem site, a ejhle ono to z druhe strany vypada jinak.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    Luk avatar 29.5.2006 08:45 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Člověk sice může ve funkci poněkud změnit názory na některé věci, ale u Ratha jsem ten poslední posun pozoroval již krátce před nástupem na ministerstvo. A to zhruba v momentě, kdy to začalo nazrávat tak, že by se to té funkce mohl dostat.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    28.5.2006 21:22 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    BTW má mi to sebrat vláda nebo tuneláři - není to nakonec jedno?
    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
    28.5.2006 22:31 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Souhlasim, ze nekteri poslanci ODS davaji dost hnusne navrhy na zakony a tenhle byl obvzlaste skaredy. Ale snad se nepletu, ale kdyz se loni privatizovala nejaka chemicka, tak udajne nezavisly organ stanovil vykupni cenu vyrazne nizsi, nez byla pred privatizaci na burze. Tohle mi prijde jako statem posvecena kradez. A prekvapive se pak zjistilo, ze nejaky vladni urednik z rad CSSD mel pred tim jednani v Polsku ohledne vyse odkupni ceny. Vse pochopitelne naprosto legalni.

    (snad jsem si to zapamatoval spravne, az na jmena, to bych musel hledat)
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    28.5.2006 20:06 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    radši bych dohnal Rakousko než Rusko :-) proto volím pravici... (a taky proto, že německy trošku umím, ale rusky vůbec :-)) P.S. když nastupovala levice, bylo mi 14 a ještě jsem neměl rozum... sice ho ještě pořád nemám, ale radši umřu bohatej než chudej...
    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
    29.5.2006 08:00 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    to je skoda ze si nepamatujes jak nam tu vladla ODS, celou dobu jsme se radovali jak mame malej statni dluh, a ejhle, jake bylo prekvapeni kdyz jsme se dozvedeli pravdu, statni dluh byl nekolikrat takovej nez nam tvrdili. Se statnim rozpoctem to bylo to samé, radovali jsme se jak nam to vychazi, a ejhle nevychazelo, byli jsme silne v minusu, jen nam to ODS nerekla, a utracela jak chtela, a ne jak mela schvaleno. Potom co Kozenej utekl na Bahamy, nam tu tvrdili, jen vic Kozenejch, aby nam rozhejbali ekonomiku. Pamatujeme černou ruku trhu která vyřeší všechno sama. Pamatujeme ze podle ODS neexistuje rozdil mezi čistejma a špinavejma (poctive a nezakonně nabytejma) penězma. My jsme byli rodina ODSáků, a meli by jsme si za to nafackovat.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    JiK avatar 29.5.2006 11:32 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    poprosil bych te o jedno, vim, ze to nejspis neudelas, ale zkus si zjistit, kolik nepravdivich vyroku (nechci tomu rikat sproste lzi, jen kvuli zbytku ucty co chovam ke slusnym lidem) je v tvych par radcich. On tvuj "citat" o spinavych penezich je vytrzeny ze souveti, stejne jako ten o Kozenem. Jenze to Ti asi nevadi, stejne jako podobne veci nevadili Klementu Gottwaldovi a jemu podobnym levicackym zlocincum a demagogum.
    29.5.2006 11:34 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    mohl by jsi je dat do souvisloti, pomohlo by mi to.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    28.5.2006 20:05 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament

    Já bych zachoval paniku. Tedy vlastně klid. Nebo vlastně ne...

    Volby dopadnou asi tak nějak nerozhodně. Pokud ano, tak tu bude nějaká oposmlouva dvě -- Socdem s ODS. Podle všeho se na ní už pracuje. Takže nic k lepšímu, nic výrazně horšímu...odnikud nikam, vpřed a vzad.

    28.5.2006 20:50 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Kéž by se zdekovali všichni ti, co mají jedinou svatou a zaručenou pravdu (bez ohledu na to, čí jsou to zastánci), kterou potřebují za každou cenu vnutit všem "zaslepeným".

    Takže přeju příjemnou cestu Tobě i všem podobně smýšlejícím kámošům, které doufám vezmeš s sebou.
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    28.5.2006 21:09 jarda | skóre: 22 | blog: nadoraz | Chomutov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Nač stahovat gatě když jsou broky ještě daleko :-)
    Připíjím na krásu našich koní a rychlost našich žen.
    28.5.2006 21:14 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament

    nemám svatou pravdu (ty taky nemám rád - a jak stárnu, tak čím dál víc), jen, jak už jsem psal, radši bych doháněl Rakousko než Rusko :-) snad mám ještě svobodu zkusit ty ostatní pro svůj blahobyt zblbnout, ne? to je snad klasický princip předvolební kampaně :-)

    rád bych si totiž někdy vydělal na Porsche - jsem holt zaslepen mamonem :-)

    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
    28.5.2006 21:32 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Tak jako to kazdopadne, kdo by nechtel? :-)

    Ale v ramci toho "zblbnuti" okoli by nebylo spatne, kdyby se vynechaly expresivni vyrazy ;-)

    Ja se taky snazim sve okoli "zblbnout", ale jednak si z toho v ramci moznosti nedelam celodenni aktivitu a jednak se spis snazim okoli donutit k tomu, aby zapremysleli, proc vlastne chteji volit ty, ktere chteji volit, a jestli to je opravdu jejich vlastni nazor. Ani mi nemusej rikat, koho chteji voli, a hlavne se to obejde bez urazek - protoze urazet nekoho za nazor, to se mi fakt hnusi.

    Nejlepsi pak je, kdyz o veci ti lidi opravdu zapremyslej a opravdu i na neco prijdou. Obvykle se to projevi zmenou vyraziva - vypadnou z nej fraze, ktere urcita skupina lidi v posledni dobe pouziva vic nez casto, aniz by k nim byla schopna doplnit jakoukoli rozumnou souvislost.
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    28.5.2006 21:57 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament

    ty urážky jsou pravda možná trochu moc, ale ta česká malost a závist bez toho, aby tady někdo hrábl a snažil se nečeho dosáhnout, mě už taky pořádně sere... (už se chovám jako Zeman :-))

    čím jsem starší, tím víc chápu že věci nejsou jen černobílé, a že na každý problém existuje jednoduché, razantní a naprosto špatně řešení... pravice je pro mě jen menší zlo...

    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
    28.5.2006 22:06 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    čím jsem starší, tím víc chápu že věci nejsou jen černobílé, a že na každý problém existuje jednoduché, razantní a naprosto špatně řešení... pravice je pro mě jen menší zlo...
    Jak si to tu procitam, tak to odhaduji, ze bude treba pockat jeste asi 150 - 200 let. Pak snad s vami bude mozne obstojne debatovat.
    28.5.2006 22:10 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    děkuji, můj osobní odhad byl 500 let :-) ale teď vážně, jen do mě rejte, je to pro mě cenná zkušenost...
    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
    28.5.2006 22:13 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Ok, tak ja o kousicek vyse neco pridam.
    28.5.2006 22:30 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Jsme dva, komu česká malost není po chuti. Stačí mi moje vlastní okolí - dělám a říkám spoustu věcí po svém, protože to tak považuju za správné, at už jde o podnikání, studium nebo politiku. Okolí si klepe na čelo, protože ostatní to tak přeci taky nedělají - v nejlepším případě mě respektují, ale nechápou, proč dělám to, co dělám.

    Nemyslím si ale, že by se závist objevovala jen u socialistů, ani si nemyslím, že mít socialistické názory znamená automaticky závidět všem okolo a být líný jak veš.

    Ostatně to slovo se dá interpretovat různě - stačí to vzít za správný konec a dojdeme k "nevyvratitelnému" závěru, že závist je vlastní pravici, protože každý v jejím pojetí myslí především na sebe. Pravda, přesnější by bylo říct, že jde o sobectví, takže by tu bylo potřeba nějak "dokázat", že závist a sobectví se nedají rozdělit, ale to je jedno, snad každému, kdo má trochu rozumu, je jasné, že dávat rovnítko mezi nějakou lidskou vlastnost a politickou orientaci je postavené na hlavu.

    To jsem se zase rozepsal :-) Ale prostě není možné říct, že česká malost má přímou souvislost s levicovými názory, spousta pravičáků se tak chová taky.
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    28.5.2006 23:21 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament

    vzato do krajnosti to opravdu neplatí... nicméně se nemůžu zbavit jistého pocitu, že asi tuším koho bude volit podnikatel, který to chce se svojí malou firmičkou pořádně rozjet i za cenu rizika, že zkrachuje, a koho bude volit úředník, kterému maximálně vyhovuje, že se v práci nepřetrhne... (a že jich znám)

    BTW jsem sobec, to přiznávám, protože když se o sebe nebudu starat sám, nikdo se o mě nepostará... žádnej úředník, kterýho si platím z daní se o mě nepostará tak dobře jako já sám, já jsem mu u prdele... samozřejmě má moje sobectví i svoje hranice, které snad moc často nepřekračuju... (jeden bez hranic teď řídí zdravotnictví)

    BTW v Political Compassu mi vyšlo, že jsem levicový liberál :-) (hned vedle Ghandího) a línej jako veš prosím pěkně jsem :-) a moji lenost přebíjí jen to, že nechci skončit jako socka... ale jestli chce bejt někdo chudej, já ho k bohatství nutit nebudu :-)

    BTW možná mám i sociální cítění, ale to neznamená, že dám svoje peníze státu, kterej mi je neefektivně rozhází... když chci někomu pomoct tak dám svoje peníze, um a čas tam, kde to má nějakej smysl... tak dám třeba něco Terezce Maxový na charitu a nebudu to dávat státu viz výše

    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
    28.5.2006 23:53 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Já osobně s tím až na některé drobnosti plně souhlasím, pořád to ale není důvod nadávat lidem, kteří si myslí něco jiného (což byla podstata mé původní reakce).
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    29.5.2006 00:12 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    mládí a takt jsou holt u mě jako oheň a voda... díky za cenné poučení
    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
    29.5.2006 02:19 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Ad update a zmínka o osobnostech - bylo by zajímavé taky vědět, kolik ty celebrity* dostaly za spojení svého jména s kampaní ODS. Navíc (obecně vzato) to, že se celebrita objevuje v kampani na něco, ještě neznamená, že že s tím souhlasí. Například by bylo docela naivní si myslet, že třeba Shakira pije jenom Pepsi (sáhl jsem pro starší příklad, nové reklamní kampaně moc neznám).

    Na druhou stranu ale doufám, že ani Češi nejsou ještě v tak hlubokém úpadku, aby podpořili před volbama některou stranu jenom proto, aby inkasovali tučný honorář.

    Každopádně si myslím, že tyhle celebrity, i když nejspíš ODS opravdu volí, by se v kampani bez významného honoráře neobjevily.

    * Slovo celebrita mi sem sedí víc, než osobnost - pod pojmem osobnost si představím někoho významného, kdo dokázal víc, než že jeho jméno a pár písniček zrovna zná 99% obyvatel, i když třeba nevydělal miliony. Bohužel mě ted jako osobnost napadá jen Masaryk, který letošní volby asi moc neovlivní.
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    29.5.2006 02:25 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Eh, nějak mi z toho vypadla ta myšlenka, kterou jsem chtěl původně napsat:

    Celebrity objevující se v kampani některé strany vůbec nevypovídají o tom, zda a jaké osobnosti zastávají kterou stranu (spíš to vypovídá o větších nákladech na reklamu).
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    29.5.2006 07:15 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament

    A myslíte, že přítomnost politika v nějaké straně je (nutně, hlavně) důsledek jeho přesvědčení? A nebo jinde nebylo místo a tak se pokouší udělat kariéru v téhle (straně)?

    Každý je jiný a má své důvody. Ale mám tak nějak pocit, že ty agitující populární figurky jsou možná často přesvědčenější, nežli ti, které podporují.

    Navíc a bokem to, co říkáte. Nic proti fotbalistům, hokejistům či pěvcům slavičím. Ale často je to spojení neprůrazné inteligence s životem v zlaté kleci a ještě za hranicemi. Tedy dokonalá ukázka člověka -- mimoně, jehož názor je pouze kuriozita. Rozhovor s fotbalistou o politice jsem četl a bylo to hodně "dobrý". Ale lidi to sežerou.

    29.5.2006 08:20 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Tak trochu oprava: Mezi sportovci je mnoho osob velmi bystrých a pobyt za hranicemi je naopak obdařil rozhledem. A třeba z vystupování profi hokejistů na veřejnosti a jejich náročnosti na sebe a hledání chyb u sebe by si politici mohli brát příklad. Leckdy.
    29.5.2006 13:44 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Ale mám tak nějak pocit, že ty agitující populární figurky jsou možná často přesvědčenější, nežli ti, které podporují.
    Co si budeme povídat, ono to tak mnohdy být může (a z mého příspěvku je to snad i jasné), nadnesl jsem ale spíš otázku, jestli (by) se nechali tak zviditelňovat (i) zadarmo.
    Navíc a bokem to, co říkáte. Nic proti fotbalistům, hokejistům či pěvcům slavičím. Ale často je to spojení neprůrazné inteligence s životem v zlaté kleci a ještě za hranicemi. Tedy dokonalá ukázka člověka -- mimoně, jehož názor je pouze kuriozita. Rozhovor s fotbalistou o politice jsem četl a bylo to hodně "dobrý". Ale lidi to sežerou.
    Naprostý souhlas - právě proto jsem se nad účastí celebrit, kterou ivitek bere tak nějak jako o důvod víc při výběru, pozastavil.

    Lidi, které já považuji za osobnosti, volí leckoho, od ODS přes ČSSD po malé strany, jen o tom nekafrají při každé příležitosti.
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    29.5.2006 18:14 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Ono to bude také kus od kusu. Bílá a poněkud hysterický Kratochvíl, to je asi přesvědčení. Ale při jedněch volbách si nejmenovaný hudebník, kterého náhodou trochu znám, stěžoval, že jim manager sjednal produkci pro stranu, kterou nemůže ani cejtit. Ale kšeft je kšeft a on profesionál.
    29.5.2006 09:14 mirekf | skóre: 5 | blog: last_goodbye | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    ...no že by "celerbryty" zneužité ve volební kampani byly důvod volit tu či onu stranu, tak nevím, já se raději rozhoduji podle jiných měřítek.

    ... btw. ve svém okolí mám pár známých, kteří se pohybují ve zdravotnictví a kteří vítají některé kroky současného ministra potažmo celého ministerstva zdravotnictví.

    ...btw. 2.: nedávno, když jsem použil trošku silnější výraz na adresu pana Langera (ODS) byl jsem označen za primitiva apod. To že se tady pan Rath (ČSSD) označuje jako cituji: "zmrd", je v pořádku???
    29.5.2006 09:33 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Ano, protoze vetsina lidi zde má modrého ptáka (asi uraz z detsvi).

    Dneska jsem koukal ze na Kolinsku, Nymbursku se obevili cedulky Fotbaliste voli ODS, Hasici voli ODS, atd. je to cedulka asi 40cm siroka, na dvou tyckach a jsou zapichane uplne vsude. No a rano jsem se vydesil, na kruhaku podebrady,hradec,jicin,praha-dalnice je nekdo zapichal smerem dovnitr do kruhaku, male jsem se o ne rozstrelil. Dekuji Vam ODSko.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    Shadow avatar 29.5.2006 18:17 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Rádo se stalo:-D
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    29.5.2006 09:41 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    V poradku to neni. Kdyz jsem cetl puvodni prispevek, tak to tam nebylo. Holt ne kazdy update je k lepsimu. Timto tedy zadam autora prispevku o napravu.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    29.5.2006 11:49 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    jemná náprava učiněna...
    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
    29.5.2006 11:50 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Ale fuj! Lepší je tam to slovo napsat buďto celé, nebo vůbec. Toto je trapné. ;-)
    29.5.2006 12:08 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    napsal bych osel, ale nechtěl bych ho zbytečně chválit...
    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
    29.5.2006 12:20 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Co třeba zmetek? Křivák? Zločinec? Šmejd? Nadutý spratek?
    29.5.2006 12:45 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    to by bylo nejmíň 5 písmen, tohle je kratší :-) nechci si zbytečne otlouct prsty :-)
    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
    29.5.2006 12:46 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    A co blb nebo <|> ? :-)
    29.5.2006 12:51 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    <-> to je to správný slovo :-)
    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
    kyknos avatar 29.5.2006 11:50 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    ... btw. ve svém okolí mám pár známých, kteří se pohybují ve zdravotnictví a kteří vítají některé kroky současného ministra potažmo celého ministerstva zdravotnictví.
    Ja jsem ze zdravotnicke rodiny, znam mnoho lekaru a jinych zdravotniku ale Ratha nesnasi vsichni.

    Me osobne ucil na 2LF. Vetsi prospecharske hovado, kteremu byli pacienti naprosto u zadku, jsem v zivote nevidel.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Luk avatar 29.5.2006 12:17 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    Znám spoustu lidí ze zdravotnictví (jak soukromé lékaře a lékárníky, tak lidi z nemocnic), a nevím o nikom, kdo by s Rathem (a jeho chováním) souhlasil. Někteří dříve ano, ale v tuto chvíli ne.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    29.5.2006 12:53 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Testament
    jenže občan neví, a je schopen dokonce toho vola zvolit (to není urážka, jen jak známo krávy se telí a volové se volí :-))
    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.