abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    dnes 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 21
    dnes 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 09:33 | IT novinky

    Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 08:11 | Nová verze

    Google Chrome 136 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 136.0.7103.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 8 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 138.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 138 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:55 | Pozvánky

    Šestnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 3. – 5. října 2025 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytvářejí všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 2
    včera 15:44 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (22%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 492 hlasů
     Komentářů: 19, poslední dnes 11:32
    Rozcestník

    IE nefunguje!!

    3.8.2005 19:26 | Přečteno: 1752× | Postřehy linuxáka

    Tak jsem psal jednu stránku... Kašlal jsem na takové to testování, jestli se dobře zobrazuje v různých prohlížečích, pouze jsem si výsledný kód z času na čas prohlédl ve firefoxu a nechal zkontrolovat validitu. Jak to ale dopadlo?

    Protože jsem to vyvíjel v linuxu, tak jsem si pak pospouštěl i další rozšířené prohlížeče -- Operu, Konqueror, dokonce i lynx (je pravda, že ten trochu rozhodil grafický design :)) Vše jelo téměř na pixel stejně jako u geckovského jádra, zarovnané přesně jak bych rád.

    Pyšný na svůj (napůl) výsledek přebootuji, ať se na ten zázrak kouknu i v IE (6). Ale pak mě začala jímat hrůza! IE nedokáže pořádně ani zarámovat kus textu s obrázkem, rámeček rozšiřuje kam chce, klidně na další rámečky (jakoby si nevšiml </div>). Někdy si usmyslí, že float je příliš velký a vloží ho až pod footer... A ani zdaleka nepočítám drobné pár pixelové nesrovnalosti všude kolem.

    Kdyby aspoň náznakem kterékoli jiné vykreslovací jádro dělalo podobné chyby, kdyby aspoň náznakem moje stránky nebyly validní, považoval bych to za nějakou chybu špatné kombinace stylů/tagů nebo čehokoli jiného. Ale takto musím konstatovat, že IE nefunguje. A vypadá to tak, že jdu stránky předělávat tak, aby to zobrazoval i tento zjevně nefunkční browser. Jaká to ironie :)

           

    Hodnocení: -

    zatím nehodnoceno
            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    3.8.2005 19:48 Billy The Pilgrim | skóre: 1 | blog: Swamp
    Rozbalit Rozbalit vše bojim bojim
    hmm, taky me to za chvili ceka... delam si novy layout do phprs a zatim to delam jenom na svych linuxovych masinach. Zacinam mit pomalu nocni mury jak to bude vypadat, az to poprve zobrazim v Internet exploreru... Uz ted kdyz hledam inspiraci na jinych strankach tak spousta lidi dava do CSS sheetu komentare typu "... to deal with ie [jmeno_bugu] bug"
    kdybych mel napsat blog pokazde, kdyz se mi presne tohle stane, tak by muselo kvuli me abclinuxu.cz updatovat hardware :D

    ale je fajn, ze se clovek muze z takove rany nekde vypovidat, ne?

    slysel sem, ze IE7 pry uz umi CSS...a nebo...ze bych se mylil? ...chmmm...;D
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    IE 7 nemá o nic lepší podporu CSS než IE 6 (alespoň beta), někdo to tu psal do blogu.
    3.8.2005 20:05 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :)
    Beta je sice shit, ale ostrá bude o dost lepší (pominu-li, jak hnusně vypadá).

    http://blogs.msdn.com/ie/archive/2005/07/29/445242.aspx

    Best viewed in Mozilla Explorer.
    3.8.2005 20:29 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :)
    Řekněme "má být"… Samozřejmě se nabízí otázka, proč to, co zatím vydali, nazývají beta, pokud má být finální verze tak výrazně odlišná…
    3.8.2005 20:50 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :)
    Řekněme "má být"…
    Řekněmě "bude" :-) Hodně chyb už je opravených, takže už to může být jen lepší (tedy za předpokladu, že namísto starých opravených bugů nepřibudou nové "vychytávky" ... :-)
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    3.8.2005 21:15 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :)
    Hodně??? Podle recenzí, které jsem zatím viděl, jsou to přesně dvě. Jistě, vývojáři tvrdí něco jiného, ale prohlášení z Microsoftu beru s velkou rezervou a počkám si, jaká bude skutečnost…
    3.8.2005 21:19 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :)
    Dvě??? Tak to jsem asi slepý. Já jich napočítal 17.

    klik

    Best viewed in Mozilla Explorer.
    3.8.2005 21:24 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :)
    Cituji ze stránky, na kterou se odkazujete: "Though you won’t see (most of) these until Beta 2, we have already fixed the following bugs" Právě proto jsem mluvil o tom, že prohlášení ze strany Microsoftu beru s rezervou. Až bude MSIE s opravenými sedmnácti chybami na stole, můžeme se o něm začít bavit. Do té doby vycházím z recenzí skutečně existující MSIE 7.0b1 (jelikož nehodlám vyhazovat oknem peníze za Windows XP, musím důvěřovat lidem, kteří ho zkoušeli a kterým věřím).
    3.8.2005 21:30 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :)
    Nemusí se vyhazovat jenom za Windows XP, ,,prý`` (neoficiální informace) se to dá rozběhnout i na Windows 2003. I když, to bude asi ještě šílenější alternativa ;-)
    Copak toho není dost?
    3.8.2005 21:46 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :)
    No však. Už je to opravené, tak co se strachovat ;-)

    A není to prohlášení MS, ale zápis v blogu člověka, který na IE dělá, takže bych řekl, že nejde o nějakou sprostou propagandu, ale opravdu je to spravené. Já mu věřim :-)

    Best viewed in Mozilla Explorer.
    3.8.2005 20:56 hub | skóre: 26 | blog: bg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :)
    IE 7 beta 1 - ukázka vzhledu programu

    IE 7 beta 2 - ukázka schopností vnitřku a vzhledu programu

    Že je to zvláštní chování nepopírám, ale pak májí nejspíš ve vývojovém cyklu(ukázkách programu) asi více řeckých písmen (IE 7 beta 2 == IE 7 gama).
    David Watzke avatar 4.8.2005 11:42 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :)
    Hehe, já se v IE7 díval na svou stránku a pořád (jako v IE6, 5.5, 5 a asi i níž) mám obsah posunutej o takových 20px dolů... a ve všech prohlížečích good.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    3.8.2005 19:59 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše hm a co takhle upozorneni po detekci IE
    Pouzivate nekvalitni internetovy prohlizec, proto nase stranky nebudou vypadat optimalne. Pripadne pripominky ke zmrsene grafice smerujte vyhradne na zakaznickou podporu vyrobce vaseho prohlizece (www.microsoft.com).
    3.8.2005 20:49 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hm a co takhle upozorneni po detekci IE
    :-) takhle to můžu vyřešit já se svým linuxovým webem, tam ať se jdou wokenicáři klouzat, ale kdo fakt weby dělá, tak s tím má děsnou práci, protože zákazníkům nevysvětlíte, že v nejrozšířenějším browseru je milion bugů :-(

    P.S. ono stačí pipni.cz když updatuje mysql a přestanou mi fachat hesla :)
    3.8.2005 20:55 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hm a co takhle upozorneni po detekci IE
    zákazníkům nevysvětlíte, že v nejrozšířenějším browseru je milion bugů
    LOL, a proč by je měly nějaké bugy zajímat??? Chtějí stránky, které jim (a dalším 80% lidí, kteří používájí IE) budou fungovat.

    Je na tom snad něco nepochopitelného nebo dokonce špatného??

    Best viewed in Mozilla Explorer.
    3.8.2005 21:20 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hm a co takhle upozorneni po detekci IE
    Zvláštní logika. Představte si, že součástí Windows bude kalkulačka, která při sčítání více než čtyřciferných čísel bude dávat chybné výsledky (a toto chování nebude v dokumentaci popsáno). Budete také tvrdit, že uživatele nemusí zajímat, že ta kalkulačka sčítá blbě, ale že je to problém vstupních dat, takže celý svět má pracovat s nejvýše čtyřcifernými čísly, aby si s tím ta kalkulačka poradila?
    3.8.2005 21:22 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hm a co takhle upozorneni po detekci IE
    A dovedete si představit firmu, kterou nebude zajímat, jak její stránky vypadají v prohlížeči, který používá nejměně 80% uživatelů?
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    3.8.2005 21:27 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hm a co takhle upozorneni po detekci IE
    A to je právě ta zvrácenost současného webu. Že nikoho nezajímá, že kalkulačka sčítá blbě, ale všichni se omezují na čísla, která (náhodou) sečte správně. Za blbce není autor kalkulačky, ale ten, kdo si dovolí používat "nestandardní" čísla.
    3.8.2005 21:35 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hm a co takhle upozorneni po detekci IE

    Nechci aby to vypadalo, že se zastávám IE. Nesnáším to a nepoužívám.

    Ale zdá se mi pochopitelné, že normální lidi nezajímá, kolik má prohlížeč bugů. Chtějí v něm funkčí stránky. Analogie s kalkulačkou je podle mě moc extrémní. Přece jenom IE je prohlížeč, stránky zobrazuje, na tom se snad shodneme.

    Jen mi připadá naivní (a to s webdesignem teprve začínám) myslet si, že nějakého zákazníka bude zajímat, kolik má IE bugů - je mu to jedno, má jiné starosti a potřebuje funkční stránky.

    Best viewed in Mozilla Explorer.
    3.8.2005 22:10 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hm a co takhle upozorneni po detekci IE
    Přece jenom IE je prohlížeč, stránky zobrazuje, na tom se snad shodneme.

    Ta hypotetická kalkulačka také čísla sčítá, jen je někdy výsledek špatně.

    Jen mi připadá naivní (a to s webdesignem teprve začínám) myslet si, že nějakého zákazníka bude zajímat, kolik má IE bugů

    A to je právě to, co mi vadí. Kdyby to byl jakýkoli non-SW výrobek, lidé by ho výrobci hodili na hlavu. U software uživatelé chyby považují za normální stav věcí, ale ani u normálního software by nikdo nebyl ochoten akceptovat takový zmetek. Jen kolem MSIE se chodí po špičkách a snažíme se navrhovat stránky tak, abychom jeho chyby skryli. A webovým vývojářům už připadá normální, že víc práce než layout stránky jim dá obcházení chyb MSIE. Opravdu jsem jediný, komu celá ta fraška připadá nesmyslná už ve své podstatě?

    Jen ať mi, proboha, nikdo netvrdí, že MSIE je v zásadě dobrý prohlížeč, který má jen pár chyb. MSIE je mizerný prohlížeč, který má neuvěřitelné množství do nebe volajících chyb. Kdyby (téměř) všichni autoři stránek nemršili stránky tak, aby ty chyby obešli, bylo by v plné kráse vidět, jak na tom MSIE skutečně je. Jenže napsat korektní stránku bez ohledu na MSIE si nedovolí skoro nikdo. Bohužel.

    3.8.2005 22:31 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hm a co takhle upozorneni po detekci IE
    Jen kolem MSIE se chodí po špičkách a snažíme se navrhovat stránky tak, abychom jeho chyby skryli.
    Já se rovněž nevyžívám ve vytváření alternativních stylů a rozboček pro ně, ale co mi zbývá, pokud to chci dělat na nějaké - nedovolím si zatím říct profesionální - ale aspoň blížící se profesionální úrovni?
    Jen ať mi, proboha, nikdo netvrdí, že MSIE je v zásadě dobrý prohlížeč, který má jen pár chyb.

    :-) No, jsou lidi (móc jich je), kteří tvrdí, že IE je v zásadě dobrý prohlížeč a o nějakých chybách nemají ani ponětí :-D

    Kdyby (téměř) všichni autoři stránek nemršili stránky tak, aby ty chyby obešli, bylo by v plné kráse vidět, jak na tom MSIE skutečně je.

    To je kdyby, které nikdy nenastane. Protože pak by žádný webdesigner nedostal za stránky ani korunu. Na druhou stranu, obcházení chyb nemusí vždycky znamenat mršení stránek. Ale uznávám, že někdy jsou brutální techniky potřeba.

    Asi už Vás svými kecy nudím, takže bych svůj názor shrnul tak, že je imho blbost ignorovat majoritní prohlížeč, ať je jakýkoliv (kdyby byl opravdu tak špatný, jako ta vaše kalkulačka, tak ho nikdo nebude používat.). Je špatný, to víme všichni, ale dá se používat ku spokojenosti(?) 80% uživatelů ...

    Best viewed in Mozilla Explorer.
    3.8.2005 22:36 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hm a co takhle upozorneni po detekci IE
    IE 6 a níže už jsou aspoň špatné známým způsobem. Co zmrší v nové verzi, kdoví :-)
    Copak toho není dost?
    3.8.2005 22:44 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hm a co takhle upozorneni po detekci IE
    Jen mi připadá naivní (a to s webdesignem teprve začínám) myslet si, že nějakého zákazníka bude zajímat, kolik má IE bugů - je mu to jedno, má jiné starosti a potřebuje funkční stránky.
    No jasne... jen me napada, proc by teda mel MS s tema chybama neco delat, kdyz je vsichni webovy designeri budou povazovat de facto za standard a vsechny stranky v nem pojedou. To by byl proti sobe... Tahle aspon muze zamestnat armady kreativnich lidi blbostma, aby mu neprogramovali konkurenci...

    Tady se ukazuje smysl toho fandovstvi, reklam a vubec quasi marketingoveho sileni kvuli Firefoxu, ktere tak leze nekterym tvrdakum na nervy...

    Lidi zacnou pouzivat moderni browsery jen z mody, a ne kvuli chybam IE. Ta moda se musi ale vytvorit... Takze az zas nekdo zacne hudrovat proti blazneni kvuli Firefoxu, tak je to proto, abyste nemuseli v budoucnu podrizovat svoje strankovy kody chybam v IE
    3.8.2005 23:03 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hm a co takhle upozorneni po detekci IE
    Upřímně, někteří anti-IE aktivisté své aktivity skutečně táhnou do opačného extrému. A zajímalo by mě, kolik z vás by si tady skutečně dovolilo platícímu zákazníkovi předložit stránku nefungující v IE. A kolik z vás by ještě potom nějakého platícího zákazníka mělo ;-)

    Nekritické obdivné šílenství k Firefoxu je fajn, ale abychom pak akorát jenom neměli IE 2.
    Copak toho není dost?
    4.8.2005 10:46 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hm a co takhle upozorneni po detekci IE
    A zajímalo by mě, kolik z vás by si tady skutečně dovolilo platícímu zákazníkovi předložit stránku nefungující v IE. A kolik z vás by ještě potom nějakého platícího zákazníka mělo

    Přesně to je důvod, proč už se webdesignem poslední dobou prakticky nezabývám. Naštěstí mám jiné aktivity, které mne živí a při kterých nemusím dělat tolik věcí proti svému přesvědčení.

    4.8.2005 12:11 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hm a co takhle upozorneni po detekci IE
    No, jenže tohle mi zrovna nepřijde jako řešení, které něco moc řeší.
    Copak toho není dost?
    4.8.2005 21:25 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hm a co takhle upozorneni po detekci IE
    Pro mne to řeší všechno. Naštěstí se můžu živit něčím, co mne baví a uspokojuje. Webdesign to momentálně není a podle toho, co zatím ukázal MSIE 7, se nedá očekávat zásadní zlepšení.
    4.8.2005 14:48 Jack Raven | skóre: 8 | blog: RavenBlog | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hm a co takhle upozorneni po detekci IE
    Jistěže, platícímu zákazníkovi bych asi nepředložil stránky, které by nefungovaly pod nejpoužívanějším prohlížečem, ale to je jenom věc perspektivy. Svoje osobní stránky bych ale rozhodně neměnil jenom proto, aby to uspokojilo Microsoft.
    Časem zjistíš, že mít něco není tak příjemné jako toužit po tom.
    vladka avatar 3.8.2005 22:58 vladka | skóre: 23 | blog: vladimiruv | Hlučín, Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hm a co takhle upozorneni po detekci IE
    Přesně! A zvrácený není jen web.
    The ability to mumble about inodes is the key to social success at a UNIX gurus' cocktail party.
    3.8.2005 21:24 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hm a co takhle upozorneni po detekci IE
    A btw pochybuju, že by takovou kalkulačku někdo používal ...
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    3.8.2005 21:27 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hm a co takhle upozorneni po detekci IE
    No právě. A u prohlížeče to naprosté většině uživatelů ani trochu nevadí…
    3.8.2005 20:00 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše řešení
    Všechny problémy s IE, o kterých píšeš, jsou způsobeny špatnou interpretací box-modelu. Dá se to ale obejít.

    Hledej matrjoška hack.

    Best viewed in Mozilla Explorer.
    3.8.2005 21:06 Tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení
    Ano, i ne... Autor sice píše, že je validní, ale neuvádí DOCTYPE, který u IE rozhoduje o módu, ve kterým bude rendrovat. Zrovna tak píše o problémech s plaváčky (float na div), možná je na vinně bug double margin, jehož ošetření je snadný.
    3.8.2005 21:11 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení
    Nebude problém s floatem v tom, že je v důsledku interpretace boxmodelu v IE širší a tudíž se vloží až pod footer? Jen tipuju ...
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    3.8.2005 21:33 Tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení
    Může, ale nemusí. Jestliže prohlížeč pracuje ve standardním módu, šířka bloku by měla být stejná (je-li vůbec zadána, nejlépe v absolutních hodnotách), ale bezohledu na zobrazovací mód v IE bug double margin funguje perfektně bez rozdílu. Tudíž, má-li zadaný horizontální (vnější) okraj, bude dvojnásobný a blok se nemusí vejít kam má. Ale jen fantazíruju, nevím, o jaký web se jedná.
    Jan Zahornadsky avatar 3.8.2005 21:42 Jan Zahornadsky | skóre: 22 | blog: hans_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení
    Už jsem si pár popisů IE bugů přečetl -- asi se jedná o double margin a jistý bug, který přidá 3px vedle divů; Pak se ani nedivím že se objekty na přesně vyhaněný prostor nevejdou. Snad to časem opravím, no nevím jestli to má cenu se kvůli tomu trápit :)

    Nejvíc mě na tom stejně štve, že musím přebootovávat kvůli testování. (a vyvíjet stránky pod windows mě nikdo nedonutí :))
    Actually, I was half an hour into the pointer scripting documentation when she got dressed and left.
    3.8.2005 22:06 Tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení
    Já toho tedy zastáncem nejsem, ale co takhle MSIE pod Wine? Taky jsou myslím na Internetu služby typu www2bmp (nebo jiný formát), který udělají screenshot webu z danýho prohlížeče.
    3.8.2005 22:39 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení
    Když už jsme u toho Wine,

    Kdo poradí, má u mě žvejkačku ...

    Best viewed in Mozilla Explorer.
    3.8.2005 22:47 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení
    Nevím, ale i kdybych věděl, tak žvejkačku si nech od cesty :-)
    Copak toho není dost?
    3.8.2005 22:51 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení
    :-D
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    3.8.2005 22:53 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení
    neco ti sezralo pismenka :P
    3.8.2005 23:02 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení
    Nemohlo by to být něco s fontama?
    3.8.2005 23:04 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení
    Mohlo a nejspíš i bude. Ale co?
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    4.8.2005 10:49 Tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení
    ~/.wine/%nějaký_složky%/windows/fonts - máte tam něco?
    4.8.2005 11:05 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení
    ostatní stránky kromě ábíčka fungují v pohodě :)
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    Josef Kufner avatar 4.8.2005 03:10 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: řešení
    Mno, tak to jsi dopad ještě dobře. Ty máš ty písmenka aspoň někde a dokonce máš i ikonky ;-)
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    3.8.2005 22:35 Jack Raven | skóre: 8 | blog: RavenBlog | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše bugy shit a microsoft
    Ahoj.

    Pročítal jsem si zdejší diskusi a myslím, že ti co se zastávají Microsoftu dělají chybu. Jenom si vezměte, kolik soudů už profrčelo a Microsoft musel platit. Chybě se nikdo z nás nevyhne, což je všem jasné, ale myslím, že když někdo z nás udělá chybu a po sléze je na ni upozorněn, tak se ji snaží opravit (tedy alespoň já to dělám). Jenomže Microsoft je vysoký diktátor s nosem nahoru - ten neuzná chybu a neuznává nikoho kdo na ni přijde. Z vlastní zkušenosti mohu říct, že reportování chyb na microsoft ohledně IE nesklidí žádnou odpověď (ani třeba děkujeme, což bych čekal) a nedočkáte se ani opravy (možná někdy v příští verzy, která vyjde tak možná jednou za dva roky). Microsoft ze sebe dělá monopol a kdyby si mohl patentovat vzduch, který dýcháme, udělal by to.

    Při vývoji webových stránek pracuji především v linuxu a používám Firefox. Člověk by považoval za samozřejmé, že když vytvoří nějaké webové stránky, které splňují všechny normy a standardy (tedy jsou validní), že budou prostě fungovat všude. Fungují ve FireFoxu(vždy), v Konqueroru (téměř vždy - možné malé odchylky), v Opeře (také téměř vždy) a v MSIE (nikdy - vždy se najde něco, v čem je problém). Už nesčetněkrát jsem musel předělávat stránky aby vyhovovaly MSIE, ale rozhodl jsem se, že to už dělat nebudu. Microsoft si ze sebe a ze svého prohlížeče udělal vlastní standard a ignoruje normy a spoléhá na to, že ho používá 80% uživatelů. Ale jenom díky lidem, kteří se vzepřeli monopolu microsoftu a rozhodli se konat jinak to není 90% nebo 100%. A já tvrdím, že když tohle bude pokračovat a bude se objevovat stále více a více lidí, na jejichž stránkách uvidíte "Je nám líto, ale používáte prohlížeč MSIE, který ignoruje zobrazování podle platných norem. Tyto stránky se vám nezobrazí tak, jak by měli. Doporučujeme přejít na některý alternativní prohlížeč (například Mozilla Firefox).", tak pak popularita MSIE bude klesat a nakonec zůstane tak na 50%. A teprve potom možná Microsoft napadne aby zkvalitnil své produkty.

    Časem zjistíš, že mít něco není tak příjemné jako toužit po tom.
    3.8.2005 22:50 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: bugy shit a microsoft
    "Je nám líto, ale používáte prohlížeč MSIE, který ignoruje zobrazování podle platných norem. Tyto stránky se vám nezobrazí tak, jak by měli. Doporučujeme přejít na některý alternativní prohlížeč (například Mozilla Firefox).", tak pak popularita MSIE bude klesat a nakonec zůstane tak na 50%. A teprve potom možná Microsoft napadne aby zkvalitnil své produkty.
    Jo, a dodal bych "pouzivate zastaraly prohlizec" a "doporucujeme moderni jako napr. Firefox (ke stahnuti zdarma zde)" atd. Lidi neradi slysi, ze pouzivaji krapy, zatimco nejake standardy jsou jim ukradene. Prece jen je to emotivni zalezitost, vyber software :)
    4.8.2005 09:05 skonciljsem | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: bugy shit a microsoft
    Souhlas - nějaká jako inteligentní slova jako moderní, doopravdy funkční a podobně. Není mezi námi nějaký reklamní textař?

    Slovo alternativní mi v této souvislosti moc vadí, mezi lidem to je, domnívám se, poněkud pejorativní, skoro jako druhořadý.

    No a pokud to není hosting s vloženou obvykle nevalidní reklamou, tak nezaškodí odkaz na validátor, ne?
    4.8.2005 14:26 Jack Raven | skóre: 8 | blog: RavenBlog | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: bugy shit a microsoft
    Jasně, myslel jsem to obrazně a plácnul jsem to z hlavy. Pochopitelně by to chtělo daleko propracovanější text, ale myšlenka zůstává stále stejná : Používáte SHIT ! Je to paradoxní, že největší shit se drží největší popularitě, hlavně v amatérské většině, která prahne po tom nejlevnějším a nejlepším. Holt žijeme ve světě reklam a když už si Microsoft musí dělat do různých časopisů reklamy podporující Microsoft a pobuřující a shazující Linux, tak mu skutečně už teče do bot.
    Časem zjistíš, že mít něco není tak příjemné jako toužit po tom.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.