abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 20:55 | IT novinky

    IKEA ve Spojeném království hledá zaměstnance do své nové pobočky. Do pobočky v počítačové hře Roblox. Nástupní mzda je 13,15 liber na hodinu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 10:44 | Zajímavý článek

    Alyssa Rosenzweig se v příspěvku na svém blogu Vulkan 1.3 na M1 za 1 měsíc rozepsala o novém Vulkan 1.3 ovladači Honeykrisp pro Apple M1 splňujícím specifikaci Khronosu. Vychází z ovladače NVK pro GPU od Nvidie. V plánu je dále rozchodit DXVK a vkd3d-proton a tím pádem Direct3D, aby na Apple M1 s Asahi Linuxem běžely hry pro Microsoft Windows.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 27
    včera 01:00 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) květnová aktualizace aneb nová verze 1.90 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a animovanými gify v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.90 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 00:44 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová verze 2024.2 linuxové distribuce navržené pro digitální forenzní analýzu a penetrační testování Kali Linux (Wikipedie). Přehled novinek se seznamem nových nástrojů v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    5.6. 16:44 | IT novinky

    Počítačová hra Tetris slaví 40 let. Alexej Pažitnov dokončil první hratelnou verzi 6. června 1984. Mezitím vznikla celá řada variant. Například Peklo nebo Nebe. Loni měl premiéru film Tetris.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    5.6. 10:44 | Nová verze

    MicroPython (Wikipedie), tj. implementace Pythonu 3 optimalizovaná pro jednočipové počítače, byl vydán ve verzi 1.23.0. V přehledu novinek je vypíchnuta podpora dynamických USB zařízení nebo nové moduly openamp, tls a vfs.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    5.6. 10:22 | Nová verze

    Canonical vydal Ubuntu Core 24. Představení na YouTube. Nová verze Ubuntu Core vychází z Ubuntu 24.04 LTS a podporována bude 12 let. Ubuntu Core je určeno pro IoT (internet věcí) a vestavěné systémy.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    5.6. 01:00 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.6. 19:55 | IT novinky

    Intel na veletrhu Computex 2024 představil (YouTube) mimo jiné procesory Lunar Lake a Xeon 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.6. 13:44 | IT novinky

    Na blogu Raspberry Pi byl představen Raspberry Pi AI Kit určený vlastníkům Raspberry Pi 5, kteří na něm chtějí experimentovat se světem neuronových sítí, umělé inteligence a strojového učení. Jedná se o spolupráci se společností Hailo. Cena AI Kitu je 70 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Rozcestník

    Volby do EP

    1.6.2009 12:30 | Přečteno: 1527× | Jiné | poslední úprava: 1.6.2009 15:59

    Jelikož jsem ještě nikdy nebyl na volbách a už mě ty paka tam nahoře, co vymejšlej samý omezování lidských práv a svobod, docela deptaj, rozhodl jsem se zúčastnit voleb to EP a něco s tím udělat. Jenže o politicku se zajímám jen tak letmo, spíš skoro vůbec a vůbec netuším, koho jít volit.

    Může dát někdo nějaký tip na někoho, kdo např. propaguje opensource, staví se za naši svobodu, kdo nás nechce věčně cenzurovat ... a zároveň někoho schopného, kdo by prosazoval také zájmy naší republiky a nečuměl, jak si Německo nahrabe a na nás nic nezbyde :-)

           

    Hodnocení: 21 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Jan Drábek avatar 1.6.2009 12:52 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP

    typ - to bolí....

    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    1.6.2009 13:24 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP
    Tebe musí být snadné mučit, stačí text plný pravopisných chyb.:-)
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    Jan Drábek avatar 1.6.2009 14:21 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP

    Ani ne... třeba větou "Ženy a děti myli nádobí" by jste mě opravdu neumučili ale větou "Dobily hrad" už ano :D

    Ale dechovka a zvuk swapujícího hdd to jistí :-D

    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    Vojtěch Trefný avatar 1.6.2009 14:25 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP
    ...by jste mě opravdu...
    Zajímavý druh masochismu...
    Dalibor Smolík avatar 1.6.2009 14:38 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP

    Co máte proti větě "Dobily hrad" ? Vždyť je to správně.   Dovedu si představit,  jak skupinka žen má v ruce kyj a tluče do hradu, až ho dobije. :-)

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    1.6.2009 15:15 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP

    uz jste nekdy slysel pane kolego slovo prirovnani, alegorie ...

    Nekdo jako ja proste prohlasi, ze ten sycak uz by mel sbalit kufry, jiny clovek to spise zabali do pozlatka, necha prostor pro vlastni myslenky ... tomu ja rikam svoboda.

    Dalibor Smolík avatar 1.6.2009 16:20 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP

    No, co je přirovnání, alegorie vím ... ;-) , spíš jsem narážel na úskalí české gramatiky. Správně mělo asi být "hrad dobyli", ale za určitých okolností  výraz "hrad dobily" může být také gramaticky správně,  za jiných jde však o dvě kardinální hrubky v jediném slově :-D

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    1.6.2009 19:11 M. Lox | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP
    Ženy a děti myli nádobí
    Já myslel, že je to tak správně – při míchání rodů se použije mužský životný.
    by jste
    :-)
    make menuconfig, not war!
    1.6.2009 19:12 M. Lox | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP
    Och. Nepřemýšlel jsem. Nereagujte, prosím.
    make menuconfig, not war!
    Jardík avatar 1.6.2009 15:38 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP
    opraveno :-)
    Věřím v jednoho Boha.
    1.6.2009 13:04 ja
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP

    Ale, ale - taka dokonalost sama o sebe a este sa im neracilo ist volit? Jaj - oni volit nepotrebuju. Mimochodom - oni chcu stranu ktora propaguje opensource, ...? Ale ved M$ ma k opensource este dost daleko - tak naco?!

    1.6.2009 13:05 mic130
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP

    bohuzel takovy zatim asi nikdo neni, ale taky bych chtel volit, bohuzel neni koho

    1.6.2009 13:18 Dundee5 | skóre: 17 | blog: Dundee5 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP
    Docela dobré je si před volbami přečíst toto: http://www.reklama24.cz/volby/

    Kdo se vzdá svobody, aby získal jistotu, ztratí nakonec obojí. --Benjamin Franklin
    1.6.2009 17:14 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP
    To je pěkná ptákovina.
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    kozzi avatar 1.6.2009 13:27 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP
    Do EP neni koho volit :-D. Mozna priste piratskou stranu, ta by te svym programem mohla nejvice uspokojovat
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"

    Možná to řeknu blbě, ale máte dost vysoké požadavky.

    Ten, kdo by se skutečně chtěl bít za naší svobodu by musel iniciovat asi vystoupení z EU.

    EU původně vznikla jako obchodní celek a jako taková byla prezentována. Postupně jí moc zachutnala a tak začala přebírat i legislativní, finanční a politickou moc. Dnes už se jedná o ztrátu suverenity států.

    Sjednocení Evropy není špatná myšlenka, ovšem implementace ála EU je něco, co Evropu časem zlikviduje. EU postupně oslabí všechny státy a prožene je řadou krizí, na kterou nebudou mít léky (neboť se bude řešit na úrovni EU, která má podstatně větší setrvačnost, naprosto nulovou flexibilitu, apod..). Cena každé krize, nebo nerovnováhy bude mnohem dražší, než když by měly vlády států větší pravomoce. Stát, který se pokusí nějakou krizi vyřešit navzdory nařízením EU pak dorazí sama EU tučnou pokutou, čímž jí uvede do další krize.

    Ona nakonec EU oslabí Evropu netolik, že Evropa nechtěně předá žezlo civilizace dále směrem na východ, a nakonec díky tomu se i EU sama rozpadne. Slabá Evropa neuživí a neudrží vcelku EU. EU tímto tempem nevydrží déle, než cca 15, max. necelých 20 let.

    Navíc pokud projde Lisabonská smlouva, bude úplně jedno, kdo tam je, protože bude mít minimální pravomoci a žádné právo veta. Nejspíš proto tam také bude figurka, které se líbí postavení a vysoký plat.

    Nějaké podružnosti typu podpora open source – to je naprosto nepodstatné. Kupodivu, ač se sám divím, tak EU se v otázce svobody open source a další chová celkem rozumně. Otázka je jak dlouho to vydrží. EU mnohokrát za sebou odmítla lobbing autorských svazů za možnost odpojení typu 3× a dost. EU donutila vysokými pokutami uvolnit Microsoft značnou část specifikací svých služeb, API a protokolů. Sama EU dokonce pohrozila Microsoftu, že zakáže prodej Vist v EU, pokud Microsoft nesplní její podmínky. Dokonce se dá právem říci, že EU do často vůči MS přehání.

    Tady se hraje o víc, a to o svobodu člověka samotného i o svobodu lidí si o sobě rozhodovat. Na věci typu open source a další – to bych neřešil, proti nim se nestřílí.

    Ale nedělám si moc iluze, že někdo, nebo něco změní. Pokud se podepíše Lisabonská smlouva, pak je docela jasno. Dali jsme a ještě dáme dárek dětem, které si to vyžerou.

    1.6.2009 15:18 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP

    dobry jsou reci mladych muzu o tech detech, ktere to vyzerou. Vzdyt vy zadny deti nemate a ani mit nechcete ...

    Oni to bohužel vyžerou. EU je jen další „tisíciletá neporazitelná říše“.

    A to jestli děti mám, či nemám, a chci mít, nebo nechci mít koukám víte líp, než já. :-)

    Jardík avatar 1.6.2009 16:01 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP
    No tak z EU vystoupíme! To snad nemůžem? Pryč, pryč.
    Věřím v jednoho Boha.
    1.6.2009 16:07 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP
    Podle „demokratického“ vzoru jiných evropských zemí, kde bylo opakovaně uspořádáno referendum o přistoupení k EU s negativním výsledkem, případně jednou referendum o schválení evropské ústavy, která byla nahrazena Lisabonskou smlouvou, nebo irské referendum o LS, které bude mít reprízu na podzim, by se dalo čekat, že se budou též konat referenda o setrvání členské země v EU. Leč neděje se tak. O čem tato nerovnost vypovídá?
    Samae1 avatar 1.6.2009 16:15 Samae1 | skóre: 6 | blog: Ohniště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP
    No tak z EU vystoupíme!
    Myslím, že tohle nelze - tuto možnost by státům měla přinášet LS.
    Thomas Jefferson:Když se lidé bojí své vlády, pak existuje tyranie.
    Jardík avatar 1.6.2009 16:36 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP
    A co mám dělat, když nechci být v EU a chci být občanem ČR?
    Věřím v jednoho Boha.

    Počkat cca 15 let.

    carnero avatar 1.6.2009 18:21 carnero | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP

    Za patnáct let polezeme (my, jakožto Česka republika) do zadku komu? Arabské "unii"?

    Myslím, že budeme muset vytvořit nějakou novou formu vládnutí – zhruba 30% lidí budou Rómové, 50% ostatní rasy (Vietnamci, …) a zbytek původní domorodci.

    V jiných státech Evropy to bude jinak – všude bude mít podpora multi-kulti značný dopad. Takže Evropa se bude muset vzpamatovávat na více frontách.

    1.6.2009 14:03 joe
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP
    Mluvit o svobode a pak se zeptat koho volit je ponekud usmevne.
    1.6.2009 14:14 luky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP
    Stejne jako byt osmnactilety student, ktery se o politiku nezajima, ale stejne vi, ze je vsechno spatne. Jeste tricko s Che.
    1.6.2009 14:08 multi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP

    jak tak koukam tak hledas stranu PravyBlok, ty maj udelany politicky program, tak aby zajistily svobodu tady jsou nejake jejich stranky http://www.cibulka.net tady maj aktualni volebni spot http://www.youtube.com/watch?v=VDhfQ0-UxUA

    2.6.2009 09:21 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP

    Mam docela chut zajit na nejake jejich predvolebni shromazdeni a pozadat mluvciho, aby bez koukani do papiru odrecitoval cely oficialni nazev strany ... :-)

    Vsadim se, ze by to nedokazal.

    2.6.2009 15:29 multi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP

    nedivil bych se kdyby to zvladl

    Zdenek.Z avatar 2.6.2009 15:56 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP

    To nemyslíte vážně, že toho někdo volí? Člověk, který pojmenuje svoji stranu takovýmhle způsobem, vyrábí takovéhle spoty a webové stránky a píše takové neuvěřitelné hovadiny (četl jste něco z jejich webu?), musí být duševně chorý.

    2.6.2009 19:27 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP

    Ano, P. C. dost možná zešílel, na druhou stranu mu nelze upřít trpělivost, odolnost, odvahu a zásadovost. Souzi a soušky, kdo z vás to má?

    2.6.2009 20:34 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP
    P. C. zešílel celkem určitě. Před některými minulými volbami jsem ve městě zakopl o jeho mítink, kde byl veřejnosti nabídnut mikrofon, tak jsem se ho zeptal na nějaký rozpor v jeho řeči. Povedlo se mi ho asi na půl minuty paralyzovat a ani pak odpověď nedávala moc smysl. :-D
    Zdenek.Z avatar 2.6.2009 22:13 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP

    Trpělivost, odolnost, odvaha a zásadovost jsou mi k ničemu, pokud je ten člověk cvok (čemuž musí dát za pravdu snad každý, kdo si přečte jeho web).

    Dalibor Smolík avatar 1.6.2009 14:10 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP

    Hledal jsem na volebních lístkách stranu "Za Tuxe krásnějšího", ale nenašel jsem ji. Tak nevím :-)

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.

    K tomu stačí kýbl barvy a znovu ho natřít. :-)

    1.6.2009 15:28 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP
    Je pozdě zabývat se něčím takovým ani ne týden před volbami, ale doporučuju podívat se na strany kritizující EU a Lisabonskou smlouvu, v abecedním pořadí např. Libertas.cz Vladimíra Železného, Národní stranu, Stranu svobodných občanů a Suverenitu Jany Bobošíkové.

    Mimochodem, píše se zúčastnit.
    Jardík avatar 1.6.2009 15:59 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP
    Dík a opraveno
    Věřím v jednoho Boha.
    1.6.2009 16:14 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP

    Mě osobně je sympatická právě Strana svobodných občanů, ale principiálně bych při jejich neexistenci volil také někoho, kdo je proti LS. I když, někteří zdejší návštěvníci mají pocit, že nás EU spasí a místo ošklivé české korupce tu bude EU ráj s úředníky, kteří rozhodují ještě od vzdálenějšího místa, než ti tuzemští...

    1.6.2009 17:41 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP

    I já volím Svobodné, i když jsem ještě před vznikem této strany o její volitelnosti pochyboval. Nicméně teď ji vidím jako "ODS, ale zásadovější" a budu ji volit. Petr Mach se zdá solidní, ani lidé na kandidátce do EP nevypadají špatně... (Bohužel se její šance nezdají vysoké.)

    1.6.2009 18:34 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP

    Souhlasím, sice šance vysoké nejsou, ale pokud si to tak budou pořád všichni říkat a volit pouze "politické stálice", bude to akorát čím dál tím horší - čím déle jsou "u koryta", tím více se smějí do ksichtu, věnují se vnitrostranickým soubojům a tím méně skutečné práce dělají...

    1.6.2009 18:54 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP

    Volby do EP mají tu "výhodu", že (kdyby moje volba nevyšla) neúspěchem je zachování stávajího stavu v EP, poněvadž horší směr asi ani nabrat nelze.

    Nemám problém volit menší stranu, která se politice skutečně chce věnovat. Rozhodně ale ani nebudu uvažovat o nějakých filozofujících kavárenských flákačích, kteří mají dojem, že jsou snad nějakou morální elitou, či co.

    Darth Phantom avatar 1.6.2009 16:42 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP
    v abecedním pořadí např. Libertas.cz Vladimíra Železného...
    Železný je zločinec pravomocně odsouzený za úmyslný trestný čin. Za jeho bývalou TV H@vna zaplatil český stát 10 milard. Národní strana jsou zakuklení fašounci, jejichž volební spot společně s Vandasem odmítla vysílat ČT. Strana sv. občanů je jakási skupinka fanatických pohrobků Václava Klause, která hází společně s Mladými konzervativci vajíčka na mítincích. Relativně nejlíp z toho vychází Jana Bobo ( i vizuálně, když se nalíčí, tak vypadá docela k světu :))), ta jen kandiduje za komanče na prezidenta a dělá si Evropského parlamentu rodinný podnik (zaměstnává svého manžela jako sekretářku). Proto budu volit skok z okna, to se jeví jako nejlepší volba! :-))))))))))))
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    1.6.2009 18:06 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP
    Nečekal bych, že to někdy nastane, ale souhlasím s tebou. Tedy až na tu poslední větu. ;-)
    1.6.2009 18:10 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP
    K tomu mám několik drobných připomínek?
    • Železného porušování zákona není pro hodnocení jeho tvrzení o Lisabonské smlouvě podstatné, stejně tak ona prohraná arbitráž.
    • Národní stranu bych z fašismu nepodezříval. Navíc fašismus a národní socialismus (německý, zvaný zkráceně nacismus) jsou dvě různé věci.
    • Dělnická strana, pokud je mi známo, žádnou televizní reklamu k nadcházejícím volbám nepřipravila. Vyřazeny byly dvě její rozhlasové upoutávky.
    • Strana svobodných občanů vznikla mj. proto, že ODS se v uplynulých letech stala stranou eurohujerskou. Možná je takovou déle, nevěrohodná kritika Lisabonské smlouvy to naznačuje.
    • Připomínka nešvaru zaměstnávání příbuzných v parlamentní kanceláři je na místě. Odpor k EU může být nakonec docela výnosný – kdo ví, jestli je pak upřímný?
    Skoky z okna v tuto chvíli zásadně nepodporuju. Myslím, že by se toto rozhodnutí mělo odložit teprve do doby, až vstoupí LS v platnost. :-)
    multi avatar 1.6.2009 18:32 multi | skóre: 38 | blog: JaNejsemOdsut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP
    bobosikova je doslova politicka kurva
    Dalibor Smolík avatar 1.6.2009 19:58 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP
    A jéje. Politický boj se již rozhořel na plné pecky. :-)
    Nicméně jestliže její manžel odvádí sklářskou výrobu z Česka do Číny, není to člověk, který má na srdci české zájmy.
    Tohle volit nebudu.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    1.6.2009 22:04 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP
    Nicméně jestliže její manžel odvádí sklářskou výrobu z Česka do Číny, není to člověk, který má na srdci české zájmy. Tohle volit nebudu.
    Opravdu? To si spíš hledí na náplň své peněženky.
    1.6.2009 19:00 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP

    > Stranu svobodných občanů

    Mimochodem, doporucuji precist vyjadreni Jiriho Payne,  jejich leadera kandidatky k otazkam kohovolit.eu: http://kohovolit.eu/tmp/poznamky/sso.txt

    Pro srovnani ty otazky: http://kohovolit.eu/drupal/cs/eu/parl/votematch

    Zejmena bych zduraznil: "povazuji Vase otazky za euro-propagandu a porusovani svobody slova".

     

     

    2.6.2009 01:23 slush | skóre: 9 | blog: slushuv_koutek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP

    No vzdyt ma pravdu. Ty otazky jsou polozeny hrozne nejednoznacne.

    drc avatar 2.6.2009 07:51 drc | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP

    Ten pan rika, ze otazka porusuje svobodu slova. To je blbost par excellence, která nemá s jeji formulaci cokoliv spolecneho.

    Grunt avatar 1.6.2009 17:15 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP
    Jsem na tom podobně. Doporučuji si projít tento zápisek. V něm mě docela zaujala aktivita p. Roithové. Mezi celkovou aktivitou musím zvláště zvýraznit spolupráci na úpravách telekomunikačního balíčku, z kterého se tak také díky ní nedostal dodatek o odpojování od internetu a zachování síťové neutrality. Pokud mě nikdo nepřesvědčí o opaku, tak si na to u voleb určitě vzpomenu.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Fluttershy, yay! avatar 1.6.2009 17:24 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP
    +1
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    1.6.2009 17:37 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP

    Zuzi Roithovou jsem viděl v nedělní Partii. Musím konstatovat, že patří k tomu lepšímu (a možná i nejlepšímu) v rámci evropského reálného socialismu. Takže pokud ti evropský reálný socialismus nevadí, pak možná bude velmi dobrou volbou.

    Jsem si jist, že to zachování síťové neutrality jistě napraví hned několika eurosocialistickými bombami.

    Grunt avatar 1.6.2009 17:39 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP
    Nesnáším svěží myš.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    1.6.2009 17:42 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP

    To hodně lidí, ale i oni mi často dávají zapravdu. ;-)

    Grunt avatar 1.6.2009 18:10 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP
    Tak jsem to nemyslel. Svěží myš je tzv. negativní prvek, musí přijít vždy když je všechno růžové a jasné a zkazit náladu. Jestli je to socialistka je mi vcelku egal(stejně je to jen blbá obezlička aby se lidem líp škatulkovalo a aby mě s tím mátly(a aby se měli o čem hádat na ABC)…pro mě za mě nech je to členka Dělnické strany nebo komunistka, důležité je jaké návrhy prosadila a jak s nimi budu souhlasit), jen se ti podařilo vznést stín pochybnosti a tak budu nucen se na ty návrhy podívat abych měl klidné spaní. A že jich je jak hnoje.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 1.6.2009 17:42 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP
    Neměl bys prosím tě alespoň link na tu Partii?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    1.6.2009 17:48 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP

    Měl. A jak říkám, pokud ti současné směr EU (evropský reálný socialismus) vyhovuje, ZR patří mezi dobré volby (myslím to vážně).

    Hlavně ne prosím Jiřího Havla, Richarda Falbra nebo Libora Roučka. Říkám zcela upřímně, že než tito zmrdi z ČSSD jsou lepší i komunisti.

    Grunt avatar 1.6.2009 18:17 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP
    Měl.
    Jo, díky.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 1.6.2009 20:24 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP
    No tak to si tomu moc nepomohl. Shldél jsem to kohoutování a počas sledování si dělal zápisky(kdyby tě čirou náhodou nějakým nedopatřením zajímaly):

    Vejcování:

    +Roithová jako jediná ze čtveřice nikoho ani jednou neosočila, snažila se vyhnout té hádce, neskákala nikomu do řeči(všimněte si jak se hlásila a nakonec díky tomu dostala samostatné slovo), neměla imbecilní dodatky a s jejími názory v tomto tématu se ztotožňuji. Závěrečná popíchnutí o sestavení vyšetřovací komise sedlo jak prdel na hrnec. Jednoznačný vítěz diskuse.
    - Zas děti, proboha proč? Ale budiž, třeba nenašla lepší označení a tak jen opakovala dle předřečníků?

    Opatření proti Krizi:

    +Jediná neházela pojmy o tom co se může a co by se mohlo, ale uvedla že je již připraven plán. Zmínění se o problému rozevíraní se nůžek mezi Evropou a Asií a prchání investic na východ. Řešení sociálních problémů v Číně jako řešení ekonomických problémů v EU.(i když teda fakt nemám nejmenší ponětí jak by toho chtěla dosáhnout) Odsouzení zadlužování EU i USA, odsouzení nalití peněz jen do bank(to s těmi dluhopisy v Číně je fakt?).
    - Plán o lití peněz do všeho možného i nemožného(Energetiky? Energetika má problémy?), přemrštěné regulace a zrychlení čerpání z Evropských fondů se mi moc nelíbí. Skákání do řeči a snaha o slovo.

    Extremismus:

    Tak to nevím jak hodnotit. Souhlasím, že by se extremismus měl řešit už v zárodku(a že nárůst v současné době hrozí, s tím také souhlasím), ale také souhlasím s panem Ransdorfem a Zahradilem, že s ničím by se to nemělo přehánět a zbytečně předčasně strašit. (Havel: Extremismus je otázka vzdělání a stačí když se budeme chovat jako slušní lidé? - radši ani nebudu komentovat). Nic s čím bych přímo nesouhlasil, ale také nic moc s čím bych přímo souhlasil.

    Lisabonská smlouva:

    + Nekomentování a nezapojování se do zesměšňování. Havlova poznámka, aby volil pravicový volič p. Roithovou jako důstojného zástupce pravice, protože to bylo hrozné…v tom měl pravdu. Jako jediná uvedla to hlavní co mě zajímalo místo obviňování, strašení na hradě a uvádění vlastního názoru: Čísla! Souhlas s referendem. Měl jsem pocit, že z celé čtveřice je v tématu nejzainteresovanější.
    - "Jak jste to formuloval"? Co ho neposlouchala(přiznávám, že já napoprvé ne a vyhodnotil jsem to až napotřetí)? Zapomínání. Komentování, když neměla slovo a skákání do řeči.

    Jinak jsem celkově z diskuse měl pocit jako když hodíte tři kohouty do ringu. Ze závěrečné redaktorovi připomínky Je pravdou, že s nějvětší pravděpodobností zrovna vy čtyři budete zastupovat ČŘ v EP mi docela běhal mráz po zádech. Předpokládám, že označení reálného evropského socialisty si vysloužila hlavně díky lití peněz z Evropských fondů a nebo tě k tomu vede ještě něco jiného? No, uvidíme dál co najdu. Že změním názor nijak nevyvracím, protože o politiku se moc nezajímám.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    1.6.2009 22:06 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP

    (Pro tuto chvíli budu reagovat jen na jednu věc. Na zbytek zítra, pokud si vzpomenu.)

    > Řešení sociálních problémů v Číně jako řešení ekonomických problémů v EU.(i když teda fakt nemám nejmenší ponětí jak by toho chtěla dosáhnout)

    Zajímavým problémem, který ZR nakousla, je právě "souboj" ekonomik (např.) Číny a Západu. O tom jsem zde pod blogy mimochodem diskutoval tak před měsícem nebo dvěma.

    Sice jsou její představy ohledně přemlouvání Číny v obl. lid. práv dosti naivní, ale dotkla se správného problému. A sice, že Západ prostě není schopen "bojovat" s Čínou, protože tady jsou úplně jiné požadavky zaměstnanců. Tady nemůžeš jen tak držet partu dělníků, co makají osmnáct hodin denně, a to bez jakýchkoli práv (a dokonce bez stravenek, socani, poserte se! :-)).

    Toto je důvod, proč by se podle mě měla Evropa před čínskými (nebo obdobnými) výrobci chránit. Pokud bychom se nechránili, tak se stejně nedosáhne volného trhu, ale deformovaného rádoby volného trhu. Volný trh vyžaduje, aby všichni měli rovné podmínky. (Nebýt nejrůznějších dotací a protežování jistých zemí, mohl by být volný trh třeba v rámci EU.)

    Jiná cesta než ochrana podle mě není. Buď třeba ta Čína přistoupí na naši hru, nebo nepřistoupí.

    Grunt avatar 1.6.2009 22:17 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP
    Ach jo, ty mě štveš. Řekni mi jediný důvod, proč bych si měl za volbu ZR useknout ruku.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    1.6.2009 22:26 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP

    > (Pro tuto chvíli budu reagovat jen na jednu věc. Na zbytek zítra, pokud si vzpomenu.)

    Grunt avatar 1.6.2009 22:28 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP
    A teď mě štveš ještě víc.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!

    Problém je, že hoří čistý kapitalismus – tedy peníze jsou Bůh.

    Čína vyspělý západ nakonec převálcuje její vlastní zbraní – penězi. Doslova za pár šestáků prodáme Asii naše znalosti, technologie, a veškeré naše know how. Ona za to bude vyrábět o něco levněji, tedy než splatí školné a předáme jí to všechno (ono už toho moc nezbývá), pak časem zjistí, že nás moc nepotřebují, a hlavně, že jim nemáme co nabídnout, až jí dáme vše.

    Pak bude sranda. Zatím ve jménu peněz likvidujeme vše: zemědělství (potraviny dovezeme), školství (nechť se řídí financemi), výrobu (zrušíme, jinde to vyrobí levněji), a v zásadě se Západ chce pasovat do role pouze příjemce peněz s tím, že dělat budou jinde.

    Můžeme naše lidi zotročit víc, než v Číně, proces to nezastaví. Základ je tu jasný, my tu totiž za peníze prodáme naprosto všechno. Vše měříme jen penězi a okamžitým (krátkodobým) ziskem. Na cokoli jsme hrdí buď zvyšuje spotřebu a ekonomiku, nebo je to nemoderní a škodlivé. Jakoukoli tradici, hrdost, lásku k rodné hroudě jsme označili hanlivými přívlastky. Cokoli co nevydělává je pro socky. Ani tu korupci neumíme postihnout a omezit jí – ono to totiž nejde, když peníze jsou na prvním místě a nejmocnější vládce. I v té blbé Číně bez milosti dostane úředník, u kterého se objevila korupce trest smrti a nikdo o tom nediskutuje.

    Na jedné straně bombardujeme Írák, Afghánistán, likvidujeme Srby v Kosovu a další. Ale na Čínu ani nevztyčíme prstem a bojíme se ukázat ty ty ty! Ono by nás to mohlo totiž stát něco peněz.

    Čína nás zlikviduje naší vlastní zbraní – koupí si nás. My jí za peníze totiž vše předáme a prodáme. Chybí nám totiž ideály. Ničemu nevěříme, za nic nebojujeme – jen obchodujeme. A Čína přistoupila na naši hru (abych parafrázoval Vaší poslední větu) a hraje podle našich pravidel, podle kterých to nemůžeme vyhrát.

    Grunt avatar 1.6.2009 22:43 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP
    Čína vyspělý západ nakonec převálcuje její vlastní zbraní – penězi. Doslova za pár šestáků prodáme Asii naše znalosti, technologie, a veškeré naše know how. Ona za to bude vyrábět o něco levněji, tedy než splatí školné a předáme jí to všechno (ono už toho moc nezbývá), pak časem zjistí, že nás moc nepotřebují, a hlavně, že jim nemáme co nabídnout, až jí dáme vše.
    Zapomínáte na jednu věc. Dokuď bude poptávka, bude se vyrábět. Embargo na Čínu - to je nápad. Jen chci vidět někoho kdo to na Evropské úrovni prosadí. Aspoň mám snadnější volbu.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    1.6.2009 23:25 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP
    Uctívání peněz nás může zničit, a je dobré zdůraznit, že řada z nás na tuto hru přistoupila. A k čemu ty peníze jsou? Na stále nová auta, mobily, počítače a hadry, dovolenou u moře a další blbosti. Jenom nevím, co s tím budeme dělat.
    Fluttershy, yay! avatar 1.6.2009 23:50 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP
    Na stále nová auta, mobily, počítače a hadry, dovolenou u moře a další blbosti. Jenom nevím, co s tím budeme dělat.

    Můžeš chodit pěšky nahý a nekomunikovat s jiným než bezprostředním okolím.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters

    Peníze nejsou špatné, pokud jsou prostředkem k něčemu dalšímu. V naší společnosti už se staly ze značné míry samoúčelem – tedy cílem.

    A nemám pocit, že kdyby peníze nebyly na prvním místě, že bych chodil nahý a samotářsky komunikoval s pár lidmi.

    Ono s penězi je to jako s alkoholem. Je fajn, pokud si uděláte párkrát dobrou náladu, a nebo se i ožerete. Ale průser je v okamžiku, kdy roky nejste střízlivý, rodina se Vám rozpadá a přespáváte většinu nocí v pangejtech, protože nejste s to dojít domů a souvislou větu už dáváte dobhromady deset minut. Alkohol v rozumné míře nic špatného není.

    A mám pocit, že vztah společnosti k penězům se blíží té alkoholové závislosti, zatím lehčího stádia. Peníze nejsou nic špatného, je to užitečná věc, pokud je to sluha, a ne pán. Ale dnešní společnost už je ve stádia, kdy zdravý vztah k penězům už je tatam.

    2.6.2009 10:32 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP
    Pěšky chodím každý den, autem nejezdím. Na to, abych chodil nahý, je u nás moc chladno. :-)
    Dalibor Smolík avatar 2.6.2009 01:19 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP
    No, na tohle téma byla složena pěkná skladba od Dire Straits ;-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    2.6.2009 10:29 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP
    Ta se ale povedla. :-)

    Dokuď bude poptávka, bude se vyrábět.

    Já mám pocit, že dnes už se poptávka uměle zvyšuje, a to tak, že nutíme lidi, aby se zadlužili, pokud možno na celý život, aby ekonomika jela. Že přirozená poptávka by byla nižší, než to, že celá společnost odshora dolů se snaží, abychom více spotřebovávali, a nejlepší mozky světa dnes vymýšlí hlavně marketink, prodejní strategie, P.R., apod.. Mimochodem i na psychologii máme psychologii obchodu a učitelé to uvozují větou, že je to jedna z mála pscyhologických disciplín, které nejsou pomáhající.

    Dalibor Smolík avatar 1.6.2009 22:54 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP
    Buď třeba ta Čína přistoupí na naši hru, nebo nepřistoupí.
    To mi připomíná jeden vousatý vtip, jak se Mao dozvěděl, že Čechoslováci vyhlásili Číně válku. Mao se zeptal, kolik jich to vlastně je. Po informaci, že kolem 15 milionů, se poškrábal na bradě a povídá: "Ve kterém hotelu jsou vlastně ubytováni?"
    Ono to skoro platí i na celou EU, Číňanů je i tak asi 3x víc ..takže jestli přistoupí nebo nepřistoupí na naši hru, je čistě na jejich benevolenci.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.

    Ono je to jinak – Číňané nikdy nebojovali, a v zásadě se nestavěli čelem. Oni prostě vždy nechali, ať se protivník oslabí sám. Stejně tak i teď hrajou hru, kterou jsme stanovli my – západní svět.

    Začtěte se do jejich filozofie, třeba do Knihy o Tao (Tao Te Ťing) od Lao-c'e. Je psána symbolicky trochu vzdáleně, ale přeci:

    (část 78)

    1.
    Člověk rodě se jest útlý a slabý,
    umíraje jest pevný a silný.
    Trávy a stromy, povstávajíce, jsou útlé a pružné,
    odumírajíce, jsou vyprahlé a suché.
    2.
    Proto: Pevnost a síla jsou průvodci smrti,
    útlost a slabost jsou průvodci života.
    3.
    Proto: Je-li moc válečná silná, nevítězí,
    strom, když byl zasílil, je v koncích.
    Silné a velké trvá dole,
    útlé a slabé trvá nahoře.

    (část 36)

    2.
    Tomu se říká: skryté stává se zjevným.
    Měkké a slabé vítězí nad tvrdým a silným.

    Mimochodem, celá evropská civilizace neustále budu „tisícileté říše“, a v zásadě se to nikdy nepovedlo. Ale Římská říše netrvala tisíc let, byť se tomu blížila a byla relativně nejúspěšnější. O tisíciletou říši se pokouší každý vládce, diktátor i normální hnutí v Evropě. EU není nic jiného, než další takový pokus. Čína naproti tomu bez problémů existuje delší dobu. Docela mě fascinuje se dívat, proč ona je tak dlouhověká.

    1.6.2009 22:49 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP
    Nejsi sám, taky ji asi pujdu zvolit.. nic lepšího sem nenašel... Do poslanecké už doufám pujde zvolit ČPS :-).
    Baník pyčo!
    kotyz avatar 1.6.2009 22:57 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP
    To by mela, podpisu uz maji dost, do mesice by mohli jako strana zacit fungovat.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    2.6.2009 02:32 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP
    Vypadaji zajimave, ale museli by se vymezit vuci ostatnim dulezitym tematum, abych o nich zacal uvazovat. Jejich myslenky jsou pekne a celkem se s nimi mohu ztotoznit, ale zbyva spousta dalsich dulezitych veci.
    2.6.2009 14:00 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP
    To vymezení je v plánu. Ale první musí strana existovat, ať se na něčem dohodnou. Zatím se jenom tvoří body programu (nadpisy), s tím, že o tom, jak se k ním postavit, rozhodne pak strana.
    Baník pyčo!
    2.6.2009 10:07 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP
    Podle kohovolit.eu je Roithova pro SW patenty. To aby si pak clovek vybral...
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    2.6.2009 10:20 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    Grunt avatar 2.6.2009 12:08 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP
    Ach jo, tak to vypadá, že k letošním volbám nejdu.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    2.6.2009 14:02 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP
    Tohle mi taky uniklo - no, aspoň se nebudu muset nikam hnát...
    Baník pyčo!
    2.6.2009 14:06 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP
    Ale proč pak na stránkách zamítnutí víta? http://www.roithova.cz/softwarove_patenty/?aklik=2 Nespletla se třeba? :-) Při hlasování...
    Baník pyčo!
    2.6.2009 14:09 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP
    No z jiných materiálů co jsem předtím četl je jasně proti, takže ji ten kiks asi prominu... pokud není na kohovolit.eu nějaká chyba třeba.
    Baník pyčo!
    2.6.2009 09:29 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP

    Navrh vyberove metody:

    1. vyradit strany, ktere jsou proti EU - kdyz nechteji EU, tak co se s*ou do EP?

    2. vyradit "jedmoclenne" strany

    3. vyradit extremisty

    4. ze zbylych 3-6 listku vybrat ty, kteri vypadaji nejschopneji a neco o problematice EU vedi

     

    Me osobne vysli SNK-ED. I kdyz zrovna pi Roithova vypadal take dobre ...

    drc avatar 2.6.2009 11:13 drc | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP

    Myslim, ze do Europarlamentu kandiduje hodne schopnych lidi -- bohuzel ve sve drtive vetsine za strany, ktere nemaji sanci na zvoleni -- Roithova v cele kandidatky KDU je v podstate jedina vyjimka. (Navic i kdyz s ni v mnohem nesouhlasim tak ji nelze uprit, ze alespon dobre komunikuje s volici. Me na dva kratke maily odpovedela opravdu ze siroka a dokonce odpovidala i k tematu ;-))

    2.6.2009 11:58 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP

    > vyradit strany, ktere jsou proti EU - kdyz nechteji EU, tak co se s*ou do EP?

    Ano, tento blábol ("Evropu změní jen ti, co jsou pro Evropu") má na svých plakátech Strana zelených. Má to nějaké racionální vysvětlení?

    2.6.2009 15:43 gilhad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP
    > 1. vyradit strany, ktere jsou proti EU - kdyz nechteji EU, tak co se s*ou do EP?

    A jak si predstavujes, ze se budou starat o nasi suverenitu, kdyz do EU navolime zastupce, kteri odkyvaji, ze nam Brusel muze diktovat zakony a my je musime dodrzovat?

    Jsou jen dve moznosti, jak tomuhle zabranit - nasilim (coz je teda dost krajni reseni), nebo prave tim, ze v EP budou lidi, co se budou bit za nas a ne za Brusel.
    3.6.2009 01:44 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volby do EP

    Prominte, ale asi jste ponekud mimo:

    1. Je rozdil rikat "Nechceme byt v EU" a "Chceme byt v EU, ale nebudeme schvalovat kazdou pitomost"

    2. "Zakony" EU jsme jiz od pristoupeni povinni implementovat do naseho pravniho systemu

     

    A, mimochodem, zadost o pristoupeni k EU podaval jisty prof. h.c. Vaclav Klaus za jednoznacne podpory sve strany - nejake ODS, smlouvu o pristoupeni podepisoval tentyz clovek. Ze by si nepovsiml podminek? Nebo recidiva selektivni anmnezie (napred u soudu, pak ...)?

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.