abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 14:44 | Nová verze

    V programovacím jazyce Go naprogramovaná webová aplikace pro spolupráci na zdrojových kódech pomocí gitu Forgejo byla vydána ve verzi 14.0 (Mastodon). Forgejo je fork Gitei.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:11 | Zajímavý projekt

    Just the Browser je projekt, 'který vám pomůže v internetovém prohlížeči deaktivovat funkce umělé inteligence, telemetrii, sponzorovaný obsah, integraci produktů a další nepříjemnosti' (repozitář na GitHubu). Využívá k tomu skrytá nastavení ve webových prohlížečích, určená původně pro firmy a organizace ('enterprise policies'). Pod linuxem je skriptem pro automatickou úpravu nastavení prozatím podporován pouze prohlížeč Firefox.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 2
    včera 16:44 | Nová verze

    Svobodný multiplatformní herní engine Bevy napsaný v Rustu byl vydán ve verzi 0.18. Díky 174 přispěvatelům.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 15:11 | IT novinky

    Miliardy korun na digitalizaci služeb státu nestačily. Stát do ní v letech 2020 až 2024 vložil víc než 50 miliard korun, ale původní cíl se nepodařilo splnit. Od loňského února měly být služby státu plně digitalizované a občané měli mít právo komunikovat se státem digitálně. Do tohoto data se povedlo plně digitalizovat 18 procent agendových služeb státu. Dnes to uvedl Nejvyšší kontrolní úřad (NKÚ) v souhrnné zprávě o stavu digitalizace v Česku. Zpráva vychází z výsledků víc než 50 kontrol, které NKÚ v posledních pěti letech v tomto oboru uskutečnil.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    včera 13:55 | IT novinky

    Nadace Wikimedia, která je provozovatelem internetové encyklopedie Wikipedia, oznámila u příležitosti 25. výročí vzniku encyklopedie nové licenční dohody s firmami vyvíjejícími umělou inteligenci (AI). Mezi partnery encyklopedie tak nově patří Microsoft, Amazon a Meta Platforms, ale také start-up Perplexity a francouzská společnost Mistral AI. Wikimedia má podobnou dohodu od roku 2022 také se společností Google ze skupiny

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 02:22 | Nová verze

    D7VK byl vydán ve verzi 1.2. Jedná se o fork DXVK implementující překlad volání Direct3D 5, 6 a 7 na Vulkan. DXVK zvládá Direct3D 8, 9, 10 a 11.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 02:00 | Nová verze

    Byla vydána verze 12.0.0 knihovny libvirt (Wikipedie) zastřešující různé virtualizační technologie a vytvářející jednotné rozhraní pro správu virtuálních strojů. Současně byl ve verzi 12.0.0 vydán související modul pro Python libvirt-python. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    15.1. 19:22 | Humor

    CreepyLink.com je nový zkracovač URL adres, 'díky kterému budou vaše odkazy vypadat tak podezřele, jak je to jen možné'. Například odkaz na abclinuxu.cz tento zkracovač převádí do podoby 'https://netflix.web-safe.link/logger_8oIlgs_free_money.php'. Dle prohlášení autora je CreepyLink alternativou ke zkracovači ShadyURL (repozitář na githubu), který dnes již bohužel není v provozu.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 3
    15.1. 12:33 | IT novinky

    Na blogu Raspberry Pi byla představena rozšiřující deska Raspberry Pi AI HAT+ 2 s akcelerátorem Hailo-10 a 8 GB RAM. Na rozdíl od předchozí Raspberry Pi AI HAT+ podporuje generativní AI. Cena desky je 130 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    15.1. 12:11 | Komunita

    Wikipedie slaví 25. výročí svého založení. Vznikla 15. ledna 2001 jako doplňkový projekt k dnes již neexistující encyklopedii Nupedia. Doména wikipedia.org byla zaregistrována 12. ledna 2001. Zítra proběhne v Praze Večer svobodné kultury, který pořádá spolek Wikimedia ČR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (14%)
     (5%)
     (0%)
     (9%)
     (20%)
     (3%)
     (6%)
     (3%)
     (11%)
     (42%)
    Celkem 473 hlasů
     Komentářů: 12, poslední 14.1. 21:12
    Rozcestník

    Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?

    24.7.2006 14:29 | Přečteno: 5242× | Různé

    Rád bych koupil nějaké repráky. Ty pasivní teslácké překližky ze starého gramofonu mi sloužily nějakých dvanáct let, tak od nových očekávám totéž a tudíž je považuji za investici. Přesto se nechci dostat přes cca 3500 Kč. Na to moje občasné poslouchání hudby a sledování filmů mi bude bohatě stačit systém 2+1.

    Za vhodného kandidáta považuji Altec Lansing FX6021. Nikdy jsem to bohužel neslyšel hrát, ale názory na něj vyznívají celkem pozitivně. Tedy až na pár "drobností". Prý mají dost slyšitelný šum, brum a bzuk. To mi vadí velmi, jelikož bych je měl v místnosti, kde spím. K reprákům je dálkový ovladač, takže si můžu udělát na sériový port IR transmitter, kterým pomocí cronu vždy repráky večer vypnu a ráno zapnu. Jenže ouha - pomocí dálkového ovladače jdou přepnout jen do řežimu standby, což nevím, co je (a hlavně zda je v tomto režimu ticho). Chtěl bych se tedy zeptat, jestli mi může někdo potvrdit, jak je to s tím bručením u těchto repráků. Třeba na tom není nic pravdy.

    Kdybyste měl někdo nějaký jiný tip na dobré bedny, tak prosím napište.
    Díky

           

    Hodnocení: -

    zatím nehodnoceno
            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    24.7.2006 14:50 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    http://en.wikipedia.org/wiki/Standby_(electricity)

    V podstatě by se to mělo blížit stavu, kdy je to připraveno přijmout nějaký povel, ale jinak to nedělá nic. Je to stejné jako třeba u televize.

    Jinak je ten zápisek nějaký podivný, ale raději budu mlčet.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    24.7.2006 14:57 Jan Martinek | skóre: 43 | blog: johny | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Jojo, akorát by mě zajímalo, co standby znamená konkrétně u těchto repráků - odpojí se napájení od zesilovače? Sníží se zesílení zesilovače na minimum? Ale vlastně je to jedno. Hlavní je, jestli bručí či nebručí.
    A který zápisek je podivný? Ten můj v blogu nebo ten ve wiki?
    24.7.2006 15:02 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Nemělo by to vydávat žádný hluk - to je alespoň moje zkušenost s několika reproduktory, s kterými jsem se setkal a které mají standby mód.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    24.7.2006 17:19 Jan Martinek | skóre: 43 | blog: johny | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Dík, doufám, že je to tak všude.
    brk avatar 24.7.2006 14:56 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Co tyhle linuxácké? ;-)
    USE="-qt -kde"
    24.7.2006 15:02 Jan Martinek | skóre: 43 | blog: johny | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Hehe, tučňáci z frog family? Vůbec nepochybuji o tom, že hrajou líp než to, co mám zrovna na stole :-)
    24.7.2006 15:41 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    při daném cenovém limitu by mi přišly zajímavé např. TVM ARS-225-05 ...

    nevidím žádnou výhodu systému 2.1, u odkazovaných kousků máš v obou bednách podstatně lepší basák nežli co Altec honosně nazývá subwoofer

    mít integrovaný zesilovač zřejmě nepotřebuješ, jestliže jsi doposud používal pasivní bedny

    p.s. ještě k tomu Altecu - mě by bylo podezřelé už jen to, že uvádí rozsah 32-18000 Hz, ale přitom u hodnoty RMS uvádí basy od 40 Hz a výšky do 15 kHz
    24.7.2006 17:14 Jan Martinek | skóre: 43 | blog: johny | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    při daném cenovém limitu by mi přišly zajímavé např. TVM ARS-225-05 ...

    nevidím žádnou výhodu systému 2.1, u odkazovaných kousků máš v obou bednách podstatně lepší basák nežli co Altec honosně nazývá subwoofer
    Ty budou asi dost dobré, ale ta cena, kterou tam udávají, je asi za jeden kus, nikoli za pár, že?
    mít integrovaný zesilovač zřejmě nepotřebuješ, jestliže jsi doposud používal pasivní bedny
    Myslím, že potřebuju. Dosud jsem bedýnky prasácky připojoval přímo ke zvukovce. Hraje to docela nahlas a zatím žádná neshořela, ale už bych to tak raději nedělal.
    p.s. ještě k tomu Altecu - mě by bylo podezřelé už jen to, že uvádí rozsah 32-18000 Hz, ale přitom u hodnoty RMS uvádí basy od 40 Hz a výšky do 15 kHz
    Jo, máš pravdu. Toho jsem si nevšiml. Krucinál, to jsou takoví podvodníci. Ani se mi to od nich už nechce kupovat, když tak bezostyšně lžou.
    25.7.2006 00:11 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    při daném cenovém limitu by mi přišly zajímavé např. TVM ARS-225-05 ...

    Ty budou asi dost dobré, ale ta cena, kterou tam udávají, je asi za jeden kus, nikoli za pár, že?
    jujda, to jsem přehlídnul :-(

    mě ta cena přišla normální, nějak jsem vycházel z relací 2*440 za basáky, 2*370 za vejšky, 2*circa 300 za výhybky, a to dřevo že by se mohlo do toho zbytku vlézt
    Dosud jsem bedýnky prasácky připojoval přímo ke zvukovce. Hraje to docela nahlas a zatím žádná neshořela, ale už bych to tak raději nedělal.
    jojo, zlatej AWE32, i když integrovanej zesík byl trošku slabší v basech a tak vůbec :-)
    p.s. ještě k tomu Altecu - mě by bylo podezřelé už jen to, že uvádí rozsah 32-18000 Hz, ale přitom u hodnoty RMS uvádí basy od 40 Hz a výšky do 15 kHz
    Jo, máš pravdu. Toho jsem si nevšiml. Krucinál, to jsou takoví podvodníci. Ani se mi to od nich už nechce kupovat, když tak bezostyšně lžou.
    no pozor, to nemusí bejt lhaní, ty rozsahy jsou uvedený každej v jiný souvislosti, jenom to ve mě navozuje pochybnosti o konstrukci ...
    24.7.2006 16:18 rnj3e | skóre: 9 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Já osobně jsem si vybíral nejdříve také 2.1 repro, ale nakonec padla volba na http://www.kasa.cz/pocitace-prislusenstvi/koupit/119341/genius/genius-sp-hf1250x/ Hrajou dobře, ba skvěle; skoro nechápu, jak můžou být za tak nízkou cenu. Skutečně vřele doporučuji!
    Daniel Kvasnička ml. avatar 24.7.2006 16:49 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Pripadne mi, ze je to cele plast...nechces spise drevo?
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    24.7.2006 17:18 Jan Martinek | skóre: 43 | blog: johny | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Pripadne mi, ze je to cele plast...nechces spise drevo?
    Jo, je to z umělý hmoty. Ale prý už je to v dnešní době jedno. Nemám žádné srovnání, takže nevím co chci ;-)
    Rád si nechám poradit.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 24.7.2006 17:37 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    no ja nevim... v dnesni dobe... drevo ma proste nejaky akusticky vlastnosti a ty plastem tezko nahradis...AFAIK
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    24.7.2006 17:47 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Tu slisovanou odpadni drevotriskovou kasi v repracich v tehle cenove kategorii tezko muzes nazyvat drevo, takze v tomto pripade je to opravdu jedno.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 24.7.2006 18:39 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Myslite, ze se nepozna rozdil ve zvuku napr. mezi tim, na co kolega odkazoval vyse a plastem?
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    24.7.2006 18:46 Jan Martinek | skóre: 43 | blog: johny | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Soudě podle diskuse na czechcomputeru jsou s tím lidi celkem spokojení (až na jakési praskání v zesilovači). Jestli to dobře hraje díky tomu dřevu, to netuším. Ale vypadají pěkně.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 24.7.2006 18:56 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Myslim, ze co se tyka toho dreva, nemusi to byt az tak o kvalite zvuku jako o tom, ze telo plastovych repraku ma mnohem vetsi tendenci casem zacit vselijak drncet; precijen jsou to vetsinou dva dily lisovane z tenkeho plastu necim sesroubovane. To u tech drevenych - nebo tedy drevotriskovych - AFAIK nehrozi.

    Take o tehle sestave premyslim, ale jak to tak ctu o tom (ne)odstineni, tak nevim. Jeste by mohly byt zajimave Redstar RS-214...maji odstup singal-sum o 10dB vyssi.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Daniel Kvasnička ml. avatar 24.7.2006 19:15 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    I kdyz mozna jeste lepsi by byly Redstar RS-212. Jsou jen o neco malo vykonnejsi, ale kvalita papirove stejna. A jsou o 200 levnejsi. Recenze.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    24.7.2006 18:50 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Pozna, ale bude to zpusobeno z 95% jinymi faktory nez plast versus "drevo". Jinak z plastu se delaji i vysoce kvalitni studiove repraky, napr. Genelec. I kdyz asi bych je nechtel ;)
    24.7.2006 17:05 neal_cz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Doporučil bych Logitech Z4.
    24.7.2006 18:25 Jan Martinek | skóre: 43 | blog: johny | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    O těch jsem taky celkem uvažoval (a taky o Z2300, které mám jako horní cenovou hranici). Jestli je máš, všiml sis na nich nějakých neduhů? Třeba jestli šumí, bzučí, praskají, špatně hrají středy nebo tak něco?
    24.7.2006 19:48 neal_cz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Pro moje uši hrajou dobře. Možná mají méně výrazné středy, ale nic co by na mě působilo nepříjemně. Zádný šum nebo jiné ruchy nepozoruji. Co mě ale překvapilo, tak při jejich vypínání "loupne" subwoofer.
    24.7.2006 17:44 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Zrovna dneska na elctrozone probehlo tohle.
    24.7.2006 19:16 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Trochu jsem hledal a zdá se mi, že ten ir vysílač by nemusel být tak docela levná záležitost. Našel jsem něco za cca 50 USD, bylo to ale do USB. Pak nějaké návody, jak to připojit přímo k desce, ale to je zase irda, což se na ovládání spotřebičů asi nehodí.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    24.7.2006 19:22 Jan Martinek | skóre: 43 | blog: johny | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Zrovna tohoto se moc nebojím. Mám s tím celkem zkušenosti a pomocí infračervené diody za pár korun připojené na sériový port ovládnu přes LIRC téměř cokoli ;-)
    Ale když vyberu blbé repráky, tak mám smolu.
    25.7.2006 09:00 Lukáš Zapletal | skóre: 42 | blog: lzapův svět | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Kolegové to zde psali a já to jen zopakuji - nekupuj sestavu se subwooferem. Je to prznič muziky, věř mi - jeden mám a nedá se to poslouchat.

    Doporučil bych pár kvalitních dřevěných reproduktorů. Padl tam zajímavý odkaz - ty jsou dražší. Ale i ty Genius reproduktory by nemusely být špatné. Za ušetřené penízky bych koupil dobrá uzavřená sluchátka. Za cenu pod tisíc třeba i HAMY SL 275.
    25.7.2006 09:31 Quactuda | blog: Muj_mily_denicku | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Souhlas s tim subwooferem. Je to velka moda, ale po hudebni strance o nicem. Kamarad si koupil za 4 tisice 2+1 Logitech. Kdyz jsem to slysel, tak jsem si pomyslel, ze by lip udelal, kdyby si trochu pridal a koupil zesilovac a TESLY, ci neco podobneho.
    25.7.2006 14:35 Jan Martinek | skóre: 43 | blog: johny | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    O smyslu či nesmyslu subwooferu jsem našel už spoustu flamewarů. Moc moudrý z toho nejsem. Když satelity nestíhají, proč je špatné jim pomoct subwooferem? U nízkých frekvencí stačí jeden zdroj zvuku a tím se ušetří.
    Je to od základu špatná myšlenka nebo má pouze zkaženou pověst kvůli velkému množství 2.1 šuntů, které by slušně nehrály tak jako tak?
    25.7.2006 23:03 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    let the flame begin ...
    Když satelity nestíhají, proč je špatné jim pomoct subwooferem?
    špatná je především už jen ta myšlenka, že by nějaká bedna neměla "stíhat"
    U nízkých frekvencí stačí jeden zdroj zvuku a tím se ušetří.
    oblíbená pověra ...

    ano, směrem k nižším frekvencím klesá jednak směrová rozlišovací schopnost ucha, jednak směrovost reproduktoru - ale "směrem k" a "klesá", nikoliv že na dělícím kmitočtu (často dosti vysokém) se úplně ztrácí
    Je to od základu špatná myšlenka nebo má pouze zkaženou pověst kvůli velkému množství 2.1 šuntů, které by slušně nehrály tak jako tak?
    a copak v kategorii "2.0" se nevyrábí šunty?

    dělením a mícháním kanálů se zanáší další zkreslení - představ si v levém kanále krásnou sinusovku a v pravém totéž s opačnou fází: puštěno do dvou beden to vytváří zajímavý efekt, kdy je obtížné určit zdroj zvuku ... co se stane, pokud se takovýto signál má smíchat do jednoho kanálu?

    další problém je, že s rostoucím relativním výkonem (vůči maximálnímu) významně roste zkreslení; přičemž subwoofer má dodat stejný výkon, jako dva normální basové reproduktory, ovšem konstrukčně je dvakrát výkonnější reprobedna (a zesilovač) náročnější - takže potom se třeba dostávají do stejné kategorie bedny 2.1 100 W versus 2*70 W (no a pustit si 100 W do repra s maximem 100 W nwbo do soustavy s maximem 140 W jest jistej rozdílek ...)
    25.7.2006 10:25 Non_E | skóre: 24 | blog: hic_sunt_leones | Pardubice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Hodně záleží na tom, jakou máš zvukovku. Dávat k AC97 a podobným integrovaným zvukovkám repro za 4kkč mi přijde zbytečné a naopak k 7.1 za 6kkč kupovat plastové geniusy nebude taky žádné terno. Já mám integrovanou AC97 a pořídil jsem si Logitechy 2.1 za něco málo přes tísíc korun.

    Jsem plně spokojen. Jsou to plasty, woofer je asi dřevotříska, nevrní, nepraskají, nemají dálkové ovládání a zvuk je, můžu-li to se svou zvukovkou posoudit, dobrý. Umí hrát docela nahlas (panelák) a pořád znějí fajn.
    Only Sith deals in absolutes.
    25.7.2006 11:19 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Umí hrát docela nahlas (panelák) a pořád znějí fajn.
    ehm, tato věta je mi vysoce podezřelá, zvláště poté, co jsem si přečetl, že se u nich uvádí RMS 32 W

    subjektivní hlasitost je při vyšším zkreslení vyšší
    25.7.2006 11:46 Non_E | skóre: 24 | blog: hic_sunt_leones | Pardubice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Šetřím sousedy a svůj sluch. Normálně poslouchám s mixerem na 40% a reproduktory na cca jedné polovině.

    Zažil jsem repra, která při zvýšené hlasitosti bručela, pískala, nezvládala basy nebo aspoň skákala do rytmu.
    Only Sith deals in absolutes.
    pol128 avatar 25.7.2006 11:43 pol128 | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Mám tieto, sú drevenné a hrajú pekne:

    http://www.agem.sk/?cmd=tovar_detail&product=5540730
    25.7.2006 13:25 VRtulnikk | skóre: 17 | blog: blogisek | Rokycany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Byt Vami, vazne bych se zajimal o Klipsch ProMedia 2.1 :)
    25.7.2006 14:27 Jan Martinek | skóre: 43 | blog: johny | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Vím o nich, zamlouvají se mi. Jen nějak nejsem schopen najít, za kolik (a kde) se v ČR prodávají.
    25.7.2006 14:59 Non_E | skóre: 24 | blog: hic_sunt_leones | Pardubice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Já našel USD 179.99. Z toho vyvozuju, že v Čechách budou stát (179.99usd × 1.19DPH × 23kč/usd = 4926kč) asi 5000 korun.
    Only Sith deals in absolutes.
    25.7.2006 22:10 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    mno, hodně optimistický odhad ... máš v té ceně VAT/clo atp.?
    26.7.2006 00:38 Non_E | skóre: 24 | blog: hic_sunt_leones | Pardubice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Ehhh, co? 1,19 by mělo být dph, clo jsem nepočítal.
    Only Sith deals in absolutes.
    26.7.2006 07:41 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    VAT je americká DPH, jak říkají tomu druhému zdanění (když to není VAT) nevím, tuším Sales Tax, obchody mají sklon uvádět cenu bez toho ... pokud vím, tak coby jednotlivec to musíš koupit s tím, ale pak máš šanci provézt to bez cla, ale coby firma rozhodně zaplatíš (resp. naúčtuješ zákazníkovi) víc než jen českou DPH

    ovšem tvůj výpočet zřejmě nepočítá s nákupem v USA, nýbrž blíže ke zdroji, což mi včera nějak nedošlo, sorry, to je z toho vedra ... :-(
    25.7.2006 22:21 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Ve skole mame tyhle 2.0 a hrajou opravdu pekne i nahlas. Nemaj problem ozvucit velmi velkou ucebnu. I kdyz samozrejme na to nejsou urceny. Opravdu jsme byl prijemne prekvapen. A vubec nevrci. Jsou z preklizky. Plastu se vyhni.

    http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=31147

    Ja bych se absolutne vyhnul pseudoreproduktorum 2.1 s jakymsi nedovyvinutym subwooferem a jakymisi reprobednickami vazici jako tenisovy micek. Fuj...

    Jiank jsem toho nazoru ze solidni repropedny teslacke nebo i vychodonemecke provenience (REMA napriklad, snad to nebylo zapadni) a solidni zesilovac splni tve prani mnohem lip.

    Ja mam teslacke bedny s bakelitovou mrizkou s kulatymy dirami (kazdy to znate) a zesik NZC-421 namontovany do jiny krabice. Akorat mi tam neco vrci, budu to muset vzit k osciloskopu...

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    18.10.2020 14:54 MartinIgnac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte tip na dobré 2.1 reproduktory?
    Ahoj. Já teď přemýšlím o koupi těchto Logitech reproduktorů https://yeselektro.cz/pc-reproduktory/915139-pc-reproduktory-logitech-gaming-g560-lightsync-kabelovy-120-w-cerna.html protože se mi teď od Samsungu rozbily. Nemáte s těmito někdo zkušenosti?

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.