abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    14.6. 12:11 | IT novinky

    Google Blog ČR informuje, že mobilní aplikaci Gemini a NotebookLM lze používat už také v Česku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 18
    14.6. 11:33 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 8 duálně licencovaného open source frameworku JUCE (Wikipedie, GitHub) pro vývoj multiplatformních audio aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    14.6. 11:11 | IT novinky

    Od 18. června bude možné předobjednat notebook DC-ROMA RISC-V LAPTOP II od společnosti DeepComputing s osmijádrovým 64-bit RISC-V AI CPU a s předinstalovaným Ubuntu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    13.6. 23:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 1.79.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání na GitHubu. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    13.6. 14:33 | Zajímavý článek

    Byly zveřejněny výsledky průzkumu (infografika) mezi uživateli FreeBSD.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    13.6. 13:22 | IT novinky

    Na konferenci DevConf.CZ 2024 je na stánku Furi Labs prezentován linuxový telefon FuriPhone FLX1. Jeho cena 499 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 17
    13.6. 00:11 | Nová verze

    Bylo vydáno Eclipse IDE 2024-06 aneb Eclipse 4.32. Představení novinek tohoto integrovaného vývojového prostředí také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    12.6. 22:00 | Nová verze

    Proton, tj. fork Wine integrovaný v Steam Play a umožňující v Linuxu přímo ze Steamu hrát hry určené pouze pro Windows, byl vydán ve verzi 9.0-2 (𝕏). Přehled novinek se seznamem nově podporovaných her na GitHubu. Aktuální přehled her pro Windows běžících díky Protonu také na Linuxu na stránkách ProtonDB.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.6. 15:44 | Nová verze

    Po roce od vydání verze 15.5 bylo vydáno openSUSE Leap 15.6. Přehled novinek v nejnovější verzi této linuxové distribuce v oznámení o vydání a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.6. 12:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 256 správce systému a služeb systemd (GitHub). Nově mimo jiné s run0 jako alternativou k sudo.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 23
    Rozcestník

    Občas není od věci vyslovit něco, za co se upaluje nebo ukamenovává. Nic není totiž tak jednoduché, aby byla pravda vždy jediná a na první pohled zřejmá.


    NAVRCHOLU.cz
    Kategorie zápisků
    Aktuální zápisy

    Nejčtenější za poslední měsíc Nejkomentovanější za poslední měsíc

    "Můj boj o vaše dobro"

    24.9.2005 21:18 | Přečteno: 1207× | Ze života

    "Proto znovu říkám, že pokud budu mít pocit, že je něco dobré pro lid této země, spojím se s kýmkoliv, abych to prosadil. Spojím se i s komunisty. Kdyby sem spadli Marťani, spojím se i s nimi. Dokonce se kvůli tomu spojím i s nacisty, ale hajlovat se tady nebude."

    "Mým jediným cílem je dobro českého národa. Protože vím, co je pro lidi dobré, budu dělat všechno proto, abych toho dosáhl. A pokud někdo neví, co je pro něj dobré, já mu to rázně vysvětlím, i když to bude znamenat určité omezení práv takového člověka. To ale nevadí, kvůli dobrým cílům jsou takové zásahy přípustné.

    V první řadě není možné, aby si tu každý říkal, co chce. To podkopává snahu vlády zajistit svým občanům to nejlepší. Proto musíme změnit tiskový zákon, a nejlépe i ústavu tak, aby žádné excesy nebyly možné. Pryč s balkánskou žurnalistikou! Nesmíme zanedbat ani Internet. Tam je situace vůbec nejhorší, každý tam může beztrestně cokoliv a kohokoliv kritizovat, to přece nesmíme připustit. Proto se na zveřejňování čehokoliv na Internetu musí vztahovat stejně přísná pravidla, jako na novináře.

    Také musíme urychleně vyřešit problém, co s prezidentem. Není přece možné, aby prezident kritizoval vládu svého státu. Vnitřní i zahraniční politiku určuje vláda, proto nesmí strpět, aby se prezident vyjadřoval jinak, než odpovídá určené politice. Co nejdříve navrhnu zákon, který omezí prezidentské pravomoci tak, aby k tomuto již nedocházelo.

    Zákoník práce, jak jsme ho připravili a jak ho s pomocí KSČM prosadíme ve sněmovně, je pouze dočasný a vyžádá si brzkou novelizaci. Zjistili jsme totiž, že v něm mají zaměstnavatelé příliš velká práva, a to se musí omezit. Připravíme také úplně nový zákon o cenách. Posvítíme si hlavně na banky, pumpaře, řezníky, softwarové firmy a všechny ostatní, kteří nasazují příliš vysoké ceny a okrádají tím chudé občany. Součástí zákona bude i omezení počtu vydávaných živností tak, aby nevznikala příliš velká konkurence a všichni se uživili. U některých oborů zavedeme několikaletý stop-stav."

    ...

    (Virtuální projev založený na dojmech z několika skutečných projevů českého premiéra Jiřího Paroubka. Určeno k zamyšlení nad současným politickým stavem České republiky.)

           

    Hodnocení: -

    zatím nehodnoceno
            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Heron avatar 24.9.2005 21:23 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Paroubek je kretén.
    Paroubek je kretén, to už bylo jasné při CzechTeku.
    24.9.2005 21:25 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek je kretén.
    To sice je, ale voličstvo to asi neví... Aspoň STEM to říká.
    Heron avatar 24.9.2005 21:29 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek je kretén.
    Mno, voličstvo to neví, no někteří s ním sympatizují, on jim prostě vyhovuje a to je to nejhorší. Přece 50% lidí souhlasilo s tím, co se dělo na louce u Tachova, to je přece hrozné.
    24.9.2005 21:32 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek je kretén.
    Techno teda taky nemusím, zvlášť když to musím poslouchat skoro každej den... Ale ti policajti tam kvůli kraválu nešli.
    Heron avatar 24.9.2005 21:39 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek je kretén.
    No tak snad každý, kdo to chce vědět, ví proč tam šli.

    Techno taky nemusím. Je mi jen o princip. Znáte to: "Mlčel jsem, když odváděli židy, mlčel jsem když odváděli cikány, a nakonec nezbyl nikdo, kdo by se ozval, když odváděli mě."
    Heron avatar 24.9.2005 21:26 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek je kretén.
    Myslím jasné už snad každému. Osobně jsem byl v šoku (opravdu), když jsem tehdy slyšel, že se vůbec uvažuje aby byl premiérem. Už předtím jako ministr mě jeho výroky utvrdili, že tenhle člověk to nemá v hlavě v pořádku.
    24.9.2005 22:13 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek je kretén.
    On to naopak v hlavě v pořádku má. Má to tam srovnáno hezky a přehledně a je vidět, že z toho dokáže těžit. Bohužel. Lidi jsou z něj celí pryč - a proto dělá, co dělá. Velmi obratně, jako schopný a otrlý manipulátor.
    Luk avatar 24.9.2005 22:38 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek je kretén.
    Z Hitlera, Lenina a dalších byli lidé také celí pryč. Výsledky známe. Upřímně mě děsí paralela se situací v Německu (sekernický Paroubek vs. umírněný Topolánek ~ sekernický Schröder vs. umírněná Merkelová), zde by ale chybějící Zelené (kteří dostanou max. 3 %) bohužel nahradila KSČM. A docela závidím Polákům :-(
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    29.10.2005 06:03 tygr007
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek je kretén.
    Presne. Takovy nas genius gulasove prumernosti.

    Nebezpecne sproste slovo.
    24.9.2005 22:14 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek je kretén.
    Než se stal předsedou vlády, tak jsem o něm snad nikdy ani neslyšel :-) Ale je fakt, že poslední dobou je mi už úplně jedno kdo je ministrem čeho, protože tam stejně dýl jak pár měsíců nevydrží. Asi bych z hlavy nedokázal vyjmenovat víc jak nějakých pět ministrů :-)
    Copak toho není dost?
    Luk avatar 24.9.2005 22:38 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek je kretén.
    Já Paroubka znám už dlouho, od dob, co dělal náměstka pražského primátora. I tehdy jen žvanil a o pořádné věci se nestaral (a tak třeba odložil nákup dolarů pro splátku půjčky, což Prahu přišlo na cca 150 milionů navíc).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    24.9.2005 23:55 Red Dog | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek je kretén.
    Má hezkou přezdívku :-) Pry se mu říká Guláš se šesti :-)
    Josef Kufner avatar 24.9.2005 22:37 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek je kretén.
    Škoda, že nežijeme ve středověku, možnost někoho upálit či ukamenovat by se občas hodila. Ale zas na druhou stranu tehdá neměly benzínky tak dlouho otevřeno.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Josef Kufner avatar 24.9.2005 22:38 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek je kretén.
    (zrovna jsem byl v jedné pro bagetu k večeři)
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    25.9.2005 00:47 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek je kretén.
    hehe :o) a kolik stál tehdá N95 ? ešte řekni, že Žižka bral do žebřiňáku za 32,50/litr :o))

    Z.H.
    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    Josef Kufner avatar 25.9.2005 01:32 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek je kretén.
    Ale, nee já byl v tý benzínce pro bagetu. Benzín do toho vůbec netahej.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    25.9.2005 01:34 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek je kretén.
    jj...tahat benzín na benzinku, jak mě to mohlo vůbec napadnout. :o))

    Z.H.
    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    25.9.2005 07:59 trancelius | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek je kretén.
    tady bral spíš Hus ... neměl u toho kouřit :o))
    24.9.2005 23:44 Red Dog | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek je kretén.
    Já bych řekl že to bylo jasné od jeho objevení se v politice.
    25.9.2005 00:02 Sodalite | skóre: 18 | blog: tucnakov | Břeclav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek je kretén.

    Ano, mám podobný pocit. A vůbec - kdysi jsem si myslel, že ČSSD je rozumná volba, jak zachovat stát se sociální sítí a sociálními hodnotami, kde se nejedná jenom o to, jak koho podrazit, abych co nejvíc vydělal.

    Bohužel dneska je situace už jiná a zdá se mi, že ČSSD směřuje podstatně doleva a dláždí si za sebou cestu finančními machinacemi a skandály. Poslední kapka do onoho kalichu byl návrh sloučit zdravotní pojišťovny do jedné, aby to měli všechno pod palcem.

    Všimli jste si, že doktoří si stěžujou jenom na VZP?

    Absolutní pravda je nepoznatelná. Všechny ostatní jsou jenom soukromé lži.
    Luk avatar 25.9.2005 00:31 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Paroubek je kretén.
    Než byla ČSSD ve vládě, těžko mohla páchat takové věci jako teď - prostě neměla dostatečnou moc.
    Všimli jste si, že doktoří si stěžujou jenom na VZP?
    To není tak úplně pravda. Třeba taková ZP Ministerstva vnitra také leží řadě doktorů v žaludku. V této souvislosti nechápu, že stát (prakticky od začátku) provozuje hned tři zdravotní pojišťovny: VZP, vojenskou a ZP MV. Vojenská dokonce nabírala pojištěnce "chytrým" paragrafem, kdy s nástupem na vojnu každý automaticky přešel k VoZP, ale zpátky už pak ne (takže příliv mladých zdravých mužů zajištěn ;-)). Takže tyto tři bych určitě sloučil, ale ty soukromé ne. Jinak ale zdravotnictví vyžaduje pořádnou reformu, o tom není sporu.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    25.9.2005 10:09 Filip Hesse | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše kdo má nárok tohle říkat?

    Dovolil bych si upozornit na jeden problém takovýchto politických diskuzí, ať už někde na netu, v práci, nebo v hospodě. Každý mrmlá, jak je to špatné. A koho volil? No právě, znechucen situací nikoho!

    Je tu jedna levicová nedemokratická parlametní strana se sakra disciplinovanou voličskou základnou. Zkuste si porovnat "názor" národa a volební výsledek. Kdo nejde k volbám, přispívá k větší váze hlasu voličů této nedemokratické strany.

    Při jakékoliv policické diskuzi říkám, že nebudu mluvit s někým, kdo odmítl volit. Ten nemá nárok naříkat! Když vynecháme mladší studenty (prostě ty co volit ještě nemohli), kdo z vás diskutujích nevolil? Zamyslete se, do jaké míry k této situaci přispíváte a místo řečí jděte příště něco udělat.

    25.9.2005 10:20 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdo má nárok tohle říkat?
    Jak jsi z té diskuze vyvodil, že její účastníci nevolili?
    25.9.2005 10:47 Filip Hesse | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kdo má nárok tohle říkat?

    Statisticky (z volebních výsledků) a zkušeností z podobných diskuzí.

    Možná jsem to podal špatně, jako útok do této diskuze. Berte to jako zamyšlení pro všechny, protože nevoličů je všude plno.

    25.9.2005 11:03 Red Dog | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Ono je to dnes složité
    Když to tak vezmu, vlastně dnes není koho volit. Máslo na hlavě má každá větší politická strana. Komunisté se infiltrovali do ODS i do ČSSD, najdeme je určitě i v dalších stranách a dnes je krásně vidět, že při "sametovce" neprohrála tehdejší KSČ, ale prohráli jsme všichni. Mělo se to udělat úplně jinak a to daleko tvrději, než jak se postupovalo v listopadu 89 a po něm. Já dnes prostě nevím koho bych mohl volit. Malé strany ? To je jen zahazování hlasů. Velké strany ? Dnes už je volit nebudu, když už vím co dokáží. Tak vážně nevím...
    25.9.2005 11:35 Filip Hesse | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ono je to dnes složité

    No tak to vezmeme obráceně. Vypiš si všechny strany, které mají šanci přes 5%. Škrtni tu, která ti je nejvíc nepříjemná a pokračuj, dokut tam nezbyde poslední. A tu tam hoď.

    Také mi vadí, že o špičkách strany, kterou volím, se spekuluje, co si nakradli. Řekněme pro tuto diskuzi, že je to pravda. A teď budeme koukat, co udělají pro mě, jak se mi líbí jejich názor na daně, zdravotnictví, školství... No a vadí mi, že si nakradou, když mi pomůžou? Když nebudu volit tyhle, můžou vyhrát jiní zloději, kteří pro mě neudělají nic.

    Chápu tvé znechucení politikou. Nekoukej, co nakradli, ale s kým ti bude líp.

    25.9.2005 11:56 paskma | skóre: 13 | blog: Paskmův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ono je to dnes složité
    Já budu volit ODS. A to přesto, že mě vytáčí svými nacionalistickými žvásty. Z Tlustého se mi dělá vyloženě zle. Nechápu, jak může stínového ministra spravedlonosti dělat takový holobrádek. Topolánek sice není žádný zázrak, ale četl jsem pár rozhovorů s ním a v žádném mě vyloženě nenas*al.

    Jsem prostě spokojený volič :-)
    25.9.2005 11:58 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ono je to dnes složité
    Nekoukej, co nakradli, ale s kým ti bude líp.
    Přesně tak. Říkat, že "není koho volit", to je jen lenost. Dokud jsou (svobodné) volby, je vždy koho volit. A protože není reálně možné, aby existovala politická strana složená ze samých charakterních lidí, kteří se svými činy a sliby zalíbí každému potenciálnímu voliči, je nutné volit PROTI, ne PRO. Ale nevolit vůbec, to znamená dát tichý hlas té straně, která má voliče ukázněné.
    25.9.2005 12:48 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ono je to dnes složité
    Volby ale nejsou postaveny na předpokladu, že se bude volit proti ale pro… A vyměnit ČSSD za ODS sotva bude co jiného než přesun z deště pod okap.
    Copak toho není dost?
    25.9.2005 12:57 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ono je to dnes složité
    Ne tak úplně. Jak je někdo nahoře moc dlouho, zaručeně začne blbnout. Nejdřív to potkalo ODS, teď ČSSD. V zájmu ČSSD i této země je, aby se v opozici nad sebou trochu zamysleli a začali se zase chovat rozumně. Takže ač jsem volil ČSSD, jsem docela rád, že příští volby vyhraje ODS - ale ne moc výrazně, protože opakování samoděržaví z let 92-96 bych opravdu nerad…
    25.9.2005 13:13 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ono je to dnes složité
    A co jiného než ODS nebo komunisté libovolné barvy… Různé bandy znepokojujících názvů a záměrů (KDU-ČSL), strany typu zradím kohokoliv i za jednu nohu u křesla a čtvrt funkce (US), možná pár rasistů (pokud ještě vůbec jsou) a poblázněných jednostranně zaměřených aktivistů jako třeba zelení. A nic. To je výběr… :-(

    Jedni nechají protéct půl rozpočtu přes Škromacha, u druhých se raději ani nechci domýšlet.
    Copak toho není dost?
    25.9.2005 13:20 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ono je to dnes složité
    Máš pravdu. Ale přesto je ta změna žádoucí. Viz můj příspěvek níže.
    25.9.2005 13:19 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ono je to dnes složité
    Volby ale nejsou postaveny na předpokladu, že se bude volit proti ale pro…
    Ne, že by na tom záleželo... volby jsou prostě instituce umožňující poměrně jednoduchý výběr zástupců, ale... podle čeho tak soudíš? Je jedno, vybírám-li zástupce podle toho, jak se mi líbí, nebo jak se mi nelíbí.
    A vyměnit ČSSD za ODS sotva bude co jiného než přesun z deště pod okap.
    To je omyl. V demokracii našeho typu je střídání stráží jedním z důležitých prvků. Příliš dlouho doleva nebo doprava není zdravé. Když se to však přibližně po dvou volebních obdobích vždy obrátí, udržuje se rozumná rovnováha. A teď jsme v situaci, kdy je ten obrat doprava už hodně žádoucí. Za pár let to zase lidi otráví a dojde k dalšímu obratu...
    25.9.2005 13:41 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ono je to dnes složité
    Víceméně souhlasím, jen bych upozornil, že operování pojmy doleva a doprava je v naší politické realitě trochu zcestné. Nebo jsem jediný, komu připadá trochu zvláštní, že na konci "levicového" období máme vynikající výsledky v růstu HDP a míře inflace a zároveň alarmující úroveň nezaměstnanosti? Proto taky ODS poněkud tápe, protože jejich přesvědčování, že ČSSD přivedla tuto zemi "na buben" a oni to musejí dát do pořádku, vyznívá v konfrontaci s fakty trochu prázdně. Volební preference ODS jsou tak dány spíše tím, že ČSSD už po té době leze lidem na nervy, než že by ODS skutečně věřili. A proto také nejsou ty preference nijak závratné, protože kdyby dostali příliš velkou moc, hrozilo by, že někoho napadne některé šílené projekty (třeba rovnou daň) skutečně realizovat - a to nechce ani realističtější část vedení ODS.
    25.9.2005 13:49 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ono je to dnes složité
    jejich přesvědčování, že ČSSD přivedla tuto zemi "na buben" a oni to musejí dát do pořádku, vyznívá v konfrontaci s fakty trochu prázdně
    Například v otázce schodku to zní docela přesvědčivě...
    25.9.2005 13:56 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ono je to dnes složité
    Ono je už z principu nemožné, abychom na tom byli výborně ve všech ukazatelích. Ve většině těch podstatných jsme na tom ale lépe než v roce 1996.
    Heron avatar 25.9.2005 14:01 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ono je to dnes složité
    Srovnávat cokoliv dnešního se stavem v 1996 je naprosto scestné. Těch sedm let předtím se nepracovalo na ničem jiném, než na transformaci republiky, kde nic nebylo ničí a všechno bylo všech do stavu soukromého vlastnictví.

    Trochu mi to připomíná naprosto imbecilní srovnávání důchodů v roce 1989 a dnes.
    25.9.2005 14:23 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ono je to dnes složité
    Vidím, že propaganda funguje na jedničku… :-)
    25.9.2005 21:46 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ono je to dnes složité
    Hezký výkřik. Ale možná by to chtělo protiargument.

    Nebo snad chcete říct, těch několik let po revoluci se tady nic nedělo a nedělalo?
    Quando omni flunkus moritati
    25.9.2005 22:23 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ono je to dnes složité
    Právě že dělalo, jen nejsem přesvědčen, že to bylo ku prospěchu věci. Podle mne nemalý podíl na ekonomických problémech, které vypluly na povrch v polovině devadesátých let, měla právě ta překotná snaha zprivatizovat všechno za každou cenu a pokud možno hned, bez ohledu na to, komu a za jakých podmínek se to dostane do rukou. Mediálně propírané případy typu Stehlík a Poldi byly jen špičkou ledovce…
    25.9.2005 15:16 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ono je to dnes složité
    Opomíjíš skutečnost, že schodek je tím základním ukazatelem, od kterého se odvíjí to ostatní. Růst HDP je pěkný, ale s ohledem na mamutí schodek celkem bezcenný.
    Luk avatar 25.9.2005 16:35 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ono je to dnes složité
    Máme-li být spravedliví, pak je třeba říct, že i vlády před rokem 1998 vytvářely schodky. Pouze tyto schodky nebyly přímo v rozpočtu, ale skrývaly se v Konsolidační bance a dalších institucích. To nic nemění na faktu, že schodek (= zadlužování) je špatný, hlavně pokud trvá déle.

    Co mi ale vadí snad ještě víc než výše schodku, je vyvedení množství peněz mimo státní rozpočet, do různých fondů (dopravní infrastruktury, bydlení apod.). Tyto fondy totiž nepodléhají kontrole parlamentu, jejich bilance není součástí rozpočtu. Přes tyto fondy se např. rozpustilo 140 mld. z prodeje Transgasu.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Heron avatar 25.9.2005 16:47 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ono je to dnes složité
    Máme-li být spravedliví, pak je třeba říct, že i vlády před rokem 1998 vytvářely schodky.

    Ano, to je pravda. Schodek v roce 1997, kdy Klaus začal s "balíčky" pro udržení rozpočtu činil 15mld. Rok předtím byl v plusu s 5mld.

    Luk avatar 25.9.2005 17:47 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ono je to dnes složité
    Hovořil jsem o KoB, ČNB, FNM atd. - státní rozpočet byl v plusu, ale zmíněné instituce v některých letech nikoliv. A jestliže je přebytek SR 5 mld. a nezahrne se do něj schodek 20 mld. odjinud, je to stejné, jako když se vykáže celkový schodek 15 mld.. Jasné?
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    25.9.2005 18:15 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ono je to dnes složité
    Máme-li být spravedliví, pak je třeba říct, že i vlády před rokem 1998 vytvářely schodky.
    Ale to jsem neříkal. Každopádně má teď Paroubek v rámci svého tažení za hlasy dost ujetou rétoriku. Např. to, že nechce, aby nějaké pochybné finanční reformy ohrozily blaho občanů...
    Luk avatar 25.9.2005 19:11 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ono je to dnes složité
    Jenže právě neprovedení reforem ohrozí blaho občanů. Připomíná to snahu ještě se chvíli opalovat na přídi lodi, do které teče, namísto opravy díry. Ale spousta lidí to bohužel nevidí.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    25.9.2005 19:59 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ono je to dnes složité
    No, s tím úplně souhlasím... Spousta lidí nevidí, má krátkou paměť a zajímá je jen to, co je teď hned.
    Heron avatar 25.9.2005 13:58 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ono je to dnes složité
    Proto taky ODS poněkud tápe, protože jejich přesvědčování, že ČSSD přivedla tuto zemi "na buben" a oni to musejí dát do pořádku, vyznívá v konfrontaci s fakty trochu prázdně.

    S jedním bilionem dluhů bych taky mohl ukazovat zázračný ekonomický růst. Trochu mi to připomíná sovětské stíhačky, které dosahovali veliké rychlosti jen tím, že do motorů teklo palivo rychlostí rozbouřené amazonky při takřka nulové efektivitě.

    25.9.2005 14:00 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ono je to dnes složité
    Sovětské stíhačky (a zbraně vůbec) nekritizuj :-)
    Copak toho není dost?
    29.10.2005 06:10 tygr007
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ono je to dnes složité
    Rust HDP je na urovni rustu rocniho zadluzeni, na tom nevidim nic vynikajiciho. 10% nezamestnanost je presne dusledkem socanske politiky zvysene buzerace jedincu ochotnych k postarani se o sebe a o jine, kombinovane s uplacenim tech mene ochotnych jejich vlastnimy penezi (a penezi budoucich generaci - viz rust zadluzeni).

    Co se Vam nezda na rovne dani? Uz aby tu byla!
    25.9.2005 12:53 Red Dog | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ono je to dnes složité
    Neříkám že nepůjdu volit. Chodím volit vždycky, protože kdybych nevolil, neměl bych pak právo kritizovat co se mě nelíbí. Já jen tvrdím že tady neexistuje politická strana která by neměla máslo na hlavě.
    25.9.2005 13:22 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ono je to dnes složité
    neexistuje politická strana která by neměla máslo na hlavě.
    To nikde a nikdy. Ale to neznamená, že nemá cenu pro některou z nich hlasovat. Byť už jen kvůli tomu, aby se moci nemohla chopit jiná.
    25.9.2005 13:30 Red Dog | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ono je to dnes složité
    Co umí ODS už po letech její vlády víme že. To samé platí o ČSSD. Platí to o KSČM i o US-DU a KDU-ČSL. Jedni vedle druhých nás občany a voliče potřebují jen před volbami. Po nich už na nás kašlou a jen se starají o vlastní kšefty ze kterých jim toho uvízne vždycky víc v jejich kapsách, než toho jde do státní kasy.
    25.9.2005 15:33 netsend
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ono je to dnes složité
    Malé strany ? To je jen zahazování hlasů.
    Proč ?, tuhle logiku nechápu, vždyť hlas jednotlivce má tak jako tak na výsledek voleb nepatrný vliv :-) Mě přijde logické volit bez ohledu na celkové preference, ve volbě malých stran naopak vidím výhody: mám větší výběr, při překročení limitu 5% navíc do PS přijde nová krev, prosadí toho paradoxně víc, než stany velké (viz KDU-ČSL). Mě hodně chybí v současné politice liberální strana (z parlamentních stran se tváří liberálně jenom komunisti a ty volit nechci). Rozdíly mezi pravicí a levicí mi poslední dobou dost unikají, přinejmenším ODS je pro mě levicová/středová strana, alespoň podle toho, co prosazují. Budu volit zelené, i když jsem je nikdy dřív nevolil, mají teď myslím reálnou šanci dostat se do parlamentu a tím v podstatě i do vládní koalice. Považuji je za demokratickou stranu, která vyznává liberální hodnoty.
    25.9.2005 18:41 Thaweg | skóre: 16 | blog: Herbatka | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ono je to dnes složité
    Prosím? Komunisti jsou liberální strana?

    U zelených ... jo liberálové jsou (proto bych je taky nevolil ;) Ale na můj vkus dost doleva a navíc není jasné, kdo je vede, pořád nějaké hádky, nemají pro mě čitelný program (mimochodem jsem ho před pár dny četl, protože jeden kamarád pro ně zahořel :)

    To mi připomíná vývoj na opačné straně názorového spektra, kdy se v Národním sjednocení už teď navzájem vylučují a obviňují se z průniku agentů do "spojeneckých" stran :)
    25.9.2005 14:05 bobik
    Rozbalit Rozbalit vše Státní dluh
    Kdo bude a za jake vlady splacet dluhy, co nadelala CSSD? Koukam, ze ODS bude muset vyrukovat zase s utahovanim opasku. Bude muset udelat par nepopularnich kroku pro ozdraveni ekonomiky. To povede ke ztrate volicu a tak po jednom volebnim obdobi vlady ODS prijdou zase socani k moci. Mam depku z toho, ze tu nejaka zmena k lepsimu nehrozi. V mem okoli je moc levicove smyslejicich lidi. Az se divim, ze nejaci volici OSD existuji.
    Mikos avatar 25.9.2005 20:20 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní dluh
    To je jen a jen dobře, mít tu ve vládě moc dlouho ODS, asi bych měl chuť emigrovat ;-)

    Dřív sem volil ČSSD, ale po tom jak se ukázali v poslední době (hlavně kre*en Paroubek) je opravdu znovu volit nehodlám a doufam že dostanou od voličů pěkně "přes hubu" (myšleno v počtu hlasů ;-)). Nicméně pak by s největší pravděpodobností ve volbách vyhrálo ODS (nebo by nedej bože získali více hlasů i komunisti... fuj, děsivá to představa), což je z mého hlediska taktéž děs. Ale holt co se dá dělat... opravdu nevím koho budu volit, žádná mírně levicová liberálně smýšlející (liberálně myšleno v rovině osobních svobod) strana, která by měla šanci dostat se do parlamentu, tu není :-(
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    25.9.2005 20:52 Thaweg | skóre: 16 | blog: Herbatka | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní dluh
    Zelení?
    Mikos avatar 25.9.2005 21:04 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní dluh
    Po pravdě jsem jejich program nečetl, když totiž slyším Zelení, vybaví se mi Greenpiss, které od srdce nenávidím ;-)

    Ale jsem si vědom, že Zelení s Greenpiss nemají (snad) mnoho společného... někdy si jejich program přečtu. Doufám ale, že v něm je podpora rozvoje jaderné energetiky :-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    25.9.2005 21:17 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní dluh
    Jo, já zase budu doufat, že ty kecy v kapitola zahraniční politika už neplatí :-)
    Copak toho není dost?
    Luk avatar 25.9.2005 21:44 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Státní dluh
    Problém českých Zelených je ten, že od samého začátku (tj. roku 1990) nemohou sami sebe najít, nedokáží definovat své postoje. Stále tápou, zkoušejí to či ono, a stále to nevychází. Jednou se spojí s tou a jindy s jinou stranou, jindy jdou do voleb sami, stále se střídají předsedové a každý má úplně jiné názory.

    Přesně totéž je ale problém také těch nově vzniklých pravicových stran - jsou uvnitř tak rozhádané a nekonzistentní, že už z principu nemohou nijak zasáhnout do politiky státu.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    25.9.2005 17:00 mil
    Rozbalit Rozbalit vše vzdyt to je jedno
    Paroubka nemusim ale uznavam jedno je to vynikajici taktik :-) dela to co se volictvu libi ale at se toveme jak chce vsichni jsou stejni pro koryto udelaji co koli politika je svinstvo kez by jsme se dockali jednou prime demokracie ale to je utopie ale bylo by to krasne proste o dulezitych vecech by rohodovali obcane primo

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.