abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 00:33 | Nová verze

    Webový prohlížeč Dillo (Wikipedie) byl vydán ve verzi 3.1.0. Po devíti letech od vydání předchozí verze 3.0.5. Doména dillo.org již nepatří vývojářům Dilla.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:00 | Komunita

    O víkendu probíhá v Bostonu, a také virtuálně, konference LibrePlanet 2024 organizovaná nadací Free Software Foundation (FSF).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:22 | Nová verze

    Nová vývojová verze Wine 9.8 řeší mimo jiné chybu #3689 při instalaci Microsoft Office 97 nahlášenou v roce 2005.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    3.5. 13:11 | Nová verze

    Coppwr, tj. GUI nástroj pro nízkoúrovňové ovládání PipeWire, byl vydán v nové verzi 1.6.0. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu. Instalovat lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    2.5. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána dubnová aktualizace aneb nová verze 1.89 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a animovanými gify v poznámkách k vydání. Vypíchnout lze, že v terminálu lze nově povolit vkládání kopírovaného textu stisknutím středního tlačítka myši. Ve verzi 1.89 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 19
    2.5. 21:22 | Nová verze

    Proton, tj. fork Wine integrovaný v Steam Play a umožňující v Linuxu přímo ze Steamu hrát hry určené pouze pro Windows, byl vydán ve verzi 9.0-1 (𝕏). Přehled novinek se seznamem nově podporovaných her na GitHubu. Aktuální přehled her pro Windows běžících díky Protonu také na Linuxu na stránkách ProtonDB.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    2.5. 19:33 | Nová verze

    Byla vydána verze 1.78.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání na GitHubu. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    2.5. 11:22 | Bezpečnostní upozornění

    Služba Dropbox Sign (původně HelloSign) pro elektronické podepisování smluv byla hacknuta.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    2.5. 11:00 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 8.0 textového editoru GNU nano (Wikipedie). Podrobný přehled novinek a oprav v oznámení v diskusním listu info-nano nebo v souboru ChangeLog na Savannah. Volbou --modernbindings (-/) lze povolit "moderní" klávesové zkratky: ^C kopírování, ^V vložení, ^Z vrácení zpět, … Tato volba je aktivována také pokud binárka s nano nebo link na ni začíná písmenem "e".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    1.5. 23:22 | IT novinky

    Před 60 lety, 1. května 1964, byl představen programovací jazyk BASIC (Beginners' All-purpose Symbolic Instruction Code).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 23
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (46%)
     (12%)
     (25%)
     (18%)
    Celkem 57 hlasů
     Komentářů: 8, poslední včera 08:25
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    12.4.2011 21:19 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nová bezúročná půjčka pro stát
    Nu a teď už jenom stačí dodat že všichni lidé co volili pseudoproreformní vládu TOP09 a ODS, jsou naprostí pitomci a ovce...
    12.4.2011 21:23 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nová bezúročná půjčka pro stát
    No, občas má člověk tak trochu dobrý pocit, když se podívá zpět a vidí, že jím volení kandidáti propadli, a není tedy třeba se za ně stydět.
    12.4.2011 22:33 Edois
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nová bezúročná půjčka pro stát
    Výjimečně s Vámi souhlasím, pane Zimo (i když Vás díky ostatním Vaším "podnětným" příspěvkům považuju za bolševika, kterými všeobecně pohrdám).

    Jinak sám volím Svobodné, kteří reprezentují přesně to, co tahle země potřebuje, jako prasátko drbání, i když nemají šanci se tam dostat, mám tak čisté svědomí a dobrý pocit, že jsem nevolil nikoho z těch komunistů, co si říkají levice, ani komunistů, co si říkají pravice...
    12.4.2011 22:52 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nová bezúročná půjčka pro stát
    takze po tisici:

    pan Zima je strojni inzenyr a proto nemuze byt bolsevik. To se naprosto vylucuje.

    Bolsevik muze byt ekonom, lekar, filosof, literarni kritik, terapeut, Marcelka, president, chovatel drobneho zvirectva a nebo ve vyjimecnych pripadech i matematik. Ale nikdy ne strojni inzenyr.
    13.4.2011 14:33 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nová bezúročná půjčka pro stát
    Sancta simplicis!
    13.4.2011 07:17 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nová bezúročná půjčka pro stát
    No řekl bych to asi takhle. Jako levicová, dle vás bolševická lůza, bych se se Svobodnými určitě dohodnul na spoustě krocích které by pomohli České republice rozhodně víc než s lhářem(Kalousek) či humanitárním podporovatelem nášlapných min (pan zmrdokníže) z TOP09 a imbecilním Nečasem či agentem CIA Vondrou... Tady totiž už nejde o levicové nebo pravicové ideje ale o HOLOU PRDEL!!!
    13.4.2011 08:46 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nová bezúročná půjčka pro stát
    Což mi připomíná - onehdá tu spousta lidí chtěla vystoupit ze sociálního systému - byla by tu někde možnost, aby podobné chujoviny platili pouze voliči zmíněných stran? Já bych si zase nechal sociální systém, děkuji pěkně.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    tomboytom-deviant avatar 13.4.2011 12:25 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nová bezúročná půjčka pro stát
    12.4.2011 21:22 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nová bezúročná půjčka pro stát
    No, v prve rade by me zajimalo, jak takove pravidlo chce stat kontrolovat, kdyz datum prijeti dokladu nikde neni uvedene.
    Luk avatar 12.4.2011 21:40 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nová bezúročná půjčka pro stát
    Když je uvedeno vystavení dokladu (a je už v novém období), tak je vcelku logické, že přijetí bude v době pozdější (tj. nejpozději ve stejný den).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    12.4.2011 21:30 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nová bezúročná půjčka pro stát
    Změnit počátek a konec období tak ...
    BTW, neni treba menit pocatek a konec obdobi, ale staci vhodne zvolit DUZP v danem obdobi. Pokud napr. bude jako prvni den obdobi, tak pri obdobi zarovnanem na mesice problem odpada.
    Luk avatar 12.4.2011 21:49 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nová bezúročná půjčka pro stát
    Pokud napr. bude jako prvni den obdobi, tak pri obdobi zarovnanem na mesice problem odpada.
    To je v zásadě ta možnost ad 2. Ale pak zase platí například povinnost vystavit do 15 dnů daňový doklad. Nelze tedy dát první den jako DUZP a doklad vystavit na konci měsíce. Proto je to použitelné jen v případě, že jde o předem známou částku a jde tedy vystavit doklad dopředu (ve lhůtě, kdy se musí vystavit).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    12.4.2011 21:55 serz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nová bezúročná půjčka pro stát
    Nezávisí to náhodou spíš na datu vyhotovení dokladu? Tzn. budu-li fakturovat za duben, tak vystavím fakturu s datem vyhotovení 30.4. a je po ptákách.
    Luk avatar 12.4.2011 22:47 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nová bezúročná půjčka pro stát
    Jak píšu, pokud to půjde elektronicky (nebo osobně), pak ano. Ale pokud by to šlo poštou, tak už mohou při kontrole namítat, že to během jediného dne nemohlo dojít.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    13.4.2011 05:54 ZAH | skóre: 43 | blog: ZAH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nová bezúročná půjčka pro stát
    Není zákon říká doručení a je jen na příjemci jak si to ošetří.
    13.4.2011 06:25 ZAH | skóre: 43 | blog: ZAH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nová bezúročná půjčka pro stát
    Myslím, že nejde o nic neobvyklého, smečka, která vládne díky zblbnutí lidí, zcela nedávno vyhlašovala, že sníží daně na 15 procent.

    Když díky podobným blábolům vyhrála volby, prostě snížíla daně a zvedla základ. Jinde by řekli podvod, jen demokraté jásají a volí stejného vykuka jako reformního o několik let později.
    13.4.2011 07:20 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nová bezúročná půjčka pro stát
    A dokud si toto lidé neuvědomí a nezačnou podle toho volit, neuvědomí si zodpovědnost za sebe a své činy, tak jdem jako společnost do PEKEL...
    tomboytom-deviant avatar 13.4.2011 12:31 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nová bezúročná půjčka pro stát

    No když lidé budou ve volbách neustále slyšet na mámení typu my ti dáme víc tady a my ti dáme víc tam, tak to půjde do pekel. Já jsem skromný, po státu chci minimum kvalitních služeb, k tomu odpovídající odvody a nic víc. Prosím at si nechá všechny úlevy a výjimky. Děkuji nechci. Jsem sebevědomá lidksá bytost a umím se o sebe postarat sám, tak jako naprostá většina společnsti, přestože mají od politiků vsugerováno že se bez nich ani na hajzlu neutřou :(

    13.4.2011 13:49 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nová bezúročná půjčka pro stát
    Bohužel... :-( Jediný způsob jak bojovat s debilitou je vzdělání, tak aby si už studenti na střední škole uvědomovali jakým způsobem se manipuluje s lidským vědomím...
    13.4.2011 10:14 Bubak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nová bezúročná půjčka pro stát
    Pred ctyrmi lety jsem odesel do Irska a chrochtam blahem. Krize snizila ceny na normalni uroven a plat mam porad stejny. Pokud zalozim firmu prvni rok neplatim zadne dane, pak rocni priznani ktere nikdo nekontroluje. Na danich a pojistenich platim zhruba 25%. Chacha.
    13.4.2011 10:47 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nová bezúročná půjčka pro stát
    Vaše řešení je pouze pro někoho... Odjet všichni do nějaké země zase způsobí nerovnováhu... Nehledě na to že takto ztrácíte spoustu kamarádů známostí, spoustu možností které máte díky tomu že dlouhodobě žijete v nějakém kraji. :-) Ale chcete cestovat za prací celý život podle toho kde se zrovna daří, tak proti gustu žádný dišputát... :-) S těma daněma a podporou podnikání to je v české republice prostě naviližprdel. To že neplatíte první rok daně když začínáte podnikat mají dokonce i v Polsku... :-(
    pavlix avatar 13.4.2011 12:59 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nová bezúročná půjčka pro stát
    Já platím na daních a pojištěních něco podobného a to živnostničím v Česku.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    13.4.2011 15:42 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nová bezúročná půjčka pro stát
    S dostatečně nízkým hrubým ziskem by se na takové procento asi dostat dalo, ale bude muset být dost nízký, vezmu-li v úvahu, že jen sociální a zdravotní pojištění dají dohromady 21.35 procenta. Tedy formálně, fakticky je to asi 27 procent (vzhledem k ustanovení, že sociální a zdravotní pojištění není daňově uznatelným výdajem).
    pavlix avatar 13.4.2011 16:27 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nová bezúročná půjčka pro stát
    S dostatečně nízkým hrubým ziskem by se na takové procento asi dostat dalo,
    Pravda, já jsem se loni s příjmem do oněch 400000, kdy se ještě neplatí daně, vešel.

    V létě byl problém sehnat kšeft, v zimě byl problém sehnat kšeft... holt jsem malý pán :).
    ale bude muset být dost nízký, vezmu-li v úvahu, že jen sociální a zdravotní pojištění dají dohromady 21.35 procenta.
    Ze zisku. Oficiální zisk se u OSVČ s nízkými náklady počítá přibližně jako půlka příjmu, záleží na oblasti podnikání.

    U nízkých nebo nulových skutečných nákladů se dá tedy říct, že je to 10% ze skutečného zisku, jestliže je to 20% z toho oficiálního.

    Takže pokud jsem se někde nespletl, tak to vychází ještě výrazně méně než těch údajných irských 25%.
    Tedy formálně, fakticky je to asi 27 procent (vzhledem k ustanovení, že sociální a zdravotní pojištění není daňově uznatelným výdajem).
    Pokud se máme bavit fakticky, je potřeba bavit se o tom, co člověk skutečně odvede, ne že by tím chtěl snížit daň (nehledě na to, že se to opravdu týká takto nízkých příjmů).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    13.4.2011 16:46 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nová bezúročná půjčka pro stát
    Pravda, já jsem se loni s příjmem do oněch 400000, kdy se ještě neplatí daně, vešel.

    To mám z toho, že jako blbec poctivě vykazuju skutečné výdaje. Mám s tím práci a ještě na tom prodělám. Asi jsem měl líp sledovat, jestli se ty paušály nezměnily. Na druhou stranu, stejně jsem se dostal s náklady lehce pod polovinu výnosů, takže jsem až tak moc netratil.

    V létě byl problém sehnat kšeft, v zimě byl problém sehnat kšeft... holt jsem malý pán

    To znám. V mém případě po dvou špatných rocích přišel naprosto katastrofální první kvartál, tak jsem se radši poprvé v životě stal zaměstnancem.

    pavlix avatar 13.4.2011 17:04 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nová bezúročná půjčka pro stát
    To mám z toho, že jako blbec poctivě vykazuju skutečné výdaje. Mám s tím práci a ještě na tom prodělám. Asi jsem měl líp sledovat, jestli se ty paušály nezměnily. Na druhou stranu, stejně jsem se dostal s náklady lehce pod polovinu výnosů, takže jsem až tak moc netratil.
    No ale jistě je ti líto té práce, kterou sis s tím dal.

    Já jsem to spočítal velmi brzo, že bych stěží našel skutečné výdaje na 10% a i tak bych musel pečlivě studovat, co vše lze zahrnout nebo si na to ještě někoho platit. Mimochodem, jestli si dobře pamatuju, předloni a loni to v naší oblasti bylo 60%.

    Vtipné je, že taky člověk nemá hromadu dokladů, které si někdo může chtít časem zkontrolovat.
    To znám. V mém případě po dvou špatných rocích přišel naprosto katastrofální první kvartál, tak jsem se radši poprvé v životě stal zaměstnancem.
    Jo tak tomu rozumím.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    13.4.2011 17:18 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nová bezúročná půjčka pro stát
    No ale jistě je ti líto té práce, kterou sis s tím dal.

    Trochu ano, ale naštěstí se z toho účetnictví dají získat i informace, které jsou užitečné pro mne samotného, takže to tak úplně do kanálu vyhozená energie nebyla.

    pavlix avatar 13.4.2011 17:23 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nová bezúročná půjčka pro stát
    Jo, to chápu.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    13.4.2011 13:48 jj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nová bezúročná půjčka pro stát
    Souhlas, udelal jsem stejny krok, i kdyz do jine zeme a cesky politicky kolorit sleduji jako sport jenom z povzdali. Dokud budou politici tak uspesne manipulovat s tupym davem typu Jilka, ktery zdarne absorboval pocit, ze je kapitalista, a ze si muze delat, co chce, tak to tady na zlepseni nevidim.

    Jako jednoduchou vlastovku bych videl sebrat stranam vsechny prispevky od statu, pak by se trochu (nerikam uplne) ty nejvetsi straky prosejou.
    13.4.2011 15:49 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nová bezúročná půjčka pro stát
    To bude nějaká sprostá pomluva... Vždyť nejjasnější pan ministr při každé příležitosti opakuje, že je náš daňový systém zaplevelen výjimkami a on že proti těm výjimkám bojuje a od rána do večera je v potu tváře odstraňuje. Něco takového on by určitě nevymyslel, to museli udělat tajně za jeho zády...
    Luk avatar 13.4.2011 17:20 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nová bezúročná půjčka pro stát
    Odstraňuje výjimky. Ale za každou odstraněnou výjimku přiskočí dvě nové ;-)

    Ale v tomto případě bych netvrdil, že za všechno může Kalousek. V důvodové zprávě je totiž uvedeno toto:

    Promítá se zde důsledně zásada podle zavedené judikatury SDEU (zejména rozsudku C-152/02 ve věci Terra Baubedarf). Pro tyto případy již nebude možné nárok prokázat jiným způsobem než daňovým dokladem. Plátce může uplatnit nárok na odpočet daně teprve v okamžiku, kdy bude mít k dispozici příslušný daňový doklad.

    Onen odkazovaný rozsudek bohužel není k dispozici v češtině (ale hlavně, že se jím musíme řídit), ale z anglické verze je docela dobře zřetelné, že soud opravdu vyložil příslušnou směrnici (platnou již od roku 1977!) tak, že by měl být odpočet možný až v období, kdy má příjemce plnění daňový doklad. Osobně to považuji za pitomost (ne ten rozsudek, ale tu směrnici), protože podle mě by se měla daň počítat podle časové souvislosti události a ne podle toho, kdy přijde doklad.

    Z výše uvedeného vyplývá, že správně měly zákon o DPH změnit již předchozí politické reprezentace, tedy v první řadě Paroubkova vláda a tehdejší sněmovna. To se ale nestalo a chytil se toho až Kalousek, který teď hledá všechny cesty, jak přesunout peníze od lidí do státní kasy, aniž by to bylo nadměrně okaté.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    13.4.2011 17:41 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nová bezúročná půjčka pro stát

    Hlavně mi není jasné, jak se to podle nich má řešit v účetnictví. To se bude kromě DUZP evidovat ještě DODD (datum obdržení daňového dokladu) a na vstupu se bude DPH účtovat podle DODD zatímco na výstupu podle DUZP? Jako by to nebylo dost komplikované i bez toho. Nemluvě o tom, že to staví na hlavu celou logiku účetnictví.

    Jinak těch výjimek by se samozřejmě našlo víc - namátkou třeba přidání dalších položek, které zvyšují nebo (překvapivě i) snižují základ daně nebo - obzvlášť systémové - "mimořádné zdanění státní podpory stavebního spoření".

    13.4.2011 18:17 ZAH | skóre: 43 | blog: ZAH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nová bezúročná půjčka pro stát
    Pozor v účetnictví musíš dodržet časovou souvztažnost k období. Nelze tudíž účtovat náklady roku 2011 do roku 2012 jinak než než jako nedanový náklad. Takže nezbývá než časové rozlišení (daně nebo nákladů). Stejně tak není možné zaúčtovat daň do období s náklady na nárokovat daň podle podle přiynání až v dalších obdobích, zkreslení pohledávek závazků vůči státu.

    Jinak obdobný podraz v účetnictví, již existuje několik let při vyplácení zemědělských dodací. Stát vám přizná dotace (závazek státu ) a zároveň pošle vyrozumění že dotace vám vyplatí agentura (rozuměj soukromá firma). Tudíž, když vám přiznají v prosinci dotace, které pošlou v lednu nemáte na konci roku pohledávku za státem, nýbrž ostatní pohledávku. Což je docela podraz na hodnocení firmy podle mezinárodních standartů. Ale samozřejmě to jeden rok vylepšilo obraz státu.
    13.4.2011 20:13 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nová bezúročná půjčka pro stát
    Takže je to ještě horší, než jsem si původně myslel. Já bloud si představoval, že v účetnictví se to zanese normálně a jen v přiznání k DPH se vykáže upravená částka podobně jako když se tam vykazuje rozdíl mezi daňovými a účetními odpisy nebo daňově neuznatelné náklady. Ale to by holt bylo moc jednoduché…
    13.4.2011 20:40 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nová bezúročná půjčka pro stát
    Pozor v účetnictví musíš dodržet časovou souvztažnost k období. Nelze tudíž účtovat náklady roku 2011 do roku 2012 jinak než než jako nedanový náklad
    Tohle je obecny problem DPH, ze je v podstate dost odtrzene od ucetnictvi - neni tedy neobvykle, ze ta sama udalost muze mit dva ruzne datumy (jedno pro potreby ucetnictvi a dane z prijmu, druhe pro ucely DPH).
    Luk avatar 13.4.2011 21:06 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nová bezúročná půjčka pro stát
    Účetní softwary to standardně sledují odděleně (účetnictví má svoji část a DPH také svoji, i když je to vždycky nějak provázané).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    13.4.2011 21:58 ZAH | skóre: 43 | blog: ZAH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nová bezúročná půjčka pro stát
    Musí být hodně spojená. Nárokovat smíš pouze zaúčtované. Platit samozřejmě všechno.(Podvojné účetnictví).
    Luk avatar 13.4.2011 22:31 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nová bezúročná půjčka pro stát
    Jak přesně je to spojení realizované, záleží na návrhu datového modelu. Předpokládám, že některé programy to vůbec na úrovni dat řešit nebudou a všechno bude jen na úrovni aplikace (to je samozřejmě prasárna, ale známe to...).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Luk avatar 13.4.2011 21:03 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nová bezúročná půjčka pro stát
    To se bude kromě DUZP evidovat ještě DODD (datum obdržení daňového dokladu) a na vstupu se bude DPH účtovat podle DODD zatímco na výstupu podle DUZP?
    DPH na vstupu se bude účtovat podle události, která nastala později. Na výstupu pak podle té, která nastala dříve (přičemž ještě před DUZP mohla proběhnout platba, pak by se to vztahovalo k té platbě).
    obzvlášť systémové - "mimořádné zdanění státní podpory stavebního spoření".
    Nebo zdanění příjmů ze solárních elektráren ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.