abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:44 | Zajímavý článek

    Bylo vydáno do češtiny přeložené číslo 717 týdeníku WeeklyOSM přinášející zprávy ze světa OpenStreetMap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:00 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová stabilní verze 2.10.38 svobodné aplikace pro úpravu a vytváření rastrové grafiky GIMP (GNU Image Manipulation Program). Přehled novinek v oznámení o vydání a v souboru NEWS na GitLabu. Nový GIMP je již k dispozici také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:22 | Komunita

    Google zveřejnil seznam 1220 projektů od 195 organizací (Debian, GNU, openSUSE, Linux Foundation, Haiku, Python, …) přijatých do letošního, již dvacátého, Google Summer of Code.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 22:22 | IT novinky

    Na základě DMCA požadavku bylo na konci dubna z GitHubu odstraněno 8535 repozitářů se zdrojovými kódy open source emulátoru přenosné herní konzole Nintendo Switch yuzu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 00:33 | Nová verze

    Webový prohlížeč Dillo (Wikipedie) byl vydán ve verzi 3.1.0. Po devíti letech od vydání předchozí verze 3.0.5. Doména dillo.org již nepatří vývojářům Dilla.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 15:00 | Komunita

    O víkendu probíhá v Bostonu, a také virtuálně, konference LibrePlanet 2024 organizovaná nadací Free Software Foundation (FSF).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 13:22 | Nová verze

    Nová vývojová verze Wine 9.8 řeší mimo jiné chybu #3689 při instalaci Microsoft Office 97 nahlášenou v roce 2005.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    3.5. 13:11 | Nová verze

    Coppwr, tj. GUI nástroj pro nízkoúrovňové ovládání PipeWire, byl vydán v nové verzi 1.6.0. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu. Instalovat lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    2.5. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána dubnová aktualizace aneb nová verze 1.89 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a animovanými gify v poznámkách k vydání. Vypíchnout lze, že v terminálu lze nově povolit vkládání kopírovaného textu stisknutím středního tlačítka myši. Ve verzi 1.89 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 38
    2.5. 21:22 | Nová verze

    Proton, tj. fork Wine integrovaný v Steam Play a umožňující v Linuxu přímo ze Steamu hrát hry určené pouze pro Windows, byl vydán ve verzi 9.0-1 (𝕏). Přehled novinek se seznamem nově podporovaných her na GitHubu. Aktuální přehled her pro Windows běžících díky Protonu také na Linuxu na stránkách ProtonDB.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (64%)
     (8%)
     (15%)
     (13%)
    Celkem 110 hlasů
     Komentářů: 8, poslední 4.5. 08:25
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Kdy se konečne postavíme za české lidi

    24.8.2009 17:26 | Přečteno: 1468× | Jen tak

    Pokud čekáte v tomto článku parafrázi na nedávný článek, který si zase cucá z prstu, jak jsou Češi vůči Rómům negativně naladěni, odhadujete velmi správně! Bude to ale krátké.

    Někdy mě napadlo, co vůbec vede některé lidi k tomu, že neustále (bez důkazů ovšem!!! maximálně na generalizaci jednoho okrajového případů, který je výjimkou z pravidel) dokazují, že Češi jsou negativně naladěni proti Rómům, případně dodají, jako v nejmenovaném článku dlouhodobě.

    Má pro to vůbec někdo nějaké důkazy? Myslím skutečné důkazy. Podle mě je to obrovská lež. Nijak nedokázaná, a která se opakuje jenom tak dlouho, až doufají, že lež se neustálým opakováním stane pravdou. To, že to říkají v televizi, to není důkaz pravdy.

    Výše zmíněných příběhů o nebohých očích koukajících na maminku najdete v každém etniku (Rómském, i jiném, včetně nás bělochů) spousty. Ostatně myslím, že Ti co mě znají ví, že nejsem špatný spisovatel. Takových dojemných příběhů napíšu kolik chcete. Jedno oko nezůstane suché. Nicméně to není důkaz ničeho.

    Kdy se konečně PŘESTANEME stavět za naše české Romy, a začneme se stavět za české lidi. Každému nechť naměříme stejným metrem. Zabil jsi člověka? Nehledejme žádný rasismus, prostě ať každý vrah, ať Róm, nebo jiný jde sedět až zčerná. Zranil jsi úmyslně těžce člověka? Nechť nikdo nezkoumá rasu, ať R´m, nebo neróm ať pyká.

    Při vší úctě k cizímu neštěstí, proč by neštěstí Róma mělo být menším, nebo větším neštěstím, než někoho jiného?

    Není to náhodou tak, že kdyby se přestal uměle vyrábět rasismus (tedy neustále si jistí lidé přestali vymýšlet, proč je údajně všude kam se podíváš rasismus, a nesnažili se tuto lež udělat pravdou), všem by se ulevilo. Ale proč je všude údajně rasismus? Protože kdyby nebyl, strašně moc lidí by přišlo o koryta a bezpracné živobytí. To je skutečná příčina, proč se lže, že Češi jsou rasisti v obrovském množství. Nic jiného. Budou mít antirasističtí bojovníci radost, když se jim ten rasismus po mnoha letech opravdu podaří vytvořit? To si přejí antirasističtí bojovníci? (taky citát: Cesta do pekla je dlážděna dobrými úmysly.)

    Neříkám, že rasismus neexistuje, ale asi tak v tisíckrát menším množství, než by se to propagandistům hodilo. P.S.: Kdybyste potřebovali dojemný příběh, jak jsou utlačovaní Rómové, stačí mi zaplatit. Věřte, že napíšu takový, že budete slzet ještě za týdem po přečtení, když dobře zaplatíte. A budou se Vám zase penízky sypat, to se vyplatí, ne?

           

    Hodnocení: 73 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Darth Phantom avatar 24.8.2009 18:19 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdy se konečne postavíme za české lidi
    Já bych řekl, pane Bonifáci, že o cikánech se toho v poslední době namlelo víc než dost, a váš referát nepřináší zrovna nic převratného. Tvrdíte (bez důkazů), že Češi nejsou negativně naladěni proti cikánům. A já bych zase naopak řekl, že jsou, protože k tomu existují často důvody. Nu což, dál už nechám diskuzi na novodobém klonu dr. Goebbelse frešmouzovi, pokud se teda již v předešlých "cikánských" diskuzích příliš intelektuálně nevyčerpal.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Dalibor Smolík avatar 24.8.2009 18:43 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdy se konečne postavíme za české lidi

    No, já mám teď na Romy trochu pifku (myslím to samozřejmě s nadsákou). Právě vyřizuji víza do Kanady pro 33 lidí, z toho polovinu nezletilých dětí. To je hrozný opruz. Spousta dokladů, včetně notářsky ověřených souhlasů rodičů s cestou dětí (jak jej získat, když třeba maminka žije v Itálii), informace o rodičích, sestrách a bratrech, přiložit potvrzení o  zaměstnání, živnostenský list a výpisy z bank u dospělých, fotografie, plné moci pro podání žádosti a pak s tím šup do Vídně .. Stačí jedna formální chybička a víza jsou v pr ... a 50 EUR za osobu taky.

    Na tom všem jsem strávil již 3 víkendy, to vše navíc k běžné organizaci cesty a jednání s partnery v Kanadě .. tak jsem si na adresu Romů občas ulevil. I když původní problém bude asi někde úplně jinde.

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    robotics avatar 24.8.2009 18:47 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdy se konečne postavíme za české lidi

    Zajímalo by mě jestli tam cestujou ty nejhorší nebo ti slušnější.

    Dalibor Smolík avatar 24.8.2009 18:52 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdy se konečne postavíme za české lidi

    Ne, Romy tam neposílám :-) Jde o dětský pěvecký  soubor na turné po Kanadě.  Původně to mělo být bez víz ..

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    robotics avatar 24.8.2009 18:54 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdy se konečne postavíme za české lidi

    Aha :-D.

    Darth Phantom avatar 24.8.2009 18:58 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdy se konečne postavíme za české lidi
    Snad sis nemyslel, že pan Smolík je romský koordinátor nebo Oscar Schindler :-D
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    robotics avatar 24.8.2009 19:02 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdy se konečne postavíme za české lidi

    To sem si nemyslel :-), jen sem prostě myslel, že dělá někde na ůřadě kde dávaj víza a že tam k němu chodí.

    24.8.2009 19:59 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdy se konečne postavíme za české lidi

    hm, detsky pevecka soubor. Ze se tak angazujete, pane kolego. Co na to manzelka? Take po zkouskach pomahate rozvazet mlada devcata domu?

    the.max avatar 24.8.2009 23:28 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdy se konečne postavíme za české lidi
    +1 :-D
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    26.8.2009 02:25 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdy se konečne postavíme za české lidi
    Z tohoto si muze delat legraci jen idiot...
    xkucf03 avatar 26.8.2009 09:35 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Rasismus a sbormistři

    Ty budeš asi taky pěkný rasista – když byl jeden sbormistr úchyl, tak všichni ostatní jsou taky? Vždyť je to úplně stejné jako „támhleten cikán krade → všichni cikáni kradou“.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    xkucf03 avatar 26.8.2009 09:35 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše +1

    BTW: s blogem 100% souhlasím.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    14.2.2010 20:40 Grivalsky,Jaroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdy se konečne postavíme za české lidi
    Ja sem Jarda, bydlim dlouho v nemecku, hledam tady ceske kontakty,muj maij:Jawa53@t-online.de. napis, dik, jarda.
    default avatar 24.8.2009 19:09 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdy se konečne postavíme za české lidi
    tak jsem si na adresu Romů občas ulevil.

    A já si neulevím. Můj bílej zaměstnavatel porušuje každý měsíc snad všechna písmenka všech paragrafů zákona 65 a dalších. Bílá prodejna, u které mi od února visela zakázka na nový počítač, zmizela. Nemám ani zboží, ani peníze. Nic! A nejednalo se o malou zakázku. Jednalo se rozpočet, který je tady v blozích oblíbený. Nikoli však v Kč, ale v €.

    Tak tythle potíže s vízama a náckama berte jako daň za tyhle levárny, za amorální obhajování The Pirat Bay a rušení autorského práva. Podle mě je ta daň hodně nízká. Moc nízká!

    25.8.2009 13:26 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdy se konečne postavíme za české lidi
    Musel jsem někde chybět, ale problémy s nepřizpůsobivou menšinou jsou daní za "nevhodné" řešení úplně jiného problému? WTF?!
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    24.8.2009 19:17 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdy se konečne postavíme za české lidi

    Já bych řekl, pane Bonifáci, že o cikánech se toho v poslední době namlelo víc než dost, a váš referát nepřináší zrovna nic převratného.

    Nepřináším. Ani to nebylo mým cílem.

    Ostatně, když jdu denně na oběd, taky to není nic převratného, ale přesto je to důležité.

    Tvrdíte (bez důkazů), že Češi nejsou negativně naladěni proti cikánům.

    Já hlavně tvrdím, že antirasističtí bojovníci používají tvrzení bez jakéhokoli důkazu.

    Nicméně jsou snad negativně naladěni? Speciálně pokud Vám bude dělat stejný bordel běloch, nebo Róm, bude víc naštvaný na toho Róma?

    Nu což, dál už nechám diskuzi na novodobém klonu dr. Goebbelse frešmouzovi

    Tady je Goeblesů hodně (tedy relativně velmi málo procentuálně). Problém je, že kdo propaguje lež, časem už ani sám neví co je pravda a někdy ošklivě naletí.

     

     

     

     

    robotics avatar 24.8.2009 18:32 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdy se konečne postavíme za české lidi

    Mě už to nebaví. Nejsu rasista. Zmr..di se najdou všude, takhle to beru já. Znám spoustu bílejch parchantů a v cikánským ghettu bych rozhodně bydlet nechtěl, slušnej cikán (podotýkám, že slušnej a nehodlám se tady s nikým hádat o tom, že sou všichni neslušní, stejně jako nehodlám házet do jednoho pytle všechny motorkáře, policisty, politiky apod.) by mi jako soused nevadil a klidně bych ho vyměnil za neslušnýho bělocha.

    Jen ste fakt už trapní s tím jak tady furt brečíte. Začněte teda už něco dělat, vyjděte do ulic, tlačte na politiky ať změní zákony, volte jiné strany (Doufám že ne Dělnickou stranu, fašisty tu fakt v téhle zemi nechci mít a za každýho kdo je volí nepovažuji za člověka České krve. Myslím, že je víc stran které chcou aby zákony platili stejně na každého a jestli to nechcou ty současné tak je nevolte.) nebo si to jděte vyřídit s konkrétním cikánem který vám ukradl telefon. Tady v diskuzi totiž HOV-NO zmůžete.

    robotics avatar 24.8.2009 18:37 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdy se konečne postavíme za české lidi

    Tak a je to tady. Naházel sem vás všechny do jednoho pytle :-), už sem tady z těch diskuzí onemocněl. Omlouvám se všem slušným lidem.

    25.8.2009 13:30 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdy se konečne postavíme za české lidi
    Nikdo se tu nesnaží něco měnit, leckdo se tu dozvídá o jiných pohledech na věc a tříbí si vlastní názory.

    Každé změně musí předcházet diskuse, a to pokud možno důkladná (a nejlépe bez emocí). Hrrrr změny udělané na základě toho, že ten kdo je zrovna u lizu, je nejchytřejší a všemu rozumí, nikdy nedopadly dobře.
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    kyknos avatar 24.8.2009 19:31 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdy se konečne postavíme za české lidi
    Cesi jsou proste extremne xenofobni, a je vcelku jedno, zda se jedna o Romy, squattery, imigranty ci jinou skupinu.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    24.8.2009 20:25 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdy se konečne postavíme za české lidi
    Já bych to nenazval přímo xenofobií, spíš je to odpor vůči lidem, kteří se chovají v rozporu se společenskými normami a zvyklostmi. Asi nejlepší aproximace by byla jinakofóbie (alterophobie?), protože pokud se cizinec u nás chová stejně jako ostatní, tak většinou nikomu nevadí, zatímco lidé, co se chovají jinak (třeba jako ti squatteři) jsou ostrakizování (vyloučeni z kolektivu, viz článek na Wikipedii) bez ohledu na národnost.
    kyknos avatar 24.8.2009 20:27 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdy se konečne postavíme za české lidi
    pokud se nechova jako cizi, tak cizi vlastne neni

    at tak ci tak, je to nechutna vlastnost
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    default avatar 24.8.2009 20:34 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdy se konečne postavíme za české lidi
    spíš je to odpor vůči lidem, kteří se chovají v rozporu se společenskými normami a zvyklostmi.

    Jako že neporušují zákony, že neokrádají, že neusilují o propuštění zlodějů a nehajlují za zrušení autorského práva? To jsou mi pěkné společenské normy.

    kyknos avatar 24.8.2009 20:40 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdy se konečne postavíme za české lidi
    ...že neokrádají...
    uprimne receno, neznam zemi, kde by se tolik kradlo jako v Cesku :) tady to xeno s vysokou prevdepodobnosti znamena krast MENE :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    default avatar 24.8.2009 22:12 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdy se konečne postavíme za české lidi
    uprimne receno, neznam zemi, kde by se tolik kradlo jako v Cesku :)

    Já také ne. :-(

    26.8.2009 15:55 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdy se konečne postavíme za české lidi
    Ja jednu poznam. Je na vychod od CR...
    24.8.2009 22:12 Theodor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdy se konečne postavíme za české lidi

    Problém je, že parta cikánů co ti vykrade chalupu a přitom zničí či ukradne spoustu drobností, na kterých ti záleželo, dárky a upomínky na lidi, co už třeba nežijí, ti způsobuje škodu nevyčíslitelnou penězi. Co na tom, že oficiálně ty věci stály třeba 50 000,- a politici ti seberou v rámci rozkrádání obecního majetku víc. Ta ztráta osobních věcí bolí víc.

    kyknos avatar 24.8.2009 22:14 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdy se konečne postavíme za české lidi
    nam chalupu vykradli bili
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    25.8.2009 08:36 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdy se konečne postavíme za české lidi

    Statistiky máme? Je v těch statistikách podchycena trestná činnost cizinců a menšin? A co vraždy? Pamatuji, že před pár měsíci jsem dal do diskuze odkaz na článek, že od začátku roku bylo v Praze spácháno 9 vražd, v 8 případech byl pachatel dopaden a vždy šlo o cizince.

    Fluttershy, yay! avatar 25.8.2009 10:17 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdy se konečne postavíme za české lidi
    Je trošku rozdíl mezi tím, když si do autobusu vleze skupinka třeba Indů (zkušenost ze Švédska) a chová se normálně, a když si do autobusu vleze skupinka cikánů/squatterů (běžná zkušenost z ČR) a dělá bordel.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    kyknos avatar 25.8.2009 10:19 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdy se konečne postavíme za české lidi
    a když si do autobusu vleze skupinka cikánů/squatterů
    ty jsi nebyl v Kodani, ze ne? :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Fluttershy, yay! avatar 25.8.2009 10:45 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdy se konečne postavíme za české lidi
    Ne, byl jsem v Praze, Brně, Olomouci. Všude dělají squatteři/cikáni v MHD bordel.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    kyknos avatar 25.8.2009 12:47 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdy se konečne postavíme za české lidi
    V Kodani je cela squatterska ctvrt - fristaden Christiania - obsazena byvala vojenska zakladna - tedy fyzicky v Kodani, de iure pod Kodan nepatri a de facto vlastne ani pod Dansko. Zadny bordel v Kodanske MHD jsem nevidel a konec koncu, podle samotnych Danu je Cristiania druhou nejvetsi turistickou atrakci Danska :)

    Popravde receno jsem ale nevidel delat squattery bordel ani v prazske ci olomoucke MHD, a to jsme v obou mestech v podstate doma. Dokonce ani ty cikany ne, nejblizsi cikansky skandal v MHD jsem zaznamenal v Prespurku, kde doslo v tramvaji k bitce na noze :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Fluttershy, yay! avatar 25.8.2009 12:49 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdy se konečne postavíme za české lidi
    Asi málo jezdíš MHD. Je naprostá klasika, že banda squatterů se psy, krabicovým "vínem" a příšerným smradem obsadí půl tramvaje. Na Cejlu totéž s cikány, kteří ale mívají místo psů haranty a místo konzumace alkoholu pořvávají.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    kyknos avatar 25.8.2009 12:53 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdy se konečne postavíme za české lidi
    jdou dve hodiny v kazdy pracovni den + rada dalsich jizd ve volnem case malo?
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    kyknos avatar 25.8.2009 12:55 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdy se konečne postavíme za české lidi
    a kdyz tak ctu to o tom smradu, je jasne, ze si pletes squattery (kteri normalne bydli, byt v obsazene nemovitosti) a bezdomovce
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Fluttershy, yay! avatar 25.8.2009 16:55 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdy se konečne postavíme za české lidi
    Nepletu si je.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    24.8.2009 22:53 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdy se konečne postavíme za české lidi
    Pěkný zápisek. Sice jsem měl původně v plánu žádné zdejší zápisky o vypáleném domku nekomentovat, ale tady mi to nedá.

    Na ČSÚ jsem našel zajímavé statistiky. Jedna se týká podílu úmrtí z vnější přičiny (následky nehod, vraždy, sebevraždy) (odkaz zde), druhá roztřídění obětí trestných činů podle způsobené újmy (v roce 2005, odkaz zde).

    Přihrádka pro trestné činy motivované rasově či etnicky tam ani není. V případě, že jde o oběť z řad menšin, jde o značnou novinářkou senzaci, a takové se objevují jen zřídka. Lze soudit, že podíl těchto případů je velmi nízký. Případy, kdy je to opačně, tak novinářsky zajímavé nejsou, takže z jejich řídkého výskytu nelze soudit nic. Statistiky z nezávislého zdroje jsem nanašel.

    Další věc je, jestli je motiv založený na rase či národnosti zavrženíhodnější než motivy jiné. Pokud by tomu tak bylo, znamenalo by to, že třeba závist, žárlivost či nezkrotný chtíč nejsou tak špatnými motivy. A to přece není pravda. Jediný motiv, který si zaslouží být vyčleněn, je sebeobrana.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.