abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:33 | IT novinky

    Společnost Espressif (ESP8266, ESP32, …) získala většinový podíl ve společnosti M5Stack, čímž posiluje ekosystém AIoT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:44 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.5 svobodného multiplatformního softwaru pro editování a nahrávání zvukových souborů Audacity (Wikipedie). Přehled novinek také na YouTube. Nově lze využívat cloud (audio.com). Ke stažení je oficiální AppImage. Zatím starší verze Audacity lze instalovat také z Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:44 | Zajímavý článek

    50 let operačního systému CP/M, článek na webu Computer History Museum věnovaný operačnímu systému CP/M. Gary Kildall z Digital Research jej vytvořil v roce 1974.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Pozvánky

    Byl zveřejněn program a spuštěna registrace na letošní konferenci Prague PostgreSQL Developer Day, která se koná 4. a 5. června. Na programu jsou 4 workshopy a 8 přednášek na různá témata o PostgreSQL, od konfigurace a zálohování po využití pro AI a vector search. Stejně jako v předchozích letech se konference koná v prostorách FIT ČVUT v Praze.

    TomasVondra | Komentářů: 0
    včera 03:00 | IT novinky

    Po 48 letech Zilog končí s výrobou 8bitového mikroprocesoru Zilog Z80 (Z84C00 Z80). Mikroprocesor byl uveden na trh v červenci 1976. Poslední objednávky jsou přijímány do 14. června [pdf].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 02:00 | IT novinky

    Ještě letos vyjde Kingdom Come: Deliverance II (YouTube), pokračování počítačové hry Kingdom Come: Deliverance (Wikipedie, ProtonDB Gold).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    21.4. 19:11 | Komunita

    Thunderbird 128, příští major verze naplánovaná na červenec, přijde s nativní podporou Exchange napsanou v Rustu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 19
    21.4. 04:44 | Komunita

    Byly vyhlášeny výsledky letošní volby vedoucího projektu Debian (DPL, Wikipedie). Novým vedoucím je Andreas Tille.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    21.4. 00:11 | Nová verze

    Po osmi měsících vývoje byla vydána nová verze 0.12.0 programovacího jazyka Zig (GitHub, Wikipedie). Přispělo 268 vývojářů. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    20.4. 23:55 | Pozvánky

    Poslední měsíc byl plný zajímavých akcí, o kterých Vám bastlíři z projektu MacGyver mohou povědět, protože se na ně sami vydali. Kde všude byli, ptáte se? Objevili se na Installfestu, Arduino Day, Hackaday Europe a tajném srazu bastlířů z Twitteru. A z každé akce pro vás mají zajímavé poznatky.

    … více »
    bkralik | Komentářů: 1
    KDE Plasma 6
     (71%)
     (10%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 670 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    18.8.2009 01:44 xyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song

    Jen ten mladý věk omlouvá tuhle snůšku nesmyslů a dává naději, že z té záliby v "hudbě" pro adolescenty autor blogpostu ještě vyroste. O rocku a potažmo dalších hudebních směrech a stylech evidentně celkem nic moc neví, ale je schopen to komentovat velkoústými slovy. Jeden nemusí být velký věštec, aby věděl, že za pár let po těch hudebních "géniech" nejen že neštěkne ani pes, ale autor sám si na jejich jména sotva vzpomene.

    vlastikroot avatar 18.8.2009 02:11 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    Nj, kazdy je jiny. Nekdo rad rock nekdo elektroniku. Me osobne se toci hlava kdyz slysim programovane (ne hrane) elektricke bici, a zacinam s tim mit problem, kdyz si obcas neco zahraju na klavesy :-D
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    18.8.2009 08:44 filo | skóre: 22 | blog: FiloBlog | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    Jestli měl autor na mysli tohle "dílo", tak ho opravdu omlouvá jen to, že byl nalitý. Souhlasím s xyz, že po tomhle se fakt za rok nikdo neotočí. Poslouchat se to dá, kolovrátková melodie tam je, ale to je tak všechno.
    18.8.2009 09:52 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    preboha :D
    18.8.2009 10:44 FF
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    Tak tohle je fakt otresny styl elektronicke hudby :-)
    carnero avatar 18.8.2009 12:04 carnero | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song

    Dobrá ukolébavka... to je taaaaak nudný :/

    mkoubik avatar 18.8.2009 15:09 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    Hodnotit kvalitu hudby podle toho, zda se z jejího autora stane historicky významná módní ikona ukazuje přesně na tu stádovitost probíranou níže. Takoví lidé bohužel nevnímají hudbu, ale jenom toho šaška na pódiu.
    Fluttershy, yay! avatar 18.8.2009 15:22 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    Pokud se na autora a jeho tvorbu vzpomíná ještě po dlouhé době, zjevně existuje nějaký důvod, proč tomu tak je. Třeba ten, že ta tvorba za to stojí.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    mkoubik avatar 18.8.2009 17:31 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    Jistá korelace tam bude, ale přecejenom je jistější hodnotit tvorbu podle hudebních kvalit, ne podle společenských konsekvencí.
    Fluttershy, yay! avatar 18.8.2009 17:47 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    V tom případě by první počiny Beatles (nepochybně revoluční) byly zapomenutíhodné, neb byly vcelku primitivní apod.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    mkoubik avatar 18.8.2009 18:08 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    Jo, to by byly, a je to dobře. Pokud hudebně stojej za starou bačkoru (stejně jako ty nejnovější), tak ať si je zkoumaj historici, pokud jim za to stojej.
    Fluttershy, yay! avatar 18.8.2009 18:16 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    Proč? Nostalgie... navíc je třeba to brát v úvahu v kontextu doby.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    18.8.2009 06:24 Dj Kovik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song

    Zdar a silu, taky zeru house a delam vlastni produkci:

    http://www.youtube.com/watch?v=ioHP6fLk3rM&feature=channel_page

    Muj prvni pocit na YouTube

    DJ KOVIK

    msk avatar 19.8.2009 15:29 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song

     

    Zdar a silu, taky zeru house a delam vlastni produkci:

    http://www.youtube.com/watch?v=ioHP6fLk3rM&feature=channel_page

    Muj prvni pocit na YouTube

    DJ KOVIK

    Akurat ze to nie je house, ale pokus o trance.

     

    genius2000.log avatar 20.8.2009 00:41 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    Nad komentátora výše ser. Když už tak tvoříš progressive house a hodně se mě líbí. Nemáš někde extended verzi (ať už ke stažení nebo jako digital download), rád bych si tě přidal do svýho playlistu. Případně mě pošli mail na djhanz@djhanz.cz a domluvíme se.
    djhanz.cz - music is my life.
    otasomil avatar 18.8.2009 06:33 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song

    No jedno vim jiste - cim jsem starsi tim je tato elektronicka hudba horsi - je to ale mozna  jen muj subjektivni pocit.

    Klasicke trance, psytrance, goa .... se prakticky nikde nehraje. Namisto tohu je tu minimal a kombinace jako DJ Lucca a Michal Pavlicek coz je dle me uplne vo nicem. Schranz to je uz splacanina vseho moznyho a hlavne nemozny rachot jez ztraci dynamiku vubec.

    Tlachat vo hudebnich stylech obecne je stejne flame jako GNU/Linux vs windows vs Mac OS X..... Takze je lepe to raci neresit. Az sem prijdou rockeri, metalisti, klasici, diskanti, technari ...... to bude  flame.

    PS elektronicka hudba neni popularni hudba tj. jit na festival ze tam hraje DJ Carl Cox to je jako jit na koncert Madonny - lidi jsou odvareni z Carla Coxe resp z Madonny nikoliv z hudby a to je spatne.

    Na festivaly elektronicke hudby chodime proto ze tam DJs budou hrat nami oblibeny styl - at uz jakykoli.

    Rozhodne pocet producentu mixu nema vliv na oblibenost ci detailni propracovanost setu. Tudiz s nazorem cim vice tim lepe nemohu souhlasit v obecne rovine.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    Fluttershy, yay! avatar 18.8.2009 06:37 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    Tenhle Michal Pavlíček, česká rocková (a punková) legenda?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    18.8.2009 08:10 prOm3TheuS | skóre: 18 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    Jo jo, přesně tenhle Michal Pavlíček - viz zde. Zní to fakt skvěle a doufám, že tenhle počin nezhyne, jako spousta takových. Lidé neumějí hudbě naslouchat. Slyší pouze na jméno Tiësto a spol...
    otasomil avatar 18.8.2009 09:07 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song

    >>>Slyší pouze na jméno Tiësto a spol...

    Presne tak a to je chyba stejne tak jako slysi na DJ Lucca a nebo M Pavlicek. Tito dva kdyz budou brnkat a scratchovat uplny bludy tak je lidi budou zrat. Kdyz  doma zkomponuje nekdo bajecny set  tak muze byt sebeuzasnejsi a sebelepsi, ale pokud clovek neni DJ Lucca ci M Pavlicek a jim podobni tak si ani neskrtne. A o tomto elektronicka hudba potazmo DJing neni ! 

    Jinyma slovama: Je jedno jestli hraje Franta, Pepa, Kaja dulezita je hudba a proto ze nekde hraje nejaky svetoznamy DJ by si partypeople na zadek teda sedat nemeli.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    18.8.2009 09:41 prOm3TheuS | skóre: 18 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    Zajímavé - zrovna na Luccu a Pavlíčka neslyším - jen se mi to líbí. Je to takové příjemné oživení té nekonečně ducající hudby :-)
    Bohužel to funguje stejně jako ve spoustě jiných věcí. Třeba jako zde, na poli operačních sytémů. Lidé jsou prostě tupé stádo.
    Před pár lety jsem začal poslouchat jedno internetové rádio. Musím říct, že se tam občas objeví set u kterého nestačím žasnout, jak je dokonalý a přitom to namíchal pro mě a určitě pro spousty ostatních absolutně neznámý DJ.
    otasomil avatar 18.8.2009 10:54 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song

    >>>Musím říct, že se tam občas objeví set u kterého nestačím žasnout, jak je dokonalý a přitom to namíchal pro mě a určitě pro spousty ostatních absolutně neznámý DJ.

    A presne o tomto takovahle hudba je.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    msk avatar 19.8.2009 15:40 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    Jinyma slovama: Je jedno jestli hraje Franta, Pepa, Kaja dulezita je hudba a proto ze nekde hraje nejaky svetoznamy DJ by si partypeople na zadek teda sedat nemeli.

    Suhlasim. Bol som osobne pred par rokmi na Arminovi a dost ma to sklamalo.


    genius2000.log avatar 18.8.2009 12:22 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song

    Presne tak, tohle znam uz hodne dlouho a libi se me to jeste vic jako Vltava od Michala Buriana a Hejce.


    djhanz.cz - music is my life.
    otasomil avatar 18.8.2009 08:49 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song

    JJ to je on. Taky Vam to prijde tak mimo jako me ? Staci si dat do Googla: dj lucca michal pavlicek.

     

    Proste hudebni svet se zblaznil.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    Martin Stiborský avatar 18.8.2009 06:55 Martin Stiborský | skóre: 26 | blog: Stibiho bláboly | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song

    No ty krávo :D Jdu spát, diskuzi si pročtu až naberu síly.

    Jen co nahodím mpd, pustím si Rolling Stones a jako třešničku Blue Effect a usnu krásným, dětským spánkem.

    Kvík ..
    18.8.2009 07:20 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    Neříkám, že se mi některý elektroshity nelíbí, nicméně nikdy jsem v tom nespatřoval žádný umění. Sednout ke kompu, poskládat pár samplů a prohlásit to za trhák umí každý vemeno. Naučit se pořádně na kytaru nebo bicí, to je kumšt. Jo a jen tak mezi náma, když teda elektro nebo co to je, není pro děti, proč na to pařej jenom děti? :-)
    msk avatar 19.8.2009 15:33 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song

    Je zasadny rozdiel medzi tym, kto hudbu sklada a tym kto ju hra, resp. medzi tymito cinnostami treba VELMI rozlisovat. Niekedy je to jedna osoba, inokedy viac, rozne sa to prelina. A pokial si niekto mysli, ze skladat hudbu na PC je o skladani par samplov, nech si to skusi. Ono to neni nic jednoduche, pokial to nema zniet ako amaterske cvrlikanie.

    Max avatar 18.8.2009 07:24 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    A já myslel, že se něco dozvím :-/
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Max avatar 18.8.2009 07:25 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    Eh dozvím, to vypadá dobře, hmmm ... :P
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    18.8.2009 07:51 bibri | skóre: 33 | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song

    > Čím víc lidí produkuje track, tím víc to indikuje že bude luxusní.

    Bohužel to neznamená, že bude taky kvalitní...

    18.8.2009 08:48 Tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    Neřekl jsi, kam pošleš toho, kdo bude nadávat na Tvůj pravopis. Takže: skupina Kabát se píše s velkým K, pak tu je pár překlepů: písmenu, mijutu, sprátný.

    P.S. Neber si to osobně, jsem jenom zvědavý.
    genius2000.log avatar 18.8.2009 12:24 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song

    8 dvanáctek a vodka dělaj divy :) a kabát prostě s velkým psát nebudu

    djhanz.cz - music is my life.
    18.8.2009 15:57 Tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    V tom výčtu alkoholu nevidím nic, co by mělo mít zásadní vliv na pravopis. Pravda, je že po těch dvanáctkách je z tebe průtokový ohřívač.
    Fluttershy, yay! avatar 18.8.2009 17:00 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    Moc bych tu s pravopisem nemával, špatná čárko (ačkoliv to zřejmě bylo přehlédnutí). ~_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    genius2000.log avatar 20.8.2009 00:42 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    Tou vodkou jsem myslel láhev. Ty asi moc nepiješ...
    djhanz.cz - music is my life.
    =^..^= AmigaPower® avatar 20.8.2009 09:23 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    Ty asi moc nevydržíš...
    Václav 20.8.2009 12:48 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    +1 :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    20.8.2009 13:34 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    :-D
    Ale uvědomte si všichni co tu ste, že kasat se s vydrží alkoholu je demence... Nešlechtí vás to a je to nedomyšlené...
    Taky jsem vypil na MoRu lahev rumu a byl jsem (téměř) střízliv, ale hrdej na to moc nejsem - pěkně mě to nasralo! Člověk důvěřivě investuje 89.00 ká čé do lahviny s plachetnicí očekávaje obvyklý magický účinek ohnivé vody, a vono ani prd. Investice v kýblu a člověk aby utrácel další prachy.
    Ještě štěstí, že obvykle tolik nevydržim.
    18.8.2009 10:08 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song

    Koukám, že do Jedličkárny zavedli Internet a pořádají tam "dýzy", super. Je dobré vědět, že postižení nejsou na okraji společnosti. Ale jak tak ten zápisek čtu, nacházím i v těch klecových lůžkách jistý půvab...

    =^..^= AmigaPower® avatar 18.8.2009 10:26 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    Tvůj pravopis je strašnej a vkus ještě horší! Nicméně musim uznat, že kdybych já byl smažka asi bych taky poslochal tuhle ždímačku, protože "hudbu" by můj anfetaminama zmasakrovanej mozeček asi jen těžko registroval. Pošli mně někam, hlavně ať to neni technopárty... :-D
    otasomil avatar 18.8.2009 11:03 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song

    T o je asi tak:

    Kdysy davno v dobach electronic music stredoveku kdyz jeste hudba vedla k extazi tak takove chemie jakou uvadite nebylo treba. Postupem casu s jejim uzivanim (hledejte za tim byznys dealeru) mozek zakrnel a uz hudba k extazi nestacila a v soucasnosti ani nestaci. Proto se smazi aby lidi na parties aspon vydrzeli a neusnuly nudou nekde v koutech klubu.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    18.8.2009 21:58 Martin Baleja | skóre: 13 | blog: Segmentation_Fault
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song

    Já mám asi vidiny - amigapower kárá za pravopis a zostuzuje "smažky":-)

    Why are hemorrhoids called "hemorrhoids" instead of "assteroids"?
    Acci avatar 18.8.2009 10:39 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song

    V podstatě všechno, v čem měl prsty David Guetta je naprosto famózní. Se úplně těším na jeho nové album One Love, těch několik skladeb, které zatím uvolnil dávají tušit, že se opravdu povedlo.

    A ostatním diskutujícím bych chtěl vzkázat, že tak velkou míru netolerance, jaká je tady předváděna pod každým blogových zápiskem jsem se už dlouho nesetkal.

    Dent avatar 18.8.2009 10:53 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    Už zase? Pokud se vám to nelíbí, tak si jděte číst diskuze pod blogýskem někoho jiného, nejlépe na jinou doménu. Myslím, že tam se tomu říká "striktně moderovaná diskuze", tam budete nadšen, každý příspěvek přitakává autorovi blogového zápisku.
    18.8.2009 11:03 filo | skóre: 22 | blog: FiloBlog | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    Můžeš mi prosím tě definovat, v čem spočívá ta famóznost ? Projel jsem 5 jeho skladeb na youtube a nějak tápu.
    18.8.2009 12:08 Roman Došek | skóre: 17 | blog: flare
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    >A ostatním diskutujícím bych chtěl vzkázat, že tak velkou míru netolerance, jaká je tady předváděna pod každým blogových zápiskem jsem se už dlouho nesetkal.

    Říká člověk, který je schopen vyprodukovat zápisek s nadpisem "Linux používají cvoci".
    genius2000.log avatar 18.8.2009 14:03 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song

    Na netoleranci si zvykneš, ostatně to byl důvod proč jsem to psal. Vždycky když toho vypiju moc, tak mám rejpavou a bavím se :D

    djhanz.cz - music is my life.
    18.8.2009 14:39 Jaromír Hradílek | skóre: 29 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song

    Velkou mírou netolerance oplývají často především autoři zápisků, pod kterými takové diskuze vznikají. Ale to je jako mluvit do dubu…

    19.8.2009 09:19 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song

    A co rasisti? Rasisti nejsme?

    Netolerovat něco a nesouhlasit s něčím je rozdíl. Pokud vím, tak nikdo tady nenavrhoval takovou "hudbu" celostátně zakázat nebo její posluchače jakkoli omezovat, takže si svoji ublíženou větu o netoleranci zasuň laskavě víš kam ...

     

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    18.8.2009 10:51 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    Bohužel, mijutu house jsem při autokorekci přečetl jako miluju housle. Taky jsem se pak nepříjemně zděsil, o čemže se to tu cintá. Mimochodem miluju varhany, buzuki a bodhrán! :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    =^..^= AmigaPower® avatar 18.8.2009 10:57 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    Miluju dr. House! :-D
    18.8.2009 11:00 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    I když se mi některá elektronická hudba líbí, tak články bez odkazu na ukázku se mi nelíbí ani trochu. A jestli odkaz v tomto příspěvku vede na dotyčnou skladbu, tak musím dodat, že je to dlouhá a nudná odrhovačka, asi jako komerční popovej sajrajt. Moduly z trackerů, které se dost svérázným způsobem podobaly normální hudbě, měly něco do sebe, ale tohle je hnus.
    18.8.2009 11:07 filo | skóre: 22 | blog: FiloBlog | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    Jojo, vede, je to autorem zmiňováno jako singl od Davida Guetty, Ingrossa a Dirty South - How Soon Is Now
    18.8.2009 11:03 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    Kabáti maj hustýho kitaristu ... hraje (hrál) fakt mistrně - může se ti to nelíbit, můžeš na to nadávat, ale to je tak všecko. Jasně že Kabáti jsou už teď pasé, ale to je jedno. (ne že bych poslouchal tenhle styl, ale některý písničky byly fakt dobrý)

    A tyhle hlášky o tom, že nějaký styl je pro děti... to mě dycky baví. Když jsem byl letos na Masters of Rock (navzdory názvu to je metalovej fesťák), někdo napsal na značk v obci "Hip hop letí světem, metal pusťte dětem" - napsáno dětským písmem, dětskou fixou a s dětskou tečkou kroužkem nad i.

    Mimochodem, lidi s podobným vkusem jako ty mě pěkně nasrali se Summer of Love. Nevím, proč měl ten fesťák takhle zavádějící název, protože ty dementi tam vyhrávali celou noc, měli skončit v 7 ráno, ani to jim nestačilo, "hráli" (čti: pouštělo nahlas elektronický sračky) až někdy do vosmy. Každej slušnej fesťák hraje někdy do 1 v noci, i ten Masters končil nejpozděj ve 2. Jen tadyty krokoti musej mixovat techno celou noc... :/
    genius2000.log avatar 18.8.2009 14:05 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song

    Na Summeru jsme meli zvucit jednu mensi stage, ale nakonec to kvuli demenci sefa a poradatelu padlo (sef se lek ze na to nemame aparat a poradatele nakones vyskrtli asi 6 mensich stagi)

    djhanz.cz - music is my life.
    masomlejn avatar 18.8.2009 11:32 masomlejn | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song

    Poznamka: Tento zápisek pišu už (bohužel) střízlivej hraju na bicí a mám rád rychlou dechovku. House mě už asi minulo...proto nebudu hodnotit, jde o věci čistě subjektivní. Ale když už tu je řeč o muzice tak jen že včerejší koncert FAITH NO MORE byl excelentní. Sice to nebyla kremace jako v pravěku (v roce 1992 a 1997) ale na co Mike Patton a spol šáhnou to ma hlavu a patu a je to origenitální. Taktéž doporučuju další projekty tohodle devianta, jako třeba Tomahawk, kde na bicí mydlí bubeník John Steiner z HELMET!.

     

    P.S. Věkovej průměr na včerejšim koncertě byl kolem 35 :-)

    Grunt avatar 18.8.2009 12:13 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    Příloha:
    Ježiš, co to zas je? Když se řekne elektronická hudba, tak si představím úplně něco jiného. A nebo si mám poopravit název stylu hudby?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    18.8.2009 13:51 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    Pěknej kousek, tak nějak by to mělo vypadat. :-)
    18.8.2009 15:09 filo | skóre: 22 | blog: FiloBlog | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    Ač elektroniku moc nemusím, tak tohle je úplně jiné kafe!
    19.8.2009 22:17 kolemjdoucí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song

    To je z nejakeho dema? Bo je mi to nejake povedome.

    kotyz avatar 19.8.2009 22:26 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    urcite, uz to .s3m lecos naznacuje ... ;-)

    a to sem to jeste ani neslysel :-D

    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    19.8.2009 22:27 kolemjdoucí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song

    Tak jsem to nasel. www.youtube.com/watch , proste zlata era demosceny, tenkrat vzniklo velke mnozstvi opravdu kvalitni elektronicke hudby, lepsi nez soucasna hruza prezentovana jako fantasticka "muzika".

    Grunt avatar 19.8.2009 22:51 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    Ále, ono ani ta současná není až taková hrůza, jen se o ni prostě lidi díky existenci těch fantastických pozlátek míň zajímají.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    19.8.2009 23:07 kolemjdoucí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song

    Fairlight me  nezaujal. ZAjimave by jejich intra, ale hudebne IMHO nic moc.

    19.8.2009 23:21 kolemjdoucí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song

    ted jsem si uvedomil, 6e jsem si to spletl s jinou grupou, holt je to davno co jsem sledoval demoscenu.

    genius2000.log avatar 20.8.2009 00:22 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song

    To je asi ten problém. Já  v elektronice nehledám originalitu, ale super odrhovačku, která mě dostane a zároveň dostane lidi na parket. Třeba dneska jsem zjistil že Nicolo-Fasanovský beat zase použily ale Nicola Fasano & Pat-Rich - 76 Ocean Drive se mě opravdu libí.Jsem prostě komerční, a nesere mě to. I když pravda že u nás doma na vesnici (10k obyvatel) jsem JÁ ten nekomerční :-D Ale to je prostě krajem.

    djhanz.cz - music is my life.
    Grunt avatar 19.8.2009 22:29 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    Příloha:
    Co to je za otázku? Purple Motion - Unreal 2 z dema Second Reality od Future Crew. To kdo nezná, tak by si ani neměl sedat za počítač. Ale ono jich existuje víc, ne zrovna tak známých, ale také dobrých. z.B.↑
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 19.8.2009 22:35 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    BTW: Tento doporučuju poslouchat ve smyčce.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.8.2009 23:22 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    ...na krku a ať je bezpečně ukotvenej lustr :-D

    Tuhle klasiku asi znáš...
    Grunt avatar 18.8.2009 12:33 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    Leave The World Behind od Axella, Angella, Luka, Ingrossa a Debarh Cox (jo a mám rád SHM)
    Těm by bylo vhodné vzkázat, že když používají Sound Blaster nebo kompatibilní klon, tak mají používat parametr -framedrop.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    genius2000.log avatar 20.8.2009 00:24 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song

    Prosím o vysvětlení nám, DJům.

    djhanz.cz - music is my life.
    18.8.2009 13:35 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    Me to zni jako "Jaujaujaujaujaujau.... duc duc duc duc duc... au au au au au... buch buch buch... prask prask.... ratatatata klep bum klep bum klep bum klep bum jahaaaaaaaaaaa.... bum tuc bum tuc bum tuc..."

    V hudbe by mela byt nejaka melodie a alespon naznak nejakeho rytmu.. Tohle mi pripomina situaci, kdy Windows vytuhnou a prehravaji 1s zvuku porad dokola
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    18.8.2009 17:02 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    Grunt avatar 18.8.2009 17:12 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    Kde's to vzal?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    18.8.2009 17:14 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song

    Autor zápisku je ten DJ Hanzl, je to prostě na jeho stránkách...

    Grunt avatar 18.8.2009 17:21 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    Autor zápisku je ten DJ Hanzl
    Jo tak proto.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    =^..^= AmigaPower® avatar 18.8.2009 17:33 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    Jakej Hajzl? Já tomu nerozumim... :-(
    mkoubik avatar 18.8.2009 17:34 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    Jak souvisej vesnický tancovačky s tématem?
    =^..^= AmigaPower® avatar 18.8.2009 17:42 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    ...úzce ;-)
    Grunt avatar 18.8.2009 18:13 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    Málo časo, žádný průzkum a přesto zcela jasný názor na věc. Celý hacker freshmouse. Ale tentokráte s ním musím souhlasit.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    =^..^= AmigaPower® avatar 18.8.2009 19:52 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    ...kucí! A už jste viděli mýho ptáka? :-D
    Martin Stiborský avatar 18.8.2009 19:55 Martin Stiborský | skóre: 26 | blog: Stibiho bláboly | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song

    Chytají ty tvoje číče ptáky ?

    Kvík ..
    =^..^= AmigaPower® avatar 18.8.2009 20:13 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    Snaha by byla, naštěstí mam ale zavřený okna... :-D
    genius2000.log avatar 18.8.2009 20:28 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song

    - Měli jsme v klubu málo lidí, tak jsme dělali píčoviny. Ten vzadu jsem já.

    - To samý

    - Pěnová párty, asi za 5 po fotce to vystříklo :)

    - Normální pěnová párty, už to stříká

    - Kolega pracuje v PR Clinu :)

    - Někdo holt rád pózuje

    - Někdo se prostě baví

    Co tam máš dál?

     

    djhanz.cz - music is my life.
    18.8.2009 20:35 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song

    Já tam dál nic nemám, spíš mě zajímá, co tam máš dál ty. Rád se na další fotky mrknu. Třeba byste mohli s klukama s diskošky udělat fotku, kde byste drželi transparent s nápisem NENÁWIDÍME KABÁT. Nebo tak něco, co by zkrátka vyjadřovalo velmi podprůměrnou inteligenci.

    Grunt avatar 18.8.2009 20:37 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    • Měli jsme v klubu málo lidí, tak jsme dělali píčoviny. Ten vzadu jsem já.
    • To samý
    • Někdo se prostě baví
    Proč si místo nich nesedneš/nesednete k notebooku co tam leží a nepustíš se do kódění třeba projektu Nouveau?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    18.8.2009 20:52 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    Možná proto, že člověk občas chce prostě dělat píčoviny.
    Jakkoli nemám rád lidi typu summer of love a lidi co říkaj "rock pusťte dětem", tak v tomhle se jich zastanu - neuplatňujme stejnou demenci proti nim.
    Grunt avatar 18.8.2009 20:57 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    Vždyť to byla také z poloviny ironie a rýpnutí do freshmouse(jen s tím Nouveau jsem to asi nevychytal).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    18.8.2009 21:22 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song

    Čistě mimo hru: co to mělo být za rýpnutí? Já jsem to tam nenašel... :-)

    Grunt avatar 18.8.2009 21:26 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    Aneb jak by si to představoval Kabát freshmouse. A nebo jsem potom nenašel já to rýpnutí v tvém původním postu začínajícím toto vlákno.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    18.8.2009 21:30 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song

    Já rozhodně žádný Kabát nejsem. :-) Maximálně tak Martin Kabát...

    Grunt avatar 18.8.2009 21:33 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    Dobře, tak opravuju na zcela nezainteresovaného a přitom vychutnávajíce si rýpání rýpajícího freshmouse. Lepší?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    =^..^= AmigaPower® avatar 18.8.2009 21:50 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    tyvoe, co bereš, já to chci taky! :-D
    Grunt avatar 18.8.2009 21:54 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    Žeru kočky a psi k večeři.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    =^..^= AmigaPower® avatar 18.8.2009 22:00 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    ...já myši a ježky, maj víc bílkovin ;-)
    Grunt avatar 18.8.2009 22:03 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    Zas lautr hovno zu machen?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    =^..^= AmigaPower® avatar 18.8.2009 22:50 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    =^..^= AmigaPower® avatar 18.8.2009 20:58 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    - Měli jsme v klubu málo lidí, tak jsme dělali píčoviny.
    ...zatimco Kabáti maj furt vyprodáno... :-D :-D :-D
    18.8.2009 21:03 cadic | blog: cadic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song

    uhrovanej šampón je asi tak stejná pakáž jako smradlavej kabátista...

    genius2000.log avatar 18.8.2009 21:19 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song

    ty víš jak vypadám? njn, ale co chtít od od linuxáka nosícího kostkovanou flanelovou košili s ponožky v sandálech...

    djhanz.cz - music is my life.
    Grunt avatar 18.8.2009 21:25 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    linuxáka nosícího kostkovanou flanelovou košili s ponožky v sandálech...
    Něco proti kostkované flanelové košili s ponožkami v sandálech?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    18.8.2009 21:32 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song

    Nenávidí rock, kabáty i Kabáty, tak proč ne ještě košile a fusekle? Právě tento hřích nenávisti se ze sebe snaží smýt v té pěně, co ji tam kydá z roury na těch jeho dýzách.

    =^..^= AmigaPower® avatar 18.8.2009 23:26 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    ...tyvoe! ...hodně Arakainovský!!! ...připomíná mi to ďáblovy soustružníky! :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 18.8.2009 23:37 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    19.8.2009 07:40 filo | skóre: 22 | blog: FiloBlog | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    Tak kdybych neměl nápovědu, tak bych Vojtka nepoznal. Slušný nářez, zvlášť při porovnání s tím, co hrajou teď ;-)
    genius2000.log avatar 18.8.2009 21:33 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song

    ne, on si začal...

    djhanz.cz - music is my life.
    Grunt avatar 18.8.2009 21:35 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    jak malí Jarini. A já ještě ke všemu s váma.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    =^..^= AmigaPower® avatar 18.8.2009 21:52 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    ...no ty si přece ten "vzadu" né?
    19.8.2009 13:53 koffr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song

    lol, cadic ma pravdu, zalez do pěny šampóne!

    btw, kdyz je kosile kostkovana tak na sobe logicky nemuze mit vzor ponozek v sandalech LOL

    genius2000.log avatar 20.8.2009 00:46 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    Jj, člověk píše nalitej, řekne svůj názor a takhle to dopadne :D Ale za vším (kromě chyb) si stojím. A elektroniku poslouchám přes 4 roky, hraju víc než 2 a nečekám že mě ta láska v nejbližší době přejde. A navíc jsem zjistil že kolega bude hrát před Burianem a já po něm. Hi five!
    djhanz.cz - music is my life.
    genius2000.log avatar 20.8.2009 00:49 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song
    Samo že high five!
    djhanz.cz - music is my life.
    20.8.2009 16:50 prckolo roku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodně autorů == mega song

    Pokud chcete pravou napínavou hudbu, běžte na http://www.jamendo.com/en/artist/Jiri_Jakub_Masek

    Ten člověk skládá tak, že nikdy nevíte zda to začne ducat nebo ne.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.