abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 01:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 24.04.28 s kódovým názvem Time After Time svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) a nová verze 7.24.0 souvisejícího frameworku MLT Multimedia Framework. Nejnovější Shotcut je vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 03:22 | Zajímavý článek

    V aktuálním příspěvku na blogu počítačové hry Factorio (Wikipedie) se vývojář s přezývkou raiguard rozepsal o podpoře Linuxu. Rozebírá problémy a výzvy jako přechod linuxových distribucí z X11 na Wayland, dekorace oken na straně klienta a GNOME, změna velikosti okna ve správci oken Sway, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 00:11 | Nová verze

    Rakudo (Wikipedie), tj. překladač programovacího jazyka Raku (Wikipedie), byl vydán ve verzi #171 (2024.04). Programovací jazyk Raku byl dříve znám pod názvem Perl 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    27.4. 17:44 | Nová verze

    Společnost Epic Games vydala verzi 5.4 svého proprietárního multiplatformního herního enginu Unreal Engine (Wikipedie). Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    26.4. 17:11 | Nová verze

    Byl vydán Nextcloud Hub 8. Představení novinek tohoto open source cloudového řešení také na YouTube. Vypíchnout lze Nextcloud AI Assistant 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    26.4. 13:33 | Nová verze

    Vyšlo Pharo 12.0, programovací jazyk a vývojové prostředí s řadou pokročilých vlastností. Krom tradiční nadílky oprav přináší nový systém správy ladících bodů, nový způsob definice tříd, prostor pro objekty, které nemusí procházet GC a mnoho dalšího.

    Pavel Křivánek | Komentářů: 9
    26.4. 04:55 | Zajímavý software

    Microsoft zveřejnil na GitHubu zdrojové kódy MS-DOSu 4.0 pod licencí MIT. Ve stejném repozitáři se nacházejí i před lety zveřejněné zdrojové k kódy MS-DOSu 1.25 a 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 45
    25.4. 17:33 | Nová verze

    Canonical vydal (email, blog, YouTube) Ubuntu 24.04 LTS Noble Numbat. Přehled novinek v poznámkách k vydání a také příspěvcích na blogu: novinky v desktopu a novinky v bezpečnosti. Vydány byly také oficiální deriváty Edubuntu, Kubuntu, Lubuntu, Ubuntu Budgie, Ubuntu Cinnamon, Ubuntu Kylin, Ubuntu MATE, Ubuntu Studio, Ubuntu Unity a Xubuntu. Jedná se o 10. LTS verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    25.4. 14:22 | Komunita

    Na YouTube je k dispozici videozáznam z včerejšího Czech Open Source Policy Forum 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    KDE Plasma 6
     (75%)
     (8%)
     (2%)
     (15%)
    Celkem 875 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Bootchess: 487b šach, tentoraz v online verzii

    1.2.2015 19:47 | Přečteno: 1694× | Linux | poslední úprava: 1.2.2015 19:47

    Pred pár dňami predstavil francúzsky programátor šachový program napísaný v assembleri s veľkosťou iba 487 bajtov.Autor Olivier Poudade prináša tento šach pre mnohé platformy.No a teraz som spravil online verziu tohto šachu ,ktorá beží cez Virtual x86 emulátor priamo v browseri.

    Jednotivé figúrky tohto mikrošachu predstavujú písmená abecedy.Jeden hráč má malé a druhý hráč ,v podaní počítača ,má velké písmená.Ovládanie šachových figúrok funguje cez zadávanie pozícií z pôvodneho miesta na nové s následným stlačením enteru.Príklad: c7c5 "enter" - ťah z pozície c7 na c5. Okno Bootchess programu po spusteni v browseri možno zväčšiť zadaním scale 2.

    Spustenie online verzie programu Bootchess: http://goo.gl/5IS1Lb

    Zdrojový kód v assembleri:
    
    ;----------RED-SECTOR-INC.-proudly-presents-a-33-year-old-record-:----------
    ; 468-byte footprint___ _       "...The original chess game in a bootsector"
    ;                  /     /         _____ _ _      _____ _ _        ___ _
    ;     .::.        /     /         /     /  /     /     /  /       /     /
    ;     ::::       /     / ____  .-/   _ ___/-. .-/   _ ___/-.     /     /__
    ;      ::       /            \ |    |  .    | |    |  .    |    /        /
    ;      ::            __ _     \     l  |    | |    l  |    |   /     ___/
    ;     .::.    /     /   /     /     |  l    |_|    l  |    |__/     / ____
    ;    .::::.        / __/            `--'           `--'            /      |
    ;   ::::::::                /                               /             |
    ;                    ___ __    Cl!   ___ ___ /      ___ _ _             __|
    ;        ___ _ _    /   __/_ __  _ _/      _/_   _ /_  /  /        ___ /__
    ;     /_/   /  / / /   / /            _____/ /  / /    __/      _ /   /  /
    ;  .-/     ___/   /     /______         /      ___\    \___    / /    __/
    ;  |      /      /     /       |     __/ ___  |    \       |  ___\    \___
    ;  |     /  ____               |    /       | |   _/       | |    \       |
    ;  |    /--/    |     ___/     |            | |            | |   _/       |
    ;  |            |    /  /  ::  | ____/  ::  | |  ::  \_____| |            |
    ;  |_____/  ::  | __/  /_______|    /_______| |_______\      |  ::  \_____|
    ;       /_______|     /___ _       /___ _         _ ___\     |_______\
    ;      /___ _                                                    _ ___\ v.02
    ; BootChess is the smallest computer implementation of chess on any platform
    ; Chess in a 512-byte x86 boot sector for Windows / Linux / OS X / DOS / BSD
    ; Coded by Olivier "Baudsurfer/RSi" Poudade with extra help of Peter "QKumba"
    ; Ferrie. Logo by Frederic "Cleaner/Break" Cambus. (c)2015 WTFPL v2 license. 
    ; ****************** To Mr. Oscar Toledo and others : **********************
    ; YOU MAY REFACTOR THE RESULT OF OUR WORK (THIS FILE) BUT PLEASE CREDIT US !
    ; **************************************************************************
    ; "Fasm BootChess.asm" + "partcopy BootChess.bin 0 200 -f0" = PC floppy boot 
    ;-BootChess.asm-------------------;-----------------------------------------
    ; gui=0=>no board indexes, x86=1=>boot vs. dos,  p2q=1=>queening vs failsafe
    gui equ 0           ; gui=1 x86=1 p2q=1 510b+ OK pad OK gui OK vbr- OK queen
    x86 equ 0           ; gui=1 x86=1 p2q=0 498b+ OK pad OK gui OK vbr+ NO queen
    p2q equ 0           ; gui=1 x86=0 p2q=1 504b  NO pad OK gui NO vbr- OK queen
    _b  equ byte        ; gui=1 x86=0 p2q=0 485b  NO pad OK gui NO vbr+ NO queen
    _w  equ word        ; gui=0 x86=1 p2q=1 479b+ OK pad NO gui OK vbr- OK queen
    _d  equ dword       ; gui=0 x86=1 p2q=0 481b+ OK pad NO gui OK vbr+ NO queen
    _s  equ short       ; gui=0 x86=0 p2q=1 487b  NO pad NO gui NO vbr- OK queen
    _f  equ far         ; gui=0 x86=0 p2q=0 468b  NO pad NO gui NO vbr+ NO queen  
        if x86=1                      ; beg of boot vs .com preprocessing
        org 7c00h                     ; std start of bootsector after post
        if p2q=0                      ; beg clear any start ambiguous segment
        jmp _f 0:fix                  ; 7c0:0000 vs. 0:7c000 cs para fix-up
        end if                        ; end clear any start ambiguous segment  
    fix:push cs                       ; if post int 19h isr bootsrap loader 
        pop ds                        ; left any bda or shadow segment values 
        push cs                       ; then enforce ds=cs=0  
        pop es                        ; then enforce es=ds=cs=0
        mov aX,13h                    ; function set vga mode 320x200x256
        else                          ; else if 16-bit binary assume ah=0
        org 100h                      ; start of com binary program ip
        mov aL,13h                    ; function set vga mode 320x200x256
        end if                        ; end of boot vs .com preprocessing
        int 10h                       ; standard bios video api
        if gui=1                      ; guiimalist no coordinate indexes ?
        bf1 equ bf3                   ; chess board at end of sector
        else                          ; else show coordinate indexes
        bf1 equ bf2                   ; chess board at end of sector 
        end if                        ; end conditional precompile 
        brd equ bf1+16                ; chess board at end of sector
        mov di,brd                    ; set physical board index
        mov bp,12                     ; set 6x8+8 empty sqr mid board lines
        call in2                      ; pass#1 black "rnbqkbnr" low-caps
        push word opn                 ; pass#2 hi-caps whites & fall-through
    rle:lodsb                         ; al='.'/al=null (fixed length rle)
        mov cl,8                      ; empty sqr mid board line length
        rep stosb                     ; set one empty sqr mid board line
        dec bp                        ; all empty sqr mid brd lines inited ?
        jnz rle                       ; if not repeat init else bp=0 assumed
        mov ah,'A'-'a'                ; fall-through pass#2 white hi-caps
    in2:mov si,br0                    ; si points to endrank "rnbqkbnr" str
        if x86=0                      ; if .com binary environment ch=0
        mov cL,8                      ; "rnbqkbnr" endrank str length
        else                          ; assume nothing although tempting 
        mov cX,8                      ; "rnbqkbnr" endrank str length
        end if                        ; end of register ch startup value
    in3:lodsb                         ; read physical board str car
        add al,ah                     ; hi-caps rank 1 / low-caps rank 8
        stosb                         ; write physical board str car
        loop in3                      ; all "rnbqkbnr" str car written ?
        mov cl,8                      ; si-;equiv piece vals di-;0x88 brd
        rep movsb                     ; write logical 0x88 board str vals
        retn                          ; return to callers
    ge0:mov bx,di                     ; physical board idx (bx=brd)
        mov dh,'1'                    ; beg white move src rank
    ge1:mov dl,'h'                    ; beg white move src file
    ge2:mov [si],dx                   ; beg white move src str
        mov ch,'1'                    ; beg white move dst rank
    ge3:mov cl,'h'                    ; beg white move dst file
    ge4:mov [si+2],cx                 ; beg white move dst str
        pusha                         ; save all values
        call idx                      ; passive chess coords to linear indexes
        jbe  mis                      ; white move src color not conforguig
        push bx                       ; save white move dst idx
        call ver                      ; white move legal chess ?
        pop bx                        ; restore white move dst idx
        jc mis                        ; white move not legal chess
        mov di,num+3                  ; compare move destination rank in 7dfeh 
        inc si                        ; with move source rank in 7dfch 
        cmpsb                         ; is taxi distance to topmost bettered ? 
        jnc wor                       ; else not getting closer to black king
        cmp _b [di],'?'               ; does any fallback move exist yet ?
        jz lkj                        ; no, then last valid move good enough
    wor:mov aL,_b[si+bx+brd-num-'a'+6]; yes, previous valid legal exist so 
        dec aL                        ; only override if it's a capture 
        js mis                        ; no, don't want worse taxi distance  
        mov bx,fs                     ; it's a capture with piece value=al
        cmp bL,aL                     ; but hightest capture value yet ?
        jnc mis                       ; no, less important opponent piece 
    max:mov fs,bx                     ; fs=best move yet in taxi half-ply
    lkj:dec si                        ; realign source index 
        dec si                        ; to copy dword bst=dword idx 
        movsd                         ; after 4096 tries : move=dword bst
    mis:popa                          ; restore all values
        cmp cl,'a'                    ; end white move dst file ?
        loopnz ge4                    ; dec white move else next dst file
        inc ch                        ; inc white move dst rank
        cmp ch,'9'                    ; end white move dst rank ?
        jnz ge3                       ; else next move dst rank
    cpx:inc bx                        ; inc physical board index
        dec dx                        ; dec white move src file
        cmp dl,'`'                    ; end white move src file ?
        jnz ge2                       ; else next move src file
        inc dh                        ; inc white move src rank
        cmp dh,ch                     ; end white move src rank ? ch=9
        jnz ge1                       ; else next move src rank
        push _d [si+4]                ; get best white move found
        pop _d [si]                   ; set it as final white move
    val:mov cl,'.'                    ; valid : empty sqr replaces src piece
        call act                      ; active chess coords to linear indexes
        xor bp,3                      ; player turn and pawn unidir. delta
        jz ge0                        ; white turn to play (case best=0)
    bla:mov al,'?'                    ; input str clear pattern
        mov di,si                     ; input str clear pattern (di=num)
        mov cx,8                      ; input str clear pattern
        rep stosb                     ; input str clear pattern (di=brd)
        call key                      ; get user keyboard input
        jbe bla                       ; black move src color not conforguig
    opn:call ver                      ; di=brd, black move legal chess ?
        jc bla                        ; white move not legal chess
        jmp _s  val                   ; validate black move
    ver:call idx                      ; get lin indexes /w implicit passive
        xchg bx,dx                    ; switch bx=dst idx dx=src idx
        mov ah,[si+bx+brd-num-'a'+8]  ; get piece logical 0x88 brd val...
        mov dh,bl                     ; dh=src idx dl=dst idx
        sub dx,"aa"                   ; get move file zero-based indexes
        bsr bx,ax                     ; scan for 1st bit set (si=idx+10)
        movsx bx,[si+bx-10-num+tab]   ; bl=moved piece type idx (bh=0)
        mov cx,_w [si+bx-num+tab]     ; piece type deltas cl=repeats ch=num
        sahf                          ; set piece logical 0x88 brd val  
        jnp sp1                       ; branch if piece not pawn (bit#4!=1)
        jc sp2                        ; branch if pawn prev moved (bit#0=1)
    sp1:jns sp3                       ; branch if piece not king (bit#7!=1)
    sp2:mov cl,1                      ; override repeat if piece pawn or king
    sp3:jnp sp4                       ; branch if piece not pawn (bit#4!=1)
        add bx,bp                     ; pawn player turn unidirection mutex
    sp4:inc bx                        ; advance piece type struct field ptr
        and ah,11111100b              ; isolate piece bitmask only 
    vl1:push cx                       ; save piece type deltas
        mov al,dh                     ; load start dst idx val
        inc bx                        ; advance piece type struct field ptr
    vl2:add al,[si+bx-num+tab]        ; add this piece delta to dst idx val
        xchg aL,bL                    ; base reg=dst idx val and preserved
        mov ch,[si+bx+brd-num+8]      ; read projected dst square val
        xchg aL,bL                    ; base reg=piece type struct field ptr
        cmp al,dl                     ; wanted move found (src+delta(s)=dst) ?
        jnz dif                       ; different than requested move
    sam:sahf                          ; get piece logical 0x88 brd val in flgs
        jnp yes                       ; branch if piece is not pawn (bit#2=0)
        test [si+bx-num+tab],1        ; pawn piece delta parity=diag vs. vert
        jz ord                        ; branch if pawn piece moving vert
        test ch,ch                    ; pawn piece vert move=;eating ?
        jz _s bad                     ; illegal chess move is a miss
    yes:pop cx                        ; correct entry sp and disregard count
        retn                          ; return to caller(s)
    ord:test ch,ch                    ; pawn piece vert move=;no eating ?
        jz yes                        ; no eating=;empty dst sqr else illegal
    dif:sahf                          ; store piece nature in flags register
        jnp skp                       ; not pawn piece so skip direction test
        test [si+bx-num+tab],1        ; pawn piece delta parity=diag vs. vert
        jnz bad                       ; diagonal pawn move is illegal
    skp:test ch,ch                    ; else skipping over dst square val ?
        jnz bad                       ; projected dst sqr val is not empty
        sahf                          ; get piece logical 0x88 brd val in flgs
        jz x88                        ; branch if piece is queen (bit#6=1)
        jna bad                       ; branch if piece is not knight(bit#4=0)
    x88:test al,88h                   ; ch=0 dst out of physical board limits?
        loopz vl2                     ; else cont if delta repeats remain
    bad:pop cx                        ; restore piece type deltas
        dec ch                        ; all possible delta nums verified ?
        jnz vl1                       ; if not then cont next delta type
    nok:stc                           ; else return /w no match flg set
        retn                          ; return to caller
    key:call prt                      ; refresh screen to account input echo
        xor bx,bx                     ; bx=str idx=odd/even/alpha/num mutex
    kbd:cbw                           ; fun blocking wait for keystroke (ah=0)
        int 16h                       ; std bios keybd api (ah=scan al=ascii)
    esc:dec ah                        ; was esc key pressed to quit ?
        jnz car                       ; else default process key input
    xit:if x86=1                      ; if x86 boot context environment
        int 19h                       ; exit through bootstrap to reboot cpu
        else                          ; else if .com 16-bit binary
        int 20h                       ; dos 1+ - terguiate program
        end if                        ; end of exit methods (os load or shell)
    car:mov [bx+si],al                ; sav ascii val to move string (si=num)
    prt:pusha                         ; save game state snapshot
        cwd                           ; curs location dx=(0,0)=(row,column)
        mov ax,1301h                  ; function ega write str write mode 1
        mov bl,7                      ; page 0 grey car attrib matching tty
        mov cl,8                      ; src str lngth (curs updated horiz)
        if gui=1                      ; minimalist no coordinate indexes ?
        mov bp,bf1                    ; es:bp is "abcdefgh" ptr
        else                          ; else show coordinate indexes                     
        mov bp,bf1+16                 ; es:bp is dontcare ptr
        end if                        ; end of conditional precompile
    lns:int 10h                       ; standard bios video api
        add bp,16                     ; bp=para step siz separating strings
        if gui=1                      ; minimalist no coordinate indexes ?  
        push ax                       ; save old bios video api func params
        mov ax,0e39h                  ; function teletype outp car=rank '9'
        sub al,dh                     ; decrement right handside rank value
        int 10h                       ; standard bios video api
        pop ax                        ; restore old bios video api fx params
        end if                        ; end of conditional precompile
        if gui=1                      ; minimalist no coordinate indexes ?
        cmp dh,cl                     ; src str total (curs updated vert)
        inc dh                        ; preemptive off-by-one allows 9 verts
        else                          ; else show coordinate indexes  
        inc dh                        ; non-preemptive off-by-one for 8 verts
        cmp dh,cl                     ; src str total (curs updated vert)
        end if                        ; end of conditional precompile 
        jc lns                        ; all 9 brd gui row strings printed ?
        mov bp,si                     ; 10th row tail bp=move coords, cl=8
        int 10h                       ; standard bios video api
        popa                          ; restore game state snapshot
        inc bx                        ; test if any more keys ?
        cmp bl,4                      ; frFR format input string
        jc kbd                        ; else continue input 
    idx:loop idx                      ; ch=0 passive call load src/dst lin idx
    act:mov si,num                    ; reinit si to point to coord input str.
        mov bx,[si]                   ; bx=src coord (pass#1)
        cbw                           ; empty sqr val in logical 0x88 board
        call put                      ; place param passed as fun pass#1
        mov dx,[si+2]                 ; bx=dst idx dx=src idx
        xchg bx,dx                    ; fall-through for second pass
        push word mat                 ; test for checkmate and conforguig
    put:xchg ax,bx                    ; bx|dx=[num+di]+16*((8-'0')-[num+di+1])
        aad -10h                      ; shl ah,4/sub al,ah/xor ah,ah
        add al,80h                    ; bx|dx=al-640%256-16*ah
        xchg ax,bx                    ; bx|dx=al+128-16*ah
        jcxz sim                      ; active call request or simulation ?
        if p2q=1                      ; standard non-failsafe queening
        cmp _b [si+3],'8'             ; validated dst rank is top-most ?    
        jz qq                         ; if so then promote pawn to queen
        cmp _b [si+3],'1'             ; validated dst rank is bottom-most ?
        jnz prm                       ; if not no pawn queening promotion
    qq: sahf                          ; store piece nature in flag register
        jnp prm                       ; no pawn queening promotion  
        xor ah,01000110b              ; transform p to promoted queen
        inc cx                        ; queen promotion p2q or P2Q
        end if                        ; end of conditional queening
    prm:xchg ah,[si+bx+brd-num-'a'+8] ; update piece logical 0x88 board val
        xchg cl,[si+bx+brd-num-'a']   ; update piece physical board ascii val
        or ah,1                       ; update piece moved once (bit#0)
    sim:retn                          ; return to caller(s)
    mat:sahf                          ; catured piece king and mate ?
        js xit                        ; if piece is king then game is over
        call chk                      ; move src color conforguig ?
        jnz nok                       ; move src color not conforguig
    chk:xchg bx,dx                    ; src idx <- dst idx
        mov al,[si+bx+brd-num-'a']    ; pass#1:src idx pass#2:dst idx di=brd
        xor _b [si+len-num],8         ; self-modif 8/26 val=[1;8]/[a(A);z(Z)]
        mov cl,-'a'                   ; assert black piece car interval
        test bp,bp                    ; test whose turn it is to play
        jnz lim                       ; assert white piece car interval
        mov cl,-'A'                   ; al=ascii value cl=-(lower boundery)
    lim:xadd al,cl                    ; tmp=al+cl cl=al al=tmp +fall-trough
        db 0d4h                       ; aam =self-modified value=
    len:db 12h                        ; ah=al/8 al%=8
        mov al,cl                     ; al=restored ascii value
        test ah,ah                    ; set/clear zf=0 success zf=1 failure
        retn                          ; return to caller(s) nb: destroys ah
    tab db p-tab,r-tab,n-tab,b-tab    ; piece type mov offset array
        db q-tab,q-tab                ; note original 1K ZX Chess q=k trick
    br0 db "rnbqkbnr",8,16,32,64,128  ; end rank pattern + beg piece values
        db 32,16,8,'p',4,'.',0,'.',0  ; end piece values + beg mid board reps
        db '.',0,'.',0,'P',4          ; ... end mid board reps
    p   db 2,3,-10h,-15,-17,10h,15    ; bit#2 pf=04 p[6]=r[0] overlay
    r   db 17,4,10h,-1h,-10h          ; bit#3 ??=08 r[5]=n[0] overlay
    n   db 1,8,1fh,21h,12h,-0eh,-1fh  ; bit#4 af=16 n[9]=b[0] overlay
        db -21h,-12h                  ; ... end of knight moves list
    b   db 0eh,4,-0fh,11h,-11h        ; bit#5 ??=32 b[5]=q[0] overlay
    q   db 0fh,8                      ; bit#6 zf=64 k=q except k[0]=1
    bf2 db 10h,11h,0fh,1h,-10h        ; queen/king moves list and gui base
        db -11h,-0fh,-1h              ; ... end of queen/king moves list
        if gui=1                      ; minimalist no coordinate indexes ?  
    bf3 db "abcdefgh"                 ; gui file index string
        end if                        ; end of conditional queening
    num db "e2e4"                     ; hardcoded Ruy Lopez opening
        if x86=1                      ; if x86 boot environment
        if p2q=0                      ; if vbr signature failsafe 
        times 510-($-$$) db 0         ; nul padding if necessary
        org 7df0h                     ; boot signature vbr/mbr standard offset
        sig db 55h,0aah               ; magic number no-endian boot signature
        else                          ; no vbr signature failsafe
        times 512-($-$$) db 0         ; nul padding if necessary
        end if                        ; end of conditional padding
        end if                        ; end of conditional failsafe signature
    
    http://www.pouet.net/prod.php?which=64962        

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Obrázky

    Bootchess: 487b šach, tentoraz v online verzii, obrázek 1

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    1.2.2015 20:46 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bootchess: 487b šach, tentoraz v online verzii
    Your browser is not supported because it doesn't have XMLHttpRequest.responseType - tak nic :-(
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    1.2.2015 22:26 jankoHrasko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bootchess: 487b šach, tentoraz v online verzii
    co mas za browser? cez chromium aj firefox mi to ide. javascript mam zapnuty.
    2.2.2015 07:16 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bootchess: 487b šach, tentoraz v online verzii
    Chromium: 6.0.472.63 (Debian old-stable).
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    2.2.2015 08:05 jankoHrasko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bootchess: 487b šach, tentoraz v online verzii
    treba novu verziu ,ta 6 je uz dost stara.
    2.2.2015 13:33 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bootchess: 487b šach, tentoraz v online verzii
    Netřeba je to teprve druhý problém, na který jsem narazil a ani jeden mě moc nezajímá, ať si to ty weby ošetří pokud mě chtějí :-), výhody převládají, pár (desítek) MiB paměti a lítá jak z praku…
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    1.2.2015 23:13 BFG
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bootchess: 487b šach, tentoraz v online verzii
    Nefunguje to (Links 2.8)
    Bystroushaak avatar 2.2.2015 10:35 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bootchess: 487b šach, tentoraz v online verzii
    Taky mi to nejde, ale z jiného důvodu - ten program ignoruje veškeré numerické klávesy. Na české klávesnici mi nejdou zadat ani jedním způsobem, kterého jsem schopný.
    2.2.2015 20:04 24horas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bootchess: 487b šach, tentoraz v online verzii
    Kouzlo toho emulátoru je v tom, že je v asembleru a je maličkej. Ne k tomu, abyste to pouštěli v JS ve kterým běží emulátor kompu ve kterým běží ten šach. Lidi, co to dokážou ocenit si to prostě pustěj v DOSboxu, pokud maj zájem, no problem...
    3.2.2015 09:07 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bootchess: 487b šach, tentoraz v online verzii
    Kto to dokaze naozaj ocenit, si to priamo nabootuje.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.