abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    včera 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    včera 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 09:33 | IT novinky

    Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 08:11 | Nová verze

    Google Chrome 136 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 136.0.7103.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 8 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 16:22 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 138.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 138 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 15:55 | Pozvánky

    Šestnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 3. – 5. října 2025 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytvářejí všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 2
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (22%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 493 hlasů
     Komentářů: 19, poslední včera 11:32
    Rozcestník

    Pro Kníže Ignora

    26.4.2006 12:21 | Přečteno: 1844× | poslední úprava: 26.4.2006 12:35

    Veřejný dopis Kníže Ignorovi.

    Na ábíčku jsi začal používat sprosté nadávky. Admin je dokonce na pár hodin zcenzuroval. Uvědom si laskavě, kde jsi.

    Obviňuješ JiK a koffra z něčeho, co děláš ty. Celkem mě překvapilo, že jsi do toho seznamu nezařadil také mě. Máš svůj názor, ostatní mají také svůj ve kterém s tebou nesouhlasí.

    Já osobně s tvými názory (a nejen s tvými) ohledně politiky a společnosti hrubě nesouhlasím, pokusím se vysvětlit proč:

    Komunisti za 40 let přivedli tuto zemi do zbídačelého stavu. Popravovali lidi za jiné názory. Nedovolili odejít lidem, kteří chtěli žít jinde. Lhali celému národu o tom, jak se žije jinde. Kašlali na ekologii. Za posledních 15 let se to už skoro dařilo stabilizovat. Ze stavu 'všechno je všech a součastně ničí', se podařilo převést skoro vše do rukou soukromého vlastníka. Pár důležitých věcí ještě zbývá. Pochopitelně se takto velká akce nepovedla bez chyb (a kdo to očekával ten byl hodně naivní). Zkrátka situace se začala zlešovat. I názory lidí typu 'kdo nekrade, okrádá rodiču' postupně mizeli...

    V tom přijde Paroubek, Ráth a jejich koalice s KSČM. V parlamentu. Nenávistná kampaň proti všem, co si dovolili postavit se na vlastní nohy. Nenávistná kampaň proti všem, co si dovolili být úspěšní. Kampaň založená na závisti.

    Než mě obviníte, že jsem prašivej pravičák, co kašle na všechny ostaní, uvědomte si laskavě, že: při povodni v roce 1997 i 2006 jsem dobrovolně pomáhal neznámým lidem. Ve škole poskytuju své studijní materiály ostatním. Nechci to tu vyjmenovávat celé. Vypadalo by to, že se chludím.

    Nejsem hnusný pravičák. Na své PC poskytuju přístup lidem, kteří si chtějí odzkoušet linux. Na FTP si ukládájí své dokumenty, protože doma nemají veřejnou IP. Nic za to nechci. Dalo by se to nazvat komunismem? Tito lidé se ke mě za poslední rok (a změna je opravdu markantní), začali chovat dost 'zvláštně'. Závidí mi moje znalosti PC. Závidí mi znamky ve škole. Závidí mi vydělané peníze. Ano je to pravda, mám více než oni. Ale proč? Protože já si kupuju knížky o programování. Čtu si články o fyzice v časopisech (studujeme fyziku). Chodím na brigády, ale ne k pásu jako oni, ale skládám lidem PC, doučuju matematiku, programování. Zkrátka podle mého názoru se chovám jako vysokoškolák. Nevidím na tom nic zvláštního. Oni? Chodí si pro soc. dávky, sedí doma a paří cracklé hry. Nebo jdou na pivo. Na zkoušce dostanou za 3 a mě nadávají za to, že mám 1 (takže to mám 'logicky' domluvené s učitelem).

    Na druhou stranu opravdu NECHCI ze svých daní sponzorovat lidi, co jsou 6 let na podpoře a chlastají. Pokud někdo nemůže najít práci a rok si dělá rekvalifikační kursy, je to něco jiného, na takového člověka klidně budu dávat 50% daně. Ale nikdy lidem, co toho JEN zneužívají. Skutečně potřebných (lidí, kteří z objektivních důvodů nemohou pracovat), je jen pár procent. Tak proč nějakou sociální dávku dostává cca 60% populace? (Mimo důchodců, ti si svůj důchod po celoživotní práci pochopitelně zaslouží). Kde je motivace pracovat? Zlepšovat si kvalifikaci? Moje 48 letá maminka si před rokem dodělala maturitu. Otec pracuje na CNC strojích a ve svých 50 letech po večerech studuje manuály k nové mašině. Tak ať mi laskavě nikdo netvrdí, že si nejde poctivě vydělat 'hodně' peněz, protože vím, že to jsou jen výmluvy.

           

    Hodnocení: 75 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    msk avatar 26.4.2006 12:29 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Kníže Ignora
    Tak ať mi laskavě nikdo netvrdí, že si nejde slušně vydělat peníze, protože vím, že to jsou jen výmluvy.

    Zavisi od toho, na ktoru cast vety sa vstahuje slovicko "slusne". Pokial myslite "poctivo", tak samozrejme to ide. Pokial myslite "tak aby som zil ako clovek a nie ako socka", cize vysku platu, tak ako kde. Su oblasti, kde sa o 1 miesto uchadza 20-30 ludi a zamestnavatel to patricne zneuzije, aby dal na plat co najmenej penazi.

    Inak s blogom sa neda robit nic ine len uplne suhlasit.
    Heron avatar 26.4.2006 12:32 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Kníže Ignora
    Myslel jsem poctivě a více (mnohem), než jsou sociální dávky. Díky, zkusím to formulovat jinak.
    26.4.2006 12:33 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Kníže Ignora
    Su oblasti, kde sa o 1 miesto uchadza 20-30 ludi a zamestnavatel to patricne zneuzije, aby dal na plat co najmenej penazi.
    A na tom je něco špatně? Pokud se někdo rozhodl pracovat v takovém oboru, je to jeho věc.
    26.4.2006 15:03 Hanato | skóre: 13 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Kníže Ignora
    Souhlasim, tak at se odstehuje, ja jsem taky prazak a delam v brne a neprijde mi na tom nic divnyho...
    Nikdo učený z nebe nespadl, ale blbce jako kdyby shazovali. PS: proto jsem tady dole :-)
    JiK avatar 26.4.2006 13:22 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Kníže Ignora
    Su oblasti, kde sa o 1 miesto uchadza 20-30 ludi a zamestnavatel to patricne zneuzije, aby dal na plat co najmenej penazi.
    Treba reditel banky? Tam se o jedno misto uchazi casto i 50 kandidatu. Totez je libovolna pozice v topmanagmentu zahranicni firmy....

    Kazdy ma takovou mzdu jaka odpovida jeho schopnostem.
    26.4.2006 12:38 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Kníže Ignora
    Děláš ze mě sprosťáka, tak to dolož! Obviňuješ mě z toho, že dělám něco, z čeho obviňuju koffra a JiKa (:-)). Dolož to! Jenže to nemáš šanci, protože já se tady o politice skoro nebavím. Akorát jsem publikoval jeden zápis, že volím komunisty. Chtěl jsem to říct. Napíšu, že jsem proti legalizaci marihuany, hned přispěchá někdo a blábolí o bolševicích. !Nikdy! na to nereaguji hrubě. Směju se tomu.

    A proti tobě vůbec nic nemám.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    26.4.2006 12:41 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Kníže Ignora
    A nevím, proč by to měl být otevřený dopis pro mě.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Heron avatar 26.4.2006 12:47 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Kníže Ignora

    http://www.abclinuxu.cz/blog/unknown_blog/2006/4/12/128724#25
    http://www.abclinuxu.cz/blog/unknown_blog/2006/4/12/128724#31

    Pro mě je tohle dostatečné na 'Děláš ze mě sprosťáka'. Řešil to i admin.
    26.4.2006 12:50 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Kníže Ignora
    Řekls to přesně. Pro tebe je to dostatečné. Proto je tak důležité, abys to uvedl. Pak si může obrázek udělat každý sám.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    26.4.2006 18:09 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Kníže Ignora
    Ty chudinko... potřebuješ-li svým příspěvkům dodávat váhy nadávkami, svědčí to pouze o tvé omezenosti. Tak se chová primitiv, který neumí argumentovat. Ale především ze sebe děláš hlupáka tím, jak reaguješ, když ti to někdo vytkne.
    26.4.2006 18:24 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Kníže Ignora
    Ať mě nazývají hlupákem, ať mě obviňují z čeho chtějí. Ale ať taky řeknou, jaké proto mají důvody. Jedině tak si ten, kdo to čte může udělat názor - buď s takovým tvrzením sympatizovat nebo ho shledat neopodstatněným. Já, kdybych to četl o někom jiném, bych čekal více dokladů hulvátství než odkaz na jeden hloupý úlet.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    26.4.2006 12:57 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Kníže Ignora
    Ještě by stálo za to uvést tenhle odkaz http://www.abclinuxu.cz/blog/Segmentation_Fault/2006/4/13/128912#19

    Uvedený seznam by šlo ještě rozšířit o "Sereš mě" - to pochází z dneška (http://www.abclinuxu.cz/blog/doli/2006/4/25/130359#24). Ale tím to končí!

    Mimochodem Václava Havla si (i jako volič KSČM) velmi vážím, přestože s ním v řadě věcí pochopitelně souhlasit nemohu. Vysoce hodnotím i jeho dílo dramatické - přečetl nebo viděl jsem od něj snad všechno.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    26.4.2006 13:08 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Kníže Ignora
    Ty seš ještě vážně malý hloupý tukan. Než začneš někomu dávat svůj hlas, tak si o něm nejdřív něco zjisti. KSČM není nebezpečná kvůli názvu, ale kvůli tomu že nehodlá opustit z podstaty pobloudilou představu že jedině vláda a vůle masy je spravedlivá. Hitler postavil svůj vliv v Německu na stejném základu, a jen bláhovec by jej považoval za komunistu. Lidé co se v KSČM sdružují představují časovanou bombu pro demokratické poměry v tomto státě. Ale pozor! Na názvu nezáleží, nebezpečné jsou všechny strany které opírají svou moc na nedemokratických principech. Nebo by ti snad vyhovovalo, aby o tvých osobních potřebách opět rozhodovalo nějaké ÚV a za tebe bláboli nějaký samozvaný stranický zástupce?

    Myslím že seriál Zdivočelá země přišel do bedny právě včas, aby nádherně ilustroval jak pozvolna strany národní fronty otrávily ovzduší v téhle zemi. Kdo není slepý, má ždibec mozku a umí si dát dohromady jedna a jedna by se měl mít na pozoru.
    26.4.2006 13:11 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Kníže Ignora
    Zcela mimo mísu -- to chování při přidávání příspěvku je vážně pěkně otravné.. Člověk si chce odrolovat stránku, trochu rychleji kolečkem zatočí, ono ho to hodí zpět do náhledu a on to pak odešle ještě jednou.

    Opravdu je takový problém zabránit vkládání duplicitních záznamů?!
    Heron avatar 26.4.2006 13:17 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Kníže Ignora
    Tu duplicitu už jsem nahlásil adminovy, nedělej si starosti ;-). Problém to je, vyskytuje se to tu už hodně dlouho. Leoš asi nemá čas na řešení. Pokud umíš Javu, stáhni si zdrojáky abíčka a pokus se to opravit sám.
    26.4.2006 13:18 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Kníže Ignora
    Je to v bugzille, zdrojaky jsou pod GPL, proc to nekdo nefixne?

    Jinak nechapu, jak je mozne se zatocenim kolecka vratit o stranku zpet. At tocim seberychleji, tak mi prohlizec jen scrolluje, nikdy nezmeni stranku.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    26.4.2006 13:32 Petr M. | skóre: 7 | blog: blogcek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Kníže Ignora
    je to dáno default vlastnost firefox 1.5 a výš, dá se to lehce napravit v about:config, ale jak říkám - je to defautně nastaveno na opravdu otravnou vlastnost firefoxu.
    26.4.2006 14:21 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Kníže Ignora
    Můžu se zeptat čím se to dá nastavit? :-)
    26.4.2006 15:49 Petr M. | skóre: 7 | blog: blogcek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Kníže Ignora
    do prohlizece naps about:config a u řetezcemousewheel.horizscroll.withnokey.action nastavit 0
    26.4.2006 19:25 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Kníže Ignora
    26.4.2006 13:18 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Kníže Ignora
    Clovek, ktery voli komunisty primo utoci na zakladni lidske svobody ostatnich. Nic nez pohrdani nezaslouzis.
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    rincewind avatar 26.4.2006 13:14 rincewind | skóre: 14 | blog: Bloguji,_tedy_jsem? | Hermanova Hut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Kníže Ignora
    Myslim si, ze vulgarnosti a hadky o politice na tento server nepatri vubec! Nemuzete si na politiku vybrat treba diskuzi pod vhodnym clankem napr. na idnes.cz? Co se tyce vulgarnosti tak to resit uplne v soukromi? Tohle, pokud vim, je server o linuxu, tak by se ve stejnem duchu mela vest i diskuze a blogy, ne to tu zbytecne preplacavat zpravami o tom, ze nekdo zmlatil komunistu (nebo kohokoli jineho). Jakou to ma souvislost s linuxem nebo obecne s OSS?
    Heron avatar 26.4.2006 13:21 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Kníže Ignora
    Překvapím tě. Jsem pro zrušení blogů na ABC. Ale kde jinde si můžeš pokecat s lidmi, které potkáváš v diskusi u řešení čistě technického problému? Tam spolu souhlasíme, navrhujeme řešení. Ale kde se máme hádat? :-D Blogy jsou nejlepší místo, ale mohli být lépe oddělené od ABC.
    rincewind avatar 26.4.2006 13:28 rincewind | skóre: 14 | blog: Bloguji,_tedy_jsem? | Hermanova Hut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Kníže Ignora
    v tom pripade bych to videl na doprogramovani chatovaci mistnosti, kde se budete moci do libosti hadat ;) nebo zalozit nejakou mistnost na jiz existujicim serveru... obcas mi to tu ale pripada jako hadani deti na piskovisti o hloupou lopaticku a kbelicek. Blog osobne povazuji za opak fora (dotazu), dle meho nazoru by v blogu meli byt osobni nazory (k tematu!) a zkusenosti, coz jsou vlastne odpovedi na jeste nepolozene dotazy (proto opak fora - dotazu)...
    26.4.2006 13:30 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Kníže Ignora
    Nekolikrat jsem navrhoval, at jsou blogposty kategorizovane. Kategorizaci by provadel primo autor. Pokud by opakovane podvadel, dostal by ban. Dokazu si predstavit, ze na nektere nelinuxove okruhy blogpostu by byl pouze odkaz. At je od politiky pokoj.
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    26.4.2006 13:47 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Kníže Ignora
    Dokazu si predstavit, ze na nektere nelinuxove okruhy blogpostu by byl pouze odkaz. At je od politiky pokoj.
    Blokuj "nepohodlne" autory a mas od jejich blogu pokoj (ani je neuvidis). Tohle uz je na abicku pomerne vyjimecne zarizeni.

    Pokud pisou i neco, o co stojis, tak se budes muset smirit s tim, ze lidi nejsou jen fachidioti a proto se zajimaji i o jine veci nez "linux" a taky s tim, ze neni vubec zadny duvod k tomu, abys predepisoval, o cem maji do sveho vlastniho blogu (poznamkoveho denicku) psat.

    Povinna kategorizace patri k technicke casti portalu, ne do osobni. Neprehanejte to s tou regulaci :P
    26.4.2006 14:16 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Kníže Ignora
    Pokud pisou i neco, o co stojis, tak se budes muset smirit s tim, ze lidi nejsou jen fachidioti a proto se zajimaji i o jine veci nez "linux" a taky s tim, ze neni vubec zadny duvod k tomu, abys predepisoval, o cem maji do sveho vlastniho blogu (poznamkoveho denicku) psat.
    Pôvodná výtka sa týkala len politiky. Zúžiť to na to, že ten, kto píše len o linuxe je fachidiot, mi pripadá značne prehnané.

    Mimochodom, od začiatku mám pocit, že názov blog je dosť nešťastne zvolený. Zastávam názor, že keď už píšem niečo, takpovediac, pre verejnosť, malo by to mať pre tú verejnosť nejaký prínos. Asociácia: blog == "osobný denníček, kde si môžem písať čo chcem" je podľa mňa veľmi zle zvolená.
    26.4.2006 17:26 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Kníže Ignora
    Asociácia: blog == "osobný denníček, kde si môžem písať čo chcem" je podľa mňa veľmi zle zvolená.
    To si pak ale stezuj jinde, protoze to tak je. Jsou to proste zapisy autora o vsem, co uzna za vhodne (jakysi "log" myslenek a nazoru zverejnovany na webu, proto weblog). Weblog se pak napr. od E-zinu ci webzinu lisi zejmena tim, ze je osobni a bez redakce.

    A jakakoliv omezeni nad ramec obvykle netiquetty jsou v takovem mediu kontraproduktivni.
    26.4.2006 14:22 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Kníže Ignora
    Pokud pisou i neco, o co stojis, tak se budes muset smirit s tim, ze lidi nejsou jen fachidioti a proto se zajimaji i o jine veci nez "linux" a taky s tim, ze neni vubec zadny duvod k tomu, abys predepisoval, o cem maji do sveho vlastniho blogu (poznamkoveho denicku) psat.
    Jses uz nekolikaty, kdo tu odkazuje na skutecnost, ze blog je osobni zalezitost. To je samozrejme pravda, nicmene, a na tom trvam, neni osobni zalezitosti to, kde je odkaz na blogpost uveden a zda jsou odkazy na blogposty nejak kategorizovany. To je zalezitosti spravce portalu a at se s tim nejak zaridi.

    Priste pokud mozno napis svuj nazor a nesnaz se mi vkladat do ust neco co jsem nikdy nerekl. Vim, ze lide nejsou fachidioti a IMHO jasne vymezeni tematu diskuze je v tomto ohledu jedine pozitivni zalezitosti. K dalsimu nesmyslnemu naznaku, ze snad chci nekomu neco predepisovat se nema smysl ani vyjadrovat.
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    26.4.2006 17:32 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Kníže Ignora
    < neni osobni zalezitosti to, kde je odkaz na blogpost uveden a zda jsou odkazy na blogposty nejak kategorizovany. To je zalezitosti spravce portalu a at se s tim nejak zaridi.
    Spravce portalu se s tim zaridil na ceske i celosvetove pomery unikatne: kazdy uzivatel si muze svobodne vybrat, blogy kterych autoru nechce ani videt a pak uz je vubec nevidi.

    Proti tomu je nejaka povinna zhovadila (protoze nutne nepresna, kontroverzni a prakticky nekontrolovatelna) kategorizace jen prace navic, ktera ma velmi malou perspektivu nejakeho efektu (krome vzplanuti hadek a flamewaru o tom, kam ktery zapis patri a jestli tam patri). Krome toho, kazdy autor ma moznost si kategorie zavest a pouzivat, kdyz na nich trva.

    Zkratka, od te doby, kdy si muze kazdy zvolit, ci blogy nechce videt, dokonce jestli chce vubec nejake blogy na hlavni strance videt, povazuji podobne vykriky za nemistne. Nechces? Nemusis, ne-mu-sis.
    26.4.2006 20:21 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Kníže Ignora
    Nicmene o te kategorizaci vazne uvazuji. Nicmene nebude snadne vymyslet takovy zpusob, aby lidi neobtezoval a zaroven byl prinosem. Mnohdy je totiz hranice kategorizace blogu dost nezretelna a zalezi na subjektivnich pocitech ctenaru, kam by ji zaradili. Ale zde to nebudeme resit :-)
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    26.4.2006 20:29 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Kníže Ignora
    Nemistne je jedine to, jakym zpusobem diskutujes.
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    26.4.2006 16:14 nanuk | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Kníže Ignora
    to sa z blogov stalo miesto na riesenie konfiliktov medzi uzivatelmy?
    26.4.2006 16:22 happy barney | skóre: 34 | blog: dont_worry_be_happy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Kníže Ignora
    ^elmy^elmi
    ^fili^fli
    :-)
    26.4.2006 17:34 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Kníže Ignora
    to sa z blogov stalo miesto na riesenie konfiliktov medzi uzivatelmy?
    chtel bys je radsi resit v diskusnim foru nebo pod odbornymi clanky?
    26.4.2006 17:37 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Kníže Ignora
    Možná by chtěl, aby se to tu neřešilo vůbec.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    26.4.2006 18:02 nanuk | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Kníže Ignora
    jj, presne :)
    26.4.2006 18:13 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Kníže Ignora
    A jak to ovlivnit? Samozřejmě, že můžeš apelovat na svědomí autorů, ale obávám se, že jakmile jednou slouží blogy k vyjádření myšlenek, nápadů a pocitů, těžko jim upírat funkci, která je ti tolik proti srsti. Máš však jedinečnou příležitost: daný blog si zablokuj a už tě nemusí trápit.
    26.4.2006 17:04 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Kníže Ignora
    mas pravdu, pekne si to napsal. ale divim se, ze ti za to Ignorant stoji :-D
    Heron avatar 26.4.2006 18:15 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Kníže Ignora
    Dík. Já se zase divím tobě, že s ním vedeš flamewar, každej jsme prostě jinej. :-)
    26.4.2006 18:27 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Kníže Ignora
    Připadám si jako ta největší špína, fakt jsem si tě vážil.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    26.4.2006 23:40 madA | skóre: 12 | blog: fallout | electronic frontier
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Kníže Ignora
    spina nejsi, jsi jak si sam napsal komunista => psychicky labilni jedinec nebo clovek bez kusu moralky a smyslu pro poctivost
    war is peace freedom is slavery ignorance is strenght Zabij komunistu, posílíš mír.
    26.4.2006 20:10 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Kníže Ignora
    Fakt jsem nepřišel na to, co jsem ti udělal, jestli jsem tě někde nechtěně urazil nebo co v tom teda je, že ti nestojím ani za odpověď. Musí v tom být přece něco víc než jen pár nadávek, kterých jsem se tu dopustil. Nerozumím tomu.

    Koffr je někdy docela fajn, rozhodně s ním nevedu flamewar, jen se tak spolu škádlíme. Ale z některých jeho názorů a hlavně jejich formulací jde strach.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Heron avatar 26.4.2006 20:32 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Kníže Ignora
    Nereaguji proto, ze mam moc prace a nemam moznost byt u PC (upgraduju server).

    Nejde jen o nadavky (kterych je na abicku par do roka a rozhodne ne od stalych navstevniku). Jde o vic. Jednou jsem ti poslal email, kde jsem vysvetloval svoji drivejsi paticku. Odpoved jsem od tebe taky nedostal. Nesnizim se k tomu, abych hledal a daval jsem linky na jednotlive tve komentare. To si kazdy muze najit.

    Koffr je fajn, JiK jeste vic. Ani jednoho neznam osobne, ale s jejich nazory souhlasim. Celkem me zarazi, kdyz treba kavol napise, ze je mu z mych nazoru na bliti, ale k jednotlivym nazorum se vubec nevyadruje. Takovy komentar je jen zvolanim do tmy. Ty se chovas podobne. Napisu blog a ty napises komentar o Havlovi, ktery vubec nebyl tematem blogu. Klasicke odbihani od tematu. Znam to. Znam to z rodiny, deda byl superkomunista. Kdyz se s nim dnes bavim, vzdy, kdyz se mu tema nelibi a nehodi do kramu, tak ne bud obvini, ze tomu nerozumim, nebo rekne ze v USA je to tak a tak. Tohle chovani mi pripada typicke i pro poslance KSCM a bohuzel i pro tebe.
    26.4.2006 20:37 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Kníže Ignora
    A co jsem ti na ten mail měl odpovědět? Vyjasnils mi to dokonale. Nebo jsem ti měl poděkovat? Nebo stačilo prosté "Aha"? Myslel jsem, žes tím dopisem za tím chtěl udělat tečku a dál se v tom nerýpat.

    Kdybyses podíval na ty odkazy, pochopil bys, proč jsem tady psal o Havlovi.

    Teď alespoň chápu, co mi vyčítáš, sice si myslím, že neprávem, ale aspoň to.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Heron avatar 26.4.2006 21:00 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Kníže Ignora
    Na email se obvykle nejak reaguje uz proto, aby odesilatel vedel, ze prijemci dosel (coz o emailech posilanych pres jakesi webove rozhrani plati dvojnasob). Ale neboj, tohle je pro Cechy docela bezny. V emailech se posila HOAX, vtipny videa, ale dulezity elektronicky podepsany pracovni emaily konci v kosi (ano i to se mi stalo). Holt jsem si na to jeste nezvykl, moje chyba ;-).

    Co se tyce toho zbytku... Na odkazy jsem se podival, diskuse jsem si precetl a napsal jsem blog (kde jsi pak dal odkaz na ty diskuse). Mozna jsem to zverejnil ukvapene. Ale kdyz uz se na abicku resi, kdo komu a proc zneuzil profil a proc si nemuze najit holku, tak dalsi pitomej blogpost nehraje roli.
    26.4.2006 21:55 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Kníže Ignora
    Pokud si vzpomínám, tak jsi do diskuze napsal, že mi posíláš mail. Takže pokud bych nic nedostal, tak bych se určitě ozval :-)

    Nechme ale toho. Pro mě určitě bude tohle všechno poučením pro příště.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Heron avatar 26.4.2006 22:07 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Kníže Ignora
    Souhlas.

    OT: az dnes jsem plne docenil terminal, framebuffer na 1280x1024 a lynx. Jsem na tom cele odpoledne a je to nadhera. Mozna prehodnotim eyecandy vzhled a KDE...

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.