abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 138.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 138 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:55 | Pozvánky

    Šestnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 3. – 5. října 2025 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytvářejí všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 1
    včera 15:44 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:55 | Komunita

    Richard Stallman přednáší ve středu 7. května od 16:30 na Technické univerzitě v Liberci o vlivu technologií na svobodu. Přednáška je určená jak odborné tak laické veřejnosti.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    28.4. 23:33 | Nová verze

    Jean-Baptiste Mardelle se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 25.04.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.4. 17:22 | Zajímavý projekt

    TmuxAI (GitHub) je AI asistent pro práci v terminálu. Vyžaduje účet na OpenRouter.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.4. 17:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze R14.1.4 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5, Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy v poznámkách k vydání. Podrobný přehled v Changelogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    27.4. 21:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    26.4. 23:00 | Komunita

    V Tiraně proběhl letošní Linux App Summit (LAS) (Mastodon). Zatím nesestříhané videozáznamy přednášek jsou k dispozici na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 482 hlasů
     Komentářů: 18, poslední 17.4. 12:41
    Rozcestník

    Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?

    4.5.2008 20:28 | Přečteno: 3270× | Z mého života | poslední úprava: 5.5.2008 22:21

    Nejsou to ani 2 roky, co jsme psal zápisek, ve kterém jsem tvrdil, že přestanu pít alkohol. Asi nemusím říkat, jak to tenkrát dopadlo. Nejspíš jsme začal pít už ten den, možná ten týden, později to jistě nebylo. Hlavním důvodem toho, proč to tenkrát nevyšlo, bylo to, že jsme to nemyslel vážně. Šlo spíše jen o typickou reakci, která přichází po špatném raním stavu. Dnes je ale vše jinak.

    S alkoholem jsem začal koncem 9, třídy, ale opravdu pít jsem začal až v 1. ročníku střední školy. Ze začátku to byla zábava. Šlo hlavně o uvolnění, relaxaci a pohodu a hlavně taky o to cítit se IN. Bylo to fajn, všichni jsme se bavili, užívali si a hecovali se kdo vydrží víc apod. Jelikož jsme byli mladí, měli jsme své "oblíbené" podniky (oblíbené proto, že nám nalili ;-). Postupem se začalo pít více a více, ale stále to mělo svůj význam. Ono zajít si s pár kámošema někam, tam posedět, pokecat a dát si ktomu pár pivek a třeba i panáka, není nic tak špatného.

    A tak to šlo dál a dál, jen množství alkoholu se zvyšovala a zvyšovalo a postupně už nešlo ani tak o to pokecat si s kámošema, ale spíše o to opití se. Nejhorší na tom je, že si to člověk ani neuvšdomuje a opijí se v podstatě jen ze zvyku. Prostě jsem si zafixoval, že skoro každý pátek zajdu do hosp, dám pár piv a pak zajdu na dízu a tam to zavším smrští panáků. Začnou přícházet okna, člověk se ráno vzbudí a neví kde byl, co dělal a neví ani to jak se dostal domů. Ze začátku si z toho dělá srandu, ale časem si toho přestane všímat a začne to brát jako fakt.

    Výsledkem je to, že spousta super akcí na kterých jsem byl, měla pro mě následující scénář: Než akce začala, zašel jsem na pár piv do hospy, popřípadě si s kámošem koupil pulčíka rumu. Pak už načatý dorazil na akci, potkal pár kámošů. Ti mě hrozně nutně potřebovali pozvat na panáka. Nejsem nezdvořilý a tak jsem pozvání přijal. Na oplátku jsem pozval je, ale přeci je v tom nenechám samotný že? A potom už akce končí, teda minimálně pro mě.

    Je to tři týdny, kdy jsem byl s kámošem na "pár" pivkách, a dopadlo to tak, že cestu zpět si nepamatuji ba co húř dokonce jsem prý šel stím kámošem pěšky, on upadl a já byl tak na mogul, že jsem na to nezareagoval a pokračoval domů sám. No naštěstí se nic nestalo, ale co kdyby se mu něco stalo (zlomenina, omdlel...) A já bych ho tam prostě zapoměl. To bych si asi nikdy neodpustil. A tak jsem se zamyslel. A uvědomil si, že je na čase trochu se změnit. Neříkám že přestanu s pitím nadobro. To ani nechci, teda alspoň teď zezačátku přestanu úplně, ale později zase pít budu, ale s mírou. Prostě zajdu si třeba s kámošem na jedno pivko, nebo dvě ale né osm atd...

    Zatím nepiju tři týdny a potřebu dát si pivo či jinej alkohol jsem nezaznamenal. Teda včera jo, jsem pomáhal stavět střechu, bylo vedro a nabýzeli mi vychlazenýho lahváče. Nakonec jsem raději šáhl po minerálce.

    UPDATE! Vzpomenul jsem si na jeden vtip, který s mým zápiskem trochu tématicky souvisí.

    Jede zajíc na koloběžce a potká opilého medvěda. Kdes ji vzal? Nepiju a tak ušetřím. Druhý den jede zají na kole a potká opilého medvěda. Kdes to vzal? říká medvěd.To víš nepiju a tak ušetřím.Třetí den jede zajíc v BMW a vidí méďu ve vrtulníku. Kdes to vzal? ptá se zajíc. To víš vrátil jsem láhve.

           

    Hodnocení: 95 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    4.5.2008 20:38 al-Quaknaa | skóre: 13 | blog: al_quaknaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?

    Jestli to taky není proto, že za chvíli se jen s málokým z těch kámošů uvidíš (bo odmaturujem a rozjedem se kdekam) a proto tenhle slib prakticky nic neznamená. Nemyslím to špatně a kdybyses omezil, tak by to bylo potěšující, ale pokud děláš nějaký takovýhle slib, tak je prostě nutná zpětná vazna okolí, která ti to "natře" v případě, že slib nedodržíš. A tady nic takovýho není. Jak ale říkám, držím palce ...

    kozzi avatar 4.5.2008 20:43 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    No jelikož jdu do Brna, kam jde polovina možná i víc lidí, tak zpětná vazba určitě bude, nebo může být. Krom toho, zde na abclinuxu budu ještě určitě chvíli působit. takže minimálně zde se zjistit jak jsem dopadl :-D
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    4.5.2008 20:47 al-Quaknaa | skóre: 13 | blog: al_quaknaa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?

    Ale sem tě nikdo psát nenutí a Brno taky není taková díra jak u nás (10x větší), takže bych to tak jednoznačně neviděl. Říkáš si, jak budeš se spolužákama udržovat kontakt, ale co vím já ze zkušenosti sourozenců a dalších už-VŠ kámošů to ej stejný jak se základkou - na spolužáky ze střední z velké části pozapomeneš a jedeš dál se svojí novou partou na VŠ. A nebo taky ne, předpovídat budoucnost neumím, pointa je, že tě nic nepřinutí (se neopít).

    Michal Fecko avatar 4.5.2008 21:03 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    Neříkám že přestanu s pitím nadobro. To ani nechci, teda alspoň teď zezačátku přestanu úplně, ale později zase pít budu, ale s mírou. Prostě zajdu si třeba s kámošem na jedno pivko, nebo dvě ale né osm atd...
    Na takýmito vetami sa musim pousmiat. Ja - viacmenej abstinent - (pripitky nepocitam), pivo nepijem, ostre uz toboz nie - tak vino ako pripitok a to je tak vsetko. A preco sa musim pousmiat nad takymito vetami? Lebo som ich (v roznych obmenach) uz X krat pocul od kamaratov ked som im pomahal dostat sa po vlastnych domov z nejakej akcie kde som musel robit sofera. O par dni si vysli opat na "jedno - dve" a opat ich musel niekto domov odprevadzat... Taky kruh no...
    Luk avatar 4.5.2008 22:12 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    Přesně tak. Ať už jde o alkohol, cigarety nebo jinou drogu, téměř vždycky to dopadne stejně. Kdo říká, že si dá "jedno, dvě" apod., stejně zase ujede. Pokud se někdo dostane do situace, že nad tím ztrácí kontrolu (a proto s tím musí začít bojovat), jediná cesta je naprostá abstinence.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    4.5.2008 22:57 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    No jo, lidem co nevědí o co jde, se to hrooozně snadno mluví.
    Já když si řeknu, že du na jedno dvě, tak du na jedno dvě. A když řeknu, že du pít tak du pít, a to pak piju pořádně, ale není to moc často.
    A když řeknu, že pít nebudu, tak pít nebudu.
    Hulim svátečně, a cigarety jsem nekouřil nikdy, ani jednu, takže kuřákům moc radit nemůžu.

    Ale nemám rád, když někdo, kdo se alkoholu straní, hrozně poučuje ty, kdo pijou, nebo se jim směje, říká, že se stejně vožerou i když nechtěj atp. Je to _fakt_ trapný.

    Takže pokud nemáš osobní zkušenost, nerozkládej tady, že jediná cesta je abstinence nebo že "kdo říká že si dá jedno dvě stejně ujede" atp...
    Luk avatar 4.5.2008 23:07 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    Ale nemám rád, když někdo, kdo se alkoholu straní, hrozně poučuje ty, kdo pijou, nebo se jim směje, říká, že se stejně vožerou i když nechtěj atp.
    Jak můžeš vědět, jestli se straním alkoholu? Vždyť o mně naprosto nic nevíš. Nenulový počet zde přítomných lidí může potvrdit, že se alkoholu nestraním. Nikdy jsem ale neřešil problém, že by se mi to vymklo z rukou a řešil bych, co dál.

    Takže pokud nemáš osobní zkušenost, nerozkládej tady, že jediná cesta je abstinence nebo že "kdo říká že si dá jedno dvě stejně ujede" atp...
    Ne, osobní zkušenost se závislostí naštěstí opravdu nemám. Ale jak by mohli potvrdit terapeuti, kteří se tím zabývají, kdo v tom opravdu jede, už nemá šanci to "jen" omezit na malé množství. Potřebujeme tu slovo odborníka - pane Jílku, kde jste?
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    5.5.2008 19:05 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    Jak můžeš vědět, jestli se straním alkoholu?
    To nevím, proto jsem napsal jednak "že nemám když někdo, kdo se straní..." a taky "pokud nemáš osobní zkušenost" a myslel jsem tím s alkoholem a to více než přípitky atp. V podstatě jsem tim myslel pokud už jsi byl opilý. Sorry jestli se tě to dotklo nemyslel jsem to proti tobě, i když přiznávám že tvůj předhoczí příspěvek mi zněl jako od abstinenta, což byl zřejmě jen předsudek.
    Ne, osobní zkušenost se závislostí naštěstí opravdu nemám. Ale jak by mohli potvrdit terapeuti, kteří se tím zabývají, kdo v tom opravdu jede, už nemá šanci to "jen" omezit na malé množství. Potřebujeme tu slovo odborníka - pane Jílku, kde jste?
    Jasný, ale nejde to tím stylem že si někdo řekne "tak a odteď se nedotknu alkoholu!" nebo že mu to někdo nařídí. Nejsem sice terapeut ale myslím že je potřeba přestávat postupně aby si tělo zvykalo. Jak jednou závislý (bývalý) alkoholik přestane, musí dodržovat naprostou bastinenci, s tím souhlasim.
    Michal Fecko avatar 4.5.2008 23:09 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    No jo, lidem co nevědí o co jde, se to hrooozně snadno mluví.
    A o co ide? Ved to je ako kazda ina zavislost - nieje ziaden rozdiel medzi zavislostou na alkohole, pocitaci, cigaretach, telke, drogach, sexe a ja neviem cim vsetkym. Kazdy z nas je na niecom (mozno aj na niekom) zavysly. Nebol som abstinentom od mala, aj som fajcil aj pil na strednej, akurat ze som videl kam to vedie a spamatal som sa kym bol cas a kym sa to dalo relativne lahko a rychlo. Inac ludia ktori su zavisli na drogach ci alkohole sa liecia najuspesnejsie tym ze nieco robia cely den - tzv. pracovne farmy - staraju sa o dobytok, vozia hnoj - proste pracuju, lebo vacsina zavislosti vznika prace z necinnosti a nudy.
    5.5.2008 19:09 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    No tak asi nemůžu souhlasit s tim že např. zavislost na alkoholu a sexu (apodobné příklady) je to samé, protože závislost ne alkoholu zdraví hodně škodí, zatímco závislost na sexu zdraví prospívá (afaik, a mám namysli normální sex; samozřejmě by se našly způsoby co zdráví škodí)

    No jinak s tou prací souhlasím, vzpomínám si na jednoho známýho co když přestával kouřit tak si koupil jojo a dycky místo cíga si hrál s jojem ;-)
    4.5.2008 21:06 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    bylo vedro a nabýzeli mi vychlazenýho lahváče. Nakonec jsem raději šáhl po minerálce.
    No když šlo o lahváče, tak se ti ani nejde divit, že si šáhl po minerálce. :-)
    4.5.2008 21:18 Quest
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    Je to tři týdny, kdy jsem byl s kámošem na "pár" pivkách, a dopadlo to tak, že cestu zpět si nepamatuji ba co húř dokonce jsem prý šel stím kámošem pěšky, on upadl a já byl tak na mogul, že jsem na to nezareagoval a pokračoval domů sám.

    Tak to je hustý, takhle se vyndat :-D :-D :-D
    Daniel Kvasnička ml. avatar 4.5.2008 21:25 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    Teda včera jo, jsem pomáhal satvět střechu, bylo vedro a nabýzeli mi vychlazenýho lahváče. Nakonec jsem raději šáhl po minerálce.
    Nejak mi tomu nesedi tvoje fotka v profilu ;-) ;-)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    kozzi avatar 4.5.2008 21:29 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    :D a proč? Vždyť tam nemám lahváče, ale rum a ten mi nenabýzeli ;-)
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    4.5.2008 22:02 skunerq | skóre: 19 | blog: skunerovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    každý máme svůj vrchol a každý jej máme jinak vysokej .... Sakra, kde to bylo???
    4.5.2008 22:05 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    To je ta nohavicova teorie alkoholického kopce z roku Ďábla (Liz Hurley), ne?
    THIS IS SPARTA!
    4.5.2008 22:04 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Tady někdo koukal na Bedazzled
    začne to brát jako fakt
    Jo, hlas Elizabeth Hurley se mi taky nelíbí. Ale v tom červeným svetříku a kostkovaný sukýnce, wrrr.
    THIS IS SPARTA!
    4.5.2008 22:09 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    Jak z typickýho americkýho seriálu: dvě pivka a hurá na léčení.
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.5.2008 22:11 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    +1 :-D :-D :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.5.2008 22:09 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    Děláš si Kozzi?! Né ale teď vážně, líbí se mi tvůj přístup, hlavně věta:
    Neříkám že přestanu s pitím nadobro. To ani nechci,
    ...to se mi zdá rozumný, žádnej žvást do tmy typu: "alkohol je špatnej, už se ho nikdy nedotknu". Taky netvrdim, že už si cígo nikdy nedám... :-D
    4.5.2008 22:31 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    Pokud fakt tři týdny nepiješ a nic, tak asi nejsi ještě závislák, což při tom nástupu je docela klika.

    Časem si zase občas jedno dvě dát je rozumný. Ale jestli to bude poprvý jedno a za týden už rumová smršť a okna, tak to bych teda viděl na takový životní mezník. Buď a nebo. Nebo abstinence. nebo "notor". :-( Serotin je sice príma, ale ty konce.

    Znám dost lidí, co ve svých *nácti prohlásili, že už je chlast nebaví a opravdu, nechali toho. Třeba budeš jeden z nich, držím palce. Jsou na světě lepší věci než střídat okna s kocovinou. Třeba i Linux. :)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 4.5.2008 22:34 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    Já měl kocovinu jen jednou v životě a od té doby si dávám dost pozor, protože to byl den zbytečně v háji...
    6.5.2008 14:28 mycz | skóre: 1 | blog: kecykecy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    Tak to ja mam v haji kazdou sobotu :D:D
    5.5.2008 00:04 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    Alkohol je krasna vec a dava toho cloveku hodne. Stejne tak mu ale bohuzel i neco bere. Vim o cem mluvim. Nejake problemy s tim byly. Docela i vaznejsi jako vytrznosti a rvacky. Cloveka pak nepotesi, kdyz ma strach ze mu policajti tentokrat daji trestnak. Nu ale od te doby, co mam auto, je ze mne abstinent a chlastam jenom na akcich, ktery jsou jednou za dva az tri mesice. Dokonce nepiju ani na dyze a stejne tak si to uziju. Clovek se pobavi, rano mu neni spatne a muze pracovat, nebo nejak jinak smysluplne vyuzit cas a ne travit hodiny ve vane cumenim do stropu a srkanim lahvacu, aby se napravil...
    5.5.2008 09:04 GeBu | skóre: 27 | blog: zápisky
    Rozbalit Rozbalit vše Přechodné období.

    Docela zajímavé. Tak moc jako Ty jsem nepil a navíc jsem začal později a skončil de facto za 2 roky. Ale malinkou paralelu jsem našel. Tak nějak jsem nikdy nebyl picí tahoun - spíš mi šlo o partu, ale v pití jsem neviděl žádný problém - patřilo to k tomu. Po dvou letech už jsem taky někdy míval okna. Začal jsem v té době trochu víc přemýšlet o životě a tak jsem asi 2x zkusil jít na "akci", kde jsem si dal opravdu jen pár piv a nestačil jsem se divit, jak blízko jsme byli dost velkého průšvihu (že to mohlo skončit na stanici policie). Tak jsem těch akcí nechal na čas úplně. Dneska už je to opravdu spíš o tom posezení. Většina lidí z mého okolí toho taky nechala, ale to souviselo především s tím, že se oženili - jednak se zvětšila jejich zodpovědnost a jednou jsou pod kontrolou :).

    Považuju to tedy jen za určitou fázi (čím kratší tím lépe) a jde o to přežít ji bez úhony. Já mám nabouranej po jednom pádu kotník.

    Mimochodem, po té, co jsem na Ukrajině viděl co může udělat pití z člověka (resp. z celého národa) uvažuju přestat úplně.

    5.5.2008 10:26 Mortal | skóre: 26 | blog: mortals_log
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    clovek se musi ucit chlastat, ale ne proto aby se umel opit ale proto aby se umel neopit
    kdyz si da nekdo sklenicku cehokoliv a hned zacne vyvadet tak to je trapne, a studentska leta jsou pro trenink idealni :)
    ja jsem dostudoval a s pitim jsem skoro prestal, obcas par piv po jidle, nejake velke chlastaci akce (oslavy) jsou jednou za par mesicu
    ted o vikendu jsem mel sraz ze zakladni skoly, prestoze uz nepiju jako driv, dal jsem si vic piv nez normalne a neopil jsem se (nemam vokno ani jsem nevyvadel apod.)
    V pekle jsou samé diskety a ďábel je velká disketová mechanika
    5.5.2008 12:13 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    No vidíš, a já nepiju skoro vůbec, a taky se neopiju. Takže tu radu, že se člověk musí učit chlastat, si strč za klobouk. Já to k životu nepotřebuju.
    Fluttershy, yay! avatar 5.5.2008 16:04 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    Až se jednou opiješ, nebudeš se stačit divit... Fakt není špatné vědět, co člověk vydrží a kdy už jde do tuhého. Třeba já, jinak abstinent, jsem nedávno na jedné menší akci, stejně jako všichni ostatní, nasál docela dost šalvěje a kvalitní meruňkovice, přesto jsem byl schopen i okamžitě po šalvěji rovně chodit a nějaké výkyvy chování, či paměti jsem oproti normálu nepozoroval.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    5.5.2008 16:45 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    Až se jednou opiješ, nebudeš se stačit divit...
    V tom je ten vtip. Nikdy jsem se neopil a nemám to ani v plánu. Já vím, že tu hned všichni řeknou, že se to jednou stane, ale třeba fakt ne.
    5.5.2008 17:46 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    No, minimálně třeba taková svatba (především vlastní) nebo narození potomka je příležitost, která si o to vyloženě říká. Leda že by se tebe tyhle situace netýkali ;-)
    Fluttershy, yay! avatar 5.5.2008 17:53 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    Tak jsem si vzpomněl, jak tu kdosi podezříval Petra z homosexuality... ^_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    5.5.2008 18:03 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    A je teda nebo ne? Jinak byla ta moje narážka k ničemu, že... :-)
    Fluttershy, yay! avatar 5.5.2008 18:12 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    To ví nejlépe on sám, nebo maximálně jeho osobní duševní lékař. Ale registrovat si partnera může a děti jsou jen otázkou času. ^_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    5.5.2008 18:16 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    Nevidím důvod se zchlastat, slavit se dá i jinak.
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.5.2008 18:26 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    ...třeba se pořádně zhulit :-D
    kozzi avatar 5.5.2008 19:12 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    +1 :-D
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    5.5.2008 19:22 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    No může se hodit vědět co alkohol dělá a umět s tím zacházet.
    Co když třeba najednou se něco stane, ty dostaneš strašnou depku, omilem se ožereš a co pak? zní to přitažené za vlasy, vím no, ale tak stát se může leccos.

    Kromě toho člověk se nemusí vyloženě vožrat, když se jen tak trochu připije bejvá to eště vetší sranda.

    Na druhou stranu tě chápu, mám stejnej postoj k cigaretám a kamarádi mě nechápou proč odmítám si jen potahat... Ale u alkoholu nebo trávy takovej postoj nemám, protože ty pobaví, narozdíl od cigaret...
    5.5.2008 19:26 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    Jo, jo, to perník a heroin taky :-)
    kozzi avatar 5.5.2008 20:19 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    JJ jen si musíš dát pozor aby si se nestal závislím. Ted jsme si vzpomel na jednu hlasku z Wir Kinder von Bahnhof Zoo. "No ted kdyz víme, že můžeme přestat, můžeme si jednu dávku dovolit" :-D
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    5.5.2008 20:19 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    Jak jsem psal, dokážu se bavit i jinak než ničením zdraví a vyhazováním peněz do kanálu. Je to o vůli. Už jsem měl hodně smutných období, kdy by se ostatní dávno zpili do němoty, a přesto jsem to neudělal. Nejsem takový. Každý svého štěstí strůjcem. Je to o vůli.
    Heron avatar 5.5.2008 20:25 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    Já už nevím, kde jsem to vzal, ale slyšel jsem to snad i od Karla Nešpora, že člověk obvykle jednu závislost vymění za jinou. Otázkou je, jestli ta nová není horší než ta předchozí.

    Úplná abstinence mi přijde stejná kravina jako alkoholismus. Ono není špatné si občas pročistit hlavu. Možná to jde i bez těchto prostředků, ale je to daleko pomalejší. A po náročném týdnu neznám lepší brainclening než pár sklenek Blody Mary. Druhý den jsem jako po měsíční dovolené a občas i zapomenu, že a kde pracuju.
    5.5.2008 21:07 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    Možná to jde i bez těchto prostředků, ale je to daleko pomalejší.
    Pokud si tohle myslíš, tak si to myyslíš špatně.
    5.5.2008 22:06 sheeryjay | skóre: 13 | Nové Město na Moravě
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    Tak s tímhle bohužel musím tak trošku souhlasit. Nejspíše si závislost na alkoholu kompenzuji závislostí na netu :D. Ale však ona mi to snad nějaka drahá zatrhne :).
    Pomáhat si jakkoliv substancemi mi přijde poněkud nevhodné (pokud nejsou kontrolovány lékařem), až budu mít fakt depku tak zkusím začít běhat a poreferuju jestli endorfiny nepůsobí stejně ;).
    6.5.2008 11:43 petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    Já už nevím, kde jsem to vzal, ale slyšel jsem to snad i od Karla Nešpora, že člověk obvykle jednu závislost vymění za jinou.
    Tak to by mě fakt zajímalo, na čem jsem byl závislej před tím, než jsem začal chlastat :-O Ale musím uznat, že pořád je lepší si dát panáčka, než brousit někde po internetu a ještě ke všemu to prožívat. Jsem zrovna včera četl, že závislost na internetu je v našich zemích poměrně vážný problém! Tak pozor! :-D
    5.5.2008 20:35 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    Je to o vůli.
    To sice jo, ale taky o rozhodnutí a uvážení každého. Já třeba tu vůli imho mám protože dokážu pití udržovat v rozumných mezích a nekouřit, ale prostě jsem se rozhod, že když jsem na střední, můžu si užívat (v rozumné míře). Až budu potřebovat přestat (ve čvrťáku), tu vůli mít budu, to se spolehni ;-)
    5.5.2008 21:08 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    Až budu potřebovat přestat (ve čvrťáku), tu vůli mít budu, to se spolehni ;-)
    Tohle říkala máma a její kamarádka 30 let, že přestane kouřit. Nefunguje to (téměř nikdy).
    5.5.2008 22:29 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    Vsadíš se, že já to dám? O litra? O dva? ;-)
    5.5.2008 22:35 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    Sází se cikáni.
    5.5.2008 22:40 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    Btw. můj děda kouřil asi 20 let, možná víc, a pak přestal, a to jakože doopravdy, že se mu to podařilo... Jen jsem chtěl ukázat, že jsou i lidi, kterejm se to podaří...
    6.5.2008 01:35 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    Já to nedopsal. Přijel brácha, nalepil mámě náplasti, vztekala se, chtěla poslední, on ji to zakázal. Po pár dnech si zkusila zapálit a bylo i tak špatně, že už na to ani nesáhla. Pak dala zbytek náplastí jedné příbuzné, ale ta kouřit nepřestala, musí se přitom chtít, jinak nejde nic. Je to jen podpůrná věc, sama o sobě nestačí na to, aby se přestalo. No a já jsem rád, nikdy by mě nenapadlo, žese dožiju toho, že mamka přestane kouřit a dokonce začne říkat něco o tom, jak to nemůže ani cítit. :)
    kozzi avatar 5.5.2008 20:45 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    Je to tvá volba. Pokud opravdu nepotřebuješ pít a seš spokojenej ze svým životem, tak ti nikde nemůže říkat že si vůl. Teda pokud nepatříš mezi ty co ostatním co pijí říkají že sou volové či něco ve stylu prostě je od pití odrazovat. Mě třeba jednou dostal kámoš kterej pokud vím nikdy nepil (čiste teoreticky snad jesnou ochutnal pivo), tím že když jsm dělal do ZSV průzkum ohledně trávy možná i alkoholu a já se ho zeptal kolik jeho kámošů zkusilo trávu, tak mi odpověděl že žádnej. No jelikož já i většina lidí trávu alspon jednou zkusilam tak z toho vyplývá...
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    5.5.2008 20:49 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    Že relace "být kámošem" není symetrická.
    THIS IS SPARTA!
    5.5.2008 21:07 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    Je to tvá volba. Pokud opravdu nepotřebuješ pít a seš spokojenej ze svým životem, tak ti nikde nemůže říkat že si vůl. Teda pokud nepatříš mezi ty co ostatním co pijí říkají že sou volové či něco ve stylu prostě je od pití odrazovat.
    Ne, proč bych to dělal? Ať si každej dělá, co chce. Ale taky by mohl platit vyšší zdravotí pojištění, když už si záměrně ničí plíce a játra. Nevím, proč by je měli ostatní dotovat, to je nespravedlivé.
    kozzi avatar 5.5.2008 21:18 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    No tak ted uz ani ne bo lidi kteri si nici jatra budou muset casteji navstevvat lekare a uneho platit poplatky, takze to je dle meho nazoru fér.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    5.5.2008 21:40 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    Podle mého názoru si udělají větší škodu na zdraví než za 30 korun a následnou léčbu a investice.
    kozzi avatar 5.5.2008 21:52 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    No, tak já nevím, v mém okolí je hodně alkoholiků a lidí co si zničilo zdraví alkoholem, a nemám pocit že by se do nich nejak investovalo. Děda má cirozu z jater mu funguje jen kousek, takze uz dlouho nesmi vubec pit, kupuje si caje a to je tak vse vse si hradi sam. A spousta dalsich co hodne pije je i zdarvjejsi jak ti co nepiji. Obecne se neda rict ze lidi co piji jsou vice nemocni.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    5.5.2008 22:36 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    To se dostaví časem a nepřímo, na problémových vlasech, kůži... To ovlivňuje všehno možný.
    Fluttershy, yay! avatar 6.5.2008 04:18 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    Nevypadávají ti náhodou vlasy? Cos pil?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    6.5.2008 11:14 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    Nic. Ty asi nevíš, že na to se nic pít nemusí.
    5.5.2008 22:32 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    Myslím že tenhle problém je hlavně u kuřáků, u alkoholiků tolik ne. Řek bych, že lidí kteří si zničili zdraví cigaretama je víc než těch co alkoholem ne? jistě to teda nevim...
    Heron avatar 5.5.2008 20:20 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    No stačí si projít dřívější diskuse.

    btw: a není to jedno?
    5.5.2008 21:34 sheeryjay | skóre: 13 | Nové Město na Moravě
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    To jako chceš tvrdit že místo toho abych ty události strávil slavením tak je mám strávit tím že budu pít další a další láhve? Proč? Myslím že právě naopak svatba nebo narození potomka je událost kdy by člověk měl být sakra střízlivý a třeba právě u toho potomka ji oslavovat s manželkou. A ono i tu svatbu je lépe oslavovat s manželkou.
    Pivo hořké, víno trpké, jasně že se dá zvyknout .. ale proč bych se neměl stejně bavit i když si dám třeba par kofol nebo horkých čokolád? Možná že by víc lidí mělo vyrůstat vedle hospod aby si mohli zažít jak tak úžasně vypadá opilost z pohledu ostatních lidí (bouchání na okna, rozbité značky, každý týden rozbité sklo u vytrínky na parte) a pak by třeba poznali že to fakt jde i bez toho alkoholu ;).
    5.5.2008 21:41 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    Jasně, že jde. Bohužel většina lidí žijí v nějakém mýtu přiživovaném reklamou a společností.
    Luk avatar 5.5.2008 21:48 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    To není žádný mýtus, to je biologická přirozenost. I živočichové (možná i rostliny, ale o nich toho tolik nevíme) mají své drogy. Vosy se opíjejí alkoholem z nakvašeného ovoce, podobně třeba někteří ptáci, kočky fetují kozlík lékařský, koně zase trávu Kavyl, některá zvířata cíleně vyhledávají halucinogenní houby atd. Člověk není výjimkou.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    5.5.2008 21:52 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    No nevím no, tak třeba sex je zdraví neškodný a zadarmo. :-)
    Luk avatar 5.5.2008 21:59 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    To ovšem není nijak v rozporu s tím, že užívání chemických drog není jen výsadou člověka.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Heron avatar 5.5.2008 22:03 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    Náhrada sexu za alkohol je zajímavá. Zvláště ty oslavy pak dostanou zcela jiný rozměr :-D
    kozzi avatar 5.5.2008 22:09 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    No, nanestesti aby k tomu groupsexu mohlo dojit je zapotrebi dost casto alkohol a byt na mol :-D
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    5.5.2008 22:37 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    Tak to máš teda blbý hele. :)
    Heron avatar 5.5.2008 22:41 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    Tak má ještě zdravé oči.
    kozzi avatar 5.5.2008 22:45 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    Naštěstí zatím jo, ale jestli neomezím moji nejvetší drogu-počítač-tak nevím jak dlouhomúj zrak bude v pořádku. Už ted zacinam mít pocit ze se zhorsuje, alspon na dalku, ale to bude vekem :-D
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    6.5.2008 01:37 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    Tak už nemá. Mohl si je zkazit něčím příjemnějším. :D
    Heron avatar 5.5.2008 22:39 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    Takže je to vlastně začarovaný kruh. :-D
    kozzi avatar 5.5.2008 21:57 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    Ale já třeba bydlím vedle hospody, a stěžévat si nemůžu, kámoš bydlí přímo v hospodě, teda o patro výš a taky si nestěžuje, zvláštní že ani jeden z nás do té hospody moc nechodí, on chodí o 200 metrů dolů do druhé hospody a já 5 KM do města do různých jiných hospod :-D. Vyrustat vedle hospody nema na nic vliv.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    5.5.2008 22:11 sheeryjay | skóre: 13 | Nové Město na Moravě
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    No, ještě pak taky může mít vliv i to že (ač mi občas voní) mě (v hospodě tradiční) cigaretový kouř poměrně nepříjemně dusí, resp. mi není příjemné to že mám další den po pobytu v hospodě pocit že mám průřez hrtanu poloviční :(
    kozzi avatar 5.5.2008 22:17 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    No, tak kouř mi taky vadí, ale myslím si že mě více škodí vodní dýmka, ale co už, tělo má jít do hrobu zhuntovaný. Jo a co cigáro to hřebík do rakve, tak kuřme at nevypadneme :-D.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    5.5.2008 23:56 Raduz | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    Jo jo...tyhle silácký řeči obvykle vydrží tak do první metastázy :-)
    6.5.2008 08:56 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    chlast a drogy jsou naprosto super inspirativní záležitosti! Umělcům a pseudo umělcům mohu jenom a jenom doporučit! A ten kdo je nezvládne a nebo se na to necejtí tak ať radši ani nezačíná... :-))) i kdžy možná bych ty drogy dal do volného prodeje, aby se oddělilo zrno do plev. :-))
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.5.2008 15:46 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    i kdžy možná bych ty drogy dal do volného prodeje, aby se oddělilo zrno do plev. :-))
    ...SADAM mě opět úplně rozbil :-D :-D :-D Jsem jednoznačně pro!
    Luk avatar 6.5.2008 16:16 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Končím s alkoholem, aneb z alpy abstinent?
    SADAM má tu smůlu, že ho mám zablokovaného kvůli tomu, co tu občas chrlí (dokonce jsem ho na čas odblokoval, ale brzy jsem se přesvědčil, že to byla chyba). Proto se jen výjimečně mohu zasmát jeho dobrému vtipu.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.