abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:11 | IT novinky

    Virtualizační softwary VMware Workstation Pro a VMware Fusion Pro jsou nově pro osobní použití zdarma. Softwary VMware Workstation Player a VMware Fusion Player končí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 02:11 | Nová verze

    Linuxová distribuce Endless OS (Wikipedie) byla vydána ve verzi 6.0.0. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu, poznámkách k vydání a také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 126.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání, poznámkách k vydání pro firmy a na stránce věnované vývojářům. Vylepšena byla funkce "Zkopírovat odkaz bez sledovacích prvků". Přidána byla podpora zstd (Zstandard). Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 126 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:22 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 11.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 24.0 linuxové distribuce Manjaro (Wikipedie). Její kódové jméno je Wynsdey. Ke stažení je v edicích GNOME, KDE PLASMA a XFCE.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:00 | Nová verze

    Byla představena oficiální rozšiřující deska Raspberry Pi M.2 HAT+ pro připojování M.2 periferii jako jsou NVMe disky a AI akcelerátory k Raspberry Pi 5. Cena je 12 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:44 | Pozvánky

    V Praze o víkendu proběhla bastlířská událost roku - výstava Maker Fair v Praze. I strahovští bastlíři nelenili a bastly ostatních prozkoumali. Přijďte si proto i vy na Virtuální Bastlírnu popovídat, co Vás nejvíce zaujalo a jaké projekty jste si přinesli! Samozřejmě, nejen českou bastlířskou scénou je člověk živ - takže co se stalo ve světě a o čem mohou strahováci něco říct? Smutnou zprávou může být to, že provozovatel Sigfoxu jde do

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    včera 12:33 | Humor

    Kam asi vede IllllIllIIl.llIlI.lI? Zkracovač URL llIlI.lI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    13.5. 22:00 | IT novinky

    Společnost OpenAI představila svůj nejnovější AI model GPT-4o (o jako omni, tj. vše). Nově také "vidí" a "slyší". Videoukázky na 𝕏 nebo YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    13.5. 15:44 | Zajímavý článek

    Ondřej Filip publikoval reportáž z ceremonie podpisu kořenové zóny DNS. Zhlédnout lze také jeho nedávnou přednášku Jak se podepisuje kořenová zóna Internetu v rámci cyklu Fyzikální čtvrtky FEL ČVUT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (74%)
     (5%)
     (10%)
     (11%)
    Celkem 265 hlasů
     Komentářů: 16, poslední včera 11:05
    Rozcestník
       Někteří uživatelé Linuxu, a není jich málo, se chovají jako fanatičtí věřící. Jako kdyby jejich zdravý úsudek byl silně ovlivněn vírou v to, že Linux je nejlepší.
       Jestliže se někoho toto tvrzení dotýká natolik, že mě z tohoto důvodu nemá rád nebo snad i nesnáší, nechť je mu sděleno, že třeba právě on slepě věřící není.

    Kategorie zápisků
    Aktuální zápisy

    Hodnocení

    10.3.2006 15:17 | Přečteno: 1085× | poslední úprava: 10.3.2006 16:27

    Hodnocení

       Nemohu si pomoct, ale nevím co si z hodnocení blogů a článků mám vzít a co udělat pro to, aby hodnocení bylo k něčemu. Jelikož jde o tajné hlasování, každý si hlasuje jak chce bez ohledu na obsah textu. Hodnocení mých posledních blogů mě zarazily. Jednoduchá informace o nové verzi programu a pro představu několik screenů. Nakonec to ale chápu. Jednak je tam moje fotka, pod fotkou text, který je straaašně ošklivej a téměř protiústavní a na obsah blogu čas prostě nezbyde. Co mě ale zaráží je třeba hodnocení i jiných blogů. Kupříkladu Pan J. Jílka si napíše blog už má nulu, ale ani jeden zápis. Někomu se to nelíbí, ale co se mu nelíbí nikdo neví. Je mi jasné, že stačí napsat pod hezkým jménem a hezkou fotkou hesla o tom jak jsem naučil tátu nebo souseda pracovat s Linuxem a klidně to celé může být úplnej blaf, ale nakonec to stejnak bude príma hodnocenej blog.

       Napadlo mě řešení. Abych si já i ostatní z hodnocení něco užitečného vzali, aby hodnocení bylo k užitku a né jen k vyjádření sympatie, myslím že by bylo dobré, pokud to jde, mít možnost si zobrazit pod celkovým hodnocením kdo jak hlasoval. Nakonec hlasují jen registrovaní a já bych si pak z této informace vzal ponaučení. Tenhle dává jen nuly, tak to neřeším, toho si vážím a dostal jsem od něj dvojku.

       Možná by nebylo špatné, také mít možnost podívat se k registrovanému a dozvědět se, jak hlasuje. Třeba bych se dozvěděl, že dává vždycky nulu, tudíž je pro mě zbytečné jeho hodnocení brát v úvahu.

           

    Hodnocení: 20 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    10.3.2006 15:37 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení
    Hodnocení mých posledních blogů mě zarazily. Jednoduchá informace o nové verzi programu a pro představu několik screenů.

    Někomu (třeba mně) se například takové příspěvky nelíbí. Ne proto, že by byly špatně napsané (nevím, nemohu posoudit, na recenze software jsem si nikdy nepotrpěl), ale proto, že si myslí, že tu nemají být, a to ani v případě, že byste je sem nedával jako provokaci. Vy máte samozřejmě právo je chrlit, ale stejně tak my máme právo dát vám za ně nulu. Понятно?

    10.3.2006 16:11 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení
       Nejde o moje blogy, ale o možnost vědět, kdo si o nich co myslí a jak je hodnotí. Bylo by to víc Open.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    10.3.2006 16:19 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení
    Netvrdím, že hodnocení nemá být veřejné, pouze vám vysvětluji, proč jsem já osobně dal většině vašich příspěvků z nedávné doby nulu. Co se týká neanonymního hodnocení, je mi to celkem jedno, za známky, které dávám, se nestydím, ale na druhou stranu chápu, že by to možná vedlo k menšímu počtu známek. Takže kdyby se to zavedlo, nic proti, ale že bych to nějak horlivě prosazoval, to zase ne…
    10.3.2006 16:24 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení
       Třeba by pak hodnotili jen ti, kteří mají vlastní názor, nenechávají se strhnout davem a hlavně, za svým názorem si stojí a nestydí se za něj. Ostatně hlasovaní není povinné.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    Marián Kyral avatar 10.3.2006 22:38 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení
    Já osobně hodnotím jen velmi zřídka. Většinou jen vyjímečné věci.
    Mikos avatar 10.3.2006 15:39 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení
    Teď zcela pominu tvé neustálé provokace v blozích a budu se soustředit čistě na estetickou stránku věci - ten tvůj stále přítomný do očí bijící rudo-žlutý text, dávání velkých (nezmenšených) fotek programů, atp. Vážně se divíš tomu, že dostáváš tak nízké hodnocení? Já se tomu tedy nedivím vubec. I estetická stránka psaní je důležitá. A když se k tomu ještě přičtou tvé neustálé provokace kdy se stále opakuješ jak kolovrátek, máš to prostě a jednoduše zpečetěný...
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    .. avatar 10.3.2006 15:39 .. | skóre: 4 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení
    Zas az tak spatny napad to neni. Udelat pod hodnocenim najaky odkaz, treba "Zobrazit hodnoceni" a po kliknuti zobrazovat kdo a jak hlasoval. Ale zrejme by to nebylo az takove jednoduche to udelat, jak to vypada :))
    Mikos avatar 10.3.2006 15:46 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení
    Nesouhlasím, podle mě hlasování má být vždy anonymní. Tak jako jsou anonymní třeba volby. Co je komu po tom jaké jsou mé názory? Stačí obecné statistické procentuální hodnocení, né jak ten který hodnotil (to když někdo chce se může sám dobrovolně vyjádřit v diskuzi).

    Sám sice na sebe klidně prozradím, že Plešingerovi blogy většinou nehodnotím a když už hodnotím, tak je to jen pokud mi ten blog přijde jako opravdu extrémně debilní a to je pak tedy 0. Snad jen jednou či dvakrát jsem dal Plešingerovu blogu dobré hodnocení, ale už si nepamatuju co za zápisky to bylo. Nicméně chci aby ostatní si klidně mohli ponechat své názory v anonymitě...
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    .. avatar 10.3.2006 17:29 .. | skóre: 4 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení
    Ano uznavam tuto vytku. Ale nemyslim, ze by byl problem i nadale hlasovat anonymne (volba/nastaveni v profilu). A uprimne nez anonymni hlasovani (neni moc vypovidajici) tak by mne zajimalo jak ho hodnoti nekteri lide tady, byla by to takova zaruka kvality - ano, presne podle motta "vsichni jsou si rovni, nekteri rovnejsi".

    Ale rici nakolik by takova featura byla vyuzita. Moc zrejme ne, protoze nez bych si precetl nejaky seznam, to radeji jenom ockem preletim obsah.

    U blogu stejne vybiram prez RSS - podle nadpisu, perexu.

    Shrnuti: Mozna by to bylo nekdy fajn, ale pocet lidi co by to pravidelne (a pouze v zajmu veci) vyuzivali nebude moc, navic jsou s tim dozajista velke problemy spojene s implementaci. Osobne jsem tedy spise ano, muj nejaky takovy objektivni nazor je NE! (vzhledem k prvnimu komentari a predchozimu textu zrejme ponekud prekvapive coz?) :))

    10.3.2006 16:01 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení
       První kdo to pochopil. Nemyslím si, že by se moje anonymita, či anonymita někoho jiného nějakým způsobem omezila, pokud by každý věděl jak hlasuje. V parlamentu je některé hlasování tajné, aby nemohlo dojít k nátlaku na hlasující. Tady tě nikdo fyzicky nemůže přimět k tomu, jak máš hlasovat. Jde jen o otevření a zprůhlednění (Open). Hlasování mích blogů mi nevadí a jak jsme psal, zvykl jsem si na to. Uvítal bych ale možnost znát osoby, které takto hlasují a vědět zdali to jsou ti samí, nebo ne.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    Marián Kyral avatar 10.3.2006 23:12 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení

    A proč? Abys je pak mohl třeba buzerovat? To už pak nebude hodnotit nikdo. A pak bys třeba chtěl vědět kdo si na článek klikl, ale už ho neohodnotil. Dle mě zbytečnost. Stačí vědět kolik lidí hlasovalo a jak. Možná tak ještě to rozepsat podle jednotlivých známek. Pokud se ke svému hlasování chtěli nějak vyjádřit, tak tak učinili do komentářů.

    Myslím, že pod některými tvými blogy už byly tyto důvody rozebírány.

    Mě osobně ty představované aplikace moc neoslovily, blogy jsem nehodnotil ani tak ani onak. Aplikace které v linuxu používám mi plně nahrazují aplikace pod win. SS -> Krusader, Pspad -> Kate, Quanta, Irfan -> gqwiev. ostatní používám stejné pod linuxy i win. Gaim, FF, TB, Gimp, Inkscape, Dia.

    Denně střídám win (práce) a linuxy (doma) a nečiní mi to problémy. Snad jen občas nadávám, když potřebuji pod win něco udělat a ono to nejde tak jednoduše jako pod linuxem.

    Jediná aplikace, kterou bych uvítal, je nativní linux (nebo alespoň java) klient pro nahrávání fotek do fotolaboratoře. Nahrávat přes webovy formulář větší množství fotek (50 a více) je hodně neefektivní. Zatím jsem to vyřešil pomocí Zoner photo client a wine. Pracovat se s tím dá, ale ideální to není.

    11.3.2006 00:04 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení
       A proč? Abys je pak mohl třeba buzerovat? Nikoho osobně neznám a písemný atak a urážky jsou zde nepřípustné. Vzpomínám si, že třeba i kvůli písemným urážkám mě Leoš chtěl vyhodit (zrušit registraci). Kdo nemá registraci,, nemůže ho nikdo hodnotit a on neví jak hodnotí ostatní. Ale pro znovu osvětlení mé myšlenky. nejde o moje blogy, ale jde o možnost vědět, kdo si o nich co myslí a udělat si z toho nějaký závěr. Pokud bych to vzal do extrému a berte to jen jako příklad, mohl bych se třeba dozvědět, že David Watzke mi dal nulu, no a co a Vlastimil Ott mi dal dvojku. Domnívám se, že by tato informace by byla dobrá třeba i pro autory článků a nikoho by neomezovala. Nikdo by nemohl být, jako v parlamentu donucován k jinému hlasování. Bylo by to více Open.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    Marián Kyral avatar 11.3.2006 09:05 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení

       A proč? Abys je pak mohl třeba buzerovat?Nikoho osobně neznám a písemný atak a urážky jsou zde nepřípustné.
    Proto tam bylo slovo třeba. ;-)

    Pořád nechápu k čemu ti bude vědět, že zrovna David ti dal 0. To jako uděláš speciální blog pro Davida?

    Pokud chceš vědět co je špatně, můžeš uspořádat anketu.

    belisarivs avatar 10.3.2006 15:46 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení
    Podle me jsi to pochopil uplne blbe. Pokud Informujes o nove verzi programu pod Windows, tak se nediv, ze nenadchnes moc lidi. Kdyz ani neinformujes o tom, co to je vlastne zqa program, tim hure. Sleduju tvoje blogy uz delsi dobu a pripadnou mi napsane ve stylu: Mne se na Linuxu nelibi tohle, a vsem ostatnim se to urcite taky nelibi. A pokud s tebou nekdo nesouhlasi, tak je podle tebe fanatik. To je stejne pravdive jako vykriky priznivcu ODS, ze ti, co voli CSSD jsou zasrani komousi a nemakacenka apod.

    A pokud te nekdo kritizuje, tak to neznamena, ze je to grazl ktery kritizuje vsechno. Objektivni kritika je prima vec. A pokud to neuznavas, tak se nediv, ze na tebe lidi reaguji, tak jak na tebe reaguji.

    Pokud te nekdo kritizuje a jinak te kazdy chvali, tak to nemusis resit, ale pokud ti vsichni nadavaji porad ze stejneho duvodu, mozna by jsi si z toho mel vzit ponauceni.
    IRC is just multiplayer notepad.
    10.3.2006 16:19 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení
       Psal jsem o posledních, tedy o OpenDX a Scilab. Nakonec ale nejde o moje blogy, ale jde o možnost vědět, kdo si o nich co myslí a udělat si z toho nějaký závěr. Pokud bych to vzal do extrému a berte to jen jako příklad, mohl bych se třeba dozvědět, že David Watzke mi dal nulu, no a co a Vlastimil Ott mi dal dvojku. Domnívám se, že by tato informace by byla dobrá třeba i pro autory článků a nikoho by neomezovala. Nikdo by nemohl být, jako v parlamentu donucován k jinému hlasování. Bylo by to více Open.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    10.3.2006 16:53 Milan Horák | skóre: 24 | blog: strange blog | Havlíčkův Brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení
    Teď si nejsem jistý, zda jsem hlasoval, ale pokud ano, dostal jsi ode mne nulu. A to proto, že jsem se z informačního blogpostu o programu dozvěděl jen to, jak program vypadá.

    Milan
    Každý dobrý skutek bude po zásluze potrestán. Ale ten pocit ... ;o)
    10.3.2006 17:37 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení
    Dozvěděl si se, že program existuje a že vyšla nová verze.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    10.3.2006 21:49 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení
    POkud je to skutecne pod Linuxem, muzes to dat jako zpravicku, ne psat kolem toho blog...Ten napis az bude dostatecny zajem o tu zpravicku...
    10.3.2006 22:00 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení
    Popravde receno oba dva programy skutecne vyuzije jen par lidi z teto komunity, nebylo k nim nic moc napsaneho a samotne obrazky to nezachrani, takze se nediv. Navic tam byla citit pro mnohe lehka provokace a lide te maji uz tak zafixovaneho, ze ti davaji nizke znamky.
    Je ale mozne, ze kdyby to napsal nekdo jiny, mohl mit o neco vyssi znamku. Ve tvem stylu je to takove jake to je... nehodnotny zapis, nizka znamka...
    10.3.2006 16:12 I love M$
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení
    Zdá se mi, že jste zde všichni obratně obešlo to, co mě osobně přišlo jako podstatnější. Pléša sám napsal, že chápe, že on se svým heslem dobré hodnocení těžko dostane, ale pokud jde o pana Jílka (kterému podle mě ten truhlík zkomolil jméno, ale myslel právě Jeho), tak jsem si toho včera také všiml. Blog "Co uděláš když...", žádné příspěvky, ale hodnocení NULL. Tak nevím, zda je 0 jako neutrální a cokoli většího jako více-méně dobré hodnocení, ale hádám, že ne a spíš by potom bylo (podle mého názoru) pochopitelnější, kdyby interval byl <-1;1>.
    10.3.2006 16:22 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení
    Řekl bych, že v případě J. Jílka bude důvod podobný, jako ten, který jsem popsal v první reakci. Sám jim sice nuly nedávám, ale na druhou stranu je ani nečtu, jen zběžně prolétnu, jestli je to zase ten samý typ postu.
    10.3.2006 16:54 I love M$
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení
    Na to máte samozřejmě nárok mít názor, že to sem nepatří, mě osobně ale přijde, že konkrétně pan Jílek si to vysloužil svými "svatými válkami", kde (podle mě) vystupoval docela inteligentě a stejně...víme jak to dopadlo. Blogy typu "jak jsem kámošovi instaloval linux" přijdou nudné zase mě, instaluju někomu linux každou chvíli, třeba zrovna teď a nepřijde mi to prostě zrovna akční, nicméně tyto blogy nechávám "žít". Poslední dobou se tu rozšířila docela silná intolerance.
    10.3.2006 17:43 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení
    Tak pod tohle se klidně podepíšu. PODPIS
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    10.3.2006 16:27 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení
    No jo J. Jílka, je to opraveno.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    10.3.2006 16:40 Pavel 'lingeek' Szalbot | skóre: 54 | Třinec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení
    Dal jsem ti nulu. Ať víš, že máš v boji pokračovat;-), "Linuksáku".
    Math, as Barbie says, is hard.
    10.3.2006 18:06 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení
    No já se drze přiznám, že je mi to jedno to hodnocení. Nejvíc se bavím při psaní jak samotným tématem a potom tou představou, jak nějaký můj "osobní kámoš" vidí můj blog a s dychtivým výrazem sází nulu. Justýna se kvůli tomu zlobí, že si dělám zlou pověst. Ale fakt je, že diskuse je podstatně zajímavější než hodnocení. :-) Moji kámoši jen mi dávejte nuly. Aspoň vím zač je toho loket. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    10.3.2006 18:28 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení
       Nebo i tak, ať vím zač je toho loket. Já ať napíšu cokoliv, tak pořád tam je ten hrrroooznej nápis a v těch brrrr barvách. Pokud ale nebudu řešit blogy, tuto případnou vlastnost bych mohl využíval i v článcích a nemyslím si, že by to něčemu uškodilo. Navíc taková měsíční, nebo půlroční statistika známkovačů a známkovaných, jejich statistiky známkování bez ohledu na cíl a průměrná známka. Určitě by to ničemu neuškodilo, ba naopak. Třeba by byly vidět nejen jedničkáři a propadlíci, ale i měkoňové a přísňáci. A ještě k tomu je rovnou nevidět v profilu, počet známek psaných a přidělených jejich průměry a podrobný výpis, když už se známkuje.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    10.3.2006 21:54 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení
    Ony tu nuly jsou mozna taky tim, ze dotycni si clanek precetli, nesouhlasili s nim nebo se jim nelibil, udiz oznamkovali 0, ale uz nemeli potrebu nic psat. Prece nikdo nemusi zduvodnovat proc dal takouvou znam a uz vubec ne v blogu !
    10.3.2006 23:22 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení
    Tak nějak, abych k příspěvku, který se mi ani trochu nelíbí, připsal kritický komentář, musím být přesvědčen, že (a) je naděje, že se nad ním autor zamyslí a případně se z něj poučí nebo (b) ten komentář může pomoci další čtenářům (např. je ochránit před mylnou informací). U příspěvků J. Plešingera obvykle nemám pocit, že by byla některá z těchto podmínek splněna…
    11.3.2006 14:05 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení
    Já taky nechápu, proč by se názor musel psát do komentáře. To je prostě hodnocení. Kdo chce, dá hodnocení. Možná by bylo zajímavý hodnocení -3 -- 3. Může být blog neutrální 0, kladný i podle hodnotícího vadný.
    Ty anonymní... nevím, nevím. Obávám se, že by byl prudký nárůst blogů, jejichž jediný smyslem by bylo se pohádat s tím, co dává 0.
    12.3.2006 20:16 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení
    Řekl bych, že stupnice má sudý počet hodnot záměrně - právě proto, aby neexistovala "zlatá střední cesta".
    10.3.2006 18:25 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení
    Tenhle dává jen nuly, tak to neřeším, toho si vážím a dostal jsem od něj dvojku.

    Tak tohle mě dostalo... :) Společenské hodnocení podle toho jak mi lidi lezou do zadku :)
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    10.3.2006 18:38 Kodein | skóre: 4 | blog: kodblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení
    Tohle bude trošičku off topic, ale přece mi to nedá. Vaše hláška pod fotografií mě inspiovala k velice jednoduchému až prostinkému předvolebnímu wallpaperu Wall

    Nutno podotknout, že Komunisty nevolím a nikdy nebudu.
    10.3.2006 18:55 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení
    Hezký. Taky jsem komunisty nikdy nevolil.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    10.3.2006 19:48 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení
    No Mandrivu nemusím, ač sem s ní začínal kdysi dávno. Ale tohle si snad nezasloužila. Tak klikací zas není. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 10.3.2006 21:43 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení
    Jo, to je docela fajn napad.

    Nevidim smysl komentaru typu "Nediv se, kdyz..." On si nestezuje na to, ze ho nemate radi, on by jen rad vedel, kdo jak k nemu pristupuje.

    Kdyz se vam na nem neco nelibi, reknete to v diskusi...flamu pod jeho blogy tu malo neni :-) ...a tam to anonymni neni. Proc by vam teda melo vadit i neanonymni hlasovani? Stejne by vetsinou slo ruku v ruce s povahou vasich komentaru, ne?

    Moznost anonymitu zapnout bych klidne implementoval taky.

    A srovnavat to se snemovnou je fakt nesmysl. Uz tu bylo receno, ze tam jde hlavne o (ne)moznost nasledneho natlaku.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Marián Kyral avatar 10.3.2006 23:18 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení

    Některé lidi prostě už nebaví se opakovat pořád dokola. Svoje už si řekli v předchozích x blozích.

    11.3.2006 08:26 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení
    Určitě by šlo neanonymní hlasování implementovat, pokud by existoval konsensus, že je to dobrý nápad.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    11.3.2006 13:16 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení
    Nemyslím, už jen proto, že neregistrovaní uživatelé nejdou vyřešit. Ale pokud by se něco podobného v bugzille objevilo, tak já hlasuji proti!
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    12.3.2006 20:17 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení
    Neregistrovaní uživatelé by naopak šli vyřešit velmi snadno: hodnotili by jen registrovaní. Tím opět neříkám, že bych to tak chtěl, jen že v tom nevidím problém.
    11.3.2006 08:29 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení Tebe
    V tvém případě je to většinou opravdu hodnocení tvé osoby a ne daného zápisu. Lidé tě nemají rádi a tohle je aspoň slabá náhražka, jak ti to dát najevo. Stejně máš ale hroší kůži, když chodíš někam, kde tě většina lidí nesnáší.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    13.3.2006 10:15 Milan Horák | skóre: 24 | blog: strange blog | Havlíčkův Brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení Tebe
    Podepisuju.
    Každý dobrý skutek bude po zásluze potrestán. Ale ten pocit ... ;o)
    11.3.2006 13:23 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení
    Nemůžu si pomoct, ale připadá mi, že jsi na to hodnocení vysazený asi nejvíc, protože je hodně často zmiňuješ. To tomu přikládáš skutečně takovou váhu? Nebo skutečně nevíš, že lidé hodnotí v prvé řadě tebe a tvé minulé vystupování a potom teprve (možná) to, co jsi napsal? Za sebe můžu říct, že málokdy nuly dávám a popravdě si už vůbec nepamatuji, jaké body jsem ti dal ;-).

    Pokud jde o mě, hlasování klidně se může zrušit, podívám se na ně jen ze zajímavosti, ale rozhodně jsem proti tomu, abych věděl, kdo a jak hlasoval!
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    11.3.2006 13:54 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hodnocení
    myslím, že řešením by bylo, abyste už na tento portál nikam nic nepsal, když už, tak ne do blogu.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.