abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 21:22 | IT novinky

    Ministerstvo pro místní rozvoj (MMR) jako první orgán státní správy v Česku spustilo takzvaný „bug bounty“ program pro odhalování bezpečnostních rizik a zranitelných míst ve svých informačních systémech. Za nalezení kritické zranitelnosti nabízí veřejnosti odměnu 1000 eur, v případě vysoké závažnosti je to 500 eur. Program se inspiruje přístupy běžnými v komerčním sektoru nebo ve veřejné sféře v zahraničí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    včera 16:22 | IT novinky

    Vláda dne 16. července 2025 schválila návrh nového jednotného vizuálního stylu státní správy. Vytvořilo jej na základě veřejné soutěže studio Najbrt. Náklady na přípravu návrhu a metodiky činily tři miliony korun. Modernizovaný dvouocasý lev vychází z malého státního znaku. Vizuální styl doprovází originální písmo Czechia Sans.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    včera 15:33 | Upozornění

    Vyhledávač DuckDuckGo je podle webu DownDetector od 2:15 SELČ nedostupný. Opět fungovat začal na několik minut zhruba v 15:15. Další služby nesouvisející přímo s vyhledáváním, jako mapyAI asistent jsou dostupné. Pro některé dotazy během výpadku stále funguje zobrazování například textu z Wikipedie.

    bindiff | Komentářů: 7
    včera 13:33 | Bezpečnostní upozornění

    Více než 600 aplikací postavených na PHP frameworku Laravel je zranitelných vůči vzdálenému spuštění libovolného kódu. Útočníci mohou zneužít veřejně uniklé konfigurační klíče APP_KEY (např. z GitHubu). Z více než 260 000 APP_KEY získaných z GitHubu bylo ověřeno, že přes 600 aplikací je zranitelných. Zhruba 63 % úniků pochází z .env souborů, které často obsahují i další citlivé údaje (např. přístupové údaje k databázím nebo cloudovým službám).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 00:11 | Nová verze

    Open source modální textový editor Helix, inspirovaný editory Vim, Neovim či Kakoune, byl vydán ve verzi 25.07. Přehled novinek se záznamy terminálových sezení v asciinema v oznámení na webu. Detailně v CHANGELOGu na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    15.7. 20:44 | IT novinky

    Americký výrobce čipů Nvidia získal od vlády prezidenta Donalda Trumpa souhlas s prodejem svých pokročilých počítačových čipů používaných k vývoji umělé inteligence (AI) H20 do Číny. Prodej těchto čipů speciálně upravených pro čínský trh by tak mohl být brzy obnoven, uvedla firma na svém blogu. Americká vláda zakázala prodej v dubnu, v době eskalace obchodního sporu mezi oběma zeměmi. Tehdy to zdůvodnila obavami, že by čipy mohla využívat čínská armáda.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    15.7. 17:22 | Nová verze

    3D software Blender byl vydán ve verzi 4.5 s prodlouženou podporou. Podrobnosti v poznámkách k vydání. Videopředstavení na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    14.7. 22:22 | Komunita

    Open source webový aplikační framework Django slaví 20. narozeniny.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    14.7. 16:11 | Komunita

    V Brestu dnes začala konference vývojářů a uživatelů linuxové distribuce Debian DebConf25. Na programu je řada zajímavých přednášek. Sledovat je lze online.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    14.7. 11:33 | IT novinky

    Před 30 lety, tj. 14. července 1995, se začala používat přípona .mp3 pro soubory s hudbou komprimovanou pomocí MPEG-2 Audio Layer 3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 28
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (59%)
     (27%)
     (7%)
     (3%)
     (0%)
     (1%)
     (4%)
    Celkem 407 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 8.6. 21:05
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    AltOS avatar 21.5.2008 01:03 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak tipují osobnosti výsledky ankety o distribuci 2008
    [ryp]Chybi mi jeste jedna "osobnost"...[/ryp]

    Pardon, nedalo mi to. ;-)

    Jinak, nedalo by se ted, kdyz jsme skoro v puli cesty, zverejnit, kolik jiz hlasovalo lidi?
    21.5.2008 06:50 alpha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak tipují osobnosti výsledky ankety o distribuci 2008
    Ktera osobnost ti chybi? Egoista, Windowsak nebo Fanatik? Nebo Ten-jehoz-jmeno-se-nevyslovuje? ;-)
    Myslim ze by se to zatim zverejnovat nemelo, mohlo by to precejenom trochu ovlivnit vysledky a taky by to nebyla takova sranda.
    21.5.2008 13:01 hacko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak tipují osobnosti výsledky ankety o distribuci 2008
    Chybi mi tu tyto osobnosti:

    Mgr. Radek Hulan Petr Tomes Daniel Docekal Jiri X. Dolezel Jiri Hlavenka
    21.5.2008 14:06 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak tipují osobnosti výsledky ankety o distribuci 2008
    Jiri X. Dolezal, imho.
    Ten stejně jedině marihubuntu...
    21.5.2008 17:35 archlinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak tipují osobnosti výsledky ankety o distribuci 2008
    mě vůbec nechybí :D
    theo avatar 21.5.2008 18:42 theo | skóre: 15 | Rožnov ... hádej který?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak tipují osobnosti výsledky ankety o distribuci 2008
    me tu zase chybi ivan bibr... ;->
    Sine ira et studio
    21.5.2008 19:46 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak tipují osobnosti výsledky ankety o distribuci 2008
    Vždyť tam je.
    hankey avatar 23.5.2008 10:29 hankey | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak tipují osobnosti výsledky ankety o distribuci 2008
    Mě tu chybí strejda Gates.
    data jsou pouze dvojí: na záloze a ve věčných lovištích
    AltOS avatar 21.5.2008 17:04 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak tipují osobnosti výsledky ankety o distribuci 2008
    ...mohlo by to precejenom trochu ovlivnit vysledky...

    Ale ja nemyslel zverejnit "Floridu 2000". Jen pocet lidi, ne vysledky.
    hase avatar 21.5.2008 07:45 hase | Hendaye
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak tipují osobnosti výsledky ankety o distribuci 2008
    Je zaujimave, ze nikdo z nich nedal hlas Fedore. Pritom je to vraj seriozne a vymakane distro Red Hatu...
    ...niesom az taky blby - niekedy ma aj osvieti...
    belisarivs avatar 21.5.2008 08:00 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak tipují osobnosti výsledky ankety o distribuci 2008
    No, ja se tomu tolik nedivim. Kdyz se Fedora pokousi byt bleeding edge (alespon co jsem tak precetl, KDE4 ale maji starsi verzi nez ja na Ubuntu).
    IRC is just multiplayer notepad.
    hase avatar 21.5.2008 08:08 hase | Hendaye
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak tipují osobnosti výsledky ankety o distribuci 2008
    Ja som Fedoru 9 zkusil - neni to spatne, ale ma ten isty problem, ako Ubuntu 8.04 - tj zahrnula do zakladu Firefox 3 Beta, ktory ma este skutocne hromadu bugov. osobne nechapem, ako to mohli (RedHat a Ubuntu) zaradit do final-stable distra. Je jasne, uzivatelia sa svojim testovanim podielaju na vyvoji, ale to by malo platit u Alpha Beta - nie u Final. Ked je nieco vydane ako Stable, tak by to tak aj malo byt - inac to kazi meno distra a Linux vobec!
    ...niesom az taky blby - niekedy ma aj osvieti...
    21.5.2008 09:08 LuděkS | skóre: 31 | blog: publish | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak tipují osobnosti výsledky ankety o distribuci 2008
    Souhlasím. A není to jen Firefox 3 co uživatelé Fedory testují v "ostrém provozu" ;-).
    Takže si myslím, že Fedoru používají spíš lidé, kteří k tomu mají nějaký důvod.
    S tou poznámkou
    ale to by malo platit u Alpha Beta - nie u Final. Ked je nieco vydane ako Stable, tak by to tak aj malo byt - inac to kazi meno distra a Linux vobec!
    úplně souhlasím (ověřeno vlastní praxí) :-)
    xvasek avatar 21.5.2008 23:06 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak tipují osobnosti výsledky ankety o distribuci 2008
    Já bych Fedoru celkově neodsuzoval ani v hlasování. Je fakt, že uživatel Fedory musí umět na systém sáhnout i ručně - třeba při upgradu na devítku mi nefungovaly skoro žídné X aplikace a pomohla tomu odinstalace X font serveru (když už je teď obsolete) a pak se mi ještě rozbil GRUB při upgradu jádra (opravil jsem z instalačky předchozí Fedory). Ale lidi, co se toho nebojí, dostanou použitelný systém, ze kterého zpravidla nepřecházejí - viz třeba Yenya.
    Marián Kyral avatar 22.5.2008 05:31 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak tipují osobnosti výsledky ankety o distribuci 2008
    Já jsem přešel. Na Gentoo :-D
    25.6.2008 15:54 Mooka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak tipují osobnosti výsledky ankety o distribuci 2008
    Ide o to ze Ubuntu 8.04 je s Long Term Support na 3 roky a dovtedy ten Firefox3 bude vyladeny :) Mat o 2 roky Ubuntu LTS so starym Firefoxom by asi nebolo dobre. Co sa tyka Fedory - suhlasim, testovano na lidech.
    michich avatar 21.5.2008 11:11 michich | skóre: 51 | blog: ohrivane_parky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak tipují osobnosti výsledky ankety o distribuci 2008
    Co je v Ubuntu za verzi? Fedora 9 vyšla s KDE 4.0.3 a v updates je 4.0.4.
    belisarivs avatar 21.5.2008 22:06 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak tipují osobnosti výsledky ankety o distribuci 2008
    OK. Tak to je potom na stejno.
    IRC is just multiplayer notepad.
    21.5.2008 09:03 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak tipují osobnosti výsledky ankety o distribuci 2008
    Pouzivam Linux uz nekdy od RedHat 5 a od 6.2 jen upgraduju na novejsi. Na novinky ve Fedore se vzdycky tesim, i kdyz ne vzdy je upgrade bezbolestny. Treba ted ve fedore 9 nejde pouzit binarni driver od nvidie, integrovana intel grafika na ntb ma potize s akceleraci, NetworkManager pozlobiva a dalsi drobnosti. Libi se mi ale, ze funguje bugzilla a chyby byvaji velmi rychle opraveny. Co se tyce Ubuntu, nekdy mi to pripada jako modni trend, ale rozhodne lepsi kdyz tam je nainstalovanu Ubuntu nez Windows. Ubuntu fandim, urcite k Linuxu pritahne jeste velkou spoustu lidi, ale na druhou stranu jsem rad, ze existuje Fedora, se kterou jsem spokojen.
    21.5.2008 09:18 LuděkS | skóre: 31 | blog: publish | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak tipují osobnosti výsledky ankety o distribuci 2008
    ...nejen od nvidie ;-)
    21.5.2008 10:00 palos | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak tipují osobnosti výsledky ankety o distribuci 2008
    No a mne práve tie binárne ovládače od Nvidie fungujú. Konkrétne tie z balíčka z repozitára Freshrpms.
    21.5.2008 10:11 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak tipují osobnosti výsledky ankety o distribuci 2008
    koukam, ze tam jsou balicky pro xka, ale nikde nevidim balicek s modulem do kernelu... Kdysi jsem instaloval primo drivery z webu nvidia, pak rpmka z livna repozitare a oba delali modul do kernelu.
    21.5.2008 10:13 palos | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak tipují osobnosti výsledky ankety o distribuci 2008
    Modul do kernelu je riešený pomocou kompilácie, je na to balíček (systém?) dkms.
    hankey avatar 23.5.2008 10:44 hankey | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak tipují osobnosti výsledky ankety o distribuci 2008
    Jak má něco víc lidí v dané komunitě, tak je lehké to nazvat módním trendem. Je to víceméně náhoda, že také už tři roky používám KUbuntu, takže u sebe to za módu nepovažuji. Dřív jsem musel některé věci ladit ručně, teď už ale nemusím, naposledy v 8.04 jsem jenom nastavil rozlišení monitoru. Nemám čas zkoušet jiné distribuce, jestli jsou také takto okamžitě funkční, ale rozhodně NECHCI MĚNIT, protože vše funguje hned jak má a to je pro mě nejdůležitější. Dokonce už zase můžu hybernovat :-)
    data jsou pouze dvojí: na záloze a ve věčných lovištích
    24.5.2008 10:36 LuděkS | skóre: 31 | blog: publish | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak tipují osobnosti výsledky ankety o distribuci 2008
    Dřív jsem musel některé věci ladit ručně, teď už ale nemusím...
    Toto je pravda a je to pro mnoho lidí, kteří chtějí Linux "pouze používat" důležité, protože čas je velmi důležitý.
    Naštěstí je ale i řada lidí, které baví si věci "nastavovat" a je skvělé, že u Linuxu si každý může vybrat co mu vyhovuje.
    Možná by se někdo mohl pokusit rozdělit distribuce "pro uživatele" a "pro fandy". (To by byl flame... ;-)) :-D
    24.5.2008 16:09 Ivan Uzin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak tipují osobnosti výsledky ankety o distribuci 2008
    Možná by se někdo mohl pokusit rozdělit distribuce "pro uživatele" a "pro fandy". Pripojuji se.
    25.5.2008 12:25 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak tipují osobnosti výsledky ankety o distribuci 2008
    A k čemu by to bylo? Všechny distribuce jsou pro fandy, ale některé jsou ještě mimo to i pro uživatele. :-P
    26.5.2008 08:40 LuděkS | skóre: 31 | blog: publish | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak tipují osobnosti výsledky ankety o distribuci 2008
    +1 (Hezky řečeno :-))
    27.5.2008 10:39 WampYr | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak tipují osobnosti výsledky ankety o distribuci 2008
    +1... ale na svuj vypiplany archlinux nedam dopustit :D
    21.5.2008 11:48 Matysek | skóre: 6 | blog: Matyhokoutek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak tipují osobnosti výsledky ankety o distribuci 2008
    Subjektivně: Nedivím se, ona je Fedora hodně inovativně zaměřená a občas i na úkor stability. Zahrnovat do Stable stromu betaverze mi moc "stabilní" nepřijde, nicméně subjektivně funguje dobře, až na drobné mouchy se sysstats, networkmanager, tcsh apod. Občas mi i padal HAL atd. Víceméně ale pozitivní dojem, ale s RHEL bych nesrovnával.
    Do I care?
    24.5.2008 22:35 happymaster23 | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak tipují osobnosti výsledky ankety o distribuci 2008
    Ta "rozmarnost" NetworkManageru mě doopravdy dohání k šílenství, on si totiž dělá absolutně co chce. Jestli to nedají nějak rychle do kupy, tak Fedora potáhne z notebooku sviňským krokem, protože není nic horšího, než když se někam potřebuji připojit a ono to z "nějakého důvodu" nejde. No flame, ale v tomto ohledu zlatá xpéčka... Taky mě zajímá, proč Ubuntu má verzi 0.6.6 (podle mých testů neskonale stabilnější) a Fedora 0.7.0 - mám totiž takový pociť, že to Fedora s tím krájením másla přehání.

    BTW má někdo přehled, jestli je nahlášený bug, že se automaticky nedokáže připojit k síti se skrytým ESSIDem?
    michich avatar 25.5.2008 13:58 michich | skóre: 51 | blog: ohrivane_parky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak tipují osobnosti výsledky ankety o distribuci 2008
    Taky mě zajímá, proč Ubuntu má verzi 0.6.6 (podle mých testů neskonale stabilnější) a Fedora 0.7.0 - mám totiž takový pociť, že to Fedora s tím krájením másla přehání.
    To bude tím, že hlavní vývojář NetworkManageru je vývojářem Fedory a do Fedory 9 dal verzi NM, kterou považoval za nejvhodnější. Co nového přinesl NM 0.7 je popsáno například zde:

    http://fedoraproject.org/wiki/Releases/FeatureMoreNetworkManager

    http://fedoraproject.org/wiki/Features/NetworkManager-MobileBroadband

    Jestli 0.7 v některých konfiguracích funguje hůře než 0.6, je to bug, který je potřeba nahlásit.
    BTW má někdo přehled, jestli je nahlášený bug, že se automaticky nedokáže připojit k síti se skrytým ESSIDem?
    Na tuto otázku bude znát odpověď Bugzilla (tlačítko Query, product Fedora, component NetworkManager, ...).
    21.5.2008 12:15 springer | skóre: 10 | blog: engineering
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak tipují osobnosti výsledky ankety o distribuci 2008
    je dobre vedet, ze pan Kasprzak jeste zije ...
    kralovna Alzbeta a Stallmanuv holic diskutuji free software
    21.5.2008 12:19 kuba
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak tipují osobnosti výsledky ankety o distribuci 2008
    A proč by neměl? :) Vždyt i bloguje: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/
    21.5.2008 12:51 springer | skóre: 10 | blog: engineering
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak tipují osobnosti výsledky ankety o distribuci 2008
    no jo, ale to jsou veci mene technicke ale spise vice spolecneskeho razu - i kdyz, myslim ze mezi jeho forografiemi je jedan s nazvem 'nadvakrat' - tu ukazuji vzdycky dceram a manzelce, aby vedely, ze parkovani nepatri skutecne k silnym strankam zenskeho organismu ...
    kralovna Alzbeta a Stallmanuv holic diskutuji free software
    alblaho avatar 21.5.2008 12:22 alblaho | skóre: 17 | blog: alblog
    Rozbalit Rozbalit vše Yenyova Fedora
    Já vždycky když čtu, že Yenya všude používá Fedoru, tak si říkám, že to musí být celkem adrenalin. Ale on asi ví co dělá, mám ho v hluboké úctě, protože první linux (RH 5.1, manhattan) mám z nějaké jeho brožurky. Tak oceňuju, že zůstal věrný značce :-)
    21.5.2008 12:54 springer | skóre: 10 | blog: engineering
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yenyova Fedora
    ...mám ho v hluboké úctě, protože první linux ...

    tahleta sentimentalita "prvni zkusenosti' by se mela brat s rezervou - ja jsem prvni kroky v mem sexualnim zivote zazil v Praze na Stvanici s divkou cikanskeho puvodu ...
    kralovna Alzbeta a Stallmanuv holic diskutuji free software
    alblaho avatar 21.5.2008 20:06 alblaho | skóre: 17 | blog: alblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yenyova Fedora
    No já myslím, že tyhle dva zážitky jsou fakt analogické nejsou.

    Já jsem tím chtěl říct, že tehdy před deseti lety byl Linux opravdu převážně pro hackery a Yenya se tehdy hodně angažoval.

    Naproti tomu, všechny ženské jsou stejné, když při souloži zavřeš oči, je skoro jedno, jestli je to cikánka nebo viceprezidentka :-)
    22.5.2008 00:14 TomBA
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yenyova Fedora
    Vyskúšal som a nedá sa porovnať..... Ako sa u nás hovorí: "Kto nebol pri mori a nemal cigánku, nie je chlap.....pri mori som ešte nebol...."
    28.5.2008 12:44 Yenya
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Yenyova Fedora
    Ja myslim ze to neni zadny zvlastni adrenalin. Na Fedore na desktopu je dobre, ze se tam tak nejak "samy od sebe" postupne dostavaji ruzne komponenty, ktere by si clovek pri rucni instalaci (napriklad v Gentoo) sam nevybral. Fedora je tam nacpe v pomerne funkcnim stavu, a clovek az postupne na zivem a funkcnim systemu zjistuje, k cemu to muze byt dobre. Mluvim o vecech jako je D-Bus, v posledni dobe ruzne ty *Kity, xetex, a treba i ten Firefox 3. Na druhe strane s Fedorou 9 jsem mel prekvapive dost prace. Na servery nedavam Fedoru v prvnim mesici po zverejneni, ale zase - je vyborne mit tam bleeding edge software. Kdyz jsem treba potreboval davkove konvertovat UTF-8 text do PostScriptu, tak jedine ve Fedore byl balik PAPS ktery nejenze existoval, ale uz mel i vychytane vsechny chyby ktere mi vadily. U enterprise distribuci bych proste mel jeste par let smulu. Cili - Fedora na serveru neni uplne pro kazdeho, ale zas nejaky zvlastni "adrenalin" to neni.

    -Yenya

    tomas789 avatar 21.5.2008 19:12 tomas789 | skóre: 15 | blog: big_blog | Litomyšl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak tipují osobnosti výsledky ankety o distribuci 2008
    IMO nejlépe to celé vystihl Tomáš Matějíček
    Začínal jsem z ničeho a většinu z toho pořád mám.
    22.5.2008 08:36 petrpo | skóre: 3 | blog: petrpo | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak tipují osobnosti výsledky ankety o distribuci 2008

    I pro mne nejpodstatnější je komentář Tomáše Matějíčka bod 2)

    Je úplně šuma fuk, co člověk používá, třeba strč-prst-skrz-krk-LINUX. Kernel je stále stejný, aplikace taky.
    22.5.2008 17:53 LuděkS | skóre: 31 | blog: publish | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak tipují osobnosti výsledky ankety o distribuci 2008

    I pro mne nejpodstatnější je komentář Tomáše Matějíčka bod 2)

    Je úplně šuma fuk, co člověk používá, třeba strč-prst-skrz-krk-LINUX. Kernel je stále stejný, aplikace taky.
    Naprostý souhlas :-)
    hase avatar 22.5.2008 18:09 hase | Hendaye
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak tipují osobnosti výsledky ankety o distribuci 2008
    Akurat u niecoho ti staci par klikov a u niecoho nekonecne hieroglify do konzole....ale kernel i aplikacie su skutocne rovnake....
    ...niesom az taky blby - niekedy ma aj osvieti...
    hankey avatar 23.5.2008 10:47 hankey | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak tipují osobnosti výsledky ankety o distribuci 2008
    To jo, to jo. Ještě že není žádná distribuce pro VIP nebo tak něco... :-D
    data jsou pouze dvojí: na záloze a ve věčných lovištích
    Grunt avatar 23.5.2008 14:42 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak tipují osobnosti výsledky ankety o distribuci 2008
    Je úplně šuma fuk, co člověk používá, třeba strč-prst-skrz-krk-LINUX. Kernel je stále stejný, aplikace taky.
    Jen konfigurační soubory má každý jinde, každý má jinou verzi libc, každý má svůj balíčkovací systém, každý si ty aplikace patchuje svými patchi,…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.